אחרי היסוסים רבים, אבל גם מחוסר ברירה, אני פונה לכולם בבקשת תמיכה בהמשך האתר / מנחם לס

שלום לכל הגולשים, הכתבים, ועורכי האתר,

אני מקווה שמסר זה מוצא אתכם בריאים ושלמים, מה שאני מאחל גם לכל חיילי צה"ל.

משך 15 שנים הייתי בעל האתר והרצתי אותי כספית לבדי בהנאה ובסיפוק. זוהי הפעם הראשונה שאני פונה לכל קהילת הופס – גולשים יקרים, כתבים נאמנים, ו-13 עורכים מהימנים – בבקשת עזרה למימון האתר עתה ובעתיד.

אני עושה זאת מתוך שתי סיבות: א) מצבנו הכלכלי כבר לא מאפשר לי לשאת בהוצאות האתר לבדי, ו-ב) ברצוני להבטיח שהאתר ימשיך להתקיים כלכלית אחרי שכבר לא אהיה פה.

הוצאות האתר הן בערך $2,300 – $2,400 לשרת, ו- $100 דולאר לשמירת הדומיין לשנתיים. בערך $2,500 לשנתיים. בשנה זו עלינו לשלם תביעה של $500 נוספים על שימוש בתמונה לא מורשה.

קהילת הופס מורכבת מגולשים רבים – ש-100-120 מהם הם מאד אקטיביים בתגובות ואפילו משתתפים מדי פעם במאמרים, ועוד גולשים רבים, אלמונים ודי חבויים, שאנחנו מגלים אותם במיוחד בתקופת הפלייאוף ובפרויקטים מיוחדים של האתר. כ-30 מחברי הקהילה הם חברי צוות ועורכים.

בקשתי היא תרומה של 100 ש"ח מאדם, או כל סכום אחר שייראה לכם, לשנתיים. אלה שמתקשים לתרום 100 ש"ח יתרמו את מה שהם יכולים, ואלה שמוכנים לתרום יותר מ-100 ש"ח, תרומתם תתקבל בברכה. ההוצאה לשנתיים בשקלים היא כ-11,000 ש"ח. אם 110 תורמים יתרמו 100 שקלים, האתר יהיה מכוסה כלכלת לשנתיים ימים. אם התרומה לא תגיע ל-11,000 ש"ח, 13 העורכים – שבעצמם יתרמו 100 ש"ח כל אחד – התחייבו לממן את השאר.

והיה ונאסוף יותר מ-11,000 ש"ח,  הכסף העודף יישמר לתקופה של אחרי השנתיים.

התרומה תהפוך כל תורם לשותף משמעותי באתר, וכך תוכלו להרגיש שהאתר הזה הוא גם, בחלקו הקטן, שלכם.

אני מודה לכל תורם למפרע,

מנחם

הדרך להעביר את הכסף היא בפייפאל לכתובת dsaada בג'ימייל או בפייבוקס (עדיף) למספר 054-9287861 או בהעברה בנקאית לחשבון בבנק הפועלים, סניף 638, מספר 101796 ע"ש דוד סעדה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 163 תגובות

  1. היי מנחם
    האם אפשר בהעברה בנקאית ואם כן לאן?
    אין לי פייפאל ואין לי פייבוקס ומעוניין כמובן לתרום לאתר.
    חוץ מזה כבר הצעתי בעבר שתשלב באתר פרסומות וגם לינקים, למשל לגוגל.
    יש לי ידיד שיש לו אתר שיש בו תעבורה של עשרות עם לא מאות אלפי סטודנטים (בעיקר מארה"ב) שמקבלים שם שירות. הלינקים שהוא הכניס שם לגוגל ועוד כמה אתרים חשובים פרנס אותו בכבוד.

    1. הי רזי, קודם כל תודה רבה על הרצון לתמוך. אשלח לך (ולמי שרוצה) הודעה בפרטי על פרטי חשבון בנק עבור העברה בנקאית (יש לי את המייל שלך).
      לגבי פרסומות, אתייחס בתגובה נפרדת.

      1. אההה תודה רבה, מצוין!
        מחכה למייל עם פרטי החשבון אליו אעביר את הכסף בשעות אחה"ץ המוקדמות.
        מיכאל, אני קצת חושש שמישהו יפרוץ לי את הטלפון ולכן לא פותח פייבוקס למרות שרוב חברי/חברותי משתמשים כבדים ושלום לכרטיס האשראי
        🙂

        1. גם אם מישהו יפרוץ לך את הטלפון – פייבוקס מבקשים זיהוי ביומטרי או סיסמה עבור כל העברה.
          חוצמזה יש הגבלה של עד 1500 סך העברות ליום ו-7500 סך העברות בחודש, אז אם לא תספיק לבטל את כרטיס האשראי עד אז, גם הנזק מצומצם.
          פתח את ליבך לקידמה.

            1. בעולם היום נהרגים הרבה פחות אנשים ממלחמות מאשר פעם, זכויות נשים ומיעוטים בשיא, אנשים חופשיים יותר להזדהות באיזה מגדר שהם מרגישים לנכון, אנשים מתחשבים יותר ומכילים יותר. למה אתה מתכוון ולאיזו נתונים אתה מפנה כשאתה אומר שהקדמה לקחה אותנו אחורה כבני אדם? כי כל הנתונים שאני מכיר מראים בדיוק הפוך.

            2. למיכאל ירדן: ישנם הרבה כאלו שרואים עצמם ליברלים ליברלים ומדברים עלמזכויות של ערבים, גם אם הם שונאי יהודים ולהט"בים, אך הם ליברלים רק כלפי ליברלים כמותם וחושבים כמוהם אך מתייחסים בשנאה חולנית למי שלא כמותם שחושבים למשל שלערבים ששונאים אותנו לא מגיעים זכויות (ואין בזה גזענות כלפי ערבים בכללי אך בגישה הליברלית ישנה סכנה כפי שאמרו חכמינו כל המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים) ושזכות הכרה כמשפחה היא רק בנישואים דו מיניים (ואין בזה שנאה ללהט"בים אלא תפיסת עולם שונה).
              המדינה הזו שייכת לימין לא פחות מלשמאל ולשומרי מצוות. לא פחות מחילונים, ולמתייחסים לחקיקה המשפטית כתיקון ההפיכה המשטרית של אהרן ברק (ראו כאן בתגובותיי: https://m.facebook.com/story.php/?id=100090873969104&story_fbid=197596749946123)
              לא פחות מלרואים אותה עצמה כהפיכה משטרית, ללא קשר למהי הדעה הנכונה.
              במלחמה משתתפים ונופלים ימנים לצד שמאלנים ושומרי מצוות לצד חילונים, ותומכי החקיקה המשפטית לצד מתנגדיה. הגיעה הזמן שיבינו שארגוני הטרור ותומכיהם הם האויבים של כולנו ולא החרדים והציונות הדתית אויבים של החילונים ולהפך, ולא המתנחלים בפרט והימין בכלל אויבים של השמאל, ולהפך.

          1. אין לי אופציה לעשו הגב על התגובה השרשור שלך בנושא אז מגיב על זה.
            אני לא אוהב לנהל את הדיון הזה כי תמיד דברים יוצאים מהקשרם והם הופכים כלי ניגוח.
            יכול להיות שהנתונים מראים אחרת אבל המציאות בשטח ומהחוויה הכללית מרגישים אחרת לגמרי(ע"ע מייקל או לברון;)).
            אביא מספר דוגמאות למה שהתכוונתי.
            קודם כל כאן בהופס ובכל אתר שיש בו אופציה של תגובות אתה יכול לראות המון פעמים שהתגובות יורדות לפסים אישיים ומריבות בין אנשים. הנגזרת הישירה של זה לפי דעתי(יתכן מאוד שאני טועה אבל זה מה שאני חושב)היא תוצאה של הקידמה הטכנולוגית שנתנה במה לכל אחד.
            ניתן להסתכל גם על הממשלה שלנו ולא משנה אם זה ימין או שמאל(שגם זה כבר משהו שנהיה עלבון כלפי כל צד ואף אחד לא מכיל את הביבסט או השמאל אוהב ערבים או החרדי המשתמט)כולם שם יושבים ורק מנסים להוציא את השני קטן וטיפש ואף אחד לא מנסה להכיל ולהבין שיש צד שני.
            ה"סערה" האחרונה עם התכתבות האמהות על היומולדת(מצטער מראש אם מישהו לא שמע על זה ועכשיו הוא נחשף לחרא הזה)וכל התגובות לפני שגילו שזה שקר גמור וגם אחרי.
            האנשים שניצלו את המצב שלנו כרגע לכסף לתהילה וכו'.
            לפני שהיה את הקידמה לא היה כזה קל כמו היום להתנהג ככה.
            זה שהתרבות היום מקדשת הכלה וקבלה של האחר זה דווקא במקרה שזה לא נוגד את ההשקפה של התרבות הזו(נושא ארוך לוויכוח אבל שוב זה ההרגשה שלי).
            ושוב אני מעדיף לא לנהל פה את הדיון הזה אם תרצה אשמח באחד על אחד ואולי תצליח להראות לי את הצד היפה של בני האדם.

            1. ננהל את הדיון באיזה מפגש הופס 🙂

              אבל שני דברים קטנים:
              1. דבריך מגיעים מנקודת המבט הפרטית (והצרה) שלך.
              2. תיארת את ישראל. ישראל זה ממש לא העולם..

            2. 1.מסכים שזה נקודת המבט הצרה שלי והיא בטח נובעת מהצרה שלי :).
              2.אנחנו אוהבים לחשוב שאנחנו שונים מהעולם…

            3. איצקו, זה משפט מפתח מצויין: "כולם שם יושבים ורק מנסים להוציא את השני קטן וטיפש ואף אחד לא מנסה להכיל ולהבין שיש צד שני." האמת, לא כולם, אבל דיי הרבה.

            4. לדעתי פעם היה יותר גרוע פשוט לא שמעת על זה כי לא היה תקשורת ורשתות חברתיות. ממשלות ושליטים תמיד גנבו ועשקו ובזזו את העם אף אחד לא באהבה לעם זה רק סיסמאות.
              גם אם יש מעטים שהולכים לפוליטיקה לשנות משהו בסוף הם מתאהבים בכסא ובכוח ועסוקים רק בכסף כוח וכבוד. זה לא משהו חדש מהשנים האחרונות.
              כל השליטים חיפשו כוח כסף וכבוד. רובם המוחלט סוציפתים פסיכופטים במסווה של חיוך ודאגה לעם

            5. שימון, תגובת השנה, מסכים עם כל מילה

            6. שימון, היה רק חסר לך משפט אחד לסיום: מימין ומשמאל! ורק כדי לבסס, שני המילים האלו הם בולשיט אחד גדול שנועד לעשות דיכוטומיה מושגית בינארת, שהיא תולדה דמוקרטית, הרוב קובע, אצלינו בישראל זה 61-59 במינימום, שהיסטורית תמיד הורכב מרוב של מה שנהוג לכנות או ימין או שמאל. שני מילים מטופשות. צריך להוציא אותם מהלקסיקון שלנו, כי הם גורמות לכולנו להיטמטם, והיא נותנת במה לעופר בן גביר לצד איתמר כסיף, פאקינג 2/120 נבחרי העם (לדעתי האישית משהו כמו 100/120) הם אנשים זבלה כמו שציינת, שלושת הכפים זה מה שמעניין אותם תחת
              מסווה אידיאולוגי, פסיכופתים. הרוב הוא במרכז, שזה גם מושג דבילי, אבל לפחות משרת את ההבנה שהדיכוטומיה בין ימין לשמאל היא בולשיט שנועדה למקסם כח עבור השלטון לעומת העם. למרכז הזה יש גם שם אחר, הרוב הדומם.

          2. חייב להגיב לציפור.
            לחשןב שנישואים מוגבלים רק לגבר ולאישה זה האמא של האמא של הקיצוניות וצריכה לקבל אפס הכלה. זה המקבילה של לאסור נישואים בין לבן לשחור.
            אני מאמין לך שאתה לא שונא להטבים, פשוט אתה לא סופר את הזכויות שלהם בגלל ציווי דתי שלא מבוסס על שום הגיון

            1. מניח שיהיה לי בהמשך היום.

            2. תזכורת..

  2. הי מנחם ,מה שלומך ?
    מקווה שאתה מרגיש טוב ומאחל לך הרבה בריאות .
    העברתי כעת 200 שקל בפייבוקס לחשבון של פאקו . מקווה שזה יעזר לשמר את המשך הקיום של של האתר שלנו .
    המשך יום טוב

  3. בוצע, ואם אחרי הכל אין מספיק – אז תעשה עוד פוסט מנחם ונשלח עוד. אין סיבה שעורכי האתר, שגם ככה משקיעים מזמנם, ישקיעו גם מכספם.

  4. חברים, קודם כל הרבה הרבה תודה על התרומות. חייב לומר שזה מאד מרגש אותי ברמה האישית. לא ממש מנוסה באופרציות מהסוג הזה, אז יכולות להיות חריקות, שמקווה שלא יורגשו מדי.
    עלתה כאן שאלה של מימון ע"י פרסומות, תוכן ממומן וכו'. זה משהו שעלה בדיונים פנימיים מספר פעמים, ואנו מתנגדים אליו באופן נחרץ. זה בעינינו משהו שישנה לחלוטין את האופי של האתר ואת איך שכולם, הגולשים והצוות כאחד, יתפסו אותו. בנוסף, גם אם זה לא מבטיח אותנו מפני תביעות פוטנציאליות (כפי שלצערנו נוכחנו לדעת בימים האחרונים), הסיכוי שניתבע כאתר התנדבותי פוחת משמעותית לעומת אתר העשוי להיתפס כמסחרי.

    1. לא צריך לרגש בכלל, כולנו מכורי הופס ולא יאה שמי שמחזיק את האתר זה מנחם שנותן פה שירות.
      חושב שאנחנו ובמיוחד משתמשים כבדים כמוני יכולים לתרום, זה לא אסון.
      יתרה מכך, באותה צורה אפשר גם לממן את הא"ש (מינוס ה ל') למפגשי הופס, בתקווה שיהיו כאלה.
      אוקיי, הבנתי שמסחרית זה ירד. בכל מקרה כדאי אוליי להקפיד יותר לגבי שימוש בזכויות יוצרים. אולי איזה פוסט דביק באיזה לינקים מותר להשתמש ובמה לא?

  5. אני מהקוראים השקטים הרבים שיש פה. לא רשום עד עכשיו. תרמתי. מנחם אתה אגדה. תודה על האתר תודה לכל העורכים התותחים על התוכן הסופר איכותי.
    האתר היחיד שאפשר להכנס לקרוא ולהנות.

  6. העברתי 100 עלי ו 50 לדורות הבאים.
    מה שמוזר זה שחבר התקשר אלי משדה התעופה ואמר שפגש את פאקו (זיהה אותו מהתמונה בתגובות) ושפאקו סיפר לו שהוא עובר לקובה.
    יש קשר בין הדברים?
    🤔
    🤣

  7. בוצע, בלי למצמץ. אצלך בפייבוקס דוד.

    תודה על הכל מל, אין מילים לתאר כמה האתר הזה משמעותי עבורי, גם אם אני לא מהמגיבים הכי פעילים. אין בוקר בלי הופס ותמיד חוזר לבדוק עוד פעמיים שלוש בהמשך היום מה חדש.

  8. תודה רבה מנחם העברתי בשמחה 150 שח. אמנם אני לא חלק מהמגיבים הקבועים אבל ללא ספק התקומה הטובה ביותר שעשיתי השנה

  9. אני בד"כ אדם קשוח ומסוקס אבל מרגש לראות את ההתגייסות.
    ובמיוחד של אלה שתורמים למרות שלא מגיבים באתר כלל או מעט מאוד
    You're da real MVP
    כולכם
    🙏

  10. בוקר טוב לכולם
    יוזמה נפלאה – וגם אני בשמחה העברתי 120 ש"ח
    כמו רבים גם אני פותח את הבוקר עם קריאת הכתבות בהופס – ונהנה מאוד.
    מנחם היקר – ד"ש חם ממועצת החכמים של גבעת חיים – עוד זוכרים את הביקור שלך אצלנו בקיבוץ. 🙂

  11. מתנצל על האיחור, אבל אני מאוד שמח לקחת חלק, גם אם קטן, בהבטחת המשך הפעילות של האתר המופלא הזה. הלוואי שיכולתי לממן משכורות לכותבים פה, מגיע לכל אחד מכם.ן (וכיף שתודות למיכל אפשר להוסיף את התוספת ׳ן׳)

  12. מגיב כאן פעם בשנתיים. קורא יומי כבר יותר מ 10 שנים.
    העברתי 300 ש"ח.
    מנחם תודה ענקית לך על החזון, ההתמדה, הכישרון ובאמת על מי שאתה ומה שבנית כאן.
    תודה גם לכל העורכים העוסקים במלאכה וגם למגיבים ולקוראים שהופכים את האתר הזה והקריאה בו למאתגרת לפעמים אבל תמיד מצחיקה ומעניינת.

  13. בוצעה תרומה מהחברה ע"ס 100 שח.
    בדיוק חשבתי עליך מנחם ועל הבריאות שלך אתמול.
    שאלוהים יזכה אותנו להיות בחברתך עוד שנים ארוכות.
    אביעד- הארכיון

  14. קורא שקט באתר. תודה לכולם על אתר משובח שכותב על כדורסל משובח. תודה לך מנחם, קורא אותך כבר כ 45 שנים בכל פלטפורמת תקשורת אפשרית. תרמתי בשמחה. מקווה מאד שהאתר ימשיך לפעול עוד שנים רבות.

  15. מנחם כזה גאון, שבפוסט אחד הוא עורר את כל הקוראים השקטים להתחיל להגיב 🙂 הלוואי השיח החיובי הזה שקורא כאן בהופס ימשיך ויגדל, ואני לגמרי בעד אתר בלי פרסומות ואנחנו הקוראים נממן את הפעילות. הכי אורגני, הכי טהור, הכי יפה.
    .
    פאקו, מוזמן לדבר איתי בפרטי לאופטימיזציות של עלויות שרתים ודברים משעממים כאלה..

  16. מנחם, מומי בארה״ב
    לא עובד עם ביט או פייפאל
    בשבוע הבא יעביר מזומן לפאקו
    מומי ישמח לעזור בנושא, רק תמסור את הפרטים של התובע ומומי ידבר עם האחיינים של סמי חזיזיה, ידאגו שהכסף יילך למטרה טובה. ה 500 דולר ילכו לתרופות, משככי כאבים, תחבושות: אפשר לארגן לו חדר עם נוף לכיוון כפר סבא במרכז הרפואי מאיר

          1. אם עוד לא הבנת אחרי כל השנים האלה – התגובות שלי לא מיועדות אליך. אז אל תתרגש או תתעכב על זה שאתה לא מבין אותן.

            1. אז חלמאות… לא נורא , רק להפיק לקחים ::)

  17. מרגיש זכות לשלוח כסף לאתר ולויקיפדיה.
    אני לא מגיב כמעט בכלל אבל נהנה באופן יומיומי מHoops מאז 2017 לפחות.
    תודה לצוות העורכים המוכשר, למגיבים הקבועים שיוצרים תחושת קהילה מיוחדת במינה, ובעיקר לך מנחם היקר.
    רק בריאות לך ולגייל אינשאללה.

  18. האתר היחיד בשבילי להתעדכן בהופס. קורא את מנחם מהתיכון כשהיה בעמודים האחוריים של מעריב (לך תבין מה זה סוכריות ובונבונים, אלוהים אדירים הרגשתי כמו טמבל).
    תודה על הכל מל!

  19. גם אצלי אושרה העברה בנקאית north of מאה לכיס הפרטי של פאקו עבור הימור על הסוס גונגלס במסעדת קוקו קבאנה זנזיבר.
    אשמח אם תעדכנו מה מצב החוב לשרת, לתובע ולרקדנית סטריפ.
    האם היעד הושג?

    1. מצטרף לקריאה שלך. בטוח שיש עוד כמונו שמוכנים לשלם יותר אם יחסר. אין סיבה שהעורכים יצטרכו לשלם על העבודה הנפלאה שהם עושים…

  20. הועברו 118 ש״ח באמצעות בתי אודליה המתגוררת בארץ. מל / פאקו / מועצת החכמים: אני מנוי כבר שנים על ״הארץ״/״דהמארקר״ (מעניין אם יש כאן עוד מישהו שמשלם 680 ש״ח בשנה לקרוא אתרים של ״עוכרי ישראל״; החשוד המיידי זה גיא הירוק אבל הוא נעלם מהשטח לאחרונה). אניוויז – הם מעדכנים אותי פעם בשנה שכרטיס האשראי שלי הולך להיות מחויב בתאריך זה וזה. תמהני אם אפשר ליצור מערכת כזו גם בהופס שתגבה דמי מנוי שנתיים – ולעכברי ההופס הייתה שמחה וצהלה.

      1. הוא כותב בכתבה הראשונה שקישרתי (מלפני 4 שנים) על "5$ עד 40$ לחודש" באחסון וורדפרס ייעודי, שזה 1000 דולר לשנתיים. אפילו אם הוא מגזים קצת והמחירים טיפה עלו זה זול יותר בסדר גודל.

          1. הסכום הזה הוא לשנתיים, לא לשנה. אנחנו מתאכסנים בחברת A2 שהיא חברה גדולה ומוכרת (וגם הצילה אותנו מספר פעמים). המחירים שם היו יותר נמוכים בעבר, ועלו לפני כשנתיים. המעבר של האתר מהשרתים הישנים היה מאד כואב, כשבין השאר עברנו בדרך דרך חברת אכסון אחרת, שבעיקר גרמה לנו שברון לב וראש. אז בקטעים האלה אנחנו קצת פחות משחקים.

  21. העברתי בשמחה ואהבה, לא מרבה להגיב אך קורא באופן קבוע.
    תודה לכל העושים במלאכה, ומאחל לכולנו עוד הרבה פינוקים ממנחם ומכל הכותבים.

  22. האתר הכי טוב נקודה , העברתי בכיף גדול. כל הכבוד לכל הכותבים והמגיבים . אלופים תמשיכו . האתר זה הבוקר טוב שלי

      1. אחלה אתר. לא תמיד מצליח להיכנס. הזדמנות לאמר תודה למנחם הענק לצוות ולמגיבים. תודה לכולם. האתר הכי טוב ברשת.
        מספיק?

  23. מהקוראים האדוקים והשקטים. אוהב ונהנה מאוד מהאתר, תרמתי בשמחה רבה למטרה ראויה. הזדמנות להגיד תודה לכל האנשים שמשקיעים ויוצרים לנו תוכן מרתק. ולך מנחם פשוט להגיד – אתה מלך!

    1. אני לא מגיב הרבה אבל באופן כללי באינטרנט זה אחד האתרים עם התוכן והתגובות הכי איכותי ואובייקטיבי לצריכתי.

      אם הייתם עושים אופציית מנוי חודשי/שנתי (למי שרוצה לתרום) הייתי נרשם בשמחה.

    2. אין מה להסביר דוק לס, כמו שאתה רואה, העונג כולו שלנו.
      נראה לי שהפוסט הזה קיבל יותר תגובות מכל פוסט אחר לאחרונה, בטח אם סופרים לפי unique users.

  24. אני נהנה מהתכנים והכתבות באתר כבר שנים ובכל זאת מעולם לא השתתפתי בדיונים. מאוד ריגשה אותי הבקשה ואני שמח על ההזדמנות לתרום את חלקי לתחזוקה השוטפת של האתר והקהילה היחודיים האלו. השתתפתי ב 100 ש״ח, אחת ההשקעות הטובות בחיי.
    בהזדמנות זו, ברצוני להודות למנחם ולחברי המערכת על העבודה המסורה

  25. תודה רבה על האתר הנפלא! אני קורא אנונימי, אוהב מאד NBA, ואני קורא על מעורב ואת רוב הכתבות בשקיקה!
    אם חסר לי משהו שהיה בעבר, זה כתבות שבועיות שסוקרות מה עשתה כל קבוצה בשבוע שחלף, ואיך היא ביחס לאחרים. לא זוכר את השם של סדרת הכתבות ומי כתב אותם, אבל זה ממש עזר לי, כי אין לי יכולת להישאר מעודכן על בסיס יומי.
    תרמתי בשמחה!

  26. מאז שהיה חייב פרופיל התעצלתי לעשות אחד ולהגיב אבל עוקב באדיקות כבר כמעט עשור וזו זכות גדולה לתרום ולא במעט לקיום האתר האדיר הזה.
    לכל הכותבים והמגיבים הקבועים תודה, ומנחם אתה הgoat.

    ועוד דבר קטן, תודה על הבחירה המבורכת להישאר נקיים מפרסומות!!
    שלחתי 150 בפייבוקס.

  27. הועבר בפייבוקס 🙂
    לא הגבתי פה בערך אף פעם, אני עוקב כבר שנים אחרי האתר ורציתי להודות לכל החברה היקרים פה ובמיוחד למנחם!
    בריאות איתנה תודה ענקית!

  28. קצת באיחור כי ראיתי שיש כבר פוסט תודה, אבל העברתי גם (פייסוקס). גם אם כיסינו את ה-11 כבר, אז שיהיה עודפים לשנה הבאה 😉

כתיבת תגובה

סגירת תפריט