מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.מסתבר שהיורם הזה דווין בוקר הוא 'איש-נשים' מהדרגה הראשונה

מה תגידו אם אגלה לכם שדווין בוקר, השחקן המצויין של פיניקס סאנס הנראה כמו יורם כזה משכונת 'דניה' ליד אחוזה על הר הכרמל נחשב לאחד הגברים היותר פעילים בעולם ההכרויות?

חברתו מלפני שנה, קנדל ג'נר – חברה ב-CLAN – שבט – של משפחת קרדשיאן-ג'נר, היא ידועה בציבור שכל מהלכיה, בילויי יומה, ומעשיה הם NEWS. לפני שנה הסיפורים עליה ובן זוגה דווין בוקר מלאו את החדשות לא רק בעתונים צהובים אלא אפילו בניו יורק טיימס ובוול-סטריט ג'ורנל.

Devin Booker is an NBA All-Star, franchise player, and future Hall of Famer, whereas Kendall is the star child of Former triathlete Kaitlyn Jenner (previously Bruce Jenner) and Kris Jenner.

אחרי תקופה חמה בקיץ שעבר עם ביקינים, יאכטות, ושמפניה, היחסים כנראה התקררו או אולי אפילו נקטעו.

השבוע הפפרצי חגג כי השניים נראו שוב יחד, כשדווין בוקר מסרב לענות לשאלות על הקשר ביניהם מלבד לומר שהוא לא היה יוצא איתה בפומבי אלא אם כן התכניות של השניים הן על "LONG LASTING LIFE TOGETHER" כפי שדווין הגדיר את התכניות.

2. מסירה של ג'יאניס ל'טאצ'דאון': תנו מבט במסירה ללופז!

3. החולשה עיקרית של הווריורס נתגלתה נגד הנאגטס

Colin Ward-Henninger(הפוסט הזה מבוסס על מאמרו) Surging Warriors' most glaring flaw on display in loss to Nuggets, but the answer could be on the way (msn.com)

גולדן סטייט נראתה invincible אחרי ש-23 של קליי תומפסון מהספסל בחצי הראשון נתן ללוחמים הפרש של 16. תנו מבט:

אבל ג'וקיץ' סיים עם 32 נק', 16 ריבאונדים, ו-16 אסיסטים, בעוד שמורי קבר 27 נק' ב-16 זריקות, כמה מהן ב-FALL-AWAY הידוע שלו. סטיב קר יכול היה רק לומר,

""They really took it to us. Obviously, Jokic was amazing. I mean, he just completely dominated that game and put us on our heels over and over again. They're the champs for a reason."

כן, הם אלופים, אבל יום של 6 מ-19 של סטפן קרי ל-20 נקודות לא עזר. הנאגטס ניצחו עם הקומבינציה ג'וקיץ'-מוריי, ועם המשולש שהזהיר ממש – ארון גורדון, מייקל פורטר, ו-KCP. החמישייה הזאת מתחילה להזכיר את הימים של דניס ג'ונסון, דני איינג', לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פאריש, או מג'יק, מייקל קופר, ג'יימס וורת'י, איי.סי. גרין, וקארים בלייקרס, או רון הארפר (או סטיב קר), מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן (או טוני קוקוץ'), דניס רודמן, ולוק לונגלי.

זה מה שהווריורס לא מצליחים לקבוע. יש להם מין חמישייה פותחת עם סטפן קרי, ברנדין פודזיימסקי, אנדרה ויגינס, ג'ונתן קמינגה, ודריימונד גרין, אך זאת לא החמישייה שבדרך כלל מסיימת. ישנם יותר מדי שחקנים שהם פחות או יותר באותה רמה, ונתחיל עם קליי ת'ומפסון, ואז גארי פייטון, מוזס מודי, קווין לוני, סריץ', וטרייס ג'קסון-דייויס.

יהיה שיגידו שזאת בעייה טובה לטפל בה: אתה יכול לבחור לשחק סמול בול או לונג בול, לאט או מהר. אבל כל הקבוצות האלופות היו להן חמישיות לסמוך עליהן. חמישיות שסיימו משחקים. לווריורס אין את זה. הווריורס אפילו לא יודעת אם לשתף את קליי ת'ומפסון ברגעי האמת או לא.

זאת בעייה.

4. אל הורפורד לא נגמר. עכשיו הוא תורם כ'איש הששי'

הבוסטון סלטיקס מצאו את החמישייה שלהם: דריק ווייט, ת'רו הולידיי, ג'יילן בראון, ג'ייסון טאטום, וקריסטפס פרוז'ינגיס.

אז היכן אל הורפורד?

הוא על הספסל עם התפקיד החדש שלו: 'האיש הששי'. המספרים שלו בנצחון על הניקס שלשום לא יקפיצו איש מכסאו – בן ה-37 הזה קלע 10 נק' עם 7 ריבאונדים ב-26 דקות משחק. הוא נינוח ומסופק גם עם התפקיד החדש וגם עם המספרים. "כל זמן שאני תורם, עשיתי את שלי. לעלות מהספסל מתאים עכשיו למשחקי, ליכולתי, והאמת גם לראש שלי. אני יושב, מתבונן במה שקורה, מוצא נקודות תורפה, וכשקוץ' קורא בשמי אני מוכן פיזית ונפשית לעלות ולתרום".

הוא תרם גם תרם. 4 מהריבאונדים שלו היו התקפיים ברבע האחרון שחתמו את נצחון הסלטיקס על הניקס, נצחון 8 ברציפות.

הוא אמר אחרי המשחק:

We’re continuing to play good basketball,” Horford said after helping the Celtics overtake the Knicks 116-102. “We’re really trying to play the right way. Joe is really challenging us to continue to get better. This is a stretch of the season where we can really take it to another level, and that’s what we’re trying to do.”

בתחילת העונה היו דיונים בקבוצה מי יהיה השחקן שיעלה מהספסל כ'איש הששי'. מאומה לא הוחלט. ג'ו מזולה אמר, "לא נחליט דבר. המשחקים יחליטו עבורנו". וכך בדיוק קרה. איש לא הדביק על מצחו של אל מדבקה עם המילים 'האיש הששי'. זה פשוט קרה בעצמו, "ואני האיש המאושר ביותר להיות הראשון שקם מהספסל כ'איש ששי'.

BRIAN WINDHORST .5 ב-“First Take.” מגלה את תוכניותיו של לברון

כמה ש-WINDHORST ידוע ומקובל בין עתונאי הכדורסל של ה-NBA, אני מוכן לשים כסף שמה שהוא אמר ב-"FIRST TAKE" היא לא יותר מדעתו. לברון לא דיבר איתו ולא גילה לו דבר. אבל הוא מדבר כאילו שהוא יודע: "לברון יישאר בלייקרס רק אם הם יגיעו לפחות לגמר המערב, ואז הוא ידרוש חוזה בן 9 ספרות לכמה שנים טובות שיעלה אפילו על החוזה שלו בהווה"

6. ה-ESPN הכניסו את ברוני ג'יימס לדראפט של 2025, וכשלברון עלה עליהם על כך הם הוציאו את ברוני מהרשימה

אם ברוני לא היה בנו של לברון הוא לא היה מוזכר אפילו בדיבורים על דראפט 2004. מה ש-ESPN עשו היה להכניסו לדראפט של 2025. לברון יצא מכליו: "תנו לקיד להיות קיד ועזבו אותו במנוחה". ESPN הוציאו את שמו מיד מרשימת הדראפט של 2025.

7. ג'ו מוזולה מאמן הסלטיקס ניסה לברר עם בלייק גריפין אם הוא מעוניין לחזור העונה

"תודה, אבל לא" באה התשובה. "ה-PRIORITY שלי עכשיו היא המשפחה. האשה והילדים". בלייק הרוויח בשנותיו ב-NBA בערך 250 מיליון. כנראה שזה מספיק לו.

8. קטע מההסטוריה: מייקל ידע שבכדורסל הוא יכול לגבור על לארי, אבל לא בטראש טוק

Michael Jordan made the Bulls follow one rule when facing Larry Bird: "Not a single person. Not one word"

מייקל ידע שלפני כל משחק לארי בירד יפנה לשחקן או שניים מהבולס – מייקל היה לרוב אחד מהם – ויזרוק בפניהם את האשפה שלו. טראש טוק. למשל, "WHITE MEN CAN'T JUMP BUT THEY CAN SCORE.,אז מה בקשר ל-35 נק' על פניך?", או "הערב יש לי עקב כואב אז אסתפק ב-30".

הסיפור היה פשוט:

The first hurdle toward Michael Jordan's domination was Larry Bird. Skill-wise, MJ was confident that he could take on "The Hick from French Lick." However, he realized early on that he didn't stand a chance against the Boston Celtics legend when it came to performing while trash-talking.

בתחילה מייקל ניסה להחזיר מילה על כל מילה, אבל מהר מאד הוא הגיע למסקנה שאולי הוא יכול לגבור על "THE HICK FROM FRENCH LICK" על הפארקט אבל אין לו כל סיכוי במלחמת מילים.

למשל, כשבייבי-פייס BJ ארמסטרונג עלה לשחק עם שיקגו נגד בירד, בירד אמר לקווין מקהייל: "ממתי מרשים לשחקנים מחטיבת הביניים לשחק ב-NBA"? זה הרס את ארמסטרונג. הוא ניסה לנגוח בבירד כמה שיותר, ולארי פשוט לקח אותו לבית הספר.

אחרי זה מייקל היה אומר לשחקני הבולס לפני כל משחק נגד הסלטיקס: "אף מילה ללארי. אף אחד. אף מילה לציפור".

שנים אח"כ מייקל הודה שכמה מהטראש טוק של לארי עצבנו אותו כראוי, אבל הוא אף פעם לא לקחם אישית.

אחרי משחק פלייאוף שהסלטיקס ניצחו, אבל מייקל קלע על עקב נפוח 63 נקודות, לארי בירד אמר אחרי המשחק שהוא ראה את אלוהים משחק. מאז הפך הכינוי 'אלוהים' קשור למייקל. זה לא היה טראש טוק. לארי אמר זאת בכל הרצינות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 32 תגובות

  1. בום בום של מעורב משובח,
    "לברון יישאר בלייקרס רק אם הם יגיעו לפחות לגמר המערב, ואז הוא ידרוש חוזה בן 9 ספרות לכמה שנים טובות שיעלה אפילו על החוזה שלו בהווה"
    אני רץ להקיא. מינימום טלנובה טורקית
    ג'ני ימלעונה, איזה קבורה מפוארת לעשור מחכה לשלייקרז.
    עם הג.מ המהולל הבבון ובנו שאינו יודע כדורסל.🤣🤣🤣

  2. תודה מנחם.
    דווין זרוקר חתיך, צעיר ועשיר, מה חשבת, שלא יסתובב עם בחורות יפות?
    יכול להיות שמייקל לא רצה להדליק את בירד, נו שוין, זה לא שמייקל היה שתקן.
    הליגה עייפה, יש הרבה משחקים עם תוצאות לא צפויות.

  3. שחקן גדול, אל הורפורד. השבוע תהיתי ככה, ביני לבין עצמי, אם הוא צריך להיות הול-אופ-פיימר. אובייקטיבית כנראה שלא, אבל לטעמי כן.
    ואת מה שפריצארד עושה שם לניקס צריך ללמוד כל ילד נמוך בקטסל. לא יאמן.
    תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

  4. מעורב משובח. כבר שנים שאני מודע לזה שקיים מקום שקוראים לו פרנץ' ליק ואני לא מצליח לעבור הלאה. נשמע יותר כמו כותרת של סרט פורנוגרפי.

  5. מעורב מצוין על הבוקר.
    גם אני לא מבין למה קליי ירד לספסל, מהסיבה שמתחת_לאדמוב פודז'מסקי (עברות מפולנית 🙂 ) לא נותן שום שדרוג.

  6. בירד למקהייל, כשבארקלי עבר ליד: 'היי קווין, מה אתה חושב שצ'ארלס, שמן מדי ב20 קילו, או נמוך מדי ב20 ס"מ?'.
    וככה, ילדים, הופכים להיות אגדה על זמנית.
    תודה רבה מנחם

    1. The three-point competition was the place where Bird managed to deploy some of his worst trash talk. In 1990, when Bird was no longer competing, winner Craig Hodges was asked if he had felt as though his victory felt tainted since he hadn't needed to go through Bird. Hodges responded, “He knows where he can find me.” But, of course, Bird got the last laugh, firing back at Hodges, “Yeah, at the end of the Bulls bench.”

  7. עם הסכומים שבוקר מרוויח , גם אם היה נראה כמו קוף.היה תופס בחורות .אין מה להתפלא.אפילו פוטין שנראה על הפנים משיג לעצמו יפהפיות.
    ברוני גיימס אם לא יבחר בדראפט השנה , לא יבחר בשום דראפט בטח לא בזה של 2025.בכלל לבחור בברוני זו פעולה מסחרית טובה.אפשר לסחור בו (אם הלייקרס לא הקדימו ובחרו בו)מתוך ידיעה ברורה שהאב והבן , בעיקר האב רוצים לשחק יחד.זה יהיה הישג היסטורי עד היום זה לא קרה.

  8. העונה של ג"ס תלויה בשנים: וויגינס וקמינגה. הראשון התאושש מפתיחת העונה הקטסטרופלית שלו אבל עדין ןא חזר להפגיש את היכולת של המחצית השניה של עונת האליפות. קמינגה פרץ קדימה כשגרין לא שיחק אבל בחודש האחרון יש נסיגה ביכול ההתקפית שלו. הוא גם לא יודע איך להתמודד מול שחקן פיזי כמו גורדון בהגנה.
    הבעיה העיקרית עם קלי היא חוסר יציבות. בין המשחקים ואפילו בין מחציות.

    1. כל קבוצה מובילה בליגה הייתה רוצה שחקן משלים כמו קליי או קומינגה,
      הבעיה שהקבוצה לא מספיק טובה והייתה צריכה כבר לעבור לשלב בניה מחדש.

  9. מבלי לראות משחק אחד של ברוני ג'יימס,
    אני בטוח שהוא יהיה יותר טוב מהאח של קורי,האח של יאניס והבן של ריברס.

    הקריירה של לברון מלאה בגארדים שפיתח ואף אחד לא שמע עליהם בשום דראפט'
    מריבס שהגיע עד לנבחרת ארה"ב,דלבאדובה שנחשב לכוכב בשנה אחת ובובי ג'קסון הנגר שעשה קריירה מכובדת.

      1. מרכוס ג'ורדן הבן של אפילו לא נכנס לליגה.ההישג היחיד שלו בעצם היה האישה של סקוטי פיפן.
        להגיע לשחק בליגה יהיה ההישג הגדול של ברוני כל דבר מעבר זה בונוס.

        כל השמות שרשמתי אתה לא היית זוכר או מכיר בכלל אם לברון לא היה מפתח אותם בקבוצה.

  10. נמאס מההתנהגות המגלומנית של לברון
    הלייקרס תעשה טעות קולוסאלית אם תעניק לו חוזה של 3 שנים
    בשורה תחתונה לברון הביא אליפות אחת לאל איי (+גביע ליגה)
    הוא נכשל באל איי
    האליפות של הלייקרס ב 2020 היא אליפות בודדת
    כל קבוצה אחרת של הלייקרס (מלבד 72) הייתה חלק משושלת
    מג׳יק עם 5 בנייטיז,שאק 3/קובי 5
    הלייקרס עם עשור שנפתח טוב וממשיך רע מאוד
    דיוויס כבר לא יהיה MVP או פרנצייז פלייר
    הרצון של לברון לשחק עם הבן שלו מפעיל לחץ לא סביר על קבוצות ותפגע בסיכוי האמיתי של ברוני להצליח כשחקן בליגה
    לברון מתחיל להמאיס את עצמו, הלייקרס פספסו הזדמנות לטרייד שהיה מנחית את וויגנס + קומינגה ושולח את לברון לקיבינפרץ

      1. מה הבעיה עם הטרייד?
        הלייקרס יכלו לקבל עוד 2 שחקנים על לברון
        מאחר וגולדן סטייט הציעה את הטרייד, ללייקרס היה לא מעט מרחב תמרון במו״מ

  11. בשביל לתפוס בחורות לא חייב להיות כוכב כמו בוקר מספיק גם אם אתה שחקן WWE זוטר או מתאבק WWE. היום בתכלס גם "אושיית רשת" מספיק בטח אין דה USA. מה שכן חלה על הסלבס חובת הזהירות מגניבת זרע/תלונות אונס עתידיים שנגמר המזומנים או הקשר עם הסלב

    1. אפשר לשאול את השאלה הזאת בראיון הבא עם דני אבדיה.

      במקרה של בוקר המצב הפוך.
      הקרדשיאן יותר מפורסמת ממנו וגם שווה הרבה יותר כסף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט