מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

תודה גדולה להענות מעל ומעבר לבקשת התמיכה באתר

ממש עלו לי דמעות בעיניים כשקראתי על ההיענות הגדולה לבקשת התמיכה באתר. אם נעבור את ה-11,000 ש"ח הנדרשים, היתרה תישמר לעוד שנתיים. בקיצור, עם תרומה של 50 ש"ח לשנה האתר ימשיך לתפקד עד שתהפכו לזקנים כמוני' ואולי אחרי.

תודה מכל הלב לתורמים.

נבחרת שאר העולם

קרדיט ל-SACTOWNSPORTS

סמיילי היה הראשון לענות והנבחרת שלו היא – בגדול – מה שה-9 האחרים הציעו.

סמיילי שלח:

 יוקיץ', וומבניאמה, גובר
P – יאניס, KAT, בוגדנוביץ (הוקס), וויגינס, אננובי
G – דונצ'יץ, SGA, מארי, פרנץ' ווגנר

נראה שיתר העונים מעדיפים את סבוניס על גובר, מרקנן במקום בוגדנוביץ', ופרוז'ינגיס במקום וויגינס.

הנטס מינו את קווין אולי ל-INTERIM COACH

(CREDIT TO Photo by Eric Espada/NBAE via Getty Images)

הנטס מינו את קווין אולי, מאמן יוקון לשעבר שזכה איתם באליפות ה-NCAA לפני עשר שנים, והיה מאמן עוזר בנטס, למאמנה הזמני של הקבוצה.

הנטס נמצאת עתה במקום 11 בליגה, ואני מבטיח לכם ש'הזמני' יהפוך ל-'קבוע' אם הנטס תצליח להיכנס לפלייאין בסיום העונה, ואולי הרבה לפני כן.

מדוע ג'ק וון פוטר?

שון מקס, ה-CEO של הקבוצה אמר אתמול שסיום תפקידו של ג'אק וון לא היה תוצאה של מקרה אחד, אם כי המשחק נגד מילווקי בדצמבר 27 – בו הנטס הושיבה את מרבית כוכביה, מעשה שעלה לקבוצה בקנס של $100,000, היה הקש ששבר את גב הגמל..

"Again, I don't think there was one decision that ultimately affected the record or [making] this decision this day. I think a lot of things went into that."

מה שקרה הוא שהקבוצה התדרדרה מה-15-15 של אותו ערב ל- 18-6 – אותו רקורד שדארויט פיסטונס עשתה מאז.

Brooklyn went from 15-15 on the morning of the Bucks game to 6-18 since — tied with the Detroit Pistons for the third-worst record in the league over that span and ahead of only the Charlotte Hornets (6-20) and the Washington Wizards (4-21).

כשמארקס נשאל מה, ספציפית, גרם לפיטורין הוא ענה:

" lack of energy and effort plays that equate to winning basketball".

מרק הוסיף:

"It's about the level of compete," Marks said. "We're not going to be the most talented team in the league. I'm not an idiot. I totally understand that. But at the same time, this is a talented group of young men out there. And my expectations, and I think their expectations, should be to hold each other accountable to do the little things. The effort plays, the loose balls, the contested shots and so forth, diving on the floor.

"These are things that should be expected when you're in a place that we're at right now, where we're clawing and grappling for every single thing we can. That's what I would hope to see over these next 28 games, and that's probably, to be quite frank, some things I haven't seen. The level of effort and the level of compete has not always been there."

על קווין אולי מוטלת עתה האחריות והחובה לשנות לחלוטין את אופי הקבוצה.

"אני אעשה זאת", הגיב אולי אתמול.

הווריורס החתימו את לסטר קווינונס שהיה על 'חוזה לשני כיוונים' עם קבוצת G והווריורס, לחוזה סטנדרטי

קרדיט לJoe Rondone/The Commercial Appeal

לא. זה לא מייקל פורטר ג'וניור. זהו לסטר קווינונס שהווריורס החליטה להחתים על חוזה אחרי כמה משחקים עם הווריורס עם ספרות כפולות. הוא 1.94 מ' בעל קליעה טובה מאד מרחוק שסטפן קרי אומר עליו, ""He's fearless out there,.He's got great energy."

הוא בן 22 שסיים שלוש שנות משחק בממפיס תחת פני הרדאוויי המאמן שהמליץ עליו בצורה החמה ביותר.

נכשל המאמץ להעבור את הויזרדס ואת הקפיטולס (הוקי) מהבירה לצפון וירג'יניה

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
75 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
דוקטור רזי הופמן
22/02/2024 4:22:52

תודה מנחם
תעדכנו שנדע עם הושג הסכום הדרוש או שצריך עוד!
סבוניס בהחלט יותר ראוי מגובר להיות בנבחרת. הטריפלים שלו מהממים אבל הוא עדיין לא יוקיץ.
אנטה-קמפופו הצעיר לא סחורה לאין BA, זה לגמרי ברור! ליילארד יקבל את התואר בעל הלשון הירוקה צהבהבה. הוא נמצא במילווקי בשביל שליאניס לא יהיה משעמם! מי היה מעסיק אותו, איזו קבוצה אחרת? הוא לא מתאים אפילו ל G ליג…
פאקינג צארלי ברונסון שווה כל ניקל. אם המאבס יכלו לתת לו 55 ל 4 שנים הם צריכים להיות מפוטרים אתמול ולא מובן מדוע נתנו לו הכסילים ללכת… הוא שווה הרבה הרבה יותר!

ד"ר פופרס
22/02/2024 6:43:23

שמח לראות שהאתר האהוב עלי מקבל תמיכה מכולם כשצריך.
לילארד כזה חננה, לא סובל את הגמד הזה. GOOOO מנחם
היה דיווח אמין ומצולם לפני כשבועיים, לילארד ישב על הספסל וצחק על אנטה-קמפופו הצעיר תוך כדי משחק, ששיחק רע.
האנטה-קמפופו הכוכב שהיה על המגרש ראה את הצחוק, ולילארד מיד הפך לרציני (עלק)
קיובן די אהבל. וזה לא חדש.
מאז האליפות ב2011,קיובן תקע את דאלאס בבינוניות גמורה.
מאז שזכה בלוקה הוא עדיין בבינוניות.
הוא המוציא לפועל בדאלאס ויש לו את המילה האחרונה שם הוא דעתן לא קטן.

ד"ר פופרס
22/02/2024 6:44:46
הגב ל  ד"ר פופרס

עכשיו לילארד חייב לתקוע את הלשון שלו בעכוז היווני כדי לא למשוך אש חחחחחחח

אשך טמיר המקורי
22/02/2024 6:56:07
הגב ל  ד"ר פופרס

עשה וויל סמית' עם ג'יידה

ד"ר פופרס
22/02/2024 7:01:54

בדיוק

ד"ר פופרס
22/02/2024 7:04:07

גרנט: "הריקוד האחרון – בולשיט דוקומנטרי"
https://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=462255
וואי איזה קקי יוצא על מייקל.
אני משער שאם מייקל היה משחק היום עם כל הרשתות הרקובות, הוא היה חוטף חזק

אשך טמיר המקורי
22/02/2024 7:17:27
הגב ל  ד"ר פופרס

אפילו עוד לא ראיתי

ד"ר פופרס
22/02/2024 7:23:57

לצערי אני חייב להגיע לישראל לשבוע של עסקי משפחה.
מה זה לא בא לי, כל עוד המאפיה שולטת שם.
לא מוכן להביא את הבן שלי לשם.
אני לוקח אותו לאמסטרדם למסע עישונים במקום חחחחח

דוקטור רזי הופמן
22/02/2024 7:23:45
הגב ל  ד"ר פופרס

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, נשמע כמו חתיכת פיקנטריה.
תכלס גורדן השאיר אותם בתוך המאחוריים ובסוף הם מצליחים לברוח כמו….
אנחנו רק חיות, זו האמת המרה/אופטימית (מה שתבחר).
אנחנו עושים מה שכל חיידק או וירוס או פטריה ואפילו לוויתן כחול עושים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ד"ר פופרס

הריקוד האחרון היה סרט האדרה עצמית שמייקל הכין על עצמו בלי קשר לטענות של גרנט ויתר הנגרים שם.

חכה שתראה את המלך האחרון שיפיקו המלך ומאבריק קרטר

ד"ר פופרס
22/02/2024 13:55:45

🤢 מי פאקינג יראה את זה

דה שוט
22/02/2024 10:05:39
הגב ל  ד"ר פופרס

דוקי פופרס ודוקי רזיאל חוגגים את האליפות הקורבה של הסלטיקס
https://giphy.com/clips/theoffice-the-office-peacock-tv-show-G96zgIcQn1L2xpmdxi

ד"ר פופרס
22/02/2024 10:11:46
הגב ל  דה שוט

חחחחח הרגת

דוקטור רזי הופמן
22/02/2024 11:08:18
הגב ל  ד"ר פופרס

לא חשבתי שהצבע שלך זה וורוד, חשבתי יותר לכיוון של חום.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דה שוט
22/02/2024 11:42:57

ובינתיים… לא הרחק משם… הטמיר קורא ב"חם מהתנור" שפופ האריך חוזה בספרס

comment image

ד"ר פופרס
22/02/2024 13:56:26

חחחחחח חזק אתה דה שוט

אשך טמיר המקורי
22/02/2024 15:34:52

קרוב, הייתי עם הראש באסלה

ירון, החלום
ירון, החלום
22/02/2024 4:24:57

בס"ד
תודה מנחם. מעורב נהדר.
לגבי הנטס, זה בהחלט נכון. הם צריכים להתאמץ ולהילחם.
תאנסיס, תצחקו תצחקו, אבל רק כדי לשחק בליגה, אתה צריך להיות מדהים בכדורסל,
או בבידורסל, אם שואלים את שמעון..
לגבי ברונסון, אם זה נכון, זו טעות גדולה.

Smiley
22/02/2024 4:53:43

הבעיה של מרקס הייתה שהוא נפטר מאטקינסון שעשה דברים יפים עם הקבוצה הצעירה שהייתה לו.
מצד שני, כדי להביא את דוראנט וקיירי, הוא היה צריך ללכת איתם.
אף אחד לא תיאר שזה ייגמר בכזו פארסה… אבל צריך לזכור שהם היו מרחק מילימטרים מגמר עם אותה זריקה של דוראנט.
זה שוב מראה שלא צריך להיכנע לגחמות של שחקנים, ולא משנה כמה הם כוכבים גדולים.
.
יש שחקנים שהתרומה שלהם לא נמדדת על המגרש אלא בחדר ההלבשה ומעבר. כזה הוא ת'אנסיס.
והכי חשוב, זה גורם ליאניס להיות מאושר, מעבר לכל דבר, שאח שלו איתו בקבוצה.
כשחקן ה-15 בסגל הוא לא ממש "תופס" מקום למישהו. אני בטוח שהוא יודע את תפקידו ולא ממש מתלונן על דקות.
עצם זה שהוא נמצא שם עבור יאניס, זה מטרת העל של הבאקס להשאיר אותו מאושר ובמילווקי.
ממליץ לראות את הסרט שיצא עליהם באמזון פריים, שם אפשר לראות שיאניס שם את המשפחה במקום הראשון ומתנהל שונה לגמרי מכוכב ה-nba הרגיל..
.
המאבריקס פישלו עם ברונסון, זה ברור לכולם.
הם יכלו לקבל אותו במחיר מבצע ונזכרו רק אחרי שפרץ לנסות ולהשאיר אותו.
הוא מצידו כבר ידע שיקבל את הכסף הגדול (מאוד) ו העדיף להריץ את המופע בגארדן.
מן הסתם, בחירה מצויינת עבורו ועבור הקריירה שלו מאשר היה נשאר מספר 2 לדונצ'יץ', וקיבל את המפתחות מת'יבודו, משל היה דריק רוז בבולס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Smiley

1+

thetroll
thetroll
22/02/2024 5:37:08
הגב ל  Smiley

הבעיה של מארקס היא שהוא עשה עסקאות גרועות והפך סגל שהתכנס אצלו במקרה והיה הכי טוב בליגה (אבל הוא לא **מנהל** ולכן לא הצליח להשתלט עליו ולכן לא ראינו את הצוות הזה כמעט אף פעם משחק ביחד – בן אדם שהתרפס מול הכוכבים שקיבל במקרה) לסגל שהתקרה שלו היא בינוניות מוחלטת במקרה הטוב. הבעיה של מארקס היא שהוא לקח לסגל שלו בטרייד הזוי את השחקן שהווליו פור מאני שלו בליגה כשהוא בריא הוא הנמוך ביותר לא רק היום בליגה אלא אולי אי פעם – והשחקן הזה שהיה פצוע שנתיים וכשחזר אין לו אפילו מקום בחמישיה הלא נוצצת במיוחד של ברוקלין – שחקן שקולע בתקופות טובות 50% מהעונשין ולא מסוגל לאיים על הסל ממרחק של יותר ממטר וחצי והוא משלם לו ***מקס*** על כל התקופה הזאת ולכן הגמישות התקציבית שלו היא אפס. זה שחקן שהוא לא חייב היה לקחת אבל הוא לקח אותו ככה. פצוע.
הבעיה של שון מרקס היא לא אטקינסון ולא וון ולא אף אחד אחר.
הבעיה של שון מארקס היא שון מארקס.
ברוקלין הפכה תחתיו ממועמדת כמעט יחידה לאליפות לפי וגאס לגרסא משונמכת של שארלוט וזה לא בגלל דבר כזה או אחר. זה בגלל תהליכים גרועים שנמשכים שנים כבר וקברו את הקבוצה הזאת. ואם תגידו לי נו הוא הביא את מיקל ברידג'ס וכ' רק אומר שסבבה אבל אפילו הוא היה חייב לקבל משהו כי בכל זאת הוא נתן את לא פחות מקוין דוראנט.
זאת הבעיה של מארקס.

א. מנור
22/02/2024 19:30:45
הגב ל  Smiley

אתה צודק, וג כתבתי פה גם בעבר: יאניס ות'נאסיס הם מאפיה בחדר ההלבשה כאשר יאניס שואב הרבה בטחון עצמי מהנוכחות והקוליות של ת'נאסיס שם. זה כאילו אף אחד לא יעיז להתעסק עם אחד ובטח שלא עם שניהם. ת'נאסיס הוא האח הגדול (תרתי משמע) וגם יש לו אנרגיות ונוכחות וצחוקים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם אחלה מעורב, ותודה רבה לכל התורמים, ממש מרגש.

NBA בדם
22/02/2024 7:13:01

+100

דוקטור רזי הופמן
22/02/2024 7:24:45

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
זה היה לפני או אחרי?….
חחחחחחחחחחחחח

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

תודה על הקישור.
כמה אהבת משחק, נחישות, לחימה.
אנטי קרקס.

עידו גילרי
22/02/2024 9:06:31

איך נחישות ולחימה קשורים לזה. היה מהלך קרקס והם פשוט לא הצליחו להחליט מי יסיים אותו.

עידו גילרי
22/02/2024 9:09:47

מה שכן תמונה מעולה.

רן הנרגן
22/02/2024 7:25:17

בוקר טוב. אכן, הגיע הזמן שנשלם קצת על ההנאה שהמקום הזה מסב לנו. רק בריאות מנחם.
.
הבעיה של ברוקלין זה הבעלים. היתה לו קבוצה צעירה ומבטיחה עם מאמן שהתאים להם, אבל עקץ אותו זבוב הצה צה המודרני (ידעו בשמו זבוב החמדנות) והוא שלח את המנהל שלו להחליף את הצעירים (את אלאן הם פשוט פרקו כדי שלא לשלם לו) בקיירי ודוראנט. האחר נוירוטי והשני חסר חוט שידרה וכשהם גמגמו מכר את שאריות העתיד עבור הארדן….
אם היו לשון מארקס הוא היה מתפטר כבר כשהבעלים החליט להרוס את הקבוצה שהוא בנה. הוא היה מוצא מהר מאד משרה חדשה.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  רן הנרגן

הנטס בסך הכל עשו נסיון להתחזק בגדול עם חץ לאליפות.היום כולנו יודעים שהנסיון נכשל.על זה לא צריך להיות טענות.
להמר על שחקנים זה בסדר,המון פעמים בהרבה קבוצות זה לא עונה על הציפיות.מה שלא בסדר היא איכות ההחלטה של המנהלים בבחירת מאמן.נאש ללא נסיון זה 1, אטקינסון שלא התאים לנהל כוכבים זה 2.ווהן שוב מאמן בינוני ללא רקורד להרים קבוצה זה 3.התקופה שכל זה קרה קצרה ביותר , אפילו לא שנתיים.קווין אולי זה מאמן מס 4 על תקן זמני,הוא לא יכול להכשל כי מי שנמצא בתחתית הסולם יכול או להשאר במקום , או לטפס בכיף על הסולם.

Smiley
22/02/2024 9:35:26

לא ממש נתנו לאטקינסון את האופציה לנהל כוכבים. מלכתחילה דוראנט וקיירי רצו מאמן אחר (נאש)

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  Smiley

כאשר אתה מתעסק עם בעלים והנהלה עם פתיל קצר.אתה לא יכול לנהל שום דבר.אטקינסון והאחרים נפלו לגוב מאוד לא טוב.כמעט בלתי אפשרי.
אותו דבר במילווקי גריפין עשה 30-13 ועף באמצע העונה.
יציבות זו מילת מפתח בכל ארגון המכבד את עצמו.

Smiley
22/02/2024 10:17:00

הוא בנה שם אחלה קבוצה מהשאריות שנותרו… זכר לטרייד הנוראי של פירס וגארנט
אבל פתאום נפלו עליו דוראנט וקיירי. אין GM שהיה מסרב ולא הולך על זה.

Berch
22/02/2024 7:57:21

תענוג של מעורב על הבוקר
ההתגייסות למימון השרתים ממש ממש מרגשת
🙏

מתן יעקובי
22/02/2024 8:12:39

מנחם מעורב מעולה.
לא ידעתי שהחוזה של בראנסון היה כזה בדיחה אפילו בשביל שחקן שקולע 15 אפילו 13 למשחק לשלם לו רק 11 מליון זה כלום!!!!
הנטס היו חייבים להיות השנה בפלייאין לפחות יש שם טופ שחקנים משלימים שבאמת יכולים לתת בראש רק צריך מאמן נכון נקווה שהחדש יביא איתן אנרגיות כי הם באמת מוכשרים.

Dor
Dor
22/02/2024 9:39:24

אני חושב שזה החוזה של דני היום

עידו גילרי
22/02/2024 9:40:19
הגב ל  Dor

בסדר אבל אי אפשר להשוות.

yaniv
22/02/2024 8:19:11

תודה מנחם.
לגבי לילארד ואח של יאניס אז זה מזכיר לי שכל הזמן צחקו על בריאן סקליריני וכולם גיחכו עליו ואז הוא החליט לעשות אתגר וקרא לאנשים לבוא לשחק מולו.כל אחד ואחד שבא לשחק מולו הוא קרע אותו ללא רחמים.אז כן לילארד כנראה מלקק ליאניס אבל יש משהו בדברים שלו

עידו גילרי
22/02/2024 9:11:05
הגב ל  yaniv

ועדיין הוא לא היה משחק בליגה בלי להיות אח של
זה לא אומר שלא היה עושה קריירה באירופה במקום.

yaniv
22/02/2024 9:42:05

ברור אבל לילארד(לפחות בחלק שמנחם הביא) דיבר על זה שצוחקים על היכולות שלו ושכל אחד יכול לעשות עבודה הרבה יותר טובה ממנו ולא על האם הוא משחק בליגה רק בגלל אח שלו ולכן זה הזכיר לי מאוד את מקרה סקליריני

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

סקלבריני שיחק נגד סתם פחים לא נגד מקצוענים. שחקן מקצועני למשל אירופאי היה מקרקס אותו. הוא ניצח כל מיני שחקני תיכונים וכאלה

yaniv
22/02/2024 10:44:09

נכון אבל זה בדיוק היה העניין.הוא רצה להוכיח לאלה שקוטלים וצוחקים עליו שהוא לא יודע לשחק כדורסל בכלל וכל אחד יכול לעשות מה שהוא עושה וכו'.
שורה תחתונה כל העניין היה מכוון מראש לאנשים שישובים ואומרים חחחח מה הוא עושה זה נגר בן נגר אני הייתי עושה הרבה יותר טוב ממנו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  yaniv

הצחוק על סקלבריני היה שהוא לא מתאים לשם ויש שחקנים הרבה יותר טובים ממנו גם באירופה. וזה היה נכון הוא היה נגר בן נגר שלא תרם כלום.
הטענה לא הייתה שמישהו רגיל מהרחוב מנצח אותו.

yaniv
22/02/2024 14:03:09
הגב ל  yaniv

עד כמה שאני זוכר אתה טועה וכל המטרה שלו הייתה להוכיח לכל הטרולים מהאינטרנט שהם לא מבינים ולא יודעים מהחיים שלהם ובגלל זה הוא התמודד מול כל אחד שאמר יאללה זה לא שחקן אני קורע אותו.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

מקרה ברנסון מעורר מחשבה.האם לוקה מספיק טוב כמו שרבים חושבים.האם הוא לא מדכא יכולת של שחקנים שסביבו.
העקשות לתת ללוקה לשחק 1,כדי שיוכל להחזיק כדור כמה שיותר, השאלה אם זה צעד נכון.כדי להפיק מברנסון את המיטב היה צריך לקחת מלוקה את תפקיד הרכז,לזה נחוץ אומץ,נחוץ מאמן עם ביצים. קיירי הגארד היחיד שמסתדר עם לוקה כי הוא מאוד אוהב לאיים על הסל.שאר הגארדים הפכו לשחקני ספסל ,או שחקני רוטציה 7 או 8.הרדווי, גרין,הארדי לא ממצים את היכולת שלהם.אקסום הגיע כי כבר לא מאמינים בהם.
ברנסון לו היה חותם בדאלאס היה מתבזבז כמו הרדווי.דאלאס גבר החזיקו בו הם היו יכולים לדעת בבירור מה היכולת שלו.הם ראו בו עוד גארד בשורה ארוכה של גארדים , שאמור לאכול מהשאריות שלוקה משאיר.

עידו גילרי
22/02/2024 9:21:33

נקודת ההחלטה המדוברת הייתה לפני שהוא ממש פרץ (אנחנו מדברים על אחרי עונת 2020/21). באמצע העונה כשהוא כבר ממש הפך לגורם דומיננטי שהם כבר רצו לתת לו את החוזה הזה אבל הוא מן הסתם הבין שערך השוק שלו גבוה יותר ואמר להם שלום.

thejanitor
thejanitor
22/02/2024 12:38:32

אכן, וגם הוא כנראה סגר מאחורי הקלעים דרך אבא שלו חוזה הרבה יותר גדול בניקס ממה שדאלאס היו יכולים להציע לו, וגם את האפשרות להיות השחקן הטוב בקבוצה, לצד לוקה זה לא היה יכול לקרות. כל המבקרים את דאלאס בהקשר הזה לדעתי טועים, הם שיחררו אותו כדי לאפשר לו לפרוח במקום אחר, זה מעשה יפה

עידו גילרי
22/02/2024 12:53:32
הגב ל  thejanitor

החוזה בניקס נסגר בקיץ שאחרי – ההארכה הזו כבר לא היתה רלבנטית אז. דאלאס בהחלט יכלו להציע אותו דבר ואפילו מעבר. ברונסון כבר היה נעול על הניקס.

thejanitor
thejanitor
22/02/2024 13:19:28

אכן, ברונסון היה נעול על הניקס, לחבור לאבא שלו, ולקבל את המפתחות להוביל קבוצה, ודאלאס פירגנו לו

yaniv
22/02/2024 14:04:43
הגב ל  thejanitor

אתה נותן יותר מדי קרדיט לקיובן ודאלאס.הם עשו פדיחה ושהם הבינו את זה זה כבר היה מאוחר.לא פירגנו ללא שום דבר,

yaniv
22/02/2024 9:30:51

כמו שעידו כתב לך זה היה לפני הפריצה,שנה אחרי הוא שיחק יוצא מן הכלל יחד עם לוקה ולוקה לא סירס אותו ולא נעליים.לבוא ולהגיד שגרין הווארדי או הארדי לא ממצים את היכולת שלהם בגלל לוקה זה סליחה על קצת בולשיט.בוא נתחיל שטחים הווארדי עושה מה שהוא יודע לעשות לא פחות ולא יותר.בשום קבוצה אחרת לא תקבל ממנו יותר ממה שהוא נותן עכשיו.שחקן מצויין שעולה מהספסל ואם הוא תפס יום אז הסתדרת אבל אין לו את היציבות להיות כוכב ובטח לא לוקה מעכב אותו.
גרין והארדי דווקא השנה נראים הרבה יותר טוב ואת גרין פציעה קצת עצרה אותו.לגבי הארדי אם אני לא טועה שחקן שנה שנייה וכבר החלטת שלוקה מסרס אותו.
ודבר אחרון שכתבת שדווקא סותר את טענתך כי אקסום עד הפציעה היווה הפתעה אדירה ואף אחד לא חשב שהוא יחזור לליגה ויהיה כל כך טוב אז בטח ובטח שאף אחד לא הביא אותו כי הוא חשב שהוא כוכב,הביאו אותו להשלים את הסגל והוא הפתיע והפתיע בגדול

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  yaniv

מדובר כבר בחלב שנשפך, ברנסון לא יחזור למבריקס.השחקנים שהזכרתי עושים מה שמאפשרים להם לעשות.הם מראש מוצבים בסטטוס של שחקני משנה.אקסום בניגוד להם יכול לשחק מחליף לרכז מה שהארדי למשל לא יכול.
מבריקס רק במקום 7 במערב . לקבוצה שני שחקני על וצוות מסייע טוב.התוצאות לא בהתאם.חלוקת הנטל בין השחקנים לא מאוזנת.לוקה לא מסרס שחקנים , פשוט העמיסו עליו יותר מידי מטלות.
לוקה כרכז זה רעיון לא טוב.

yaniv
22/02/2024 10:41:17

על פציעות שמעת? תבדוק כמה משחקים שיחקו לוקה וקיירי ביחד.תבדוק כמה פעמיים הם נאלצו להחליף חמישייה.גם מה זה לוקה כרכז לא רעיון טוב.מה אתה תעשה איתו תשים אותו בצד שיחכה למסירה ויעלה לקליעה? מה שונה (חוץ מההגדרות הרשמיות)מה שלוקה עושה ממה שיוקיץ עושה או ממה שלברון עשה כל חייו??

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  yaniv

יש הבדל בין שחקן שמחזיק הרבה בכדור לבין רכז.ליוקיץ מספר גדול של אסיסטים,זה לא הופך אותו לרכז. לברון יכול לעשות כל דבר ,ללוקה אין את הבנת המשחק והידע בכדורסל שיש ללברון. למעשה היום אין לאף אחד את הבנת המשחק של לברון.
מה לעשות עם לוקה , כל מה שמתחשק לך תעשה איתו, לשים אותו בצד לקבל כדור? את דוראנט שהוא לא רכז שמים סתם בצד?מה עושים עם טאטום, עושים לו טובה ומוסרים לו?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
22/02/2024 9:18:12

תודה רבה מנחם

אופיר נ.
אופיר נ.
22/02/2024 9:33:27

מזל שדאלאס לא החתימו את ברונסון.
אין סיכוי בעולם שהוא היה יכול להביא את יכולותיו באופן מלא לצד לוקה.
הניקס, הליגה, וגם האוהדים של המשחק, הרוויחו.
וגם חשבון הבנק של ברונסון.

עידו גילרי
22/02/2024 9:43:49
הגב ל  אופיר נ.

למה לוקה מפריע לקיירי?

Shenanigans
22/02/2024 10:12:02
הגב ל  אופיר נ.

ברונסון היה מעולה לצד לוקה בפלייאוף *בעונת הפריצה* של ברונסון. אם היה נשאר אני מאמין שזה רק היה משתפר.
היוסג׳ של ברונסון בפלייאוף בעונת 21-22 לצד לוקה: 27.8%
בפלייאוף בעונה שעברה בניקס: 28.4

יאפ
יאפ
22/02/2024 11:09:46

דאלאס הייתה היום הקבוצה מס 1 במערב אם לא הטיפשות והקמצנות של קיובן, גם לפני הפריצה שלו בפלייאוף בעונה האחרונה בדאלאס הוא היה שווה את החוזה.
מאז אין לי שום אמונה במה שקיובן עושה, אני גם לא מאמין שהוא עשיר כמו שהוא עושה מעצמו, סתם מנפח נכסים בשביל לקבל הלוואות נוחות, זאת הקבוצה שהכי נהנתי לראות והרסו אותה, לא יכול לראות אותם עם החמור המקפץ שהביאו ועוד תמורת פיני סמית שהיה אחד השחקנים האהובים עליי.

yaniv
22/02/2024 13:30:44
הגב ל  יאפ

קיובן זה אחד האוברטייד שיש.מאז האליפות שלקחו הוא פשוט לא עשה כלום ושום דבר.את כל השנים האחרונות של נוביצקי בזבז לו אותם במקום לנסות להעמיד קבוצה תחרותית ואיך שזה נראה גם את לוקה הוא יאבד.מה שכן הוא עשה אקזיט מטורף,גם מכר את דאלאס לאדלסון וגם נשאר זה שקובע.כאילו יותר טוב מזה אין

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  yaniv

צודק
חבל על אוהדי דאלאס.בעצם אולי עם אדלסון זה יראה אחרת.

golan
golan
22/02/2024 11:20:20

אחלה מעורב. תודה רבה.

The Pro
The Pro
22/02/2024 11:44:28

יש אתר לגיוס הד סטארט אם רוצים לעשות באופן מסודר וכדי שיהיה עדכון על כמה חסר.
יקח כמה שנים עד שיבינו שהבעיה היא לוקה דונצ'יץ ולא השחקנים מסביבו,
כבר עברו במאבס קלעים מהטובים והמנוסים בליגה בין אם זה ארווינג,ברונסון,פרוזינגיס,בולוק ופאני.

נבחרת שאר העולם:
רכז:גילגס
גארד:דונציץ'
סקנד:סיאקה
ארבע:יאניס
סנטר:סאבוניס
ספסל:וומבניאמה,פרוזינגיס,קומינגה,מורי,שרודר,האשימורה ואבדיה.

thejanitor
thejanitor
22/02/2024 12:40:13
הגב ל  The Pro

איך אתה מצפה שיתחייסו אליך ברצינות כשאתה משמיט את השחקן הטוב בעולם כולו מנבחרת של שאר העולם?

The Pro
The Pro
22/02/2024 13:06:56
הגב ל  thejanitor

לברון הוציא אזרחות קנדית?
אין לי שום ציפיות מאחד שחושב שהשחקן הטוב בעולם מגיע מנבחרת שאר העולם.

אמביד עצלן מדי כדי להתחרות נגד שחקני ארה"ב והסרבי כבר הספיק להפסיד בכל הטורנירים של פיב"א.

thejanitor
thejanitor
22/02/2024 13:17:51
הגב ל  The Pro

אתה בדיחה

thejanitor
thejanitor
22/02/2024 13:25:37
הגב ל  thejanitor

נשים את אמביד הלוזר בצד, כי בחר להיות אמריקאי וגם לא יכול להשתתף במירוץ מחוסר משחקים . 4/5 המובילים לאמויפי הם לא אמריקאים. עם כמה שאני מעריך את לברון, כרגע הוא לא טופ 5. הקונזצוס המוביל זה הסרבי שהשמטת, על אף כל הגזענות האמריקאית כנגדו בתקשורת.
.
אחרי שהקדשתי לך פסקה נוספת, אני מתחיל להבין שלהגיב לך זה ביזבוז של זמן. מאחל לך רק טוב בחיים

The Pro
The Pro
22/02/2024 15:16:47
הגב ל  thejanitor

הצלחת לבלבל אותי.
מצד אחד אמביד זה שנבחר לאמויפי בליגה הוא לוזר ומצד שני 5 מועמדים לאמויפי הם לא אמריקאים.

עצם זה שלברון לא נמצא אצלך בטופ 5 בליגה מסיים את הדיון.
התואר של ה-MVP בעונה הרגילה אף פעם לא קבע מי השחקן הטוב בליגה.
שיהיה לך בהצלחה ואל תבזבז את הזמן שלך!

The Pro
The Pro
22/02/2024 15:33:04
הגב ל  thejanitor

השחקן היחידי שזכה העונה בתואר ו-MVP בטורניר משמעותי הוא לברון גיימס.

התואר של ה-MVP בעונה הרגילה כבר ממזמן לא מעניין את השחקנים המובילים בליגה, כדוגמת:לברון,דורנט,קוואי,באטלר וטאטום.

thejanitor
thejanitor
22/02/2024 12:43:25

רק מזכיר לפאקו להוסיף פרטים נחוצים להעברה בנקאית מחול

Avri
Avri
22/02/2024 14:40:32
הגב ל  thejanitor

אפילו דינוזאור כמוני מצליח לעבוד עם פייפאל. העברות בנקאיות לחול זה חצי כאב ראש אם האפליקציה של הבנק שלך לא מאפשרת.

אלכס דוקורסקי
22/02/2024 12:54:28

מנחם, תודה רבה.

c webb
c webb
22/02/2024 19:28:29

אני לא חושב שמשחק של נבחרת ארה״ב מול העולם זה הפתרון. לדעתי מה שיגרום לדור הנוכחי של השחקנים לזוז קצת במשחק הזה ולהפוך אותו לקצת יותר תחרותי זה לא מה הם יקבלו בתמורה, שזה בכלל בדיחה שצריך לתת תמריץ לשחקני כדורסל כדי שירצו לנצח/להתחרות. אני כן חושב שאם יחליטו שהשחקנים של הקבוצה המפסידה לא יכולו להיות בחמישית העונה ובחמישית ההגנה של העונה אלא רק בשניה ובשלישית, יגרום להם להזיז את התחת.
או הגבלות בסגנון הזה.
בסוף הרבה מהאולסטארים האלה מנסים לבנות לגאסי, והפסד במשחק הזה יפגע להם ברזומה.