מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.אמביד יחמיץ את המשחק הבא נגד יוטה, אבל הפציעה אינה חמורה כפי שחשבו

ה-MRI לא הראה DEFINITE ENJURY, או במילים אחרות אין פציעה שניתן להגדירה, אבל אמביד לא יצטרף למסע הקבוצה מערבה (משחק ראשון הלילה נגד יוטה ג'אז). זאת אומרת שהוא יחמיץ כמה משחקים, ואיתם את תואר ה-MVP שהוא לא יהיה ELIGIBLE – זכאי – לקבלו (אילו היה נבחר) מפאת אי-השתתפות בלפחות 6 משחקים.

2. דמיאן לילארד מתקבל הלילה באהבה לפני משחקו הראשון בפורטלנד

לילארד לפני המשחק: פורטלנד היא ביתי. יש לי את הבית בפורטלנד ואמי גרה כאן. אני עוד אחזור הנה לשחק לפני שהכל ייגמר:

"Right now I'm just in a space of like, this is where I am now. I'm in Milwaukee. I wanted the opportunity to contend and our team has an opportunity to contend for this year and years to come and I'm just living in that. But I definitely, when I was traded, I see a day where I'll be in a Trail Blazer uniform again before I'm done."

Damian Lillard

3. אני מרגיש בעצמותי שגולדן סטייט ווריורס נולדת – זמנית – מחדש (או חוזרת – זמנית – לעצמה)

""סוף-סוף נמצאה החמישייה האופטימלית של הווריורס" כתוב ב-ESPN. למה לא שאלו אותי? הייתי אומר להם זאת כבר בשבוע הראשון של פתיחת העונה!

קרדיט לתמונה/איור: CLUTCHPOINT

ג'ק וינטר כותב באותיות של קידוש לבנה שסטיב קר "סוף-סוף מצא את החמישייה החזקה ביותר שלו". אז כשהם מסתכלים לעבר ה-8 לפברואר – כמו כולם – הם תחת האמונה שהם רוצים לחזק את הספסל ולא את החמישייה כי החמישייה הוכיחה את עצמה כמתפקדת על כל הצילינדרים, ואיתה הם ילכו לכל הקרבות עד השלב האחרון. כמובן אם הם יגיעו אליו.

Before Tuesday's matchup with the Philadelphia 76ers, Steve Kerr told reporters that Stephen Curry, Klay Thompson, Andrew WigginsJonathan Kuminga and Draymond Green would start for the second consecutive game. Even more intriguing? That group seems set to open for Golden State for the foreseeable future.

“We’re going to commit to this lineup, the Wiggs (Andrew Wiggins), JK (Jonathan Kuminga), Draymond, we want to play this combination,” Kerr said. “We got way more transition opportunities the other night, more transition points. I feel like we can match up with perimeter players a little better with that lineup. So we’re going to commit to that. Doesn't mean Draymond won’t play some four, but we do feel like we need to get a good look at this.”

4. מי שעושה את ההבדל הגדול בווריורס הוא ג'ונתן קמינגה ולאו דווקא החזרה של דריימונד גרין

קרדיט לתמונה/איור: CLUTCHPOINT

עם כל הכבוד לגולדן סטייט ווריורס – ותאמינו לי שלא תכננתי לכתוב עליהם כל כך הרבה; אני אף פעם לא מתכנן למפרע. אני מתחיל לכתוב ולאן שהרוח הנושבת מביאה אותי, אני הולך – הם ס"ה 24-20 עם גבם אל הקיר, ועליהם יהיה לקרצף, לגרד, ולשפוך דם כדי להגיע בכלל לפלייאוף.

כדי להגיע לשם נדמה יותר ויותר שגולדן סטייט חייבת להסתמך על כוכביה הצעירים קמינגה, ברנדין פודזיימסקי או טרייסי ג'קסון-דייויס. שלושתם יהיו יום אחד כוכבים גדולים אבל בינתיים הם שופכים זיעה, וברנדין וטרייסי בכלל צריכים לגרד דקות משחק (אם כי סטיב קר משתמש יותר ויותר בברנדין פודזיימסקי ברגעי אמת כשחייבים סל או חייבים הגנת ברזל).

קמינגה הוא כבר אחד שהגיע. בן ה-21 הזה מקונגו חישמל את הצ'ייס סנטר שלשום כשנגד הסיקסרס הוא קלע 26 עם 7 קרשים, 3 גניבות, וחסימה אחת ב-39 דקות משחק. היה זה המשחק השביעי הרצוף שלו שהוא קולע 20 לפחות, והוא היה שחקן המחץ – על הקדוש סטפן קרי אין צורך לדבר – בנצחון על הסיקסרס 107-119.

דריימונד גרין קבע את עצמו כ-MENTOR של קמינגה ואביו הרוחני והכדורסלני, והוא גילה שלשום מה היה 'הכישוף' שהוא 'כישף' את הצעיר:

"קמינגה מאמין לכל מילה שלי", אומר עתה דריימונד גרין. "אני גורו ההשראה (INSPIRATIONAL) שלו"

5. הווריורס חוגגים עם שחקני הניינרס לקראת סופרבול 58

Golden State Warriors, San Francisco 49ers, Stephen Curry, George Kittle, Deebo Samuel, Brandon Aiyuk
התמונה מקלאצ'ספורט

סטפן קרי נתן שלשום הצגה אמיתית מול הסיקסרס. הוא קלע 37 נקודות וגרם לפילדלפיה הפסד רביעי רצוף.

בין הקהל המעודד את הווריורס היו כמה משחקני הסן-פרנציסקו ניינרס שניצחו את דטרויט ליונס 31-34 באליפות ה-NFC (וכך הם ישחקו בסופרבול נגד הצ'יפס, אלופי ה-AFC בסופרבול ב-11 לפברואר)

שחקני הניינרס שהגיעו למשחק היו ג'ורג' קיטל, דיבו סמואל, ברנדון אייוק, טרנט ויליאמס, אריק ארמסטד, צ'רבריוס וורד, ועוד. בסיום המשחק סטפן חתם את הג'רסים שלהם:

6. האמריקאים מתים על הסטוריה, אז עבורם גם מה שעשה סטפן קרי שלשום הוא חתיכת הסטוריה

screen-shot-2024-01-30-at-94131-pm

סטפן קרי – האחד ואין שני לו – קלע שלשום 37 נקודות עם 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. הוא הוסיף חסימה אחת, ואת ה-37 הוא קלע בעזרת 8 שלשות

אז מה כותבים היום?

Curry became just the second player in NBA history to record such a line at age 35 or older, per Basketball Reference's StatHead.

אז עכשיו הם מוסיפים "גיל" כמשתנה נוסף כדי שיהיו להם עוד ועוד, עוד ועוד שיאים. אני לא צריך לומר לכם שהראשון שעשה זאת "אחרי גיל 35" היה לברון.

To put into perspective how impressive this line is, only LeBron James, Steph Curry, and James Harden have achieved it at any age, with Curry and James being the only two to do so at age 35 or older. 

7. זה סופי: סטפן קרי ומחזיקת שיא השלשות ב-WNBA סברינה יונסקו, יתחרו ראש בראש באול סטאר

HOWEVER…אולם כמו שאומרים…סטף יעשה זאת מקשת ה-NBA ויונסקו מקשת ה-WNBA הקרובה יותר. עוד הבדל? סטף יזרוק כדורי NBA ויונסקו כדורי WNBA קטנים יותר. היא כמובן עשתה 37 בעוד שקרי עשה "רק" 31 שהוא שיא ה-NBA

Ionescu won the 2023 WNBA All-Star 3-point shootout, scoring 37 points on 25-of-27 shooting — the most in WNBA or NBA history.

Curry holds the previous record at 31.

8. ג'ייסון קיד: "לוקה דונקיץ' הוא שחקן טוב יותר משהיה דירק נוביצקי"

מאמן דאלאס התראיין בתכנית רדיו:

Mavericks coach Jason Kidd spoke about Doncic during a Tuesday appearance on 97.1 The Freak’s “The Downbeat.” Many were surprised to hear Kidd declare that he believes Doncic is better than Mavs legend Dirk Nowitzki, whom Kidd was teammates with on Dallas’ 2011 NBA title team. Kidd did not stop there, however.

ג'ייסון קיד שיחק עם דירק נוביצקי וזכה איתו באליפות ה-NBA, ועתה הוא כמובן מאמנו של לוקה דונקיץ'. לדעתו לא רק שלוקה היה שחקן טוב יותר מדירק נוביצקי, אלא שקיד מאמין שהגיע הזמן להתחיל לדבר על לוקה במושגים של מייקל ג'ורדן.

"כמו קובי ולברון ג'יימס, הוא הגיע לאטמוספירה של מייקל ג'ורדן, והוא רק בן 24!"" אומר קיד. "יש לו עוד שנים רבות לשפר את הסטטיסטיקות שלו אבל כבר היום הוא עושה באופן יחסי לפחות מה שקובי ולברון עשו".

"כמובן שהדבר היחיד שאין לו היא טבעת. טבעות. אבל סוף-סוף יש לו בדאלאס חברי קבוצה שאיתם הוא יוכל לנצח אליפויות NBA כי אני יודע, כמובן, שללא אליפויות תמיד יהיו אלה המפקפקים ביכולתו."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 64 תגובות

  1. תודה על מעורב מהנה!
    כל היכולת של לוקה לא מתורגמת לתארים, הוא לא נמצא באותו אזור חיוג כמו ג'ורדן ולברון.

  2. תודה דוק.
    אם לאמביד אין פציעה, מדוע לא מצטרף לקבוצה?
    הוא לא חייב לשחק את כל המשחקים.
    השוטאאוט באולסטאר מאבד מהעניין בעקבות 2 ההבדלים שציינת. כדור יותר קטן וקשת יותר קרובה? אז מה הטעם להתחרות בכלל?

      1. "גם שם יש מתנגשות?" חחחחחחח הרגת
        מסכים איתכם – או שמתחרים או שמתחרים – עם כדור 6 גם אני יכול לקלוע כמה סלים מהשלוש (לא הרבה מדי חחח)

    1. דווקא יונסקו הסכימה לזרוק מקשת שלוש NBA. לגבי גודל הכדור, ידיים של נשים קטנות מגברים באותו הגובה. זה לא שאילו הכדור היה קטן יותר זה היה נותן לסטף ייתרון, הפוך, גודל הכדור הוא אידאילי לשחקנים בגבהים מסויימים וכשהוא קטן מדי הוא מפריע

    2. עשיתי אימון פעם עם קבוצת נשים בליגת העל בשביל לשמור על הזרות, שיהיה להן קצת פייט באימון כי הישראליות לא ממש אתגר.

      2 מהזרות בקבוצה הזו היו שחקניות WNBA.

      סיימתי את האימון בהרגשה שאם הייתי אישה ולא גבר, במקום להיות שחקן ליגה ארצית בישראל הייתי כוכב WNBA…

      הזוי כמה שההבדלים גדולים, ודווקא בקליעה נטו הפער הוא הכי קטן יש כמה שוטריות מעולות.

  3. למי שמוטרדים שהשחקנית זורקת כדורי טניס, והשחקן זורק כדורי ברזל. יש פסק דין של בגצ, לא זוכר איזה, שבודק את הגדרת השוויון. ושם נאמר דבר חכם.
    לדרוש אותם תנאים משני אנשים שונים זה אי-שוויון. כאשר יש שוני בין שני אנשים, צריך להתייחס אליהם בשונות כדי להשיג שוויון.
    לכן, אם היו מכריחים את השחקנית לתנאי גברים זה אי-שוויון. אם יכריחו את השחקן לתנאי נשים, גם זה אי-שוויון. דווקא היחס השונה, בו כל משתתף זורק מהקשת שלו את הכדור שלו, זה השוויון הנכון.
    לגבי ההיסטוריה, הכוכביות, הסולמיות והסטטיסטיקות, זה לא רלבנטי. כל עוד הם לא משחקים באותם תנאים אין מה להשוות. כי למשוואות השונות בין הליגות צריך לקחת בחשבון נגד מי משחק קרי ונגד מי משחקת יונסקו, כמה פלייאופים כל אחד עשה, רמת קושי וכד'. בעיני ברור שקרי עדיף בכל פרמטר. עכשיו נראה אם הוא גם ינצח במשחק "חיובים", ואחר כך נמשיך להתווכח. את זה לא לקחו לנו.

    1. אז למה מתעקשים שהשכר יהיה שווה?

      אם העבודה היא להרים לבנים לפסגה של הר, אדם אחד מסוגל להרים 2 לבנים בשעה ואדם אחר מסוגל להרים לבנה אחת – למה להתעקש שהשכר שלהם יהיה שווה? אם נשים לא היו מתעקשות שהשכר יהיה שווה וכל שאר הדברים הטובים בעולם יהיו בדיוק שווים – לא הייתה בעיה. אבל הן דורשות זאת בעוד שהחובות צריכות להיות מחולקות ״על פי יכולת״. פה הבעיה.

      אז או שכולם שווים, או שלא כולם שווים, ונותנים לשוק החופשי לעשות את שלו. בלי בילבולי מוח.

      1. התשובה על זה הרבה יותר מורכבת מהאפשרות לענות עליה כאן. אבל אענה בקצרה.
        א. השכר לא שווה. יש העדפה ברורה לגברים הן בהעסקה, הן בסוג ההעסקה, והן בגובה השכר באותו תפקיד בדיוק.
        ב. לא כל עבודה היא הרמת לבנים. למה עורך דין גבר ירוויח יותר מעורכת דין אישה? ורופא? וטייס? למה הלכת למאפיינים פיזיים כי זה קל? בוא נלך למקרה ההפוך – נשים יותר אמפתיות מגברים, אז למה פסיכולוג מרוויח יותר מפסיכולוגית?
        ג. לתת לשוק חופשי לעשות את שלו זה לפגוע בחלש. זו תמיד דרישה של החזק. כי אם נשים נחותות מראש בהשכלה והעסקה, שוק חופשי זה להנציח את המצב. זה "יחס שווה לשונים" – וזו ההגדרה של אי-שוויון.

        1. אתה מאוד צודק לגבי עניין זה.
          בגלל זה בצבא פתחו את סרגלי המאמצים ביחידות רבות. העניין במסעות ובמשקלים זה לקחת את החייל לקצה לאו דווקא להכין אותו פיזית למשקלים ולמרחקים שיצטרכו לשאת בעת מבצע. אז אם העניין לדחוף את החייל.ת לקצה אז שכל אחד יעשה בתחומי הגוף שלו. אבל יש הרבה דברים לפתור ברמה החברתית-תרבותית לפני שפונים לכפייה חברתית.
          לגבי ה"שוק החופשי". אף שוק מעולם לא היה חופשי. אדם סמית' זו אגדה אורבנית שמועלם לא יכולה להתקיים.

        2. אני יודע שהשכר לא שווה. ואני טוען שיש לזה נימוק כלכלי. הבאתי דוגמה של הרמת לבנים כי היא פשוטה, אבל אתה יכול להניח את אותו הדבר על עורך דין. האם אתה טוען שלנשים וגברים יש בדיוק את אותם הכישורים הדרושים כדי להיות עורך דין טוב, ואין הבדל? אין שום הבדל בכלל? הקו עובר בדיוק באמצע? לא נשמע לי הגיוני.. יש הבדל. והשוק מתמחר אותו.
          בוא נחשוב על האופציה השניה, אתה טוען שפסיכולוגית אישה ופסיכולוגית גבר מספקים את אותה התפוקה, ולגברים משלמים יותר (לא ידוע, לא בדקתי נתונים, אבל נניח) – איזה מן מעסיק יעסיק פועל עם תפוקה פחותה וישלם לו יותר (!). אתה מכיר כזו תופעה במקום אחר בשוק? האם אוסטין ריברס יקבל 50 מיליון לעונה ולברון ג׳יימס יקבל 10 מיליון רק כי אוסטין לבן? או כי השם שלו מתחיל ב-A? לא, נכון? אז למה אתה מניח את זה עם נשים?
          אותי לימדו תמיד להתחיל בהשערה הפשוטה ביותר, וההשערה הפשוטה ביותר אומרת שנשים מרוויחות פחות כי.. העבודה שלהן שווה פחות, התפוקה פחותה וכו׳. עד שלא הוכח לי אחרת, זו התשובה.

          1. תגובה עלובה ולא רצינית (הכוונה למיכאל ירדן). הן מרוויחות פחות זאת אומרת שהן עורכות דין פחות טובות…נו באמת. עדיף שתמחק.

    2. מסכים לגי גודל הכדור. לא מסכים לגבי המרחק. כשמשווים תפוחים לתפוחים זה כבר נהיה יותר רלוונטי. השרירים הגבריים מול הנשיים לא אמור לשנות משהו בדיוק ממרחק כזה. אילו היו מושכים את המרחק לנק' במגרש בו נדרש כוח עודף כדי לדייק (חצי מגרש? שלושת רבע?) אז בהחלט כן. אבל דוגמא נהדרת היא האחוז הגבוה של הנשים מעונשין. קו שהוא זהה בשני המגרשים. נכון שקרי קולע משם מתוך הרגל והיא תצטרך לאמן את זיכרון השריר אבל בעיני גם אם תפסיד, עדיף שתעשה זאת מאותו המרחק. אחרת למה להתחרות? יונסקו מחזיקה בשיא התחרות בתנאים שלה. היא בבירור טובה מקרי באופן יחסי לתנאים שלה.

      1. אי אפשר לאמן זכרון שריר. זה משהו שנצבר במשך שנים, וחודש של אימונים לא שקול ל-20 שנות אימון.
        לגבי המרחק – אני אומר משהו לא מבוסס על עובדות אלא על אינטואיציה – אם תבקש מקרי (או לילארד) לעשות תחרות ממרחק מטר רחוק יותר מקו השלוש הקיים, הם יגיעו לתוצאות דומות לתחרות בדיוק מקו השלוש. זה כי הם זורקים המון מהמרחק הזה ואפילו יותר. לעומת זאת אם תעשה להם תחרות ממרחק קצר יותר במטר מקו השלוש, אני אומר כאן משהו מוזר – נראה לי שהאחוזים שלהם דווקא ירדו. הם כמעט לא זורקים מהמרחק הזה שנחשב לזריקה הכי לא יעילה על המגרש וכמעט אף אחד לא זורק ממנה כבר.
        מעולם לא ראיתי את יונסקו משחקת. לא יודע מאיפה היא זורקת. אני מניח הנחה – אם היא למשל כמו קליי תומפסון, זורקת ממש מקו השלוש ולא מטר-שניים מקו השלוש כמו קרי ולילארד, אז כל שינוי שתעשה לה יביא נפילה בדיוק.
        ובכלל, לגבי שניהם – בנאדם מתאמן ומשחק בתנאים קבועים, מוכרים ובהם הוא מצטיין. תבדוק אותו בנקודה שהוא הכי טוב בה. קרי יזרוק כדור 7 ממרחק גברים, יונסקו כדור 6 ממרחק נשים – ואז נראה מי הכי טוב "בתנאיו". רוצה עוד תחרויות? אדרבה. אחרי זה תעשה תחרות בין שניהם בתנאי נשים, ותחרות בין שניהם בתנאי גברים – ותשקלל את כל שלוש התחרויות להכריז על מנצח/ת אולטימטיבי/ת.
        זה הרי לא חיים ומוות, סתם ראווה ושעשוע. אז שיהיה משהו כמו "קרב-רב", שלוש תחרויות וישקללו הכל.

        1. המשפט האחרון שלך הוא החשוב. אם זה עבור רוואה ושעשוע, התנאים הדומים יוצרים יותר כיף כי זה סותם פיות באשר להטייה.
          לגבי זיכרון השריר יש בזה משהו, אך רוב שחקני הכדורסל מתאמנים באופן קבוע בטווחים משתנים כולל מטר מאחורי הקשת. זה לא אמור להיות מרחק חדש. בטח לא עבורה. בכול מקרה אם היתה תחרות שחייה בין גברים ונשים והיה מזניקים את הנשים שנייה קודם מבלי שהזמן יזוז, והאשה היתה מנצחת, זה אולי היה צודק ביחס לגוף שהאל נתן לה, אך ברמה הבידורית זה היה משאיר טעם חמוץ.

  4. אחלה מעוקב
    לא ידעתי שנשים משחקות בכדור יותר קטן ומגרש שונה.
    כדור יותר קטן אני עוד יכול להבין, מגרש שונה נשגב מבינתי.
    יש מגרש לבוגרים, מגרש לקולג', מגרש לנשים….. יש גם מגרש שונה לקולג' נשים??
    מוזר
    🙄

  5. תודה רבה דוק, אחלה מעורב.
    באסה בשביל אמביד, שנותן עונה מדהימה בכל קנה מידה, ובגלל החוקים החדשים עלול לא לזכות באף פרס אישי (קבוצתי – לא יהיה לו).

    לא יודע אם הייתי אומר שג"ס חוזרת, אבל בשעה טובה קאמינגה קנה את מקומו. חבל רק שוויגינס כ"כ חלש.

  6. להגיד שסטיב קר מצא את החמישיה שלו זה לתת יותר מדי קרדיט לסטיב קר. קמינגה כפה עליו את עצמו. אז לפני שנותנים לקר קרדיט, צריך להזכיר שחצי עונה הוא קיפח שחקנים ראויים והלך עם שחקנים לא ראויים. כישלון גמור שניצל רק כי לשחקן נמאס שמתעלמים ממנו.

  7. היי, מעורב מעולה:
    1. גולדן סטייט נולדת מחדש? היא תביס את כל מה שזז ותעלה מהמקום ה – 12 ל- 10
    2. אמביד מסכן, גם ה – 70 נקודות מול הספרס גמרו אותו ל- 10 משחקים ומוניעים ממנ אולסטאר וגם לוקה עשה אחר כך 73
    3. תחרות השלשות בין גבר ואישה אינה יכולה להילקח ברצינות, היות וזה מופע ראווה חסר ערך.
    טכנית, היה ניתן לערוך תחרות אמיתית כזאת, כי דווקא בתחום הזה הפערים בין גברים לנשים זניחה יחסית
    4. אם היו רוצים אול סטאר איכותי ומעניין, היו עושים USA נגד כל העולם, והאינטרנט היה נשבר מרוב רייטינג אבל לא רוצים.

    1. תחרות השלשות היא מופע ראווה חסר ערך, להבדיל ממשחק כדורסל בין מזרח למערב שהוא תחרות אמיתית בעלת ערך. לזה התכוונת?

      1. כמעט, אבל הפוך לגמרי.
        כל הסוף שבוע הזה הוא פיהוק אחד גדול, חסר ערך או עניין בניגוד לכל הליגה הסדירה..
        טוב, עזוב

  8. ג'ייסון קיד שיחק עם דירק נוביצקי וזכה איתו באליפות ה-NBA, ועתה הוא כמובן מאמנו של לוקה דונקיץ'. לדעתו לא רק שלוקה היה שחקן טוב יותר מדירק נוביצקי, אלא שקיד מאמין שהגיע הזמן להתחיל לדבר על לוקה במושגים של מייקל ג'ורדן.
    איזה ליקוק רטוב בחריץ קיד הביא,כל הכבוד🤢
    ג'ונתן קמינגה איים על קר והקבוצה שאם לא נותנים לו במה,הוא דורש טרייד.
    קר יצא דביל. במקום לפתח הוא דיכא את קומינגה חודשים.
    "קמינגה מאמין לכל מילה שלי", אומר עתה דריימונד גרין. "אני גורו ההשראה (INSPIRATIONAL) שלו" אם זה ציטוט מדוייק זה פשוט מחריד רקוב ודוחה.

    1. קיד בטקסט על לוקה מסמל את כל מה שרע באימון בליגה הזאת.
      הדבר היחידי שמונע מלוקה טבעת זאת לאטמה רצינית לפרצוף.
      הרי כישרון מדהים יש ועל זה אין עוררין, מה שחסר זאת משמעת, להט בעיניים, רעל, להפסיק להתבכיין לשופטים ולהתחיל לחיות אורח חיים ספורטיבי.
      לוקה הרבה יותר קרוב להארדן מאשר לג'ורדן. בשביל להפוך לג'ורדן הוא צריך איזה מין "ג'קסון המרגיש" שיהיה לו מנטור, אני באופן אישי הייתי חושב שעדיף איזה זליקו שיצרח לו "fuck you" באוזן וירביץ לו עם מטאטא.
      במקום זה בא קיד ומלקק לו בתקשורת. איך סופרסטאר כזה יכול להעריך אותו, להקשיב לו או ללמוד ממנו?

  9. לא נראה לי שללוחמים יש את האפשרות לחזור להיות רלוונטים העונה,
    הבור שהם נכנסו אליו גדול והם כקבוצה לא מספיק טובים.

    לגבי דונציץ, אנשים עפים עליו יותר מדי אך ורק כי הוא לבן.
    דונציץ הוא פריים הארדן ולא ברמה של הגדולים ביותר.
    לא חושב שהוא יכול להוביל לבד קבוצה.
    שחקן מצויין בטופ 5 של הליגה אבל לא ברמות שקיד דיבר עליו.

  10. תודה לדוק.
    הייתי מספיק אידיוט לחשוב שהולכת להיות תחרות של ממש בשלשות.התחרות שתהיה ,מעליבה אפילו את המונח קרקס.לא אחזור על דברי מגיבים אחרים,שנימקו את זה מצויין.
    עוד פעם מתעסקים בדירוגים, הפעם קיד .לא מבין למה להמעיט בערכו של נובוציקי, בשביל מה זה טוב.קצת כבוד לאדם היחיד שהביא אליפות לדאלאס.שנה אחרי האליפות לקחו לו את טייסון צנדלר.ולא אפשרו לו לחזור על ההישג.

  11. לגבי הלוחמים,על איזו קבוצה מדברים על זו שתחזיק מקסימום עוד שבוע.או על זו שתהיה לאחר הטרייד הקרוב(שאני מאמין שבטוח יקרה).עד שלא אדע את הרכב הקבוצה בשבוע הבא ,לא אוכל לקבוע לאן פני הקבוצה.אני רק יודע שהם ימשיכו מנקודה לא קלה בכלל.אפילו להגיע לפלייאין אמור להיות הישג.

  12. מסכים ולא מסכים עם ההתייחסות ללוקה כאן. מסכים שמה שהוא צריך זה לא עוד דיבורים על כמה הוא טוב וג'ורדן הלבן, אלא 1: מאמן שיתן יותר דגש על משמעת, פוקוס, אורח חיים של ספורטאי ואנטי-דוט לגינוני השיקוץ שמתפתחים בקצב מבהיל. ו-2: חשוב הרבה יותר, קבוצה ראויה סביבו.

    וכאן החלק שבו אני חושב שיש טעות – מתייחסים ללוקה כהארדן של 2018. לדעתי זה דבר אחר, באופי, בקלאץ', בחוכמת המשחק וביכולת. לוקה היום טוב משהארדן אי פעם היה. הפוטנציאל שלו מטורף, הוא בן 24 ולדעתי עם פוטנציאל גואט. כבר היום, עם הבעיות שאני מסכים שעוד יש לו, הוא עם קייס לשחקן הטוב בליגה, והסיבה שקבוצתו מתנדנדת על סף הפלייאוף היא שבלעדיו היא מתנדנדת על סף הבחירה הראשונה, והמשחק היום הוא דגומה טובה למי ששכח, או שהתלהב משלושה משחקים של קיירי. בהצלחה עם לסמוך על קאי שיוביל קבוצה לעונה שלמה באופן יציב, בלי להתגייר, להתנצר, להתאסלם, לצום רמאדאן, להיפצע, להיעלם, לפרק חדר הלבשה ולדרוש טרייד לפני פגרת האולסטאר.
    לפני הכל, כמו כל שחקן הוא צריך קבוצה.

    1. בדיוק מה שרציתי לומר.אנשים מתבלבלים ושוכחים שהוא פאקינג בן 24 אמנם יש כאלה כמוני שמכירים אותו בערך מגיל 16 אבל הוא עדיין צעיר.אז כן יש לו הרבה שטויות כרגע ואין ספק שהוא עדיין לא מצליח לתרגם את היכולת שלו לאליפות אבל מעבר לאחריות שלו עצמו אז גם לדאלאס יש אחריות והם עוד לא הצליחו למצוא את הכוכב השני שיעזור לו.לי אין ספק בכלל שלוקה ייזכה באליפות ואפילו יותר מאחת.
      בכלל יש לי הצעה מכיוון שלוקה מתחיל לקבל לפחות פה באתר מעמד של שיקוץ ומכיוון שזה נראה שדאלאס לא תצליח להעמיד לו קבוצה לאליפות בשנים הקרובות אז קדימה לוקה ללייקרס ככה הכל יהיה במקום אחד ומעמדו כשיקוץ רק ייגדל ואני אגשים חלום וזה לראות את לוקה בלייקרס

  13. תחרות שלשות של סטף וסברינה או אה. דווקא סברינה עונה לביקורת ורוצה לזרוק מהקו של הNBA, מקווה שיקשיבו לה ולסטף. אותם כדורים, אותו המרחק. אפשר לזרום על כדור שונה כי היא רגילה לכדור של הWNBA וזה עוד הוגן. אחרת זה יהיה מופע WOKE ובאנו לראות כדורסל.

    בכל מקרה, אם הליגה מחפשת באזז ונקודות פוליטיות, אני מציע את עצמי לשם ההסברה. אני מתנדב לבוא ולהתחרות מול סטף קרי בתחרות קליעה כישראלי מדרום הארץ שחווה סבבים מחמאס. נתחרה בתחרות קליעה ונראה מי הכי טוב בהיסטוריה. אני פשוט רגיל לעשות הטבעות על הסל הקטן של האחיין שלי עם כדור הגומי שלו, אז אני אטביע וסטף יזרוק מהחצי. בכל זאת שוויון. כרטיסים באתר.

      1. נתחיל לשווק כשבnba נראה פוזשנים כאלה
        https://www.instagram.com/reel/C0Nkq5_re85/?igsh=MXdna3RrZmtzbzlmeA==

        אגב זו סנונית ראשונה. בהמשך נשווק תחרות הטבעות מול שאק אבל אני ב2k, היאבקות מול דריימונד אבל הידיים שלו קשורות, וקרב מול ג'ורדן פול בלי מגבלות סתם כי הוא בושה לספורט.

  14. לגבי אמביד הפציעה נראתה אמיתית לגמרי. מול הווריורס פשוט לא זז טוב. אם הוא מפוקס על אליפות שיזרוק לצד את עניין הפרסים וינוח כשצריך. שכל האחרים יקללו כמה שרוצים. אמביד לא יכול להרשות לעצמו שוב להתחיל פוסט סיזן פצוע.
    .
    לדיים מגיע המון כבוד. הוא היה המלך הבלתי מעורעור של פורטלנד ומגיע לו הערכה על השנים המדהימות שנתן.
    .
    קרדיט לקר שהבין את הטעות והגיע למסקנה שמותר לשחק עם 2 ווינגים בחמישייה בלי שהם מתחרים אחד בשני על שאריות דקות. דווקא דריימונד ענה יפה מאוד הפעם. הוא אמר שהוא עודד אותו כל הזמן, אך שכל הקרדיט צריך ללכת לקומינגה על העבודה שהוא עשה כי זה מה שנחשב. סטיב קר לעומת זאת היה חייב לא לדבר על שום דבר חוץ מהכאה על חטא ולתת לקומינגה מחמאות. כשקר שלף אותו שוב במשחק מול דנבר, הוא הופתע למה כולם קפצו בגלל שאף אחד לא אתגר את קר בשנים האחרונות בגלל הגביעים שלו. כשקומינגה נכנס בו, זה דרש אומץ עצום. התגובה של קר הפעם לא התקבלה על האוהדים ובטוח לא על ה-GM מייק דאנליבי ג'וניור הוא טען שכשהוא היה שחקן 15 שנה הוא אף פעם לא היה מרוצה מהדקות שלו. זו תגובה נוראית כי היא רומזת שקומינגה הוא רול פלייר בקצה הרוטציה כמו קר שצריך לגרד ולהרוויח דקות כל משחק מחדש. אבל קר בכול זאת נתן לו את המקום בחמישייה אבל דווקא קומינגה בכלל לא היה משהו. למרות שהוא החזיר אותו שוב לספסל הפעם העלה אותו לסיים את המשחק עם החמישייה ונתן לו המון דקות ומאז הוא השחקן השני הטוב של הווריורס. אילו זו רק היייתה פריצה סטייל ג'רמי לין מילא, אך הנתונים מראים שכבר שנתיים בכל משחק בו הוא משחק מעל ל-25 דקות הוא שחקן מאוד יעיל ומעניין. עכשיו קר מחפש את סיפור המנטורינג לוויגינס וקומינגה כדי להסביר למה הם נרפאו ואפשר לשחק איתם יחד בחמישייה ולא העובדה שהוא נתן ללוני חבל ארוך מדי.

  15. לגבי לוקה, אני מבין את קיד. זה לא שלא עשו זאת בעבר. דין סמית טען על מייקל שהוא השחקן הטוב שאי פעם ראה לפני ששיחק ב-NBA. היו מאמנים רבים שקראו למייקל השחקן הטוב בעולם לפני שזכה באליפות אחת. אני מבין את הסנטמינט, אך לגעת בדירק שהצליח עם חבורה מגובשת אך לא נוצצת (כולל קיד) לנצח את ההיטלס ב-2011 זה קצת מרגיש חילול קודש. נכון שלדרק אין אפילו מספרים קרובים ללוקה גם אם לוקחים בחשבון את האינפלציה בנקודות ולוקה נתן סדרות פלייאוף לפנתאון כבר בגילו הצעיר. אך אם עניין הטבעות חשוב כפי שטורחים להזכיר לאוהדי ווילט, אוסקר, בארקלי ועוד אז אפשר להמתין כמה דקות ולראות לאן הוא מגיע.

  16. תודה מנחם.
    כמות הכותרות שההרכבים של סטיב קר יצרו העונה היא עצומה ומעידה גם על העובדה שזה לא ממש הצליח, אבל לא פחות מזה על העובדה שסטיב קר עושה המון ניסויים ושינויים ומנסה לתקן את מה שלא הולך. אותו דבר גם לגבי קומינגה שנראה נהדר לאחרונה, אבל גם היו לו תקופות שהוא נראה רע מאוד העונה ושלבים שבהם הוא לא הצדיק את הטענה שמגיעות לא יותר דקות. עכשיו אין ספק שהוא מצדיק את הטענה הזאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט