שיקגו מנצחים בהארכה שנייה, לוקה חוגג יום-הולדת ולברון חוזר מהקבר בסיקור רביעי לילה/ שחר צ'קוטאי

טורונטו (37-22) – דאלאס (25-34): 136-125

לאורך המחצית הראשונה טורונטו הייתה אתגר עבור המאבס. לוקה אמנם קלע ומסר כרגיל בווליום גבוה, ומצא את הגבוהים לסלים קלים, אבל טורונטו סיימה את המחצית ביתרון נקודה. ברבע השלישי לוקה דונציץ התחיל ריצת 12-5 בדרך ליתרון דו-ספרתי ראשון במשחק שהלך ותפח עד לסיום הרבע. הפער החזיק גם ברבע הרביעי ודאלאס יוצאת עם ניצחון חוץ חשוב.

לוקה קלע 30, לצד 16 אס' ו-11 רב'. קיירי עם 29, וושינגטון 23 הארדווי 16, וגאפורד 13.
בטורונטו – קוויקלי עם 28 נק' לצד 9 אס' ו-5 רב'. בארט 26, ברנס 19 נק' 11 רב' 7 אס' ו-3 חטיפות. פולטל 16, אוליניק 13, טרנט ג'וניור 11.

אינדיאנה (26-34) – ניו אורלינס (25-35): 114-123

רבע ראשון היה צמוד לאורך 8 הדקות הראשונות ואז אינדיאנה ברחה לרבע של 40 מול 24 של ניו אורלינס. גם ברבע השני הפער ממשיך להיות משמעותי. לקראת הרבע הרביעי השקנאים סגרו את הפער ובמהלך הרבע הרביעי הפער ירד ל-7. אינדיאנה לא נכנעה ובריצה קלה סגרה סיפור.

סיאקם קלע 24 והוסיף 11 קרשים, הליברטון פגע 17 חיצים ומסר 13 מתנות לאביונים, טופין ומאתורין 16 כ"א. טרנר 14-10 ושאפרד 11.
אינגרם קלע 30 לפליקנס, ציון ומקולום 23 כ"א, ג'ונס 14, מרפי 11.

שיקגו (31-28) – קליבלנד (20-38): 123-132 (2 הארכות)

משחק צמוד לכל אורכו, אף קבוצה לא מצליחה לברוח לשנייה מוביל אותנו לשתי הדקות האחרונות במשחק. קליבלנד ביתרון 5, קובי וויט תופר שלשה ורגע אחרי מוסר לניקולה לשלשה משלו. נקודות מהקו ושיוויון. דרוזן מקבל הזדמנות לקלוע סל ניצחון אבל זה בחוץ.
הארכה – קליבלנד שולטת אך ביתרון 3 של הקאבס, דרוזן סוחט עבירה ל-3 זריקות מאלן. הוא קולע את שלושתם ושוב שיוויון, מיטשל משאיר מאחוריו את דוסומו, משאיר לפניו את וויט וגם ביטים בא לעזור מהצד ועדיין הכדור פוגע בטבעת ויוצא.
הארכה שנייה – שיקגו פותחת חזק, וגם אנדרה האיום קוטף מכל הבא ליד. שיקגו יוצאת לריצה ומסיימת עם ניצחון חשוב שמחזק את מקומה בפלייאין.

שיקגו מסיימת עם 74 רב', 25 מהם בהתקפה, וקובעת שיא עונתי ב-NBA. דרוזן 35 נק' 10 רב', ווצ' 24 נק' 13 רב', איו 21 נק' דראמונד 17 נק' 26 רב', 9 בהתקפה. וויט 14 נק' 12 אס' וביטים עם 10 נק'.
מובלי 25, גארלנד 23, מיטשל 19, לאברט עם 14 נק' 15 אס'. אוקורו 13 נק' סטרוס ואלן 11 נק' כל אחד.

מינסוטה (17-42) – ממפיס (20-39): 101-110

לאורך המחצית הראשונה ממפיס שלטה אך בשיוויון 50 בשנייה האחרונה ווילאמס תופר שלשה מרחוק ומחזיר את היתרון לידיים דוביות. ברבע השלישי ממפיס פותחת שוב פער, אך בסיום הרבע השלישי אדוארדס משתלט על העניינים ומעלה את מינסוטה ליתרון. גם ברבע האחרון ממפיס ניסתה לחזור אך אדוארדס היה שם בכל הזדמנות כדי לקלוע. הזאבים מנצחים את הדובים במשחק צמוד.

אדוארדס 34, ריד 19, טאונס 13 נק' 11 רב' ו-3 חטיפות. מקדניאלס ואלכסנדר ווקר עם 12 לראש.
טריפל ג'יי עם 33 נק' לצד 13 רב' ו-3 חט'. זאיר ווילאמס 16, ג'י ג'י ג'קסון 14, וינס וויאלמס 11 ואלדמה גם 11.

דנבר (19-40) – סקרמנטו (25-33): 96-117

רבע ראשון חזק של סקרמנטו נתן להם יתרון 8, אך ברבע שני דנבר יוצאת לריצה בדרך למהפך מהיר. ומסיימים את הרבע ביתרון דו-ספרתי. ברבע השלישי הפער ממשיך לגדול בדרך לניצחון קל.

מארי קלע 32, גורדון 17, קק"פ 16, יוקיץ (14 רב', 11 אס') ופורטר עם 14 כ"א.
קיגן מארי עם 21, דוארטה 18, מונק 14, סבוניס 13 נק' 10 רב' ו-7 אס'.

קליפרס (20-37) – לייקרס (28-32): 116-112

המחצית הראשונה הייתה קלה להחריד עבור הקליפרס שעלו ליתרון דו-ספרתי במהירות ושמרו עליו עד הרבע הרביעי. ;

הרבע האחרון נפתח ביתרון 21 לקליפרס. אבל אז הגיע הבחור הזקן והתחיל לקלוע. שלשה ראשונה הורידה את הפער ל-15, שלשה נוספת ל-12, מסירה לראסל סידרה גם פער 10. לברון דאג גם לחדור ולקלוע מהצבע, פאוול ניסה לעצור את הרצף עם שלשה משלו אך לברון חם ממשיך עם עוד שלשה. והפער עומד על 5 בלבד. קאווי מחזיר ל-7, לברון מחטיא אבל קולע את הרב'. ואחרי דקה וחצי תופר עוד שלשה בדרך לפער 2 בלבד. הארדן מאבד ואז עושה עבירה על דיוויס שמשווה מהקו. איבוד נוסף של הארדן ומסירה של לברון מעל שני שומרים להצימורה מעלה את הלייקרס ליתרון ראשון. הבריחה ממשיכה עם סלים של הצימורה ושלשה של ראסל. והפער עומד על שש. קאווי עם שני סלים רצופים וניסיון זריקה אחרון אצלו. זריקת חצי מרחק מהפינה פוגעת בטבעת ויוצאת החוצה. לברון שולח מהר את רדיש שיסגור סיפור. לברון 19 נק' ברבע האחרון, הקליפרס 16. מהפך.

לברון מסיים עם 34 נק' 8 אס' ו-6 רב'. דיוויס 20 נק' 12 רב', 3 חס' ו-2 חטיפות. ראסל 18, הצימורה 17, וריבס 13.
קאווי עם 26 נק', הארדן עם 23, לצד 9 אס', מן 16, פאוול 14.

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. תודה רבה.
    שיקגו שוב מראה שיש שם שחקנים טובים, כל אחד מהרוטציה שם יכול להיות גיים-צ'יינג'ר לקונטנדרית, לא ברור למה הם מעדיפים להמשיך להיות בינוניים מאשר לממש נכסים כמו דרוזן, לבין, קארוסו, ווץ', ואפילו דראמונד(כמה רציתי שהלוחמים ילכו עליו, אפילו לרעמים הוא יכל לסייע).
    הקינג הראשון לשמו במשחק טוב שלצערי פספסתי, אקווה לשרשור הקליר פאת' הרגיל כאן חחחחחח. אבל ברצינות, עם כל התלונות אי אפשר להתעלם ממה שהוא עושה בגיל 39.
    לוקה ויוקיץ' ביום שמסכם למה לוקה מעליו בmvp in a nutshell. (אומרים בקליפת האגוז? זו אותה משמעות?). לכאורה, שניהם עם טריפל דאבל וניצחון, עוד יום שלא יזיז שום דבר בסיכויים(כי דנבר ניצחה יותר). תראו, לדעתי יוקיץ' הוא הטוב בעולם כרגע, עד שלוקה/שיי יוכיחו אחרת בפלייאוף(לוקה מוכח ולא זכה/הגיע לגמר, שיי לא מוכח בפלייאוף עדיין). אבל מדברים על העונה הרגילה. ובעונה הרגילה, לוקה נותן עונה מטורפת בכל מובן, ואם לא יסיים בשישייה הראשונה, שיי בכל מקרה נותן עונה עדיפה על הגאון, ובתכלס גם יאניס, שקולע 31 ב62% מהשדה. הגאון מעולה, אבל משחק חצי מהמשחקים בהילוך שני. הוא לא נותן הכל, זה בסדר ולגיטימי והוא עדיין הטוב בעולם לדעתי, אבל אין מצב שמגיע לו mvp על זה.

    1. הקינג במשחק טוב, רוב הסלים דווקא לא בקליר פאת'. מדי פעם קיבל סוויץ' על הארדן אבל זה קליר פאת' לכל הליגה כבר עשור חחחחחחח
      והלייקרס קיבלו פחות זריקות מהקו. בקיצור- הופעה טובה של הראשון לשמו, מעניין מה יאמרו בללל

  2. שאלות טריוויה ליום חמישי:
    .
    לכמה שחקנים בליגה יש 22+ נק', 50%+ מהשדה, 40%+ משלוש?
    .
    לכמה שחקנים בליגה יש 25+ נק' ו-7+ אסיסטים?
    .
    כמה שחקנים מופיעים ב-2 הרשימות?
    .
    מה הגיל הממוצע של השחקנים להם יש נתונים מספקים ל-2 הרשימות?
    .
    חמישי שמח!

      1. דוראנט בלי אסיסטים כנראה
        דומאס לא קולע מספיק
        קוואי גם בלי אסיסטים
        וטייריס קרוב לאחוזים אבל מפספס
        לסיכום,
        יש לי תחושה שהממוצע הוא 39

        1. למרות שאי אפשר להתעלם מכך שהללל, כמו כל ארגון המבוסס על אמונה משותפת, עובר אבולוציה ומתאים עצמו למציאות המשתנה. כיוון שהקינג צבר הרבה הישגים וקשה כבר לטעון רציונלית שהוא אינו בין הגדולים(מרחק 40 נקודות מ40K בקריירה, משמע בעוד שני משחקים נראה פסטיבל של כתבי החצר וללל לוחמני במיוחד), הארגומנט עבר אבולוציה לביקורת על היחס שהמלך מקבל מהליגה, על התאגיד שדוחף אותו, על סגנון משחקו הלא אסתטי, ושאינו מבוסס בעליונות סקילס(לטענתם). הטענה התפתחה וגם משליכה לביקורת כללית על הליגה ולעיתים על ארצות הברית של אמריקה ככלל חחחחחחחח.

    1. לא צריך צ'רי פיקינג כדי להמחיש את היכולת המדהימה של לברון ביחס לגילו.
      אהה כן – קליר פאת, פרשים באפור, שיקוי קסם, תאגיד תאגיד תאגיד…

      1. כן אבל, נניח ועכשיו פול ג'ורג' ימשיך להציג את אותה היכולת שהוא מציג כיום ל30 השנים הקרובות, האם הוא יהיה בדיון הזה כי הוא בן ה60 הטוב ביותר בהיסטוריה האנושית? אישית(וזה שאני כותב אישית מוכיח שמה שכתבת נכון, אבל אסיים את הטיעון), יש לזה משקל קטן בהרבה מפיק של שחקן, ולכן עבורי שאקיל נניח מאוד גבוה. ברור שזה בונוס ועדיף מפיק קצר(ובקצר הכוונה לכמה עונות, לא ללינסאניטי), אבל נניח העונה של שאק ב2001 שווה עבורי יותר בדיון כזה מהעונות האחרונות של לברון(לא שאני חושב ששאק טוב מלברון, אגב)

        1. אבל אתה עושה עוול ללברון בהשוואה לPG. מבחינת פיק הוא ברמה של מייקל והוא משך את הפיק הרבה יותר ממנו (גם אם בשנים האחרונות הוא מעבר לשיא). מגיל 20 עד גיל 35 הוא ברוב השנים היה השחקן הטוב בליגה. (הרבה יותר שנים בפיק של לברון לעומת מייקל). עכשיו הוא טופ 10-15. מייקל בגיל הזה בכלל לא היה ברמה של לברון.

            1. אתה לא יכול לפרגן ללברון. זה בעצמותיך.

            1. מייקל שיחק בליגה של לבנים. כמה אתלטיים היו לעומת היום? זה לא בר השוואה. אתלט על היה חריג בנוף.

          1. אני לא משווה אותו בכלל לPG. זה לצורך הדוגמה. תסכים איתי שPG אם ישחק ככה בגיל 60 יהיה בן ה60 הטוב אי פעם חחחח. מבחינת עונות, לברון לא ברמת גואט כבר כמה שנים טובות, עבורי מאז המעבר ללייקרס הפיק שלו ברמה הרלוונטית הסתיים, ככה ש20 עד 35 זה בטוח לא המספרים. בכל מקרה הנקודה היא לא שללברון אין פיק מרשים, וגם לאחר הפיק הוא ממשיך(בינתיים 6 עונות, עוד ירבו חחחח) ברמה של טופ 10-15 כמו שאתה אומר, וזה מרשים והכל. היכולת שלו היום, ושש העונות האחרונות, פחות רלוונטיות לדיון לדעתי, לעומת שנותיו במיאמי או 2016-18 בקליבלנד, שאלו השנים שבונות את הקייס באמת. כמו שבעיניי PG פחות טוב מלברון, לכן גם יהיה טופ 20 כשהוא בן 60 זה לא רלוונטי, כך גם לברון פחות טוב בשיאו מג'ורדן בעיניי. הבעיה היא עם אנשים שיסכימו שג'ורדן בשיא עדיף, אבל יאמרו שלברון הגואט כי הוא "בן ה40 הטוב אי פעם". זה לא קשור, זה לא רלוונטי, ודי עם זה חחחחח

            1. הפיק של לברון לא פחות מרשים מהפיק של ג'ורדן.
              גם קארים בן ה38 קיבל הרבה נקודות היסטוריות על הזכייה ב85.
              מסכים שפיק הכי חשוב, אבל גם שחקן שמשך יכולת גבוהה שווה נקודות
              הקריירה של לברון הכי מגוונת היסטורית.
              מייקל נשען על קריירה אלמותית של 6 מ6 שלא ניתן להשיג.
              .

            2. אני לא מנסה להשוות בין פיקים, אלא לערער על המשקל שנותנים לעונות שלהי הקריירה. לכן אם אתה מאמין שהפיק שלהם שווה, ונותן לקינג ניצחון בנקודות בזכות לונג'ביטי – זו זכותך ולא אתווכח(כלומר, לא אסכים, ג'ורדן מרשים בהרבה יותר בעיניי, אבל זו דעה לגיטימית והגיונית).
              הבעיה עם מי שמאמין שהפיק לא שווה, אבל מנסה לטעון שאורך הקריירה הופך את התמונה – הוא לא.

            3. העונה של קאקים ב85 ממש לא נחשבת לשלהי קריירה.
              גם לא העונה אשתקד של לברון שהגיע לגמר מערב.
              גם אני מחשיב יותר פיק (שגם שם לברון לא נופל ממייקל)

    1. כמעט אין מי שטוען שלברון הוא הכדורסלן בטוב היותר בכל הזמנים. אך הוא בהחלט כוכב על מהגדולים ביותר וראוי לחמישיית כל הזמנים (אצלי היא מג'יק, מייקל, בירד, לברון, וילט).

      1. יש הרבה שטוענים את זה, וזה ילך ויתעצם בשנים הקרובות. ההיסטוריה בסוף מעוצבת בידי הדור הנוכחי ששולט במדיה, ובעוד שלושה עשורים בני ה20 של היום ישלטו בה, ואז לברון ייחשב לגואט וסטף לטופ 5(או אולי גם לגואט, הוא מאוד פופולרי). כמו שפעם פלה/מראדונה נחשב העז בכדורגל, ובעוד עשור הדיון יהיה מסי או רונאלדו. הדור שישלוט במדיה לא ידע את ג'ורדן, כמו שהדור היום לא יודע את ווילט/ביל ראסל ואפילו כבר קארים מג'יק בירד. כמו שהים מי שיאמר שווילט הוא הגואט יהיה בדעת מיעוט קיצונית, כך כנראה יהיה לומר שג'ורדן/פלה הם העיזים בעתיד הלא רחוק. שחקני הליגה הצעירים כבר מכריזים שהעיזים שלהם הם לברון/סטף, אחד אפילו דיבר על פול ג'ורג' וכרמלו חחחחחחח. בקיצור – טענה קיימת מאוד וזו רק ההתחלה.

  3. בוקר מצוין לכולם ותודה לצ'יקו על סיקור מעולה .
    1.איזה כיף לראות את הבולס משחקים ככה .
    זה מתחיל להרגיש שזק לאוין יוצר שם בעיה וכנראה עדיף להם להפרד ממנו . דרוזן כמו יין עתיק , תענוג .
    2. ואם מדברים על יין עתיק , איזו הצגה של לברון . המשחק הזה היה בעל חשיבות עצומה עבור הלייקרס , והם צלחו אותו . אני כנראה אף פעם לא אחבב את האישיות של לברון , אבל מבחינת יכולת , איזה פנומן .
    3.הימים הקרובים יקבעו את העונה של 2 הקבוצות שלי . הנטס מארחים פעמיים את אטלנטה , 2 נצחונות והמאבק על הפלייאין נפתח לגמרי . פניקס מארחים פעמיים את יוסטון , 2 נצחונות מקרבים מאד יתרון ביתיות בפלייאין . לילות לבנים.

  4. תודה שחר. יומיים אחרי הפסד לדטרויט אנחנו מנצחים את קליבלנד בהארכה שניה. יא וואראדי איזו קבוצה התקף לב הבולס. אנדרה דה ג'איינט מזכיר איזה ריבאונדר בחסד הוא – ועוד על הראש המסכן של אלן כמו איזה לבאן מרסר על אולסי פרי… עוד 12 והוא עוקף את דיאנדרה (שעדיין משחק) בדרך למקום ה 35 בכל הזמנים. חוץ מהם רק לברון (עם פור של 500 ריבאונדים עליהם) שעדיין משחק ברשימה – מקום 30.

  5. שיקגו מעניינת. אשמח לראות אותה נותנת כמה קרבות יפים בדרך לפליי אין. אבל בסוף בפליי אוף אני מעדיף לראות את אורלנדו ופייסרס ולא את שיקגו ואטלנטה (מקומות 9 ו10 עכשיו).

  6. חחח כל מעריצי השקץ צצו מהבוידעם השקץ הצליח להחזיר את גיא אלינו.
    יצאו לו כמה פוקסים על גופות הקליפרס/ נשל האנקונדה יקבל תכף טקס הוקרה 🤣🤣🤣

    מי ביקש ולא קיבל קליר פאת חחח השומר הלך לישון על הסל הראשון

    https://youtu.be/CDwxShtqT9Y?si=crqU1jwxnERofnHW

            1. אתה במצב אוטומט

            2. 😄

  7. מייק מחלטר בווש עם 51 חח

    https://youtu.be/KlRTWEIIqS0?si=BKvibLQLmqKOcp6I

    הנה מייקל מחלטר גם בגיל 40
    https://youtu.be/Oc8tewsEy1Y?si=QqkEOCijQhZ2EgxA

    אם מייק היה מעוניין בלונגביטי ושטויות היה עם 8 אליפויות ועובר את הנק של השקץ ב6 עונות פחות. בחוקים של היום אפילו לא היה צריך להתאמץ עושה פוסט מיד רינג קופץ לתוך המגן 2 קל מהקו

    1. בווש מייקל לא היה רלוונטי. סתם ווליום שוטר שזורק באחוזים לא טובים.
      לברון בגילו עדיין נחשב למינימום טופ 15-10.

      1. חייב להסכים עם בדם כאן. בלי קשר לטענותיי על ניפוח הלונג'ביטי של הקינג, אין ספק שהוא מושך את הקריירה טוב משמייקל משך. מייק בוושינגטון היה כמו(מתנצל על חילול הקודש)………… בראדלי ביל בוושינגטון.
        לברון באמת שווה טופ 15 היום, על אף שגם הוא מתקרב למחוזות הלא רלוונטי, לפחות במובן שקבוצה איתו אינה קונטנדרית בשום פנים ואופן, וסופרים אותה רק בגלל השם וזכרונות העבר, וזאת על אף שמשחק איתו עוד שחקן טופ 10 ביכולת גבוהה, שדווקא לא נפצע בינתיים לשם שינוי. הסגל בלייקרס היה מספיק בעיניי לכל כוכב רלוונטי בימינו ליצור קונטנדרית. תאר לך את לוקה בלייקרס. או סטף שיחליף את וויגינס ופודז בAD וריבס חחחחחח. גם כאן השאלה מה מוגדר רלוונטי. לדעתי, בסטנדרטים של השמות האלו, אם אינך כוכב מהטופ 10 בליגה אז אתה לא רלוונטי, ולכן הקינג העונה מתנדנד על הגבול(אצלי הוא בחוץ אגב)

        1. הסגל בלייקרס לא מציאה.
          חסר קלעים. וינסנט פצוע מתחילת העונה ואין מחליף איכותי לאיידי או גבוה שניתן לשחק איתו בעקביות.
          עדיין לוקח את לברון על טייטום במשחקים מכריעים.

            1. מי יחזיק לאיידי את היד? דוראנט הנקניק

          1. יותר טוב מהסגל בדאלאס סביב לוקה? בפילי סביב אמביד? בגולדן סביב סטף? הלייקרס והלוחמים קבוצות באותה הרמה העונה, אפילו עם יתרון קל ללוחמים. בוא נשווה בין פודז, קליי, וויגינס, קומינגה, דריימונד(חמישייה ריאלית בלי סטף) לראסל, ריבס, האצ'ימורה, ואנדו, וAD. בעיניי אין ממש מה חחחחחח.

            1. לוקה,אמביד טופ 5 בליגה. ברור שיותר טובים מלברון.
              לסטף אין את איידי, אבל יש לו יותר שחקנים רלוונטיים. וגם סטף נלחם בפלייאין.

        2. את מייק לא עניין לונגביטי היו לו דברים חשובים יותר אבא שלו נרצח וכו הוא לא חי על מורשת לונגביטי ידע שהוא הגואט. בווש סתם בא לחלטר ולהנות.

          השקץ מצד שני כיוון ללונגביטי כי הוא יודע שבאליפויות ממוצעים ויכולת אין לו מה למכור.
          אז הוא 5 שנים כבר מנפח סטט בקליר פאת כדי להאדיר את עצמו ואת המושג לונגביטי חוץ מהשקץ זה לא עניין איש

          1. ממוצעים הוא לא נופל ממייקל שחוץ מנקודות נחות מלברון בכל קטגוריה.
            אליפויות זה לא בשליטה מוחלטת של השחקן.
            לארי בירד פחות טוב מקרי כי יש לו אליפות פחות? חרטא ברטא
            דוראנט וקרי התאחדו כדי לנצח את המלך.

            1. קרי ולברון לפני ההגעה של דוראנט הוקפו בסגלים דומים ברמתם. ב15 הסגל של לברון נפגע משמעותית, והלוחמים ניצחו בקושי בינוני. ב16 הסגל של סטף נפגע קלות אבל לא משמעותית(פלוס תצוגת נפל של הספלאש, ותצוגת שיא של לברון וקיירי) וזה הוביל למותחן היסטורי שנגמר בשלשת ניצחון. ב17 ו18 דוראנט הצטרף וזה כבר היה לא פייר. אין באמת אינדיקציה ש"סטף לא יכל להתחרות במלך", אלא אינדיקציה שגולדן בלי דוראנט וקליבלנד של אז היו פחות או יותר שוות ברמתן, ודוראנט מנע יריבות היסטורית והפך את העשור להליכה בפארק עבור הלוחמים. גם אז כתבי החצר ניסו למכור שהסגל שמקיף את קרי טוב בהרבה, זה לא היה נכון אז, זה לא נכון גם היום.

            2. אגב אני לא מנסה לטעון שסטף היה טוב מלברון בסדרות האלה, אלא שגולדן בלי דוראנט לגמרי יכלה לנצח את קליבלנד בשנה לאחר מכן.

              או לסיכום: דוראנט לא עזר לגולדן כי היא לא יכלה לנצח בתחרות, הוא עזר לה למנוע את עצם קיום התחרות.

            3. הסגל של קרי לפני,דוראנט היה איכותי מהסגל של הקאבלירס.
              קליי,איגי,דריימונד,לווינגסטון,אזילי,ווסט,ברבוסה,בוגוט,בארנס.
              ללברון מי היה? קיירי התותח ולאב האוברייטד ככוכב, טריסטן, jr סמית, גפרסון הקשיש, שאריות מו ווילייאמס, שאמפרט ודלבדובה.

            4. מסכים זן מאסטר.
              דוראנט הרס את התחרות ביניהם.
              אבל בכל מקרה לקרי היה סגל טוב יותר, פשוט ההוספה של קיידי סגרה את הסיפור סופית.

            5. טריסטן לא נפל מבוגוט, JR, ג'פרסון והשאר שם שווים עבורי לברבוסה ווסט אזילי וכל אלו. בארנס ואיגי הם יתרון, למרות שבארנס היה חושך בסדרות הגמר. דריימונד טוב מלאב, קיירי טוב מקליי, ומהווה יתרון אדיר כיוצר שני(שבא לידי ביטוי בשטח). יתרון קל ללוחמים, לא גדול כמו שציירו. ובלי קשר, סטף והסגל הזה שווה קבוצה זהה ברמתה ללברון והסגל הזה.

            6. במילים שלך:
              קיירי עדיף מקליי.
              אבל דריימונד עדיף מלאב.
              איגי ובארנס שחקני בונוס שאין לקליבלנד.
              זה יתרון משמעותי לגולדן.
              דריימונד זה שדרוג עצום מלאב.

            7. ננסה שוב לשחק באותו משחק של חמישיות:

              ליבינגסטון, קליי, איגי, דריי בוגוט בארנס שחקן שישי מול קיירי, סמית', ג'פרסון, לאב טריסטן שאמפרט שחקן שישי.

              שאר השחקנים אותה הרמה, או שברבוסה ואזילי זה יתרון על מישהו חחחחח

              מהשישיות האלה על הנייר יתרון קל לגולדן, לא כזה עצום בעיניי.

            8. החמישיות לא שוות.
              נוציא את לברון וקרי מהמשוואה.
              קיירי השחקן הטוב משני הקבוצות.
              דריימונד וקליי ה2-3.
              טריסטן ואיגי שווים ברמתם.
              בארנס שווה ללאב.
              לבינגסטון,ווסט,אזילי,ברבוסה,בוגוט עדיפים על שאמפרט, ג'יי אר, גפרסון, מו ווילייאמס.
              לא יתרון פסיכי, אבל משמעותי.

            9. בארנס עדיף על לאב באיזה תחום חחחחחחח לאב עדיף בהרבה. השאר נכון, למרות שהסגלים המשלימים שווים. בקיצור נראה שנאחנו די מסכימים פלוס מינוס חחחחחחחח

            10. לאב היה קטסטרופה בסדרה בדיוק כמו בארנס. (8.5 נקודות) והוא גם שומר על הפנים (למרות הפוזשן האחרון הנהדר שלו מול קרי).

        1. איך 30 הגזמת חחחחחח
          עזוב 30, תן לי 20. בטוח שגם שם נגיע לשמות שיראו לכולנו לא מתאימים, וכולנו נודה יחדיו בגדולתו(היחסית) של המלך הראשון לשמו.

      2. אתם מתווכחים עם המנהיג של #מסומאי קובי
        לא אכפת לו ממייקל, הוא בכלל משתמש בו כדי להקטין את לברון בתחרות המדומיינת מול קובי

  8. להצגה של לברון יש עוד משמעות שצריך לתת עליה את הדעת.
    בעבר לברון היה משחק בצורה הזו כל הזמן. הוא היה האופציה הראשונה בהתקפה, ובהרבה מקרים גם האופציה היחידה בהתקפה.
    ולא מדובר על העבר הרחוק אלא על העבר הקרוב. עניין של שנה-שנתיים אחורה.
    השנה הוא הפסיק לכפות את עצמו על המשחק. בנקודת זמן מסוימת הוא הפך להיות פסיבי בהתקפה. הוא כבר לא היה אופציה ראשונה, ואפילו לא שניה. התקפות שלמות הוא עומד בפינה ולא נוגע בכדור אלא אם מוסרים לו. הפך מכוכב לרול פלייר. והיות ומדובר בלברון, אין לי ספק שזו הייתה יוזמה שלו, או לפחות הסכמה שלו לשינוי בצורת המשחק.
    אני מניח שאפשר להסביר את זה ע"י כמה הסברים, ביניהם לא לשחוק אותו. אני חושב שההסבר הנכון הוא שזו הייתה הדרך של לברון/המאמן לערב את כל הסגל במשחק. יש להם שחקנים טובים. גם אם הם לא כוכבים גדולים, הם מספיק טובים להיות שחקנים "משלימים" בקבוצה אלופה. כאשר לברון משחק עם דייוויס בלבד, כל השאר לא במשחק, וכשיגיע הפלייאוף הם ימשיכו להיות סטטיסטים. ניראה שההחלטה לערב את כולם ו"להגדיל" להם את התפקיד היא הכנה לפלייאוף.
    וזה עובד, גם אם יש פה הימור שבגללו הם עשויים לפספס את הפלייאוף. כל הסגל משחק, כולם קולעים, ואין שחקני פוסטר (כמעט).
    ואז מגיע משחק כמו הדרבי מהלילה, שכלום לא עובד, כל התקפה שניה מאבדים כדור. בלית ברירה הם זרקו לפח את השיטה החדשה שלא עבדה, וחזרו לשיטה הישנה בה לברון עושה הכל.
    זה שהוא שחקן אדיר כולם יודעים. אז הוא ניצח לבד את המשחק. במשחק הבא הם יחזרו לשחק עם לברון שעומד בצד ומחכה שהמשחק יגיע אליו. ככה הם מרוויחים את ראסל, האצ'ימורה, רדיש ועוד. אבל כשיגיע הרגע ויצטרכו את לברון, הוא שם. אל תספידו אותם למרות שהם נראים פח.

  9. אני מציע לצפות במשחק של ל"א מהלילה.
    בנוסף, היה שם גם קטע קאנצ'יק שממחיש את רמת הכישורים בליגה היום מול פעם – בערף 1:10 לסיום לברון מוליך התקפה, מתמזמז קצת עם הכדור, מגיע דאבל עליו וכשעון ההתקפה אוזל הוא מוסר לדיאנג'לו ראסל.
    ראסל תופס את הכדור בגובה ומשחרר שלשה קשה (שנכנסת). בתפיסה, הוא כמעט לא נתן לכדור לרדת למטה, הכדור נשאר מאוד גבוה כל הזמן.
    זה דבר שפעם לא היינו רואים (אולי עידו או אחיו יכולים למצוא במרשתת), פשוט זריקה מאוד קשה.
    דה שוט, מה אתה אומר?

  10. בשולי החדשות: נאגטס-קינגס, רבע אחרון, משחק כבר גמור, הספסלים מתרוקנים. מישהו לוחש באוזן של מייק בראון שסבוניס צריך עוד ריבאונד אחד בשביל לשמור על רצף הדאבל-דאבל שלו. בראון מעלה את סבוניס, סבוניס קולט ריבאונד טועה וחוזר לספסל. לשם הגענו.

    1. מתי לא היינו שם? היום יש אולי מודעות ליותר פרטים אבל מספיק להיזכר כמה משחקים איי סי גרין 'שיחק' כדי לשמור על הרצף שלו כדי להבין שזו לא תופעה חדשה. גם את לברון ודורנט השאירו מספיק פעמים כדי לשמור על רצף הספרות הכפולות שלהם. חיבה מיותרת להקשרות לבסיס ספירה ספציפי…

  11. שחקנים טובים מלברון

    1. לוקה
    2. שגא
    3. פוקס
    4. אדוארדס
    5. קאווי
    6. פול גורג
    7. אינגראהם
    8. סטף
    9. וומבי
    10. שנגון
    11. יוקיץ
    12. מורי
    13. דוראנט
    14. בוקר
    15. מוראנט
    16. ביין
    17. מארקנן
    18. קלרקסון
    19.סבוניס
    19. סיימונס
    20. דיוויס
    21. קאט
    22. הליברטון
    23. טייטום
    24. מיצל
    25. גארלנד
    26. אמביד
    27. מקסי
    28. ברידגס
    29. יאניס
    30. ברונסון
    31. באטלר
    32. ואגנר
    33. באנקרו
    34. טריי
    35. דרוזן
    36. שרודר
    37. לאבין
    38. דמיאן
    39. טרנר
    40. ביל
    41. יונאס
    42. סיאקם
    43. גיילן וויליאמס
    44. ואסל
    45. מקולום

    כל אלו טובים מהשקץ ויובילו את קבוצותיהם יותר שים לידם אחד כמו דיוויס רובם מביאים אליפות קל

    1. יונאס? מקולום? ביל הדביל?דמיאן?גארלנד?שרודר🤣
      נו,באמת. אתה בעצמך לא מאמין לזה.
      יש 5-6 תותחים בליגה כגון אמביד,יוקיץ,לוקה,יאניס,שיי שהופכים כל קבוצה מקצה לקצה (אמביד רק עונה סדירה לבינתיים)
      לברון בטיר השני ללא מיקום ספציפי.

      1. יו"ר זו שנאת שיקוץ קיצונית ברמה שלא זכורה לי כבר זמן רב. 45?! בדם ציין מעליי כמה שמות שבכנות אי אפשר הגיונית לשים מעל לברון. דווין ואסל? בכנות חשבתי שתנסח רשימה של 20 שחקנים ששונאי לברון יוכלו להזדהות איתה, אבל זה קצת יותר מדי חחחחחחחח נניח:
        לוקה
        יוקיץ
        אמביד
        יאניס
        שיי
        דוראנט
        סטף
        טייטום
        קוואי
        דייוויס
        אנט(עד כאן הרשימה שלי, כשאנט ודייויס בסימן שאלה) ומפה להוסיף שמות לויכוח סטייל וומבי, האלי, ברונסון, טריי, קיירי, ג'ה, מיטצ'ל, פוקס, סאבוניס, באטלר, שנגון, מארי, פול ג'ורג'(גם כאן איבדנו לגיטימיות ככל שהמשכנו חחחח).
        רשימה כזו הייתה משרתת את הנקודה שלך הרבה יותר מאשר לשים את שרודר וואסל לפני לברון חחחחחחחחחחחחחחחח

          1. אגב כבר שמו ליד גרסה טובה יותר של דיוויס אחד – דמרקוס קאזינס. אליפות לא ראו שם. האם גם הוא בשיאו טוב פחות משרודר ויונאס?

            1. וגם ג'רו הולידיי…אבל צריך להיות הוגנים ולהזכיר שהפציעות הרגו את זה. אבל גם עם ג'וליוס רנדל במקומו זה לא עבד.

            2. ולא שאני משווה בין רנדל לדיוויס…

          1. אגב סתם שאלה לראות עד כמה עמוק הראביט הול – האם הייתה נקודה בזמן שבעיניך לברון היה הטוב בעולם?
            כי מאז 2003 – לפני סטף היו קובי שאק דוראנט ודאנקן, ומאז סטף יאניס ניקולה ולוקה – מעניין מה דעתך

            1. חחח

            2. התשובה נמצאת בכותרת התואר של המגיב

          2. חתיכת הצהרה חחחחחח 2013 נניח אין לו תחרות(דוראנט הצעיר, קובי הזקן, סטף שנתיים לפני פריצה וכרמלו). זכה בmvp כמעט ללא עוררין(אחד הצביע לכרמלו)

  12. לברון עם משחק ענק.
    1) ההגנה עליו היתה הגנת חילופים כשמפתים אותו לזרוק מה שלוש. זו בעיה של העונה הרגילה שאין שום התאמות. גם הארדן ניצל שמירה מגוחכת בחצי הראשון.
    2) אם הקליפרס רוצים להתקדם הם צריכים לדעת מי נחנק ברגעי הלחץ (הארדן) ומי לא (קאוואי). קאואי נגע פחות מידי בכדור בסוף.
    3) לברון התעייף בדקה שתיים האחרונות.בפלייאוף הוא יצטרך להגביל את הדקות שלו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט