מעורב הופס ליום רביעי: ההאוקס אוכלת את הלייקרס, ואתמול דילון ברוקס 'גונב' נצחון מהלייקרס / מנחם לס

  1. אטלנטה נתנה לאוהדים כמוני עוגייה
זהו דג'ונטה מורי – היום השחקן הטוב ביותר על הפארקט – שהלייקרס רוצים

הבוקר העננים כיסו את השמיים הכחולים. האוויר הצח, הנקי והטהור הפך דלוח ומלושלש. ריחות משונים הנוטים לעבר צואה מילאו את הנחירים.

מה מו מי? מה קרה? מה שקרה הוא שהלייקרס נחתו.

כל המי ומה היו באולם. לא הייתי במשחק והתמונות אינן שלי אלא של AJC. ראיתי בטיווי את כל היפים והיפות מהעיר. כל הכוכבים של CNN ותחנות השידור האחרות. אטלנטה הפכה לעיר שהיא "IN" והאווירה באולם הייתה אווירת חג. לא יעזור שום דבר. כשהלייקרס מגיעה העירה זהו מאורע.

אטלנטה משתפרת ממשחק למשחק. כמובן שחסרונו של אנטוני דייויס לא הפריע להאוקס שהראו משחק שוטף וקבוצתי כשכל הבוכנות עובדות. תנו מבט בחמישייה: טריי יאנג 26 נקודות. דג'ונטה מוריי 24. ג'לן ג'ונסון 19. סדיק ביי 18, וקלינט קפלה 12. בוגדן בוגדנוביץ' עלה מהספסל ותרם 18. אטלנטה ניצחה 122-138

לא אכנס לפרטי המשחק כי יש מי שמכסה אותו. אוסיף רק שמהרגע הראשון היה זה מין קרב בלתי מוגדר בין דג'ונטה מוריי המצויין שקלע 24 ב-11 מ-19 עם 2 גניבות, לבין דיאנג'לו ראסל שקלע 9 ב-3 מ-11.

על מה ולמה הקרב?

כבר 3 חודשים שלא מפסיקים לדבר על טרייד בין השניים. הלייקרס רוצים את מוריי עבור ראסל, ונאמר שהם עושים "את כל המאמצים להשיגו". הלילה היה ברור למה.

הקהל יודע זאת. כל פעם שראסל הגיע לקו הפאול להשליך מהקו, פרץ אולם מלא בקריאות: "WE DON'T WANT RUSSELL! WE DON'T WANT RUSSELL.

יהיה זה אסון אם אטלנטה מטרידה את מוריי.

HOUSTON, TEXAS - JANUARY 29: LeBron James #23 of the Los Angeles Lakers is fouled on a play during the second half against the Houston Rockets at Toyota Center on January 29, 2024 in Houston, Texas. NOTE TO USER: User expressly acknowledges and agrees that, by downloading and or using this photograph, User is consenting to the terms and conditions of the Getty Images License Agreement. (Photo by Carmen Mandato/Getty Images)

2. הלייקרס מאשימים את השופטים – שלא מתעמתים עם דילון ברוקס – בהפסדם

הלייקרס מאשימים את הטראש-טוקר, והשחקן 'המלוכלך' (לדעתם) דילון ברוקס בהפסד אמש לרוקטס. הם טוענים שלא היה רחוק משתי פציעות חמורות לג'רד וונדרבילט ולברון ג'יימס.

נעזרתי במאמר מהלוטס אנג'לס טיימס עבור קטע זה בפוסט (Lakers call out Dillon Brooks for playing dangerously in loss – Los Angeles Times (latimes.com)), ושתי התמונות נילקחו משם.

ברוקס היה מעורב בשתי תקריות, אחת שגרמה לוונדרבילט להיות מורחק מהפארקט ברבע השני, והשנייה שגרמה ס"ה פלייגרנט פאול נגד דילון שהיכה את לברון בפרצוף ברבע הרביעי. שתי התקריות היו חמורות, ורק במזל לא נגרמה פציעה לוונדרבילט או לברון. הוא מעורב בשתי תקריות שהובילו לזריקת וונדרבילט מהפארקט ברבע השני ואז המהלומה לפניו של לברון.

אחרי שברוקס היכה את לברון בפניו הלייקרס לא האמינו שכל מה שהוא קיבל היה 'פלייגרנט'.

בתקרית עם וונדרבילט, הפורוורד של הלייקרס נידחף בשעת מעופו ללייאפ. הוא נפל חזק על הריצפה, מתפתל מכאבים. אחרי שהזיברות הסתכלו על הריפליי הם נשארו עם החלטתם המקורית: "פאול". לא פלייגרנט ולא בטיח.

כעבור כמה דקות ברוקס דחף בקלילות את וונדברילט בזמן שהוא ניתר לקטוף ריבאונד של אוסטין ריבס. וונדרבילט נחת, הסתובב, ודחף בגסות את וונדרבילט וחטף פאול טכני. לפני שהמשחק חודש ונדרבילט הכניס לברוקס אצבע לאוזן וניזרק מהמשחק.

אין כלל שאלה שמה שוונדרבילט עשה הייתה תגובה על הדחיפה שלו כשהיה באוויר.

אנטוני דייויד אמר אחרי המשחק:

Guys get hurt like that. And you got to know what type of player he is. You kind of let that just keep going on and he kind of provoked it. He talks and says whatever he wants to the refs, to players and at the end of the day, we’re men. No man is going to talk towards another man the way he was talking to Vando. So, Vando did what he had to do.”

החבטה בפניו של לברון היא ללא ספק חלק מהיריבות בין לברון וברוקס. עוד כששיחק בממפיס גריזליז ובפלייאוף נגד הלייקרס ברוקס כינה את לברון "זקן" והוסיף שהוא "לא מעריך ומכבד אף שחקן עד שהוא לא קולע 40 נגדי". היריבות ביניהם גברה כשדילון ברוקס POKED את העין של לברון.

בתום המשחק דילון ברוקס לא חשש להגיע לפניו של לברון "AND TO TAUNT HIM" (יום אחד לברון לא יתאפק ויכניס לו – אלא אם-כן לברון פוחד מדילון)

במסיבת העתונאים לברון נשאל על 'התחרותיות והפיזיקליות של דילון ברוקס. לברון הגיב: "השאלה הבאה".

אנטוני דייויס לא החזיק מאומה בפנים והגיב על אותה שאלה:

Yeah, both. I mean, you take a hard foul. That’s part of basketball, but you are just not going to blatantly push someone in their back when they have no control of their body and they are in the air,” Davis said. “And he should have gotten ejected for that. And then you know him and Bron have their whatever and from what I saw it was just a blatant hit to LeBron to his face. So, the refs saw it differently. It is what it is, though.”

3. בן סימונס, אחרי היעדרות כה ארוכה – קובע שיא 'נטסי' בהופעה קצרה נהדרת

אחרי שהחמיץ 3 חודשים – 28 משחקים – בן סימונס חוזר וקובע שיא קלובי של 6 אסיסטים ברבע הראשון.

המאמן ז'ק וון נשאל על דעתו בקשר למשחקו של בן והגיב: "EXTREMELY SATISFIED. הרבה משחקני הנטס שיחקו בערב את 'משחק בעונה' שלהם והרבה בגללו". ואז הוא המשיך עם מחמאה מיוחדת ויוצאת דופן:

"The looks that we got tonight, the amount of 3s that we got tonight, the fast-break points that we got tonight, the uncontested looks that we got tonight, the pace that we played with … we did it on both ends of the floor and Ben deserves an extreme amount of credit for the way he played tonight."

4. אינפורמציה חדשה על פציעת הלסת של דריוס גרלנד: פיו היה תפור (!!!) 4 שבועות

לדריוס, ששבר כמה מעצמות לסתו (לסת), נאלצו לסתום את הפה בתפרים כך שעצמות הלסת לא יזוזו (כי את הלסת והפה לא ניתן לשים בגבס…). המזון לגופו הגיע בנוזלים דרך IV.

5. ראז'ון רונדו ניתפס עם אקדח, מרחואנה, ואביזרים לשימוש ב-DRUGS

רונדו ניתפס בשעת עבירת תנועה בג'קסון, אינדיאנה. המריחואנה שנמצאה הייתה לשימוש עצמי. עבירה כזאת (נשיאת אקדח ללא רשיון, מריחואנה, ואביזרי DRUGS) נחשבת לעבירת misdemeanor ("עוון"). אבל בגלל שלפני כמה חודשים הוא הואשם בשליפת אקדח מול אם ילדיו, ובמשפטו נאסר עליו לאחוז בנשק כמה שנים שנקבעו לו, ה-"עוון" יהפוך כנראה לעבירה הרבה יותר חמורה.

6. היום ב-NBA לפני…

*30 שנה: הגופייה מס' 32 של קווין מקהייל מהסלטיקס מועלה לרפטרס של האולם שם תשכון כשמספר 32 הוא בדימוס
*30 שנה: דומיניק וילקינס מאטלנטה קולע 24 נקודות בנצחון 90-85 על דאלאס, והופך לשחקן ה-11 בליגה להגיע ל-23,000 נקודות.
*28 שנה: מג'יק ג'ונסון חוזר מפרישתו מהמשחק, קולע 19, קוטף 8 ומחלק 10, ועוזר ללייקרס לגבור על הווריורס 118-128. מג'יק פרש ממשחק פעיל ב-1991 נגד שיקגו אחרי שנגיף HIV נמצא בדמו.
*קרל מלון קולע 18 נקודות בנצחון יוטה על שיקגו 78-90, והופך לשחקן השני בהסטוריה להגיע ל-34,000 נקודות.
*6 שנים: ג'יימס הארדן הופך לשחקן הראשון בהסטוריה לעשות טריפל-דאבל במשחק בו שחקן קולע 60 נקודות. הוא קלע 60 נקודות, קטף 10 ריבאונדים וחילק 11 אסיסטים בנצחון על אורלנדו 107-114.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 69 תגובות

  1. דילון ברוקס אדם קטן ומגעיל. אחרי הרעש שהלייקרס עשו, הוא יורחק בהזדמנות הראשונה שתהיה לשופטים. הדחיפות האלה ישברו למישהו את הגב. כשהבן שלי היה בגיל נערים, הוא נדחף כך (בטעות), נפל על הגב, וכמה ימים לא יכול היה להזיז את הידיים בכלל. היינו צריכים להאכיל ילד בן 15. מילא המכה בפנים ללברון, אבל הדחיפות המרושעות האלה צריכות להיות הרחקה מיידית.
    בן סימונס תמיד היה שחקן אהוב עלי. מאוד מחזיק ממנו. אבל הפגם שלו בקליעה לא מאפשר לו לעשות קריירה גדולה. חבל.

    1. הלכתי לראות את התקריות.
      הפאול על לברון היה פאול רגיל פעם, היום פלייגרנט 1, מקובל.
      לא היה קרוב לכדור אבל גם לא חזק במיוחד.
      ההצגות של לברון יצאו כבר מכל החורים. אדם מביש.
      .
      הדחיפה באוויר זה פלייגרנט 2 והרחקה מיידית.
      עבירה מסוכנת.
      סוג העבירות אגב שראיתי את לברון עושה לא פעם. אבל בצורה סמויה יותר.

    1. אמביד שכב על הרצפה כמו זונה וחיכה שישרקו לו פאול.
      קום תהיה גבר, שאתה בוחר להתלונן ולהתבכיין כל היום בסוף זה יחזור אלייך.

  2. קיבלתי מסר דחוף מהדיאטנית שלי "תפסיק לחגוג בארוחות שחיתות כשהלייקרס מפסידים, הם במילא מפסידים כל יום"
    באמת כבר אין סיבה לחגיגה.אבל יש סיבה לפרוץ בצחוק ראסל שהלייקרס מריצה במרץ נותנת לו חופשי לקלוע ולהראות סטט מרשים, מציעים אותו תמורת מוריי .זה הרגיז את הקהל של אטלנטה ובצדק.
    הרגע קיבלתי הודעה שהלייקרס טוענים שהרקדניות באולם לא היו ברמה וזה השפיע על דיוויס לא היה לו מצב רוח לשחק הוא לא עלה לשחק ולכן הפסידו.לברון ביקש להביא רקדניות משלהם למשחק הבא.
    בן סימונס בהמשך למה שכתבתי עליו אתמול וגם בהזדמנויות אחרות.הוא שחקן שיכול להיות מעולה , הנטס בלעדיו הפסידו בצרורות.לפני עידן קארי לא הזיז לאף אחד ,אם שחקן לא זורק מהשלוש.זו היתה מלאכה יחודית למומחים.
    היום אין לך זריקה משלוש,כבר קוטלים אותך כשחקן.אמשיך לעקוב אחריו בתקווה שיהיה רצף לפעולות שלו.אני בכלל בעד אנשים שמנסים לצאת ממשבר.
    לגארלנד תפרו את הפה לארבעה שבועות.איזה רעיון גאוני.מי לא היה רוצה שיתפרו לאשתו את הפה ,וואלה רעיון אדיר , איזה שקט נפשי לבעל!מי שנגד שיקום ויכריז!
    את רונדו תפסו עם מריחואנה. אותי תפסו עם מאה קופסות שמנת מתוקה.טענתי שזה לשימוש עצמי ,מאחר והלייקרס מפסידים הרבה ואני זקוק לכל הכמות לצורך חגיגות.

  3. תודה על אחלה מעורב על הבוקר.
    ברוקס היה צריך להיות מורחק על העבירה על וונדבילט, הוא שחקן אלים שנותנים לו לעשות הכל בלי גבולות (דריימונד גרין בלי הצלחות), לדעתי השופטים היו מרחיקים אותו אם לברון לא היה עושה כ"כ הרבה הצגות…היה נופל, קם ומביט בשופט וברוקס היה עף, עודף תיאטרליות פגע בו…
    לבן סימונס יש פטנציאל מטורף, לא מבין איך לא מצאו איש מקצוע שישכנע אותו לזרוק לסל. מתסכל לראות מישהו כזה שפשוט מבזבז את זה.
    מה הקטע שלהם עם אקדחים ? צריך להיות חמור כדי להחזיק אקדח אחרי שאסרו עליך, זה לא שאתה מסתובב בשכונות עם הכנופיה שלך. החינוך שלהם כחברה לגביי נשק קצת עקום.

        1. "אס" מס 9 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

          https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=629&GameID=0022300660&Season=2023-24&flag=1&title=Johnson%2015%27%20Pullup%20Jump%20Shot%20(17%20PTS)%20(Simmons%2011%20AST)

          גם בשנות ה80 היו רושמים ככה אסיסטים אין שום שינוי חחחחחחחחח

          ליגת הניפוח והפרוד ככה שחקן שעה 2 אס במשחק מסיים עם 11 חחחחחחחחח
          אגב לא לכולם רושמים אס על דברים כאלה ובכמויות כאלה זה סימונס כל הקריירה ככה שהליגה ניסתה לנפח והליברטון שהליגה מנסה לשווק אותו השנה.
          ככה גם הליברטון מסיים משחקים עם 15 אס במקום 5.

          1. אם אי פעם היית מסתכל על הסרטונים משנות השמונים שהבאתי לך היית יודע שכן.
            אין שום שינוי ברישום האסיסטים משנות השמונים

            1. https://www.youtube.com/watch?v=WJ-7RnHKDg8

              28 אס של סטוקטון הכל בונבוניירה יש 3 הוצאות לשלשות לבד לגמרי שאת זה לכולם רושמים והשאר הכל לייאפים שוקולדים.
              לא יפה לשקר, זה הסרטון שפעם הבאת לנו לא? לסימונס כל הקריירה אין אסיסטים אמיתיים כאלה לליאפים.

            2. יפה, ממש כל הכבוד.
              הוכחת כאן שהיום זורקים הרבה יותר לשלוש ושאתה רואה דברים רק על פי האג'נדה שהחלטת שאתה צרך לפמפם

            3. חחח תוגוש יש לך דרך מוזרה להוכיח דברים. אין שום קשר לסימונס שמוסר כדור לשחקן ואז שחקן מכדרר עובר שחקנים וקולע לסטוקטון שמוסר להם לקרש סל/צעד וחצי/דאנק.
              הוצאה ל-3 בכלל לא צריך להיחשב אסיסט אבל זה מחשיבים, איש לא דיבר על זה על זה למרות היותו אס חרטא.

              תנסה פעם הבאה

            4. מסירות שנחשבו כאסיסטים בשנות השמונים
              מסירה לזריקת לייאף שנכנסת לסל
              מסירה לזריקת ג'אמפ שוט מאיזה מרחק שלא תהיה שנכנסת לסל
              מסירה לזריקה מכל סוג שלא יהיה מאיזה מרחק שלא תהיה שנכנסת לסל
              מסירה לשחקן שאחריה הקפיץ ואז זרק וקלע
              מסירה לשחקן שאחריה כדרר עבר שחקן או יותר וקלע סל
              .
              מסירות שנחשבות אסיסטים היום
              מסירה לזריקת לייאף שנכנסת לסל
              מסירה לזריקת ג'אמפ שוט מאיזה מרחק שלא תהיה שנכנסת לסל
              מסירה לזריקה מכל סוג שלא יהיה מאיזה מרחק שלא תהיה שנכנסת לסל
              מסירה לשחקן שאחריה הקפיץ ואז זרק וקלע
              מסירה לשחקן שאחריה כדרר עבר שחקן או יותר וקלע סל
              .
              אוי אופס
              זה אותה רשימה בדיוק
              .
              מה נעשה עכשיו?

            5. אם היית מעוניין לטעון שיש היום יותר אסיסטים לזריקות לשלוש ולמהלכים שבהם שחקנים מכדררים עוברים שחקנים וקולעים סל, אז זה יהיה נכון, אבל זה לא בגלל שינוי ברישום האסיסטים אלא בגלל שינוי המשחק וכמות השחקנים שמסוגלים לעשות פעולות כאלה.

        1. הליגה ככ רוצה לנפח סטט שאנד אוף הפך לאסיסט אצל שחקנים מסויימים. עוד מעט ימציאו גם ריבאונדים (אם כבר לא עשו עד כה אני פשוט לא עוקב אחרי זה)

          הדברים שאני יודע שהליגה מרמה בהם בודאות זה אסיטים והכי מרמה ברישום על דאבל טימס (לברון בחיים לא קיבל כמעט דאבל טים ומופיע באתרי הליגה שנים שהוא בין המובילים, אמין כמו האסיטים של סימונס)

    1. כל האסיסטים שנשלחו פה , זה פשוט בדיחה
      אם ככה – הבחור מהתמונה שלי, היה מסיים קריירה עם ממוצע של (לפחות) – 18 אסיסטים למשחק

  4. אטלנטה זה נטו אכפתיות. בינתיים מיאמי מחליקה אחרי הטרייד עם רוזייר שהיה צריך להקפיץ אותם ואינדיאנה ממש לא ממריאה מאז פסקל סיאקום. אני לגמרי מדמיין את מורי עובר בקול תרועה רמה לקבוצה ואז הם מתחילים להתקשות.
    .
    מצד אחד זה אכן נראה קצת ניפוח של לברון בנפילה, אך זוהי עבירה מאוד מסוכנת שצריך לחסל. היה לי פעם ויכוח ארוך לגבי העבירה על אנדרו בוגוט בדחיפה באוויר שכמעט גמרה לו את הקריירה והרגה לו את הזריקה. האם הנגיעה הייתה שולית או לא. כשחקן בשיא הכוח והמהירות עולה לא צריך פאול סופר קשה כדי לפצוע. אני חושב שהעבירה על לברון היא פלגרנט 1 אך סוג העבירה מצריך בעיני חוק המגן על שחקנים גם אם תופסים אותם בזה לאחר המשחק.
    .
    מקודם שמעון הביא סרטונים של האסיסטים של סימונס. הם כביכול מאוד פשוטים אך אם כולם יכלו לסדר כאלה מהלכים או יתרון עבור שחקן, כולם היו עושים זאת. הגדולה שלו היא הגודל שלו. הוא עדיין שואב הרבה מרחב כשהוא דוהר ודורש תשומת לב, הנטס מחזיקים סוללה של ווינגים וקלעים שרק משוועים לסדרן תנועה. ממש לא חייב להיות יוקיץ' שרואה את הנולד ויוצר אסיסט יש מאין. אני לא אקפוץ ואגיד he's back בגלל שה-back של סימונס הוא צרה צרורה. הפחד מעוד פציעה או תיקול פיזי זה משהו שישפיע על המשחק שלו כנראה גם בהמשך. אך אשמח לראות עוד ממה שהראה. שומר טוב, ריבאונדר טוב שדוחף את הכדור קדימה ומאפשר לכולם להתייצב בפינות שלהם.
    .
    גארלנד סיפור קשוח. הקאבס קיבלו ביקורת על השילוב של מיצ'ל וגארלנד, אך אילולי היו מחתימים את מיצ'ל העונה של הקאבס הייתה נזרקת לפח. גארלנד יכול להתאושש בשקט ולחזור בקצב שלו מכיוון שהקאבס הסתדרו אחלה עם רול פליירס +אלן ומיצ'ל. מובלי חזר אתמול ונראה לא משהו. מול הקליפירס הם פשוט הקיפו את מיצ'ל ואלן בשטרוס, דין וויד וניאנג וכל הספייסינג נראה טוב מבלי לאבד יותר מדי הגנתית. אני חושב שהקאבס צריכים לבדוק עוד פלייאוף אחד איך עובד הצמד גארלנד ומובלי ולחשוב האם יש סיכוי שמובלי יפתח זריקה אמיתית או לא. קשה להגיד שלום לג'ארט אלן שנראה כמו מפלצת ומגן טבעת (לא מגן עזרה) טוב ממובלי.
    .
    כדי לשים לב לג'ונתן קומינגה. בינתיים זו ריצה של 7 משחקים עם ממוצע של 26 נק' למשחק באחוזים נהדרים עם הגנה נהדרת. בהתחלה כשהחל להפציץ אמרו שזה בגלל שהוא עולה מהספסל (הוא עושה זאת לצד סטף בחמישייה), לאחר מכן אמרו שהוא מרוכז רק בדקות פחותות (הוא משחק 36 שקות ב-5 המשחקים האחרונים), אחר כך אמרו שזו תחרות בינו ובין וויגינס על אותה העמדה. קר טען שהם לא יכולים לשחק יחד. הלילה ללא קליי תומפסון נראו מצויין יחד בעמדות 3-4 ליד דריימונד. הילד בן 21 ורצו לקרוא לו באסט. רצו לשלוח אותו בטרייד בשביל עוד רול פליירס שלא יזיזו את המחט. לא הפסיקו להזכיר לווריורס שוויתרו על פרנץ ווגנר. אני מעולם לא ירדתי מהרכבת של הילד כי כמעט כל טענה שטענו נגדו ראיתי תהליכים לשיפור.

    1. אני חושב שאתה מתכון לעבירה על וונדרבילט שהייתה סופר מסוכנת ולדעתי צריכה להיות פלייגרנט בדיעבד.

    2. אני קורא תמיד תגובה שלך. בשבילי זה כתבה.
      טרייד לגארלנד? אני חושב שזה יכול להיות מהלך מנצח לקליבלנד , אפשר לקבל עליו המון.כמו כן מיצל עושה עבודה טובה יותר.הנקודה היא שאין סימן אפילו קל על נכונות לטרייד כזה.אני מעלה רעיון שאולי אפילו לא יעלה בכלל על הפרק.

  5. ברור שקומינגה זה שחקן שחקן ,כל אחד יכול לראות את זה זה לא חוכמה גדולה…
    חוץ מסטיב קר כמובן שייבש אותו עד שלקומינגה קפץ הפיוז ואיים שייעזוב.
    זה מה שעשה את השינוי.

  6. מסכים עם כולם :
    היו חייבים להרחיק את דילן ברוקס : העבירה הקשה היתה חייבת להיות על לברון כזו שתוציא אותו מהמשחק לכמה חודשים:
    נמאס לראות את לברול ממשיך
    ומסריח פרקטים בליגה, עטבר עבירות מלוכלכות סמויות , מכה שחקנים כפי שעשה לנייט רובינזון
    ואיזאיה סטיוארט,מטייל בהליכות כלומר צועד לסל ,ועוד מקבל שריקות לטובתו.
    אם דילן ברוקס לא מחסל אותו
    כך שיהיה בחוץ שנה לפחות ישלהרחיקו את דילן לצמיתות!
    בקשר לדאנג'לו ראסל :
    הדביל הזה החל בלייקרס ,והם
    עודרצו אותו בחזרה אחרי הבכורה
    המזעזעת.
    מסקנה לברון הוא לא הטעון טיפוח
    היחיד שם :
    יש להם שם עדר רפי הבנה משלהם בראשות ג'יני באס,קורט
    ראמפיס , ועוד .
    המועדון הזה צריך לפתוח ליגת טעוני טיפוח כדי להעסיק את מקבלי ההחלטות שם.
    בסוף הם עוד ימשיכו עם העגלה הזקנה עד גיל גבורות בתקוה
    שהליגה תסדר להם איזה גביע
    כפי שהיה השנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט