פילדלפיה שרדה מותחן והלייקרס הפתיעו את הסלטיקס במשחקי חמישי / תומר שנאן

ניו יורק ניקס (17-32) 109 – אינדיאנה פייסרס (27-22) 105

הניקס ביצעו קאמבק גדול, חזרו מפיגור 15 והספיקו להוביל ב-7 לפני תום המשחק.

לאורך שלושה רבעים לא היה כל סימן לעתיד לבוא, הפייסרס שטפו את המגרש, הניקס נותרו ללא תשובה ראויה ולאחר כל נסיון חזרה של המארחת האורחת הצליחה לברוח לה שוב. עם פתיחת הרבע הרביעי הניקס יצאו לריצת 12:4 בסיומה התוצאה עמדה על שוויון 91. שתי קליעות של ברונסון ופוטבאק של הארטנשטיין והתוצאה כבר עמדה על יתרון 6 לטובת ניו יורק. הפייסרס לא היו מוכנים לוותר ושתי דקות לסיום דאנק של סמית' קבע יתרון נקודה עבור אינדיאנה, ומאותו רגע הניקס יצאו לריצת 8:0 שסגרה סיפור.

ברונסון היה מצוין כהרגלו עם 40 נק' (אבל רק 1 מ-6 ל-3), 5 ריב' ו-4 אס' ודיווינצ'נזו הוסיף 20 נק' ו-3 אס' עבור הניקס.

ג'יילן סמית' בלט עבור אינדיאנה עם 20 נ' ו-9 ריב' במשחק בו שישה שחקנים שונים קלעו בדו ספרתי עבור הקבוצה.

בוסטון סלטיקס (12-37) 105 – לוס אנג'לס לייקרס (25-25) 114

הלייקרס עלו ללא לברון ודיוויס, ובהיעדרם ריבס ושות' עשו עבודה מדהימה בדרך לניצחון מרשים על אחת מהקבוצות הטובות בליגה.

כבר ברבע הראשון הלייקרס עלו ליתרון דו ספרתי שנענה בקאמבק של מחליפי הסלטיקס שהושלם במהלך הרבע השני. מי שציפה לשינוי מומנטום ושליטה ירוקה התבדה די מהר כשהאורחת יצאה לריצה נוספת, שרדה נסיון קאמבק נוסף ועלתה ליתרון 16 במהלך הרבע השלישי. הרבע הרביעי ברובו נע בין יתרון חד ספרתי גבוה לדו ספרתי נמוך לטובת הקבוצה מעיר המלאכים, שרושמת ניצחון מרשים שנותן לה מעט אוויר לנשימה במאבקי הפלייאין במערב.

טייטום הוביל את קלעי הסלטיקס עם 23 נק', 7 ריב' ו-3 אס'.

ריבס הצטיין בשורות הלייקרס עם 32 נק' ו-3 אס'.

ממפיס גריזליס (30-18) 101 – קליבלנד קאבלירס (16-30) 108

הקאבס חזרו מפיגור 12 בדרך לניצחון על אחת מהקבוצות המאכזבות של העונה.

הגריזליס רשמו רבע שני מעולה מבחינתם ואלמלא באזר ביטר של דונובן מיטשל מה-3 היו יורדים להפסקה ביתרון 10. ברבע השלישי המארחת לא הסתדרה עם קליבלנד, שמטה את היתרון והקבוצות עלו לרבע האחרון כשהתוצאה היא יתרון 2 לקאבס. לייאפ של פיפן ג'וניור ושתי נק' נוספות של טריפל J העלו את הגריזליס ליתרון 8, ומאותו הרגע הקאבס רצו והגריזליס לא חזרו להוביל בהתמודדות. עבירה בלתי ספורטיבית של וויליאמס ג'וניור העניקה לקאבס שתי ריקות עונשין וכדור מהצד 19 שניות לסיום אותם שטרוס ומיטשל תרגמו ל-2 מ-4 בלבד מהעונשין עבור האורחת, אבל אותו וויליאמס החטיא שלשה 7 שניות לסיום והסיכוי הקלוש מראש לקאמבק נלקח סופית.

ג'ארן ג'קסון ג'וניור הוביל את קלעי הגריזליס עם 25 נק', 5 ריב', 5 אס' ו-3 חס'.

דונובן מיטשל בלט אצל הקאבס עם 25 נק', 4 ריב' ו-7 אס'.

יוטה ג'אז (26-24) 124 – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (17-30) 127

משחק גדול של טייריס מקסי וטוביאס האריס מעניק לפילי ניצחון מול הג'אז, שכבר חזרו מפיגור 12 בדרך להפסד כואב.

אחרי מחצית ראשונה בשליטה מוחלטת של האורחת הקבוצה מסולט לייק סיטי התעוררה ועם רבע שלישי של 32:22 כולל חמש קליעות עונשין רצופות של אוליניק בסיומו קבעה שוויון 93 בתחילת הרבע הרביעי.

ברבע הרביעי המגמה הייתה די ברורה. הסיקסרס פותחים יתרון, הג'אז מבצעים קאמבק וחוזר חלילה. השינוי הגיע שתי דק' ו-30 שנ' לסיום כאשר שלשות של מארקנן וסקסטון העלו את הג'אז ליתרון 3. אוברה החטיא לייאפ וחסם זריקה של קולינס מנגד, מקסי קלע שלשה והחטיא פלאוטר, קלרקסון ומארקנן שניהם החטיאו זריקות ל-3 ושלשה של לא אחר מפטריק בוורלי העלתה את הסיקסרס ליתרון 3 כשנותרו 40 שניות על השעון. מכאן המשחק הוכרע מהעונשין כששתי קליעות של מקסי 4 שניות לסיום הותירו את הניצחון אצל הסיקסרס.

מארקנן עם 28 נק', 10 ריב' ו-3 אס' וסקסטון עם 22 נק' ו-6 אס' עבור הג'אז.

מקסי עם 51 נק' והאריס עם 28 נק' ו-7 ריב' עבור פילי.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

      1. אתה פשוט קשקשן בגרוש!!!
        רק לפני כמה שהים בודדות הלייקרס היו מאריות הליגה וזכו באליפות לפני ארבע שנים ורק בעונה שעברה הם הגיעו לגמר המערב! אז כבר שנים לברון מוכר שהם גרועים?!
        זו טענה לא רצינית והתנהלותך בקשר ללברון אינה התנהלות בוגרת וכך כל אלו הקשורים למה שמכנים "ללל"!!!

  1. אחלה סיקור
    ריבס יהיה השואוטיים החדש של עיר המלאכים?
    🤣
    מקסי וטוביה עושים את העבודה, כן ירבו נצחונות בלי אמביד. שיחזור בריא ובלי מסיכה….

    1. זה כמובן מצער אבל גם דיי צפוי.
      אתה יודע איזה רצח אופי עושים לישראל ואיזו שטיפת מח עוברים שם כהי העור (שלא יצא חס וחלילה כושים) על ידי האיסלאמיסטים.
      תכלס, כבר יותר מ 10 שנים אני מודע לעובדה שהפרופגנדה הערבית פועלת בכל הכח ודיי מצליחה לערער בעולם המערבי את זכות הקיום שלך שימון ושלי. הרבה מאד אנשים אינטליגנטיים בעולם (נייטיבס מהאי הבריטי ובעיקר לבנבנים מאירלנד) חושבים היום שלמדינת ישראל אין זכות קיום בכלל!!!! לטענתם צריכה להיות פה מדינה פלסטינית מהים לנהר….
      כשהשקר הופך לאמת וההיסטוריה האמיתית מוחלפת בהסטוריה שקרית.
      מה שנשאר לנו זה להתעלם ולהמשיך להיות המדינה הכי חזקה במרחב. להבין שאף פעם לא יהיה פה שלום אמיתי. עם לבדד ישכון.

      1. המוסלמים הבינו שהכי קל להשתלט על העולם זה באמצעות הגירה (השתלטות, הצפה, החדרת מחבלים, ניצול הדמוקרטיה וההומניות של הPC) וכסף (הסעודים האמיראתים וכו קונים הכל, השתלטו על הכדורגל וככה נכנסים "ללב האומה")
        אח"כ מתחיל שלב ההצקה לאוכלוסייה המקומית והצפת שקרים. הדבילים לא רואים את זה מבחינתם הממשלות כלום לא השתנה הכל כמו שהיה בשנות ה80.
        אחכ אותה אוכלוסייה מקומית מתחילה לפחד מהם ונאלצת לתמוך בהם כי אם לא יתמכו יהיו מהומות.

        מראה ע"י איזה דבילים אנו מנוהלים ואנשים חושבים שהדבילים האלה מניגים או אכפת להם מהעם או משהו כזה חחח

        1. זה ממש עצוב שאין לנו ברירה אלא לעשות מה שהגביר דורש. במקום לבזבז מליארדים על שטויות (בין הייתר בעניין הצוללות) היינו צריכים לאגור עוד נשק בבונקרים בשביל האפשרות לשטח את עזה וביירות בלי הצורך בפצצות אמריקאיות.
          לא חושב שטראמפ או היילי יהיו יותר טובים מביידן או מישל…
          מאז סוף שנות השישים האמריקאים אומרים לנו מה לעשות. אם לא ראית את הסרט גולדה, ממליץ לך. הכל עניין של אינטרסטים אמריקאים באזורנו. אנחנו כלים במשחק של המעצמות, אמריקה, רוסיה וסין בוחשות פה חזק מאד. לכל אחת האינטרסים שלה. ביום בו יהיה תחליף זול ובטוח לנפט, לאף אחד לה יהיה מעניין מהמסרח התיכון…

          1. קשקשן. אם ביידן לא מזיז את נושאת המטוסים באותו הערב, לא בטוח שאתה יושב לך מוגן וכותב עכשיו תגובות. היחיד בעולם שהבין את גודל האירוע. לא הפחים שנמצאים פה בממשלה ושתקו שבועיים. אבל ככה זה – להתבכיין מתוך תחושת עליונות – המצאנו ספורט לאומי. (תגובה ליו"ר)

            1. חחח לא. ביידן זה ביבי האמריקאי אבי הקונסםציה של מזוודות כסף לאיראן תמורת שקט. ביידן זה זבל שמשחק אותה לטובתנו ותוקע אותנו חזק חזק

          2. דוקטור, בארץ הפנטזיה אפשר לחלום…יש רק בעייה עם המציאות…אבל תמיד טוב לייצר מחשבות גדלות ולטבל אותן בקצת: "נשטח אותם", "נמחוק אותם" וכו.

            1. זה מה שצריך לעשות לצערי אין מישהו עם ביצים במדינה הנהגה של קונסםציה שקט תמורת כסף בכאילו ממשיכים עם אותו הדבר הומניות. בשום מלחמה בהיסטוריה צד 1 לא נתן לאויב סיוע ומזון עם מצור אמיתי בעזה הם כבר מזמן היו מתים. החיילים שלנו נהרגים בגלל הנהגה כושלת שכפפופה לביידן

        2. קשקשן. אם ביידן לא מזיז את נושאת המטוסים באותו הערב, לא בטוח שאתה יושב לך מוגן וכותב עכשיו תגובות. היחיד בעולם שהבין את גודל האירוע. לא הפחים שנמצאים פה בממשלה ושתקו שבועיים. אבל ככה זה – להתבכיין מתוך תחושת עליונות – המצאנו ספורט לאומי.

            1. נו, עוד נמלה עם שגעון גדלות. דיכאון לקרוא.

      2. הבעיה שיותר מדי יהודים תומכים בשקר הערבי ולא מודעים לכך שמעולם לא הייתה כל פלסטין וגם בקוראן כתוב שהארץ שייכת לנו ואין בו כל אזכור לחשיבות הארץ באיסלאם ולא לירושלים וזה אומר שהערבים משקרים בטענותיהם והלאומיות הפלסטינית היא בדיה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית. ולכן אישים מוסלמיים שאינם שונאי יהודים כמו האימאם עבדול האדי פאלאצי מאיטליה תומכים בבעלות היהודים על הארץ כי כך כתוב בקוראן. ולכן אין כאן כיבוש ושטחים כבושים אלא לב ארצנו ומולדתנו וההתנחלויות חוקיות מבחינה אמתית לפי כל חוק. ולהפך אם הערבים היו שולטים כאן אז היה כיבוש לא מוצדק!!!
        וגם אם היו זכויות לערבים הם איבדום מזמן בגלל כל הטרור ויש לציין שהשנאה הערבית ליהודים וליישוב היהודי והטרור שלהם החלו הרבה לפני 67' וגם לפני 48'. וגם אנשי הרש"פ הם מכחישי שואה וקיומם של בתי המקדש ושל כל קשר יהודי לארץ ומדברים על פלסטין בין הירדן לים כשכל עניין פלסטין הוא שקר כאמור, ומחנכים לג'יהאד וגם משחמים למשפחות רוצחי יהודים.

  2. ברכות לאוהדי הלייקרס. ניצחון מאד יפה ומשכנע.
    הראו שבלי השקץ והגרופי הם יכולים להכות את הקבוצה הכי טובה באין BA.
    אני חושב שהניצחון הוא לא למרות אלא בגלל שהשניים הנ"ל התחמקו/היו פצועים מהמשחק.

  3. תודה רבה תומר.
    הלייקרס עם הניצחון הכי מרשים העונה, באמת הפתעה די מטורפת. אבל זה היוצא מן הכלל שלא מעיד על הכלל. בכל העונה הצוות המסייע לא הראה עקביות, עמידות ויכולת קליעה טובה מ3: דילו לא יציב בעליל ולא שומר, וינסנט פצוע כל העונה, האצ'ימורה לא מצא את הזון עד כה, רדיש בזמן שלא נפצע תרם בעיקר בהגנה והיה לא טוב מ3 (כנ"ל ואנדרווליט), הייז לא הוכיח שהוא ראוי להיות כסנטר מחליף בקבוצה רצינית, ווד זה ווד, הצעירים שפינו וכריסטי לא בשלים להיות שחקני ספסל משמעותיים השנה.
    מלבד ריבס שהיה בסדר (אך לא הרבה יותר מזה), ופרינס לא היה ללייקרס שחקני משנה יציבים ליד לברון ודיוויס, ככה שלהשתפך על משחק אחד זו טעות.
    עכשיו קורה משהו מעניין: שחקני המשנה בתקופה האחרונה כן מראים שיפור ביכולת, והלייקרס ייצטרכו לנצל את העלייה ביכולת הזמנית כדי למצב אותם לעסקה שתשפר אותם על אמת.

  4. שיא קריירה למקסי (הקודם היה 50). מת על השחקן הזה – כמו פוקס או ג'ה, עושה מהיריבות קונוסים, וכמו שמליניאק אמר פעם על קווין ג'ונסון – כל כך מהיר שיכול לשחק טניס עם עצמו…

    1. מעולה
      מקסי נתן משחק גדול עם קליעות בדרגות קושי גבוהות מאוד. ככה בונים אולסטאר. ריבס אכל את בוסטון גם כן בזריקות מטורפות.
      כמות הכישרון בליגה הזאת מטורפת

  5. אני לא מסכים עם זה מל.
    האליברטון נותן מספרים היסטוריים, לקח את אינדיאנה לגמר הגביע. כשהוא משחק הוא לגמרי משחק ברמה של סטרטר באולסטאר וסוחב את ההתקפה החזקה בליגה(שגם נותנת בעצמה מספרים היסטוריים להתקפה).

    לצערו הוא עדיין במגבלת דקות בגלל הפציעה.

    אולסטאר זה גם סיפור. הסיפור זה אירוע באינדיאנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט