חם מהתנור: לברון בקאבס!/רועי ויינברג

לברון בקליבלנד

4 פעמים MVP, פעמיים אלוף ואחד מגדולי השחקנים בהיסטוריה, לברון ג'יימס, חוזר לשורות הקליבלנד קאבלירס.

ג'יימס שיחק במיאמי היט מ-2011 עד 2014, והגיע איתה ל-4 גמרים רצופים, מתוכם הקבוצה זכתה ב-2 אליפויות, ב-2012 ו-2013. השחקן יקבל חוזה מקסימום בקליבלנד, וצפוי לשחק שם כ-4 שנים.

ג'יימס פרסם ההחלטה במאמר פרי עטו בספורט אילוסטרייטד, בו אמר כי עזב קליבלנד כדי לקחת אליפויות, ועשה זאת במיאמי. הוא הוסיף כי קשה לעזוב מה שנבנה בסאות' ביץ', אבל שהוא רוצה לחזור למקום בו גדל, והפך למי שהוא היום. כזכור, ג'יימס בילה 7 עונות עם קליבלנד, מ-2003 עד 2010, והגיע עמם פעם אחת למעמד הגמר, ב-2007. ב-7 עונות בקבוצה, ג'יימס קלע 27.8 נק' עם 7.2 ריב' ו-6.9 אס' לערב.

בעונה האחרונה, ג'יימס קלע 27.1 נק' עם 6.9 אס' ו-6.4 ריב' לערב. שילוב לברון בקליבלנד, לצידם של 3 מ-4 הבחירות הראשונות בדראפט האחרון, קיירי אירווינג, אנטוני בנט ואנדרו וויגינס, יוצר קבוצה מאיימת באוהיו.

כאשר מאמן הקבוצה, דיוויד בלאט, נשאל האם הוא מתרגש לאמן את לברון, הוא ענה בכך שהשאלה הנה האנדרסטייטמנט של העשור.
*

פניקס: הקבוצה החתימה את פי ג'יי טאקר, שחקנה בעונה האחרונה, על חוזה של 16.5 מיליון דולר ל-3 שנים, כאשר השנה השלישית, ששווה 3.8 מיליון דולר, אינה מובטחת. ב-2013/14, טאקר קלע 9.4 נק' עם 6.5 ריב' למשחק.

הקבוצה נפגשת עם שחקן סקרמנטו קינגס בעונה האחרונה, איזייאה תומאס. במידה ותומאס יחתום בקבוצה, זה סותם את הגולל, כנראה, על החזרת אריק בלדסו לפניקס.

*

יוסטון: עקב מעברו של ג'יימס לקליבלנד, כריס בוש נוטה לקבל בחיוב את הצעת הרוקטס לשחקן, 96 מיליון דולר ל-5 שנים. מנג'ר אנונימי מהליגה (לא דריל מורי), דיווח כי הרוקטס מנסה לנקות את גג השכר שלה, כדי לפנות מקום לכריס בוש. כמו כן, דווח כי הרוקטס והסבנטי סיקסרס מנהלות שיחות בשעות אלה על טרייד אפשרי של ג'רמי לין לפילדלפיה.

הקבוצה העבירה את רכזה בעונה האחרונה, ג'רמי לין, ללוס אנג'לס לייקרס, יחד עם בחירת סיבוב ראשון עתידית, בתמורה לכלום. החוזה מאפשר לרוקטס להחתים, מלבד את בוש, את צ'נדלר פרסונס (הווה אומר להשוות הצעת המקסימום שלו מדאלאס, 46 מיליון דולר ל-3 שנים;הרוקטס צפוייה לעשות זאת אחר החתמת פאוור מיאמי)

*

מינסוטה: קווין לאב צוטט כאומר שישמח לעבור לקליבלנד בטרייד פוטנציאלי, ומקור דיווח כי כעת יש שיחות בין הוולבס לקליבלנד על טרייד של קווין לאב תמורת הבחירה הראשונה בדראפט 2014, אנדרו וויגינס. פמיילתו של השחקן אמרה כי אינה מאמינה שיועבר למינסוטה.

*
lebron

קליבלנד: שמועות חזקות טוענות כי לברון ג'יימס חותם מחדש בקבוצה, וצפוי להודיע על כך בקרוב דרך אתרו, לברוןג'יימס.קום (lebronjames.com). לא ידוע האם השמועות אמיתיות או לא, נכון לעת כתיבת שורות אלה, ומקור מדווח כי הקאבלירס לא קיבלו הודעה על החלטת לברון, ויודעים שהצהרה של השחקן לא צפוייה לקרות באחר הצהריים הזה (שעון אמריקה-הלילה הזה, שעון ישראל).

נציג ממשטרת אוהיו אמר כי הם לא מתכוננים מבחינת סידורי אבטחה או כל דבר כזה לחזרתו של לברון לקליבלנד, דבר הרומז כי כנראה לא תהיה הודעה רשמית בקרוב.

*

ממפיס: בנו אודריך חתם על הארכת חוזה דו-שנתית בקבוצה, בבי אנואל אקספשיון, דבר האומר שחוזהו לא יחשב מתחת לגג השכר. השחקן צפוי לקבל 2.1 מיליון דולר לשנה בחוזה. בעונה האחרונה, אודריך קלע 4.9 נק' עם 2.8 אס' ב-15.7 דקות לערב.

*

דאלאס: קבוצות דיברו עם שחקן הקבוצה בעונה האחרונה, שון מריון, בקשר למשחק אצלהן בעונה האחרונה. מריון לא צפוי להמשיך בדאלאס, על פי הדיווחים, במידה וצ'נדלר פרסונס יצטרף למאבריקס. כזכור, השחקן קיבל הצעת חוזה של 46 מיליון דולר ל-3 שנים מהפרנצ'ייז.

הקבוצה מדברת עם יוסטון על סיין-אנד-טרייד תמורת פרסונס.

*

פורטלנד: הבלייזרס החתימו את רכז גולדן סטייט בעונה האחרונה, סטיב בלייק, על חוזה לשנתיים, בשווי 4.2 מיליון דולר, כאשר לשחקן יש אופציית יציאה מוקדמת מהחוזה. בעונה האחרונה, בלייק קלע 7 נק' עם 5.6 אס' למשחק, כאשר שיחק בגולדן סטייט ובלייקרס. החתמת בלייק בפורטלנד כנראה סותמת את הגולל על המשך מו וויליאמס בקבוצה, והיו שמועות שקשרו את השחקן לדאלאס מאבריקס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 217 תגובות

  1. בנתיים רצים בטוויטר דיווחים על עשרות אוהדי מחוץ לבית של לברון וכמה ניידות משטרה באזור. אולי הם פוחדים שישרפו את המקום אם הוא יחליט לחזור למיאמי.

  2. מעניין אם יוסטון ישוו את ההצעה על פארסונס או יעדיפו ללכת על בוש (אם באמת לברון יסע צפונה)

    שניהם לא באמת שווים את החוזים שהציעו להם (שניהם שווים בסביבות ה10 לדעתי).

  3. רועי, בגללך נכנסתי לאתר של הנמושה.
    דבר כזה מגעיל לא ראיתי מימי.
    רק שתדע שזה לא ישכח ולא יסלח לך על שעשית לי את זה.
    (וזה יחשב נגדך בדיון הקרב ובא לנוגע לבקשת ההצטרפות שלך למועדון האקסלוסיבי שלנו).

    אגב, נחצה עוד קו אדום הלילה.
    חמאס העיר אותי משינה.
    דמו בראשו

    ועל הדרך אם אני כבר מחלק אזהרות (משל הייתי ביבי ממש) – ז' – כדאי שתברחי מהר כי אני דולק על התחת שלך והחקירה מתקדמת היטב!

    1. גם אני לצערי עשיתי את אותה טעות

      השאלה היא האם האיש מגלומן רציני או שבאמת אפשר להאשים את מערכת יחסי הציבור שלו ואת היועצים שלו

    2. אשך !! איפה הקווים האדומים שלך ?
      לייק לתמונה של בוש בביקיני ?
      מעדיף לגלוש באתר של ערוץ הספורט לפני כניסה לאתר של לברון

  4. מה יהיה עם בוסטון מה??!! פשוט דיכאון מה שהולך עם בוסטון אהובתי. טרייד על לאב כנראה שכבר לא יהיה, מרכוס סמארט לא פוגע בכלום בליגת קיץ, כל השחקנים שחלמנו עליהם, כמו הייוורד ופארסונס כבר לא יגיעו (ואולי טוב שכך, עם הסכומים שזורקים עליהם). בינתיים אינג' חושב שצריך להסתפק באיזה זלר.
    מקור האושר היחידי שלי בימים אלו זה ההתנהלות של הלייקרס, שללא ספק הולכים להתחרות איתנו על תואר הקבוצה הגרועה בליגה בעונה הקרובה.

    1. באסה, אך מוקדם לשפוט את סמארט. הדרך לצאת זה עם טרייד, אך לא ברור מי יבוא עם הרוסטר הקיים. נחכה ניראה לי כמה שנים למטה…

    2. טרייד על לאב לבוסטון כבר כולנו ידענו שלא יקרה אחרי שאמביד לא היה זמין בבחירה -6(וזה בערך הקלף היחיד שבבוסטון קיוו להחזיק).

      להגנתו של סמארט צריך לציין שהוא לא משחק כמעט כPG בליגת הקיץ.
      ואני התרעתי כמעט כל העונה שהוא צריך לשחק כPG ולא כSG לפחות עד שיפתח קליעה(שזה העקב אכילס שלו גם בOK סטייט) וישפר את קבלת ההחלטות.

      כPG הוא צריך להוביל כדור, לחדור הרבה לצבע, לנצל את העובדה שהוא ריבאונדר מצוין ושחקן מאוד אגרסיבי בדרך לטבעת, ללכת הרבה לקו, להוציא כדורים החוצה ובעיקר להפגין את ההגנה המצוינת והיתרון במשקל ובשרירים שיש לו על 98 אחוז מהPG בליגה.

      הכי טוב לבוסטון זה לא לנסות אותו ליד רונדו אלא לעשות טרייד על רונדו.

  5. למרות השמועות לא האמנתי שזה יקרה, הייתי בטוח שהוא ירצה להמשיך במיאמי עם ריילי , ועכשיו לעשות את המעבר הזה בשיא הקריירה לקבוצה של שחקנים צעירים ומאמן חדש, קל זה לא יהיה.

  6. לברון בקליבלנד סופית.
    לס נצפה משוטט בטרוף ברחבי גרינוויל ומנסה לרכוש מבעוד מועד חולצות של קליבלנד קבוצתו משכבר הימים

  7. נראה לי לאב כבר אורז מזוודה ומחפש בית בקליבלנד.. אפקט הדומינו התחיל .. בוש יסגור ביוסטון .. ומלו נראה לי בסוף יפתיע ויסגור בשיקגו

  8. שתי קושיות:
    1 – כמה "אוהדי" מיאמי יעברו לאהוד את קליבלנד?
    2 – האם השנה נדע כמה גדול ספולסטרה עם מה שיישאר במיאמי (שיהיה כנראה עלוב יותר ממה שהיה בלייקרס השנה)

    1. אתה מדבר לא יפה ומאד פוגע באוכלוסיה גדולה מאד של אנשים ואני בתוכם שאהדו את קליבלנד עוד מהימים של מארק פרייס והסתתרו פחות או יותר מאז שלברון עזב. עכשיו זה הזמן שלנו!

  9. וויטרס ואירווינג ויגינס ולברון ווררזאו. מה ויגינס ישחק? לברון הרי ישחק ב – 3.
    פאק איזה קבוצה. גמר מזרח כמו כלום השאלה אם בלאט יידע לנווט בין כל האגואים שרצים שם

    1. לדעתי וויטרס ו-וויגינס יעברו למינסוטה כחלק מטרייד עבור קווין לאב. הגיוני מאוד לשני הצדדים ואדריאן ווז'נרובסקי כבר דיווח שאם לברון חוזר לקליבלנד הם ינסו לצרף אליו גם את קווין לאב.

  10. אני לגמרי בעד לברון והמהלך הזה.. לחזור לקליבלנד היה הדבר הכי טוג שיכול לקרות לו אישית תדמיתית ומקצועית!

  11. המזרח זאת בדיחה לכן לקליבלנד אין שום בעיה להגיע לגמר אפילן בלי קווין לאב. איתו זה וודאי. תוסיפו לכך את ריי אלן והסיפור גמור.. מת לראות את הקהל והאהבה שהוא יקבל…

  12. בחר נכון ללא ספק ואפשר בקלות להשלים את הבניה תוך טרייד או שתים והחתמות…
    ויטרס תומסון ובנט הולכים.. לא מאמין שישחררו את ויגנס

  13. לברון חזר לקליבלנד, ונראה שהוא מוכן מנטאלית לכך שלא יהיה אלוף בקרוב בהכרח. אם היה משהו שאפשר ללמוד מהשנה האחרונה, זה שהוא ברמה אחת מתחת לגדולים באמת, וצריך את הקבוצה החזקה ביותר כדי לנצח.
    דיוויד בלאט נפל על סיטואציה מדהימה, קבוצה לפלייאוף, מנהיג אמיתי על המגרש, שחקנים צעירים, המון כישרון ואגואים לנווט. חלומו של כל מאמן עם חוזה מובטח.
    כל העניין בהחלט מגוון ומוסיף צבע לשנה הבאה בנבא.
    יהיה מאד קשה לכל שונאי לברון המקצועיים כאן להיות גם נגדו וגם נגד בלאט, אבל כשאהבה ושנאה נפגשים בספורט יודעים מי תמיד מנצח!

  14. טוב עולות פה הרבה יותר שאלות מתשובות הנה כמה:
    1. מה עושים עם ויגינס? אין זמן לבניה מחדש…
    2. האם לאב מגיע?
    3.איך הגעה אפשרית של לאב תשפיע על הסגל?
    4. לקליבלנד אין כלום בסנטר חוץ מורזאו שיפצע כל הזמן, מה עושים?
    5. מה עם ספסל? האוס דנג וגק הלכו
    6. האם בלאט אוכל את עצמו על שלא הלך לגס? אף אחד לא חשב שזה מה שיקרה בעונה הראשונה שלו

    1. הדבר היחיד שמיאמי יפרקו זה את הברכיים של ווייד. אין שם שום דבר כרגע חוץ מהרבה מקום בתקרת השכר. הם חייבים להסריח בעונה הבאה ולקוות לטוב בקיץ 2015.

      1. יש לנו צוות מקצועי שהגיע ל-4 גמרים, פוינט גארד מוכשר (נאפייר), ויותר מקום מתחת לגג השכר מכל קבוצה אחרת. אם פלאש יחתום על חוזה של 13 מיליון ל-3 שנים, תבנה קבוצה טובה סביבו. הייתי שמח לראות את בלדיסו וסמית'/מונרו/דרומונד (מי ש-SVG יעיף) אצלנו.

        1. אני מבין שאתה מנסה להיות אופטימי בכוח אבל זה לא יקרה. ווייד לא יחתום על 13 מליון ל-3 (WTF) ובלדסו, מונרו ודרמונד לא יבואו אליכם. סמית'? אני לא חושב שיש אוהד היט אחד מבין ה-40 שנשארו שרוצה את השחקן המסריח הזה בקבוצה שלו.

          1. דניאל, בוא נקבל במחיאות כפיים לבביות את אוהדי מיאמי באשר הם…

            יקרים ונהדרים, ברוכים הבאים למועדון המפנטזים…

    2. עזוב מנחם
      שתה תה ירוק ותרגיע
      כרב אתה מכיר את המשפט "מישחרב בית המקדש…."
      מאחל בהצלחה לקבוצתך חוץ מאשר מול בוסטון או קליבלנד

  15. איזה יופי
    מצטער בשך דוק, לברון ומיאמי התגרשו, עכשיו הוא משחק אצל המאמן הכי טוב מאירופה והמזרח התיכון.
    הפוטנציאל נמצא בשמיים עבור בלאט. אם גם לאב מצטרף זה גמר מזרח בטוח ואולי אליפות אן בי איי ראשונה עבור בלאט. פשוט לא ייאמן.
    ולחשוב שיש פה חבורה של "מביני כדורסל" שרצו בפירוש לראות את בלאט עוזר מאמן תחת מאמן שלא יודע מהחיים שלו? אתם אמיתיים?
    טוב שבלאט תמיד הולך בדרך שלו בלי להקשיב לקטני האמונה.
    כל הנבחנים, שבלבלו את המוח השנה שבו קצת בשקט ותראו איך מאסטרו בלאט מוציא את המייטב משחקניו השנה. תוך כמה חודשים נקבל כתבות פרופיל על המאמן הנערץ למרות שיהיו גם מריבות וחיכוכים בדרך. ככה זה בכל מקום, אולי חוץ מסאן אנטוניו.

  16. אני רק לא יכול לחכות ולראות את המאמן בעל ה- IQ הגבוה בליגה ששם את כולם בכיס הקטן שלו וקיבל 2452 ב- SAT שלו וסיים את התואר שלו באוניברסיטה בשנה אחת בלבד בממוצע של 4.0 GPA וכל הפרופסורים שלו באונ' התחננו בפניו שימשיך ללימודי דוקטורט אבל הפיליפיני הפיקח הזה עם הביצים הכי גדולות בספורט האמריקאי שהיה יכול לעשות דוקטורט בפיזיקה גרעינית ולסיים בהצטיינות בלי להתאמץ אפילו, החליט לקחת את הטאלנטס שלו למיאמי ועשה לכל ה- NBA בית ספר עם הסמול בול שלו והפך את לברון לכוכב שהוא היום ועשה לפופוביץ' הפלח יוצא ה- CIA בית ספר ב- 2013 ונתן לו לנצח בגמר האחרון רק מתוך תחושת רחמים כלפיו וכלפי דאנקן.

    סופסוף כשלברון הנבלה הסרוחה לא שם לעצור אותו נוכל לראות את הגאון הכי גדול של האנושות מאז איינשטיין, אריק ספואלסטרה!

  17. אני קצת מוטרד מתחילת הקשר בין בלאט ולברון.
    הצורך של דיוויד בשליטה ידוע, וכולל לא רק את הנעשה במגרש.
    מזכיר לכם שעל רקע זה היו לו אינספור סכסוכים במכבי.
    את המהלך של החתמת לברון, ועוד על חוזה מקסימום…!, ההנהלה בישלה בלי שום מעורבות של המאמן, ויש מי שאפילו יגיד מאחורי גבו.

    אגב, מישהו ציין את העובדה שלברון הכתיר את עצמו למנטור של אירווינג, ווייטרס, נואה, תומפסון ולא הזכיר את וויגינס..
    כדאי לאנדרו לרענן את החרמונית שהביא מקנדה. קר במינסוטה….
    קווין לאב לעומתו… מה למען השם יש בקליבלנד להתכונן אליו??

  18. מארק סטיין מESPN מדווח על טרייד אפשרי בין יוסטון ללייקרס כדי לפנות את ג'רמי לין מהקבוצה. בנוסף מדווחים שהרוקטס מתכננים להשוות את ההצעה של דאלאס על צ'נדלר פארסונס אחרי שהם יחתימו את כריס בוש.

  19. מיאמי יפרקו את שיא ההפסדים של פילי מ-73. יש להם 4 שחקנים חתומים, ואם הם לא יגזימו בסכומים- הקבוצה תהיה פח. הם לא מגיעים ל-20 נצחונות.

    1. יש לנו 4 שחקנים חתומים, ועוד 55 מיליון דולר מתחת לגג השכר. נניח מביאים את אריק בלדסו, שכנראה לא ימשיך בסאנס שרוצה את איזייאה תומאס, על 15 מיליון לעונה, ואז יש 40 מיליון דולר להחתים סגל טוב סביבו, ויחד עם מקרוברטס ונאפייר, יש עתיד. מקומות 6-10 במזרח ריאליים.

      1. איפה קראת שפיניקס לא רוצים את בלדסו? ונניח אתם כן מחתימים את בלדסו, מה הלאה? הסיכוי הכי טוב של ההיט לחזור להיות רלוונטים בטווח הקרוב זה קיץ 2015, לא אריק בלדסו ולא שבאז נאפייר.

  20. אני כ"כ בעד המהלך הזה!
    קליבלנד הולכת לקחת שתי אליפויות ל-פ-ח-ו-ת ולברון הולך להיות אחד הסיפורים הגדולים בתולדות הליגה בפרט והספורט בכלל.
    ממש רומנטי

  21. מומי צדק בקשר ללפלופ . זה שחקן בית שימוש ובן אדם טואלט
    זה בן אדם מאוהב בעצמו
    לא כמו מג׳יק וקובי שנשאר לייקר גם שהיו על הפרצוף
    מיאמי שנה הבאה 33 ניצחונות גם כריס בוש תעזוב את הקבוצה

    1. הם לא יכולים. הגופיות של לברון שרופות.
      אלה ששרפו את גופיותו עכשיו ממליכים אותו: תסתכל על ESPN: הם מחלקים גופיות של לברון עם "קאבס" כבר מודפסות עליהן.
      הם בדיוק כמו שמעייה. (עכשיו שמעייה המפגר מדאלאס יכתוב שהוא עדיין שונא את לברון…)

      1. כששיחק בשבלך הוא היה השחקן הכי נחמד וטוב, עכשיו כשעזב את מיאמי הוא מוקצה? מנחם לא לכבודך לדבר ככה, תגיד תודה על 4 שנים נהדרות ובהצלחה בהמשך הדרך. גם אם אתה סתם מפריח דברים בצחוק, זה לא מצחיק ואתה יורד לאותה הרמה של חלק מחברי הבלוג שלך שמורידים את הרמה פה. חבל!

        1. הנה תלמד מהבעלים של ההיט:
          מיקי אריסון, לקח המעבר ברוח קצת פחות טובה: "אני המום ומאוכזב מהחדשות. למרות זאת, לא אשכח מה שלברון עשה עבורנו ב-4 שנים. תודה על הזכרונות".

  22. אתם יודעים מה אמר לברון לספורטס אילוסטרייטד, שהיה למעשה המאמר שפירסם לראשונה את החלטתו הסופית?
    "אני חוזר הביתה. קליבלנד היא העיר הכי טובה בארה"ב לגדל ילדים".
    עכשיו אפילו אני לא אכנה אותו שפל. אני אפילו שמח על מה שהוא עשה. אבל נראה מה שעייה, אשך, K, ושאר המפגרים באתר הזה יגידו על לברון עכשיו…
    מסכנים. הם בבעייה.

      1. הוא לא אמר? יא חתיכת ילדון מגודל ורפה דעת, אני קראתי מילה במילה מה שיהיה כתוב במאמר של ספורטס אילוסטרייטד. אתה אפילו לא יודע מ-ה ז-ה ספורטס אילוסטרייטד.

  23. לא בטוח מה גדול יותר, הבכי של הברזילאים השבוע או הבכי של אוהדי ההיט כרגע.

    אה רגע.. נזכרתי שהם לא באמת אוהדי ההיט. NVM!

  24. עוד שבועיים יתברר לכולם מה פט ריילי יעשה ב-40 מיליון – 20 של לברון ו-20 של כריס בוש. הוא יביא 4 שחקנים יותר טובים. חכו ותראו. אני כבר קבלתי טלפונים מה מתבשל. לכו לרשימת הפרי אג'נט ותבחרו את 6 הטובים ביותר – – 4 מהם משתקעים במיאמי.
    וכפי שראינו נגד הספארס, ללברון מתחיל להיגמר הסוס. דוויין יעשה ממנו חוכא ואיתלולא!

    1. ריילי לא יביא כלום.

      בחירת הדראפט של מיאמי בעונה הבאה הולכת ל…………….

      קליבלנד !

      – אלא אם כן היא טופ 10.

      וריילי ידאג שהיא תהיה טופ 10.

      כן גבירותי ורבותי – הקבוצה האהודה של מנחם לס הולכת לעשות………………………………………………………..

      טנקינג !!!!!

      אני חושב שבזה הרגע שינו במילון את ההגדרה של צדק פואטי…

    2. חחחחחחח מנחם אני לא יודע על מי אני מרחם עכשיו יותר עליך או על דווין וויד שהפסיד 41 מיליון דולר.

      דווקא מתאים לך טנקינג בשנה הבאה, אז מה מנחם אוקאפור?

    1. לין ירוויח 15 מיליון בעונה הבאה אבל רק 8 מתוכם יחשבו בתקרת השכר של הלייקרס. זה חוזה נגמר, בגלל זה נוח ללייקרס לקחת אותו.

  25. כדאי מאוד שיוסטון יוסיפו ללייקרס ממתקים ומעדנים עם ג'רמי לין האפס והחוזה המופרך שלו…
    מישהו יודע מה יש להם להציע?

  26. כל הפואנטה של דיל כזה מבחינת הלייקרס זה הממתקים.

    אני מקווה לבחירה שהרוקטס אמורים לקבל מניו אורלינס.
    האפשרויות האחרות הן כנראה טרנס ג'ונס ומוטיחונאס.

    בכל מקרה, אם זה לא ג'ונס, ולא הבחירה של הפליקנס שאמורה להיות בחירה טובה מאד מבחינת "חוסר הגנה" – לא רואה את הלייקרס עושים את זה.

    הם צריכים להתעקש על גם וגם.

    למורי פשוט אין ברירה.
    אם הוא לא מחתים את בוש תוך יום, האוף סיזן הזה שלו יהיה כישלון ברמה הסטורית שיכול לעלות לו אפילו בג'וב שלו בשלב מסויים לדעתי.

  27. בואו נבחן את תיאוריות השוק הגדול של המבינים הגדולים..

    הקבוצות הכי חזקות הצפויות השנה:

    קליבלנד
    ווריוס
    OKC
    ספרס
    יוסטון
    פורטלנד?

    ממש

  28. בואו נבחן את תיאוריות השוק הגדול של המבינים הגדולים..

    הקבוצות הכי חזקות הצפויות השנה:

    קליבלנד
    ווריוס
    OKC
    ספרס
    יוסטון
    פורטלנד?

    ממש לא הלייקרס, ניקס, שיקגו, בוסטון..

    קבוצות נבנות מתוך סיטוצאיות מזדמנות ופחות מתוך ערכי שוק גדול או תחכום מטורף של GMים..

  29. לברון הלוזר בחר איפה שנוח כרגיל ועכשיו הוא מתרץ שהוא התגעגע הביתה.. ממש בגלל זה הוא חיכה כל כך הרבה ועשה 1000 פגישות וישב ושמע הצעות בןוגאס כמו שח סעודי.
    הוא בחר נכון לפחות…
    דדי ו k תאכלו תכובע אני אמרתי מההתחלה שילך לקליבלנד ולא זוכר כבר מי התווכח איתי ואמר שאין סיכוי שיחזור..
    לברון שחקן ענק אבל 0 של בן אדם שוב בגלל הדרך שבה הוא בוחר לאיפה ללכת…

      1. היה לי ויכוח איתך או k על לאיפה לברון ילך.. וקשקשת שלברון בחיים לא יחזור לקליבלנד וזה יהיה רק מיאמי או ניו יורק ובלבלת על שווקים גדולים..

          1. ציינתי שאתה מבין בכדורסל ולא בזואולוגיה, אני עדיין חושב שתתמקד במה שאתה מבין ולא במה שאתה לא מבין…. מנסיון אישי עם שקנאים, הם מאד בררנים במזון שלהם בניגוד מוחלט למה שכתבת!

          2. צר לי רזי.. אני מתנצל.
            היית כאן כשאפלטון לימד אותי מאיפה משתין הדג?

            ורק דרך אגב, מאחר ובעברי שלוש שנות מחקר שעסק בהתנהגות חרקים, תרגיש חופשי להתקיל אותי בתחום…

          3. דובי… זה שאתה טיפל'ה מבין בחרקים לא אומר שאתה מבין בשקנאים.
            הזקן הזה עדיין צעיר בנפשו:) ויכול עדיין ללמד אותך על שקנאים ושאר אורגניזמים חיים, ואתה יודע מה? גם על חרקים ומספר לא מבוטל של פרוקי רגליים. לא הייתי פה עם אפלטון ובכל זאת אני מעדיף לשמוע את דעתך על כדורסל מאשר את מה שאתה כביכול מבין הזואולוגיה.)

        1. לא נשמע הגיוני .. לא ראיתי כלום על זה..
          ניו אורלנס עסוקים בלחפש לפנות מקום בתקרת השכר בשביל אסיק מדברים אפילו על שחרור של ריברס אם לא ימצאו טרייד ..
          אז אני לא רואה אותם מחתימים מישהו עד שאסיק מגיע…
          לפטר את דאמפ האידיוט שהרס תקבוצה וויתר על נואל

  30. מערב, עונת 2014/15 (לפי שמועות+חוזים):

    1.סן אנטוניו ספרס-אלופה מכהנת, כולם נשארים, לאונרד, גרין וספליטר מתפתחים בשנה.
    2.אוקלהומה סיטי-דוראנט, ווסטברוק,איבאקה, גאסול, ג'קסון.
    3-לוס אנג'לס קליפרס-פול, גריפין, ג'ורדן, קרופורד.
    4-יוסטון רוקטס-הארדן, הווארד, פרסונס, בוש
    5-פורטלנד טרייל בלייזרס-לילארד, אולדריג', האווז

    קונפרנס חזק ביותר

  31. נכון לעכשיו יוסטון הטובה במערב..
    חבל שלא ניצלו תבחירה שלהם…
    במקומם מנסה טריד על הזכויות על קאפלה+ גונס תמורת אניס

      1. The Rockets will send Lin and their first-round pick next season plus a future second-round pick to the Lakers to move Lin’s contract. Lin is due to earn roughly $15 million in the final season of his three- year contract with the Rockets, but would count $8.37 million on the salary cap. The Rockets will receive draft rights to an international player to be determined that the Lakers own the rights to.

  32. התוספת של בוש ממש לא הופכת את יוסטון לקונטנדרים. אולי התכוונת ל"מועמדת ודאית להדחה בסיבוב שני מקסימום".

  33. יוסטון קונטנדרית .. בוודאות אם מחתימים את פרסונס ובוש.. טריד להביא רכז טוב ולנסות לתפוס וטרנים והם הקבוצה החזקה במערב..
    קו קדמי של בוש והווארד הטוב בליגה

  34. יאללה שונאי לברון, קדימה.
    מה עכשיו תגידו, שהוא זרק קבוצה עלובה ועבר לקבוצה מושלמת, בחר בדרך הקלה, אין לו ביצים, וכ"ו וכ"ו.
    אגב, לברון גם תמך בעבר בחמאס וההשתהות שלו במתן ההודעה היא בגלל שהוא מדווח להם על פגיעות בעורף היהודי האמיץ.

  35. לברון בהודעה שלו דיבר על העתיד ועל השילוב עם הצעירים . הוא.ציין את ווטרס , אירווינג תומפסון ואת וארזו כחבר לשעבר
    לא שכח את וויגנס ???
    לא , כנראה שוויגנס בדרך הבטוחה למינסוטה ( או מקום אחר ) . שהמצלמה לא תתפוס אותו אומר לעצמו פאק מי כמו ז׳אק לאווין

    קליבלנד טיפסה בימים האחרונים בסוכנויות בואגס מ 1 ל 50 לקחת אליפות ל 1 ל 10 והיום 1 ל 3 והיא אפילו לפני הספרס …
    לפי ואגס לברון בקליבלנד כבר 4 ימים

    1. זאת השנה של הספרס. אם הקאבלירס טובים, הם יעצרו בגמר. לאירווינג, פלופרון ולאב יש עוד הזדמנויות לתואר, זה לא כמו הסלטס של 2008.

  36. דבריו של לברון על העתיד בקליבלנד אף מילה על וויגנס
    I'm not promising a championship. I know how hard that is to deliver. We're not ready right now. No way. Of course, I want to win next year, but I'm realistic. It will be a long process, much longer than it was in 2010. My patience will get tested. I know that. I'm going into a situation with a young team and a new coach. I will be the old head. But I get a thrill out of bringing a group together and helping them reach a place they didn't know they could go. I see myself as a mentor now and I'm excited to lead some of these talented young guys. I think I can help Kyrie Irving become one of the best point guards in our league. I think I can help elevate Tristan Thompson and Dion Waiters. And I can't wait to reunite with Anderson Varejao, one of my favorite teammates.

    1. לקליבלנד יש אופציה להשיג כמעט כל שחקן שירצו ולהתאים לסגל שלהם.. ויגנס תמורת דרמונד נראה לי עסקה הוגנת שתעשה טוב לשתי הקבוצות ..
      למרות שאני לא מאמין שדטרויט יוותרו על דרמונד

  37. שיקגו הולכים על יליד שיקגו… דווין ווייד!!

    מנחם בחיאת… כל כך הרבה מקום למשכורות וממילא אתם בטנקינג שנה הבאה, יש מצב שאתם לוקחים את החוזים של סטודמאייר וברניאני?

  38. LeBron's real story:

    I am from Cleveland and grew up there. I had a chance to play for my local team and make millions. We almost won a championship. But they weren't good enough for me. I totally embarrassed them and made them feel like crap because I figured out a way to collude with Wade and Bosh to take the easy way to championship. It worked for a little while and we finally won 2 in a row. Then we lost one and it wasn't easy any more. My teammates were older. So, I argued the reason we lost was not having Mike Miller even though we had plenty of Mike Miller likes on the team. I am the King and it is supposed to be easy for me. So, I said forget taking a little less and winning. I want to get paid and go someplace that it would be easy to win. I talked to a buncha teams to see which had the better roster so it would be easy to win again. Looked like Cleveland could pay me the most and had the best roster. But holly crap, those are the ones I screwed over big time last time! No problem. That's what PR firms are for. all I need is a tear jerking letter that says I am used to having it the hard way and want to come home and earn it. That would be easy and I will be a hero again.

  39. Adrian Wojnarowski @WojYahooNBA · 4m
    Chris Bosh is finalizing an agreement to return to Miami on a five-year, $118M deal, league sources tell Yahoo Sports.
    ReplyReplied to 0 times RetweetRetweeted 4,367 times4.4K FavoriteFavorited 775 times775
    More

    תתענג מנחם.

  40. Adrian Wojnarowski ✔ @WojYahooNBA
    Follow
    Free agent forward Jordan Hill has agreed to a two-year, $18M deal to return to the Los Angeles Lakers, agent Kevin Bradbury tells Yahoo.
    1:11 AM – 12 Jul 2014

    1. אתה זוכר שללייקרס אין את הבחירה הראשונה שלהם בשנה הבאה?

      בתכלס כמה שזה נשמע הזוי זה כנראה מגיע אחרי שגאסול הודיע ללייקרס שהוא לא חוזר.
      ובמחיר הזה לא נמצא סנטר יותר טוב מג'ורדן היל לשים ליד רנדל כדי שנדאג שלא נראה כמו איזו פילדלפיה של העונה.

      אני מאוד אוהב את היל.
      דאנטוני המפגר מחק אותו לגמרי מהרוטציות למרות שאת העונה האחרונה הוא התחיל על קצב של דאבל דאבל למשחק.

      במקרה הגרוע בעונה הבאה היל משמש אותנו כחוזה נגמר, במקרה הפחות גרוע עוד אפשר לדחוף אותו ואת נאש לפני הטרייד דדליין ולהרוויח לחם עם שום.

      במקרה הטוב הוא משתלב לא רע ליד רנדל וגורם לנו לא להראות כמו פילדלפיה עם 0 כבוד.

      1. לא מתחילים לבנות קבוצה מהקצוות.
        למה מי היה רודף אחרי היל עם 18 מיליון דולר?…

        ולא שמעתי איך אתה מנסה להגן על החוזה של ניק יאנג…

  41. אפילו את אייזה תומס לא הצליחו להביא..

    אם לא יצליחו להביא את בלדסו זה קרקס מוחלט.

    גם השונאים הכי גדולים של הלייקרס לא היו יכולים לעשות עבודת הרס
    יותר טוב מזו..

  42. אין פה הרס ודי עם הדרמות.

    אשכרה ניצלנו קצת את יוסטון הערב(והם נשארו עם כלום בפתה בערך), אנחנו עדיין רזים ל2016 וזו האסטרטגיה הגדולה.

    יש אופציות לא רעות להסתערות גם על שחקנים שיוכלו לצאת מהחוזה שלהם בקיץ הבא וגם זה חשוב(והחוזה הנגמר של היל בקיץ הבא יכול להיות קלף לא רע ביחד עם הבחירה מיוסטון).

    מקווה שיחתימו מחדש את בייזמור ואפילו ווס ג'ונסון אם זה במחיר אנושי ורצוי כמה שיותר מהר.

    1. ניצלנו??
      יוסטון הימרו וזה לא הלך להם פשוט..
      עשו מה שהיו צריכים לעשות.
      וואו לין ובחירת דרפאט! אל תשתולל…
      האסטרטגיה הגדולה היתה להנחית שם גדול כאן ועכשיו אל תנסה לשכנע את עצמך אחרת.

      הלייקרס נכשלו להביא\להשאיר כל שם שרצו בשנים האחרונות והשנה הקודמת היתה חרבנה כדי לאפשר בניה מחדש כבר העונה.
      למה שמישהו ירצה לבוא לקבוצה עם כוכב מזדקן שלוקח 40 אחוז מהקאפ ספייס, בלי מאמן, בעלים חולה נפש ו GM שלא סגור על עצמו?

      אתה באמת חושב שהלייקרס שמים את כל הביצים על קווין דוראנט????

      זה מה שמספרים לך או זה מה שאתה מנסה לנחם את עצמך?

    1. ואתה זוכר איך אין ללייקרס בחירת דרפאט שנה הבאה כן?
      30 מיליון דולר לרכז בן 38 שלא שומר ונתן עלק עונה טובה בקבוצה שלא עלתה לפלייאוף!

      1. אם הלייקרס לא יעשו יותר מדי שטויות בשנתיים האלה ויחתימו על חוזים קצרי טווח סבירים, וימשיכו לצבור נכסים, היא תבוא לעונת המלפפונים בעוד שנתיים עם המון מקום מתחת לתקרה ויוכלו לבנות סביב דוראנט קבוצה טובה שתתאים לו.

  43. ג'ורדן היל הוא סנטר סביר+ בהחלט.
    ניק יאנג לדעתי שווה את הכסף. הבעיה עם המשכורת הזאת זה שהיא תשב על הספסל.
    כנראה שגאסול הולך…

    צריך סקורר רציני לעמדה 3 כדי להעמיד חמישייה סבירה. אין מי שיעשה נקודות חוץ מקובי.

  44. אם פאו גאסול מגיע לספרס זה יהיה יותר מנחמד….
    גאסול
    דאנקן
    לאונרד
    גרין
    ופארקר
    לי זה נשמע כמו החמישיה הכי חזקה בליגה .
    אבל מה שלא פחות מפחיד זה שמהספסל עולים מילס , מאנו , בלינלי , דיאו וספליטר .
    האמת שבספרס אין מישהו מספרד אז זה הזמן… .

  45. לא יהיה שום סיין אנד טרייד.

    ובגלל זה אני בטוח שפאו הולך לסאן אנטוניו ולא לשיקגו או אוקלהומה.

    כי לספרס אין מה לתת עבורו בסיין אנד טרייד.

    החוזה של היל בעצם סותם את האפשרות לסיין אנד טרייד על גאסול, והלייקרס לא היו עושים את זה אם היו חושבים שיש עדיין סיכוי לסיין אנד טרייד – כלומר שהוא שוקל את שיקגו או אוקלהומה.

    1. לא יודע רמונה שלבורן דיווחה על זה ממש עכשיו ואני די נוטה להאמין לה בדברים שקשורים ללייקרס.

      Adrian Wojnarowski ✔ @WojYahooNBA
      Follow
      Pau Gasol turned down a two-year, $10M-plus per deal with the Lakers, league sources tell Yahoo Sports. Likely moving on.
      1:39 AM – 12 Jul 2014

      1. נאפ מיי בד,

        לפי הדיווח שלה אם הבולס לא יצליחו לסדר סאיין אנד טרייד איתנו הוא הולך לספרס, כלומר הוא הולך לספרס.

      2. זה לא עניין של אמינות.
        זה עניין של לדעת את החוקים.

        וכבר אמרתי ש 9 מכל 10 כתבי נבא לא יודעים מהחיים שלהם מהבחינה הזו.

        מי פרסם היום שהניקס מתכננים סיין אנד טרייד של גאסול תמורצ ברניאני והארדווי ?
        ספירס ?
        או מישהו מאי אס פי אן ?

        בכח אופן, לניקס אסור בכלל לקבל אף שחקן בסיין אנד טרייד – רק לתת לך מושג כמה מעט הם יודעים…

    2. גאסול יסכים לשבת על הספסל בסא? או לשחק הגנה? כיכל עוד דאנקן שם יש לפחות 28 דק בערב שבו הוא לא יכול לשחק 4 ושמישו אחר יכסה על הטבעת. ואם דאנקן שם אז מישו צריך לעשות הגנה. שנה אחכ זה כבר יותר הגיוני שישחק בסא כל עוד הוא שומר על כושר התקפי סביר (16 נק + שמירה על הזרימה של ההתקפה)

  46. ללייקרס אין ברירה כנראה ילכו על דנג.
    אני הייתי הולך על סטיפנסון. יש המון פסיכולוגים מעולים בלוס אנג'לס. הוא גם תמיד יכול לבקש ממטה וורלד פיס את המספר של הפסיכולוגית שלו, פסיכולוגית שהייתה שווה ללייקרס אליפות ב- 2010.

  47. רגע רגע מה קרה פה?
    לברון בקליבלנד, לדעתי זה בעייתי לבלאט שעכשיו ממש כל הלחץ עליו לתוצאות מיידיות, מסכים עם מנחם שמיאמי עדיין יהיו קבוצה טובה וריילי כבר ידאג לשמור על תחרותיות, קבוצות מבינות שעניין הטנקינג הזה הוא בומרנג ב-90% מהמקרים. חוץ מהלייקרס שעדיין מחפשים הנהלה ומאמן. תודה על שלקחתם את לין, K לא אמרת שמורי יחפש פראיירית שתיקח את לין? האמת שעשיתם בשכל.
    מורי קיבל את הסטירה שהגיעה לו על יומרנות טיפשית, ועכשיו יוסטון באמת בבעייה, גם לשלם שכר מופקע לפרסונס וגם לא לקבל אף אחד מהשחקנים המובילים.
    אני מקווה שלא ישלמו את השכר הזה לפרסונס, יחזקו רוחבית בפאוור פורוורד ורכז טובים וינסו לחכות ולקוות לדוראנט שנה הבאה.
    אני מקווה שהבחירה שיוסטון נתנה היא שלה ולא של ניו-אורלינס. בסך הכל מהסיפור של לין ואסיק יצא ששחררו את שני השחקנים תמורת כלום וחסכו 30 מיליון, נראה שזו היתה התכנית המקורית.

    1. כן לקחנו לכם את לין(על חוזה נגמר) וגם את הבחירת סיבוב ראשון שלכם לדראפט הקרוב.
      תודה, אין ספק שאם מורי היה מתנהל קצת פחות בלחץ הוא היה דוחף אותו לאיזו פילי עבור שימורי חמוצים של בית השיטה.

      אבל קבל צחוק, הוא מעביר את לין ואז ריילי מתעורר לחיים ומארגן לו חוזה ל-5 שנים.

      ומורי? נשאר עם הזין ביד וחוזה לפארסונס להשוות.
      בהצלחה עם זה.

    2. בלאט נמצא בסיטואציה טובה. לא מצפים ממנו שיקח אליפות בשנה הבאה, אבל כן מצפים לשיפור משמעותי, דבר שכמעט בטוח שיהיה. יש לו שנה לאחד את הסגל, להסתדר עם האגואים וללמוד חוקים של ליגה ומקום שהוא פחות מכיר. משימה קשה אבל לא קשה מידי למאמן מכבי תל אביב ונבחרות לאומיות. מלבד ההנהלה, היחיד שיהיה מעליו הוא לברון, אך גם לו יש אינטרס להרואת כמשתף פעולה. לא רע בכלל.

  48. אם הבולס עוד היו במירוץ, הלייקרס לא היו מחתימים את ג'ורדן היל – מה שמונע מהם לעשות סיין אנד טרייד על גאסול.

    ומסכים עם אפלטון – לחץ עצום על בלאט.
    מקווה שיהיה בסדר.

    דאריל מורי מילא מילא מילא את הדלי, ואז בעט בו בנסיון למלא אותו קצת יותר מדי.

    מיאמי – אין לי מילים.
    פשוט טמטום אחד גדול.
    הלכו עם האגו ולא עם השכל בהחתמה של בוש, וישלמו על זה עוד הרבה שנים.

  49. עכשיו שמעתי את בלאט מדבר על זה שלברון חתם בקאבס והuא דיבר איתו על זה ( עם לברון ) בטלפון .
    רוברט אלן צימרמן כתב על זה פעם שיר .
    "our conversation was short and sweet…."

  50. למישהו יכול להסביר לי איך לברון עשה את זה לווייד עם הויתור על עשרות המיליונים ביציאה מהחוזה? מה באמת הוא לא יכל לזרוק לו טיפ לפני? אני מפספס פה משהו?

  51. כל מיני דיבורים על סיין אנד טרייד של פאו לשיקגו, אבל לא רואה איך זה אפשרי אלא אם כן הלייקרס עושים קודם טרייד עם קבוצה אחרת כדי להיפטר מהחוזה של נאש.

  52. 18 מליון לשנתיים להיל?? מיץ קופצאק כנראה הסניף דבק או משהו בסגנון. גם 21 מליון ל-4 שנים לניק יאנג לא הכי הגיוני, אבל עוד סביר איכשהו.
    ויוסטון- במקום ללכת על דנג/אריזה כמו שאמרתי מהתחלה, עפו על בוש ואנתוני וקיבלו זמבורה. נראה לי שאפלטון לא מרגיש טוב כרגע, כי לא ניתן היה להשיג את תגובתו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט