מעורב הופס ליום רביעי: טריי יאנג במקום ג'ואל אמביד לאול סטאר / מנחם לס

1.טריי יאנג וסקוטי בארנס מחליפים את ג'ואל אמביד וג'וליוס רנדל

הבעייה?

החליפו שני סנטרים בגארד וסמול פורוורד!


2. פיג'יי טאקר רוצה OUT OF THE CLIPPERS כמה שיותר מהר. עדיף היום

PJ Tucker has played in just 12 games since being traded to the Los Angeles Clippers from the Philadelphia 76ers, and he reportedly is “actively trying to get traded,” according to Ohm Youngmisuk of ESPN.

פיג'יי טאקר שיחק רק ב-12 משחקים מאז הוטרד מהסיקסרס (יחד עם ג'יימס הארדן). הוא שיחק בהם 14.4 דקות וקלע 1.2 נקודות. הוא משמש יותר כמנטור של שחקני הקבוצה הצעירים, והוא מחוץ לרוטציה הקבועה של הקבוצה. הוא לא כועס על אף אחד, הוא לא מאשים אף אחד, הוא רק רוצה החוצה.

3. מה אומרים ומה מרגישים המאמן סטיב קר והאח השני של 'הספלאש ברת'רס' על נפילתו של קליי תומפסון לעומק חדש!

התמונה מ-ESPN

קליי תומפסון היה ב-13 השנים האחרונות חלק מ-'גולדן סטייט ווריורס בסקטבול' – הקבוצה העליונה ב-NBA בשנים הללו – לא פחות מאף אחד אחר, וטוב יותר מהרוב. המושג 'ספלאש ברת'רס' על סטפן קרי וקליי הפך לחלק מלקסיקון האן-בי-איי, מין לוגו שפאר את הקבוצה ואת הצמד.

העונה חלה ירידה ביכולתו, והוא מגיע לעומקים חדשים חדשות לבקרים. למשל אתמול מול הנטס שברגעי ההכרעה בסוף המאמן סטיב קר העדיף את גוי סנטוס, מוזס מודי, וברנדין פודזיימסקי עליו.

 ג'ד פגדואן מ-ESPN כתב על המצב הלא נעים החדש בשורות הלוחמים ואני נעזר במאמר שלו לכתיבת קטע זה. סנטוס, בעיקר, היה השחקן שסטיב קר מעדיף לאחרונה על תומפסון, כפי שהיה בסוף המשחק נגד הנטס כשהוא משתמש בסטפן, דריימונד גרין, יונתן קמינגה, ו-Podziemski במקום קליי. בעבר סטיב קר לא העז להוציא את תומפסון ברגעי רתיחה בסופי משחקים אבל לאחרונה הוא עושה זאת שוב ושוב. אני רק מנחש מה מתחולל עמוק בנפשו של קליי תומפסון, טיפוס שלא עושה חשבון לאף אחד.

סטפן קרי לא חושש. הוא אומר שכש'-PUSH COMES TO SHOVE, קליי תומפסון יהיה האדם שייקרא להצלת המולדת'. הוא לא אמר זאת בדיוק במילים האלה, אבל בגדול הוא כן אמר זאת. מה שהוא כן אמר מילה במילה הוא זה:

I know he wants to be out there on the floor, like he’s a champion. He’s a guy that’s been as much a part of all our success as anybody. The challenge as we get deeper into our careers is the adjustments that we all have to make to try to continue winning at the highest level. The way this game works, there’s ebbs and flows, .It’s about just staying positive, staying ready. He still played 30 minutes… just stay in it. Everything comes back around.”

המאמן סטיב קר חטף כמה ביקורות לא נעימות על זה שהוא לא משתף את הצעירים מספיק. אז נגד הנטס בסוף המשחק הוא החליט לשחק עם שלושה צעירים, ונגד הנטס הוא החליט להמשיך במה שעבד עבורו לאחרונה.

על קליי הוא אמר:

“ “[Klay’s] fine. It’s not easy for a guy who’s been so good, Hall of Fame player, to deal with injuries. It’s never easy for any player, getting older. But he’s mentally tough.”

דעתי? קליי תומפסון הוא TOUGH. הוא אחד השחקנים הממזריים ביותר בליגה עכשיו ואי-פעם. במילים אצילות, הוא בן זונה אמיתי. אסור לשכוח שהוא חזר מפציעה איומה אבל עדיין יש לו את זה. מה שהוא עושה ועוד יעשה, שאר שחקני הווריורס – מלבד סטף – לא יצליחו לעשות בחיים. הווריורס יילכו העונה עד כמה רחוק שקליי תומפסון ייקח אותם.

.

4. ומה אמר קליי תומפסון על סיפסולו?

קליי היה היחיד שלא התרגש מהישיבה על הספסל בסוף המשחק: "מה כולם מתרגשים? רוצים לעשות מזה סיפור? אין כאן כל סיפור: הבחורים האלה שיחקו מצויין ולא הייתה כל סיבה להחליף אף אחד מהם.

"It's all good," Thompson said. "These guys played great. Gui [Santos] played great. [Brandin Podziemski], [Jonathan Kuminga]. At the end of the day, winning trumps all."

אבל…אבל הוא היה HONEST גם עם עצמו וגם עם העיתונאים שציטטו אותו:

When asked if it's an adjustment period, Thompson said, "Yeah. You kidding me? To go from one of the best players – It's hard for anybody. I'll be honest with you."

"I've accepted it," Thompson added when asked about initially being upset when he was first benched down the stretch of a game. "You can be mad, but I'm not gonna be mad. I'm happy for these young guys. We won. It's hard to get wins in this league."

וסטיב קר סיים: "קליי תומפסון הוא-הוא השחקן שיסגור וינצח הרבה משחקים עבורנו, אפילו אם פה ושם הוא לא יהיה על הפרקט בסיום המשחק"

5. ברוני ג'יימס, הבן של, בחמישייה השנייה של USC ובינתיים די מאכזב

Bronny's modest numbers

הוא משחק 20.1 דקות למשחק, קולע 5.9 נק' ממוצע עם 2.9 ריב' ו-2.6 אסיסטים. הוא קולע 37.2% מהפרקט ו-27.5% מה-3.

אילו לא היה בנו של לברון איש לא היה מזכיר אותו בעולם הכדורסל.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 114 תגובות

  1. תודה רבה מנחם.
    סטיב קר נזכר לספסל את קליי אחרי שהרס לגולדן לא מעט בחצי עונה.
    יש צד חיובי בפציעות של כוכבים לפני האולסטאר. גם השחקנים שלא נבחרו מקבלים את הזימון, וגם השחקן הפצוע היה משחק אלמלא הפציעה. מהבחינה של הכבוד כולם מרוצים.
    טאקר נראה כשחקן די גמור שיושב על חוזה לא משהו לעוד שנה וחצי על 11 מליון לעונה. לא יודע מה עוד נשאר לו לתת, אבל אם יש מישהו שיכול להוציא מעצמו טיפה אחרונה שנשארה לו זה טאקר המלך. אולי איזו קבוצה שרוצה ווטרן תעשה מהלך, אבל הסיכוי לכך לא גבוה.

  2. ברוני בקצב הזה יחתום שנה הבאה בנהריה, אבל אל דאגה, לברון יצרף את נהריה כקבוצה ה31 בליגה ויטריד אותו ללייקרס באותו הרגע.

    1. לברון אמר שהוא רוצה לשחק עם הבן שלו. זה אולי אומר שמי שבוחר את ג'וניור בדראפט מקבל לקבוצה את לברון האב. עיסקה טובה לוושינגטון? אולי לסן אנטוניו? יהיה מעניין לראות את לברון משחק אצל פופ.

  3. תודה דוק
    מרחם על הילד
    פרי אהבתו של לברון לעצמו
    אשכרה קרא לו על שמו, אבל "קטן" יותר, ברוני…
    להסתובב כל החיים עם "אני תזכורת מתמדת לכמה שאבא שלי גדול"
    'ברוני' ג'יימס ג'וניור

          1. "סקוטי פיפן ג'וניור וקניון מרטין ג'וניור"
            אני מת על שני השמות האלה.
            אבל לקרא לילד שלי על שם בבון בולבוסי ושיקוץ מפוחלץ? עצוב ומדכא את הצד האמנותי

          2. "סקוטי פיפן ג'וניור וקניון מרטין ג'וניור"
            אני מת על שני השמות האלה.
            אבל לקרא לילד שלי על שם בבון בולבוסי ושיקוץ מפוחלץ? עצוב ומדכא את הצד האמנותי

            1. בעייני כל השיטה הזו מראה על בעיות אגו של האב וחוסר ביטחון משווע.
              כמובן יש גם את האופציה של עצלנות וחוסר מעוף. "למה להסתבך עכשיו עם בחירת שם" אמר הבעל לאשה "לי יש שם מצויין שעבד יופי טופי. נישאר עם מה שעובד"
              🤣

            2. רעיון טוב . אפשר גם מהפנטת תרנגולות גוניור.
              האמת יש להם בארה"ב את הקטע הזה יש שיוצרים שושלת הרביעי החמישי.

    1. מה עם מרתין לותר קיגנ ג׳וניור? יש לו גם ג׳וניור וגם קינג בשם. אתה בטח מתעב אותו.

      לקרוא לילד ג׳וניור זו פרקטיקה מאד רווחת בארה״ב, במיוחד בקהילת האפרו אמריקאים.
      לכתוב שאתה מרחם על אנשים שנקראו ג׳וניור היא אינדיקציה לבערות אם לא יודע גרוע מזה.

    2. יש בזה משהו – גם הבנים של ג'ורדן אפשר לראות את הלחץ התמידי הזה. בריקוד האחרון היה אפשר לראות את זה

  4. שורה תחתונה אמביד פצע את עצמו.
    עם כל הנפילות לפרקט בפלופים.
    הקארמה פועלת עליו חזק.
    כמה אפשר להפיל גוף כזה גדול ומאסיבי לפרקט ולא לצפות שזה יגבה מחיר מהגוף.
    גם באירוע החמרת הפציעה הפיל את עצמו ואז נשאר לשכב והסתכל על השופט בציפייה לשריקה.
    מי שמביא את עצמו ללא הרף למצב מאוזן בכוונה סופו שיישאר ככה.
    הפציעה שלו זה שירות אדיר לליגה, משחקו זה הדבר הכי בזוי שקיים כיום במגרשים, ויש תחרות לא רעה.
    שקצת יתרכזו בכדורסל שם.

  5. דטרויט מתעקשת שברצונה להשאיר את בויאן בוגדנוביץ' ואלק ברקס הוותיקים. במקביל,
    הפיסטונס עשויים לפנות לפילדלפיה בנוגע לטוביאס האריס.
    הבנתי שגם מונטה מוריס נמצא אצלהם ומיובש.
    איזה הנהלה מסריחה,הריח מגיע עד לבית.
    שמעון,מהר לעקוץ את דטרויט עם טוביאס האריס.
    שי. WTF דטרויט עושים?

  6. USC זאת אולי הקבוצה הכי מאכזבת העונה. לא רק ברוני, כולם. אייזיאה קוליאר שמשחק מאחורה יחד עם ברוני היה אמור להיות בחירת הדראפט הראשונה, אבל ממש לא בטוח שזה מה שהולך להיות. ברוני די חלש, אבל זאת רק שנה ראשונה והוא יכול להשתפר.

      1. בדיוק. הוא שחקן משני בקבוצה מאכזבת שכנראה לא תגיעה לטורניר ה NCAA. אפילו ל NIT אני לא חושב. הוא לא שחקן של One and done, אלא אם כן אבא יעשה איזה קסם. אבל כרגע זה בכלל לא בטוח שהוא יגיע למצב שהוא אופציה בדראפט גם בשנים הבאות. יש לו הרבה על מה לעבוד ולשפר. יש תחושה שהדירוג שלו כפרוספקט (טופ-30, שזה גבוה בטירוף) הושפע מהייחוס המשפחתי ולא רק הכשרון.

        הבחירה בו נראתה מצויינת בשעתה, בלי קשר ליכולת שלו. הציפייה היתה שלברון יגיע למשחקים, ואיתו תגיע כל הג'מעה של לוס אנג'לס. תכנית טובה, אבל זה לא ממש עבד. הקבוצה מפסידה, הקהל מדיר רגליים. לברון לא בא, לברון גם לא מטלפן.

  7. בנוגע לקליי – אני לא חושב שהוא יחזור לעצמו, ואני לא חושב שהלוחמים יחזרו לעצמם, כך שהם אכן יגיעו לאן שהוא יקח אותם, זה פשוט לא יהיה גבוה.
    .
    בנוגע לברוני – אם לאח של יאניס מצאו מקום, ואפילו לאח של מוביל מצאו מקום, לא חושב שהיכולת תעמוד בין ברוני לבין חוזה בליגה, בין אם דרך הדראפט, ובין אם אנ-דראפטד.

  8. פייי ג'יייייי טטטאאאאאקר
    😍 אוהבים אותו בלב 😍
    בריאות שלמה לאמביד, יש לו מירוץ נגד הקבוצה מי יגיע לפלייאוף ואני מאחל הצלחה לשני הצדדים.
    והעכברוש באול סטאר….. והעיר אטלאנטה צהלה ושמחה
    🤣
    שמח בשביל טרה יאנג. אני אוהב אותו והוא ללא ספק מסוג השחקנים שבשבילם קונים כרטיסים, בין אם אתה בצד שלו או בצד הנגדי.

  9. ברוני יגיע לליגה עוד השנה כי הוא חכה שבאמצעותה רוצים לדוג את לברון. או לקבל שחקן אחר לא רע באמצעות טרייד שהלייקרס יעשו.
    גם קולייר יגיע אולי לא בלוטרי.הוא עבר תקופה גרועה ומתחיל להתייצב.יש דראפט חלש השנה ולא אתפלא אם ברוני וקולייר יבחרו.
    אני במקום סאן אנטוניו נותן את בחירת הדראפט שלי תמורת רכז בכיר כנו גארלנד,יאנג למשל.

  10. תודה על המעורב.
    אל תדאג לברוני, הוא ישחק לפחות משחק אחד ב NBA כדי להצטלם עם אבא… יש פה הרבה יותר מדי כסף, ברור שאיזה GM כושל שלא יקח אליפות בחיים ינסה לגבות תמורת בחירת סיבוב שני.
    קליי צריך להרגע, לעבוד קשה והוא יקבל הזדמנות מקר, ללא חיזוק בקו הקדמי אני לא רואה אותם מגיעים רחוק גם אם קלי יחזור לשיאו (לא יקרה, ולכן הוא צריך להפוך לרול פלייר שנותן 20-25 דק',ניסיון וחוכמה סטייל איגי)

  11. אמביד נופל הרבה כי פלג הגוף העליון שלו כבד מדי לכוח של הרגליים. כמו לייגר (תבדקו בגוגל מה זה).
    זה לא פוטר את קומינגה שהתיישב לו על הברך וגמר לו את העונה. הכוכב החדש של גולדן סטייט אינג׳ררס

            1. חחחחחח יו קילד,
              אבל אתה והטמיר פה שניכם טועים – אמביד נופל כי הוא שמן, קומינגה שחקן מנוסה, תשאל את ET מה קורה כשמתיישבים למישהו על הברך – כל ילד עם כמה שנות ניסיון במשחק יודע את זה. בגלל זה זה אף פעם לא קורה בספורטק – שם על דבר כזה קומינגה היה חוטף מכות. אל תהיו יפי-נפש, ג"ס זה נוכלים בוזזים שודדים
              הנה הטמיר ושמעון יוצאים נגדי בתגובות על אמביד
              https://media.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExZGRrbGM5cDh0cmllZXN6NDU5ZWt3ZzVnZHR3OTkybzVsdDYzcXhhMSZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/QQGyUeO5nezaE/giphy.gif

            2. Et חוטף בעיקר מרפקים מהגדולים כי הוא לוחץ אותם בהגנה. כבר בגיל הזה עם מגן שיניים.
              עוד לא הגיעו לשלב של לשכב על הברך זה לגדולים יותר. אגב במהלך של קומינגה אמרתי שזה היה בכוונה אבל טמביד ניסה לפני זה להוציא פלופ והפיל את עצמו עזוב תירוצים של מפיל בכוונה זה מצחיק אותי השטויות האלה

            1. 😂😂😂😂😂 חחחחח נייס שוט צחקתי בקול

    1. דה שוט נתת פה שלשה שפגעה בשפיץ של הקרש למעלה לגבי טמביד.
      הוא ניסה לעשות פלופ ונפל סתם לקבל שריקת אוויר ואז קומינגה קצת בכוונה התיישב לו על הברך. סוג של קארמה.
      לדעתי לזה האשך התכוון בפצע את עצמו, ניסה להוציא פלופ. אם לא היה נופל לשריקת אוויר לא היו מצליחים לשבת לו על הברך 😉

            1. כולנו יודעים שהוא פלופר שניזון מהקו, לא צריך בשביל זה דוקטורט.
              אפילו אתה יודע את זה שטמביד וזרוקר מאוהבים בקו ויעשו הכל כדי להגיע לשם…

            2. אתה שייך למחנה היודעים אני לא.

            1. שכחתי שרק אתה יודע הכל. 🙏
              הוא נשכב ומסתכל לשופט בציפייה לשריקה בבירור.
              זה אידיוטי כשאתה באמצע מהלך האסל עם אנשים מתגלגלים על הרצפה.
              ועוד יותר עבור אחד שהוא אינג'רי פרון.
              וזה מראה היטב את סדרי העדיפויות שלו – קודם שריקות ופלופים, ואח"כ בריאות.
              שזה בדיוק כמו מה שקרה על מרקיף מוריס ויוקיץ'.
              כשאתה בא ונותן כזאת דחיפה מסוכנת מבליינד סייד (הדחיפה של מוריס), אל תלך כמו גאנגסטר עם הגב לשחקן שכרגע פגעת בו. כי תגובה תגיע.
              מוריס העדיף את פוזת הגאנגסטר על הלהיות כאן ועכשיו ולצפות פגיעה.
              אמביד העדיף את העיסוק בשופט ובשריקה על הלהיזהר במהלך האסל.

            2. לא. הוא הרים את הידיים רק אחרי שלא הצליח להשתלט על הכדור וכשהוא בכלל לא מסתכל על השופט.עצם העובדה שאתה משווה בכלל למה שמוריס עשה זה הזוי.
              בניגוד אליך אני לא טוען ידיעה כמעט על שום דבר אתה זה שיודע את האופי והיכולות של כל שחקן מצפייה בשתי שניות יוטיוב (זה גם נכון לתחומים אחרים בחיים מסתבר).

        1. אם תפעיל את הרוגלות תמצא שאמרתי את זה ישר בהתחלה כשנפצע. מה שאמרתי בדיוק נמרץ זה שאמביד עשה מעשה שטות. עם הניסיון הרע שלו, לא היה צריך לרדת לפרקט, לא שם ההאסל שלו אלא בגובה ובמסה, אבל הוא טמביד כמו ה G ליג בהופס…

            1. כאמור כשאין לך מה להגיד אתה עובר לתגובה הרגילה. כשתדע משהו אפילו הכי בסיסי על משהו שאתה מדבר עליו נוכל לדבר.

            2. צר לי לאכזב אבל אפילו chat gpt יותר מתוחכם היום מלקרוא את השורה הראשונה ולהגיב על פיה.
              אם זאת "התגובה הרגילה" זה בגלל שככה אתה מתנהל.

            3. חחח, אני לא הגבתי רק על הראשונה.
              אלא על כל טענות הקארמה שבאו איתה.
              ואתה יקירי האחרון שיש לו את הזכות להעיר על התנהלות. (סליחה יש עוד שניים לפניך בתור – אז כמעט האחרון).

            4. טענות קארמה זה לא "תיאוריה".
              או שאתה טוען שפשוט השתמשת בדמגוגיה בתגובה הראשונה שלך אלי פה.

            5. אוקיי למקרה שזה לא היה ברור בהחלט השתמשתי בדמגוגיה…

            6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              גם לא יעזור במקרה הזה…
              ישאר 1 ו 0 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        1. הכוונה שלי הייתה לא למהלך עצמו אלא לקארמה באופן כללי של להפיל את עצמך על הפרקט ללא הרף.
          למרות שהוא בבירור שוכב ומסתכל על השופט אז גם בו יש אשמה מסוימת במהלך.
          אני כל הזמן אמרתי לגבי המהלך הספציפי שהפציעה כבר הייתה קיימת ולא קרתה בישיבה על הברך, כי אין שם שום מתיחת יתר בגלל הרצפה ובטח לא מהלך מלוכלך.

          1. הכוונה שלך הייתה ברורה. אבל גם טענת שלא קומינגה פצע אותו כשברור שמזה נבעה הפציעה. לדבר על זה שהפציעה נבעה מכל הנפילות כקארמה זה כהרגלך להתעלם מהסיבה שהוא ציין לנפילות. גם להתעלם מטיב הפציעה כשאתה מדבר על מתיחת ייתר כאילו הוא נפגע ברצועות

            1. בכלל לא ברור שמזה נבעה הפציעה.
              הוא עלה לשחק פצוע מפציעה קודמת בברך כדי לא להפסיד את ה-65 משחקים.
              אם הפציעה הוחמרה מהישיבה, או שפשוט זה הכאיב לו ובדקו שוב ומצאו ממצאים נוספים, לא יודע.
              מוזמן למשל לקרוא את הקישור שהביאו פה לפוסט של יונתן קריא וגם את התגובה בסוף.
              https://www.facebook.com/yonatanpt/posts/pfbid0Sr6rMHKL6AEQzjzgJ6gpLGdn4m5x2jW2MqBASz42fXtL2BSR6PE8DEXCxcNN44nal

            2. מאד ברור שמזה נבעה הפציעה. יש לו עניינים עם ברכיים ורגליים כל הקריירה (איזה קטע בגלל זה הוא מנסה להפחית מהעומס עליהן).
              יוני קצת טועה כאן כי הניתוח שעבר היה בברך השניה – כשזה קרה ברגל הזו הוא פתר את זה בלי ניתוח (ואז כמובן שכולם קשקו כאן על הפציעות שאמביד ממציא).
              על איזה תגובה אתה מדבר.

            3. וכן בהחלט יש משמעות לזו שיש הסטוריה ארוכה לברכיים שלו וגם לעובדה שהוא היה בחוץ בגלל כאבים בברך העדרות שגם עליה הייתה סערה גדולה ).

            4. ובדקתי שוב אז טעיתי – הניתוח ב-2016 היה על אותה הברך.

          2. אני דווקא הבנתי אותך שי, עידו או שעדיין לא הבין או שהוא סתם מטריל.
            חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  12. בנוסף לאשמה של אמביד מבחינת הסגנון התיאטרלי של הנפילות להשגת שריקות אוויר, וגם לאשמה הנקודתית שלו במהלך האחרון של לשכב ולהסתכל על השופט לשריקה באמצע מהלך האסל במקום להיות נוכח ברגע, יש לו גם את אשמת העדפת האגו וההישגים האישיים על חשבון הבריאות.
    https://youtu.be/WaM16QAyPlM?si=bFbfVC6hPjHPFfSQ&t=464

      1. הסתכלתי עכשיו שוב על המהלך והסיבה שבכלל קומינגה נופל עליו היא שבזמן שאמביד שוכב, מסתכל על השופט ומרים ידיים בציפייה לשריקה הוא גם שולח את הרגליים לתפוס איתם את הכדור (מהלך מלוכלך בפני עצמו) וככה מפיל את קומינגה.
        https://youtu.be/d6fLpwc-N5g?si=hLfv7k0G2SFKIm3S&t=24

        1. הסתכלתי שוב – קומינגה פושע! אסור להתיישב ככה על שחקן, זה הרבה יותר גרוע מהדריכה של גרין על סבוניס! אפילו השדר המום, עושה ״אוו״

        2. טוב, שי, להיות הוגן יש פה שלושה אשמים בסיפור. בעצם ארבעה.
          1) מי שלימד את אמביד ליפול בשביל להימנע מפציעות של לחץ משקל הגוף על המפרקים (זה מתאוריית העגל)
          2) קומינגה2X קודם הכשיל את טמביד כשדחף רגל מתחת לרגל ימין של הדאמבאסס ואחר כך כשירד לו על הרגל (פה דה שוט צודק שג"ס התמחו בפציעת שחקני היריב ויש כל כך הרבה דוגמאות ולידיות).
          3) גרין שדחף את יואל מהצד השני, הכי פחות אשם.
          4) אמביד עצמו שכמו שאמרת במקום לשלוח ידיים קדימה ולכופף רגליים כדי להגן על עצמו מה שהיה מונע מקומינגה נפילה על הרגל הוא השתטח לגמרי כמו זXXה בפיגאל…
          איך אמר שימון טמביד ואני מחרה אחריו דאמביד.
          אדם רגיל מתכווץ כשהוא נופל, מתכדר, אפילו קיפוד…

          1. צודק מאה אחוז ,שחקן שנופל על הריצפה באינסטינקט צריך לקפל ברכיים ולאסוף אותן אליו כדי להגן עך נמפרק ועל הבטן הרע ולא ליישר רגליים ולהגדיל את הסיכון.
            זה צריך להיות אינסטינקט של חלקיק שניה ולאמביד זה לא פעל…

  13. פי.ג'יי. טאקר צריך לעבור לגולדן סטייט. בול מה שהרכיכות האלה צריכים.
    לו אני מאמן, הייתי הופך את הסדר. קליי תומפסון צריך לשבת רוב המשחק, לא להתעייף, ולשחק דווקא בדקות האחרונות כשצריך קור רוח בקליעה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט