וידוי אישי: למה אני מבסוט שלברון נטש את הספינה / מנחם לס

 

וידוי אישי

אין לכם בכלל מושג איזו הקלה אני מרגיש היום בלי לברון ג'יימס במיאמי היט.  שהוא קפטן אנייה הנוטש את אונייתו הטובעת? מתאים לו. עם כל ההצהרות שלו שאנשים נאיבים מהסוג של ביל סימונס לוקחים ברצינות כגון "אני חוזר הביתה!";  "זאת שליחות שהוטלה עלי"; "מטרתי להפוך את קליבלנד (או אקרון, זה אותו דבר!) למקום שכדאי יהיה לחזור אליו ולהקים שם בית וביזנס", לברון עזב את מיאמי וחזר לקליבלנד רק בגלל סיבה אחת:

הוא ידע שבמיאמי ניגמר הסיפור, והוא חיפש (ומצא) קבוצה שיש לה סכוי  לנצח כבר העונה את המזרח, ואולי אפילו ללכת כל הדרך.

כל שאר ההצהרות שלו על "הרגשת שליחות" הן כאלה בולשיט שהן אפילו לא מרגיזות אותי. רק אמריקאים נאיבים וטפשים כביל סימונס  לוקחים הצהרות כאלה ברצינות, ויכולים להאמין בהצהרות 'השליחות' ו-'החובה' שלו. ביל סימונס  כזה ברברן מילים וקשקשן מילים שהוא עשה פתאום היום מלברון גאון בזה שכמה דקות אחרי המחצית הראשונה הוא לא מסר 'כדי להראות למיקי אריסון ואריק ספואלטרה שאין לו עם מי לשחק', וזאת היתה כאילו ההקדמה לעזיבה של מיאמי. האמת היא שקאווי לינרד לא נתן לו לקלוע. כל מי שמאמין שבסערת המשחק הששי של הפלייאוף  כשמיאמי מפגרת רק ב-5 לברון מנסה 'להצהיר הצהרות' למיקי אריסון בזה שבלי שהוא קולע ההפרש גדל ל-16  ,הוא מפגר בדיוק כמו ביל סימונס (http://grantland.com/features/god-loves-cleveland/) שכותב זאת.

בגלל ההצהרות האלה מהגיהנום של ביל סימונס הוא היה גם הכשלון המחלט של ESPN בכל שידור המשחקים. הוא פשוט קילקל מההנאה להינות ממשחק הספארס.

עבורי לברון בא למיאמי, הקבוצה שהפכה לקבוצתי מאז עברתי לגור שם ב-1999, והגעתי איתה לאורגזמה ב-2006, סתם כשחקן לנסות לנצח עוד אליפויות. לא אהבתי ולא שנאתי אותו. אז עדיין כולם אהבו את מיאמי, במיוחד כששקיל הגיע אליה ודוויין ווייד היה השחקן הטוב ביותר בעולם ב-2006.

אבל אז לברון הגיע כי הוא הרגיש שעם בוש וווייד יש לו סכוי לנצח, ופתאום מיאמי הפכה בגללו לאוייבת הציבור מס' 1 בעולם.

ביניכם לביני? את לברון אף פעם לא חיבבתי במיוחד. הערכתי אותו כשחקן (בשנות 2009 ו-2010 עדיין פחות טוב מקובי!), ושמחתי להגן עליו מפני כל השונאים שהפכו את שנאתם אליו לאובססיה. הרי כולם שנאו אותו בעיקר בגלל צורת ההחלטה, ופרצופו. קשה לאהוד אדם כמוהו, אבל כאוהד מיאמי הגנתי עליו, ומה קבלתי בתמורה?

את 4 שנות הכדורסל הטובות ביותר מכל קבוצות ה-NBA!

אף קבוצה מלבד מיאמי לא ניצחה שתי אליפויות והגיעה פעמיים לגמר בארבע השנים האחרונות. שכיר החרב לברון עשה את שלו. אריק ספואלסטרה הוכיח את צדקתי שהוא המאמן הטוב ביותר ב-NBA כי עם הצלחה אין להתווכח: ארבעה גמרים ושתי אליפויות, והכל ללא סנטר וללא פוינט גארד.

הפלח מאמן יותר טוב? אז למה אין לו שתי טבעות וארבע גמרים בארבע השנים האחרונות?

הייתי צריך להתווכח, לריב, ולהוכיח את צדקתי (ארבע גמרים בארבע עונות; שניים מהם אליפויות, זוכרים, או להזכיר זאת שוב?) שוב ושוב.

קחו את מיאמי אחד לאחד, והיו לפחות 4 או אפילו  5 קבוצות טובות ממנה (אינדיאנה, ספארס, OKC, קליפרס ללא ויכוח בכלל!), ובכל זאת מיאמי הצליחה יותר מכולן. הסיבה? ספואלסטרה וכל המערכת, והידידות המיוחדת בין לברון-דוויין-בוש.

אבל נמאס לי לריב ולהתווכח ולהוכיח שוב ושוב את צדקת נבואתי שמיאמי תנצח, ולהוכיח שוב ושוב את רפות – סליחה, בינוניות – ההבנה של כל כך הרבה גולשים, בעיקר בקשר לספואלסטרה.

אז זהו. לברון עזב. לי היו שנתיים ללעוג לשעייה'ים, לאשך'ם, לדדי'ים, ול-K'ים למיניהם, ושנתיים להפסיד רק בגמר, כשלמעשה הגמר היחיד שכאב היה הגמר האחרון. הגמר נגד דאלאס עוד לא ניכנס לתודעה, ובכלל 80% מהגולשים עוד לא היו קיימים אז. בכל מקרה, שתי אליפויות הן יותר ממה שציפיתי משכיר החרב, וטוב שניגמר.

עכשיו בקליבלנד אני לא שונא ואני לא אוהב. אני קצת לועג לכל המאמינים שהוא עשה מה שעשה מאהבת מרדכי, ומהרצון "לחזור הביתה". הוא ברח כמו כלב ממיאמי, קפטן עלוב של אונייה שמזניחה בעוד היא חייה וקיימת, ומסוגלת להתעורר ולהמשיך בהפלגה, ועלה על אנייה חדשה, גדולה יותר, וללא חורים, והשאיר את חבריו דוויין ווייד וכריס בוש לאנחות. הספינה הטובעת היא עכשיו אחריות שלהם.

אז עכשיו ל-95% מגולשי האתר לא יהיה את הדוק הזקן לריב איתו. על מה יריבו איתי? שהקאבס מפשלת? מה איכפת לי אם היא תפשל (ויסלח לי דיוויד בלאט). על מה יריבו איתי כשהקאבס מנצחת? שתנצח. אשמח עבור דייויד בלאט.

ועל מה יגחכו? על מיאמי שנשארה ללא שחקנים? איזה כיף יהיה לראות מיאמי צעירה, חדשה, מנצחת – עם הוכחה נוספת לגדולתו של ספואלסטרה. ואם מיאמי תפסיד? מה הפלא? בליצ'ר רפורט שמה אותה היום במקום 21 בליגה עם 8% סכויים לעשות את הפלייאוף. כל הישג טוב מזה יראה את גדולתו של ספואלסטרה.

אז ירדה לי אבן מהלב. איש לא מצפה ממיאמי לנצח, ונותר רק לראות מה יהיה איתה.

וקליבלנד? מי יהיה אוהד קליבלנד? זה כמו להיות אוהד הפועל אילת. קבוצה בעיר שהיא "MISTAKE BY THE LAKE". תנצח? תנצח. תפסיד? תפסיד.

העיקר שתמיד נשאר את הלייקרס לשנוא!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
47 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
איתי
איתי
12/07/2014 6:07:55

מנחם כדאי להיט לעשות מכירת חיסול ולבנות מחדש או שינסו להשאיר את וויד ובוש ?

איתי
איתי
12/07/2014 6:08:24

מה האפשרויות שלהם בכלל ??

שעייה
שעייה
12/07/2014 6:11:56

דירוג הגדולים שאחרי מייקל ג'ורדן:
1. דאנקן – 5 אליפויות. סמל של יציבות, נאמנות. אדם מושלם
.
2. קובי – 5 אליפויות. שתיים מהן עם שחקן אחד חכם שכשהגיע היה שחקן דרג שני (גאסול).

3. שאק – 4 אליפויות ודומיננטיות עצומה.

4. דירק – לקח אליפות בלי שום כוכב או שחקן בפריים לצידו (טרי, מריון, בראה, קיד זקן, סטויאקוביץ על קביים, סטיבנסון לא של אינדיאנה, צנדלר הבלוף , הכוכב השני של הקבוצ קרון באטלר נפצע באמצע העונה – מי מהם היה מהם שחקן?).
אפשר לומר שהיה לו מזל לקבל חבורת ליצנים בגמר. ושבוש והאמסלם היו שטיח בשבילו אבל האיש ניצח לבדו את האלופה מלא, את אוק של דוראנט וווסטברוק ופורטלנד עם ברנדון רוי בהופעת פרידה מגן עדן.

5. לברון – בכל זאת לקח 2 אליפויות. ייזכר כאיש שהפסיד סדרת גמר באופן המשפיל ביותר.

מצטער על החפירה.

המשגיח
המשגיח
12/07/2014 6:26:43
הגב ל  שעייה

1+

המשגיח
המשגיח
12/07/2014 6:29:15
הגב ל  שעייה

דירוג נחמד, אם כי לדעתי לברון בסופו של דבר יעקוף אותם.
מבחינת יכולת הוא ברמה של הגדולים ביותר – עכשיו הוא צריך לזכות בתארים נוספים.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/07/2014 11:41:41
הגב ל  שעייה

יפה מאוד, אבל הייתי שם את וייד לפני לברון.
הוא לקח אליפות "לבד" והיה הגורם המשמעותי ביותר באחרות.

WADE
WADE
12/07/2014 12:12:15

+1

avri
avri
12/07/2014 12:35:21

Shaq was still the best center in the league at the time

ג'ק השף המשפשף
ג'ק השף המשפשף
12/07/2014 7:43:37

מנחם! אתה יודע למה סאן אנטוניו לא הגיעו לארבעה גמרים רצופים? כי הם משחקים במערב..
וביל סימונס באמת ב-ל-ת-י נ-ס-ב-ל

האחד
האחד
12/07/2014 15:59:02

בדיוק.
רוצה לראות את מיאמי מגיעה ל- 4 גמרים רצופים מהמערב.
זה לא רק הפלייאוף, זה גם העונה הרגילה שהיא קשה ושוחקת יותר במערב. אם וויד היה נח כמו בעונה האחרונה כשמיאמי במערב, לא בטוח שמיאמי היו עולים לפלייאוף בכלל.

איתי
איתי
12/07/2014 8:09:04

שעייה אני מבין שהדירוג מתחיל משנות ה 90 … חחח
ועדיין – אולאגו'אן יותר גדול מדירק ולברון ביחד…
לדעתי האישית הוא גם יותר גדול מקובי והיה לוקח יותר אליפויות אם לא היה בשיאו בתקופת מייקל.
קובי לא היה מגרד אליפות אם היה משחק בשנות ה 80-90 .

שאקיל היה ענק – שני רק למייקל לפי הדירוג שלך.

את שאר הגדולים באמת לא הכנסת אז גם אני לא 🙂

שעייה
שעייה
12/07/2014 8:39:25
הגב ל  איתי

הרשימה היא על דעתי.
האקים שיחק בתקופת גורדן. אחרי גורדן הוא הספיק לעוף בסיבוב הראשון ולעבור לעונת דעיכה בראפטורס.
הרשימה שלי מתחילה בעונה המקוצרת של 99.

רועי ויינברג
12/07/2014 22:41:55
הגב ל  שעייה

מבחינת המאה ה-21, אני לא חושב שיש חמישה שחקנים טובים יותר נכון לעכשיו. אולי אם דוראנט יקח אליפות בעתיד, הוא יכנס במקום נוביצקי. אחלה רשימה, מי היית שם במקומות 6-10?

אני הולך עם גארנט, וויד, אייברסון, קיד, נאש

שעייה
שעייה
13/07/2014 0:22:29

בילאפס במקום נאש.
כשבוחרים 10 אז כבר מרגישים רע עם אלה שנשארים בחוץ.

יהודה
יהודה
12/07/2014 8:17:06

מנחם אתה כנראה בדרך להיות סנילי (זקן כבר אתה מאוד)
אתה רק שנאה רפי שכל טוב שלא כתבת בגמר והאתר היה מעניין בלי הקללות שלך.
לגבי הפלאח – לא היה מאמן כמוהו ולא יהיה.
ביל סימונס – כשיהיו לך 2.5 מליון עוקבים נדבר עד אז תקנא.
לברון עשה מה שעושים באמריקה – קפיטליזם -עושים מה שטוב לאינדיבידואליזם -למרות שלדעתי לברון אדם לא יהיר ובאמת רוצה לעזור לסביבה כמו לעצמו.

מנחם לס
מנחם לס
12/07/2014 16:24:22
הגב ל  יהודה

יש בעולם הרבה יותר מ-2.5 מטומטמים (ואתה אחד מהם)

Care Bear
Care Bear
12/07/2014 8:37:42

איזו עונה מוזרה ומלהיבה הולכת להיות.
מי תיקח את תפקיד הרשע האולטימטיבי?
לכל קבוצה יש סימפטיה מאוהדים שאינם אוהדיה.
אולי הגעה של לאב לקאבס דווקא תהפוך אותם לנבל שאנשים ישמחו במפלתם אבל גם שם אנשים יבינו מדוע הוא עשה זאת וזה נראה פחות נבזי מהביג 3 של מיאמי.

מיכאל
מיכאל
12/07/2014 8:53:06

מנחם מעניין אם תישאר לאהוד את מיאמי. שנה שעברה נטשת את העניין על פחות מזה..

עגל
עגל
12/07/2014 9:28:45

כל הדירוגים האלה לא שווים כלום, מתישהו אכתוב על זה טור. בשבילי אולג'ואון הגדול מכולם.
העונה תהיה סופר מעניינת, אני אאהוד את הקאבס אבל מי שלא תיקח זה יהיה טוב. אולי הגיע הזמן לאוק' או קליפרס סוף סוף?

נץ
נץ
12/07/2014 10:20:39

מנחם, ממש לא מסכים איתך (ואני אחד מחמשת "אוהדי לברון ומיאמי" באתר). לא מבין גדול בחוקי השכר, התקרות והמגבלות ב NBA אבל נראה לי שאם כל מה שלברון מחפש בצעד הזה הוא אליפות אז להישאר במיאמי היה הצעד החכם ביותר ולא להתחיל ניסוי עם קבוצה צעירה ומאמן אנונימי. כפי שאמר ריילי אנחנו צריכים "רי-טול" והקבוצה שוב יכולה לקחת שתי אליפויות. לדעתי לברון עושה צעד אדיר וחכם כי הוא תופס שתי ציפורים במכה: 1. מבחינה מקצועית – קבוצה טובה שיכולה בתוך שנה שנתיים להתמודד על אליפות. 2. מבחינה תדמיתית והרבה יותר חזקה ומשמעותית – redemption – האמריקאים מתים על הפאתוס הזה – הבן האובד שטעה וחוזר לגאול את עצמו. בהוליווד עוד יעשו מזה סרט. והאמת, אם אני מנקה את כל הקיטש האמריקאי שמסביב עדיין אני מאמין לו שחלק מהסיבות לחזרה הוא לעשות טוב לתושבי האזור. הרי גם אתה היללת לא אחת את מפעלותיו הפילנטרופיים של לברון וההשקעה שלו בקהילה. מה גם שלדעתי ללברון יש אספרציות מעבר לNBA ואני לא אתפלא לראות אותו ראש עיר או מושל בעוד 15 שנים. בקיצור, לדעתי צעד גדול שהוא הרבה מעבר לכדורסל. ואגב, אני חושב שלברון הוא קצת יותר מדי אוברייטד – שחקן אדיר אבל עשו ממנו קצת יותר ממה שהוא באמת. הייתי מעדיף את בארקלי המנהיג המוטרף או את ווייד האלגנטי והקטלני בשנותיו הטובות בכל רגע נתון במקום לברון.

Mbk
Mbk
12/07/2014 11:26:29

לברון הוכיח שוב את קטנותו כאדם וזאת אולי הסיבה שכל כך לשנוא ( מעדיף להשתמש בלא לאהוד )
הוא נטש את קליבלנד שיכל והשאיר "בית" הרוס .
שאתה מגיע למועדון ומבטיח 5, 6, 7 מן הראוי שלפחות תנסה
למרות שהוא שחקן קבוצתי במשחקו הוא לא יותר מסתם אגואיסט בחייו האישיים
קליבלנד צריכה לקחת בחשבון שהיא כנראה לא התחנה האחרונה ןיתכן כי בשנת 2017 לברון יהיה בדרכו לokc או הלייקרס בנסיון לזכות בטבעת בצורה הקלה והנוחה ביותר

הטיעון שלו של משפחה וילדים עלוב. 95% יעדיפו את מיאמי על קליבלנד , מנחם עשה חסד עם קליבלנד כשהשווה אותה להפועל אילת.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
12/07/2014 11:40:18

1. אתה צודק לגבי לברון. העניין הוא שאנחנו אמרנו את זה כל הזמן ואתה רק נזכר לגלות את פרצופו האמיתי עכשיו.

2. טועה לגבי הפיליפיני. הוא לא מאמן טוב. סביר+. הוא קובר שחקנים טובים ומאחרים לא מוציא את מה שאפשר. הוא מאמן של כוכבים.
ועדיין, עכשיו שהבכיין המפונק כבר לא שם, יהיה קל יותר לשחקנים האחרים להתבטא.

3. 4 שנים בגמר מהמזרח בשנים הללו זה לא משהו להתגאות בו באופן מיוחד.

4. תמיד יהיה לגולשי האתר על מה לריב איתך. זה הדבר הבטוח ביותר שיש לנו!

אביחי
אביחי
12/07/2014 12:42:05

אחחחח מנחם מנחם..
You are such a sour loser if I ever knew one!

וזו הבעיה שלך, "האוהד" שבך יוצא החוצה פעם אחר פעם והופך את האתר לFANSITE של ההיט. דיי עם זה מנחם\ חלאס! תהיה אובייקטיווי.

להגיד שבגלל שאם מיאמי הגיעו לגמר 4 שנים רצוף אז ספולסטרה הוא המאמן הטוב בעולם, זו הזייה!!! הזייה!! כאילו שמיאמי לא שיחקה במזרח הכי חלש אי פעם! כאילו שוויד ובוש לא היו עד השנה שחקנים בטופ20 של הליגה!

אני בטח לא היחיד שידעתי בדיוק מה אני הולך לקרוא פה כשאני אכנס היום, אני מבין שקשה לראות אותו עוזב ככה, אבל עדיין, האתר הזה שלך – תהיה יותר אובייקטיבי אנשים גם יקראו בלי לגלגל עיניים.

#HOTSportstake

עוזי חבושה המתחזה
עוזי חבושה המתחזה
12/07/2014 12:54:13

מנחם אתה ביזיון שעוד לא נראה כמוהו

נתנאל קפקא
נתנאל קפקא
12/07/2014 13:41:49

וואו, כל כך הרבה זמן לא כתבתי כאן… אבל חשבתי שדווקא עכשיו, ברגע "שפל" שכזה, ראוי שאכתוב משהו לזכר ימים עברו.
העזיבה של לברון כואבת לי מאוד. מאז ומתמיד, עוד לפני שהגיע למיאמי, לברון היה אחד השחקנים שהכי אהבתי – מבחינת אישיות ומשחק (למרות שכמובן שאף אחד לא השתווה לדוויין בעיניי). נהניתי לראות אותו משחק, אין ספק שזה כיף שהשחקן הכי טוב בעולם משחק בקבוצה שלך. קשה לי בעיקר עם זה שגם אם פט ריילי יצליח בדרך נס להחזיר את הקבוצה להתמודדות רצינית על אליפות כבר השנה (אני מאמין שתוך שנה-שנתיים בערך זה בהחלט יכול לקרות, קשה לי להאמין שכבר עכשיו), זה עדיין An end of an era עבור הקבוצה האהובה שלי. התחלות חדשות זה תמיד קשה… תאמינו לי, אני משקשק מפחד מהעובדה שאני מתגייס עוד חודש. אבל מזה יכול לצאת גם טוב. כריס בוש יכול לנסות למחוק את כל הסטיגמות שחצי מהן נפלו עליו כי אין מה לעשות – כשאתה מקבל כדורים של אופציה שלישית ונמצא במנטליות כזו, יש סיכוי גדול שכך תראה. ודוויין… דבר אחד שמעולם לא היה לי קל איתו היא העובדה שהעניק את המפתחות ללברון. הזדהתי עם זה, אבל תמיד היה לי קשה עם זה שזו לא הקבוצה שלו. ועכשיו, למרות שאולי זה לא ישתקף בסטטיסטיקה, דוויין יכול ואמור להיות המנהיג הבלתי מעורער של מיאמי; בוש אולי יוביל אותם, עד כמה שזה מוזר, אבל דוויין ילמד אותו איך וינהיג אותם. זו דעתי.
הפוטנציאל של לואל דנג או טרבור אריזה בהחלט מעניין, ואני מקווה שפט יסדר את החוזים כך שבשנה הבאה יכול להחתים את אחד מיני הגבוהים הרבים שיוצאים לשוק, כמו פול מילסאפ, טייסון צ'נדלר או אפילו רוי היברט. גם מהבחינה הזו, כשמסתכלים על כסף, הרבה תלוי במנהיגות של דוויין וכמה (מיליונים) הוא מוכן לתת מעצמו.
אני לא מזדהה עם מנחם. לי היום הזה מאוד קשה (ולך תסביר לחברה שלך למה את בבאסה רצינית בגלל שחקן כדורסל). אני מבין למה לברון עשה את ההחלטה שלו, אני לא חושב שהכל הוא שקר אחד גדול… אני חושב שזה פשוט שילוב של השניים. כי אם לברון עזב את השורשים שלו בגלל שלצמח השכן היה יותר שמש, למה לא לחזור לשורשים כשהשמש שם זורחת יותר מתמיד?
זה סופו של עדין עבור המיאמי היט, אבל אנחנו נעלה שוב… וכמו שאמרו פעם בפרסומת של דוויין: נפלנו 7 פעמים? נקום 8.
עד הפעם הבאה, הופס.

מנחם לס
מנחם לס
12/07/2014 16:20:50

נתנאל, חשבנו שאתה 15 אמות בקבר?
מה שלום אמא?
אני עדיין ניזכר בה מדי פעם. שלח לה ד"ש חם ממעריץ גדול!

איל
איל
12/07/2014 22:40:30

נתנאל, מנחם לא הפסיק לדבר עליך.
בהצלחה שם בצה"ל, תשתדל לא למות…

אבריאל
אבריאל
12/07/2014 14:50:01

מנחם אני לא מגיב פה כמעט בכלל, אבל לא יכולתי להישאר אדיש לסגנון המתנשא והמאוד לא מכובד שלך.
לקרוא לביל סימונס נאיבי, טיפש ומפגר??? הגזמת לגמרי…
גם ההשוואות שאתה עושה בין ספולסטרה לפופ פשוט מגוחכות.
ממש אין לי אנרגיה מיותרת לבזבז פה על כל השטויות שכתבת, ואני בכלל לא קונה את זה שאתה שמח שלברון עזב (והסיבה שנתת – שנמאס לך לסנגר עליו ועל מיאמי – גם היא לא מוסיפה לך יותר מדי כבוד, בעיקר כאדם אבל גם כאוהד הקבוצה), אבל בעיקר מפריע לי הסגנון שלך, ואת זה היה חשוב לי לומר.

מנחם לס
מנחם לס
12/07/2014 16:21:45
הגב ל  אבריאל

עדיף היה שתמשיך לא להגיב.

אבריאל
אבריאל
12/07/2014 22:28:20
הגב ל  מנחם לס

מעריך את זה שאתה מחזק את דבריי (-;

יוסי
יוסי
12/07/2014 16:18:21

כמו שכבר אמרתי האופציות של לברון היו מיאמי וקליבלנד מההתחלה.. אופציה אחרת הייתה פוגעת בדינסטי של לברון , לפי דעתי אם לא היה שיקול של הדינסטי לברון היה בוחר בפיניקס שהיא קבוצה הרבה יותר מוכנה מקליבלנד ..
היה צפוי שיבחר בקליבלנד כי במיאמי עדיין תקועים עם חוזים …
לברון חיכה לראות מה יקרה במיאמי את מי יחתימו ואם שווה לו להשאר.. נראה לי שהוא חיכה שבוש יחתום במקום אחר ואז היה מתפנה כסף להחתמות שמיאמי באמת צריכה..
התירוץ שבחר בקליבלנד בגגל שהתגעגע הוא שקר ברור
מיאמי בסוף תצא קרחת ללא וייד ולברון ודווקא עם בוש וחוזה מקס.. להזכירכם בוש בן 30 ועכשיו מתחילה ההדרדרות שלו

מנחם לס
מנחם לס
12/07/2014 16:42:47

שאלת תצם לכל אלה המאמינים ללברון שהוא "לא יכול היה לחכות לחזור הביתה": האם היה חוזר 'הביתה' גם אם מיאמי היו מנצחים את הספארס לאליפות שלישית שלו?

יוסי
יוסי
12/07/2014 17:00:48

אם הוא היה מרגיש שהקבוצה מספיק חזקה אז יש מצב שהיה נשאר ..
אבל בתכלס הקבוצה באמת מבוגרת והייתה צריכה הצערה של הסגל למיאמי לא היה תתקציב לשפר את עצמם
אני מאמין שהחתימה של קיירי הביא לזה שהוא החליט לחתום..

מנחם לס
מנחם לס
12/07/2014 17:58:59

אני בבעייה. ככל שאני עולה ומעליב יותר גולשים רדודים ברמת הידע שלהם (עכשיו הצטרף אליהם איזה ד"ר רזי הופמן מסכן), מספר הכניסות באתר עולה. היום שברנו שיא של מספר כניסות בתקופה שאין בה פלייאוף – 10,122 כניסות.
ככל שאני יורד ברמתי, כך עולות מספר התגובות. אז מה עושים?

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
12/07/2014 20:24:38
הגב ל  מנחם לס

לא מתקרב בידע שלי לזה שלך בהופס
ובכל זאת אני לא מסכן, טוב לי עם מה שאני ואני משתדל לא לרדת לרמה הרדודה שלך בזמן האחרון. אתה מתנהג כמו רוכל בשוק הכרמל. תתעשת, טפל בשפה הקלוקלת ותתחיל להוריד חלק מהטרולים שמסתובבים פה כדוגמת אגבה ועוד שמטנפים פה מה שבנית ובכוחות עצמך הורס.
אני רוצה לזכור את דוקטור לס מעיתון חדשות של תחילת שנות השמונים ולא את זה שמנבל פיו כל הזמן יורד לרמת ביבים, זה שמשנה את דעתו כל הזמן בעיקר בעניין לברון (תחליט אתה אוהד או שונא שלו?) שסידר לך 4 גמרים ושתי אליפויות אן בי איי. ללברון אתה צריך להגיד תודה ובהצלחה בהמשך הדרך, בלעדיו לא היה למיאמי כלום!

אבי.
אבי.
13/07/2014 0:56:38

רזי מסכים לגמרי.
ומנחם – רזי הוא מסוג המגיבים האיכותיים,אני מעריך שהוא קורא הרבה ומגיב מעט,(בעבר הגיב הרבה יותר..) אבל מסוג האוהדים שה"הופס" עמוק בליבם, ותיק מאוד באתר, אבל שומר על איכות בתגובות ובאווירה שהוא משדר וכותב.
חובה על האתר לכבד את המכבדים, ולמצוא דרך נכונה להתייחס לשאינם מכבדים.
לגבי הכניסות, שאפו – אני הייתי מייחס זאת יותר לעניין שבחוזים החדשים, ופחות לשפה שלך כלפי אלה שהזכרת.

נתן
נתן
12/07/2014 18:33:37

טוב, לאחר שהתאוששנו מההלם, הולך להיות מאד מעניין בקליבלנד השנה: חבורה של צעירים סופר כישרוניים, רכז אולסטאר שצבר ניסיון ווטרן לא אנוכי בשיא כוחו. קבוצה מאד אתלטית ומהירה.
יש הרבה סימני שאלה אבל הגדול ביותר הוא בעמדת המאמן, כי הצלחה בינונית אפילו של בלאט והשפעה שלו, משמעותה גמר נבא או גמר איזורי. אם הוא יצליח לעשות שם מה שעשה במכבי, יש לו הכישרון להיות אלוף. אני מקווה שעוד אנשים רואים את זה מבעד לענני הטילים והשנאה הלברונית המעוורים, כי זה קשור לכדורסל וזו סיטואציה סופר מעניינת שכולם ידברו עליה. כל מה ששמענו עליו עד עכשיו היה הדראפט, אח"כ בלאט (בישראל) ועכשיו לברון. קליבלנד תהיה מרכז הליגה כל העונה הרגילה, כדאי שתתרגלו.

אגבה
אגבה
12/07/2014 18:36:38

מנחם לס פרופ יו אס…
אין שכל אין דאגות

נץ
נץ
12/07/2014 21:30:13

ד"ר הופמן, מה יש לך נגד הרוכלים בשוק הכרמל?

נתן
נתן
12/07/2014 22:10:14
הגב ל  נץ

הוא לא אמר שום דבר נגדם

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
12/07/2014 22:30:32
הגב ל  נץ

מה שיש לי זה נגד ניבולי פה.
אפשר להעביר מסר גם בשפה יפה.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
12/07/2014 22:33:19

ניבולי הפה ובמיוחד של אדם מבוגר כמנחם לס לא עושים טוב לבלוג הזה.
זה בלוג שלו ושיעשה מה שהוא רוצה ומי שלא רוצה לא חייב להיכנס. בכל זאת יש צורך להגיד את הדברים, אז אני אומר אותם ואני מאמין שזו גם דעתו של הרוב ובעיקר אלו שנכנסים ולא כותבים.

גיא
גיא
12/07/2014 22:17:00

אני אוהד של לברון בכל קבוצה. בטח בקאבס אם דיויד . אבל אשאר לאהוב גם את מיאמי הקבוצה הזאת נכנסה לי ללב.

צביקה
צביקה
12/07/2014 22:25:41

מנחם, באמת לא ברור לי הסגנון. ריילי יעשה עבודה ותהיה למיאמי קבוצה טובה, וכל בן אדם היה חותם על ארגון כדורסל שמנוהל על ידי ריילי במקום כל אלטרנטיבה.
כך שנראה שהשיקולים של לברון באמת היו משהו מעבר לכדודרסל נטו. אבל כמובן לא הזיק שיש בהחלט כרגע את כל התנאים לעשות ריצה נהדרת עם הצוות הזה.
לברון במזרח שווה גמר בכל קבוצה שבא הוא יהיה, כפי שהוכח כבר בקדנציה הקודמת שלו בקליבלנד. עכשיו השאלה עם בלאט והצוות הנוכחי מסוגלים גם לעבוד את השלב הבא. לא לשכוח שלברון עצמו עוד השתפר במשחקו בארבעת השנים האחרונות. בלאט בהחלט הולך לחיות את החלום – ולזכות באליפות NBA שתוך תקופת החוזה שלו בקליבנד. לא יאומן.

נתי
נתי
13/07/2014 1:15:40

מצטרף לד"ר הופמן.
לא מתאים, לא מכובד, ולא כיף הסגנון הזה שאתה משתמש בו לאחרונה.
הקנטות פה ושם, ירידות וכד', כפי שהיו פה בעבר, בסדר. לאחרונה זה נהיה העיקר, השפה יורדת, הכל מהשרוול ובשבילי זה מתחיל להעיק יותר מאשר כיף.
מעבר להרגשות שלי, אני אוסיף: נדמה לי שבעבר הפוסטים היו יותר ברמה, ובתגובות היית מרשה לעצמך להיגרר לסגנון של הקנטות וירידות. אני לא אוהב את הסגנון, אבל בשביל תגובות, מילא. יש כאלה שזה הסגנון שלהם.
אבל פוסט זה לא תגובה. כדי שלא יקפוץ לך שוב הפיוז, מנחם, אתן דוגמה שאינה עליך: איני מרבה להגיב כאן, אבל פעם, כשהגבתי בהקשר של דיון על מעבר של קווין לאב ללייקרס, המגיב המכונה דדי בחר לרדת עליי כהוגן, משום שלדבריו, לא ידעתי על דיווח לפיו לכל המנג'רים בליגה יש מידע וודאי על מעבר של לאב ללייקרס אהובתו. התלבטתי אם להגיב, לכתוב לו, שאכן הכרתי את הידיעות האלה, אבל ממרומי שנותיי אני ידוע מה מידת הביטחון שבהם ועוד ועוד.
החלטתי לא להגיב. למה? כי אין לי עניין בוויכוח המתנהל בסגנון מסוים , בהתנשאות וכד'. זה לא אישי, אני לא מכיר אותו ואם לו זה ברור שזה וודאי, שילך לישון עם חיוך מה אכפת לי.
נניח כעת שהידיעה ההיא הייתה עולה בחם מהתנור של רועי כמשהו מוגמר. האם מישהו היה נכנס לשם שוב כדי להתעדכן בהעברות שחקנים? לא!!
בדומה לכך גם כאן. פוסטים מעניינים, ובשפה עשירה ומרתקת, עם זווית אחרת, אני פה. אם אחת לכמה פוסטים יש עקיצות נחמדות סבבה, ואפילו אם השפה תגלוש פה ושם אני ידלג הדיון ואמשיך ליהנות מהאתר.
אבל אם מה שיישאר מהפוסטים זו שפה נמוכה, תאור הרגשות ילדותי והתנצחויות בלתי פוסקות אז הנאה זה לא יסב לי…

לבקן
לבקן
13/07/2014 1:53:03

אני אוהד של לברון בכל מקום בו הוא ישחק.
איזו הקלה שאני לא צריך להמשיך ולרצות שמיאמי ינצחו. יש להם את הקהל הכי מגעיל בליגה וניתן לראות את זה בכל העונה ולא רק בתצוגה המבישה בגמר. אי אפשר להשוות לעומת הקהל בסן אנטוניו, גולדן סטייט ואפילו אוקלהומה.
כל כך שמח ששנה הבאה האהבה ללברון מתמזגת ברצון שלי לראות את בלאט מצליח. יאלללה קליבלנד!!

חני ״מעלה את הרמה באתר״
חני ״מעלה את הרמה באתר״
19/04/2019 3:53:53

יהי זכר לברון ברוך