חם מהתנור:דיילי ניוז-כרמלו בניקס/ויינברג///נטס -90 מיליון קנס / לס

כל חוזה שדווח עליו בחם מהתנור ב-10 הימים האחרונים, עכשיו רשמי*

*מלבד שחקנים חופשיים מוגבלים, שלקבוצותיהם בעונה האחרונה יש 3 ימים להשוות ההצעות עליהם, ואם לא יעשו כך, יהפכו לרשמיים.

*

ניו יורק: פרנק איזולה, מהעיתון ניו יורק דיילי ניוז, דיווח כי כרמלו אנטוני ממשיך בניו יורק ניקס, כנראה תמורת חוזה מקסימום של 129 מיליון דולר ל-5 שנים. למרות זאת, עיתונאי אחר, הווארד בק, מדווח כי אין החלטה סופית, וקן ברגר מ-cbs ספורט כתב כי הניקס עדיין לא יודעו על כך.

בכתבה המקורית מהדיילי ניוז, שניתן לקרוא כאן, נטען כי אנטוני מאמין בפיל ג'קסון ובמה שנבנה כעת בניקס, וכי ההודעה הרשמית צפויה להתפרסם ביום חמישי.

מלבד זאת, דווח כי אנטוני אהב צירוף חוזה קלדרון לדאלאס, וכי פיל ג'קסון צפוי לנסות לשכנע שחקנו לשעבר, פאו גאסול, להצטרף לניקס לאחר ההודעה על החתימה מחדש של אנטוני.

*

סן אנטוניו: כצפוי, הקבוצה החתימה מחדש את מאמן העונה שהוביל את המועדון לאליפות החמישית בתולדותיו, גרג פופוביץ', על הארכת חוזה ארוכת טווח. על פי הפרסומים, הוא צפוי להמשיך עוד 4-5 שנים בסן אנטוניו, לפי הארכת החוזה הזאת. ב-1,410 משחקי אנ.בי.איי, פופוביץ' ניצח 967 (68.6% הצלחה), נבחר 3 פעמים למאמן העונה, וזכה ב-5 אליפויות אנ.בי.איי.

*

קליפרס: הקבוצה נפגשת עם השחקן החופשי דאנטיי ג'ונס, ומעוניינת לצרפו לשורותיה. ג'ונס, שחקן שלא שיחק בעונה האחרונה, העביר את 2012/13 במדי דאלאס ואטלנטה. ב-589 משחקי אנ.בי.איי, יש לו 5.6 נקודות למשחק.

*

מינסוטה: הקבוצה קיבלה פנייה מקליבלנד בקשר לטרייד על קווין לאב, שצפוי לקרות לאחר החתימה האפשרית של לברון ג'יימס בקבוצה. על פי דיווחים, הקאבלירס יצטרכו להציע הצעה גדולה במיוחד, אם הם לא רוצים לאבד את הבחירה הראשונה בדראפט 2014, אנדרו וויגינס, בטרייד אפשרי. מקורבים לשחקן (וויגינס) אמרו כי הם לא צופים טרייד עליו, למרות שמקור דיווח כי אין שיחות רציניות בין הצדדים. ראוי לציין כי הקאבלירס מעוניינת גם בצ'נדלר פרסונס, במידה ולברון עובר לקליבלנד.

גם הסלטיקס מעוניינת בשחקן, וייתכן כי חלק מהשחקנים שהגיעו לאחרונה לקבוצה (כמצויין למטה), יועברו בטרייד אפשרי לוולבס. התחרות בין הצדדים נחשבת לצמודה (בוסטון וקליבלנד), במידה ו-וויגינס ישאר באוהיו. מנגד, מקור במינסוטה אמר כי לפליפ סונדרס אין בעיה להשאיר לאב במינסוטה במהלך העונה. כזכור, חוזהו של השחקן נגמר העונה.

*

דאלאס: הקבוצה הציעה חוזה של 45 מיליון דולר ל-3 שנים, לשחקן החופשי המוגבל צ'נדלר פרסונס. מעת כתיבת שורות אלה, ליוסטון יש שלושה ימים להשוות ההצעה, או שפרסונס יצטרף למאבריקס. בעונה האחרונה, פרסונס קלע 16.6 נק' עם 5.5 ריב' ו-4 אס' לערב.

*

קליבלנד: הקבוצה סיכמה על טרייד משולש עם הנטס והסלטיקס, שנועד לפנות למועדון מקום מתחת לגג השכר.

ברוקלין מקבלת: ג'ארט ג'ק וסרגיי קראסקב (בחירה 20 דראפט 2013) מקליבלנד

בוסטון מקבלת: טיילר זלר ובחירת סיבוב ראשון עתידית מקליבלנד, מרקוס ת'ורנטון מברוקלין.

קליבלנד מקבלת: חיסכון בגג השכר.

העברת ג'ק, זלר וקראסקב חוסכת עוד 9.5 מיליון דולר לקליבלנד, מה שנותן לה 21.7 מיליון דולר מתחת לגג השכר, שיתכן וישמשו להחתמת שחקן חופשי בולט-השמועות מדברות על לברון ג'יימס, ומהווה הרווח העיקרי של הקאבלירס מטרייד זה.

בוסטון מרוויחה גארד מצויין בדמות ת'ורנטון, שקלע 9.8 נק' ב-24 דקות למשחק בעונה האחרונה, ומצטרף לקו האחורי העמוס ממילא של הקבוצה, שכולל שמות כמו ראז'ון רונדו, מרקוס סמארט ואייברי בראדלי. מלבדו, ישנה בחירת סיבוב ראשון עתידית, וכישרון נוסף לעמדת הפאוור פורוורד-טיילר זלר, שקלע אשתקד 5.7 נק' עם 4 ריב' ברבע שעת משחק.

הנטס מרוויחה את ג'ק כסקורר נוסף בקו האחורי, שמחפה על ת'ורנטון שעוזב, ומנהל משחק מחליף במקום שון ליבינגסטון, שעזב לווריורס. ג'ק קלע בעונה האחרונה 9.5 נק' עם 4.1 אס' לערב, וקראסקב מהווה פוטנציאל אדיר, למרות העובדה שקלע 1.7 נקודות בלבד העונה.

הקבוצה רוצה לצרף את גארד מיאמי בעונה האחרונה, ריי אלן. אלן נחשב לחבר טוב של ג'יימס, ואמר בעבר כי הוא רוצה לשחק לצידו של לברון. הגארד, שיחגוג יום הולדת 39 בעוד 11 ימים, קלע 9.3 נק' למשחק ב-41% מהשדה בפלייאוף האחרון.

מלבד אלן, קליבלנד רוצה להוסיף את גארד ממפיס בעונה האחרונה, ששיחק במיאמי מ-2010 עד 2013, מייק מילר. בעונה האחרונה, מילר קלע 7.1 נק' למשחק, עם 1.3 שלשות לערב.

************************

הערב דווח שהברוקלין נטס חוייבה בתשלום שיא של 90.57 מיליון דולארים LUXURY TAX  על עבירות סף המשכורת בעונת 2013-14 שהיא שילמה לפני יום רביעי בלילה, או שהקנס היה גדל ב-$10,000 ליום. לפי דיווח ה-NBA הנטס   שילמה העונה מעל 197 ממיליוני דולארים במשכורות ו-LUXURY TAX, שיא NBA.

הדו"ח של ה-NBA מודיע לקבוצות שסף המשכורות לעונת 2014-15 עומד על 63.065 מיליון, העלאת 7.5% מהעונה שעברה. לקבוצות הודיעו לפני חודשיים שהסף יעמוד על 63.2 מיליון, וישנן כבר טענות של קבוצות שתכננו על 63.2 מיליון. ה-NBA הודיעה לקבוצות שהסףל-2015-16 יהיה בסביבות 66 מיליון. הכנסות הליגה בעונת 2013-14 היו 4.49 ביליון, עלייה של 5.3% מהעונה שעברה.

ה-LUXURY TAX LINE החדש יעמוד על 76.8 מיליון, עלייה של 7.1% מהליין של העונה שעברה שעצד על 71.7 מיליון, והליגה הודיעה שה-LINE ל-2015-16 יהיה 80.2 מיליון.

עוד:

Maximum salaries have gone up, as well. The new values are $14.7 for players with 0-6 years of experience, $17.7 for players with 7-9 years experience and $20.6 for players with 10 or more years in the league. LeBron James' max would be $20.6 million under those terms.

Overall, there were five luxury tax payers. The New York Knicks ($36.3 million), Miami Heat($14.4 million), Los Angeles Lakers ($8.9 million) and Los Angeles Clippers ($1.3 million) also paid into a pool. Each non-taxpaying team will receive $3 million as part of the dispersal.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. כל הליגה רודפת אחרי גאסול. מגיע לו, אחרי שביזו אותו ככה בלייקרס.
    אני חושב שגאסול ילך בסופו של יום לokc.
    חוץ מזה, קליבלנד נראית כמי שתהפוך למיאמי 2.0
    התחושה הזו שכל הליגה צריכה להתחנן לשחק שם היא תחושת ביטחון מזויפת ומסוכנת. כשאתה נמצא בעיר הכי אטרקטיבית בארה״ב התחושה הזו עוד לגיטימית. בקליבלנד, התחושה הזו תגמור אותם תוך שנתיים-שלוש.

    1. הם אף פעם לא יגיעו לרמה של המקור 😉

      גאסול תפור על הת'אנדר, שיצליח שם. לדעתי אחת השאלות הכי מעניינות כרגע היא כיצד ריילי יצליח לבנות מחדש את מיאמי, עם כשרון ברמה של נאפייר וכנראה גארד מוכשר אך מזדקן כוויד

          1. מעניין אותי אם עכשיו דעת הקהל תהיה נגדו כמו ב- 2010 או שיקבלו אותו בסטייל של ״הבן האובד״ (זה כמובן במקרה שהוא חותם בקליבלנד).

  2. רועי – אל תמכור את לברון כל כך מהר. יש לי הרגשה שאחרי כל הטררם, הוא יאמר משהו בסגנון של ״לא השארתי זרקתי אתכם לכלבים בסוף, גיבור שכמוני״.

    בכל מקרה, עם שאבאז נאפייר, שראיתי במרץ׳ מדנס והתאהבתי, נוריס קול שהוא רכז מחליף מצוין בכל קבוצה שהיא לא ס״א או אוקלוהומה, ג׳וש מקרוברטס שיהיה אול סטאר תוך שנתיים-שלוש (בטח במזרח), דני גריינג׳ר המיותר וים של כסף לפרי אייג׳נטס, העתיד שלכם נראה ורוד, מניאקים.

    1. קשה לי להאמין שיוסטון ישוו הצעה מעל 12 מיליון לעונה, הם ילכו לנסות להשיג את דנג בסכום הזה במקום. קיובן מנסה לשחק הארד בול עם מורי, זה לא ילך לו.
      בלי קשר אני חושב שמורי עשה כמה טעויות בקיץ הזה שאולי יעלו ביוקר בעתיד, כמו לחכות לכרמלו ולברון במקום לנסות לחזק את הקבוצה הקיימת בעוד כמה אסים שהם לא סופרסטארים.
      מקווה שאני טועה ומהקיץ הזה תצא קבוצה יותר טובה ולא יותר גרועה

        1. ממש לא. אני גם ממש לא מבין את האנשים שמתייאשים אחרי עונה אחת בלבד, פשוט מגוחך. יש להם (או היה) את הבסיס מהטובים בליגה שרק צריך להוסיף כמה חלקים ובעיקר אימון וזמן משחק ביחד.
          עכשיו נוצר מצב אם פרסונס יעזוב ואחרי שאסיק עזב שהחורים עוד יותר גדולים, אני מקווה ממש שיהיה איך למלא אותם, בטח אם הולכים להחתים את בוש על חוזה מקסימום.
          אמרתי אלף פעמים מה חשבתי שצריך לעשות- להחתים שחקנים טובים+ בעמדות 4 ו-1 ולמלא את הספסל בווטרנים בעמדות 2, 3 -5. ולהביא פאקינג מאמן (או לפחות עוזר) שילמד את השחקנים את הבסיס של הכדורסל מחדש- חסימות, כיפוף ברכיים בהגנה, טיימינג בחילופים, דברים פשוטים כאלה

          1. בקיצור סגל חדש, צוות מקצועי חדש ומנטליות חדשה – קבוצה חדשה לגמרי

            במקום לעשות רמונט פשוט תעבור לאהוד קבוצה נורמלית!

        2. אשך לא כולנו מחליפים קבוצות כל יומיים לפי המצב רוח, אהדה אמיתית לא עובדת ככה.
          וזה ממש לא החלפת כל הסגל, אלא המשך בנייה של קבוצה לא גמורה, קבוצה לא בונים באינסטנט, אלא אם באים 3 חבר'ה ומחליטים לשחק יחד בשביל הקטע.
          הבסיס היה הארדן, הווארד, פרסונס והצעירים המוכשרים, זה בסיס יותר טוב מלרוב קבוצות הליגה. עכשיו פרסונס כנראה יעזוב וצריך למצוא דרך להתחזק באמת. אם היו הולכים מראש על התחזקות רוחבית ומחתימים את דנג והואוז או צ'אנינג פריי לפני כולם במקום לחכות ללברון וכרמלו אז כבר היה לך בסיס אמיתי והיית יכול לתת לפרסונס ללכת בשקט ולהתפנות לחיפוש רכז סולידי וטוב, לא חסרים כאלה בליגה

  3. כלום ושום דבר. סליחה, זרק כל כדור שהגיע אליו, לא שמר ועשה פרצופים. לא מאמין בכלל שג'קסון יבזבז עליו חוזה מקסימום, לא שווה את זה. רכרוכי.

  4. ועד שאתה חושב שבגלל הסכמי השכר החדשים המנג'רים יחשבו פעמיים לפני שהם מציעים מקסימום לשחקן, שהם יחשבו פעמיים לפני שהם מציעים חוזה גדול לשחקן בינוני, מגיעה עונת המלפפונים הזאת שמוכיחה ששום דבר לא השתנה.

    החוזים של פארסונס, מיקס, היוורד, בברלי והיו עוד כמה ששכחתי פשוט מגוחכים. אני לא מבין למה המנג'רים עפים על החוזים האלה בלי שום בקרה כלשהיא.

        1. ואתה לא אחד מהם??

          מה קרה שפתאום הוא להפלופ ולא המלך? כי הוא עוזב אותך?

          אתה לא פחות גרוע מאותם אוהדים שאתה מדבר עליהם.
          שחקן שנתן לכם 4 גמרים ו-2 אליפויות ובין היתר גרם לאחד כמוך להיות אוהד של הפרנצ'ייז הכי פלסטי ומזויף בספורט האמריקאי.

          קצת כבוד.
          יאללה איפה הגופיה של האסלם צריך לעלות אותה לתקרה.

          1. 73+

            מסכים איתך חלקית, מגיע לו לא מעט כבוד, ואני באמת טיפה מגזים בהתנהגות שלי בימים האחרונים, אבל כאוהד מותר לי לכעוס על העזיבה שלו, כמו שכל האחרים היו עושים. הוא שחקן גדול, עדיין, אבל מותר לשנוא אותו. גם אכתוב על זה אם וכאשר הוא יעזוב במאמר, אבל בשורה התחתונה, תודה על הכל, לברון.

            נ"ב-אהדתי את מיאמי לפני ההצטרפות של ג'יימס לקבוצה, אבל זה לא העניין.

        2. רועי לברון עוזב ושני האוהדים היחידים של הקבוצה צריכים להגיד לו תודה על האליפויות ולשתוק.
          הייתי בהרבה משחקי "בית" של מיאמי בשנים האחרונות ופשוט אין למיאמי קהל אוהדים אמיתי, לשחק שם בשביל שחקן כדורסל בטח מרגיש כמו להופיע בפסטיגל בשביל שחקן תיאטרון שייקספירי.
          פשוט דוחה.
          למרות זאת כל הזגזוגים האלה בטח לא מוסיפים ללברון לרפויוטיישן, ולדעתי הוא עושה טעות גדולה אם באמת יעזוב.

      1. את מיאמי לפני? בן כמה היית?

        חשוב לי להזכיר שוב מה שכבר כתבתי מס. פעמים

        ללברון בדומה למייקל יש אוהדים שמעריצים אותו בלי קשר לקבוצה בה הוא משחק

        כך שאני לא אוהד הצלחות אני אוהד את המלך כשחקן על השלמות שלו

        נראה לי די פטתי להצהיר על אהדה למועדון שכ"כ רחוק ממני גיאוגרפית ומנטלית

        למה בדיוק אני אמור להתחבר? לג'ל של ריילי? לכרס של אריסון?! לגמגום של רענן או לחיוך המתוק של הפילפיני?!!!

        1. מנחם, כנראה שאתה קצת חדש פה כי אני וכל מי שהיה עוד באתר הישן יעידו שרועי אוהד מיאמי עוד לפני שלברון הגיע לשם. אז תן כבוד לרועי למרות שהוא עדיין צעיר.

  5. עכשיו שכרמלו כמעט סגור בניקס … הגיע הזמן של לייקרס ללכת חזק על שמות כמו : דנג , בלדסו , תומאס , גרג מונרו , סטבנסון ורק שחקנים צעירים

    1. אוי ואבוי אם הלייקרס ילכו על אחד מהשמות האלה בלי מלו/לברון.

      אוי ואבוי.

      אולי רק אייזהה תומאס ואם הסכום הוא 5-6 מיליון דולר לעונה.

  6. "פשוט אין למיאמי קהל אוהדים אמיתי"
    סליחה,ולאיזה קבוצה כן יש "אוהדים אמיתים"??
    אין כזה דבר "אוהדים" בספורט אמריקאי.אוהד זה מישהו שמיתרגש כל פעם שהקבוצה שלו עולה על הדשא\פרקט,שהימים הכי מאושרים בחיים שלו זה ימים בהם הקבוצה מנצחת דרבים\לוקחת תואר.אין כזה דבר בNBA ובספורט האמריקאי. ולכן ה "אוהדים" של מיאמי לא פחות טובים\גרועים מאוהדים של כל קבוצה אחרת.

    1. כמה שטויות מבן אדם שכנראה בחיים לא עזב את גבול חדרה-גדרה.
      אמנם האוהדים בארה"ב קצת יותר שפויים מאוהדי הכדורגל הבבונים ומבינים שזה רק ספורט אבל בטח ובטח שיש אוהדים אמיתיים ואוהדים שבאים לראות הופעה. במיאמי זה רק מהסוג השני

  7. אני חושב שאוהד אמיתי זה באמת מישהו שמתרגש והניצחונות והפסדים משפיעים לו באמת על המצב רוח !
    אני כבר אמרתי אותי כדוגמא בתור אוהד לייקרס שעלי זה משפיע וכל יום מצב רוח שונה לפי מה שקורה ומה שהיה !

  8. אין ספק אפלטון הגדול שרואה עולם[שאין לו מושג עם מי הוא מדבר מהצד השני]
    לכדורגל ולכדורסל האירופאי אין הצדקה בלי אותם "בבונים".בלי תשוקה אין שום סיבה לקיים את המישחק,וכדורגל בימיוחד זה מישחק שבנוי על אמוציות[זה גם בעיני מיתקשר לפוסט של עידו]
    בוא תסביר לי אפלטון יקר מה זה אוהדים אמיתיים?
    תישאל את מתן ואת אלעד מה הם מרגישים כלפי הקבוצות שלהם[הם גם בבונים בעיניך?,או רק מי שעומד ביציע מעודד?] ואז תשווה את זה לכל "אוהד" קבוצה אחרת בNBA ואז נדבר.

    1. חום אני אענה לך בצורה רצינית כי זה דווקא נושא מעניין.
      קודם כל הסיבה שעניתי לך בצורה כזו היא כי, כמו שפיזיקאי אמר, התגובות שלך לעיתים כל כך שליליות, שיפוטיות וצרות אופקים שזה פשוט מרגיז.
      אישית אני חושב שמי שנותן לקבוצה שהוא אוהד, להשתלט לו על החיים, כדאי שימצא תחומי עניין נוספים, אבל זה לא העניין עכשיו.
      אני מסתובב בארה״ב בין השאר לא מעט זמן וראיתי המון אנשים שקבוצתם זה החיים שלהם- בייסבול ופוטבול בעיקר וגם כדורסל, אבל באמת פחות.
      יש לזה הרבה סיבות. העיקרית שבהן היא שכדורסל הוא ענף ספורט חדש יחסית, רק בשנות ה-70 הליגה תפסה את המראה הנוכחי שלה, אין משפחות אוהדים שעוברים בדורות. השנייה היא שהמועדונים עברו די בקלות בין ערים וזה קצת בעייתי לשמירת מסורת ואהדה מקומית והשלישית הוא עניין גזעני לצערי, הNBA היא ליגה שנשלטת לחלוטין על ידי שחקנים שחורים, מה שגורם לאוהדים הלבנים שהם רוב מוחלט באמריקה- ורק לפני כמה דורות מחזיקי עבדים שחורים בעצמם- לקושי להזדהות עם הקבוצה. עצוב אבל נכון. (בפוטבול למשל לפני שמישהו יגיד ששם השחורים הם הרוב המוחלט- התפקיד הכי חשוב נשלט באופן מסורתי על ידי לבנים).
      כמובן שגם לליגה יש חלק בשיווק הכוכבים האינדיבידואלים כמותג שהוא מעבר לקבוצה עצמה.
      לגבי אוהדי הכדורגל- כל אוהד, בכל ספורט שמתנהג באלימות, מקלל ומאיים על הסובבים אותו בגלל פאקינג משחק הוא פשוט בבון, ניאנדרטל או איך שתרצה לקרוא לזה. פשוט בכדורגל, משום שהוא פונה למכנה המשותף הנמוך ביותר, תראה את זה הרבה יותר.
      בארה״ב, למזלה, בניגוד לאירופה, תרבות הצפייה בספורט היא עניין של כיף ואהבה ולא של מלחמה וחיים ומוות ולכן מה שלך לא יראה כאוהד אמיתי כי הוא לא קורע את הבגדים באבל כשקבוצתו מפסידה אלא מסתפק בהתבאסות של שעה ומעבר לדברים יותר פרודוקטיביים בחייו, לי יראה כאוהד אמיתי. ושפוי.

  9. חום אל תנסה לערבב אותנו ואת אפלטון,
    1-אחרי מה שכתבת מתבקש להגיד שלא יצאת מהארץ,
    כי אם היית יוצא היית מבין שאתה מדבר שטויות,
    2.אפלטון אמר בבונים רק על אוהדים שרבים ושרים שירי נאצה
    במקום שירי עידוד.
    3.כמו שאמרתי תמיד לך יש תמיד תגובות שליליות ולא מוסיפות דבר,
    4.תמיד

  10. "אוהדי הכדורגל הבבונים "
    סלח לי אבל לא כתוב פה "אוהדי כדורגל שרבים ושרים שירי נאצה בימקום שירי עידוד הם בבונים"
    אני לא מנסה חס וחלילה ליגרוע מהידע של אלפטון,אני רק טוען שלמי שאוהד קבוצה באמת,קשה עם ההגדרה של "אוהד" בספורט האמריקאי.אני בטוח שגם אוהדים אמיתיים אחרים באתר כמו אלעד מתן[אהרון?אייל?] יסכימו איתי.זה הכל.

    1. אדם אריאל עם 15 נקודות מוכיח שוב שצריך לבנות עליו בירושלים.
      מנקו אגב הושאל לגליל. בהצלחה לו בחממה מספר 1 בישראל.

  11. וצ'נדלר פרסונס סיכם בדאלאס, לצערו של אפלטון.
    מה שאומר שכנראה בוש בדרך ליוסטון.
    ווייד בדרך להישאר לבד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט