תודה

תודה.

כשהחלטנו לפנות אליכם, קהילת הופס, בבקשה לתמיכה באתר, לא ידענו למה לצפות. נערכנו מראש לאפשרות בה כל אחד מ-13 העורכים של האתר יכסו את עלויות התפעול השונות, מה שכולנו הסכמנו לו ברצון מלא, וקיבלנו היקף תרומות מרשים מאוד. אנחנו לא רוצים להכנס למספרים בשלב הזה, אבל מדובר בסכום שבהחלט מספיק להרצת האתר לטווח הקרוב.

אנחנו רוצים להדגיש כי הופס היה, נשאר ויישאר אתר ללא כוונות רווח, וכי כל הכסף הרלוונטי ישמש להוצאות השוטפות של תפעול האתר ותו לא. הוצאות השרת, הדומיין וכן הלאה. מדובר באתר קהילתי, מהבודדים שנשארו עומדים על הרגליים גם 15 שנה אחרי פריצת הרשתות החברתיות.

לא מעט פורומים אחרים נעלמו מחיינו. האתר עבר כמה דורות, אינספור גלגולים, הרבה אנשי צוות ועורכים שהגיעו ועזבו במרוצת השנים, כולל 4 עורכים ראשיים (שרון סולומון, מנחם לס, רועי ויינברג ועמיחי קטן שמשמש כיום בתפקיד). ובכל זאת, הופס נשאר על הרגליים. גם לאחר שהשיח בו עבר מספר שינויים ואחרי שהרבה מגיבים וכותבים בולטים המשיכו הלאה, מטבעו של הזמן.

אפשר לדבר על רשימת "בוגרי הופס", אנשים שקיבלו את הצ'אנס הראשון שלהם ממנחם והיום מתפרנסים מעבודה בערוץ הספורט, ישראל היום, N12, ynet, כאן, וואן וכן הלאה. אנשים שבגדול מצאו את הקריירה שלהם בזכתו ההזדמנות והקהילה שנבנתה כאן, אבל הם לא הסיפור.

הסיפור הוא מה שקרה באתר הזה מאז 2005, ובפרט מאז שמנחם קנה אותו ב-2011, וממשיך לקרות גם כמעט עשרים שנה לאחר מכן. הקהילה הזאת, שברובה מורכבת מקוראים שקטים שנכנסים להופס שנים עם הקפה של הבוקר, וכוללת גם שורה ארוכה של מגיבים וקוראים. ההודעות שקיבלנו מאנשים שבאו לתרום לאתר, כולל כאלה שיצרו איתנו קשר אחרי שנים, חיממו את הלב.

כל עוד אנחנו כאן, כל עוד אתם כאן, הופס לא הולך לשום מקום. תודה לכולם.

מנחם והצוות.

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. תודה רועי
    רק מציין שמנחם קנה את האתר כבר ב 2010
    איך אני יודע ?
    כי אחד העניינים הראשונים באתר
    הייתה אותה "ההחלטה" של "השיקוץ" שנהיה קצת סימפטי לאחרונה ….לברון ג'יימס
    וכן סיקרנו את מנדו בסקט 2010 עם אחד קווין דוראנט
    …..

  2. כמו הרבה אנשים ש"יצאו מהצללים", גם אני מגיב מעט וקורא הרבה.
    כמו הרבה אחרים, האתר הזה הוא חלק מהשיגרה שלי, כמה פעמים ביום.
    אם צריכים עוד עזרה, אל תתביישו לבקש. אנחנו רק נשמח.

  3. האתר הזה הוא הבוקר טוב עם הקפה, המשהו מעניין בהפסקה בעבודה, הכמה דק' של קריאה בנחת אחרי יום ארוך ובכללי אי של אמת בעולם שבו זה כבר פחות רלוונטי.
    .
    תודה לכל העוסקים בדבר, מאחרון הקוראים עד ראשון הכותבים ודרך כל המגיבים.
    יצרתם כאן קהילה לתפארת.

  4. הגעתי לכאן בגלל הnba, אני נשאר כאן בגלל הכותבים המעולים, המגיבים המעולים לא פחות, וכמובן שמעל לכל בגלל הדוקטור

  5. אולי אם בתגובות פחות מתעסקים בריבים של ילדים קטנים וכל מיני שטויות חלק מהאנשים שנחשפו כקוראים בלבד היו גם מגיבים

  6. קורא שקט של האתר. מעריך מאד את ההשקעה של כלל הכותבים והעורכים. כל הכבוד לחברי הצוות ולמנחם לס. תודה על אתר מהנה.

  7. בתור כותב קבוע באתר ובאופן כללי בן אדם שמאוד אוהב כסף, אני אשמח שהאתר יהפוך לכזה עם מטרות רווח …

  8. קודם כל כקורא תקופה ארוכה וכמגיב קצת יותר לאחרונה, תודה למנחם, לכל הצוות ולכל הקהילה המדהימה שיש כאן. מרגש לראות מה שקורה פה, המקום הזה הוא הבית של אוהבי הכדורסל בישראל והקהילה כאן מדהימה.

    בנוסף, הרבה אנשים יוצאים כאן לאור כקוראים שקטים. חשוב לי להעלות את זה שכמה שיותר דעות ודיונים כאן – כך יוטב. הקהילה הזו היא הכי טובה שאני מכיר, אבל תמיד אפשר להשתפר ואם יש מישהו שרוצה לתרום מהbasketball iq שלו זו קריאה לעשות את זה! ואם יש משהו בשיח שמפריע/מונע מקוראים להצטרף לתגובות, אני בטוח שקהילה נוכל לתקן את זה ולהפוך למרחב דיונים נוח לכמה שיותר מהקוראים ומעכברי הספורט שכאן.

    תודה לדוק לכל משפחת הופס על הכל!

    1. אגב ניסיתי לסקור בתקופה האחרונה כמה מהתגובות שדיברו על זה. מאמין בלב שלם שאף אחד מהמגיבים כאן לא מתכוון לריב/להגיע לפסים אישיים. תכלס הדיונים הם to talk ball, או על כל ספורט אחר שמסוקר כאן באתר. כן יש אבולוציה של סלנג ושיח שמתפתחים עם האתר ונפוצים בתגובות(מימי שב"ר וטנ"ש, הללל הידוע לשמצה, השקץ, פו פו פו, ניגוב, ושלל הכינויים לסחטנות העבירות המודרנית).
      הנקודה עדיין זהה – המקום הזה מדהים בעיניי היום, וכל מי שיקרא את זה ויש לו דעות/טייקים/הגיגי nba או ספורט בכלל, מקבל את המלצתי להגיב ולהיכנס לדיונים, לי כקורא שקט תקופה זה הוסיף.
      ויוה לה הופס

  9. לא מגיב אף פעם אבל הפעם חייב…
    האתר הזה הוא אסקפיזם מדהים למציאות הכל כך הזויה בארצנו.
    מקצועיות ואיכות.
    תודה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט