מעורב הופס ליום שני: הסאנס ניצחה את הלייקרס בריבאונד ובשיווי משקל בחמישייה/ אטלנטה, ללא יאנג, מנצחת את המג'יק / מנחם לס

1.הקבוצה הטובה, והמאוזנת יותר – הפיניקס סאנס, ניצחה את הלייקרס 113-123. 19 זריקות פאולים נגד 8 עזרו. אבל על הלייקרס להסתכל על 51 ריבאונדים לסאנס נגד 34 ללייקרס.

קרדיט לעתון פיניקס רפבליק

*יוסוף נורקיץ' לבדו קטף 22 לסאנס.
*חמישייה של הסאנס הקולעת בשיווי משקל השווה מדליית זהב על קורה באולימפיאדת פאריז 2024: הסמול פורוורד דוראנט – 22 נק'. הפאור-פורוורד רויס או'ניל 20 נק'. הסנטר נורקיץ' 18 נק'. השוטינג גארד גרייסון אלן 24 נק', והפוינט גארד דווין בוקר – 21 נק'. אני לא זוכר שיווי משקל כזה בחמישייה אחת.

הסאנס, כקבוצה, קלעו 94.8% מהקו, 42.5% מהטריי, ו-47% מהפרקט..

גם הלייקרס הראו שיווי משקל מעולה בחמישייה הראשונה: לברון 28, דייויס 22, ראסל 20 (4 מ-8 מהטריי), ריבס 14, והצ'ימורה 13.

שתי הקבוצות מכירות אחות את השנייה יותר מכל שתי קבוצות אחרות בליגה. היי, המאמן של הסאנס פרנק ווגל לקח אליפות עם לברון ג'יימס ואנטוני דייויס. אתה מחפש היכרות יותר קרובה? לברון וקווין דוראנט משחקים אחד נגד השני כבר בחלקים של שלושה עשורים. זה היה המשחק החמישי בין השתיים העונה.

ועדיין המשחק הלילה הרגיש כמשהו מיוחד. עם כל ההיכרות בין השתיים, הסאנס עדיין קלעה 45 נקודות ברבע הראשון, והובילה ב-20. הלייקרס קטעה את ההפרש לשתיים ב'רביעי'.

אבל ניגמר בעשר הפרש.

לא אתפלא אם השתיים תיפגשנה היכן ומתי שהוא בעתיד כשהפסד אחד יקבע – 'גולף'. או, אולי, 4 הפסדים. אבל דבר אחד אני מבטיח לכם: הקרב בין השתיים לא הסתיים.

2. אני כבר לא יודע מה לחשוב: האם זו חדשה טובה או רעה להאוקס שטריי יאנג לא ישחק לפחות 5-6 שבועות?

טריי יאנג קרע את ה-RADIAL COLLATERAL LIGAMENT של ידו השמאלית, יעבור ניתוח, וייעדר לפחות ארבעה שבועות. אז יעבור בדיקה ויוחלט על עתידו .

אני, שראיתי את ההאוקס כנראה יותר מכל אחד מכם התחלתי להאמין שההאוקס טובה יותר בלעדיו, כשדג'ונטה מוריי וד'אנדרה האנטר משחקים כשני גבוהים כגארדים, ולפניהם ג'יילן ג'ונסון, סדיק ביי, וקלינט קפלה. אני זועק למאמני ההאוקס לשחק עם החמישייה הזאת אבל הם לא שומעים אותי.

אולי עתה, מחוסר ברירה, הם יבינו שזאת החמישייה שעליהם לצאת איתה לקרב בנסיון לעשות את הפלייאוף.

אני לא מציע לשחק ללא טריי יאנג בכלל. אני מציע להעלותו מהספסל למטרות מסויימות. אולי עתה כשהמצב מכריח לשחק בלעדיו צוות המאמנים יבין למה אני מתכוון.

*****

ממש לפני כמה דקות הסתיים המשחק בין אטלנטה ואורלנדו מג'יק. אטלנטה ניצחה אורלנדו טובה 92-109. "החמישייה שלי" – מלבד קפלה, קלעה כולה מצויין. בוגדנוביץ' קלע במקום קפלה: מוריי 25, ג'יילן ג'ונסון 21, האנטר 18, בוגדנוביץ' 17, סדיק ביי 12, קפלה 4 (הוא שיחק רק 17 דקות. האם נפצע?).

3. הסלטיקס לא מסתפקים במקום ראשון ב-NBA: "רוצים להגיע לרמה יותר גבוהה – אליפות או עונת כשלון נוספת"

קרדיט לתמונה לבוסטון גלוב

אחרי שהסלטיקס ניצחו את הניקס במדיסון סקוור גארדן 116-112 הם פתחו מרווח של 8 משחקים מהשנייה קליבלנד קבליירס.

אבל הבוסטון סלטיקס לא טפשים. הם יודעים – או מאמינים – שבמערב יש 5 קבוצות לפחות טובות יותר מקליבלנד, והגעה לגמר ולא לנצח בו הפעם תהיה האכזבה הגדולה ביותר של הסלטיקס מאז 1987 כשהסלטיס הרגישה עליונה על הלייקרס, רק כדי להפסיד בששה משחקים.

הפער של הסלטיקס מקליבלנד גדול מהפער של מינסוטה על הסאנס (הפער ביניהן הוא 7 משחקים), אבל הסלטיקס יודעת – מרגישה – שעליה להתכונן לללייקרס במיטבה או לווריורס במיטבה – אחת מהשתיים שאני בטוח שהסלטיקס כבר חושבת עליהן.

אני מתנצל למפרע בפני אוהדי מינסוטה, אוקלהומה סיטי, קליפרס, דנבר, ניו אורלינס, דאלאס, סקרמנטו, או פיניקס סאנס: גם הלייקרס וגם גולדן סטייט יעברו אתכן בפלייאוף.

אחת ההפתעות שכמעט אף אחד לא מדבר עליהן הוא המאמן ג'ו מזולה. מסתבר שהמאמן הצעיר הזה מצא את מקומו, והמקום מצא אותו. הבה נקשיב לאל הורפורד שעבר דרך מספיק מאמנים באוניברסיטת פלורידה ובוסטון סלטיקס:

"But I can just speak to we're continuing to play good basketball. We're really trying to play the right way. I feel like coach Joe Mazzulla] is really challenging us to continue to get better. This is the stretch of the season where we can really take it to another level, and that's what we're trying to do."

כשאל נשאל על איזה "ANOTHER LEVEL" הוא מדבר על קבוצה שהיא 12-45 ביתרון כזה גדול על השאר שכזה לא היה מאז 1996-7, הוא חייך וענה:

"That's a really good question," he said, "but I feel like we're not where we need to be yet, and that's a good thing."

מה שאני חייב להוסיף הוא ששלושת היריבות הרציניות ביותר של הסלטיקס במזרח – פילדלפיה, מילווקי, וניו-יורק סחבו, ועדיין סובלות, פציעות רציניות, במיוחד פילדלפיה ללא ג'ואל אמביד והניקס ללא ג'וליוס רנדל ואו.גי אנונובי. ועוד דבר שעלי להוסיף: מאז 2016-17 הסלטיקס ניצחה יותר משחקים (394) מכל קבוצה אחרת בליגה, ויותר משחקי פלייאוף (61) מכל קבוצה אחרת מלבד גולדן סטייט ווריורס.

אבל אפס – 0 – אליפויות.

לסלטיקס כל דבר מלבד אליפות ייחשב ככשלון.

4. הווריורס מאמינים שהם יגיעו לפחות לגמר המערב. האם גם אתה מאמין?

קרדיט לעתון סן פרנציבקו כרוניקל

אני לא משפוטי הגולדן סטייט ווריורס, אבל – עדיין – הם הקבוצה שהיום אני הכי סקרן לחזות בה.

סטפן קרי הוא הסיבה הראשית. האם קליי תומפסון שוב יעלה מהספסל וייתן משחק בשל ופורה היא הסיבה השנייה. כל הקבוצה כולה היא הסיבה השלישית. ב6-7 השנים האחרונות פשוט התרגלתי ליהנות מהכדורסל היפה, היעיל, והטוב ביותר ב-NBA, ולמרות שגולדן אינה 'הקבוצה שלי', היא הנטע זר האהוב עלי מכולן.

כשהלייקרס מנצחת את ה-NBA אני ניכנס לדכאון לכמה שעות, עד שהתחושה שהם לא יעשו זאת כמה שנים טובות מעתה והלאה מוציאה אותי מהדכאון. כשגולדן זוכה באליפות אני מחייך: "סטפן הבנזונה הקטן עשה זאת שוב". רק טבעת לדריימונד גרין מורידה מעט מהחיוך. גם העובדה שקליי תומפסון – בניגוד לכל השמועות המלוכלכות עליו – שוב התעלה בגמר, מוסיפה לכיף שאני מרגיש.

הדבר היחיד שמעיב על השמחה היא העובדה שגולדן סטייט ווריורס היא קבוצה מערבית, וידוע שכל קבוצה מערבית מגולדן סטייט ועד קנזס סיטי צ'יפס, לוס אנג'לס דודג'רס, והלוס אנג'לס קינגס יש בה מוגלה, ובזה אני יורד מקטע השנאה שלי לכל דבר מערבי בארה"ב.

היום הופיע ספורו של כריס מניקס בספורטס אילוסטרייד הכותב – ושואל – בקשר לווריורס:

The dynasty is crumbling.

Or is it?

The stars are aging.

Or are they?

After nearly a decade of dominance, the Golden State Warriors’ championship window has slammed shut.

Or has it?

הווריורס היכו בלייקרס ביום חמישי בלילה 110-128. היה זה נצחונם ה-7 ב-8 האחרונים וה-9 ה-11 האחרונים. הם מקום שלישי בליגה ב-11 המשחקים האחרונים באופנסיב רייטינג, ובדפיסיב רייטינג הם מקום רביעי. רק ליוטה ג'אז יש אחוז ריבאונדים טוב יותר בכל הליגה.

אז אני שואל: האם אתה מאמין בווריורס, כי בסטפן קרי עליך להאמין: הוא קלע במשחק של חמישי בלילה 32 נקודות, ו-OUTDUALED אנטוני דייויס. סטף – עוד כמה שבועות בן 36 – לא נראה כאחד שמאט: הוא קולע 28.1 ממוצע; אחוז היעילות שלו נמצא אפילו בעלייה, ומבחינת PLAYMAKING הוא חילק 8 אסיסטים. הוא קיבל את מילות ההוקרה הנהדרות ביותר כשמאמנו סטיב קר אמר עליו – – "HE IS THE MOST SKILLED PLAYER I HAVE EVER SEEN"" והוא – קר – שיחק עם מייקל ג'ורדן. (שימו לב שהוא לא אמר 'הטוב ביותר' אלא 'המיומן ביותר')

לכולם היה מוזר לראות את קליי תומפסון עולה מהספסל, אבל מראה זה הפך לעובדה מוגמרת בווריורס וקליי לוקח את תפקידו החדש במלוא הרצינות והמוכנות: "זה מרגיש כמו שהרגשתי כשהייתי רוקי בליגה: תפקיד חדש…מעמד חדש…דרישות חדשות…אני אלמד מהר מאד לעלות מהספסל ולהוציא את המיטב מתפקידי החדש".

סטפן קרי אמר על קליי, מנהיג הספסל החדש:

He [Thompson] was so decisive with what he wanted to do with the ball,” Curry said. “Getting it to Trayce on time and Trayce was doing the rest. I liked that he had fun doing it and that he appreciated the fact that that’s the option that he has on offense, if his shot’s falling or not falling, no matter what it looks like.”

כריס מניקס, כותב המאמר, שואל:-אתה מאמין בג'ונתן קמינגה?

Ad Choices

Do you believe in Jonathan Kuminga? There’s a reason Golden State refused to include Kuminga in any trade packages. Kuminga’s numbers in January: 20.6 points on 58.6% shooting. His numbers in February: 18.2 points on 53% shooting. Early season tension with Kerr has dissolved. Kuminga took advantage of an enhanced role during Draymond Green’s suspension, becoming, “a bona fide No. 2 option,” per Green.

"אתה לא יודע בדיוק מתי דברים אמורים לדפוק בקואורדינציה", אמר סטיב קר. "קחו למשל את אנדרו וויגינס…

אז כריס מניקס שואל: אתה מאמין בוויגינס?

Do you believe in Andrew Wiggins? Wiggins played a key role on Golden State’s title-winning team in 2022. His struggles this season, most notably playing with Kuminga, have been spotlighted for their failures. But Wiggins’s play has surged of late. He’s played in 10 of the Warriors’ last 11 games. He’s shooting 52.3% from the floor and connecting on 47.1% of his threes. He has a plus/minus of 7.7. Against the Lakers, Wiggins scored 20, including nine in the fourth quarter.

“I love the way Wiggs is playing right now,” Kerr said".

כריס מניקס שואל: אתה מאמין בברנדין פודזיימסקי?

ב-11 המחשחקים האחרונים הוא קולע בממוצע 11.3 נק', וכן הפך לריבאונדר הטוב ביותר בליגה בין הגארדים

ואז הוא שואל: האם אתה מאמין בדריימונד גרין?

"אין בליגה אף שחקן גבוה המסוגל להאכיל את השחקנים הקולעים בכדורים מצויינים טוב יותר מגרין", אומר מאמן הפיניקס סאנס פרנק ווגל . והפיכת גרין לסנטר של הסמול-בול של הווריורס נתגלה עד עתה כהצלחה גדולה גם להתקפה וגם להגנה.

ועוד עזרה מחכה להיכנס ולעזור, ולעזרה הזאת קוראים כריס פול.

אז מהי המטרה העכשווית הניצבת בפני הווריורס?

סטפן קרי מתנדב: "מקום ששי. המטרה שלנו היא לסיים את העונה מקום ששי בליגה, ואת סוף המשפט אני משאיר לכם לסיים.

Ad Choices

הוא אמר:

He had a great speech about that yesterday,” Curry said. “The way I approach it, six seed is the goal. This is probably the ultimate test of ‘stay right where you are, win every game that’s in front of you.’ Build up a joy and an energy and momentum. It’s a lofty goal, but we know we can get there.”

הם, שחקני הווריורס ומאמנם מאמינים. מקום ששי בסיום הליגה. (מה שהם בינתיים לא אומרים זה "ואז פלייאוף לאליפות")

גם אתה?

5. קצת מאוחר אבל עדיין טרי: תנו מבט בנאג'י מרשל חונק את באטלר, ואז התחילה המהומה

6. ג'ימי באטלר הולך וויירל אחרי הטוויט שלו היום, על השעייתו למשחק אחד

7. תראו את המהלך המלוכלך של 'היורם התמים' דנקן רובינסון על הרב ג'ונס. הוא צריך ללכת למאסר ולא סתם השעייה ממשחק

8. אתה לא זורק לשלשה כשהנצחון כבר בידך. זה חוק לא כתוב בליגה, ודניס שרודר מראה זאת למייק קונלי

9. קטע מההסטוריה: ג'ייסון ויליאמס מכנה את ווסלי פירסון 'הגזען הגדול מכולם' (אבל בחיוך)

קרדיט לתמונה ל-BASKETBALL NETWORK NET

ווסלי פרסון היה – כל שחקני הגריזליז יודעים – החבר הטוב ביותר של ג'ייסון ויליאמס. הוא גם שנתן לו את הכינוי "WHITE CHOCOLATE". אבל כרגיל רק חברים קרובים יכולים להתל אחד בשני, בעיקר כשזה מגיע לצבע עור.

בקיצור, ג'ייסון ויליאמס היה אחד השחקנים המיוחדים ביותר בליגה. הוא היה קוסם עם הכדור. עשה דברים בלי לחשוב שהפכו לסיפורי אגדות. הוא היה יותר "אירל 'דה פירל' מונרו" משהיה 'הפנינה' של הניקס משנות ה-70 המוקדמות.

WHITE CHOCOLATE עשה דברים שווסלי פירסון אמר ש"מותר רק לשחורים", אבל תמיד הוסיף, 'אבל אין שחורים שיודעים לעשות מה ש'השוקולד הלבן' עושה". לג'ייסון ויליאמס אין אולי את המספרים להוכיח איזה שחקן כדורסל מצויין היה, אבל אני, שראיתי אותו לוקח אליפות עם מיאמי היט ב-2006, אומר לכם ללא כל היסוס שהוא היה שחקן קבוצתי טוב מאד שמסר לדוויין ווייד מסירות שלפניו לא ראו כאלה, והוא תרם הרבה לאליפות כשחקן כדורסל, ולא 'הקוסם' שהיה.

'השוקולד הלבן' סיים קריירה עם 8.3 ממוצע באסיטסטים. מעט שחקנים יכולים להתגאות עם מספר כזה ביום פרישתם.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. תודה על המעורב
    בפיניקס כדאי לשים לב לתרומה של בול בול מהספסל. הוא בכושר טוב ותורם להם. שלשום עם רבע רביעי מצויין מול יוסטון.
    הווריורס לא יגיעו למקום שישי. הפלייאין במערב הולך להיות מרתק

  2. מנחם תודה רבה.
    אני מאמין שההוקס טובים יותר ללא טריי.
    הסאנס, הלייקרס וגולדן קבוצות גמורות.
    הקבוצות לנצח במערב בפלייאוף הן דנבר, אוק', סקרמנטו ודאלאס.
    קליפרס ברמת ביניים ביניהן, אבל יותר קרובה לגמורות.
    באטלר התחיל את הריב, לא נאג'י. הוא חתר למגע עם נאג'י עד שנאג'י הגיב.
    לא נשאר לבאטלר הרבה כדורסל אז הוא עובר להתעסק בדרמות, פוזות ושטויות. שימשיך לקלוע מהקו יותר מהשדה.

    1. חוץ מטריי והקינגס אתה צודק. גימי בפלייאוף יבוא טרי אחרי הבחורות ומנוחה כל העונה כל שנה ויהיו גם השופטים שיפנקו בשריקות. מיאמי יעלו את הרמה אחרי ששלחו את הגופה בחנוטה של לאורי לפילי. תכלס הם יכולים ליפול סיב,ראשון או להגיע לגמר המזרח הם בלתי צפויים

  3. מנחם, תודה רבה על מעורב מעולה וממש על הבוקר. המון בריאות. הזדמנות גם להודות לשאר חברי הצוות. אתם תותחי על חלל

  4. ההוקס בקבר כבר ראינו אותם בלי טריי נרמסים בקלילות וימשיכו להירמס ינצחו את ווש שארלוט ודטרויט וכאלה. הם כבר למעשה צועדים לדראפט חח. מביאים כבר כמה שנים שחקנים לא מתאימים חלשים. ההנהלה שם על הפנים גם חוזים מופרכים לנגר כמו האנטר שמשחק פעם ב10 משחקים

    1. למזלם טורונטו ונטס יותר גרועים מהם.הם יגיעו לפלייאין כי מישהו צריך להגיע לשם.הם יסיימו את העונה אחרי 83 משחקים.

  5. אחלה מעורב
    לא מאמין שאטלנטה יגיעו לאנשהו בלי העכברוש אבל נחיה ונראה.
    האמונה של הלוחמים היא מצויינת, אמונה זה יפה ובריא.
    אם הסלטיקס שוב לא יקחו אליפטת הם יתחילו לקבל שם של לוזרים, ובצדק.
    ואחרון חביב ג'ייסון וויליאמס, זוכה תואר חביב הקהל כמה שנים ברציפות… אחד האהובים עלי
    🙏

  6. האם אתה מאמין בקומינגה , ויגינס , קליי ?
    תגידו איזו תשובה אתה מצפה לקבל מהמאמן של חבורה זו. שהוא יגיד אולי , אני לא נרדם בלילה רק מהמחשבה שאני צריך לסמוך עליהם.מי זה המטומטם ששואל שאלות כאלו?
    ליאנוש ידידי נזדמנה בחורה מדליקה , ואז היא שאלה אותו , אתה סומך ומאמין בי,אתה אוהב אותי?
    הוא ענה בטח, אחרי אשתי והפילגש את הבחורה מס 1 בחיי.

  7. דאנקן רובינסון נפל על הרצפה. בסה"כ עשה תנועות נחוצות כדי לקום על הרגליים.הוא נראה מופתע ששחקן לידו מעד.
    אני זוכר את ליימביר אחרי הליטופים שלו היתה לו מין הבעת סיפוק בפניו.

  8. הווריירס לא יגיעו למקום שישי כי בשביל זה הם יצטרכו לנצח ארבעה משחקים יותר מדאלאס, ניו אורלינס ופיניקס (או סקרמנטו).
    אני חושב שיש יותר סיכוי שיסיימו במקום 9-10 ואז הסיכוי לצאת מהפלייאין בכלל לא גבוה. לא בטוח שהייתי מהמר עליהם לנצח מול הלייקרס ואז מול דאלאס בלי ביתיות.

  9. בוסטון לא טובה כמו שחושבים. המזרח מתפורר. מיאמי לא פוגעת. מילווקי מתפרקת (גם אם ניצחה היום את שאריות פילי), הניקס פצועה, פילדלפיה פצועה. אבל מעל הכל בוסטון סובלת משני דברים: האחד, פורזינגיס שחקן לא אמין שהשאלה היחידה לגביו היא מתי ייפצע. השני, הכוכב הגדול שלה טייטום סובל מתסמונת "הבן הבכור" שלא צריך להילחם על כלום. לכן אין לו דרייב לנצח כמו שיש לשחקנים שהוא מתיימר להיות גדול כמוהם.
    אחרי מסע יחסי הציבור שלך לגולדן סטייט חשבתי שאני חריג כשהצבעתי שלא יגיעו למקום שישי ולא יגיעו לגמר. מתברר שאני לא כזה מיוחד.
    מצחיק במיוחד היה המשפט של פרנק ווגל: "אין בליגה אף שחקן גבוה המסוגל להאכיל את השחקנים הקולעים בכדורים מצויינים טוב יותר מגרין". אם תרגמת נכון, זה מסביר למה פרנק ווגל מגמגם בפיניקס ולא לוקח אליפות בדנבר למשל.

  10. בוסטון חייבת להגיע לגמר המזרח. אין עליה שום איום רציני. כל עוד כולם בריאים
    בשנה שעברה, היא היתה עושה זאת, אלמלא פציעה של טייטום במשחק 7.
    מול מי שתגיע מהמערב, קשה מאד להמר.
    גולדן ולייקרס הן קבוצות פליאין ויישארו כאלו

  11. אני לא רואה הרבה משחקים העונה ומה שאני רואה זה רק בוסטון. אבל ממה שאני רואה: עד העונה תמיד היתה לי הרגשה שיש קבוצה טובה וכייפית אבל משהו שם עוד לא אפוי לגמרי, חסרה יציבות, גריט, בגרות. השנה נראה לי שהם בשלים ופעם הראשונה מזה שנים אני חושב שכן, לגמרי קונטנדרית, וכן, בלי אליפות זה כישלון. בפה מלא. ג'יילן וג'ייסון בשלים, והתוספת של פורזי פשוט אדירה – בהרבה משחקים הוא השחקן הכי טוב שלהם. גם ההתנהלות שלו מצויינת ונראה שאחרי שנים מיותרות במקומות כמו וושינגטון ודאלאס הוא סופסוף מוצא את עצמו ואת התפקיד שמתאים לו.

  12. תודה מנחם על מעורב מושקע ונהדר.
    בלייקרס יש הרבה פציעות של גבוהים וזה התבטא בכ"ח הלילה.
    לאטלנטנה אין סיכוי בלי העכברוש, וכמובןש הוא חייב לעלות בחמישייה (אני לא מעריץ שלו אבל הוא לא ג'ורדן פול).
    בוסטון קונטנדרים ועל אמת השנה. טייטום צדק כשהוא העלה את הרף לעצמו באופן אישי, ונראה שכל הקבוצה חושבת ככה גם בעניין האליפות.
    אני בין המאמינים בג"ס, בזכות סטף והניסיון. פתאום גם קליי חזר לקלוע לא רע. הם לא יגיעו למקום שישי אבל יהיו מסוכנים מאוד בפלייאוף. הכל תלוי במאצ'אפ של היריבה (קבוצות גבוהות וחזקות מאוד תקשינה עליהם).
    לא אהבתי במיוחד את ג'ייסון וויליאמס, בגלל ההייפ המוגזם. אבל בסופו של דבר הוא היה שחקן מצוין, וממוצע האסיסטים שלו בקריירה מאוד מרשים.

  13. יש,מעורב עם קפה.
    חדשה טובה להאוקס שטריי יאנג לא ישחק.
    אני לא סובל את העכברוש המקריח.
    תוציא את מארי או תוציא את טריי. ביחד הם מתרסקים.
    איך הפרונט אופיס לא מבין את זה?
    אני חושב שמארי יותר קבוצתי מטריי אבל שניהם בלתי נסבלים.
    "הווריורס מאמינים שהם יגיעו לפחות לגמר המערב." 🤣🤣🤣

כתיבת תגובה

סגירת תפריט