פריוויו All-Star Weekend יום שבת /שקד יעקובי

הערב, 03:00 שעון ישראל ו- 20:00pm ET

כוכבי ה-NBA וכל הנוכחים התעוררו לבוקר השני של משחקי ה-All-Star כשכל העיר ובעצם רוב החוף המזרחי מכוסה בשמיכה לבנה של שלג. במשחקי אמש ניצחה הקבוצה של ג'יילן רוז את טורניר ה- Rising Stars באופן דיי משכנע ויש אפילו יומרו שצפויי. הקבוצה של שחקן העבר מנתה את ג'רמיי סוהן (סן-אנטוניו), צ'אט הולמגרן(אוקלהומה), ווקר קסלר (יוטה), בנדיקט מת'ורין(אינדיאנה), ג'יילן וויליאמס(אוקלהומה), דרק לייבלי(דאלאס), ג'ורדן הוקינס(ניו אורלינס) ושיידון שארפ(פורטלנד). בחצי הגמר נצחו הורדים (יעני Roses) של רוז את הקבוצה של קואץ' טמיקה בהובלתם של פאולו בנקרו, קיגן מארי, ג'יילן דורן וסקוט הנדרסון. מהחצי השני הגיעה דווקא הפתעה כשקבוצת הכוכבים העולים של ה-G-League ניצחה את הקבוצה של וומבי ופגשה את הקבוצה של רוז בגמר. בגמר, הקסם של קבוצת ה-G נגמר, הורדים של ג'יילן רוז דרסו 26-13 ושחקן הבית בנדיקט מת'ורין זכה בMVP של משחקי ה-Rising Stars.

הערב מצפה לנו ערב גדוש באיורעים כוכבים והמון באז. התחרויות יתחילו ב- 3:00 לפנות בוקר בשעון ישראל ויתקדמו לפי סדר כרונולוגי.

Skill Challenge

האירוע הראשון להערב מציג את אתגר היכולות, שהשנה מביא תחרות מעניינת וקצת שונה בעיקר בצורת החלוקה לקבוצות.

Team Pacers – המורכבת משחקני הבית שמארחים את סוף השבוע: טייריס האליברטון, בנדיקט מת'ורין ומיילס טרנר.

Team Top Picks – קבוצה המורכבת משחקני בחירה קרשונה בדראפט: פאולו בנקרו (אורלנדו), אנטוני אדוארדס(מיניסוטה), ויקטור וונביניאמה(סן-אנטוניו)

Team All-Star – מורכבת מאולסטארים צעירים: סקוטי בארנס(טורונטו), טייריס מאקסי(פילדלפיה), טריי יאנג(אטלנטה).

הימור Team All-Star בלי למצמץ

תחרות השלשות

השנה תחרות השלשות האומנם חסרה כמה קלעים דומיננטים ואת הקלעי הטוב בהיסטוריה אבל בהחלט קיבלנו שמות מעניינים ותחרות מעניינת עם לילארד שבא להגן על הכתר, שני גבוההים שרוב המשחק שלהם תלוי בזריקות ל-3, דונבון מטיצ'ל שמוביל את קליבנד לעונה ענקית וטריי יאנג אחד שבא להוכיח לכולם שהוא ה Real Deal!

משתתפים:

מאליק ביזלי(מילווקי)
טייריס האליברטון(אינדיאנה)
דימיאן לילארד(מילווקי) האלוף מהשנה שעברה
לורי מארקנן(יוטה)
דונבון מיטצ'ל(קליבלנד)
קארל אנטוני-טאונס(מינסוטה)
טריי יאנג(אטלנטה)


סטף נגד סברינה

תוספת מעניינת לסופש האולסטאר מגיע דווקא מכיוון מעניין וחדש. סטף האומנם לא ישתתף התחרות השלשות, אבל יגיע להתחרות בקלעית המצטיינת של ליגת הWNBA. המון אנשים מחו נגד התחרות מסיבותיהם, אבל ברגע שסטף שמע על הרעיון ישר אישר הגעה ואמר שזו תיהיה התמודדות מעניינת! המון הרחש החל סביב החשש בו סטף יפסיד לכוכבת הניו-יורק ליברטי כשבשנים האחרונות שחקניות הWNBA זכו להמון הקנטות מצד אוהדי NBA. את סברינה וסטף כל זה לא מעניין ששני הכוכבים מגיעים כדי לחגוג באיורע בכדורסל הגדול בעולם!

החוקים לפניכם:

תחרות ההטבעות

בשונה משנים קודמות, השנה גובשה לה קבוצה מאוד מעניינת לתחרות ההטבעות כשהאלוף משנה שעברה מאק מאקלאנג חוזר להגן על התואר בנסיון להיכנס לרשימה המכובת הכוללת את ג'ורדן, דומיניק ווילקנס, ג'ייסון ריצ'ארדסון, זאק לווין שזכו כולם פעמיים בתחרות. כמובן שעד היום מיודעניו נייט רובינסון מוביל בראש מורם עם 3 זכיות בתחרות ההטבעות. אל האלוף מהשנה שעברה מצטרף עוד שם פחות מוכר ג'יקוב טופין מהניקס, אחיו הצעיר של אובי טופין שזכה בעברו גם בתחרות ההטבעות ב-2022. השחקן הצעיר לא מרבה לקבל דקות אך בהחלט נחוש להביא עוד תואר הביתה למשפחת טופין. השם הבא האמת קצת מפתיע JJJ, אבל הפעם ממיאמי. הרוקי הצעיר של ההיט חיימה האקז ג'וניור מציג עונת רוקי מצויינת כשהשתלב באופן כמו חלק ברוטציה של ספולסטרה למרות שלא מעט פעמים ראינו אותו מטביע במשחקים, לא יצא לראות אותו מתעופף באוויר עם איזה Reverse dunk או איזה 360 Windmill, בהחלט יהיה מענין לראות מה יציג לנו. אחרי שנים בהן כוכבי NBA נמנעו מהשתתפות בתחרות ההטבעות סוף סוף מגיע כוכב אמיתי לתחרות והשם החם ביותר בתחרות הערב, הוא לא אחר מאשר כוכב הבוסטון סלטיקס ג'יילן בראון. הכוכב שידוע ביכולות האתלטיות שלו האומנם מתעופף באוויר גם בעונה הסדירה אבל לא ראינו ממנו יותר מידי flash, יהיה מעניין לראות מה בראון מתכנן עבורנו.

לפוסט הזה יש 16 תגובות

  1. תודה רבה, הערב השיא של האולסטאר כמו בכל שנה, במשחק עצמו זה קרקס ולא נראה שזה ישתנה בקרוב, כמובן שמקווה להתבדות.

    סקילס – נלך עם האולסטארס. על הנייר הבחירות הראשונות יותר טובים, אבל טריי יאנג בא למשחקים האלה ברצינות של גמר הNBA, כנראה כי בהוקס אין את הגמר וזה די שיא העונה שלו, אני עוד בטראומה מהסקילס שלו מול דונציץ', שם הוא רץ בטירוף בזמן שהסלובני דידה לאיטו.

    שלשות הקלאסי – נלך עם דיים. טריי, החתול, ברונסון ומיצ'ל מועמדים חזקים, אבל דיים ההימור הבטוח.

    שלשות המעניין יותר – עמדתי ללכת עם סברינה, אבל פורסם עכשיו שהיא זורקת מהמרחק של סטף, מה שאומר שנלך עם סטף בקלות. עם זאת, התסריט האופטימלי בשעשועון שנהפך לטעון יתר על המידה הוא הופעה מעולה של סברינה, והופעה עוד יותר טובה של סטף עם תוצאה גבוהה משל הזוכה בתחרות המסורתית. בלי קשר למה שיקרה, מדובר בקלע הגדול בהיסטוריה, עם כל הכבוד(ויש הרבה) ליונסקו או לקטלין קלארק. סטף הפסיד גם לקליי וגם לג'ו פקינג האריס בתחרויות כאלה, ואין עוררין על כך שמדובר בקלע הטוב שאי פעם נראה או ייראה, בגלל אלמנטים הרבה יותר רבים מקליעה מהמקום פרופר.

    הטבעות – ההימור הבטוח זה מקלאנג. התחרות השנה עם פוטנציאל בשמיים, בראון אתלט בטירוף וזה ידוע, טופין הצעיר וחיימה אתלטים פסיכיים ומי שראה את הסרטונים שלהם מהאימונים יודע. פתוח לגמרי, נקווה להנות.

    1. כתוב במפורש שסברינה תקלע מהקו של ה WNBA עם כדורים של WNBA וסטף מהקו וכדור NBA. כך שעדיין זו לא תחרות שוויונית.

      1. היא אמרה קודם במדיה דיי שהיא רוצה לזרוק מאותו הקו, הכדור שונה בוודאות. מקווה שכך יהיה, ובכל מקרה זה שואו בסופו של דבר, מצידי שיביאו את שאק לזרוק עונשין מול סטף

      2. והיא בעצמה אמרה היום במפורש שהיא תקלע מקו ה-NBA. אם מה שמפריע לך זה גודל הכדורים אז נובמת (גם לא כל אחד נועל את אותם נעליים).

  2. אכזבה גדולה מאיך שהפורמט מתקלקל משנה לשנה.
    עכשיו מארגנים לסטפן קורי עוד טרופי מול שחקנית WNBA. אחרי כמות הפעמים שלקח לו לנצח בתחרות השלשות.

    בקשר לתחרות ההטבעות שהיא היחידה שרלוונטית באמת.
    אף אחד לא ידע שמאק מקלונג וטופינג משחקים בליגה אם לא הייתה התחרות הזאת.
    חיימה ואסקז הוא חוטב עצים מההיט, ג'יילן בראון אתלטי אבל לא ברמת קפיץ מטביע על כמו נייט רובינסון.
    את מי הייתי רוצה לראות בתחרות? אנטוני אדוארדס,יאניס,לוין,מוראנט וטאטום.

    1. קרי מחזיק כמעט בכל שיא אפשרי, או בתוצאה קרובה לשיא האפשרי בתחרות. וזכה בה פעמיים(אמנם מתוך שבעה נסיונות, אבל עדיין נתן את התצוגות הטובות ביותר בהיסטוריית התחרות כשזכה, ותצוגות מרשימות גם כשלא). מעבר לכך אין עוררין שהוא הקלע הטוב אי פעם.

      מקלאנג וטופין לא משחקים בליגה, אלא בג'י ליג. חיימה אתלט ברמות, תראה את תחרות ההטבעות שלו מהקולג'. הרשימה שהצעת הרבה יותר טובה כמובן, חוץ מטייטום שהקשר בינו לתחרות הזו מקרי בהחלט. הרביעייה האופטימלית זה אדוארדס, לבין, מוראנט וגורדון. אחריהם יבואו דרק ג'ונס, זאיון, ושיידון שארפ. יאניס מעניין, והקינג היה מעניין במיוחד לפני עשור אבל תמיד התחמק.

  3. יופי של ערב, טים אינדי באו לעבוד, תחרות שלשות מעולה בשני המקצים. הרגילה הסתיימה עם 26 כתוצאה טו ביט, וניצחון של דיים טיים שהיה המועמד המוביל.

    סברינה נתנה הופעה מעולה ומכובדת, שהשוותה את השיא של הגברים עם 26, וסטף בסיבוב שהיה נראה קליל עם 29, הרגיש שיכל לעשות יותר עם הקליעות מרחוק, בגדול התרחיש האופטימלי בו כולם מרוצים – הwnba והמעריצות מקבלות הופעה מכובדת, טובה משל רובם המוחלט של הקלעים הגברים, סטף והקהל של הnba קיבלו את התוצאה של הערב עם waaw וניצחון לגואט. מצחיק שבעמדת השידור ראו צורך להסביר שלסטף יש יתרון כי הוא במיד-סיזן וסברינה רק התאמנה עם הנבחרת, כאילו אין לסטף יתרון בכל תחרות קליעה אפשרית מול כל אדם על כדור הארץ מעצם היותו הכי טוב בתחום. בכל מקרה ערב אולסטאר מעולה בינתיים, מהטובים שזכורים לי. אם תחרות ההטבעות לא תאכזב עוד נוכל להשוות את זה לוויקאנד העליז של 2016.

  4. תחרות דאנק לא רעה, הופעה טובה של מקלאנג שוב. עדיין חסר שם קצת רגש בשנים האחרונות, והכל מרגיש כמו אנטי-קליימקס. סך הכל ערב אולסטאר טוב מאוד, ושואו מעולה. זה הכי טוב שנקבל עד שהליגה תשנה דברים שיכולים להקפיץ את הערב, כמו תחרות 1 על אחד בין השחקנים הטובים בליגה, ושהשחקנים שהקהל באמת רוצה לראות יבואו לדאנק, כי למרות האתלטיות של הטופינים לראות שם את אנט היה מבדר הרבה יותר. בגדול אחד הדברים העיקריים שאפשר ללמוד מזה שסטף וסברינה היו (כנראה) האירוע המרכזי הוא שמה שיוצר עניין הוא הסיפור והנרטיב. יש את זה בקרב בין המינים על תואר הקלע האולטימטיבי, ופחות יש את זה בקרב בין ג'ייקוב טופין לחיימה חאקז. בכל מקרה ערב מבדר וטוב, נקווה לסיום טוב במשחק מחר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט