מעורב הופס ליום ראשון: קרי שיהיה באול סטאר מחבק את יאנג בתום המשחק ביניהם. פשע לדורות שטריי יאנג אינו באול סטאר / מנחם לס

1.אטלנטה האוקס מנצחת את סן פרנציסקו ווריורס במשחק (הארכה) מרתק

שני הגדולים מתחבקים: המנצח – טריי יאנג – עם 35 כולל 7 מ-11 מהטריי, והמפסיד סטפן קרי עם 60 נק' כולל 10 מ-23 מהטריי.

הסיבה היחידה שהחלטתי לחזות במשחק הזה ולא בניקס – לייקרס הייתה פשוטה: רציתי הוכחה נוספת שאי בחירתו של טריי יאנג לאול סטאר הייתה אחת הפאשלות הגדולות ביותר של בוחרי האול-סטאר.

קבלתי 35 הוכחות, כמו מספר הנקודות שהוא קלע. קבלתי 7 אסמכתות (מהמילה אסמכתא) ב-7 מ-11 נוספים שהוא קבר מהטריי, בדיוק כמו אתמול. בסוף המשחק סטף קרי – שקלע 60 ביום מטורף של 22 מ-38, כולל 10 מ-23 מהטריי – חיבק את טריי יאנג ולחש משהו באוזניו. כמובן שיכולתי לקרוא רק את שפתיו, ואני כמעט בטוח שקלטתי 'ALL STAR'. אני כלל לא אתפלא אם סטף אמר לו שהוא היה צריך להיות באול סטאר.

התוצאה 123-123. 4.1 טיקים בשעון, וזה אחרי שטריי יאנג קבר את השלשה השביעית שלו, ואת הנקודה ה-33 שלו. סטף קרי שוב נכנס, ושוב משתחרר משומריו, ודווקא הפעם מחמיץ סל קל עם הקרש משלושה מטרים מהסל.

הארכה.

אוקונגווה מקרוב. 123-125
ג'יילן ג'ונסון מקרוב 123-127
דג'ונטה מוריי סל ופאול 123-130
מוריי עוד סל 123-132
מוריי עוד סל 123-134
קרי עם סל 125-134
קרי עם שלשה 128-134
אוקונגוה 128-136
קרי עם שלשה 131-136
טריי עם סל 131-138


מרוב התרגשות שכחתי לכתוב. כל מה שזכור לי הוא שג'יילן ג'ונסון קלע את הסל האחרון ל-134141.

  1. 2. ייתכן שה-SNUB (אי בחירה מזלזלת) של טריי יאנג מהאול-סטאר היא ה שגיאה האומללה ביותר בהסטוריה של בחירות האול סטאר

הייתם צריכים לראות את 'האומללות' שטריי יאנג עשה אמש לפיניקס סאנס על כל כוכביה – קווין דוראנט, דווין בוקר, בראדלי ביל, גריסון אלן, ואריק גורדון. הוא כידרר להם בין הרגליים. הוא שילשל אותם – מהמילה 'שלוש' – 7 פעמים מ-11 ל-32 נקודות. הוא חילק מתנות כאילו היה זה יום הנצחון במלחמה נגד סין (15 בונבונים). הוא תיעתע בדווין בוקר כאילו הוא היה דווין צהריים (או דווין ערב). ממוצעו אחרי המשחק הוא 27.1 (תשיעי ב-NBA; מקסי הוא 11) ו-11.0 באסיסטים (שני בליגה!!! מקסי הוא מס' 14). טריי הוא בשנתו השישית ב-NBA. מקסי בשנתו השלישית. המאמנים שבחרו במקסי לפני טריי יאנג עוד ישלמו על כך, כפי שאמש שילם פרנק ווגל על בחירתו המזופתת כשהוא יושב על הספסל עם פרצוף של נידון למוות שעתיים ורבע לפני התלייה.

עזבו את נצחון ההאוקס על הסאנס 120-129. זה היה כיצד טריי יאנג שחט בהם, כידרר להם בין הרגליים, והתחפש לסטפן קרי מהטריי. משום מה כולם – כולל שימון ושי – שונאים אותו. אולי בגלל שהוא עומד להתקרח טוטאלי בגיל 30. אולי בגלל שהוא נראה כמו הספר – BARBER – שלהם בירושלים או בשדה יעקב.

הוא השחקן השלישי בהסטוריה לקלוע 15 עם 10 אסיסטים ולא להיבחר ל-NBA, והוא אפילו קולע 27.1 ומחלק 11.0

זהו משפט המחץ השלילי המסכם את טריי יאנג:

Young has been met with unwarranted criticism throughout his career, resulting in his exclusion from the ALL-STAR event

הדבר היחיד שיקטין את הזעם שלי על אי-בחירתו ב-22%-24% יהיה אם יבחרו בו במקום ג'וליוס רנדל הפצוע. אבל אגיד לכם מה: אם אני טריי יאנג, אני אומר להם "תודה על הכבוד, אבל תמצאו איזה קרבן אחר במקומי"

אחרי שקראת את מילותי, האם היית בוחר בטריי יאנג לאול-סטאר? (אל תעשו לי טובות אבל גם אל תענישו אותי על מילות החן שלי על טריי יאנג. פשוט תבחר 'על אמת'):

3. היה זה אחלה קרב בין זאיון לויקטור

כולם חששו שהמשקל, הכוח, והשרירים של זיון ויליאמסון יבלעו את המקלון ויקטור ומבניימה כשהניו אורלינס פליקנס יפגשו בסן אנטוניו ספארס.

אז ככה: הפליקנס ניצחו בשנייה האחרונה עם סל של זאיון (33 חיצים ס"ה) 3 טיקים מהבאזר 113-114. זאיון נתן משחק משובח, כמו שאומרים החברים שלי מתל חציר:

אבל במקום לבלוע את הצרפתי (שקלע 16 עם 14 קרשים, 7 בונבונים, 2 גניבות, ו-3 רעפים), זאיון הרעיף עליו רק מילות חן, כפי שאומרים החברים שלי מכפר אתא:

Williamson: "Vic is a very special player. We were just talking about it in the locker room. He's a dude that can get two or three Defensive Player of The Years, and I don't want to put no limit on it, but he can get Defensive Player of The Years and MVPs. We haven't seen nothing like that. We've seen things close, but not like that. He's an amazing player, and I think, especially with Pop over there, he's gonna continue to develop."

זאיון היה גם הוא בחירת דראפט ראשונה כמו ויקטור, אז הוא יודע בדיוק את ההרגשה של להיות במקומו. זאיון קולע העונה 22.3 עם 5.5 ריב', והפליקנס הם 21-28, מקום 7 במערב נכון להיום: 

4. אורלנדו מג'יק מאד מעוניינת בכריס פול

וואו,וואו, וואו…כריס פול משחק בקונפרנס מזרחי? זה כאילו היו מודיעים בשנות ה-90 המוקדמות שלארי בירד הוא עתה בריא ושלם ועובר לשחק בקבוצה מערבית. או קובי בקבוצה מזרחית. זה נשמע בלתי אפשרי אבל זה אפשרי מאד ורק עניין של חתימה על חוזה.

מה פתאום אורלנדו רוצה את כריס פול?

כי אין לה פיור פוינט גארד.

המג'יק היא אחת מהפתעות הליגה כשללא קהל מקומי – 70% מהצופים במג'יק הם תיירים בדיסני וורלד – היא 23-25, וכמעט בטוחה לפלייאוף. אבל הבעייה שלה היא שאין לה פוינט גארד 'טהור': מרקל פולץ, ג'יילן סאגס, וקול אנטוני הם גארדים מצויינים אבל הם יותר 'קלעים', ו-'מגינים', מ-'רכזים'. למעשה המובילים באסיסטים בקבוצה הם שני פורוורדים (פאולו בנצ'רו ופרנץ ווגנר).

גם גולדן סטייט חייבת שינוי וכריס פול הוא אחד הראשונים שהיא תציע למכירה, במיוחד שאין לו חוזה מובטח לעונה הבאה. רציתי לכתוב שהמג'יק לא תצטרך ללכת רחוק, אבל היא כן תצטרך ללכת רחוק כי המרחק מאורלנדו לסן פרנציסקו הוא השלישי באורכו מכל המרחקים האפשריים ב-NBA. לא אבזבז מילים לכתוב מה הם שני המרחקים הארוכים ביותר לטיסה ב-NBA בין שתי קבוצות כי כולכם, מלבד שימון, יודעים את התשובה.

5. ג'ואל אמביד חושב, ולוקח בחשבון, אפשרות ניתוח למיניסקוס שלו

תמונה של displaced flap of the meniscus

בואו נגיד שג'ואל אמביד יכול לשכוח מה-MVP. ישנן לו שתי אפשרויות לטיפול בקרע במיניסקוס שלו (יותר נכון – displaced flap of the meniscus in his left knee):

  1. לעלות מיד לשחק כדי לא להפסיד את הסיכוי ל-MVP
  2. מנוחה וריהביליטציה (2-3 שבועות)
  3. ניתוח (6-8 שבועות)

א. אם יבחר להמשיך לשחק מיד, הוא ישחק עם כאבים ברמה בינונית עד חמורה. ישנם שחקני כדורגל שניסו לשחק עם פציעות כאלה כדי לסיים עונה, ודי בהצלחה. אחרים ניסו – וויתרו על התענוג.

ב. אם יבחר "מנוחה וריהביליטציה", הוא ישחק עם כאבים פחותים בתחילה, אבל מצב ברכו ילך ויהפוך גרוע יותר עד שמצבו יהפוך להיות כמו ב-"א".

ג. אם יבחר בניתוח, הוא ייעלם מהפארקט לתקופה של חודשיים (+- שבועיים) ויחזור בהדרגה לכושר שהיה לו לפני הפציעה, אם כי ישנם מקרים ידועים בספורט שאפילו אחרי ניתוח מיניסקוס, האתלט לא הצליח לחזור יותר לכושרו האופטימלי שהיה לו לפני הפציעה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 70 תגובות

        1. יוקיץ' ומאריי
          גבה
          שיי
          אדוארדס
          קוואי וג'ורג'
          דוראנט ובוקר
          לוקה
          מארקנן
          סטף
          ג'ה וביין
          ואסל ו-וומבי
          זה 16 רק במערב
          .
          טייטום
          יאניס
          מיצ'ל
          ברונסון
          טמביד ומקסי
          (שם בסוגריים ולא סופר אם כי לדעתי טובים ממנו – סיאקם והאלי)
          בנצ'רו
          דה רוזן
          בריג'ס
          .
          זה כבר 25. בלי להחשיב שחקנים שיותר מועילים על המגרש בשני הצדדים כמו ג'ארט אלן, וכוכבי משנה כמו סיאקם, האלי, אינגרם… ואת זאיון השמן

          1. טופ 10 שלי לוקה שגא טריי סטף יוקיץ אמביד יאניס מיצל טייטום גה.

            אני מדבר על שחקנים שיכולים להוביל קבוצה כל העונה לא עולים מידי פעם לשחק ובאים לשחק אחרי חצי שנה מנוחה וכאלה כמו קאווי באטלר דיוויס וכל החטיארים האלה.

            אשך יש חלק ברשימה שלך שהם אפילו לא טופ 50 🤣🤣
            למשל מאד אוהב את ביין אבל לא בכיוון

            1. זה פוטנציאל בלבד. בחיים לא ראיתי את יאנג נותן עשר משחקים רצופים ברמה הכי גבוהה שלו.
              יאניס, סטף, גוקיץ סגא כל ערב נותנים עבודה.
              קוואי, לברון, לילארד, באטלר, גאמל. יכולים להתפוצץ למשך חודשיים בפלייאוף.
              יאנג? אולי סדרה אחת.

  1. תודה על המעורב
    "תל חציר"- זה אחלה מקום
    מחצית שניה מצויינת באטלנטה. הייתי בטוח שסטף לוקח את המשחק.
    מה שאורלנדו צריכה זה עוד פוינט גארד פציע?

  2. מנחם, לא יודע מה עם האחרים, הבעייה שלי עם העכברוש זו לא הצורה שלו אלא איך הוא קופץ על המגינים. לא אוהב פלופרים מדופלמים כגון ציפי 3 דוויין זרוקר גועל דמביד, ג'ימי האנדקאטץ לה פלופ גיימס ועוד ומעדיף לא לראות דברים כאלה גם בקבוצה בירוק.

      1. OK, אבל זה בגלל שהוא הבין שזה פחות עובד משנים קודמות. אני לא חושב שהוא לפני האליברטון ובטח שלא לפני ברונסון. המזרח צריך שחקן בעמדה של רנדל ולא שחקן בעמדה שלו ובכל זאת מקווה שיפנו אליו.

        1. בס"ד
          רזי היקר שלום.
          מתי ראית פעם אחרונה משחק אול סטאר?
          אין שם עמדות, כל אחד לוקח את הכדור, וזורק, מטביע או מוסר להאליאופ.
          צורת המשחק של סטף ושל שדיוויס די דומות באולסטאר, לדוגמה.

  3. כריס פול בדיסני וורד?
    נשמע כמו מיקי יותר מציפי…
    יכול לעבוד טוב אם הוא חונך את בנצ'רו כמו שחנך את זרוקר.
    לדעתי מהלך מצוין מבחינתם. אולי הוא אפילו יסכים להארכה בווטרן מינימוני?

    1. יופי של הטרלה, ראיתי את הוויכוח מאתמול, הגאגי לא הביא לך לינק?
      אולי יביא פאפי?
      חייב להדגיש שאני נהנה מהוויכוחים גם בגלל שאתה נשאר קול והוא יורד ישר לפסים אישיים כי אין לו ברירה…

      1. לילארד כן. על לברון אני עוד קצת מתלבט, אבל הוא נכנס לחמישייה מהבחירות של האוהדים והתקשורת – שני גורמים שמבססים את זה על כדורסל באופן חלקי בלבד.

          1. אז גם הם טעו לדעתי. כנראה שהוא כן צריך להיבחר לאולסטאר ולהיות הנציג של הלייקרס, אבל אם אני מסתכל על הקו הקדמי במערב אז לפחות דוראנט וקוואי נכנסים גם כן לפניו, אם לא יותר

      1. מבין השחקנים שנבחרו לאולסטאר בתור גארדים – רק לילארד עם אחוזים נמוכים יותר במעט והאסיסטים של יאנג מגיעים כשהוא גם מוביל את הליגה כולה באיבודים. חוץ מזה, כל האולסטארים מגיעים מקבוצות עם מאזן טוב יותר, כשהיחיד שהקבוצה שלו עם מאזן שלילי זה סטף. אם מסתכלים רק על 4 המשחקים האחרונים אז יאנג שווה אולסטאר ויותר, אבל במכלול העונתי, כל מי שנבחר לאולסטאר ראוי יותר לדעתי, יחד עם עוד כמה שלא נכנסו

  4. לא אוהב את דאמביד אבל הוא צריך לחשוב מה שטוב לבריאות שלו. ניתוח צריך לעשות? אז אתמול.
    לא להתברבר כי זו הברנסה שלו כמו שאמר פריד אל אטרש הסורי מדמשק צפון!
    לשחק עם כאבים ולהחמיר פציעה? לא בא בחשבון. פילי צכים לשמור עליו בצמר גפן כל עונה ולשמר אותו בריא לפלייאוף אחרת איי דונט טראסט דה ברוסס.

  5. תודה רבה מנחם.
    אסביר לך מדוע אני, ורבים אחרים, מתעבים את העכברוש.
    יש לו אופי מחורבן ודוחה.
    וזה מתבטא בדברים שונים, כמו יחס עוין ותוקפני לשופטים, פלופים מביכים ורמאות כשיטת משחק, עצלנות ואגו מנופח שגורמים לו לשחק ולהתאמץ רק עם הכדור ביד ולא לזוז מטר בלעדיו בהתקפה או בהגנה.
    הוא גם לא השחקן שהוא חושב שהוא.
    ברור שהוא מחזיק מעצמו סטף קרי ה-II, בעוד הוא, מה לעשות, קלעי שלוש בינוני למדי שנהנה להשליך ממרחקים בשביל הפוזה וההאדרה העצמית על חשבון קבוצתו.
    סתם באמצע / תחילת התקפה יידה לבנת חבלה ממרחק אסור ויזיין להם את ההתקפה וגם את ההגנה עם המתפרצת.
    חרא של טיפוס הטריי הזה, בין המעצבנים ומעוררי האנטגוניזם בליגה.

  6. הבחירה בדוק ריברס למאמן המזרח במשחק האול סטארס היא זלזול ענק של הליגה בקהל האוהדים. מאמן שנוי במחלוקת ולא מוערך שרק לפני שבוע נכנס לתפקידו ? לא נראה לי. אדם סילבר מזלזל בנו ורק אל תגידו לי שהמאמן עם המאזן הטוב במזרח צריך לאמן את המזרח. הוא לא השיג את ההישג הזה.

    1. שים לב שיש פה בהופס חבורה לא קטנה של אנשים שאומרים את זה כבר הרבה מאד זמן.
      הייתי לוקח במקומו את ספולס או מוזלי, ובטח שקרלייל וספולס טובים ממנו.

    2. אלה החוקים מה אתה רוצה שיעשה?
      במילא הדבר האחרון שהמאמנים רוצים זה להשתתף בקרקס הזה.
      אותו דבר היה כבר עם טיירון לו. אין פה חדש.

  7. יאנג ללא ספק צריך להיות באולסטאר, הרכישה של מוריי מאוד הזיקה לו.אני מקווה שעד יום חמישי הבעיה הזו תפתר.
    אני מביט במצבת הגארדים שכן נכנסו לסגל.יאנג צריך להכנס לפני …
    הליברטון שגם אצלו ההגנה לא טובה.
    לילארד שנתקל בקשיים במילווקי(שפיטרה מאמן)
    מקסי- רק אם נשאר מקום בסגל.ללא אמביד הוא מתקשה לתת תצוגות.
    כן נכנסים מתחת לחופה:ברנסון,בראון,מיצל.
    כשהצבעתי עדיין הייתי במיעוט.מעניין מה המצב עכשיו.

  8. יאנג חמוד והכל, נניח, אבל ההוקס לא מספיק טובים והוא לא מספיק יציב
    האלי, בראנסון ומיצל בטוח לפניו. הוא בטייר של וויט ולילארד ושרודר

  9. תודה רבה מנחם. מעורב נהדר.
    ליאנג מגיע כי הוא הרבה יותר מוכשר מחלק גדול מנבחרת המזרח. ליאנג לא מגיע כי הוא לא מתרגם זאת לניצחונות כמו החבר'ה הפחות מוכשרים ממנו.
    קרב בין ציון לויקטור נשמע כמו קטטה אחרי בית ספר בשנות ב80. יאללה מכות!!!
    לפני שאורלנדו צריכה מנטור, היא צריכה שחקנים עם כח אש ולא שחקן עם אחוז אחד בסוללה.
    לתחושתי אמביד לא יחזור טוב מהפציעה הזאתי העונה (אם יחזור בכלל העונה). אני עוד מקדים את המאוחר ומרחיק לכת, אבל יכול להיות שזה תחילת הירידה של אמביד.

    1. שזה תחילת הירידה של אמביד.
      כדי לרדת, צריך להיות קודם כל למעלה.😂😂😂
      טמביד לא קרוב ללמעלה.
      רכיכה מלאת הצגות,פלופר מקצועי,חלש אופי ובורח מאחריות.
      חושב שהוא מנהיג אבל הוא ממש לא

  10. יאנג חרא שחקן מוביל את אטלנטה למאזן בזיוני של 22 נצחונות מול 27 הפסדים, מקום 10 במזרח, והקבוצה ה- 22 בגריעותה בליגה. אז מה עם הוא משלשל כל היום בשביל סטטיסטיקות אישיות.

  11. טריי יאנג הוא קלעי מצויין ומראה בדיוק איפה הקריירה של אחד כמו סטפן קורי הייתה
    לולא היה נבחר לשחק בסופרטים סביב כוכבים כמו איגודלה,טומפסון ודורנט.

    זה ברור שהליגה מעדיפה כרגע את קורי,בוקר או ליליארד כי הם משחקים בקבוצות שמביאות
    יותר רייטינג.

  12. מכל המעורב ניתן להבין כי יש לאול סטאר חשיבות מסוימת .
    אם כך שאלה לגולשי האתר :
    יש מישהו חוץ ממנחם שמתכונן לצפות ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט