מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.הרשו לי לרגע לגלוש לפטבול. (ותודה שהרשיתם לי)

ברצוני לכתוב כמה מילים על סופר כוכב בפוטבול ושמו פטריק מהומס (PATRICK MAHOMES).

אתמול נערכו שני משחקי פוטבול שהמנצחות בהן תשחקנה בסופרבול ב-11 לפברואר ב-ALLEGIANT STADIUM, לאס ווגאס. הסופרבול הוא משחק אליפות ה-NFL בין שתי אלופות הקונפרנסים – האחת אלופת ליגת ה-AFC, קנזס סיטי צ'יפס, ווהשנייה אלופת ליגת ה-NFC סן פרנציסקו פורטי ניינרס. הצ'יפס ניצחה שלשום את הבולטימור רייבנס 10-17, והניינרס ניצחה את דטרויט ליונס 31-34 בשני משחקים נפלאים.

הנה שני הקוורטרבקים הטובים ביותר בזמן המודרני – תום בריידי מימין שפרש בעונה שעברה, והוא ה-GOAT , וזה שמשמאל הוא פטריק מהומס הצעיר שהוא – אולי – בדרך להגיע להישגיו של בריידי.

לאחרונה, רק בפברואר 2022 כשתום בריידי פרש, הוא נחשב לגדול הקוורטרבקים בעידן המודרני. מאז פטריק מהומס הוביל את קנזס סיטי לנצחון בסופרבול LVII על פילדלפיה איגלס 31-34, ועתה הוא משחק בסופרבול LVIII, בק-טו-בק. הוא הוביל את קנזס סיטי לנצחון גם בסופרבול LIV (שזה 2020) כך שהוא עתה מועמד לנצחון בסופרבול השלישי שלו, ואולי מתחרה לבריידי על תואר 'גדול הקוורטרבקים בעידן המודרני'

שלשום, ההגנה המצויינת של הצ'יפס צימקה את ההתקפה של הרייבנס רק ל-10 נקודות. למהומס היה חלק ענק ב-COMPLETIONS של כמה PLAYS שניצחו את בולטימור רייבנס, שלדעתי הייתה פייבוריטית לפני המשחק. ההבדל בינה לבין קנזס-סיטי היה מהומס.

מהומס ממשיך לבנות את הרפיוטציה שלו ב-POST SEASON. כמובן שמוקדם מדי לעשות השוואות בינו לבין תום בריידי שזכה ב-7 סופרבולים עם ניו אינגלנד פטריוטס, אבל בשלב הזה של הקריירות של שני הקוורטרבקים הנפלאים, מהומס לא מפגר אחרי בריידי. אגב, גם ברקורד שלהם הם כמעט שווים בשלב זה של הקריירות שלהם כשלמהון ישנו רקורד של 22-74 נגד הרקורד של בריידי – 22-70. גם במשחקי POST SEASON באותו שלב הם כמעט שווים – מהומס 5-14 ובריידי 2-12.

כל מטרתי בקטע זה הייתה להציג בפני עכברי הכדורסל באתר כוכב פוטבול צעיר עם פוטנציאל להפוך לאחד הגדולים אי-פעם, אם לא הגדול מכולם.

2. שימו לב למפלצת חדשה וצעירה בליגה – ג'לן דורןWow

ב-AP היה כתוב פשוט: "ג'לן דורן קלע 22 נקודות וקטף קרייר-היי 21 ריבאונדים, ודטרויט פיסטונס ניצחה את אוקלהומה סיטי ת'אנדר 104-120".

היה נחמד אילו הוסיפו, "ובכך עצרו לת'אנדר רצף 5 נצחונות". או, "היה לו גם שיא אישי של 7 ריבאונדים התקפיים".

בנסיבת העתונאים הוא חשב שחשוב להזכיר ש…"I ALSO HAD 6 ASSISTS"

ג'לן הוא בן 20, גובהו 2.08 מ', ומשקלו 113 ק"ג. הוא ניבחר מס' 13 בדראפט של 2022 כשבתיכון לכדורסל Montverde Academy שבפלורידה הוא נחשב לכוכב חמישה כוכבים. ספורטס אילוסטרייטד בחר בו לחמישיית אול אמריקן של התיכונים ב-2019.

באוניברסיטת ממפיס:

On November 19, 2021, Duren scored 19 points, grabbed 19 rebounds and blocked five shots in a 74–62 win against Western Kentucky.[27] He was named to the First Team All-AAC as well as AAC Freshman of the Year.[28] Duren lead Memphis to their first NCAA tournament appearance since 2014, leading the Tigers to the round of 32.[29] As a freshman, he averaged 12 points, 8.1 rebounds and 2.1 blocks per game. On April 18, 2022, Duren declared for the 2022 NBA draft, forgoing his remaining college eligibility.[30]

בקיצור, קומראדים, שימו לב לצעיר הזה.

3. הווריורס מוכנה להטריד את הוותיקים בשורותיה, ובראשם כריס פול

Chris Paul’s stint with the Golden State Warriors may end up being a mere footnote

לפי שאמס צ'רניה מהאתלטיק (Monday on FanDuel TV’s “Run It Back) הווריורס הודיעה לשאר קבוצות ה-NBA שהיא מוכנה לצלצולי טלפון בקשר לטרייד של כריס פול לפני הדדליין ב-8 לפברואר. לפי צ'רניה, "הווריורס מוכנה לשיחות על טריידים לא רק של כריס פול 'אלא גם וותיקים אחרים'. שני 'הוותיקים האחרים' בפנקס שלי הם קליי תומפסון ודריימונד גרין, אבל בינתיים היחיד שהוזכר בשם הוא כריס פול.

בן ה-38 סובל משבר בכף ידו השמאלית (ולאחרונה פורסמו פרטים לא מעודדים עליה (recently provided a troubling update on the injury). כריס קלע בווריורס ממוצע של 8.9 נק' עם 7.2 אסיסטים. יש לו חוזה פג תוקף העונה של 30.8 מיליון, עם חוזה לא מובטח ל-2024-25.

לפי צ'רניה הווריורס סימנה שהיא מעוניינת בטרייד עם פוינט גארד במקומו. בקשר ל-"וותיקים" אני לא יכול לחשוב על אחרים מלבד ת'ומפסון וגרין.

דעתי? ההפסד ללייקרס המחיש לווריורס את הצורך לפוינט גארד לצד סטפן קרי, או כמחליפו.

4. הווריורס בכו FOUL PARIT (כמו 16 נגד 43), אבל השלשה האחרונה של קרי הייתה NO-CALL שגוי!

קרי מצא את עצמו פתוח לחלוטין עם 6 טיקים לסיום אחרי הסקרין שדריימונד גרין עשה על ג'רד וונדרבילט. בשידורים חוזרים, ה-"LAST 2 MINUTES REPORT" הראה בברור ש-

Green (GSW) steps toward Vanderbilt (LAL) and he delivers the contact that dislodges – -Vanderbilt during the screen – a clear offensive foul

למזלה של הלייקרס לברון קבר את שני הפאולים האחרונים לנצחון.

5. בן סימונס עלה לשחק

*********

בשתי הדקות הראשונות למשחקו הוא קטף ריבאונד התקפי ומסר 2 אסיסטים. ב-5 דקות הוא מסר 6 אסיסטים. אחזור הנה בסוף המשחק!

*********

הנטס ניצחה את הג'אז 114-147. בן סימונס שיחק 18 דקות וסיים עם 10 נקודות ב-5 מ-5, 8 ריב', ו-11 אסיסטים (11 אסיסטים ב-18 דקות? לא יאומן!). הוא סיים עם נט של 27+, שני רק למיקאל

6. הליגה תעניש את הסיקסרס על המניפולציה של אמביד במשחק נגד הנאגטס

הנה העובדות:

לפי שאמס צ'רניה מהאתלטיק, הדו"ח על "פציעתו של אמביד" הוגשה רק 15 דקות לפני הטיפ-אוף. ידוע שאמביד סבל 'פציעת ברך זעירה' ממשחק הסיקסרס הקודם, אבל מאומה לא קרה ביום המשחק עד רבע שעה לפני תחילתו. במשך המשחק אמביד נראה צועד בבגדים אזרחיים ללא כל צליעה.

לפני כמה שעות נודע שהליגה תעניש את הסיקסרס על כך.

7. האם קייל לאורי וניק נרס יתחתנו מחדש?

קייל לאורי פרח כשחקן כשניק נרס היה מאמנו בטורונטו, וניק נרס פרח כמאמן כשלאורי היה הפוינט גארד שלו.

מרק סטיין האמין בדרך כלל כתב השבוע שעתה, כשהטרייד בין מיאמי היט ושרלוט הורנטס הושלם, וטרי רוזייר הוא בהיט וקייל לאורי בשרלוט, שרלוט כנראה תעשה BUYOUT AGREEMENT על לאורי, ואז הסיקסרס תחטוף אותו. רק הערה: נרס הוא אולי אותו נרס, אבל לאורי כבר אינו אותו לאורי. ובכלל, עם טייריס מקסי ודאנטוני מלטון, אני לא רואה הרבה דקות שיישארו לקייל לאורי.

8. מה שויקטור עשה הלילה נגד וושינגטון ויזרדס היה דבר שמעולם לא נראה ב-NBA

מה שויקטור עשה אפילו לא הייתה "חסימה". הייתה זו יותר "חטיפת כדור" פשוטה. אבל סתם שחקנים 'חוטפים' כדורים על הקרקע. הוא עושה זאת במרומים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 96 תגובות

    1. קשקשימון אין לי תשובה לחידת ההגיון שלך אבל אני מנצל את הבמה הזו להודות לך על כך שבזכותך אני נהנה השנה כפליים ממשחקי הליגה כי בעקבות דבריך הנוקבים על הקליפרס לאחר הטרייד על הארדן ( "ערימה של גופות , לא יגיעו לפלייאוף ") זאת הקבוצה שהחלטתי לעקוב אחריה ולראות את המשחקים שלה…תענוג של קבוצה, הארדן (השמן, אבו זקן עם הפשפשים , חובב מועדוני חשפנות שנמצא בדרך לשחק בסין) מעביר קליניקות לכל הגנה שמולו משחק אחרי משחק, ווסטברוק ( שכמות האשפה ששפכת עליו יכולה להביא את ים המלח לגובה פני הים) משחק כדורסל עילאי בהגנה ובהתקפה וראוי לתואר השחקן השישי של העונה, קוואי (המדדה, שעושה אנלואדינג קבוע ) משחק כמו בתחלית הקריירה…ואני יכול להמשיך עוד ועוד על ג'ורג, קופי המפתיע והמדהים , מאן המעולה, פאוול שעולה מהספסל וצולף בלי הכרה, פלאמלי ותייס שני הסנטרים שיודעים את מקומם ומשלימים את הקבוצה שמחכה לזובאץ הנהדר שיחזור מפציעה וימשיך לקלף את כל הסוכריות שהארדן שולח לו בדרך לסל….את רוב השחקנים הללו לא הכרתי מספיק ובזכותך קשקשימון זכיתי להכירם ולהנות משחק אחרי משחק…נכון שהם מנצחים רק נמושות כמו בוסטון ב20 הפרש בינתיים אבל לנו מסומאי המשחק זה מספיק. אני גם רוצה להחמיא לך קשקשימון על סרובך להשתתף בהתערבות שהצעתי לך שבוע אחרי הטרייד של הארדן ותשפוכת הזבל שהערמת על הקליפרס ועתידם ….אני אז הצעתי לך התערבות שבה הרהבתי לקחת הימור שהקליפרס יגיעו לגמר כאשר אתה לוקח הימור שהם לא יגיעו לפלייאוף (אם היה יוצא משהו באמצע – ההתערבות יוצאת תיקו) , אתה בזכות יכולת הניתוח העילאית שלך סרבת להימור והוכחת אכן עד כמה דברי החוכמה שלך על כל המגמות בליגה יצוקים בסלע…תודה רבה שוב קשקשימון אתה אוצר של חוכמה להופס

      1. תמשיך ללכלך טוב טוב את הפרקט כי אני הולך לנגב איתך אותו יופי טופי בפלייאוף עם הארדן הבטט וקאווי המדדה נקווה לאיזה מפגש שלכם עם השקץ כבר בסיב הראשון😉

        גם באת אחרי הפסד היית בא אתמול לא אחרי שמיצל ניגב אתכם.

        הקליפרס זה קבוצת הס בין מתה לא יזכו באליפות בחיים עם הנכים האלה אז יצאת רפה הבנה כמו באלמר.

          1. שמעון קצת מגזים ונעול על תיזה :
            הנחת בסיס .
            הארדן הוא מקרה איגו קשה ,אשר קאוואי יודע לטפל בו.
            כתבתי זאת גם בזמן הטרייד ,קאוואי בשל נטרגדיה האישית שלו מבין את הארדן .
            הבעיה של הארדן היא לא היכולת הפיזית אלא המנטלית .
            קאווואי יודע לטפל בכך.
            בקשר לראסל ווסטברוק :
            כבר בוושינגטון ראו את ניצוצות השינוי אצלו ,הוא השקיע לא פחות
            בלהיות מנטור של אבדיה מאשר בלשחק .
            אדם אחר לחלוטין מאשר בתקופתו
            באוקלהומה רווית האיגו.
            אך זו היתה רק תחילת הדרך, גם לווסטברוק היה צורך בנפילה חזקה
            לפני ההתאששות .
            בקשר למנגנון נפילה התאוששות ממליץ לקרוא את כתבתו המצוינת
            של גילארי :
            פרידה מאלופה ,מרשה לעצמי לתקן
            את הכותרת : (במקור הדרך ארטכה ומפותלת ).

            1. לא הגזמתי בכלום הקליפרס שווים לתחת שדות פופ חושב גמר מערב סה הישג הם יכולים לעבור את מיני והקינגס ולהגיע לגמר המערב חחח זה לא חכמה הכל תלוי את מי יפגשו אם יקבלו את השקץ יעופו בסיב ה1 למשל או את דנבר חוץ משניהן אין איזה קבוצות חזקות הן ברמה עם מיני וכל אלה מנסה לשחק אותה גאון שהצעתי לו התערבות על אליפות הוא ברח חחח

            2. בגדול לשמעון יש ההמה מצוינלמשחק בדרך כלל,והערותיו בדרך כלל במקום,
              בקשר לקליפרס המקרה הזה
              מאד שונה , מפני שמה שבאמת
              מתרחש שם מאד שונה ממה שמצטייר בתקשורת.
              ובעניין סימפטום הנפילה וההתאוששות שלאחריה :
              ראו את המעורב של מנחם בקטע על בן סימונס,עוד דוגמא
              טובה לאותו מנגנון .
              קשה לזהות את סוף הנפילה
              זו חוכמה אדירה לשים את האצבע על הרגע הנכון בקריירה שנראית גמורה ,
              אחד מאלו שנפלו בזה בגדול
              היה מייקל ג'ורדן בלפחות
              שלוש החלטות תמוהות .
              הדוגמא הבולטת ביותר היא הויתור על הסוםר סטאר הנוכחי
              של סקרמנטו שפורח תחת מיק בראון : הוא מאליק מונק .
              לא כל אירגון ולא כל מאמן יודעים לנצל יהלומים מהסוג
              של מאליק מונק , קובי וויט ,או ג'יי אר סמית .
              כולם מקרי ראש קשים , רוב חובבי הענף ואף המקצועיים
              ביותר טועים בעניינים האלו .

            3. לא סתם ויתרו על מונק גם לא נתנו לו לשחק שם בקבוצה שהייתה כושלת גם בלעדיו

      2. גם לא לשכוח את הסברה שרווחה אחרי הטרייד, שהנה פילי הולכים להשתפר בהרבה, מקסי צריך לקבל את המפתחות לתפקיד הגארד הבכיר, וכו וכו..
        אחרי רצף ניצחונות קטן שהיה לפילי מעט אחרי הטרייד, הם דיי מדשדשים. אמביד נותן מספרים מפלצתיים כמצופה, אבל למקסי יש לא מעט משחקים של אחוזים מזעזעים.
        לא יודע עדיין אם אפשר לסמוך על הקליפרס שיגיעו בריאים לפלייאוף. אבל אם כן – הסיכויים שלהם לעבור יותר מסיבוב אחד, הם גבוהים בהרבה משל פילי במזרח, שכרגיל יעשו במכנסיים כשיפגשו את בוסטון.

          1. אני מסכים שהם עדיין לא נראים כמו הקבוצה הכי חזקה בליגה. דנבר ובוסטון נראות יותר טוב, בטח אם יצליחו גם לחזק את הספסל בדד-ליין.
            אבל כשיגיע הפלייאוף, לך תדע איך דברים יתפתחו..
            אני לא אשים עליהם כסף, אבל אני כן חושב שהם נראים חזקים יותר ממה שהיו לפני הטרייד.

      3. אני מוכן לתהערב איתך שהקליפרס לא מגיעים לגמר. אין מצב שהארדן וווסטבריק בקבוצה ביחד מגיעים לגמר, אם זה קורה, אני מאשפז את עצמי במוסד לחולי נפש, כי הדיסוננס שיגרם לי מלטעות יעביר אותי על דעתי. אולי אלך לסיבוב איפוס בצטנרישוט אם יקבלו אותי שם.

        1. כדי לשים דברים על דיוקם אני הצעתי לשימון התערבות שבה אני מנצח אם הקליפרס מגיעים לגמר המערב (לא לגמר הליגה) , לאור כמות הרפש שהוא זרק וטען שהם לא יגיעו לפליייאין אפילו חשבתי שהוא יקח את ההימור המטורף שהצעתי (בשבוע של הטרייד) .. אבל כהרגלו הוא שפן גדול במעשים, אריה גדול בדיבורים…קשקשן (עם קבלות) …היום להתערב שהקליפרס יגיעו לגמר המערב זה כבר לא חוכמה גדולה אז אני אפילו לא מציע את זה , אבל אם אתה רוצה להמר נגד זה אני מוכן לקחת את ההתערבות

          1. מה שכן ג'אניטור אני מוכן להתערב איתך שלא ראית משחק אחד של הקליפרס מהחודשיים האחרונים.. הדיבור שלך על הארדן ווסטברוק לא מעודכן…מציע לך לבדוק בהזדמנות

            1. אני אלרגי אליהם, לא יכול לצפות בזה, אני לא מזוכיסט

            2. חבל, אתה מפסיד את תחיית המתים ממש, שחקנים שאמרו עליהם קדיש בהופס על בסיס יומי (לפני ואחרי שקיללו אותם בכל זוהמה אפשרית) עולים למגרש וראה זה פלא הם יודעים לשחק ואפילו טוב מאוד …לא משתפים פעולה עם חוכמת הניתוח של קשקשימון וחבר מרעיו

            3. איזה תחיית מתים הם גמורים עם רגל בקבר מנצחים קצת בקליר פאת הארדן לא ינשום בפלייאוף יחגוג אולי על ציון

          1. קישקשתא, אתה יצאת מיוזמתך עם ערימת טינופים על הקליפרס אחרי הטרייד וטענת שלא יגיעו לפלייאין…אני אחרי שקראתי את זה בגלל שאני מכיר את רמת הניתוחים שלך אתגרתי אותך בהתערבות שבה אני מנצח אם הם מגיעים לגמר המערב, יש הבדל גדול בין לסיים מחוץ לפלייאין (כמו שאתה הצהרת) לבין לנצח שתי סדרות פלייאוף …אבל קשקשן פחדן כמוך כמו כל מגדת עתידות ממוצעת אוהב לזרוק כל קשקוש שעולה בדעתו ורק אם זה מצליח ( סטטיסטית כל קשקשן עיוור ימצא מדי פעם גרגר) להתהדר בזה אחר כך ולהראות לכולם שהוא חזה את זה מראש…כמו כל מגדת עתידות פקחית אתה מסרב להתערב על מה שאתה רגע לפני זה קובע בנחרצות…בגלל זה אתה קשקשן מדופלם

            1. שני דברים על שמעון – רוב הזמן הוא סתם מקשקש בצחוק ולא ברצינות, מה שהוא כותב זה טראש טוק בידורי, כמו בסרט גברים לבנים לא יכולים לקפוץ (כשהוא כותב טור אז פתאום הוא נהיה רציני). דבר שני, הוא אף פעם לא מתערב, כשלוחצים אותו אל הקיר יש לו 1001 הסתייגויות וסעיפי סעיפים שמבטיחים שהוא לא יפסיד (שאל את גיא הרשע)

            2. עגל, מסכים איתך לגבי החלק השני, ניסיתי לאתגר אותו כמה בהתערבויות , בדרך כלל כשאני לוקח את מרבית הסיכון והוא תמעד מתחמק…לגבי החלק הראשון שלך שבונטענת שהוא מקשקש בצחוק, תרשה לי לחלוק עליך, הוא לא בא להצחיק אף אחד ( למרות אלפי הפרצופים הצוחקים בדמעות שלו) אלא זה חלק מהאג'נדה שהליגה היא בדיחה וכדומה…הלוואי שהיה מהסוג שנותן ביקורת במטרה להצחיק, הייתי מוחא לו כפיים , הוא לא משקיע יותר מ20 שניות בלחרטט איזו תגובה שמלווה בדרך כלל בערימות אשפה על הראש של שחקן מזדמן, מאמן , שופט או קומישנר

            3. חמודי הפלייאין זה צחוקים אם כי יש סיכוי ווינק ווינק
              יש תחזית תחילת עונה תוכל לבדוק איפה שמתי אותם אני בעצמי לא זוכר כבר תשתמש בתכנת הריגול.
              עגל כבר התערבתי פה מספיק פעמים ונחש מה? אני על 100 אחוז בזכיה.
              אני לא מתערב על דברים כמו פציעות ומי יפגוש את מי שנגיע לגשר נחצה אותו נראה את מי הקליפרס יפגשו במיקום הסופי ואז נחליט אם לשדות פופ יהיו ביצים.

              הרמ אם הקליפרס יפגשו את הקינגס ואז את מיני ברור לכולנו שהם ינצחו אותם אז מה החכמה פה בגמר המערב?

            4. אמת עגל למעט המילה רוב הזמן אני מערבב בין לבין. לגבי חוקי הליגה בידורסל והשקץ אני רציני לגמרי אגב סתם להבהרה שלא יהיו ספקות.
              לגבי הקליפרס אני חושב שהם ערימת גופות ושהקבוצה הזאת לא תגיע לכלום בטח לא לאליפות

            5. די נו שמעון, מה שאתה בד"כ כותב זה שטויות ואין בעיה, זה כמו שאני אגיע לספורטק וארד עליך שאתה לא קולע נקודה, יו טו סמול, מנצח עם ידיים מאחורי הגב, ואתה עונה לי אתה זקן, תתקשר כבר למסעדה שיתחילו לעבוד על הסטייק שאני עוד רגע אהיה חייב לך.
              ובהתערבויות יש לך 100% הצלחה כי לא התערבת אף פעם. תמיד ישנן כוכביות על פציעות, הרכב חסר, שביקה של הכוכב או המאמן, כל דבר שיחלץ אותך. קצת מזכיר את הבן הממזר של סטוקטון.
              היו לי פעם שתי התערבויות עם האשך, את שתיהן סגרנו ב-3 משפטים ו-2 דקות. אצלך צריך אתר שלם לאיחסון של ההתכתבות.
              🙂

            6. להלן התחזית

              16
              יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
              25 אוק 2023 01:07:54

              מזרח

              1. באקס
              2. בוסטון
              3. פילי
              4. קאבס
              5. הוקס
              6. ניקס
              7. מיאמי
              8. נטס
              9. בולס
              10. אינדי
              11. מגיק
              12. ווש
              13. ראפס
              14. דטרויט
              15. שארלוט

              מערב

              1. דנבר
              2. לייקרס
              3. קינגס
              *4. קליפרס*
              5. גס
              6. אוק
              7. סאנס
              8. ממפיס
              9. ספרס
              10. מאבס
              11. פורטלנד
              12. יוסטון
              13. מיני
              14. פליקנס
              15. יוטה

  1. עם כל הכבוד לקווטרבק פטריק מהומס, הוא תלוי גם במי שיתפוס את הכדורים שהוא זורק. לא הזכרת במילה אחת את התופש טראוויס קלצ'י (החבר של טיילור סוויפט) שתפש במשחק נגד בלטימור 11 כדורים שלו ושבר את שיאו של ג'רי רייס האגדי לתפישות במשחקי פלייאוף.

    1. מגיע יותר כבוד.
      ההתקפה של קנזס בנויה ברובה על תופסים שלא היו נכנסים לסגל בשאר הליגה.

      טראוויס הוא טייט אנד מזדקן ולא תופס מס' 1 בסגנון של רייס או רנדי מוס.
      היה לפני כמה שנים את טייריק היל שעזב.

      1. אם הוא זקן (בסה"כ בן 32) ולא תופס מס. 1, אנא הסבר לי את הנתון הבא:

        קלסי רשם במהלך הגמר האזורי את התפיסה ה-156 שלו בפלייאוף. זאת ב-21 משחקים, 8 פחות מרייס, כשהיד עוד נטויה.

  2. תודה מנחם.
    לבריידי יש קילומטראז' פסיכי שייקח למהומס שנים להגיע אליו, ומוקדם להתייחס למהומס כמועמד ל-GOAT, אבל בכל הנוגע להישגים ביחס לשלב בקריירה והיכולות בפועל מהומס עובר את בריידי או כל אחד אחר

    1. למרות שזה לא אתר שמצנזר, אשמח אם בכול זאת תמנע ממילים כמו "כושים". סתם בתור מישהו שהמילה עושה לו רע. לא בכעס סתם בקשה שלי.

      1. ג'ון, מבין אותך.
        אני בטוח שיש עוד שלא אוהבים את המילה כושים.מה עם ניגר?
        גם לסילבר אני קורא היהודי הקירח.
        אני הייטר מקצועי.

  3. אני לא מומחה גדול לפוטבול, אבל למיטב הבנתי יש את הבד מן, הלא הוא אהרון רוגרדס שיש האומרים שהוא הקווטברק המוכשר בהיסטוריה, רק שהוא לקה בצוות משלים מספיק טוב לזכות במספיק אקליידס להיחשב כעז. מה דעת המומחים פה באתר?
    .
    https://youtu.be/CubJC-ygHvc?si=udwQmI1OjL8Aiaji
    .
    סרטון מדהים של עורך מדהים, שאגב שיחרר סרטון של 100 דק לאחרונה על מייקל

  4. כמו בכול שנה האהדה שלי לפוטבול תסתכם בצפייה בסופרבול. מדי פעם אני מציץ בכתבות אבל אני לא מצליח להפוך לאוהד אמיתי. תודה על הנאגט.
    .
    ג'יילן דורן – היה לו קיץ מדהים והוא נפצע ורק במשחקים האחרונים נראה שוב מפלצתי. אוהדי דיטרויט מתחילים להתחלק למחנות. מחנה קייד ומחנה אייבי. אייבי הוא פוינט גארד פר אקסלנס וקייד הוא ווינג מוכשר עם ראיית משחק של פוינט גארד. אייבי בניגוד לקייד בעל צעד מהיר ויכול להגיע עד לסל. הוא גם הפך את עצמו לקלעי קאץ' אנד שוט סבבה. יש לו גם פיק&רול קטלני עם דורן וכימייה מצויינת איתו. אבל קייד שחקן יותר מגוון ורואה את המשחק בצורה מורכבת יותר. אבל קייד צריך קלעים סביבו מה שאומר בעיקר בוגדנוביץ' וברק אבל אז ההגנה שלהם מתרסקת. אסאר תומפסון חיה הגנתית ועושה דברים נהדרים, אך בקונטקסט של חמישייה ללא קליעה הוא מתקשה. קייד שהיה מדהים לפני שנפצע לפני 3 שבועות חזר חלוד והפסיד ואז ישב במשחק הבא של הניצחון על OKC שהוציא את שונאיו שוב. מי שחייב למצוא את האיזון מהר הוא מונטי ווילאמס. אם לא, יצא לחופשה הכי משתלמת בתולדות הליגה. חופשה שמסדרת אותו, ילדיו ונכדיו כלכלית. הפיסטונס צריכים להסתכל על הרוקטס. כשג'יילן גרין וקווין פורטר ג'וניור, רבו שנה שעברה על הכדור, הכול נראה מחורבן. השנה הרוקטס שינו כיוון חזק. אודוקה שם את הכדור בידיים של שנגון והכל עובר דרכו. גרין יכול משחק אחד לקלוע 10 ומשחק אחרי כמו הלילה לקלוע 34. אבל שנגון הוא הברומטר. כשהוא אגרסיבי ואוכל הכול נפתח. דורן הוא לא ברמה של שנגון כמוסר, אך עדיין עדיף לדיטרויט ללמוד טוב את מקרה יוסטון, כי יש אולי 3 שחקנים בליגה שמצדיקים את שיטת "הכול עובר רק דרכי" וקייד ain't one of them
    .
    קמתי באמצע הלילה וראיתי את ברוקלין מבלי בכלל לדעת שזהו משחק החזרה של בן סימונס. היה אחד המשחקים הכי כיפים של ברוקלין. יש לברוקלין מאגר ווינגים שכל קבוצות הליגה יכולה לחלום עליהם. אבל אין רועה צאן. לכמה דקות כשהיה, הנטס הרביצו ספאשים אחרי ספאלשים משלוש והדאנקים נהדרים וגם כשסימונס ירד השטף נמשך. זה פשוט הדביק את כולם. האם אפשר לסמוך על בן בריאות ונפשית? כנראה שלא, אבל היה כיף לקבל חלון למציאות אלטרנטיבית.
    .
    הווריורס חיים בסרט שיש ערך כלשהו לוותיקים שלהם. בכול מקרה אין שחקן שמזיז את הסיכה לכיוון הנכון עבורם. הם הפסידו השנה טונה של משחקים צמודים וסגנון המשחק שלהם לא נלמד בקלות ומצריך סוג מסויים של שחקנים. כמעט כל הצעה לטרייד עבודם גם כאן באתר וגם באתרים אחרים תמיד נראים כמו 'איך אפשר לעזור לווריורס' ולא משהו שבאמת קבוצות ישמחו לספוג. אבל אולי מישהו כאן יפתח לי את הצ'קרות וימצא ווין-ווין בעניין הזה

      1. מסכים שהמילה "הכול" מוגזמת כי וואן פליט מנהל לא מעט. אבל שנגון מקבל הרבה כדורים ויוצר המון. לפעמים הוא יוצר לאחר הכנסת הכדור אליו או מפוסט אפ.

    1. סוף כל סוף תגובה טובה ושפויה, אחרי ערימה גדולה מאוד של מגיבים שקשקשו את עצמם לדעת.
      בוא ניקח את בן סימונס , בתקופת הפציעה שלו הנטס הפסידו מספר גדול של משחקים.הוא חזר נתן תפוקה מעולה .להגיד מילה טובה על סימונס באתר,זה כמו לאכול פיתה בפסח.הבן אדם חווה משברים, פציעות.אני מאוד מקווה שיתאושש ויעלה על דרך המלך.

  5. מעורבב מצויין.
    בריידי הצליח לקחת בק-טו-בק אחד בקריירה לפני 20 שנה.
    זה מאוד לא פשוט בגלל העומס והפציעות של שחקנים שנה אחרי השיא.

    המאמן של הצ'יפס עשה אוברדוביץ' ובעצם סידר לצ'יפס משבר סוף עונה שנתן להם את הדרך הכי קשה בפלייאוף,
    הסופרבול הולך להיות מעניין ויכול להכניס את מהומס חזק למעלה ברשימה.

  6. ויקטור הוא מכונת יחצ אבל בכל מה שקשור לנצחונות וכדורסל נראה שאין לו את זה.
    תוך שבוע הוא מקבל על הראש שיא קריירה מאמביד ומפסיד לנגרייה מוושינגטון.

    זה אומר הרבה על החוסר התקדמות שלו כרוקי שמקבל חבל חופשי מהמאמן שלו.
    לא ברור איך פופוביץ' עדיין בתפקיד כשווס ג'וניור ומונטי ויליאמס הלכו הביתה.

    1. מכונת יחץ? הגזמת! הבחור עושה דברים מדהימים ומראה גרף שיפור מדהים. לגבי ניצחונות הוא כבר כמה חודשים על הגבלת דקות. בקושי עובר את ה-25 דקות משחק. הרעיון שרוקי בן 18-19 מגיע לליגה ומריץ קבוצה גבוה היא פנטזיה. גם שחקן שיקלע 40 נקודות למשחק לא מספיק בעידן שקבוצות בממוצע קולעות 115 נקדות וצפונה. אני לא סגור מה ציפית ממנו בשלב זה. תיזכר במשחק הראשון שלו בליגת הקיץ ואיך הוא נראה כרגע. עכשיו תאר לך עוד שנתיים של פיתוח לאן יגיע. ובעוד 5.

  7. אין לי ספק שהסבר שלי על העז , לא יחדש כלום להרבה מגיבים.
    לאילו שלא יודעים למה משווים את לברון למשל לעז ,ולא לאריה, פיל, פנתר . להלן ההסבר
    GREATEST
    OF
    ALL
    TIMES
    G O A T
    ראשי תיבות של הגדול בכל הזמנים, יוצא עז .

      1. אם תיכנס ל-Splits שלו תראה נתונים ממש יפים.
        משחקים 1-10 (10 משחקים) – 19.7 נק' (44.7%, 29.8%, 76.6%) נט מינוס 2.9
        משחקים 11-20 – (9 משחקים) 18 נק' (41.5%,22%,88.6%) נט מינוס 10
        משחקים 21-30 (8 משחקים) – 18.5 נק' (46%, 34.4%, 73%) נט מינוס 4
        משחקים 31-40 – (8 משחקים) – 23.4 נק' (53.1%, 32%,85%) נט מינוס 1.1 – ב-24 דקות!!!
        משחקים 41-50 – (6 משחקים) – 24.8 נק' (48.2%, 33.3%, 79%) נט חיובי 3.8.
        .
        נכון שהוא עוד לא יציב מבחינת היעילות, אך הוא מראה נתונים יפים. אבל לאט לאט הקבוצה שלו חיובית כשהוא על המגרש. נט של 3.8 זו קבוצת פלייאוף. בניצחון על מינסוטה הוא וטריי ג'ונס היו פלוס 19 בניצחון בנקודה בודדת כאשר כל השאר במאוזן או במינוס. בקיצור בעסה להפסיד לוויזארדס אך לא הייתי מבטל את מה שויקטור כבר נותן כקלוריות ריקות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט