מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

0. ג'ואל אמביד החליט על ניתוח

1.סטפן קרי – המבואס – קלע אמש 60 נקודות בהפסד 134-141 לאטלנטה האוקס

(פרטים לפוסט הזה נילקחו מ-AP)

"סטפן קרי קלע אתמול 60 נקודות בהפסד 134-141 בהארכה לאטלנטה האוקס בשבת בלילה. טריי יאנג קלע 35 כשהוא העוזר הראשי בנצחון אטלנטה"

סטפן קרי, בן ה-36, קלע 8 נקודות בהארכה, וסיים עם 60 נקודות, ס"ה 2 פחות משיאו האישי (62 נקודות נגד פורטלנד בינואר 3, 2021). הוא קבר 22 מ-38 מהפארקט, כולל 10 שלשות מ-23, ו-6 מ-6 מהקו. בכך הוא הפך לשחקן העשירי בתולדות ה-NBA עם לפחות 60 נקודות מרובות (MULTIPLE).

ה-60 הוא הפעם הששית העונה של שחקנים הקולעים לפחות 60, שכבר עתה עונת 2023-24 הופכת לשלישית בתולדות ה-NBA עם מספר ה-"60+ הגדול (בעונת 1961-62 ווילט צ'מברליין בעיקר, ואלג'ין ביילור, עשו זאת 17 פעמים, ובעונת 1962-62 זה נעשה 9 פעמים, שוב צ'מברליין בעיקר). שלושת ה-+60 באו העונה בהפסדים (סטף אמש, דווין בוקר ב-26 לינואר, וקרל-אנטוני טאונס בינואר 22).

הווה אומר (כמו בהרבה מקרים עם צ'מברליין)? הווה אומר ששחקן עם +60 אינו מתכון להצלחה.

סטפן יודע זאת.

מה הוא אמר בסיום המשחק?

"It sucks to not have something to show for it,"

"זה מבאס בגלל שאתה יודע ש-PLAY אחד כאן ו-PLAY אחד שם והתוצאה הייתה הפוכה. זה רק מוסיף לעונה מביכה"

זה נכון לגבי הרבה קבוצות, וכמובן שהוא לא מחדש דבר.

דריימונד גרין אמר: "זה מדהים כיצד סטף רק נעשה טוב יותר ככל שהוא מוסיף שנים לגילו"

Coach Steve Kerr described Curry's game as "incredible

"We competed like crazy but just couldn't get over the hump," Kerr said

Dejounte Murray scored the last seven points in an 11-0 run to open the overtime for Atlanta and finished with 19 points. Onyeka Okongwu had a career-high 22 points and a season-high 16 rebounds, and Jalen Johnson scored 21 points.

Young and Curry embraced on the court after the game. Young often says he looks up to Curry and enjoys the opportunities to play against one of his favorite players.

"They're a lot more fun when you win," Young said. "You always want to battle, you always want to compete, you want to show your best off against the best. … Steph was obviously going in that second half."

אז זה סיפור אחד המשחקים הטובים והמרתקים ביותר העונה.

2. הלייקרס עשו זאת עם הגנה, ועצרו רצף 9 נצחונות הניקס

  • פרטים לקטע זה נלקחו מ- Dave McMenamin מה-ESPN ו-DAN WOIKE מה-LA TIMES

לברון ג'יימס הגיע משום מה מוקדם, לפני שאר חברי קבוצתו, וישב בחדר ההלבשה לבדו. דן וויקי, כתבו המצויין של הלוס אנג'לס טיימס קיבל רשות להיכנס ולהחליף כמה מילים עם לברון.

"אני תמיד מתרגש לשחק כאן", אמר קינג ג'יימס. "הרי זאת כאן היא המכה של עולם הכדורסל (Mecca of basketball) . המדיסון סקוור גארדן הזה, וכן שני קודמיו, הם האולמות המפורסמים ביותר בכל העולם 'AND THE MOST PRESTIGIOUS', ועבורי זה תמיד ערב מיוחד לשחק בו כדורסל"

לא היה כאן כל דבר דו-משמעי (ambiguous). לברון הגיע הערב לעשות משהו מיוחד. לא סתם הוא הגיע הנה שעה לפני כולם לשבת בגארדן, להריח שוב את המקום, ולהתרגל שוב לאווירה.

אבל לפני משחקו המצויין בנצחון המפתיע על הניקס שהתפארה לפני המשחק ברצף של 9 נצחונות, הייתה לו הזדמנות להגיע להסדר – TO SETTLE – את העניין המוסתר, ועדיין המדובר כל כך בסושיאל מדיה – CRYPTIC SOCIAL MEDIA – היכן הוא ישחק בעונה הבאה, ואם יש לו תכנית ארוכת ימים עם הלייקרס, לא שבגיל 39 אתה יכול לחשוב על 'שנות כדורסל רבות', אך עם לברון, לך תדע.

הוא נשאל.

הוא סירב לענות.

הוא כן ענה, אם אתה מחשיב זאת כתשובה:

"אני עצמי לא יודע"

אחרי ההפסד ליוסטון He offered no explanation for posting an hourglass emoji on social media שנראה ונשמע כאילו עומד לעזוב כשהוא אמר "הלייקרס יהיו OK". כשאומרים משפט כזה הפרוש הוא "בלעדי", אך אתמול, בחדר ההלבשה של הלייקרס, הוא סירב לומר 'כן' או 'לא'.

המשחק החל.

הלייקרס שוב עלו עם NEW LOOK: הם עלו עם רוי הצ'ימורה במקום טאורין פרינץ. הניקס הייתה פגועה: היא עלתה ללא ג'וליוס רנדל הפצוע, אוג'יי אנונובי המצויין שהיה אחד האחראים ביותר – בנוסף לג'לן ברונסון הנפלא כמובן – לרצף 9 הנצחונות, וללא קוונטין גריימס שלאחרונה זוכה ליותר ויותר אמונה ממאמנו טום ת'יבודו, אמונה שמסתכמת בדקות משחק.

גם בלעדיהם הניקס הובילו 80-86 אחרי שלושה רבעים לפני שהגנת הלייקרס קימצה אגרופים, צימצמה את הניקס ל-19 נקודות בלבד, וניצחה 103-95, ובכך אימתה – VALIDATED – את נצחונה ביום חמישי על הבוסטון סלטיקס.

לברון:

"It's great when the Knicks are winning and you get to come in here and play competitive basketball at the highest level," said LeBron James, who led L.A. with 24 points and played all but 55 seconds of the second half. "Where every possession means something, especially in the fourth quarter. And to be able to make some plays in the fourth quarter to turn some tides.

"It's something that feels great."

ג'יילן ברונסון שוב הוביל את הניקס עם 36 נקודות.

3. הלייקרס רוצים את מרקוס סמארט

גייק פישר מיאהו (Yahoo Sports NBA insider Jake Fisher) מדווח שהלייקרס הגיעו למסקנה שאין להם מספיק 'רוע' בקו האחורי, והם מעוניינים בטרייד שיביא אליהם את אחד 'הרעים' ביותר בנמצא בין הגארדים – מרקוס סמארט.

בממפיס גריזליז הוא מתבזבז כי אין לו את הקבוצה הנכונה בה 'רוע' בבק-קורט יוכל לעזור כי בינתיים יש לה בעיות הרבה יותר מלחיצות.

גם אוסטין ריבס וגם ד'אנג'לו ראסל אינם 'רעים' מספיק עבור הפרונטליין עם לברון ואנטוני דייויס. את גייב וינסנט הם ממילא רוצים להטריד, ואני רואה טרייד של ראסל ווינסנט לגריזליז עבור מרקוס

4. למה לברון הוא הבעייה של הלייקרס (ריק ביוקר) ?

מי זה RIC BUCHER? לא פחות מאחד האנליסטים המעורכים ביותר של ה-NBA. כשהוא כותב או אומר משהו, אנשים לוקחים את דבריו בשיא הרצינות. הוא-הוא זה שהפיק את הסרטון הבא, "למה לברון ג'יימס הוא הבעייה של הלייקרס". רק בקיצור שתדעו מי הוא ריץ' ביוצ'ר (מויקיפידיה):

Richard Mathias Bucher (born 1961) is an NBA analyst for Fox Sports and an occasional host of FS1's "Speak" (formerly known as "Speak For Yourself") afternoon talk show. He also hosts a daily podcast, "On The Ball with Ric Bucher." Before joining Fox he was a SiriusXM radio host and senior writer with Bleacher Report. He has appeared on NBA TV as an analyst and on TNT as a sideline reporter for NBA telecasts. Prior to joining SXM, TNT and BR, Bucher worked as an NBA Insider for Comcast SportsNet Bay Area[1] and co-hosted Bucher, Towny and Huff mornings on 95.7 The Game.[2] Bucher's first national platform was as an NBA analyst for ESPN and ESPN.com beginning in 1998. He served as a senior writer for ESPN The Magazine[3] and a columnist for ESPN.com. He joined FOX in 2019.[4]

Born in CincinnatiOhio, Bucher is a 1983 graduate of Dartmouth College, where he played four years on the varsity soccer team. He has covered the NBA since 1992–93, and has been a professional writer for 26 years. He was a beat writer for the San Jose Mercury News[5] and The Washington Post before joining ESPN.[6]

אז הנה הסרטון בו ריץ' ביוצ'ר מסביר את הכותרת לוידיאו:

5. קודם סטפן קרי הלך עם "3-POINTS FRENZY" – (השתוללות 3 הנקודות…), ואח"כ… (ב-"6")

6…ואח"כ נתן את גופיית 60 הנקודות לשחקנית הקולנוע והזמרת Lindsay Lohan ובעלה

7. דונובן מיטצ'ל ניזרק מהמשחק אחרי מכות עם זאק קולינס

8. דוק ריברס צלצל לאדם סילבר וביקש לשחררו מאימון המזרח באול סטאר

כולכם יודעים את הסיפור: מוזרלה מאמן הסלטיקס אימן את המזרח באול סטאר האחרון ולכן לא יכול להיות מאמן המזרח שוב, למרות שלסלטיקס יש את הרקורד הטוב ביותר בליגה.

הליגה סירבה לשחרר את ריברס מתפקידו.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. אחלה מעורב מנחם.
    זאק קולינס עם מהלך מלוכלך, שמוכיח שלא תמיד מי שנותן את המכה "הרשמית" הוא האשם העיקרי. הכי קל להאשים את השחקנים שמגיבים על מכה מתחת לחגורה.

    1. אני בכלל לא בטוח שזה כל הסיפור. לא ראיתי בכלל את המשחק ובהחלט יכול להיות שהסיפור התחיל הרבה לפני כן.

    2. התגובה החכמה היתה להישאר על הפרקט, לקבל טיפול רפואי בשביל תשומת הלב של השופטים, ואז לבקש מהם לגשת למסך.

  2. פורסמה שיחת הטלפון בין הקומישינר לבין קואץ' ריברס לגבי המינוי המפתיע שלו לאולסטאר:
    ריברס: "בחייאת אדם, בכלל לא מגיע לי לאמן באולסטאר הקרוב, אני בקושי במילווקי דקה וחצי".
    סילבר: "האמת, לא מגיע לך לאמן בכלל בליגה, אתה שרוף אצל כל הקבוצות, אחרי האולסטאר נפסיק את עבודתך במילווקי".
    ריברס: "אז למה כל המהלך הזה?"
    סילבר: "חיפשנו לאולסטאר מאמן אטרקטיבי ובעל שם שימשוך קהל רב, שבנוסף אהוד על הכוכבים, שנותן להם לעשות מה שבראש שלהם, אתה נבחרת למתאים ביותר. אל תדאג בסוף האולסטאר תקבל מענק שמן במיוחד"
    ריברס: "אוקיי, נשמע טוב. אבל מה חוקי הפורמט השנה?"
    סילבר: "השנה הוחלט על סדרות באולסטאר, הטוב מ7 משחקים. בגלל שהמערב איכותי יותר, נתנו לנבחרת שלך להתחיל עם יתרון 3-1."
    ריברס: "יבן זונה קירח מניאק".

    1. ובשנה שעברה לא נתנו להם לעשות מה שהם רוצים?
      רק אזכיר שכל השחקנים עמדו בצד מחייכים כשטייטום ובראון שיחקו ב 1 על 1…
      זה לא מה שאנחנו רוצים לראות באולסטאר!

    1. זה הכל בראש שלו גם ב04 היו בדיוק אותם חוקים. השחקנים היום ככ טובים שאי אפשר לשמור עליהם!!!!!!!
      כל אחד סופרמן ביכולות מגיבור מארוול.
      נראה אותך מצליח לשמור מישהו ורטיקלית שאסור ידיים חזה רגליים להזיז ואסור לך להיכנס לאזור הבטוח שלו!!!
      ואם הוא יצליח להתנגש בך הוא הולך לקו!!
      תנסה פעם לשחק ככה בשכונה תענוג מובטח.
      בתור בונוס הוא יצעק איייייייייי יזרוק ראש והולך לקו!!!

      אם הוא עייף מידי פסקי זמן אינסופיים למנוחת הכוכב צריך להיות בפול פאוור לשים סטט!!

      הכל בראש של שייד חי בגלקסיה אחרת מסומא מציאות!!

  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אחרי שהאשף הצחיק אותי קשות בסוף של הבלוג בא זקן השבט ומציק אותי עם שמות לא מהעולם הזה, מאזולה אצל מנחם זה מוזרלה? עם קצת עזרה נקרא לו מוצרלה…. זהו השם נכנס למילון רזי אבן שושן!!!
    מהיום יש מילה נרדפת נוספת למאזולה, לא רק בזוקה גו אלא גו' מוצרלה.
    שמח שלא הורידו לריברס את העונש, כי מה שנשאר מהכבוד של אימון באולסטאר זה רק העונש!
    פעם מאמנים נלחמו להיות שם היום הם בורחים כי בינינו WWE…

  4. ממש לא ברור לי מדוע דני שיחק הלילה רק 25 דקות?
    הוא הקלע הבולט של ווש הגרועה. למה לא לתת לו עוד 10 דקות שיעלה את הסטט וישרור שיאים אישיים?

          1. למה?
            הוא הרי נשאר שחקן פותח להפתעתנו. למה לעצור שור בדישו?
            מנעו ממנו טריפל, מנעו ממנו לשבור את השיא שלו בנקודות. זה לא שווש הולכת לאיזה מקום. אני קונה פה גזענות כי אין מאמן שלא רוצה להצליח.

            1. למה? כל מאמן והקבעונות שלו.
              כנראה פחות מחזיק ממנו או יותר משחקן אחר.
              נראה לי פחות סומך עליו בסיומי משחקים? לא ראיתי מספיק.

        1. זה לא משנה מי המאמן
          זאת מערכת רקובה
          אני ממש מרחם על אבדיה שיכל לקלוע הערב 30
          זה היה הלילה הכי טוב שלו בליגה מבחינה התקפית
          אני מקווה עבורו שיעוף משם כמה שיותר מהר או לפחות שימצאו טרייד על ג׳ורדן פול

          1. הוא צריך לברוח מהר.
            לבקש תרייד, אבל נראה לי שהוא נחמד מדיי.
            אולי זופר (אם הוא קורא פה) יכול לדפוק שם על השולחן ולדרוש תרייד?

  5. סחתן על סטף
    להתחיל את הערב עם 10 שלשות ולסיים איתו במבט של ״אהלן אהלן לינדזי, אוהבים שלשות? בא לכם פינוק אמיתי עם המאסטר בתחום?״
    נראה לי שהייתה שם גם שלשה מס 11, ככה זה שאיישה בבית עם הילדים
    הלייקרס קבוצה מאוד לא מאוזנת, מסוגלים לנצח כל קבוצה בליגה
    הם יהיו מסוכנים אם יצליחו להכנס לפלייאוף
    אסור להם להביא שחקן כמו מרכוס סמארט על חשבון ראסל שמנפק את הסחורה לאחר שמועות הטרייד

    1. אני לא כזה החלטי כמוך.מצד אחד ראסלכרגע בפורמה טובה ואפילו שבשני המשחקים האחרונים הקליעה פחות מתחברת לו הוא עדיין תרם יפה מאוד ב2 המשחקים האלה אבל מצד שני זה ראסל שעליו הומצא הביטוי יום אסל יום ראסל(עליו ועל הראסל השני) רוצה לומר הוא ממש לא יציב והחודש האחרון הוא בכושר נפלא אבל זה לא אומר שחודש הבא הוא יהיה באותו כושר.
      דווקא סמארט ללייקרס זה משהו שנראה לי יעבוד לא רע בכלל,בטח אחרי שואנדוילט סיים את העונה וחייבים עוד מגן ברמה

    1. קודם כל תודה
      אתמול ראיתי משהו דומה במשחק כדורגל בין מנצסטר לווסטהאם יונייטד כשחלוץ ווסטהם פגע למרטינז עם כל המשקל והתנופה בברך (על הדשא), וזו היתה ברך שרק לפני שבועיים שלושה החלימה מפציעה…
      https://www.youtube.com/watch?v=pHJetUc8yj4
      כואב לי על הבחור (השחקן החביב עלי ביונייטד בשנתיים האחרונות והוא בכלל שחקן הגנה), שכמו אמביד, ירד בכוחות עצמו, אחרי שניסה להמשיך לשחק, אבל סביר שלא נראה אותו במגרשים לפחות כמה שבועות. כואב הלב על ליסנדרו.
      לגבי הפציעה של אמביד, הוא שיחק עם רגל חבושה, כנראה להגנה על האזור הרגיש.
      מכל ההשטתחויות שלו על קברי צדיקים, באה השתטחות שלטעמי בדיעבד היתה טעות. היה צריך לוותר על הכדור הזה. להבא שישאיר את ההאסל הזה לשחקנים אחרים ויתרכז בכורסל וורטיקלי.
      וגם שישאיר את קברי הצדיקים לנו היהודים.

    1. אז כתבת כבר את המייל לעורכים שאתה בא בבקשות שהותנו בתנאים שאתה מחוסר יושרה ושפן מדי כדי לעמוד בהם?

  6. אחלה מעורב.
    לא מבין למה לא לשחרר את ריברס – גם ככה לאף אחד לא אכפת מי המאמן – אז שיהיה מי שראוי לכך ואשכרה הוביל את הקבוצה למיקום שלה.
    סטף ענק.

  7. לילארד באולסטאר יאנג לא.מה עשה לילארד אתמול?5-18 מהשדה 3 איבודים 1-8 מהשלוש.
    אבדיה שיחק לא רע במשחק חד צדדי לחלוטין היו לו 5 איבודי כדור ,במקרה כזה מוצדק להחליפו.להחזיק שחקן שלא שומרים עליו (בגלל התוצאה)רק כדי שישפר איזה שיא אישי,לא אמור להיות במסגרת שיקולים של מאמן.
    אמביד , נאחל לו שיבה מהירה לפילי ובריאות.

  8. תודה מנחם.הלייקרס חיברו 2 ניצחונות מעולים שגם הדרך הייתה מעודדת,דווקא המשחק מול הניקס הרשים אותי יותר כשמי שבתכלס הביא ללייקרס את הניצחון ברבע האחרון היו ריבס ופרינץ.ובכלל שחקני המשנה של הלייקרס התחילו להראות כמו פליאוף שנה שעברה וזה סימן מעודד,יחד עם זאת הפציעה של ואנדוילט הרסה את הכל ודווקא אחרי שהוא התחיל למצוא את הקצב ההתקפי שלו.באסה מטורפת

  9. תודה מנחם על עוד מעורב משובח.
    חבל על אמביד.
    אני עם אלה שחושבים שסמארט יכול לעזור לליקרס, בגלל הניסיון וההגנה.
    אתמול היו לי 100% הצלחה בהימורים, מישהו ראה את השומר? תרשום תרשום
    🙂

  10. לברון התחנף לניקס ואותת להם שהוא מעוניין להגיע שנה הבאה. הניקס בנו קבוצה מנצחת, עלוב הנפש חושב לעצמו: המממ אולי החבר׳ה האלה יביאו לי טבעת. אבל כפי שראינו בסרטון של ריק בוצ׳ר (בושר? בושיי?) הבנאדם עגלה שלא עושה הגנה. הוא יכול להיות שחקן משלים שעולה מהספסל כשהעסק תקוע וצריך סל, אבל הפרימדונה רואה את עצמו כאיש שהקבוצה שייכת לו. צריך להיות מטומטם או וושינגטון וויזארדס בשביל להביא יצור כזה. יש לו אופציית שחקן של בערך 50 מיל׳ מהלייקרס לשנה הבאה, אף קבוצה לא תיתן לו אפילו 15 מיל׳, שנה הבאה נמשיך לראות אותו בלייקרס.

    1. מה אתה מבלבל? לברון ניצח אותם בעוד הופעת יחיד נדירה בגארדן.
      הניקס לא מועמדים לשום דבר חוץ מהקבוצה החביבה בליגה כשאין להם בסגל אחד שיכול להפוך
      לשחקן מוביל שמביא טבעות.

  11. מנחם,
    60 נק' זה ה-40 החדש אף אחד כבר לא מתלהב מזה.
    בטח לא כשזה קורה והקבוצה של סטפן קורי מפסידה שוב פעם על חשבון האגו שלו.

    גם בראדלי ביל המטיר 40 במשחק שהוא יכל להשים 60 בקלות מול ההגנה העלובה של וושינגטון,
    הכל שאלה של מי בסגל וכמה השחקן סופר את שאר השחקנים כדי לתת להם לקחת כמות זריקות באותו לילה.

    1. לפי זה, טייטום אחד השחקנים הכי חברותיים, יכול היה לשים היום הרבה יותר נקודות אבל ירד בלי טענות לספסל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט