מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.בא לי לחזות בשיקגו בקליבלנד, ותפשתי אחלה משחק

בתחילה חשבתי לחזות ולכתוב על הקליפרס בווריורס, אבל כשנודע לי שקוואי לינרד לא משחק, החלטתי להתרכז במשחק של שיקגו בולס בקליבלנד קאבס, שתי קבוצות טובות מאד – הקאבס שנייה במזרח – ושיקגו בולס שהיא תשיעית במזרח אבל אחרי שראיתיה עכשיו בשני משחקים רצופים, אחד בנצחון מצויין על ההאוקס, והיום בהפסד כואב לקאבס, במשחק שיכול היה ללכת לכל צד, אני מגדיר אותה כאנדרייטד ביותר מכל קבוצות הליגה.

הבולס פתחו בסערה ופתחו הפרש של 17. עכשיו שראיתי אותם פעמיים רצוף אני מוכן להגדיר את קובי ווייט כאחד מחמשת הפוינט גארדים הטובים בליגה. גם הלילה – כמו נגד אטלנטה שלשום – הוא שם 32 נק' ב-11 מ-17 כולל 5 מ-8 מהטריי, 7 ריב' ו-5 אסיסטים. באטלנטה הוא כבש אותי: הוא ללא ספק האתלט הטוב ביותר מכל הפוינט גארדים בליגה, אם לא אחד האתלטים הטובים ביותר מכולם, פריוד.

עוד כמה מילים על קובי, השחקן החדש שכבש אותי לחלוטין: הוא סיים את תיכון גרינפילד היי, בוילסון, צפון קרולינה, נבחר למיסטר בסקטבול צפון קרולינה, וקראו את השאר:

, White was named North Carolina Mr. Basketball as the state's top high school player.[3] White was also awarded the 2018 USA Today's North Carolina Player of the Year.[4] He was named to the 2018 McDonald's All-American Game alongside fellow UNC signee Nassir Little.[5] White also was nominated to the MaxPreps All-America first team.[4]

During the summer after graduating, White was named to the United States U18 National team to compete in the 2018 FIBA Under-18 Americas Championship in Canada.[6] White helped lead the team to a gold medal as the team's top scorer, earning all-tournament honors.[7][8]

זה לקח לקאבס זמן לחזור מ-17 נקודות דפיציט נגד שיקגו המצויינת. הטעות של מאמן שיקגו בילי דונובן הייתה שהוא לא נתן לאלכס קרוסו לעלות בחמישייה, או, לפחות, יותר דקות משחק. כשהוא לא היה על הפארקט הקאבס הקטינה והקטינה את ההפרש. הוא – אלכס – סיים עם 3 מ-6, כולל 2 מ-4 מהטריי ב-26 הדקות ששיחק. דונובן מיצ'ל קלע את רוב 30 מנקודותיו ב-8 מ-21 (2 מ-8 מהטריי) כשאלכס לא שמר עליו.

גיליתי עוד שחקן מצויין בשיקגו כבר במשחק נגד ההאוקס – איו דוסונמו מאילינוי. מהיר כשד. הפעם קלע 4 מ-10, כולן מהשלוש ל-12 נקודות.

הקאבס פיגרו רוב המשחק. למעשה כל המשחק עד הרבע הרביעי אליו עלו במינוס 5. הם לקחו הובלה ראשונה במשחק עם 10:40 דק' לסיום.

היה 103-103 עם פחות מדקה כשהזיברות נתנו לקאבס פאול שהיה AWAY-FROM-THE-PLAY פאול שמיצ'ל קבר. היה זה מין טכני שלא היה ברור לי. מיצ'ל נתן לקאבס יתרון של נקודה. קובי ווייט מסר כדור חזק לניקולה ווצ'ביק שלא הצליח לתופסו. הוצאת חוץ של הקאבס, פאול על הגארד של הקאבס דריוס גרלנד שקבר שני פאולים.

הקהל באקסטזה. קובי ווייט בקור רוח של וותיק שם שתיים מהקו, ומיצ'ל החזיר בשתיים מהקו משלו. הזריקה של קובי מרחוק לשוויון עם הבאזר פגעה במרכז הטבעת אך לא ניכנסה ונגמר 105-108 לקאבס.

לפני שאני עובר הלאה, רציתי שתדעו שאיבן מובלי שיחק ותרם 14, והנצחון הזה נתן לקאבס 10 נצחונות מה-11 האחרונים.

2. כולם עולים – בצדק! – על קוץ' דוק ריברס

קרדיט ל-CLUTCHPOINT

יום אחד אחרי שמילווקי רקדה וצהלה אחרי שעם מאמנה החדש דוק ריברס היא שלטה בדנבר נאגטס וניצחה 95-112, וכולם היו בטוחים שהמשיח הגיע (אם כי הרקורד שלו מאז שהגיע לעיר הגבינה הוא של לוזר עם קבלות – 6 הפסדים ו-3 נצחונות), היא פגשה במיאמי.

מיאמי, ללא ג'ימי באטלר, ג'אש ריצ'רדסון, וטרי רוזייר, גברה על מילווקי בביתה – כן, בביתה של הבאקס וללא שני שחקני חמישייה ורול פלייר חשוב 123-97. מיאמי הובילה מהשנייה הראשונה עד האחרונה כשדוק ריברס מסתכל לתקרה כאילו הוא מבקש עזרה מיישו, והוא עובד עצות כמאמן מתחיל בליגה זין.

Fans directed their criticism and mockery towards one person in particular- Doc River

פתאום כולם מתגעגעים למאמן הקודם אדריאן גריפין שאיתו היו 13-30.

הגדיל לעשות אפקס סידון בטוויטר שלו:

Doc Rivers must be the worst coach in NBA history,” ApexSeidon posted on

או:


.

3. לא יאומן כי יסופר: גולדן-סטייט ניסתה לדוג את לברון ג'יימס שעות לפני הדדליין

  • Adrian Wojnarowski
  • Ramona Shelburne

תקראו לאט-לאט את שני השמות מעל שיצאו הבוקר עם הסיפור שממש בבוקר של יום הדדליין לטריידים, גולדן סטייט ניסתה לעשות דיל שיעביר אליהם את לברון.

לאלה שלא מבינים על מה אני מדבר (תמיד ישנם כאלה ולפעמים אני כלול ביניהם), אז אדריאן וודג'נרונבסקי ורמונה שלבורן הם – גבר ואשה – כוכבי ה-ESPN הגדולים ביותר בכדורסל, וכשהם כותבים, כל העכברים מיד פוסקים לעשות את מה שהם עושים, וקוראים בריכוז מילה אחרי מילה. במילים אחרות, וודג' ורמונה הם העתונאים-תותחים המוערכים ביותר, וכשהם כותבים משהו, ושיהיה הבומבסטי ביותר כגון 'הילרי קלינטון מאשימה את דונלד טראמפ שפעם הוא צילצל אליה והציע סקס בין השניים לאור הזרקורים' כולם מאמינים באמת דבריהם.

אז הם כותבים שב-24 השעות שקדמו לדדליין, ג'ו לייקוב, בעל הגולדן סטייט הרים טלפון לג'יני באס – THE MAJORITY OWNER OF THE LAKERS – במטרה לחבר בין שני הבנים 'האובדים האחד ללא השני' לברון ג'יימס וסטפן קרי על ידי, יעני, שהיא תסכים לטרייד שיביא את לברון למנוחה ולנחלה במפרץ סן פרנציסקו.

Armed with the encouragement of Warriors star Draymond Green, Golden State owner Joe Lacob reached out to Lakers owner Jeanie Buss to inquire whether James' apparent public frustration could be interpreted as an opening to discuss a trade, Woj and Ramona said.

ג'יני באס לא ענתה 'למה שלא תלכו להזדיין במקום לזיין לי את המוח', אלא ענתה ש:

Buss told Lacob the Lakers had no desire to trade James, but that he would need to seek the answer on James' state of mind from his agent, Klutch Sports CEO Rich Paul, sources said. As an owner, Buss has operated with the mindset that she wants her star players content with the franchise, and that instructed her thinking on referring Warriors leadership to James' representation, sources said.

אז כיצד זה ניגמר? אני כמובן יכול לתרגם את הקטע לעברית אבל להשאירו כנאמר באנגלית מעצים כל מילה שנאמרה:

If the Lakers ever wanted a temperature check on James' commitment, here was his chance. In the end, the answer was returned resoundingly on the eve of the trade deadline: Paul told Lacob and Warriors GM Mike Dunleavy Jr., that James had no interest in a trade and wanted to remain a Laker, sources said. When Dunleavy reached out to Lakers GM Rob Pelinka in those pretrade deadline hours, Dunleavy had been told the same: The Lakers wanted to keep James, sources said.

יום לפני, יום רביעי, דריימונד גרין הציע את עזרתו בשכנוע לברון וג'יני לטרייד שיעביר את לברון לווריורס. הוא היה, הרי, INSTRUMENTAL בהבאתו של קווין דוראנט לווריורס והוא אמר ללייקוב ש-'אם תתן לי אור ירוק אני יכול לבצע את העיסקה שאתם לא תצליחו לבצע'. לייקוב אמר לו לשבת בשקט ולא להעיז לעשות מאומה.

היום התגלה שלייקוב והמנכ"ל שלו מייקל דנליבי לא היו היחידים שניסו לדוג את לברון בדקה ה-90:

Dunleavy was the second team executive call to Pelinka on a possible James trade, sources said. After seeing James' cryptic social media post of an hourglass a week before the trade deadline, Philadelphia 76ers president of basketball operations Daryl Morey called Pelinka to probe on a James trade and was immediately told that James wasn't available. In fact, Pelinka responded by asking Morey if Joel Embiid was available, sources said

הפאנץ' ליין – נקודת הכובד – של נסיון דריל מוריי לדוג את לברון ג'יימס לפילדלפיה אחרי שגולדן-סטייט נכשלו, הייתה שאלתו למוריי "האם ג'ואל אמביד פנוי?"

4. אוסטין ריבס: "אנחנו מוכנים לקרב הפלייאוף עם הרוסטר הקיים"

Credit: Jayne Kamin-Oncea-USA TODAY Sports©

לסיפור הזה השתמשתי במאמר של Corey Hansford, Lakers Nation

הלייקרס שייטו להם ב=RELAXATION דרך כל תקופת הטריידים מבלי לעשות תזוזה. החלונות הגבוהים החליטו שהמחיר הוא יקר מדי עבור שחקנים שיעשו MARGINAL UPGRADE – שיפור שולי – במה שיש, AND THEY DECIDED TO STAY PAT – החליטו להישאר במקומם. התוצאה של 'STAYING PAT'? עכשיו הלחץ הוא על אוסטין ריבס, ד'אנגלו ראסל, ורוי הצ'ימורה לספק את הסחורה שאנטוני דייויס ולברון ג'יימס זקוקים לה. יותר נכון לספק את ה-SUPPORT שהם זקוקים לו.

אוסטין ריבס, השחקן שהגיע מהקאונטרי ובתחילה פחד לפתוח פה, הפך פתאום לדברן הגדול של הקבוצה, ואמר אתמול – לפי קורי הנספורד – שמאומה לא נשתנה ושהקבוצה יוצאת לתקופה שאחרי האול סטאר מלאת בטחון, ורצון להוכיח לכל ההייטרים שמאומה לא נשתנה: האליפות של ה-NBA, כמו תמיד, "הולכת דרך הלייקרס". הוא הוסיף:

“It’s great. It’s basically been the same thing all year,” Reaves said of the Lakers’ locker room after the deadline. “The vibe has been good. Now, just knowing that this is what we got, maybe add a piece still from the guys that aren’t on a contract right now got bought out. But like I said, this is what we have. And we’re confident in that. Just got to keep building our togetherness on the court.”

הלייקרס לא בדיוק ישבו בחיבוק ידיים. הם רכשו בשוק ה-BUYOUT את ספנסר דינוידי, שחקן עם וותק של 10 שנים שנולד וגדל בעיר המלאכים, עם תקווה – הם טוענים י-ד-ע – שהוא ייתן להם SOLID SCORING AND PLAYMAKING בבק-קורט, עתה שהקבוצה חסרה את גייב וינסנט הפצוע.

לפי אוסטין ריבס, "ללייקרס ישנם עתה SOLID MIX OF ROLE PLAYERS שלכל אחד מהם ישנן יכולות מיוחדות שלאחרים אין, HENCE THE BELIEVE IN EACH OTHER – לכן האמונה של האחד בשני".

אני חייב לעצור כאן לרגע ולזרוק את הבולשיט שלי. זה שריבס אומר זאת לא אומר שזה נכון. כי אם זה היה נכון הוא לא היה מתעצל ומסביר לנו כיצד, ובאיזה מובנים ה-ROLE PLSAYERS של הלייקרס שונים אחד מהשני עד כדי שכל אחד תורם בצורה אחרת, כך שגם שימון וגם אני נבין (סליחה. שימון מבין אך הוא לא מגלה לנו בינתיים).

עכשיו, כשהקאונטרי-בוי (שנראה כמו פקיד הדואר שהיה לנו בקרית טבעון בשנות ה-50') בחמישייה, הוא מזמר:

Austin Reaves says Lakers starting lineup has a ‘good feel’ on how to play together

ומי היא החמישייה "האידיאלית?" אוסטין ריבס, ד'אנג'לו ראסל, רוי הצ'ימורה, אנטוני דייויס, ולברון ג'יימס.

אז הנה הבולשיט השני ליום חמישי: כשג'רד וונדרבילט וגייב וינסנט שיחקו בחמישייה לפני שניפצעו במקום רוי הצ'ימורה ואוסטין ריבס, חמישיית הלייקרס הייתה חזקה הרבה יותר, והייתה 'GOOD FEEL' הרבה יותר.

יש לי את כל התקופה מהאול-סטאר עד הפלייאוף לנופף פוסט זה מול כל שפוטי לברון והלייקרס באתר ולומר, "לא הסברתי כל זאת למפרע?

5. דריימונד גרין התחפש לסטפן קרי

שחקן הווריורס קלע סל מחצי מגרש.

סטפן קרי?

לא!

אז בוודאי קליי תומפסון.

גם כן לא.

דריימונד גרין!!!

6. דמיון לילארד לא יכול לעצור בצחוקו אחרי 'עבירת 8 שניות' של Thanasis Antetokounmpo

7. הסתכלו שוב: דמיאן עמד לפרוץ בצחוק אבל אז ראה את ג'יאניס מסתכל עליו…ומיד כבש את צחוקו!

עד…

עד שהאח ג'יאניס תקע בו מבט.

ואז הוא כבש את צחוקו על המקום.

8. הקליפרס שיחקו אמש ללא פיג'יי טאקר ובונס היילנד – שניים שהוצאו מהרוטציה

9. היום לפני…ב-NBA

*68 שנה: וילט צ'מברליין קולע 41 נקודות בנצחון 123-140 על דטרויט פיסטונס, ועובר את בוב פטיט שפרש כקלעי הגדול ביותר בתולדות הליגה עם 20,880 נקודות. ווילט שמר על תואר הקלעי הגדול מכולם עד 1984 כשקרים עבדול ג'אבר עבר אותו.
*67 שנה: ריק בארי מסן פרנציסקו קולע 50 נגד הסלטיקס, אחד מ-7 משחקיו בחודש פברואר בהם קלע לפחות 40 נקודות.
*49 שנה: באחד המשחקים הארוכים ביותר ב-NBA או ב-ABA סן דיאגו גוברת על הניו יורק נטס 166-176 אחרי 4 הארכות.
*38 שנה: קרים עבדול ג'אבר עובר את 50,000 הדקות שאלווין הייס שיחק ב-NBA בנצחון הלייקרס על אטלנטה 117-141, והופך לשחקן עם מספר הדקות הרב ביותר בליגה.
*37 שנה: קהל של 52,745 – הגדול בהסטוריה במשחק כדורסל עד אז – מילא את הסילברדום בפונטיאק, מישיגן, במשחק בו דטרויט מנצחת את הסיקסרס 117-125. השיא החזיק מעמד פחות משנה כשבינואר 29, 1988, 61,983 צופים מילאו את אותו איצטדיון סגור במשחק בין הפיסטונס והסלטיקס עם לארי בירד. (והשיא נשבר שוב לפני 14 שנה)
*24 שנה: שאקיל, טים דנקן, וקווין גארנט – שלושה 7 פוטרס (2.14 מ') בפרונט קורט של המערב קולעים יחד 70 נקודות עם 38 ריבאונדים בנצחון המערב על המזרח 126-137 באוקלנד.
*14 שנה: 108,713 צופים – המספר הגדול ביותר עד עתה במשחק כדורסל, מילא את משחק האול סטאר באיצטדיון הקאובויס בדאלאס לראות את המערב מנצח את המזרח 139-141.
*8 שנים: המערב מנצח את המזרח 173-196 במשחק האול סטאר בטורונטו, שיא הנקודות באול סטאר.
*5 שנים: ראסל ווסטברוק קולע 44 נק', 14 ריב', ו-11 אסיסטים בנצחון הת'אנדר 122-131 על הפליקנס, המשחק ה-11 הרצוף עם טריפל דאבל, שיא NBA ששבר את שיאו של אוסקאר רוברטסון.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. תודה מנחם
    רק מציין
    13 משחקים 26 קבוצות
    שיא הנקודות למחזור
    שיא הר' (במשותף)
    שיא המצטבר (נק +ר+ אס)
    של דני אבדיה
    מרשים .

  2. אחלה מעורב
    ואחד דני אבדיה עם דאבל דאבל משוגע של 43 נקודות ו 15 ריבאונדים….. וואו
    עכשיו לאולסטאר, מייד ובדיעבד
    🤣

  3. לא מבין מה גולדן סטייט התכוונו לתת בטרייד הזה. אם פלינקה שואל אם אמביד זמין, זה אומר שהם ציפו לתמורה בסדר גודל כזה גם מגולדן סטייט.
    אם דריימונד גרין הוא השושבין הראשי בטרייד, אז הוא לא מועמד לעבור ללייקרס. אז מי כן? תומפסון, בסדר. מי עוד?
    ווג' ושלבורן סתם מדקלמים מה שסיפרו להם. אם הם היו עיתונאים אמיתיים הם היו מספרים מה התמורה שגולדן סטייט חשבה להציע. פרסום כזה היה מפרק לגולדן סטייט את חדר ההלבשה.

    1. הם לא מפרסמים כי לא הייתה הצעה כזאת. קבוצות ניסו לברר אם אפשר להשיג את לברון וקיבלו תשובה שלילית ובזה נגמר הסיפור, כי קבוצה לא תציע שחקנים ספציפיים לפני שהיא תראה שזה בכלל רלוונטי

      1. אם גולדן סטייט או פילדלפיה היו אומרים: אנחנו מציעים א׳ ב׳ ו- ג׳ בתמורה ללברון, ההצעה היתה נשקלת באופן שונה. לכל דבר יש מחיר.

  4. תודה מנחם.
    זה כיף לעשות כותרות שמעבירות את לברון, אבל הדיווח הזה בעיקר מעיד על כך שזה לא על הפרק ואפילו לא הגיעו לשלב שבו מציעים משהו והלייקרס צריכים להחליט אם ההצעה טובה או לא

  5. תודה מנחם!
    1. שיקאגו קבוצת כדורסל ללא לאבין, שחקנים משחקים אחד בשביל השני בלי הפרצוף תחת שלאבין עושה כל היום.
    2. דוק ריברס הוא לא הבעיה, הבעיה היא שמישהו שם חשב באמת שהוא יכול להוביל אותם לאליפות, עם אנשים כאלה שמקבלים החלטות לא מפליא שהקבוצה נראית ככה.
    4. לליקרס יש סגל חלש מאוד, חוץ מלברון ודייויס אף שחקן שם לא משדרג אף קבוצה בליגה, כל שחקן שיודע לכדרר עושים ממנו שחקן שם, לא עוברים סיבוב בפלייאוף הזה, עונה שעברה הייתה בעיקר שילוב של מזל עם נפילה של קבוצות במערב לפני הפלייאוף.
    8. חולון מתגעגעת לפיגי טאקר, זה הרמה שלו כרגע.
    בונס היילנד הוא לא באמת שחקן כדורסל, יש לו קליעה סבירה + מרחוק ומישהו החליט שזה מה שהופך אותו לשחקן כדורסל, הוא לא, שחקן עם האינטיליגנצית משחקת מהנמוכות שיש בליגה, אין הבדל בינו לבין גורדן פול חוץ מגודל החוזה.

  6. קובי ווייט זה בדיוק הסיבה שאסור להיות החלטי כשכותבים על דראפט. אני כבר כמה שנים מסייג את עצמי ומסייג את הסיוגים בדיוק מסיבה זו. כי אחרי 5 שנים בליגה הרגשתי שכל מה שכתבתי עליו היה נכון. בדברים הטובים פגעתי. אך גם כתבתי עליו: "עוד שחקן עם בעיית IQ וקבלת החלטות פזיזה? ה-NBA מוכיח כבר 9 שנים רצוף ש- BBIQ מנצח אליפויות. בגרות, יצירתיות והיכולת לקרוא את היריב ולהשתנות עבורו, היכולת לקרוא חוזקות וחולשות. קובי וויט שחקן דמקה מאוד מוכשר. אליפויות מנצחים בשח."
    משהו בו התבחבר פתאום בעונתו החמישית בליגה. נכון שהבולס לא מנצחים, אך הוא לא נראה יותר כמו גרסה חלקלקה של קולין סקסטון. הוא למד לקחת את הזמן, להאט לבחון ולקבל החלטות התקפיות מצויינות. הקליעה בכלל קפצה מדרגה. נכון שהוא עדיין מינוס הגנתי, אך הוא כבר לא קונוס, אלא שחקן שנותן את מה שהוא יכול וזה לא רע לרוב.
    .
    מה נסגר עם הווריורס? קודם כול, רמונה שלברן היא חברה סופר צמודה של ג'יני באס שנים. אם היא אומרת משהו על הלייקרס זה כנראה קרה. האינטרס לפרסם הוא רק של הלייקרס מכיוון שזה מוציא אותם מצויין ואת לייקוב לנחש שמנסה לדוג\לגנוב עוד סופרסטאר מקבוצה יריבה שניצחה אותה (בפלייאוף שעבר). עכשיו הווריורס שוב נראים רע והם היו צריכים לדעת שכול פנייה לג'יני באס סופה בתקשורת. עכשיו יש כמה ווריורס שמתחילים לנחש האם הם היו בעסקה הדימיונית הזו.
    .
    לגבי הבאקס, אשרי המאמין שדוק ריברס הוא המשיח שהקבוצה זקוקה לו.
    .
    לא ראיתי שזה דווח אבל אייזיה סטוארט העיף אגרוף לפניו ליובנקס מפיניקס ליד מנהרות השחקנים לפני המשחק. באחד המאמרים כתוב שהוא נעצר. זה סיפור חם שמעמיד את השם של ביף סטו (ביף זה גם סכסוך באנגלית) באור אחר. זה אותו סטו שקבוצה שלמה ומאבטחים בקושי הצליחו להחזיק אותו בתגרה מול הלייקרס לפני שנתיים.

      1. יש את ה"תחזיקו אותי אני אקרע אותו!", ויש את האלה שלא מדברים והעניים שלהם נפתחות כמו חיות טרף ב-פייט-פלייט-פריז.. כמו רון ארטסט או בובי פורטיס. כשהעניים נפתחות כדאי לזוז

כתיבת תגובה

סגירת תפריט