מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.בוסטון סלטיקס מצאה דרך לנצח את מיאמי היט חסרת השחקנים

כל משחק בין מיאמי לבוסטון הוא משחק חריף, אגרסיבי, ומרתק עד השנייה האחרונה. לא משנה אם המשחק הוא ביתי או משחק חוץ.

המשחק הזה הזכיר בהרבה את משחקי אליפות המזרח מהשנה שעברה. הסלטיקס הובילה, ומיאמי מקטינה את ההפרש שוב ושוב, עד שתי נקודות. אבל הסלטיקס דחפו פעם אחת אחרונה וזכו בנצחון.

הפעם, שלא כמו באליפות המזרח, ג'ימי באטלר לא שיחק בגלל מוות 'משפחתי'. מאחר ולג'ימי אין ממש משפחה (הוא עזב את בית אמו בגיל 12), המוות קרה בוודאי לאחד מבני המשפחה שאימצה אותו בלתי רשמית כשהיה בתיכון.

בנוסף לג'ימי, מיאמי סבלה עוד שתי פציעות משך המשחק, אחת לטרי רוזייר והשנייה לג'אש ריצ'רדסון.

אבל מיאמי היא אמיצה, לוחמת, לא מוותרת, ו-GRITTY עד השנייה האחרונה. היא קטעה את ההפרש ל-2 כשהיה 1:49 דקה, אבל מאותה שנייה אף כדור של מיאמי לא ניכנס והיא הפסידה 110-106. טאטום, פרוז'י, ובראון קלעו 26, 25, ו-20. למיאמי הירו 24, ואדבאיו 22.

2. סטף קרי. 0.7 שניות. שלשת נצחון

2/10/24
מ-CLUTCHPOINT

סטפן קרי. סטפן קרי. ועוד פעם סטפן קרי.

נשארו 3.3 שניות לסיום. פיניקס מובילה 112-110.

אז סטפן קרי מקבל כדור וקובר אותו עם 0.7 שניות לסיום.

את ההוצאה מהחוץ של פיניקס דוחף דריי גרין החוצה וזה היה המשחק.

בדרך לחדר ההלבשה הוא, סטפן, אמר: "הגיע הזמן ששלשה שלי תסיים משחק בנצחון".

מ-CLUTCHPOINT:

It’s definitely awesome to see Curry step up big time for the Warriors as they continue their winning streak. Curry finished with a team-high 30 points on top of nine rebounds, six assists and one steal. He was 9-of-16 from deep, extending his hot shooting streak that started in their recent showdown against the Indiana Pacers.

3. התגובה היחידה של קווין דוראנט לסל של קרי היה חיוך…

4. ספנסר דינווידי CLEARED WAIVERS וחתם עם הלייקרס

ספנסר דינווידי בן ה-30 שנולד וגדל בלוס אנג'לס חזר לכור מחצבתו, כמו שאומרים החברים שלי מראש העין, כשאחרי שהוטרד מהברוקלין נטס לטורונטו עבור דניס שרודר ות'דיוס יאנג, טורונטו WAIVED HIM והוא CLEARED WAIVERS בשבת בערב, והלייקרס החתימה אותו.

הוא חוזר לשורשיו, לעיר בה התחיל ה-JOURNY הכדורסלני שלו. הוא הספיק להגיע למשחק הלייקרס בו היא ניצחה את הפליקנס 122-139, ועשה הכרה עם כל שחקני הלייקרס ומאמניה בחדר ההלבשה.

"

5. דניס שרודר – קליעת 'בול' של ברוקלין נטס

התמונה היא מ-YARDBARKRE

דניס שרודר הוא הפוינט גארד הטוב ביותר שלא הגיע למעשה לשום דבר מיוחד ב-NBA. הוא אחד הפוינט-גארדים הטובים ביותר בליגה מבלי להוסיף או לגרוע מילה. כמה טוב הוא? מי שראה אותו בקיץ משחק עבור גרמניה לא צריך כל הסבר נוסף.

צרופו לברוקלין נטס היה צעד גאוני ממש של הקבוצה. כבר במשחקו הראשון – –

In the Nets' 123-103 win over the San Antonio Spurs, Schroder recorded an outing that rivaled a Hall of Famer. The 11-year NBA veteran became the first player since Allen Iverson in 2006 to post 15 or more points and 10-plus assists coming off the bench in their team debut, per OptaStats

רק לפני שלושה ימים הוא היה שחקן טורונטו. היום הוא "THE TOAST OF TOWN" בברוקלין.

ומה שרודר אומר?

"Everybody in the locker room told me to just be myself and play basketball," Schroder said. "Coach said the same thing, so I was myself and did my thing!" 

6. מה אומר הליברטון על אסיסט השנה שלו?

During the third quarter of the Indiana Pacers' 125-111 road victory over the New York Knicks, Haliburton launched the ball off of the backboard to himself and then found Pascal Siakam in the corner for the assist. After the game, Haliburton revealed to ESPN he was thinking about it earlier in the game and that he had never managed to pull off the backboard pass previously

אני רוצה להזכיר לקוראים שקובי בריאנט עשה אסיסטים כאלה 3-4 פעמים!

7. תכנית האול סטאר ויקאנד בשבוע הבא

teEventUS Timings (ET)China Timings (CST)India TimingsEurope Timings (GMT)Australia Timings (AEST)
16th FebruaryNBA All-Star Celebrity Game7:00 PM8:oo AM5:30 AM12:00 AM11:00 AM
17th FebruaryKIA Skills Challenge8:00 PM onwards9:00 AM onwards6:30 AM onwards1:00 AM onwards12:00 PM onwards
17th FebruaryStarry 3-Point Contest8:00 PM onwards9:00 AM onwards6:30 AM onwards1:00 AM onwards12:00 PM onwards
17th FebruaryStephen Curry vs Sabrina Ionescu 3-Point Challenge 8:00 PM onwards9:00 AM onwards6:30 AM onwards1:00 AM onwards12:00 PM onwards
17th FebruarySlam Dunk Contest8:00 PM onwards9:00 AM onwards6:30 AM onwards1:00 AM onwards12:00 PM onwards
18th FebruaryG-League Up Next Game1:30 PM2:30 AM12:00 AM5:30 PM5:30 PM
18th FebruaryNBA All-Star Game8:00 PM9:00 AM6:30 AM1:00 AM12:00 PM

8. יוסוף נורצ'יק על דריי גרין: "הוא לא למד דבר"

"לא מגיע לו 'SECOND CHANCE':

Nurkic was highly critical of Green after the Suns’ 113-112 loss to the Warriors at Chase Center in San Francisco, Calif. The Bosnian big man claimed that Green is still virtually a ticking time bomb that’s bound to explode again in the near future.

It’s sad. He didn’t learn anything, man,” Nurkic told reporters in the locker room. “It’s just a matter of time he’s going to knock somebody else again. I take everything back that I said. He doesn’t deserve a second chance

9. קייל לאורי – עתה בהורנטס – הסכים לבייאאוט ויצטרף לפילדלפיה סיקסרס

התמונה עם קרדיט ל-H. HEAVY.COM

הגארד של שרלוט הורנטס קייל לאורי הסכים ל-CONTRACT BUYOUT עם ההורנטס, וכך פינה את הדרך לחתום עם פילדלפיה סיקסרס עד סוף עונה זאת.

ברגע שהוא CLEARS WAIVERS הוא יחתום על חוזה של 2.8 מיליון עם הסיקסרס.

לאורי, 6 פעמים אול סטאר, הביע כמה פעמים בעבר את רצונו לשחק בעיר הולדתו, שם למד תיכון (קרדינל דוהרטי היי סקול), ומכללה (וילנובה), ועתה יש לו סכוי לעשות את הפלייאוף עם המאמן ניק נרס שאיתו לקח גם אליפות.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 167 תגובות

  1. תודה רבה.
    המהלך של הליברטון לפנתיאון. בכללי הוא משחק בסגנון אולסטאר, רק שהוא ממש טוב בכדורסל. והשילוב הזה ממש נדיר.

  2. תודה מנחם, ולליגה ולקבוצות ששיתפו פעולה כדי להנחות אצלנו את שובר השיוויון האימתני, הכוכב שלא ידע שהוא כוכב – הלא הוא ספנסר דינווידי

        1. חחח
          אם אפשר להכניס לשמעון עוד משהו קטן (כי הוא קצת מזוכיסט), לקוח מהזכרון מהבלוג של הערב/לילה:
          שמעון: למה ג'ימי לא משחק, שוב בחורות?
          בירדמן: מוות במשפחה

            1. חחחח

      1. הפעם לא מסכים כבוד היו"ר. שחקנים כמו דינוידי, בטח שהוא נולד בלוס אנג'לס, רוצים לשחק בלייקרס. זה כנראה המועדון עם המורשת, המסורת והקהל הכי גדולים, וגם פול ג'ורג' וקוואי נניח רצו לשחק שם, ובאופן כללי כנראה שהרבה שחקנים בליגה. אז כשלשחקן בבייאאוטס יש בחירה בין הלייקרס לבין מילווקי או פילי או דאלאס, סבירות גבוהה יותר שילך ללייקרס ולפרפל אנד גולד. יש גם כאלה שרוצים לשחק עם לברון אבל זה נראה לי פחות רלוונטי כאן.
        האופציה השנייה, לפיה הליגה כולה מנהלת קנוניה במחשכים כדי להביא ללברון את ספנסר דינווידי, שטוב ככל שיהיה, לא קרוב להיות טוב מספיק כדי לפתור את הבעיות של הלייקרס, האמת נראה לי שסילבר מסוגל ליותר מזה חחחחחח אם זה נכון ויש להם עסקה לברון כועס. שחקן מוכשר, כנראה רצה את הלייקרס, לא משנה יותר מדי בסיכויי האליפות. לא קנוניה ולא קונספירציה. דאלאס נניח התחזקו הרבה יותר בחלון הזה, הודות לכסילות של ווש.

      2. אפשר לחשוב קיבלו את מייקל ג׳ורדן
        גארד בדעיכה
        הכתובת הייתה על הקיר
        אני לא חושב שהוא יכול לשחק לצד לברון
        דיאנג׳לו ראסל בעונה מצויינת, בכושר שיא
        חכה לבייאאוט שיבואו לחזק את הסאנס

  3. שני משחקים ברמת אינטנסיביות ומתח של פלייאוף היו מיאמי-בוסטון וגולדן סטייט-פיניקס. יחד עם המתח של סיום הסופרבול, היה סופ"ש מצוין לספורט האמריקאי

  4. תודה רבה על המעורב.
    עשיתי בדיקה קלה לטענה בפורום לגבי ״סוחטי העבירות״. בדקתי למי מהשחקנים (בטופ 50 בנקודות למשחק העונה) יש את האחוז הכי גבוה בנקודות שמגיעות מהקו. נחשו מי הטופ שלוש?
    .
    .
    .
    1. באטלר – 32.71% מהנקודות שלו הן נקודות מהקו
    2. אמביד – 29.75%
    3. לילארד – 28.40%

    1. זה לכשעצמו לא מפתיע – שחקנים שהולכים הרבה לקו וקולעים באחוז טוב יעשו חלק גדול מהנקודות שלהם מהקו. השאלה היא איך זה בפרספקטיבה היסטורית? גבוה יותר מסוחטי עבירות מהעבר, נמוך? ממוצע?

        1. לא בדקתי לעומק אבל מהיכרותי עם ה'שטח' זה דומה לסוחטי עבירות אחרים בהיסטוריה (וחלק כמובן זה לא שחקנים שתחשוב עליהם אוטומטית). כבר העלתי חלק מהשמות הקיצוניים בתגובה לאשך בפוסט קודם אבל הוא חתך באמצע.

            1. לא חריג אבל דומה לחריגים אחרים אתה טוען, וזה בדיוק מה שהאשך טוען לעניות דעתי. ולמען הסר ספק, אני מת על גימי, אני חושב שהוא שחקן תותח בשני צידי המגרש, וגם כאדם הוא אחלה בחלה, הקשבתי למספיק מסיבות עיתונאים וראיונות איתו שביססו את דעתי ככזו שגימי באטלר מלך. יחד עם זאת, הרבה מהמשחק שלו מבוסס על אינטילגנציית משחק של איך ומתי לסחוט עבירות, ובזה הטמיר המקורי צודק לעניות דעתי. הוא טועה כשהוא משווה אותו לשחקנים שעשו מזה קריירה, שיעול שיעול האר-(שיעול)-דן

            2. אתה רוצה שנעשה רשימת שמות ותגיד מי חריג ומי לא?
              לרגע לא חולק על זה שבאטלר יודע למשוך עבירות. זו לא הטענה שלו.

            3. אני לא ממש רוצה, אבל סיקרנת, תן רשימת שמות ואחוזי נקודות מקליעות מהקו ואגיב מי חריג לדעתי, כאשר גימי הוא הסטנדרט בעונה הנוכחית לפי המגיב ״שנניגנס״ שהציב את המספר 32.71% כנתון שכרגע גימי מוביל את הליגה.

            4. לדעתי זה עובד יותר טוב כשמישהו מציין מי הוא חושב שחריג ואז בודקים איפה הוא נמצא

            5. לא בטוח שהבנתי את תגובתך לעומק ת׳וג. מי זה המישהו? ומי זה ההוא שבנצא שאתה מתכוון אליהם

            6. רק כדי לסמן גבולות גזרה – חיית הקו הכי קיצונית בליגה הייתה קורי מגטי לאורך כל הקריירה (35% נקודות מהקו) עם עונת שיא של 41% מהנקודות.

            7. אז אמרנו כבר מג'יק אבל קח נניח שחקן כמו גלינארי שלא חושב שמישהו יכניס אותו לדיונים האלה (למרות שהו פלופר לא קטן) אז יש לו הרבה עונות בסביבה הזו ועונת "שיא של 36.4%

            8. בקיצור – כמעט לכל סקורר שתחשבו עליו יש עונה של סביב 30% נקודות מהעונשין

            9. שרת
              אני מתכוון שהעניין הזה של הבדיקה עובד יותר טוב כאשר אתה מצביע על שחקן שאתה חושב שהוא חריג בנושא מסוים ואז והולך לבדוק קוונטטיבית אם זה אכן נכון.
              זה יוצר קטע של עימות קונספציה עם המציאות בראש וזה לעיתים אספקט חיובי בקטע של קליטת מידע והפנמתו

            10. תוג, אני לא הבעתי שום דעה ולא הצבעתי על שום שחקן, רק ניסיתי לפתח שיח מעמיק עם אחיך. ברשותך אמשיך להגיב אליו בהקשר לשיח שהתפתח, אתה מוזמן להצטרף לשיח, במטוטא ממך, אל תסיט את השיח למטא על השיח. אפשר גם, אבל לצערי אין לי את הזמן, הייתי שמח, אבל בפעם אחרת.

            11. אוקי, ״כמעט לכל סקורר״ מה כוונתך? מגיק אני זורם (על עף שמגיק הוא פליי מייקר לפני סקורר, אבל אינטיליגנט אז לגיטימי להכליל אותו), בנוסף ציינת את קורי מגטי וגינלו גאלינארי. אני לא בטוח ש-2 השמות האלו הם לגיטמיים כדוגמא להכללה שלך שלכמעט כל סקורר יש עונה כזו. נתחיל מזה שגלינארי ומגטי קטנים בהרבה מגימי, ביוסג ובמעמד הכוכב, אבל צוין במפורש בתחילת השירשור שהרף הסטטיסטי הוא טופ 50 בסקורינג, האם שני הדוגמאות שהבאת חצו את הרף הזה בשנים בספציפיות שאחוז הנקודות שלהם הגיעו מעל מהקו ביחס המדובר? אני באמת ממש סקרן לדעת

            12. חצו בקלות.

            13. הבאתי בכוונה מקרים שלאו דווקא תחשוב עליהם (וגם לשרטט מה זה באמת הרבה.
              לדוגמא מוזס מאלון שהוא חחית קו ידועה – הרבה שנים מעל 35% וקריירה שלמה מעל 30%.

            14. ואגב טופ50 בסקורינג – באטלר בקושי נכנס לשם ואם היינו הולכים על סך הכל נקודות הוא בחוץ

            15. מעניין. מוזס מלון שם מעל 30 אחוז מהנקודות שלו בקריירה מקו העונשין?29,580, זו כמות הנקודות שלו בקריירה. מעניין. מאחל לגימי (פלופר) באקטס לסיים כך את הקריירה.
              .
              אתה יכול להצביע על עוד מקרים? או שיש רק שלוש כאלה? אני מניח שאתה שולף אותם מתוך איזשהו אתר ששולף לך תשובות, אז תשפוך כאן את הכל, זה ממש מעניין.

            16. הוא ממש חריג. בדקתי עכשיו את האחוזים מאז 2010, הנה התוצאות (לפחות 15 ppg):
              1. באטלר 31%
              2. אמביד 30%
              3. הארדן 30%
              4. גלינארי 27%
              5. קווין מרטין, טריי יאנג, מאת׳ורין, דרוזן, לוו וויל 26%
              .
              כוכבים:
              שגא 25%
              דוראנט, יאניס 24%
              דיוויס, ווסטבריק, לילארד 23%
              לוקה, ג׳ה 22%
              בוקר 21%
              לברון, טייטום 19%
              יוקיץ׳ 18%
              מיצ׳ל, אנתוני אדווארדס 17%
              סטף וקיירי 16%

            17. השאלה איזה סוג שחקן אתה מחפש כל שנה כמעט יש אחד או כמה מעל 30% ואם לא אז ממש קרוב.
              ואכן מוזס עשה מעל 9000 נקודות מהקו.

            18. שנינגס זה לא חריג אלא גבוה ואכן באטלר אחד שיודע לנצל את הקו.
              כאמור כבר הבאתי דוגמאות שהלכו יותר ממנו.

            19. ובהסתכלות של קריירה ולא עונה אז כן באטלר זז יותר לקצה הסקלה (אבל עדיין לא אאוטלייר)

            20. sheet 3

            21. למען ההגינות, המדד שבחרתי (ftm/ppg) הוא לא מספיק מדויק. למשל, הוא מעניש שחקנים שקולעים מהעונשין באחוזים גבוהים (לעומת שחקנים כמו יאניס למשל) או שחקנים שלא זורקים הרבה שלשות (במקרה הזה זה מראה כמה הארדן הכי גרוע באספקט הזה).
              אני עדיין מספיק בטוח בעצמי להגיד שבאטלר הוא דוגמה די חריגה בנוף

            22. הלכתי לבדוק, מוזס עשה סך הכל 8531 נקודות מהקו, פחות מ-9 אלף. סך הכל מהוות כ28.8 אחוז מנקודותיו בקריירה. הייתי חייב להעמיד את המספרים על דיוקם. לגבי השיח, עוד לא ברור מי מה ולמה.

            23. אתה לא יכול להביא את הנתונוני נקודות עם ה-ABA ולהביא עונשין רק מה-NBA. המספרים שרשמתי מדויקים.

            24. הקובץ sheets שהוספת מראה שאין הרבה שחקנים טובים מעל באטלר במדד הזה בראייה היסטורית. די מטורף

            25. שנניגנס – ציינת נכון שבחרת להסתכל על נתון שמצריך אחוזי קליעה טובים מהקו (למעשה מוזס מאלון קצת חריג באספקט הז למשל). כאמור ההתיחסות הראשונית הייתה לעונה ספציפית ומבחינת זה 32% זה לא חריג במיוחד. לבאטלר יש כמה וכמה עונות כאלו (בעיקר מאז שעבר למיאמי) וזה מה שבאמת מזיז אותו לקצה היותר גבוה של הסקלה.

            26. בשורה התחתונה, גימי אחלה גבר, אבל הוא גם בן זונה גדול מאניאק בסגנון המשחק שלו. מצד אחד הוא פייטר, שומר, תוקף את הסל וווינר, אבל , וזה אבל קטן, הוא גם חוכמולוג שיודע למשוך עבירות וללכת לקו, כמו הנוכלים הגדולים מכולארדן-ם. והסטט שדיססקנו כאן מוכיח זאת. כנראה גם מוזס היה כזה. לא ראיתי אותו בלייב כדי לחוות דעה מוצקה

            27. האחוז הנורמלי כיום לכוכבים הוא 20%-25%. מי שמתקרב ל30% או חוצה אותו נמצא בחברה לא כל כך טובה

            28. יש שם 7 שחקנים עם מעל 10000 נקודות שיש להם נתון גבוה יותר.
              וצריך לזכור שעד סוף הקריירה צפוייה לו דעיכה מסוימת.
              שים לב לשחקנים כמו שרונאס מרצ'ולניאס או דיוויד רובינסון – לא בדיוק שחקנים שהיית חושב עליהם בתחום.

            29. עידו, אתה בטוח שהמספרים שהבאת מדוייקים ואני טעיתי? אשמח אם תצביע ותקשר אותי בלינק. אני די בטוח שהמספרים שהבאתי נכונים, שאבתי אותם מתוך nba.com

            30. שנניגנס רק שג'ימי לא באמת "כוכב" בכל הקשור ליצירת נקודות הוא יותר בכיוון (ואני קצת מקצין) של צ'ונסי בילאפס בהיבט הזה.

            31. הבנתי אז, בהינתן הלוגיקה של הגילרים, עצם העובדה שמגיק בעונת האם וי פי שלו הלך הרבה לקו, מבטלת את הטענה שגימי באטלר (שאני ממש אוהב) יודע לנצל את השיפוט המודרני כדי ללכת הרבה לקו. למען הסר ספק, בהינתן הלוגיקה של האשך, גימי הוא נגר כי הוא קולע מעל 30 אחוז מהנקודות שלו מהקו ורק בזכות זה שהוא מנפח את סטט הנקודות שלו מהקו הוא נחשב לכוכב. לדעתי האישית, גימי לא נגר, הוא אולסטאר לגיטימי. הוא לא קרוב למגיק, וכנראה שגם לא למוזס. אבל הוא אחלה מניאק.

            32. אני לא אמרתי שבאטלר לא יודע לנצל את השיפוט – פעם קראו לזה "יודע לסחוט עבירות". אני רק אומר שלשיפוט ה"מודרני" יש חלק מאד קטן בזה. תמיד היו ותמיד יהיו שחקנים שידעו למצוא את דרכם אל הקו.

            33. להשתמש במדד הזה כמצביע על שחקנים לא ישרים שמתחמנים את השיטה בשביל לגנוב נקודות זה חוסר יושרה מחריד.
              המדד הזה הרבה יותר מעיד על סגנון המשחק של שחקן, אזורי וסוג הזריקות ששחקן לוקח וקיימת בו הטייה חזקה מאוד כפונקציה של אחוזי הקליעה של שחקנים מהעונשין.

            34. פה אתה מגזים. ״חוסר יושרה מחריד״? יש פה מדד שמאוד מתקשר לנושא שנבדק.
              כמובן סטטיסטיקה זה רק חלק קטן מהאמת וכל מקרה לגופו.
              הפרשנות שלי במקרה של באטלר זה שהוא לא כל כך טוב בכדורסל טהור (לשים את הכדור בסל), ולראייה זורק מעט מאוד ל-3, אבל שחקן חכם מאוד, חזק, מבין את היתרונות שלו, וכמובן החוזקה הכי גדולה שלו בעיניי היא המנטליות.

            35. כן?
              תן לי עשר שמות של שחקנים בעשרים השנים האחרונות שידועים כסחטני עבירות במרמה בלי להסתכל ברשימה

            36. ואז תוסיף עשרה צדיקים מאותה תקופה

  5. מעורב מעולה מנחם
    אנחנו צריכים להנות מכל רגע ורגע של סטף ו KD
    סטף יהיה בן 36 בחודש הבא, דוראנט בספטמבר
    אני לא זוכר שחקנים בקליבר שלהם שמשכו בגיל כזה, ביכולת שהם מציגים (טוב… לברון)
    הם עברו פציעות לא קלות ועדין משחקים בטופ שלהם
    השלשה של סטף לא הגיונית
    הוא היה צריך להתכופף בכדי להגיע לכדור (מסירה גרועה) והצליח לשחרר סוויש מטורף
    זה בלתי נתפס, מצאתי את עצמי מוחא כפיים מול המסך
    צפיתי בהמון משחקים של KD וסטף השנה
    לפני שיגמר …
    אני מאחל להם לשחק עוד 4 עונות לפחות

      1. יותר על זה שבחר בקיירי חחחחחחח לעזוב את סטף היה נחוץ עבורו ללגאסי אי אפשר לשכוח את זה, אחרת היה נזכר כאחד שאף פעם לא הוביל קבוצה והיה מתווכח בטוויטר על זה שהוא היה יותר טוב מסטף. היו לו 4-5 אליפויות אבל זה לא מספיק, צריך להוביל. רק חבל שבזבז את זה עם קיירי ולא בנה קבוצה טובה, הוא היה טופ 5 אי פעם אם היה לוקח טבעת לבד, כמו סטף אחרי 22

    1. סטף באמת מדהים אבל אתה בוודאי זוכר שחקנים בקליבר הזה, בגיל הזה. מייקל לקח את האליפות האחרונה שלו בשיקגו בגיל 35 וחצי. אמנם קצת צעיר מסטף כיום, אבל להבדיל מסטף שמתחרה על מקום בפלייאוף היום מייקל היה השחקן הכי טוב בליגה.

    2. פלוס אינסוף. כל אחד ואחד מאיתנו כאן צריכים להינות מסטף וקיידי בשנים המועטות שנותרו להם בקריירה. תרשה לי להוסיף לרשימה את האנומאליה שאתה ציינת בשם לברון. שימו את ההייטריות בצד, ותהנו מהתופעה שנקראית לברון גיימס לפני שהוא פורש.
      .
      סורי מראש לאשך וכל הללל, איט איז וואט איט איז.

        1. זרקת מלא פיתגמים לאוויר. לברון שחקן על ואני נהנה מלראות אותו משחק, ואני תמיד מעודד כנגדו, גם לי יש אלרגיה לאישיות שלו, אבל כשחקן כדורסל הוא טופ 2 היסטורי אני חייב להודות אף על פי ש..

            1. נסכים על לא להסכים, בוא נקווה יחדיו שלוקה וניקולה ידיחו אותו למטה. ייתכן עדיין, כי הבחור עדיין משחק, ברמה התיאורתית שהוא יזכה בעוד אליפות או שניים, ואז יש בעיה בדיוני העז.

    3. המסירה היתה טובה. ביל לא היה אמור להיות בעמדה לחטוף את הכדור. הוא הצליח לחמוק מחסימות והבין לאן הכדור ילך. אם המסירה היתה בקו ה"נכון" הוא היה חוטף או לפחות מסיט את הכדור.

  6. אגב הקייס של סטף לגואט – האיש בן 36. היכולת שהוא מציג העונה טובה בעיניי מהיכולת של לברון בכל עונה מאז 2018. אני מחכה לשמוע במדיה את הדיברום על הלונגג'ביטי ותמונות של השלשות עם כיתוב הוא בן 36!!! כמו שעושים אחרי כל הטבעה של הקינג כבר 5 שנים חחחחחח

    סטף משחק הרבה יותר טוב, ובניגוד לקינג שהיה מגן מעולה והריד כמה הילוכים, סטף דווקא ההשתפר בהגנה בשנים האחרונות. בוא נגיד שלברון עכשיו ב70% מהשיא, סטף באיזור 85%. ומבחינת פיק העונה שלו ב2016 לא נופלת מאף אחד בהיסטוריה, ומבחינת טבעות ההיא של 22 לא נופלת מאף אחד בהיסטוריה, ומהבחינה הקבוצתית הוא הוביל את הקבוצה הטובה בהיסטוריה, בקיצור הוא הרבה יותר קרוב לגואט משחושבים.

      1. גם אין לו ריקודי בטן קליר פאת ושחיה צורנית חחחחחח

        השחקן שהכי כיף לראות בליגה, שווה לקום בחמש בשביל לראות את מה שהוא עושה, אשכרה ווי אר אול וויטנס לקלע הטוב בהיסטוריה, לא נראה לי שיהיה קלע טוב יותר בעתיד. הבחור קוסם. בשיחות עם אנשים מרגיש שככל שהאדם ראה יותר מחשקים ככה הוא יותר מעריך את סטף, ומי שיותר רואה תקצירים בוקס סקורס ואנליטיקס יגיד שהוא לא קרוב בכלל ללברון והוא בקושי טופ 15 כי הוא קלע 23 אלף נקודות, קצת דומה לקובי בזה

        1. קמת מתנשא, הקטע של "תקצירים ובוקס סקור".
          מכבד את דעתך, או את הדעה של כל אחד אחר שצופה בעקביות לגבי עז כזאת או אחרת.
          אישית,
          לטעמי גם קר וגם לברון מתחת לקארים ומייקל ברשימת העיזות.
          השוואה בין הצמד?
          לברון בגיל 37 קלע יותר מקרי השנה, ובאותו אחוז אפקטיבי.
          לגבי היכולת בשיא?
          אני צופה בכדורסל מאז 1985,
          וברשימה שלי (מי שיצא לי לראות לא רק בהיילייטס) בירד 87', ג'ורדן 91' , שאקיל 01' ולברון 18' (בשיקלול עונה רגילה הפלייאוף) נתנו את העונות הגדולות ביותר.
          .
          השורה התחתונה?
          מכבד כל דעה. באמת חושב שקרי שחקן על,
          זה לא משנה את דעתי שקרי בשלב זה לא נמצא מעל לברון על הסולם הדמיוני.
          אהה, ואני לא ניזון רק מהיילייטס…

          1. לא היתה כוונה להתנשא, אני מכיר הרבה אנשים שקמים בבוק ופותחים את הבוקס סקור בלבד, ואז רואים תקציר או שניים. יש קורלציה בין כמה הם קרובים לזה לכמה הם מעריכים את סטף, ודוגמה לזה זה המשחק מאתמול. הסטט שלו שם נראה בינוני משהו בשביל היום, בהשוואה ללוקה שיי או אפילו פוקס. זה בסדר לראות תקצירים, בסדר להסתכל על תוצאות ובסדר להקשיב לאנליטיקס, וכל המשלב בין זה לבין צפייה הרי זה משובח.

            נראה שהנקודה עברה קצת לא נכון אז התנשאות לא הייתה הכוונה, יותר משהו בסגנון את מול סטף קלע 30 והוסיף 9 ו6, אם לא ראית את המשחק זה נראה כמו משחק נחמד, עוד יום במשרד בשביל שיי ויום חלש בשביל לוקה. אם צפית במשחק ראית דרגת קושי וביצוע מטורפת והופעה מדהימה של שחקן אדיר.

          2. אגב מסכים עם הרשימה שלך, קרי של 16 לא נכנס בגלל פלייאוף, אולי יש קייס לקרי מ22, אבל העונות שהזכרת בשקלול הן הגדולות ביותר גם בעיניי.

          3. כדורסל הוא משחק קבוצתי שיש בו גביעים. יש שחקנים שהמזל לא שיחק להם ונקלעו לקבוצות חלשות. הם בכל זאת בלטו אבל לא מיצו את הפוטנציאל. ריק בארי ודוראנט לדוגמא. שניהם שגו בניווט הקרירה שלהם ולכן הסתפקו האליפות אחת או שתים. לברון תמיד קיבל קבוצות טובות סביבו (גם בסיבוב הראשון בקליבלנד) ואחרי שעזב את קליבלנד תמיד היו איתו בקבוצה טופ – 10 אחד לפחות (וויד, קיירי, דיוויס). גם סביב קרי היו קבוצות טובות אבל רק בשנים עם דוראנט שיחק איתו שיחק טופ-10.
            .
            אפשר לסכם את הדיון ולומר שפאונד פור פאונד קרי הוא הגואט. כל השאר אינו ניתן להסכמה.

    1. הקטע הכי מדהים אצל סטף זה דרגת הקושי – הוא קולע סלים שאי אפשר לקלוע גם ללא הגנה, אני מדבר על שלשות אוף דה דריבל ועל קוויק ריליס וכמובן על טווחים. ג'ורדן לא היה מגיע משם. בכדורסל של היום החפירות של מייקל מהפוסט ששוות 2 נקודות היו הופכות לחרב פיפיות לקבוצה שלו. גם לגבי הגנה – מייקל הגן נגד כוכבים כמו דומיניק וקלייד, וגארדים כמו ג'ו דומארס, ג'ון סטארקס, רג'י מילר וג'ף הורנסק(!). הם בכלל לא באיזור החיוג של הסקילס של החבר'ה היום. אני לא מדבר על סטף, יש עוד עשרה בליגה שעולים עליהם בכל אספקט התקפי – פוקס, ג'ה, טייטום, ג'ורג', לוקה, קיירי, בוקר, אדוארדס, שגא, ולפני כמה שנים הארדן. את לילארד המושמץ כאן אני שם ברשימה עם סטף. הוא היחידי שיש לו את הטווחים ואת דרגות הקושי והחדירה שלו אפילו טובה יותר.
      אם נסתכל אחורה, אני חושב שמג'יק ולארי היו יכולים להתאים את עצמם לימינו ולהיות בלתי עצירים באותן רמות. הם היו חריגים כל אחד בדרכו – מג'יק בגלל הגודל והמסירה, לארי הוא כמו המלחין באך – למרות שהיה מלחין קלאסי ולא ידעו בזמנו על ההרמוניות הצורמות של הרומנטים ובראשם בטהובן ושוסטקוביץ' – באך היה מסוגל גם בתקופתו לכתוב כל הרמוניה שהייתה קיימת או שתתקיים בעתיד. משהו שהוא מעל הכל. זה לארי.
      דראפט כל הזמנים (על פי תועלת):
      1. סטף
      2. מייקל
      3. לברון/לארי
      4. קארים
      5. דוראנט/מג'יק

      1. צריך רק להזכיר שאת כל אחד אפשר לשפוט על פי איך שהוא התאים את עצמו למשחק שהיה בתקופתו, למרות שכל אחד השפיע ושינה את המשחק אחרת (אפשר לטעון למשל שסטף השפיע יותר מאחרים)

        1. חחחח אחינו קובי זה הפייבריט שלך אז אני נותן לו כבוד אבל אני לא חושב שהוא שם – אולי מבחינת אופי (כדורסל) אבל לא מבחינת יכולת. לדעתי הקליעה שלו לא הייתה מספיק יציבה… אם נעשה פרפראזה על מגיב שהיה כאן פעם – קובי זריקה חשודה… חחח

            1. אז זה קובי זריקה מחשידה = קז"מ. אגב אנליטיקס, הזריקה של קובי באמת הייתה מחשידה, ואפשר לראות את זה באחוזים שבה היא נכנסה. פה האיזון בין לצפות בקובי ולראות שחקן גדול, עם אופי גדול, אבל גם לראות שהיעילות לא תמיד בשמיים, ויש גדולים ממנו.

            2. האחוזים של קובי היו לפעמים גרועים לא בגלל בעיה בזריקה אלא בגלל בעיה בראש.
              במשך קטעים ארוכים מדי הוא היה משחק סוליסטי ועם ראש בקיר.

  7. תודה מנחם.
    הסל של קרי אדיר, עם הסיבוב הנמוך והכל.
    יש לך הטיה עם שרודר בגלל שהוא היה טוב באליפות העולם. בלידה הוא לא בדיוק שובר שיויון.
    גם דינווידי לא.
    האסיסט המדהים של הליברטון – למיטב זכרוני לקוהבי לא היה אף פעם אסיסט כזה.
    מה עם פינת הטבע? הקוראים האדוקים מתגעגעים.

    1. הקריאה העדינה של זה הוא שהוא התכוון שהוא מסר לעצמו עם הקרש (ואז קלע במקום למסור)
      הקריאה הפחות עדינה הוא שלא ראה את המהלך וחשב שקלע בעצמו אחרי הזריקה מה שבריאנט אכן עשה מספר פעמים

  8. אנשים לא מבינים פה בכלל עצם ההשואה של סטף לשקץ זה בדיחה. סטף הוא כשרון על שחקן כדורסל אמיתי טהור מלהיב דריבלר על קלעי על מוסר על כזה שאתה נהנה לצפות בו קם בשבילו יש מה ללמוד ממנו.

    השקץ לעומתו זה יצירה של התאגיד מלאכותית מסורבלת דוחפת שחקנים חיה על שיפוט כדרור חלש קליעה חלשה משחקו מבוסס על שיפוט וחוקי הבידורסל העצמה תקשורתית של כתבי חצר קליר פאת שהליגה דואגת להשאיר את המותג על המדף בכל מחיר למרות שפג תוקפו, אין כלל מה ללמוד ממשחקו המגושם והגמלוני.

    בשפת דה שוט כמו להשוות את בטהובן לדודו אהרון

      1. חחחחחחחחח זו הגזמה רצינית. לאנס? סטיבנסון? לברון עם כל הביקורת הוא טופ 5 לכל הפחות, ואם אתה מקצין ומפליג גם אז קשה לשים אותו מחוץ לעשירייה. אתלט נדיר שלא היה כמוהו בליגה, ועל אף שלא מצטיין בקליעה או כדרור, הוא jack of all trades, אול אראונדר שבשיאו היה מגן אדיר ובלתי עציר בהתקפה, פליימייקר מעולה ועוד ועוד. אין תחום חלש במיוחד במשחק שלו, במקרה הרע קליעה בינונית, ומדובר באחד המסיימים הטובים ביותר. (ואולי קצת לא קלאץ', נניח, אבל גם בזה הוא לא כזה רע)

          1. נו ומטריפל טים צריך לנסות למסור לשחקן פנוי לא? או שזה לא הממבה מנטליטי חחחחחחח
            בסוף משהו כמו 43 אחוז בקריירה ו30 אחוז מהשלוש זה לא מדהים ולא מאוד יעיל, ובסוף זה קשה לשים אותו בטופ 5 נניח, לא שיש ויכוח שהוא בין הגדולים וטופ 10. גם אם כבר נכנסים לזה אז קח בחשבון שהוא היה כינור שני לשאק סטייל קיירי ללברון(על אף שהוא טוב בהרבה מקיירי) בתריפיט, כלומר לא היה ספק, בניגוד לסטף ודוראנט נניח, ששאק הוא הטוב יותר והטוב בעולם בשנים האלה

            1. בגדול אני מסכים, זה היה בדיחה על איך שמעון היה עונה לך. נשאיר לו את הבמה

            2. קובי היה מס,2 של שאק רק באליפות הראשונה חאחר מכן בסדרות הגמר האמיתיות גמר המערב הוא זה ששלט. להשוות אותו לדרעק כמו קיירי זה בדיחה

          1. חחחחח אז למה מתון? איפה השחייה הצורנית וריקודי הבטן והכוחות המשולבים של הרמטכ"ל המפקד העליון קינג ג'יימס מהwwe שמארגן לו waaw?
            אם לורנזו בראון היה מקבל את התמיכה של התאגיד כמו השקץ ואת הקליר פאת גם הוא היה עם לגאסי של הנבחר האחד והיחיד חחחחחחחח
            נחכה לתשובה אמיתית של היו"ר

    1. משהו קטן לא מסתדר לי. ללברון יש 2000 אלף נקודות בקריירה ועוד מלאן תלפים הישגים היסטוריים שהוא מוביל בהם וגם בגילו המופלג. עכשיו אני מבין שסטף, דוראנט, קוואי, יוקיץ', יאניס וכל הגדולים מתרפסים בפניו ועוזרים בהווה, אבל לברון התחיל לפני 20 שנה, ואז שיחקו דאנקן, גרנט, אייברסון, ונוביצקי. היי, קובי בריאנט האליל שיחק אז! אז כל אלה ריפדו את דרכו של המלך, איך יכול להיות שהם שיתפו פעולה עם המזימה ועזרו לבנות את התאגיד, קובי?!

      1. לברון שחקן כדורסל כמו שהאלנד שחקן כדורגל.
        עליונות פיזית לא אומרת שהשחקן לא טוב, אז שאק מה איתו? מתאבק? מדובר באתלטים הטובים בעולם, אתלטים זה בדיוק העליונות הפיזית. כמובן שיפה לראות מישהו מתעלה בזכות סקילס, כמו נניח מסי/סטף, ויפה לראות שילוב של אתלטיות וסקיל, כמו מייקל/רונאלדו, אבל קודם כל לברון הרבה יותר סקילד מיאניס למשל, בקליעה מסירה וחוכמת משחק, וגם יאניס הוא שחקן כדורסל במלוא מובן המילה.

          1. בגלל שהדיון הוא היסטורי ולא על היום, נניח ללברון בשיא שיקוציותו בלייקרס. לברון של 2016, לברון של 2018, לברון של ההיטלס, לברון הצעיר כפרוספקט ובקליבלנד, הוא הרבה יותר מהטענות(המוצדקות רוב הזמן) על השיקוץ ועל השיפוט. הוא כנראה האתלט הכי טוב שהיה בספורט הזה מבחינה פיזית, ומוכשר בהרבה תחומים של המשחק, גם אם הוא לא "הקלע/הדריבלר/הדומיננטי/הווינר הגדול אי פעם" אלא פשוט עושה הכל ברמה טובה ומעלה.

            1. הוא תמיד דחף את המגן עם היד הנגדית כדי לפלס דרך לסל, כשלמגן אסור לעשות כלום, ומנגד נתנו לו להרביץ בהגנה בלי לשרוק. וגם נושא הצעדים.

            2. האמת באמצע בין הזנמסטר לטמיר. הבעייה שלברון פוסט מאמי כבר נהיה לא נעים לצפייה – עוד לפני כן היה בעייתי. ההטבעות והשמאליות יפות – אבל הזריקה כואבת בעיניים.

        1. עליונות פיזית סבבה אבל שהשופטים דואגים לך ודואגים ששחקנים יברחו לצד זה כבר תאגיד. משאק אף אחד לא ברח גם שהוא דרס שמרו עליו בכל הכוח. אני חוזר ואומר אין שחקן בכל היסטוריית הענף כולל ליגות נערים בארץ שמישהו עשה ככ הרבה קליר פאת ורץ קוסט טו קוסט בקו ישר בלי שום הטעייה וכלום וברחו לו לצדדים. אם יחברו את כל כוכבי הnba לדורותיהם לא יגיעו כולם יחד לכמות הקוסט טו קליר פאת קוסט של השקץ

  9. לא זוכר אצל מי קראתי את זה, אולי כאן בתגובות, אולי אצל ערן סורוקה או בדף אחר בפייסבוק. באמת לא זוכר למי לתת קרדיט.
    בכל אופן – האסיסט של האליברטון זהה לאסיסט שעשה קובי בדיוק באותו אולם ובדיוק באותו יום לפני איקס (אולי 8?) שנים.

  10. העמדה שקרי טוב מלברון מנותקת מהמציאות.
    שחקן בעל משחק "אסתטי" וקליעה נקייה לא יותר טוב בהכרח משחקן אתלטי שמשחקו מתבסס על כוח שכביכול לא נראה אלגנטי.
    גם מיספור טבעות פשוט זה דבר מאוד חד מימדי.
    מלבד האליפות בלייקרס, שאר האליפויות של לברון מרשימות עשרות מונים מהאליפויות של קרי.
    חוץ מאליפויות, ההגעות הרצופות של לברון לגמרים במשך כמעט עשור זה דבר שאין לא אח ורע מאז בוסטון של שנות ה60.
    הדומיננטיות של לברון שייכת לגדולים ביותר.
    לברון מגיל 20 סופרסטאר על שנמנה על השחקנים הטובים בליגה. לסטף התייחסו ברצינות רק בגיל 26-27.
    בגיל 22 לברון סחב קבוצת עיוורים לגמר כנגד כל הסיכויים.
    בעונת 18' לברון סחב קבוצת עיוורים נוספת באחת העונות הדומיננטיות בהיסטוריה.
    Mvp final אחד מול 4. 4 mvp עונה סדירה מול 2.
    8 חמישיות עונה לסטף (4 ראשונה ו4 שנייה) מול 13 ראשונה ועוד 3 שנייה ללברון.
    לברון היה בחמישיות ההגנה של העונה כמה וכמה פעמים, סטף לא אחת לרפואה.
    לברון היחידי בהיסטוריה עם Mvp final ב3 קבוצות שונות.
    הגמר ב16' אולי נחשב לאייקוני בהיסטוריה, כזה שרק ממנו חזרה קבוצה מפיגור 1-3.
    מבחינת זמינות לברון אחד השחקנים העמידים בהיסטוריה, אם לא בראש הרשימה. בזכות זה ובזכות הדומיננטיות שלו הוא מקום ראשון בנקודות עונה סדירה ופלייאוף ובשאר הסטטיסטיקות הוא ממש קרוב לשם.
    בשום נתון סטטיסטי, תארים אישיים או קבוצתיים, דומיננטיות בשיא, לא מוצאים גרם של עובדות שמוכיחות שסטף איכשהו מעליו.

    1. זו שאלה של greater מול better. בגדולה אין ספק שלברון גדול יותר משלל הסיבות שמנית, ולכן באמת להשוות כאן את סטף זה לא הכי הגיוני. בשאלה מי שחקן הכדורסל הכי טוב הרזומה פחות רלוונטי, ובגלל זה כוחם של סטף ושאקיל עולה, סטף של 16 ושאק של 2000 בדיון לטובים בהיסטוריה אצלי(לא הגדולים). אגב אצלי סטף ב22 זו אליפות מרשימה יותר מכל אחת של לברון, כן גם 16, בגלל שסטף של 22 שיחק עם סיוע של וויגינס וג'ורדן פול, קליי הרבה מעבר לשיא ודריימונד שבכלל סופסל. בסוף כשהשאלה היא את מי היית בוחר ראשון לחמישייה בפריים, זה כבר עניין של דעה וטעם אישי בין כל אחד מהשמות שנזכיר כאן, לברון סטף מייקל דוראנט קובי שאק טימי וכו'.

      1. אתה יכול לטעון על העונה הסדירה ב16' שהיא אחת הגדולות, מה שאי אפשר לטעון על הפלייאוף שהסתיים בתצוגת נפל בגמר מבחינתו.
        האליפות של סטף ב22' מכובדת מאוד , אבל הוא לא פגש שום קבוצה ממש איכותית לעומת ספרס הגדולה ב13 או אוקייסי המוכשרת ב12 או גולדן עצמה ב16.
        בפריים אין שאלה שלברון עדיף עליו, בטח בפלייאוף.
        אם אתה הולך לפי איכות השחקנים ששיחקה, ריצת הפלייאוף ב18 של לברון הרבה יותר גדולה מסטף 22. (מה לעשות שהוא פגש את קרי-דוראנט-גרין-קליי, שהשחקן השני שלו הוא לאב הפתטי).

        1. 16 הסתיימה בנפל של סטף לגמרי.
          את הספרס הגדולה ואת הווריורס לברון פגש עם צוות מסייע שלא רלוונטי לדיון על אליפויות גדולות, לרוב נהוג להחשיב את אלו שהן סוג של תצוגות יחיד, מה שבטח לא היה בהיטלס או עם קיירי.
          לברון של 18 עבר את אינדיאנה של אולאדיפו ב7, טורונטו ובוסטון הצעירה עם טייטום כרוקי.
          סטף עבר את דנבר בלי מארי, ממפיס של ג'ה ואת דאלאס של לוקה וברונסון. בעיניי הדרך לגמר של סטף קשה יותר, פלוס העובדה שזה נגמר באליפות בסדרה אגדית מול בוסטון, שעל אף שהיא לא מהטובות בהיסטוריה עדיין מדובר בקבוצה איכותית וטובה בהרבה מגולדן(שנתנו לה סיכוי של 14% לזכות). זה והטבעת לדעתי נותנים לו יתרון.
          אבל שוב בסוף זו דעה אישית, אני לא מערער בכלל על גדולתו של לברון ובדירוג של greatest אני שם אותו שני.

          1. ללברון ב16' היה את קיירי (לאב היה חושך בסדרה, ובכללי הוא אוברייטד ככוכב), אבל הוא היה בנחיתות לעומת גולדן עם קרי, קליי וגרין, שגם איגי חלק סופר חשוב.תחליף בסדרה זו בין סטף ללברון ותקבל סוויפ מהדהד מגולדן של לברון על קליבלנד של סטף.
            מסכים שבעונת 18' לברון לא נתקל בקבוצות חזקות, אבל הוא שיחק עם כלום ושום דבר.
            בעונת 22' ג'ה נפצע באמצע הסדרה, ברונסון בדאלאס היה טוב, אבל רחוק ממה שהוא מציג היום. לוקה יחסית היה לבד.
            הסדרה מול בוסטון הייתה באמת איכותית מאוד מצידו, אך זה לא מה שיטה את הכף על רזומה והישגים של 20 שנה.
            לא הוספתי גם את הסדרה האגדית בגמר המזרח מול דטרויט ב07', שלברון במשחק ה5 קולע את כל 25 הנקודות האחרונות של קבוצתו במשחק ועם סל ניצחון 2.2 שניות לסיום ההארכת הזמן השנייה בגיל 22 בלבד.
            אני מאוד מעריך את סטף, אבל לסחוב קבוצה בצורה כזו מגיל צעיר, בנוסף לשאר הרזומה במהלך השנים זה מפריד את השניים בצורה משמעותית.

            1. מסכים, אבל רזומה והישגים של 20 שנה לא רלוונטיים בדיון. השאלה היא את מי תיקח לקבוצה, את לברון של 16(למרות שבעיניי מיטבו היה במיאמי) או את סטף בשיא.

            1. לגיטימי

      1. כל שחקן היסטורי שיחק עם כוכבים.
        מגי'ק עם קארים ולהיפך. קובי לקח שלוש עם שאקיל ולהיפך. מייקל עם פיפן, קרי עם דוראנט סגרו את הליגה לשלוש שנים, בירד עם מקהייל.
        אפשר לציין את נובציקי כיוצא מן הכלל, אבל הוא זכה פעם אחת בלבד.
        שחקן גדול ככל שיהיה זקוק לעזרה.
        הבאבל דפק את הלייקרס שסיימו במקום הראשון בליגה עם הביתיות. הלייקרס היו פייבוריטים לזכייה גם לםני הבאבל.
        נכון שהוא קרס מול דאלאס, אבל מאז ועד 2018 הוא היה השחקן הכי טוב בכל סדרה שהשתתף בה, כולל סדרות שהוא הפסיד.

          1. זה רק השערה שלא ניתן להוכיח.
            שנה שעברה שהם מבוגרים ב3 שנים לא נפצעו בריצת הפלייאוף שלהם.
            ניצחו והיו הכי טובים – ומגיע להם.

  11. אני רוצה לציין לשבח את בריאן וינדהורסט שכבר לפני חודש וחצי טען בבטחון שג"ס לא יעשו שום עסקה משמעותית בדד-ליין

  12. אני לא ממש רוצה, אבל סיקרנת, תן רשימת שמות ואחוזי נקודות מקליעות מהקו ואגיב מי חריג לדעתי, כאשר גימי הוא הסטנדרט בעונה הנוכחית לפי המגיב ״שנניגנס״ שהציב את המספר 32.71% כנתון שכרגע גימי מוביל את הליגה.

        1. דאגתי להגיב את אותה התגובה גם בשירשור המקורי אחרי שהבחנתי שתגובתי נקלטה כתגובה חדשה, מתוך כוונה לשמור על רצף לוגי בדיונים המדהימים שמתפתחים כאן

      1. רק לשם המחשה דוגמא שלדעתי הרוב לא יחשבו עליה כ"שחקן שחי מהקו" מג'יק גונסון בעונת MVP אחרונה שלו – 32.3% (והיו לא מעט שנים עם אחוזים גבוהים יותר).

  13. מקרה עצוב מאד לאתלטיקה העולמית. קלווין קיפטום הקנייתי בן ה-23, שיאן העולם במרתון, נהרג בתאונת דרכים בקניה עם מאמנו.
    הוא קבע את השיא בשנה שעברה במרתון בשיקאגו. הזמן הוא 2:00:35 שמהווה שיפור של 34 שניות לזמנו של אליוד קיפצ'וגה בן ארצו.
    https://sports.walla.co.il/item/3643200
    קישור לסרטון יוטיוב על הריצה שבה שבר את השיא:
    https://www.youtube.com/watch?v=KnTQBH-2HvU

  14. רק לא הבנתי איך לאותו אתלט על ,שלא ראינו מעולם וגם לא נראה בעתיד ,איך לאותו אחד נתפסו השרירים באותה סדרת גמר עד שנאלץ לרדת לספסל בדיוק ברגע הקריטי ???
    משל היה רפי אוסמו בדקה 120 של חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל נתניה.

    אני עוד לא ראיתי שחקן כדורסל יורד מהמגרש בגלל התכווצות שרירים ,מה לעשות…

      1. הייתי באתר תחת שמות אחרים….לא מקבל את ההסברים ,פשוט זה התמוטטות מנטלית שהקריסה את השרירים.
        לא זכור לי מקרה כזה ,לא לפני ולא אחרי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט