חם מהתנור: הקבוצה החדשה של כספי/רועי ויינברג

דאלאס: צ'נדלר פרסונס מצטרף לקבוצה, לאחר שיוסטון החליטה לא להשוות הצעתה על השחקן, שצפוי להרוויח 46 מיליון דולר ב-3 שנים. כזכור, פרסונס היה שחקן חופשי מוגבל, והרוקטס יכלו להשוות כל הצעה אפשרית עליו, אך הקבוצה בחרה להחתים טרבור אריזה כסמול פורוורד, תמורת 32 מיליון דולר ל-4 שנים. בעונה האחרונה, פרסונס בן ה-25 קלע 16.6 נק' עם 5.5 ריב' ו-4 אס' לערב.

הקבוצה נשארה הפייבוריטית להשיג שחקן אינדיאנה בעונה האחרונה, לאנס סטפנסון, לצידן של שרלוט הורנטס וקבוצת סטפנסון בעונה האחרונה, אינדיאנה פייסרס.

כמו כן, הקבוצה החתימה פורוורד גולדן סטייט בעונת 2013/14, ריצ'רד ג'פרסון, על חוזה מינימום.

*

פלקינס: הטרייד שדיווחנו עליו בערב הדראפט, שכולל מעבר עומאר אסיק לניו אורלינס, סוכם בין הקבוצות (עדיין זקוק לאישור מהליגה), לאחר מספר שינויים, וכולל קבוצה חדשה-וושינגטון וויזארדס.

ניו אורלינס מקבלת: עומאר אסיק, 1.5 מיליון דולר ועמרי כספי, כולם מיוסטון.

יוסטון מקבלת: טרבור אריזה (וושינגטון), אלונזו ג'י וסקוטי הופסון (עברו מקליבלנד, דרך ניו אורלינס לרוקטס).

וושינגטון מקבלת: טרייד אקספשיון בשווי 8.5 מיליון דולר, וחוזהו הלא מובטח של מלווין אלי.

בעונה האחרונה, אריזה קלע 14.4 נק' עם 6.2 ריב' למשחק, אסיק קלע 5.8 נק' עם 7.9 ריב' למשחק, כספי קלע 6.9 נק' עם 3.7 ריב' לערב, ג'י קלע 4 נק', הופסון חצי נקודה למשחק, ואלי קלע 3 נק' עם חצי ריבאונד לערב.

כספי צפוי להצטרף לעמדת הסמול פורוורד העמוסה במיוחד בניו אורלינס, קבוצתו הרביעית בקריירת האנ.בי.איי, שכוללת את טירייק אוואנס (14.5 נק', 5 ריב' ב-28 דק' למשחק), אל פארוק אמינו (7.2 נק', 6.2 ריב' ב-26 דק' לערב), ולוק באביט (6.3 נק', 3.3 ריב' ב-18 דקות לערב).

*

שיקגו: כוכב ריאל מדריד, ניקולה מירוטיץ', מצטרף לקבוצה, לאחר שחתם על חוזה של 17 מיליון דולר ל-3 שנים. כזכור, השחקן נבחר על ידי יוסטון רוקטס בדראפט 2011, אבל הועבר באותו יום לשיקגו. הוא שיחק במשך 3 עונות בריאל מדריד.

מלבד מירוטיץ', הקבוצה רוצה להחתים מחדש את קירק הינרייך, שמצדו רוצה להמשיך בבולס, בה קלע 9.1 נק' עם 3.9 אס' למשחק.

*

וושינגטון: הקבוצה קרובה להשיג את דה חואן בלייר בסיין אנד טרייד, עליו היא מדברת עם המאבריקס. בעונה האחרונה בלייר קלע 6.4 נק' עם 4.7 ריב' למשחק. לא ידוע מה דאלאס תקבל בתמורה.

לפי ESPN, הקבוצה תנסה להחתים את קווין דוראנט בקיץ 2016. חוזהו של הפורוורד החדש של הקבוצה, פול פירס, צפוי לפוג באותה שנה.

*

דטרויט: הקבוצה החתימה את קארון באטלר, שחקן אוקלהומה סיטי בעונה האחרונה, על חוזה דו שנתי, בשווי 10 מיליון דולר. בעונה האחרונה, באטלר קלע 10.5 נק' עם 4.1 ריב' למשחק.

מלבד באטלר, הקבוצה סיכמה עם שחקן הבולס אשתקד, די ג'יי אאגוסטין, על חוזה של שנתיים, תמורת 6 מיליון דולר. אאגוסטין קלע 13.1 נק' עם 40% מחוץ לקשת בעונה האחרונה.

*

מיאמי: הקבוצה החתימה את פורוורד שיקגו וקליבלנד בעונה האחרונה, לואל דנג, על חוזה של 20 מיליון דולר, שהשחקן יקבל בשנתיים. החוזה כולל אופציית יציאה מוקדמת של השחקן.

*

שרלוט: הקבוצה החתימה את גארד הפליקינס (וגליל עליון) לשעבר בריאן רוברטס, על חוזה לשנתיים בשווי 5.5 מיליון דולר. הקבוצה ממשיכה לחפש פוינט גארד מחליף, ומעוניינת בגארד הבולס בעונה האחרונה, קירק היינריך.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

    1. אני מבסוט ממיאמי, חמישייה של נאפייר-וויד-דנג-מקרוברטס-בוש, עם גריינג'ר כשחקן שישי, לא רע. צריך סנטר טבעי, ואז נוכל להוריד את מקרוברטס לספסל. יש מספיק מקום מתחת לסלארי קאפ.

  1. דוראנט התבטא לא פעם שהוא מעוניין לשחק בעיר הולדתו.

    לדעתי יש להם את הסיכויים הכי גבוהים להנחית אותו. הם גם בנויים נהדר.

  2. מה נסגר עם החוזים? 5.5 לשנתיים לרוברטס? שהם מתכננים שהוא יהיה רכז שלישי? ועוד אחרי ווקר שאוכל איזה 30-35 דקות למשחק?

    1. תגיד מה עם השיקגו בולס שלך, אתם לא תבנו שם קבוצה לאליפות באיזה שלב? אם לא עכשיו אז מתי? עצוב מאד לראות את התפקוד שלכם בשוק החופשי בשנים האחרונות.

      1. מסכים איתך. באסה. הייתה לנו קבוצה לאליפות עד שהאיש בתמונה החל לקרוע רצועות. ובכל זאת אני מאמין שיש לנו קבוצה שיכולה לרוץ השנה.

  3. מה יהיה עם קליפרס?
    מי יסתום את החור של עמדה 3?
    כרגע היחיד מהחופשיים שאני רואה סבירות לשדרוג זה אולי אולי קארון באטלר שהיה והלך וזה לא נראה טוב מספיק…

  4. לקיובן נמאס להיות כזה עשיר.
    קלט את צ'אנדלר הפוזיונר בחזרה, חוזה נוראי לפרסונס שיגרום לו להיראות אוברייטד כמו ראשרד לואיס בזמנו, שוקל להחתים את סטיבנסון הפגע הרע כשיש לו בקבוצה את אליס, והכי גרוע, לא שיחרר עדיין את פלטון.

    ל P – אם הקליפרס יחליטו לבצע מהלך חיובי אחד בקיץ, הם צריכים להחתים את שון מריון.

    1. מיאמי חייבת להחתים את בלדסו. אני מקווה שריילי פועל בנושא. יוכל לפתוח כפוינט גארד, ובמשחקים שהברכיים של וויד חייבות מנוחה יהיה שוטינג גארד לצידו של קול/נאפייר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט