תגידו מזל טוב מוזרים / Stockton2Malone

הליגה הלכה לפגרת האול סטאר, אפשר לכתוב על דברים איזוטריים. בנוסף יורד גשם, אני קצת חולה ואין לי כוח לנקות את הבית.

  1. תגידו מזל טוב למרקל פולץ, שבמשחק נגד מיאמי לפני 8 ימים קלע את השלושה הראשונה שלו בעונה

אמנם זה לקח יותר מחמישים משחקים של העונה הרגילה, אבל זה בדיוק ההגדרה עדיף מאוחר מאשר מעולם לא. מעניין מה עבר בראש של צוות סקאוטים של פילדלפיה, איך יכול להיות שהיו להם שתי בחירות ראשונות בדראפטים 2016-2017 ובשניהם הם בחרו שחקנים ללא קליעה. עד העונה עוד קיוויתי שבן סימונס מסוגל להתאושש מהזובור שעשו לו ריברס ואמביד ב-2021, אבל מתוך המשחקים האחרונים של הנטס שיצא לי לראות, סימונס פשוט מפחד מהטבעת. זה לא אומר שהוא לא מסוגל לתרום לקבוצה, אבל רק בדרכים שלא קשורים לנקודות.

כמו כן, שני הדראפטים האלה היו סך הכול עמוסי כישרון – החל מאינגרם, ג'לן בראון וג'מאל מארי ב-2016 ועד טייטום, דונובן מיטצל וד'ארון פוקס ב-2017. לא מדבר שהיה ב-2013. אתה יכול לפספס דראפט אחד, לא נורא, אבל פעמיים רצוף?? נכון, גם פולץ שחקן בסדר גמור, רכז פותח טוב, שומר, אבל הוא רחוק מהרמה של ג'ייסון טייטום שנבחר שלישי.

2. תגידו מזל טוב לגולדן סטייט ווריורס שבמשחק נגד פילי שבוע שעבר לראשונה העונה הובילו בהפרש 30 נקודות.

מה שלפני 5 שנים היה הפרש אחרי הרבע הראשון, קרה כעת במשחק ה-48 העונה. הרבה מדברים העונה על הדעיכה של ג"ס, בעיקר קושרים את זה בירידה של קליי וחוסר יכולת לשלב צעירים בטיימליין של המועדון.

אני מציין שגם סטף קרי עובר עונה לא טובה בסטנדרטים שלו. כל העונה הקודמת היו לו רק 4 משחקים בהם קלע פחות מ-20 נקודות, העונה היו לו כבר 8 כאלה. לכן, אני לא אוהב את העליהום התקשרותי שעושים על כל החטאה של קליי.

3. תגידו מזל טוב לדני אבדיה שהפך לוויזרד הראשון מאז (קחו נשימה) מוזס מאלון ב- 1987 (!!!) שרושם משחק 40+ נקודות ו-+15 כדורים חוזרים.

כן, תרשו לי להיות קצת פרובינציאלי ועוד פעם להתלהב ממשחק המצוין שהיה לדני. העובדה שהמשחק הזה לא הגיע משום מקום אלא אחרי רצף של 3 משחקים של מעל 20 נקודות בכל משחק, רק מחזקת את ההתהלהבות. אז נכון, קוזמה לא שיחק ופול לגמרי איבד את הביטחון שהיה לו בתחילת העונה (it's my team, אעלק) אבל כמה פעמים היו בשנים האחרונות שוויזרדס עלו למשחק בלי בראדלי ביל ופורזינגיס והיית אומר נו עכשיו אין מצב, דני יסיים משחק עם 30 נקודות ו-20 כדורים חוזרים כי פשוט אין שחקנים בוושינגטון ובסוף הוא היה מסתפק ב-11 נקודות, 5 כדורים חוזרים כשהוא שוכח לגמרי לזרוק במחצית השנייה?  

4. תגידו מזל טוב לשארלוט הורנטס לראשונה אחרי שנה רשמו 3 נצחונות רצופים

נכון, כנראה פראנצ'ייז אולי הכי כושל בליגה, לא ברור מה הם רוצים כן לנצח או לא. כביכול בונים מסביב ללאמלו בול, אבל הוא בקושי משחק, בקיצור זה לא כייף להיות אוהד שארלוט. 

יש נקודות מקלות. הרי אין להם מה לעשות עם הפציעות של לאמלו. אנחנו גם לא יודעים, עד כמה מייקל ג'ורדן התערב בקבלת ההחלטות במועדון והפריע. 

יחד עם זאת, השנה החלטות שלהם סבירות. ברנדון מילר נראה שחקן בשל ומוכן לליגה ובינתיים לגמרי מצדיק בחירה שנייה בדראפט. טריידים שנעשו על טרי רוזייר, גורדון הייוורד ופי.ג'י וושינגטון נראים סבירים, כך שיש סיבות קלות לאופטימיות. (כן, פעם אחרונה שמישהו היה אופטימי בשארלוט, סטף קרי נראה ככה..)

5. יכול להיות אני טועה כאן אבל מיאמי היט יכולה להרכיב החמישיה של חיימה, דנקן רובינסון, ג'ימי, קווין לאב ובאם – זו תהיה החמישיה ללא קעקועים? 

לא לפרסם את הנתון הזה לפני שאני מוכר אותו לאור עמית תמורת בוכטה כסף!

כמו כל הפוסטים שלי, גם הפוסט הזה מוקדש לבת שלי מיכל, ז"ל

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. מענג ותודה
    נקודה קטנה על פלץ,הוא נזרק לאורלנדו אחרי שנתיים? בלי לתרום כלום לפילי.
    תודות לבראנד הגאון.
    אותו בראנד ששארלוט מתכננת להביא בתור ג.מ מ2024.

  2. ג'סטין קייס

    מעולה. ועוד נקודה על פלץ, פילי גם נתנו לבוסטון בחירה סיבוב ראשון בשנה העוקבת כדי שיוכלו להתקדם ולבחור בפלץ, כך שבוסטון הסתפקו במקום השלישי ובג'ייסון טייטום (אאלט בשנה שאחרי בוסטון הביאו את הויליאמסים). Trust the process עלק

  3. שמתי לב שבוידאו של אבדיה כתוב 43 נק' ו-14 ריבאונדים. אם אכן כך היה, אז אפשר לטעון שזה לא לגמרי מסתדר עם הישג של מעל 40 נק' ומעל 15 ריבאונדים, אבל הנטיה של הליגה בשנים האחרונות לקטגוריות סטטיסטיות "תפורות לאירוע" הופכת את זה לקל לתיקון, פשוט נכריז שדני הוא הראשון לקלוע 43 נק' עם 14 ריבאונדים ומעלה מאז מוזס מאלון ב-87', או שהוא הראשון לעשות זאת אי פעם כוויזארד (כי מאלון היה בולט), או איזה טוויסט קטן אחר, והכל בא על מקומו בשלום.
    😉
    .
    אבל ברצינות – מצוין, כרגיל, תודה רבה, וסוף סוף נמצא יתרון משמעותי לגשם הבלתי פוסק הזה…

  4. מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

    לא רוצה לקלקל שמחות , לגבי אבדיה הקבוצה שלו ברצף של 8 הפסדים,עם מאזן מהגרועים בליגה.הכל טוב ויפה אבל המטרה בתחרות היא לנצח!
    לגבי שרלוט – המצב שלה הכי גרוע מבין הנמושות .מילר כמו במקרה של אבדיה ,נותן מספרים לא רעים בקבוצה עם 41 הפסדים.אם הבחירה שלו שני בדראפט מוצלחת , צריך לחכות לפחות עוד שנה .אני חושב שהנדרסון ,והאחים תומפסון שנבחרו אחריו יהיו הרבה יותר טובים ממנו.אם נסתכל בסגל הקבוצה מלבד מילר אין שום שחקן עם פוטנציאל רציני.
    למלו-רוב הזמן פצוע.מיציץ בן 30 נראה לי תפור לספסל.
    בעמדה 2 ועמדה 4 ממש כלום , להזכירכם גראנט ויליאמס זה שאריות מדאלאס, בוקנייט פוטר מהקבוצה.
    בעמדה 3 ברידגס שחקן חופשי עוד כמה חודשים.לא נראה לי שימשיך בשרלוט.
    עמדה 5 לא רע. העמדה הזו די מסודרת .ויליאמס, ריצרד לא רע .אבל לא משהו עם פוטנציאל לכוכבות.שחקנים שיעשו עבודה טובה לא יותר מזה.
    הייתי משאיר את מילר והשאר כולל למלו להמשך פירוק.

    1. או קיי, התיאור שלך מתאים בול גם לגבי סן אנטוניו 🙂 אז למה לגבי הספרס כולם כל כך אופטימיים?

      לגבי תומפסונים והנדרסון .. זה כל הקטע במושג "פוטנציאל",בסוף אתה לא יודע לאן זה יתפתח. תומפסונים ממש אבל ממש אין להם התקפה, קליעה לסל כדרור, כלום. זה לא לשפר את הקליעה מ-3 מ-25% ל-35% אלא בערך ליצור קליעה מ-3, כי כרגע אין להם בכלל. עכשיו לך תידע אם יצליחו.

      הנדרסון עולה מהספסל ושחקן חביב, עושה המון טעויות, אם לא היה בחירה מס' 3 לא היו מאפשרים לו להתפרע ככה.

  5. Kareem Abdul-Jabbar

    מרקל פולץ אכזבה עצומה….יש לו סייז , מהירות זריזות ואתלטיות ….וגם מסירה. פשוט לא הולך לו כלום , כל הזמן פציעות שונות ומשונות. פשוט סיפור עצוב כי כן יכול היה להיות שחקן משמעותי . עכשיו זאת חוכמת הבדיעבד לקטול את פילי על הבחירה , אבל הוא בהחלט היה נראה פרוספקט מבטיח אך הוא התרסק מהרגע הראשון ומה שאנחנו רואים ממנו כרגע זה כנראה המקסימום שהוא יהיה. עצוב.

  6. אחלה טור
    בניגוד לבזבוז הבחירות של פילי שהתבררו כלא אחלה בכלל…. ולא שוכחים גם את נרלנס נואל סנטר העתיד….
    🤦

כתיבת תגובה