מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.מאמן הנאגטס מייקל מלון רוצה חקירת NBA על היעדרותו של ג'ואל אמביד מהמשחק

עד ממש דקות לפני פתיחת המשחק לא ידעו שחקני הדנבר נאגטס שג'ואל אמביד לא משחק. זה היה כשהוא נראה לפתע ב'אזרחי' באולם. את המשחק, ללא אמביד (וללא טייריס מקסי) בסיקסרס, הנאגטס ניצחה 105-111 בביתה.


זה היה בחימום לפני המשחק כשפורטר ג'וניור פונה למאמן מייקל מלון ואומר לו, "היי, קוץ', אני לא רואה את אמביד". מלון עונה לו, "אתה בטוח?"

וחמש דקות אחרי שראו את אמביד ב'אזרחי', המאמן אומר לכל הקבוצה, "HEY MEN NO LETDOWN".

המאמן חשש שחסרונו של ג'ואל אמביד יוריד את המתח אצל השחקנים, ויחסל להם את היתרון המנטלי שהיה להם במשחק ביתי.

אחרי משחק שקול ללא אמביד וטייריס מקסי, הנאגטס גירדה נצחון 105-111.

מלון מצפה לחקירת NBA על חסרונו הפתאומי של אמביד מהמשחק ששודר לכל האומה ב-ABC. הליגה הרי יסדה את ה- Player Participation Policy בקשר ללואד מנג'מנט של כוכבי המשחק. לפי הנדרש ב-Player Participation Policy, קבוצה לא מורשה לתת מנוחה לשחקנים לא פצועים במשחקים המשודרים לאומה. שחקנים שהיו 'ALL STAR בוויקאנד של האול-סטאר, או ALL NBA בשלוש השנים האחרונות נחשבים ל-'כוכבים' שאסור לתת להם 'מנוחה' במה ש נקרא LOAD MANAGEMENT".

אמביד לא הוזכר בדו"ח הפצועים של הסיקסרס לפני המשחק, או אפילו כ-'שאלתי', או 'החלטת יום-יום'

מלון אמר אחרי המשחק, "אני רואה אותו מהלך ללא בעייה…אני לא יודע…(והמשך את הקריאה בירוק)

I don’t know how you go from being active, available, to out. And I’m sure the league will do their due diligence, because that’s frowned upon,” the ninth-year Nuggets coach said. “And we’ve had situations this year where we talked to the league, and they told us if a player goes from being active to out, there’s going to be an investigation. So I’m sure that’ll happen. And I’m sure that Joel, he hurt his knee in the Indiana game. Like, that’s real. … I’m sure he is hurt.”

מפילדלפיה הגיעה ההודעה שאמביד התלבש לשחק אבל כבר בחדר ההלבשה 'הייתה לו בעייה', ואז 'המחלקה הרפואית של הקבוצה החליטה שכדי לא להחמיר את הבעייה מוטב שהוא לא ישחק'.

הייתה זו הפעם הרביעית שאמביד לא משחק במשחק היחידי בעונה בדנבר.

היש מצב שאמביד פשוט פוחד לשחק נגד ניקולה ג'וקיץ' ב-MILE-HIGH?

השניים לא ייפגשו יותר העונה אלא אם כן זה בסידרת גמר ה-NBA (האול סטאר לא נחשב)

2. סטיב קר, ב-SUBTLE MANNER (צורה עדינה) מאשים את השופטים בהעדפת הלייקרס בהפסד האחרון בנקודה ("43 זריקות פאול שלהם נגד 16 שלנו?")

3. סטפן קרי קורע גופייתו בתסכול איום מיד עם שריקת הסיום

4. ג'ו מזולה קורא בשם את ה-MAIN CULPRIT ('עבריין') בהפסד המבייש נגד הקליפרס

כשראיתי את הכותרת הדם עלה לי לראש. הנה מאמן הסלטיקס עומד להטיל פצצה, ולהאשים את ג'ייסון טאטום או ג'יילן בראון בהפסד המבייש והמעליב.

ואז? אז הוא קובע שהעבריין בקריעה הטוטאלית "היו תנועות הידיים המהירות של שחקני הקליפרס ששיבשו את משחק המסירות שלנו…".

GIVE ME A BREAK MAZZULA

חשבתי שהוא עומד לקרוע את ג'ייסון טאטום או ג'יילן בראון – או, לפחות, את פרוז'י – אבל להאשים את "הידיים האקטיביות של הקליפרס בהגנה"??? קאם-און. זה כמו להאשים את "ההתקפה המצויינת של מנצ'סטר יונייטד בנצחון 0-1 על טוטנהאם"

הנה, מילה במילה מה אמר מזולה על הקריעה בהפסד לקליפרס:

Joe Mazzulla said the Clippers did a good job messing up the timing of the Celtics passes with their active hands.”

5. "הנצחון הגדול ביותר שלנו" – ויקטור וומבנימה

קלדון ג'ונסון התיישב בפודיום ומבלי שנתבקש שאל שאלה:

"That's the No. 1 team in the West, right?" the San Antonio Spurs forward asked

הספארס של ג'ונסון, עם הרקורד הגרוע ביותר בקונפרנס המערבי הגיעו למשחק , ואחרי שפיגרה ב-15 נקודות חזרה לנצח 112-113 את מינסוטה טימברוולבס, המובילה בקונפרנס

המאמן גרג פופוביץ' אמר: "הנצחון הטוב והחשוב ביותר שלנו כל העונה"

ויקטור וומבניאמה עדיין חושב שהנצחון על הלייקרס ב-15 לדצמבר היה חשוב וגדול יותר, "אבל הנצחון הזה הראה לנו שאם כל החתיכות נופלות נכון, אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה בליגה ביום נתון. הלילה כולנו מרגישים גאים בעצמנו ומוכנים לשחזר נצחון כזה במשחקינו הבאים"

6. סטיב קאר פונה ל-NBA בבקשה לחזור לחוקים של פעם "כדי למנוע משחקים של 300 נקודות"

סטיב קר מאמן גולדן סטייט פנה ל-NBA בבקשה "TO MODIFY RULES FOR DEFENDERS" במטרה להקל על ההגנות להגן, ובכך להקטין את 'ההתפרצות ההסטורית' של כמות הנקודות שקולעות ההתקפות לאחרונה.

ביום שני ג'ואל אמביד מפילדלפיה קלע 70 נקודות בשעה שקרל-אנטוני טאונס עשה שיא קלובי עבור מינסוטה עם 62 נקודות. בליל ששי לוקה דונקיץ' קלע 73 ודווין בוקר מפיניקס החזיר ב-62.

סטיב קר אומר שהוא ראה מספיק.

הוא, סטיב קר, המשיך: "אתה לא רוצה לעשות שינויים בסכימות (SCHEME – תכנים). מה שאתה רוצה זה לשנות את חוקי ה-DEFENSIVE POSITIONING

סטיב יודע על מה הוא מדבר כי הוא שיחק בימים שלמגן היה יתרון, והיום המגן כבר לא מקבל את התועלת והיתרון של אז. הוא אומר:

I wish I could tell you the number of times a player wildly drove into us, ran into us, and I went to the ref and the red used the expression, ‘illegal guarding position,’” Kerr said. “The way we’re interpreting the rules is favoring the offense. Just as we did 20 years ago as a league, when we wanted to open up the game, we changed the interpretation. So we could easily go back and give leeway to the defense.”

אין שאלה שכבר עתה, לפני סיום העונה, יהיו דיונים בחלונות הגבוהים מה לעשות ומה לשנות כדי שהאינפלציה שעוברת כל גבול בכמות הנקודות לקבוצות ולשחקנים תיפסק, ואז תיקטן.

7. תראו את ה-SHAMGOD שויקטור עושה על רודי!

8. קווין דוראנט מבקש מהנטס לא להראות את סרטון ההיילייט לקראת בואו לנטס ביום רביעי: "הלילה יהיה טוב יותר בלעדיו"

9. קטע הסטורי: גלן 'בייבי פייס' דייויס מאשים את דוק ריברס בהפסד ללייקרס במשחק ה-7 ב-2010

גלן 'בייבי פייס' דייויס עם מאמן הסלטיקס דוק ריברס

זהו סיכום של מאמר מאת Shane Garry Acedera   BasketballNetwork.net

הלייקרס ניצחו את הסלטיקס במשחק ה-7 של הפלייאוף ב-2010, משחק שהוכרע רק בדקות האחרונות.

לסלטיקס היו הזדמנויות רבות לנצח את המשחק, במיוחד כשקובי תפס יום חלש של 6 מ-24. אבל את מקומו תפש מטה וורלד פיס שקלע 20 וקבר שלשה אדירה עם 1:01 ברבע האחרון לתת ללייקרס יתרון של 6 נקודות שהיווה 'כרית' מספקת עד לסיום.

אבל לפי הסנטר השני של הסלטיקס גלן 'ביג בייבי' דייויס, לא רון ארטסט הביא את הנצחון כמו שהמאמן 'דוק' ריברס הפסיד אותו.

'ביג בייבי' אומר היום:

"That was Doc's fault," Davis said"I blame that on Doc. Doc has a mentality of rolling with his veterans; the guys that he felt got him there. But when you go back to 2010, Game 4, that was my big breakout game (18 points, 5 rebounds in 22 minutes). In that game, we needed to find energy from something else. It's the same thing for Game 7, Doc. We gotta find that energy from somewhere else in Game 7."

לפי 'ביג בייבי' דוק ריברס סמך הרבה יותר מדי על הוותיקים בחמישייה.

פול פירס וריי אלן שיחקו 45 דקות ורונדו שיחק 44 דקות. כל הספסל של הסלטיקס שיחק 30 דקות י-ח-ד. טוני אלן שיחק רק 5 דקות ונייט רובינסון 2 דקות. ביג בייבי שיחק רק 18 אחרי ששלושה משחקים לפני היה לו את משחק חייו כשהוא קולע 18, 9 מהם ברבע האחרון.

בין החמישייה, פול פירס היה 5 מ-15. ריי אלן 3 מ-14. שניהם איבדו 7 כדורים וראשיד איבד 6 כדורים בעצמו. קווין גארנט קלע אמנם 17, אבל קטף רק 3 ריבאונדים.

"את המשחק הרביעי אנחנו, החמישייה השנייה, ניצחנו אחרי שהחמישייה הראשונה ניתקלה בקשיים.

"All I'm thinking about is, 'Let's win,'" Davis said. "I'm not thinking about anything else. I'm not even thinking about Kobe making all these shots, worried about this or worried about that. I'm just worried about winning, whatever it takes to win, and just making sure that I give my teammates positive energy to finish out the game."

במשחק השביעי ביג בייבי שיחק רק דקות מועטות וקלע 6 נקודות כשדוק ריברס מתעקש לשחק עם החמישייה שלו שבמשחק ה-7 מיסמסה את הכל.

Related: Kobe Bryant said beating Boston in Game 7 was his greatest achievement: “My teammates picked me up”

24

12

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
69 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אשך טמיר המקורי
29/01/2024 5:07:54

דוק, אם יש לך קשרים בליגה, מסור לקר מת'וגוש שלנו שהכל בראש שלו, אין שום שינוי בחוקים, וההגנות היום חזקות בהרבה מהרכרוכיים של שנות ה-90.
ושאנו מצפים שישעה את עצמו לחצי שנה בגלל היציאה המביכה הזו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/01/2024 5:34:20

🤣🤣🤣
עכשיו אתה מבלבל את המבולבלים.
תיזהר, טנש עוד ינסו לגייס אותך.
שישרפו לאמביד הבייציות,טינופת של שחקן.

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 7:11:49

התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה 1000 פעם לפחות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/01/2024 5:35:35

ת'וגוש מקבל אורגזמה מההגנות של היום.

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 7:12:09

באמת?
התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה סטיב קר האהבל הזה רוצה החוקים לא שונו מאז 1880 אפילו שנייסמית המציא את הכדורסל לראשונה הוא הורה לשחקניו ליצור מגע ולהתנגש במגינים.
מייקל בשנות ה80 וה90 רק התנגש במגיניו זרק ראש צעק איייייי ושמרו עליו ורטיקלית מושג שהיה קיים גם בימי גורג מייקן ווילט קארים מייקל. אין דבר כזה גם צעד וחצי בכדורסל זה לא קיים זה רק בראש של הללל האהבלים האלה שמפיצים שינאה בשדות פופ ואין להם מושג בכלל מהחוקים.
ובכלל שסטיב קר ימצא לנו את המושג run into us אין מושג כזה בספר החוקים בכלל. המציא איזה מושג לעצמו. הוא אפילו לא מבין מה הוא רואה מהקווים לא מבין שהשחקנים היום עם יכולות בלתי עצירות לאף שחקן בשנות ה80 לא היה כשרון כזה להתנגש במגן לזרוק ראש ולצעוק איייייי
ליגל גארדינג פוזשן: מגן שרחוק מהאזור הבטוח של המתקיף מטר לפחות עומד ישר עם ידיים למעלה וחייב לברוח מהר לפני שיספיקו להתנגש בו את הבלוק יש לתת רק עם הראש בקפיצה ורטיקלית או אם אתה ארוך כמו ויקטור.
נראה מגן 1.90 מצליח לשמור ככה 2 מטר שדוהר לתוכו (ככה מנטרלים הגנה עם מילון מושגים בלי שהקהל יבין)

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 7:12:48

שימון
התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה מליון פעם.

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 7:16:41

אמת. אנחנו חבורת הזויים / הייטרים שמדברים מהרגשות שלנו.

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 7:19:46

אנחנו גם לא רואים טוב, ממורמרים, ולא זוכרים בכלל מה היה פה בשנות השמונים והתשעים.
העיקר ממורמרים…

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 7:21:50

ברור, כי אנחנו שמאלנים

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 7:11:21

התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה?

birdman
birdman
29/01/2024 12:25:17

פעם ראשונה שהתרכזתי בכניסה של אנטטקומפו בשחקן, על פניו נראה לי שמדובר בעבירת מגן, כי המגן היה בתנועה בזמן המגע. בהמשך הבנתי שמדובר בכניסה פראית של אנטטקומפו וניצול ציני של החוקה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

נראה אותך עומד יציב כמו בול עץ מול אדם 2.11 שרירי עם מרפק חד שדוהר לכיוונך ומשחיז את המרפק לקראת החזה/הפרצוף שלך והולך לקבל על זה אנד וואן ועוד תקבל שאגה על הראש ופרצוף כועס ממנו.
עדיף לברוח ולתת קליר פאת בייבי!!!

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 17:01:51

קראתי תגובה של מישהו, "לא ראיתי פוסטר דאנק אמיתי בליגה הזו 4-5 שנים, כולם בורחים הצידה".
וואלה, צודק

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 17:00:47
Reply to  birdman

ללללא! באמת?

birdman
birdman
29/01/2024 17:22:59

או קיי… אני רואה שכשאני לא מסכים איתך אז זה לא בסדר, וכשאני כן מסכים איתך אז זה גם לא בסדר.

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 17:29:45
Reply to  birdman

הייתי ציני כמובן. יש לו רישיון להרוג והוא לא מהסס להשתמש בו בחסות השיפוט המפגר והמוטה בליגת החארטה הזו.
יותר טוב?
זה תעודת עניות ליאניס שמוכן לדרוס חפים מפשע כדי להצליח.
לא כל אחד היה מסכים לשתף עם זה פעולה בצורה כ"כ נלהבת.

birdman
birdman
29/01/2024 18:21:58

הכל טוב 👍

Florida man
Florida man
29/01/2024 5:19:28

תודה על מעורב איכותי.
אמביד השתפן כהרגלו. אין מה לחקור אלא פשוט להענישו ולקת ממנו את תואר הMVP משנה שעברה(הלוואי)/
סטיבקר צודק בכל מילה אבל שימשיך לחלום- הליגה אוהבת שיאים מונפצים בחסות השופטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Florida man

ברור רק ימציאו שריקות מותר הזויות. מה,שעדיין לא תפס מספיק חזק בליגה זה הטחת כדור לתוך המגן עם הידיים קדימה בצעד וחצי ואז זריקת ראש. הארדן המציא את זה רחרי ש5 משחקים לא שרקו לקפיצות על המגינים עד התלונות של דיים ולוקה ואז החזירו. אחכ טייטום שקץ ויאניס השתמשו בזה מידי פעם אבל לא תפס עדיין מספיק יהיה בקרוב. ויש התנגשות עם זריקת מרפק לתוך החזה של המגן בכל הכוח שיאניס מבצע נפלא

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/01/2024 5:56:36

מלון,והמאמן של טורונטו מתמרדים נגד הקרחת היהודית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל עוד הכסף נכנס כלום לא ישתנה כסף נכנס= צופים מרוצים מהקרקס

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 7:19:36

גם סילבר חייב לעוף בשביל זה וקומישינר אוהד כדורסל במקומו.
סילבר = ווקיסט חולני ו-PC קיצוני עם אג'נדות מפגרות, פשיסט במסווה ליברל.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.
.
קווין דוראנט איש מוזר.
.
ויקטור צריך להיזהר לא לאבד חתיכות מהגפיים שלו במהלכים כאלה.
.
יכול להיות שסטף מקבל פחות שריקות גם בגלל שהוא באזור 90 אחוז מהעונשין? כלומר אין טעם לעשות עליו עבירה כי את הנקודות בכל מקרה יקלע. כשהאחוזים מהעונשין נמוכים יותר גם העבירה משתלמת יותר. זה כמו האק דה שאק רק הפוך – פשוט אסור לגעת בו. חוץ מזה נראה לי שהוא פחות אקטינג-אאוט מכוכבים אחרים, אז השופטים לא נותנים לו שריקות גבוליות לטעמם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוק תמיד ילך עם הותיקים גם אם מייקל גורדן הצעיר יהיה אצלו על הספסל. השילובב,של מקסי בפילי נכפה עליו האיש דרעק רציני מאמין אדוק בסניוריטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפני שיענישו את אמביד שיענישו את פופ וקוואי ואפשר גם את קיירי והשקץ

Berch
29/01/2024 8:01:15

בגלל פופ ודאנקן המציאו את החוק….
🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

אמת

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 7:10:16

תודה מנחם, תיכף אתייחס

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 7:14:56

התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה.
אז תפסיק לחזור על עצמך כמו תקליט שבור.

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 7:18:11

אתייחס רק לביג דדי
https://www.youtube.com/watch?v=W9p8g37L8p4
הוא צודק לגמרי, חבל שלא עף לפני שגארנט וריי הגיעו. מי היה בכלל שומע עליו?

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 7:28:00

למה אף אחד לא מדבר על האחוזים הנפלאים של בראדלי ביל?
כולם רק יודעים לבוא ולרדת עליו כשלא הולך?
ההייטרים מתחבאים בחורים עם קסדה
הערב הרביץ 4-13 מהשדה, 0-5 לשלוש, 4 איבודים על 6 אסיסטים.
פוינט גוד
והיד עוד נטויה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
29/01/2024 8:58:40

🤣🤣🤣
אובר דוס של אנפורמציה

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 10:38:32

חחחחחחח

Alex Rabino
29/01/2024 9:42:28

ברדלי ביל הוא אחד השחקנים המוערכים יותר מדי ב NBA. הוא נוטה להיפצע וגם המספרים שלו בפניקס לא משהו. הוא אגואיסט גדול כך שמחו בוויזארדס להיפטר ממנו.

Berch
29/01/2024 7:46:00

אחלה מעורב דוק
בייבי פייס אמר את מה שכולם חושבים, וכנראה זו הסיבה שהבאקס מתעכבים עם ההחתמה של ריברס.
זה והתנאי הקטן שהוא יכול להביא איזה שחקן שהוא רוצה…. אוסטין אחד, לדוגמא
🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה עם התמונה הכי טובה של בוקר לבוקר זה
מחכה לשריקת אוויר
https://sports.walla.co.il/item/3639633

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 10:39:24

איזה טמבל. כאילו קצרו אותו במכונת ירייה.

אור
אור
29/01/2024 13:03:43

כמו ב-WWE, אולי הכוכבים מכוונים להשתלב בהוליווד לאחר הפרישה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

היום יש להם ככ הרבה כסף שהם יפיקו את הסרטים עצמאית.

בוקר יככב בסרט זורקים וצועקים

S&M
S&M
29/01/2024 9:08:37

רציתי להזכיר כמה מעאפן היה הטרייד של מיניסוטה שהביא את רודי גובר. הוא שחקן מצוין לכל קבוצה, אבל הוא לא שווה עתיד של מועדון. הלכתי לוויקיפדיה כדי להיזכר עד כמה גדול היה הבזיון: "מאליק ביזלי, פטריק בוורלי, ג'ארד ונדרבילט, ליאנדרו בולמרו והבחירה ה-22 בדראפט 2022 של ה-nba, ווקר קסלר, עשו את דרכם ההפוכה לג'אז ואליהם הצטרפו גם 4 בחירות דראפט עתידיות של הסיבוב הראשון".
אז כן, הם קבוצת צמרת, שזה גם משהו בשביל למכור כרטיסים ולעורר עניין בעיר, אבל זה לא בשביל לעבור פלייאוף בשלום. עם כל השחקנים שהם שלחו הם היו מגיעים בדיוק לאותו מקום ונשארים עם כל הבחירות.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
Reply to  S&M

עם השחקנים שהזכרת מגיעים לאותו מקום בו היו לפני הטרייד.
שחקנים חופשיים לא מגיעים למיניסוטה.עם בחירות דראפט אתה לא מגיע לכלום.ראה את פילי בתקופת הפרוסס , ראה את אורלנדו,ניו אורלינס שבמקרה הטוב הם קבוצות מרכז.
הלייקרס מזמן למדו את השיטה. זורקים בחירות דראפט מלוות בזבל ריחני ומשיגים שחקן כוכב.

NBA בדם
29/01/2024 10:13:48

מסכים איתך מהפנט, אבל המחיר עדיין גבוה לשחקן שהוא במקרה הטוב צלע שלישית.
יש לא מעט חשיבות לבחירות דראפט לא גבוהות במיוחד. יצאו בשנים,האחרונות לא מעט כוכבים מבחירות לא טופ 10.
על כוכב כמו דיוויס זה שווה, על שחקן כמו גובר היה צריך לתת פחות נכסים.

S&M
S&M
29/01/2024 11:54:49

הלוואי (1) שיוטה ייכנסו לפלייאוף, והלוואי (2) שהם יפגשו שם את מינסוטה. בהרכבים מלאים אני מהמר על יוטה.

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 10:40:04
Reply to  S&M

בושה וחרפה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/01/2024 9:24:18

תודה רבה מנחם

golan
golan
29/01/2024 9:29:12

תודה רבה על המעורב.

NBA בדם
29/01/2024 10:10:20

מעורב נהדר מנחם.
מייק מלון מתחיל להגזים. מה אכפת לו אם אמביד משחק או לא. לא משחק תגיד תודה ותנצח יותר בקלות. הוא לא בתפקיד הקומישינר של הליגה וזה לא תפקידו להחליט או להשפיע על החלטה כזו. האליפות העלתה לו את האף. (וזה בלי שום קשר שאמביד אפס מאופס).
סטיב קר מתלונן על שופטים אחרי ששנים השופטים נתנו לגרין להכות שחקנים ולצרוח על השופטים במקביל ולא הענישו אותו כראוי. צבוע מאוד הבחור.
שדוראנט שואל מדוע הוא לא בדיון הgoat, צריך להזכיר לו שהוא פוגש קבוצות לשעבר, אף אחד לא מעוניין בקליפ המתאר את פועלו של השחקן באותה הקבוצה ששיחק.
אני ממליץ לגלן דיוויס לתת קרדיט לדוק ריברס. הרי הוא זכה ב2008 באליפות, מי אנחנו שנבקר אותו על 4000 אכזבות פלייאוף והפסדי סדרות של 3-1. הוא המאמן המאותרג של הליגה.

אשך טמיר המקורי
29/01/2024 10:41:35
Reply to  NBA בדם

גרין נתן גם שתי מכות לראש במשחק האחרון ללא תגובה.
אחת פלייגנט ברור על דייוויס.
שנייה כאפה מלטפת לפניו של לברון בחדירה בסיום.
הראו בבירור בשידור החוזר.

NBA בדם
29/01/2024 10:46:14

התכוונתי למעשי העבר, אבל הוספת עוד קיסם למדורה.

John
29/01/2024 16:11:31
Reply to  NBA בדם

אני חושב שמלון מדבר על כך שהנאגטס מעלים שחקנים למשחקי ABC כפי שהתחייבו וברור שהיו מעדיפים מדי פעם לתת ליוקיץ ומורי לנוח על חשבון הבית. נראה לי שהוא מכין את הקרקע כדי לתת ליוקיץ' פשוט לא להופיע למשחק המשודר ברשת ABC או ESPN עם אותו התרוץ.

MacLeod 1
MacLeod 1
29/01/2024 10:46:37

אמביד הולך ומתקרב אל מתחת למינימום משחקים עמ להיות מועמד MVP… החטא עונשו גרסת הלואוד

NBA בדם
29/01/2024 12:00:53
Reply to  MacLeod 1

הוא גירד אחד. זה מספיק לו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מייק מאלון כועס כי הוא גם רצה להשבית את יוקיץ ולא נתנו הוא לא היה צריך לשאול. מעניין אותי מי השחקן הראשון שיעשה לואד במגרש מה הכוונה אמביד עולה לשחק 4 דק ואז עושה אייי איי איי תופס את הרגל ומדדה כמו שחקן כדורגל וזהו יוצא. שיחק? צק נחשב משחק עבור אמומפי? צק נראה את הליגה מתמודדת עם זה.

משחק הבא 7 דק לתוך הרבע תופס את הגב צועק איי אייי איי נתפס הגב בחוליות הסימונס.

משחק אחרי זה מתגלגל על הפרקט כמו כדורגל ותופס את היד איי איי איי

יהיה צחוקים עניין של זמן עד שזה יקרה

S&M
S&M
29/01/2024 11:51:15

כל פעם שהוא יעשה הצגת פציעה השופטים ייתנו לו ללכת לקו מתוך הרגל גם אם הוא עשר מטר מכל שחקן. לא ייתנו לו לרדת מהמגרש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  S&M

😅😅😅

דוקטור רזי הופמן
29/01/2024 13:43:05
Reply to  S&M

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפ, צ"ל בחשבון

NBA בדם
29/01/2024 12:00:05

אמביד לא יסכים זה יוריד לו את הממוצעים ואת רצף ה30 נקודות.

אוהד ס"א
29/01/2024 12:21:36

1. הספרס שמחים על הניצחון העשירי שלהם העונה כמו נבחרת ישראל בימים הטובים שהיו מתחבקים כשעוברים את החצי.
2. אמביד הוא פחדן גדול. זה מתבטא לא רק בהברזה מהמשחק (שיהיה גבר ויגיד כמו שפופ אמר: "עירית לוד ותקפצו לי"), זה מתבטא בהצטרפות שלו לנבחרת ארצות הברית (במה הוא אמריקאי בדיוק?) ובפלופינג המביך שלו, נתראה בסיבוב השני בפליאוף.
3. קר ופופ מזכירים את המערכון של מונטי פייטון שהם יושבים במועדון הגימלאים עם התה ומספרים איך היה פעם – גם קר וגם פופ לא רלוונטים לליגה הזאת. זה לא משנה כמה אני לא אוהב את "המורשת קובי" הזאת ואת ההפקרות בהגנה, זה המשחק, אז תשחקו לפי הכללים החדשים, תראו את מאלון ןיוקיץ' מצליחים בכלל לא רע.
4. בגלל דוק, הקבוצה הפסידה במשחק 7? לא יכול להיות, נפלתי מרצפה לכסא. טוב שזה לא פותח מהדורות חדשות, כי חדשות זה לא.

John
29/01/2024 16:19:00
Reply to  אוהד ס"א

1. מסכים. כדאי לשפוט את הקבוצה הזו מהרגע שקונלי אני מתכוון טריי ג'ונס בחמישייה. גם בהפסדים ראינו לא מעט משחקים מצויינים.
2. הסכמתי עד: "במה הוא אמריקאי". אם היה מישהו מגיע לאיטליה בגיל 16 ונשאר שם כל הזמן, הקים שם משפחה, למד את השפה ואימץ את העיר והנבחרת האיטלקית הייתה מחליטה לצרף אותו היית שואל במה הוא איטלקי? הוא אזרח אמריקאי לא פחות מאף אחד אחר. האקים אולג'ואן ביקש אזרחות אמריקאית ב-93 והצטרף לדרים טים II. והוא הגיע רק למכללות בגיל 19 ומעולם לא שיחק עבור ניגריה. אמביד בטח יותר אמריקאי מצרפתי כאשר לא גר שם מעולם.

עגל
עגל
29/01/2024 12:24:03

תודה מנחם.
אני לא מבין מה מייק מאלון מדבר – הוא לא שחקן שלך וזה שלא שיחק רק עזר לכם, וגם ככה בקושי ניצחתם.
יכול להיות שביג בייבי צודק בקשר למשחק 7, זה היה פיספוס נוראי של בוסטון כשקובי מחרב ללייקרס את המשחק.

birdman
birdman
29/01/2024 12:35:09

גלן דיוויס סיכם את פועלו של דוק ריברס ושכמותו. מאמנים שכל תפיסת המשחק שלהם מסתכמת בלשים את הכדור בידיים של השחקן הכי טוב שלך ולקוות שהוא יעשה סל. תרגילים? שינויי הגנות? חילופים? פסקי זמן? תעזבו אותי מכל השטויות האלה.
תכנית המשחק העלובה של ריברס היתה מצליחה לולא קריעת הצולבת של קנדריק פרקינס במשחק 6.

Dor
Dor
29/01/2024 13:47:38

גם אם באמת יש בעיה אמביד היה צריך לשחק… לא צריכה להיות לו שום בעיה לשחק בדנבר, הוא בדר"כ לוקח את יוקיץ' במצ'אפ הפרטי ביניהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

לפי המלצת הרופאים משחק במקום גבוה מגדיל את הסיכוי לפציעות ולכן אמביד נח במשחקים בדנבר בהמלצת רופאיו

ירון, החלום
ירון, החלום
04/02/2024 13:17:51

בס"ד
אז, שיפול יותר לרצפה… עוד שיא שהוא יכול לנפץ…

דן רוזנבלום
30/01/2024 21:53:08

וואוו הפוסט הזה כאילו מאתמול והוא בשורה הרביעית…
הלו, מנחם…הייתי פה!

האתר עף לשחקים אני לא עומד בקצב.
ברכות מאילת.
מקווה שעד שאחזור לארה"ב שוב, עוד יהיו קבוצות פנויות מכתבי הופס…
השם ישמור…

hehe