גולדן סטייט נגד לייקרס – סיקור מהאולם / שגב מטוס

22.02.24, צ'ייס סנטר, סן פרנסיסקו

הכדורסל חוזר!

סוף סוף, שבוע האולסטאר (העלוב) הסתיים ולא רק שהוא היה באמת אחד האירועים החיוורים שידע ה-NBA הוא כאמור גם לקח לנו את המשחקים שלנו לשבוע שלם!! בושה! סילבר תתפטר! (סתם סתם).

אז הנה הכדורסל חוזר, איזה כיף, ואיתו מגיע עוד מפגש בין שתי הקבוצות שככל הנראה יאבקו על עליה לפלייאוף דרך מקום בפלייאין.

גם לייקרס וגם הווריורס מגיעות אחרי מנוחה שקוטעת דווקא מבחינתם מומנטום טוב, הלייקרס עם 7-3 וגולדן סטייט עם 8-2 בעשרת משחקי הליגה האחרונים, מה שמביא אותן ממקום מאוד אפל למקום קצת יותר בהיר, לייקרס כרגע במקום ה-9 והווריורס ממוקמים במקום ה-10 והאחרון שמוביל לפלייאין.

ההפרש ביניהם הוא משחק וחצי אך יש לציין שלשתי הקבוצות אותו מספר הפסדים והלייקרס ניצחו 3 משחקים יותר (וכמובן שיחקו 3 משחקים יותר).

בקיצור המפגש פה חשוב לשתיהן על אף שנראה שיוטה, הקבוצה במקום ה-11, נחלשה ומוצאת את עצמה (כמו כל שנה) במקום ה-11 ומטה.

במפגש האחרון בין הקבוצות ממש פה בצ'ייס(מוזמנים לקרוא שוב את הסיקור שפורסם על ידי אלדד בן משה – המשחק שהיינו בו וסיקרנו יחד) לייקרס ניצחו אחרי שתי הארכות 145-144 באחד המשחקים הטובים שראיתי העונה.

מה שונה מהמפגש האחרון?

לברון פצוע ולא ישחק הערב, כנראה מנוחת ישורת אחרונה לפני המשחקים החשובים באמת (קרי – פלייאין\אוף), מצחיק לראות שהוא לא שיחק את המשחק האחרון של הלייקרס לפני פגרת האולסטאר והוא מפספס את המשחק הראשון שלאחריו ועדיין, לברון כמו לברון, לא יחמיץ כמה דקות אולסטאר למרות שהאירוע הזה כל כך מאכזב.

אז לברון בחוץ, חוץ ממנו הלייקרס יחסירו כמובן גם את ואנדו שנפצע לתקופה ארוכה, גייב וינסנט שרק חלקינו זוכרים מי זה ואיפה הוא שיחק שנה שעברה, כריסטיאן ווד גם הוא בחוץ ובסימני שאלה דייויס ורדיש. מאמין ששניהם ישחקו.

בגדול גדול, דיאנג'לו ראסל יצטרך להמשיך את הכושר הלא פחות ממדהים שלו, ריבס נכנס לקצה טוב והאצ'ימורה שבדרך כלל בולט כשלברון פצוע יפתח בחמישייה.

אצל הווריורס כביכול לא המון השתנה וגם אין הרבה פציעות לחובתה, כריס פול עדיין מקבל מנוחה על אף שהוא כבר מתאמן ב-5 על 5, גארי פייטון בסימן שאלה וזהו.

אז למה בכל זאת הווריורס מגיעים כקבוצה אחרת לגמרי? – קליי תומפסון.

קליי בעונה זוועתית, הוא נראה כמו הצל של וויגינס (שזה ניסיון שלי להסביר שהוא אפילו יותר גרוע מהצל של עצמו) ובאמת בעונת נפילה שכבר ברור לכולם שתוביל אותו לחוזה קטנטן בהשוואה למה שהוא רגיל לקבל בחל מהעונה הבאה, אם בגולדן סטייט ואם בכל קבוצה אחרת שתחפוץ בשרותיו (הלא מרשימים).

סוף סוף, אחרי המון זמן, סטיב קר החליט תחילה שזה בסדר לא לשים את קליי לסגור משחקים, הדרך לחמישייה השניה היתה קצרה ומהירה יחסית והופ, קליי שדיבר בפתיחות על הבאסה של להפנים שמשחקן טופ בקבוצה אלופה מספר פעמים, הפכת לרול-פלייר שבמקרה הטוב יכול לתרום כמה נקודות וטיפונת הגנה.

אמה-מה-מה, לפחות באמפטי-סטאט של משחק אחד זה עבד מדהים!

קליי עלה מהספסל, החמישייה של סטף, פודזי, וויגינס, קומינגה ודריימונד עשתה את העבודה מבחינתה אבל מי שעשה את ההבדל היה קליי שעלה מהספסל לאולי המשחק הטוב ביותר שלו העונה והחזיר בענק עם 35 נקודות ולא פחות מ-7 שלשות שסוף סוף נכנסו.

אז כמו שאמרתי, זה בסך הכל משחק אחד, אני מאמין שהוא ימשיך לעלות מהספסל אך סביר שלא נראה 35 נקודות מקליי כל ערב ונצטרך לראות האם באמת היה מדובר פה בשינוי עומס מנטלי (יותר קל לעלות מהספסל, לשחק נגד החמישיה השניה של היריבה) ששחרר את הגארד המוכשר והמבוגר או שמא זו היתה הבלחה נגד יוטה ונראה את קליי שראינו על העונה ממשיך את ההתדרדרות מטה.

אז דיברנו על קליי, דיברנו על לברון, אבל, האם באמת כל זה רלוונטי?

האם מישהו מהקוראים\קוראות מאמינים שלאחת משתי הקבוצות הללו יש סיכוי בכלל לאיים על אליפות?, יודעים מה? עזבו אליפות, אחת מהקבוצות האלו יכולה להגיע לגמר המערב??? אני לא מאמין.

על גולדן סטייט אני אגיד תודה אם תעשה פלייאוף בתור התחלה ואם היא תעבור סיבוב 1 העונה הזאת נחשבת הצלחה מבחינת מה שראינו ממנה.

הלייקרס, אני כנראה לא אובייקטיבי, אני מאמין שיכולה לעשות הפתעה.

תמיד יש את הקטע הזה שאומרים, ליאניס יש את לילארד, לקאוואי יש את פיגי והארדן, ללברון יש את דייויס, ליוקיץ יש את מארי וכו' וכו', וכמובן, לסטף אין אף אחד.

דריימונד בחור משוגע, אני באמת מאמין שמשהו לא בסדר אצלו ועל אף כל הנסיונות "לתקן"\להחזיר אותו למוטב, אני משוכנע שיגיע היום בו נראה אותו מחטיף או עושה עוד משהו לא ברור למישהו סביבו במהלך משחק.

קליי? אמרנו, צל של הצל. וויגינס? הצחקתם אותי.

אולי אולי אולי, וגם מבחינת טיימליין זה כנראה כבר לא יקרה, קומינגה יהפוך לשחקן 2 ראוי בקבוצה טובה, גם פודזי לא רע. שניהם רחוקים מאוד מכל הדמויות שציינתי אצל הקבוצות האחרות ולכן גם אם הייתם אומרים שאני מקבל מיליון דולר על 100 דולר הימור עבור אליפות לגולדן סטייט, כנראה שהייתי שומר את ה-100 בכיס.

עדכון מוקדם, (השעה כרגע 1 בצהריים, המשחק מתחיל ב-7 בערב) דייויס ישחק!

טרום משחק:

מגיע כשעה לפני תחילת המשחק לצ'ייס, מצאתי חניה במקום סביר, לא קרוב אבל גם לא רחוק ואז כשהתחלתי להתקדם לקראת האולם אני רואה חני אחת אחרי כמה דקות הליכה בודדות, מתקרב, מרחק 3 דקות הליכה מהצ'ייס חיכתה לה חניה מדהימה שאין עולם שהיא היתה פנויה אם הייתי מגיע עד לשם עם הרכב אבל תמיד עולה השאלה, האם הייתי צריך להיות גרידי ולהתקרב כדי לנסות לראות אם יש חניה טובה יותר או שבכל זאת 15-18 דקות הליכה מהאולם זה מספיק קרוב ולא צריך לנסות לקבל את הכל ואולי לחזור אחורה ולגלות שהמקום המקורי שהיה פנוי כבר תפוס.

מודה, קרו לי כלל המקרים.

גם שחניתי כמובן מיד, גם שניסיתי את מזלי והצליח לי וכן, גם ניסיתי את מזלי ולקח לי אחר כך עוד כמעט שעה למצוא מקום וכמובן רחוק הרבה יותר מהחניה המקורית.

מה אתם הייתם עושים ברוב המקרים?

הגעתי לכניסת התקשורת, הבחור שבעיקרון "שומר" על הדלת ופותח אותה למי שמגיע בליווי השאלה "לאן או למי אתה שייך?" היה משום מה בעמדת שיקוף של התיקים. הסתבר שהבחור מהשיקוף הלך לשרותים ובשביל מה יש חברים אם לא בשביל לתפוס שתי עמדות בעבודה.

בכל מקרה אני מספר לכם את זה כי הסיפור קצת יותר מצחיק, אני לא יודע מי מכם זוכר אבל לפני שנתיים-שלוש המתחזה של קליי (יש כזה באינטרנט כבר שנים, הוא איזה יוטיובר או משהו בסגנון, דומה לקליי מאוד ועל כן עושה סרטונים שבהם הוא נראה כמו קליי ולפעמים עובד על אנשים) נכנס ממש מאותה כניסה והגיע עד לחימום על הפרקט עד שהבינו שלא מדובר בקליי ועשו מזה סיפור גדול.

עד המקרה הזה הדלת היתה פתוחה למי שמגיע מבחוץ, מאז כאמור, גם נעולה וגם עומד בחור ששואל שאלות, נו שויין. נכנסתי כמובן.

בהגיעי רק די-ראס נשאר בעמדת החימום של הלייקרס, אצל הווריורס היו זה קליי וסטף, את דריימונד שמגיע אחרון תמיד פספסתי לטובת ארוחת הערב בחדר המדיה.

האוכל היה סביר, אך הדבר החשוב ביותר שפגרת האולסטאר עשתה זה גם שתיקנו את המכונת גלידה, אבל לא רק שתיקנו אותה, תקופה ארוכה מאוד שהיא הוציאה רק גלידת וניל או גלידת שוקולד, בהתחלה כשהגעתי היתה גם ידית באמצע ושם היה שוקו-וניל משולב, מושלם! חזר לעבוד! יש!

אמרתי שלום למייק הבחור שכל איש תקשורת שמגיע לצ'ייס חייב להכיר, הוא הבחור שרושם אותך בכניסה לארוחת חינם. סיפר כל מיני מעללים והמשכתי לדרכי.

על אף שכל המושבים כביכול מסומנים כתפוסים יש תחושה של שקט, זאת אומרת לא שקט במובן של לא רועש יותר במובן של אין אווירה משוגעת כמו במשחק האחרון נגד הלייקרס אבל כנראה זה ישתנה עם מהלך המשחק.

היציעים ריקים שזה מראה די מוכר עד לשריקת הפתיחה, גם ביציעי התקשורת אגב, תמיד ריק בהתחלה, יש כתבים שאני רואה שמגיעים כמה דקות לתוך הרבע הראשון.

מספרים בקטנה:

42 – אסיסטים נרשמו לזכות הווריורס במשחק האחרון לפני פגרת האולסטאר נגד יוטה, זהו שיא עונתי לאסיסטים עבור גולדן סטייט.

500 – ניצחונות קריירה לסטיב קר, גם הוא כאמור הושג נגד יוטה.

15 – אלף נקודות לקליי תומפסון בקריירה, הגיע למיילסטון הזה במשחק נגד יוטה.

8 – ניצחונות מתוך עשרת המשחקים האחרונים של הווריורס.

37 – משחקי קלאץ' היו לגולדן סטייט העונה (קלאץ' – עד 5 נקודות הפרש ב-5 הדקות האחרונות של המשחק). מטורף! יש להם 19 הפסדים ו-18 ניצחונות באותם משחקים.

27 – סחיטות של עבירות תוקף נרשמו העונה לזכותו של פודזמיסקי, שיא ליגה.

חמישיות:

גולדן סטייט – סטף, פודזי, וויגינס, קומינגה, דריימונד

לייקרס – די ראס, ריבס, פרינס, האצימורה, דייויס

מהלך המשחק:

רבע ראשון:

יאללה מתחילים!

דייויס עם נקודות ראשונותת במשחק, 2 מקרוס אחרי ניסיון שלא צלח וריבאונד התקפה אחד.

סטף המתין 35 שניות לשלשה הראשונה הערב.

סטף עשה העתק הדבק דקה קדימה.

בינתיים זה דייויס נגד סטף, 6-4 לווריורס, למרות שדייויס מחזיק את לייקרס בהתקפה דריימונד מקשה עליו.

סטף חוגג, מתפרצת שמתחילה אצל דריימונד מגיע במרכז המגרש לסטף, מסירה לוויגינס מאחורי הגב לדאנק קל.

טוב, לא יודע מה לומר, סטף עם שלשה שלישית משלוש נסיונות ואנחנו עדיין לא 4 דקות במשחק.

לייקרס לא פראיירים, שלשה של האצימורה משווה ל- 14-14, 7:30 דקות לסיום הרבע הראשון.

סטף מראה שזה עובד לו גם מחצי מרחק, 11 נקודות לסטף.

5:35 לסיום הרבע, טיים אאוט ראשון הערב שייך לסטיב קר, 19-16 ווריורס ונראה שהפסק זמן הזה נקרא בעיקר בשביל להחליף שחקנים.

מניח שקליי נכנס עכשיו, קומינגה בינתיים עם ערב רע בפתיחה, 0/4 מהשדה וריבאונד אחד בלבד.

קליי, לוני ומודי נכנסו – קומינגה, דריי ופודזי נחים.

קליי שתי החטאות מהירות מחצי מרחק.

גם משלוש זה לא נכנס כרגע, ניתן להניח שלא יהיה פה עוד משחק 35 נקודות מהספסל.

מצד שני סטף ממשיך לקלוע אז הווריורס יכולים להריץ התנסויות.

ריבס ודייויס מעבירים את היתרון ללייקרס, דאנק של האחרון בדרך ל24-21 ו-10 נקודות ו-5 ריבאונדים.

סטף מטורף, רבע ראשון משוגע שלו. עוד שלשה. יש לו 4/5 מרחוק.

באתי לכתוב שהבעיה היא שאין לו כמעט עזרה בקליעה הערב ואז לוני דחף עם כל הכוח מתחת לסל בדרך לשתי נקודות.

2:24 לסיום הרבע, טיים אאוט דרווין האם, 26-24 ווריורס.

קומינגה עם נקודות ראשונות סוף סוף.

קליי עושה עבודת הגנה, דייויס דוחף אותו בצבע והוא פשוט, אשכרה בכוח, לוקח לו את הכדור.

דיברנו על סחיטת עבירות תוקף בתחילת משחק ושפודזי הוא הטוב בליגה בזה? אז הנה הוא אוסף עוד עבירה כזאת, הפעם דייויס הוא הקורבן.

3.3 שניות לסיום הרבע, קומינגה מקבל כדור בחצי של גולדן סטייט, ריצת עמוק לעבר הסל אומנם לא מסתיימת בסל אבל עבירה כן והוא ילך לקו לשתי זריקות.

מה יהיה קומי מה יהיה עם הזריקות מהקו??! הראשונה בחוץ, השניה נכנסת.

סיום רבע ראשון, 31-28 ווריורס.

תמונה רעה מבחינת פוקוס אבל אהבתי אותה אז הנה היא פה.

רבע שני:

פתיחה לא טובה לגולדן סטייט ברבע השני, ריצת 7-0 של הלייקרס והם ביתרון 4.

נראה משהו שנבנה פה (אולי רק בראש שלי) השילוב בין קליי ולטרייס ג'קסון דייויס טוב ועוד יניב לווריורס הרבה דברים נחמדים, אני כותב את זה אחרי אלי הופ שכמובן נמסר מקליי לטרייס.

טרייס מככב, נכנס לפני 4 דקות למשחק (תחילת רבע שני) והוא כבר עם 9 נקודות!

הנה שוב, קליי באסיסט נהדר לטרייס שעכשיו כבר עם 11 נקודות ב-4 דקות פרקט, מדהים! 5/6 מהשדה, שוויון 42.

לייקרס חייבים טיים אאוט וחילוף דחוף אחרת ג'קסון-דייויס מסיים את המשחק עם 40 נקודות ולא הדייויס שלהם.

7:17 לסיום המחצית הראשונה, 44-42 לווריורס, סטף עם 16, אחרי טרייס עם 13 נקודות ושני כדורים חוזרים.

דייויס של המלאכים חזר ואיתו נעצר כמעט לחלוטין השטף במשחק של גולדן סטייט, הצבע נחסם פתאום, אבל מדהים לראות כמה לפעמים דייויס לא מוערך והוא שחקן הגנה כל כך טוב! מהטופ של הליגה.

מדד קליי 0/5 מהשדה, אאוץ'. מה אומרים? משחק הבא הוא פותח בחמישייה שוב? 🙂

סטף חוגג, עשו עליו עבירה שאשכרה נשרקה, הוא ילך לקו לשתי זריקות כשהוא מנופף בידיים באוויר כאילו מינימום הוא קלע סל ניצחון בשניה האחרונה, אדיר השחקן והאדם הזה.

דייויס עם חסימה שלישית להערב, הפעם תור קומינגה לחטוף בראש. קשה קשה בצבע של הלייקרס כשדייויס על הפרקט.

סטף מגיע ל-20 נקודות קצת יותר מ-3 דקות לסיום המחצית, 70% מהשדה, יאבאלה!

פודזי עם 2 שלשות רצופות מהפינה מעלה את המקומיים ליתרון 8, 60-52.

ריבס מצמק.

סטףףףף, שלשה חמישית! ועוד חטיפה ממש עכשיו לעוד לייאפ קל! וואו, 25 נקודות סטף ויש עוד דקה לסיום המחצית הראשונה.

1:11 לסיום המחצית, טיים אאוט לייקרס, 65-54.

דייויס חזר וסגר את הצבע, אז הולכים החוצה, 3 שלשות רצופות לווריורס, שתיים מפודזי, אחת מסטף, יתרון 11 נקודות, 1:11 דקות לסיום, הכל מתחבר היום.

סיום המחצית – 67-56 גולדן סטייט.

הנעליים של סטף, אם הייתי אוהד מכבי תל אביב ו\או חובב נעליים הייתי רוכש את הזוג הזה בוודאות…אולי.

סיכום מחצית:

אחלה של משחק מתפתח פה, המון סיפורים תוך כדי.

כיף לראות את גולדן סטייט משחקים טוב ומתנהלים נכון, שאפו סוף סוף גם לסטיב קר שמשלב את הצעירים ועושה את החילופים בזמן.

אצל הלייקרס השלישייה המובילה די-ראס, ריבס, דייויס נראים טוב בסך הכל וכאמור הפער הוא לא פער משוגע אז הכל עדיין פתוח.

סטף כמובן הקלע המוביל, 25 נקודות ו-5 אסיסטים ב- 9/12 מדהים מהשדה, ו- 5/7 משלוש.

כל השאר עוזרים מסביב, קליי תומפסון ללא נקודות אחרי 13 דקות במחצית הראשונה.

אצל לייקרס זה כמובן דייויס, 15 נקודות, 9 ריבאונדים ו-3 חסימות.

רבע שלישי:

שלשה של ריבס פותחת את המחצית השניה.

קומי עונה לו באחת משל עצמו. יופי קומי צריך את הנקודות שלך חביבי!

7:02 לסיום הרבע השלישי, טיים אאוט סטיב קר, 77-65 לווריורס.

המשחק קצת יותר איטי עם פתיחת המחצית השניה, שתי הקבוצות מחטיאות יותר, סטף עם 0/2 מרחוק מחפש את השלשה הראשונה במחצית השניה שתביא אותו ל-30 נקודות.

מצד שני קומינגה התעורר ודריימונד ממשיך מחצית ראשונה טובה היישר לשניה.

קליי חוזר, בואו נראה אם הוא יצליח להרשית איזו זריקה או שתיים.

וואו, אז סטף הולך על שתיים אבל חודר לסל בין ריבס לדייויס, מדהים.

הנה השלשה שחיכינו לה, הנה רף 30 הנקודות חולף לו, 32 נקודות לסטף, 25 דקות משחק.

קליי במצב קליעה טוב, עדיין עם 0 נקודות, מעדיף להעביר לוויגינס לעמדה עוד יותר בטוחה, עוד 2 בפנים עוד אסיסט לקליי שאומנם נטול נקודות אבל לפחות עם 3 אסיסטים ושני ריבאונדים.

4:47 לסיום הרבע השלישי, טיים אאוט לייקרס, 86-69, ללייקרס חסר לברון שיחזיר אותם לעניינים.

קויניונס עם סל ועבירה, אין פעם אחת שהכרוז אומר את השם שלו אותו דבר, קיניונס, קווינינס, קוואיינונס…מדהים. (השם נכתב: QUINONES).

דייויס לבדו לוקח ריבאונד על 3 שחקני הגנה ושם את הכדור בפנים, מינוס 12.

שלשה של פרינס מיד אחרי ואנחנו כבר רק במינוס 9. 89-80 ווריורס.

דייויס יורד לנוח, הייז עולה.

אני לא מבין למה טרייס ג'קסון דייויס לא נכנס, זה עבד מדהים במחצית הראשונה, מניח שעוד רגע הוא יכנס.

ברוכה הבאה קליי תומפסון, נקודות ראשונות אחרי 19 דקות על הפרקט, כמובן ששלשה, 96-80, ניכר שדייויס יצא לנוח.

אני לא מבין את דארוין האם, נכון עם הייז היתה ריצה קטנה של גולדן סטייט, אבל להוציא את הייז בשביל מקס כריסטי מה שהופך את האצימורה לסנטר שלך זה לא נראה לי רעיון טוב כל כך..

הנה הייז חוזר וריבס יוצא. זה היה מוזר עכשיו.

קומינגה במהלך האחרון של הרבע נכנס עם הראש לסל כמו שהוא אוהב, חוטף בלוק מכריסטי, לוקח את הכדור החוזר ושם שתיים מקרוב עם הבאזר.

סיום רבע שלישי – 98-82 ווריורס.

סקיל צ'אלנג' מישהו?

רבע רביעי:

טרייס חוזר, דייויס עדיין נח, בואו נראה מה יכול לקרות פה.

לייקרס בפתיחת רבע אחרון טוב, רק מינוס 10.

וויגינס עם משחק יחסית סבבה הערב, די שקט אבל יעיל, 7/13 מהשדה, 16 נקודות, השלשה האחרונה העלתה ל-15 הפרש. זה משחק שצריך להשאיר את הניצחון בבית.

קליי ממשיך עם ההחטאות (1/7) וויגינס ממשיך עם הנקודות ושומר על פער סביר.

די ראס מנסה לצמצם אבל זה קשה כשההגנה בצד השני כל כך רכה.

סטף חוזר במקום פודזי.

הנה זה בא, אסיסט של קליי לטרייס שדופק דאנק. יאללה תנו עוד כמה כאלה. (וזה כשדייויס כבר בפנים).

בסוף אני עוד עלול להאמין שיש לווריורס סיכוי לעשות משהו בפלייאוף…הם סוף סוף (בתקופה האחרונה) נראים ממש כמו קבוצה ולא אסופת שחקני הוקי וסטף.

והנה שוב, אסיסט של קליי לטרייס שסוגר עם דאנק קל. אולי זו השיטה, שקליי יהפוך לכריס פול ויתמקד במסירות.

5:52 לסיום המשחק, טיים אאוט לייקרס, 113-96 ווריורס.

מינוס 17, נראה לי שזה שניה מלוותתר על המשחק, אם לא כבר עכשיו, מיד אעדכן אתכם מי חוזר לפרקט אחרי פסק הזמן אבל גם אם החמישייה הראשונה של אל איי תעלה עדיין אנחנו רחוקים גג 2 דקות לפני שכולם יקבלו מנוחה.

גולדן סטייט נתנו להם כמה הזדמנויות לחזור למשחק הזה אבל ההגנה של הלייקרס כל כך רכה היום שאני לא רואה פה אופציה אחרתת מלבד ניצחון לגולדן סטייט.

סטף מגיע ל-6,000 אסיסטים במדי הווריורס! (בינתיים עם 8 הערב).

וכן אפשר להתחיל לסכם, הלייקרס עם חמישייה מטורפת!!!! של לא פחות מ:

ווינדלר, כריסטי, הייז, הוד-שופינו ו-מייס. וואו! הסוף של הסוף.

אצל הווריורס סטף וקומינגה עדיין בפנים, יחד עם קליי וסביר שנראה עוד מעט גם אותם מקבלים מנוחה.

3:49 לסיום, גם קליי יורד, יחד עם קומינגה.

תוצאת סיום: 128-110 גולדן סטייט

סיכום המשחק:

אנחנו רואים סוף סוף קבוצה!

כמה חיכינו העונה, כמה כעס ועצבים היו לי על סטיב קר ואני באמת לא יודע מה גרם לחיבור הזה ולעובדה שסוף סוף משחקים כמו יחידה אחת חזקה ולא כמה בודדים שבמקרה לובשים את אותה החולצה.

יכול להיות שזה המוות של מילוייביץ' אבל לא יודע, מה שאני כן יודע זה שהם חזרו להינות מהמשחק ובצורה ישירה גם הקהל נהנה.

בקיצור משחק מצויין של גולדן סטייט על אף שאפ נסתכל על הסטטיסטיקה זה לא נראה שונה ממה שהלך פה רוב העונה, סטף עם 30+, חוץ ממנו רק שחקן אחד מגיע ל-20 נקודות (וויגינס) וזהו אבל כאמור יש משחק ויש קבוצה, הספסל תרם 35 נקודות (לא מחשיב את 3 הדקות האחרונות של גארבג' טיים) וזה משפיע.

אצל הלייקרס דייויס ודי-ראס ניסו אבל זה לא מספיק, עדיף לנוח ולנסות שוב במשחק הבא.

גולדן סטייט:

סטף – 32 נקודות ב-50% מהשדה על ווליום של 24 זריקות. הוסיף גם 8 אסיסטים וריבאונד.

וויגינס עם 20-3-2 במשחק כמו שכתבתי שקט יחסית, אבל שקט ויעיל ולא שקט ועלוב.

טרייס ג'קסון דייויס- הרוקי המוכשר מסיים עם 17 נקודות ו-5 כדורים חוזרים ב-15 דקות בלבד. לא רוצה לחשוב מה יהיה כשהוא יתפתח ויקבל 25-30 דקות בערב.

מעבר לזה דריימונד בעוד משחק דריימונד קלאסי (רק בלי המכות) 8-7-5.

קומינגה התעורר במחצית השניה ומסיים עם 12 נקודות.

אצל הלייקרס,

דייויס כמובן, 27-15 בעוד דאבל דאבל משוגע, סגר את הצבע אבל זה לא הספיק לו ובזמן שהוא לא היה על הפרקט גולדן סטייט חגגה על הצבע של הלייקרס.

די-ראס מסיים עם 18 נקודות, 5 כדורים חוזרים ו-9 אסיסטים כאמור גם במשחק סביר, 6/15 מהשדה.

ריבס מסיים עם 16 נקודות תו-4 אסיסטים.

אז לא היתה הדרמה המטורפת של המשחק האחרון פה בצ'ייס נגד הלייקרס אבל מצד שני כנראה שלא אקבל כזה מתח יותר השנה, אפשר לקוות שאולי כן 🙂

שיהיה לכולם סופ"ש נעים ורגוע!

נתראה במשחקים הבאים!

תודה על הקריאה.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. תודה שגב. אפשר לשאול באיזו שכונה אתה גר ומדוע אתה מעדיף רכב פרטי על תחב"צ לאולם?
    .
    רבע ראשון של ג"ס למעט דקות הסיום היה בלגאן אחד גדול. הגנה חדירה והרבה איבודי כדור בהובלת קרי וגרין. כשקרי ופודז על המגרש יחד הרכז צריך להיות פודז.
    .
    הצירוף של סאריץ TDJ לא עובד טוב. שניהם הולכים לאיבוד . הלך הולך לתת 2-3 משחקים של 2 -10 ואז לתת אחד של 30 פלוס מינוס. אבל כמו ששגב ראה, הוא קלט את TDJ וכבר רבה זמן מוסר לו כל הזמן למקומות הנכונות וזה מיצר הרבה נקודות.

    1. היי,
      אני גר בברנאל הייטס, שזב 10 דקות נסיעה פלוס מינוס מהאולם.
      החסרון של להגיע עם הרכב זה כמובן רק למצוא חניה, מה שברוב המקרים לוקח פחות מ-5 דקות חיפוש אז משתלם.
      לעומת זאת, תחב"צ מהבית שלי זה 10 דקות הליכה ברגל, אחר כך 2 אוטובוסים שלא בהכרח מתואמים ומילא הצד לשם, החזרה מלאה בפקקים באזור למשך כמעט שעה משריקת הסיום וגם אז לחזור ב2 אוטובוסים ולרדת מרחק הליכה מהבית.
      אובר שזו אופ יה לא רעה בכלל, עולה 10 דולר בדרך לאולם אבל בחזור זה קופץ ל50 דולר אז בפעמים הבודדות שבאתי עם אובר הייתי צריך גם לחכות וגם להתרחק מהאולם פיזית כדי שהמחירים יהיו סבירים.
      בקיצור, אחרי שלומדים קצת את האזור ומבינים שזה כרוך בקצת הליכה (מה רע בקצת ספורט), הכי משתלם ומהיר זה פשוט להגיע ברכב

  2. תודה שגב.
    בקשר למה שאמרת לגבי דיוויס, אני חושב שזה השפיע בעיקר על הריבאונד, כאשר ב-32:31 הדקות של דיוויס הלייקרס שלטו בריבאונד ההגנה ולקחו 24 כדורים חוזרים בהגנה לעומת 4 בהתקפה של הווריורס של הווריורס, ואילו ב-15:29 הדקות בלי דיוויס הווריורס לקחו 11 ריבאונדים בהתקפה לעומת 7 ריבאונדים בהגנה של הלייקרס.

  3. כל כך כיף לקרוא את הדיווחים שלך, החניה ( לוקחים את המקום הפנוי הסביר הראשון שמוצאים, לחפש הלאה זה אגו ולא לצאת פרייאר וסטטיסטית הנזק עולה על התועלת), מכונת הגלידה (עובד! הוריי!!!!) והקשקושים עם עובדי אולם ועיתונאים. מעביר חוויה מצויין, ממש מבית מדרשו של מנחם.

    אה, וגם היה דיווח מצוין של המשחק. ברור שקליי זה לא מה שהיה פעם אבל הוא עדיין שחקן של 17 נקודות למשחק, קצת פרופורציות. שמח לקרוא שוויגינס נראה קצת כמו עצמו, לדעתי מכל המשתנים בווריורס הרבה די תלוי דווקא בו. אם הוא חוזר לכושר זו קבוצה בליגה אחרת.

    1. קלי אינו שחקן של 17 נקודות למשחק. אפילו לא בממוצע, אבל זו לא הבעיה הגדולה. הוא לא יציב. היום הוא היה בסדר בהגנה, עצר כמה פעמים את דיוויס שאינו מהיר והפעיל היטב את TDJ אבל קלע 3 נקודות ב 1 מ 9. אני חושב שמעבר לאיטיות בהגנה הליקוי הגדול במשחק שלו זה החשש מכניסות לסל. את האספקט הזה של המשחק דני גרין חיסל ב 2019. לנצח ניטור טינה על זה.

        1. הרושם שלי, לא בדקתי, שבתקופה האחרונה הממוצע ירד. אבל כמו שכתבתי זו לא הבעיה הגדולה איתו אלא העובדה שהוא לא יציב. אי אפשר לדעת איזה קלי יופיע.
          דרך אגב, עברתי תוקף לא נספרת למגן כחטיפת כדור?

          1. לגבי הממוצע, הוא די יציב לאחרונה ממה שאני מתרשם, למרות שזאת באמת תוצאה של אותה חוסר יציבות שתיארת. כך למשל, ב-3 המשחקים האחרונים היה לו ממוצע של 16.7 (12, 35 ו-3) וב-3 שלפניו זה היה 16.3 (18, 5 ו-26) וכן הלאה פחות או יותר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט