לוקה עם 73, אינדי מנצחת את פיניקס וקליבלנד גוברת שוב על מילווקי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

לוקה עם 73, אינדי מנצחת את פיניקס וקליבלנד גוברת שוב על מילווקי ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אטלנטה הוקס 143 (27-18) – דאלאס מאבריקס 148 (20-25):

שימו לב התוצאה הזאת הושגה ללא הארכה!

אחרי שראה את אמביד קולע 70, לוקה התקנא בסנטר וקלע 73 מצידו במשחק שבו המאבריקס כולם קלעו ב-60% מהשדה.

בסיום משחק מהנה, שלשות של אקסום וגרין וסל ועבירה של לוקה סגרו עניין מול אטלנטה שהצליחה להישאר קרובה לאורך המשחק כולו, אבל השאירה את הנצחון בידי האורחים.

יאנג קלע 30 ומארי הוסיף 22, ג'ונסון סיים עם 25 ב-10 מ-12 מהשדה ובוג'נוביץ' הוסיף 24 מהספסל במשחק התקפי באמת פסיכי.

השורה של לוקה שמה עם זאת את כל יתר המשתתפים בצל כאשר קלע 25 מ-33 מהשדה וטרח להוסיף גם 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. גרין הוסיף 21 למנצחים.

שארלוט הורנטס 104 (33-10) – יוסטון רוקטס 138 (23-21):

אחרי מחצית שקולה הרוקטס עלו למחצית השניה בטירוף, ניצחו את הרבע השלישי 25-44 וסגרו עניין בערב של 56% מהשדה ושליטה מוחלטת בריבאונד (32-53) מול ההורנטס החלשים.

ברידג'ס קלע 21, לונזו בול הוסיף 15 וריצ'ארדס קלע 14 מתוכן 8 מהעונשין עבור ההורנטס.

בצד השני גרין קלע 36 אף שהיה בערב קליעה חלש של 1 מ-7 לשלוש, וויטמור הוסיף 24 מהספסל ובסה"כ 7 שחקנים קלעו בספרות כפולות עבור הרוקטס.

אינדיאנה פייסרס 133 (20-26) – פיניקס סאנס 131 (19-26):

המשחק הגדול של הערב הסתיים בדרמה ובנצחון של אינדיאנה שמאותת לכל הליגה שהם כאן ועכשיו.

הסאנס פתחו טוב יותר עם ערב אדיר של בוקר, וערב קליעה של 57% אבל הפייסרס נשארו קרובים, והפכו ברבע האחרון שבו הסאנס נתקעו על 17 נקודות.

בוקר העלה את הסאנס ליתרון 7 3:23 לסיום, אבל משם זה היה הכל פייסרס. נייסמית' דייק עם 2 מהקו טופין הוסיף עוד 1 ונמבארד עם 4 רצופות השווה את התוצאה דקה לסיום. בוקר עוד החזיר את היתרון עם קליעת חצי מרחק אבל נמבארד שוב היה שם כדי להשוות, דוראנט החטיא שלשה, מת'ורין החטיא לייאפ, אבל סיאקאם היה על הריבאונד והחטיא, וטופין היה שם כדי לתקן ולהעניק את הנצחון לפייסרס, לא לפני שבוקר החטיא שלשת ניצחון ממש עם הבאזר.

בוקר קלע 62, בעוד דוראנט זז הצידה וקלע 20 כשהוא זורק פחות מחצי מחברו הצעיר יותר. ביל קלע 12 בלבד עם 1 מ-5 לשלוש.

סיאקאם הוביל את הפייסרס עם 31 נקודות ב-33 דקות. נייסמית' ונמבראנד הוסיפו 22 כל אחד וטופין קלע 23 מהספסל באחוזים נהדרים. מת'ורין סיים עם 11 בערב חלש של 5 מ-14 ואינדיאנה פשוט חייבת להרוויח אותו בהמשך הדרך.

טורונטו רפטורס 107 (29-16) – לוס אנג'לס קליפרס 127 (14-29):

הקליפרס הובילו למין הפתיחה ולא השאירו לרפטורס שקלעו ב-19% לשלוש בלבד סיכוי ממשי, כשהם קולעים ב-50.5% מהשדה.

בארנסק קלע 23 וזאת כעת הקבוצה שלו, יהיה מעניין לראות האם הניסיון הזה יעזור לו לעשות את הקפיצה לסופרסטאר שהרפטורס צריכים שהוא יעשה. בארט הוסיף 22, וגם הוא וגם הרפטורס ייטיבו אם ימצאו לו בית חדש בהקדם.

הארדן קלע 22, ג'ורג' הוסיף 21 וקוואי טרם 16. למי שהיה משחק מצוין באופן חריג הוא ווסטברוק שעלה מהספסל ותרם 20, פאוול הוסיף 17 משלו למנצחים.

ממפיס גריזליס 107 (27-18) – אורלנדו מג'יק 106 (22-23):

ממפיס מסרבת למות, ובמשחק גדול של JJJ הם מעמיסים על הצרות של אורלנדו כשהם נאחזים בנצחון בשניות האחרונות ושומרים על תקוות הפלייאין שלהם ככל ועוד יש להם כאלה כשהם כבר עם 3 נצחונות רצופים דווקא אחרי הפציעה של מוראנט.

המג'יק צמצמו את הפער לקראת הסיום ושתיים של ווגנר מהעונשין השאירו להם תקווה, אבל אינגלס החטיא שלשה קשה עם הבאזר כדי להשאיר את הנצחון אצל המארחים.

בנקרו היה טוב עם 27, קארטר תרם 20 ווגנר קלע 18 למפסידים.

JJJ היה בערב שיא עם 30, זאיר וויליאמס הוסיף 17 מהספסל, קנארד קלע 15 ואלדמה 14 לקבוצת היורוליג המשודרגת הזאת שאיכשהו מצליחה לנצח משחקים.

מילווקי באקס 100 (14-31) – קליבלנד קאבלירס 112 (16-27):

הקאבס כבר 9 מ-10 האחרונים והבאקס מבינים שהבעיה שלהם אולי לא הייתה רק המאמן המפוטר שלהם.

יאניס ולילארד קלעו 22 כל אחד בערב שבו מידלטון קלע 5 מ-16, לופס 4 מ-14 ולילארד עצמו 7 מ-24 ויאניס זרק רק 13 זריקות ב-36 דקות.

בצד השני מיטשל עם 32 ואלן עם 24 סחבו את הנטל ההתקפי לקאבס שעל אף סגל חסר מאוד ממשיכים להיות אחת הקבוצות החמות בליגה.

ניו אורלינס פליקנס 83 (19-26) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 107 (13-32):

דווקא בתקופה טובה הפליקנס סופגים כאן תבוסה משפילה, כשהם לא מצליחים לעצור את הת'אנדר בערב של 48% מהשדה, ומתקשים לקלוע בעצמם כשהם מסיימים עם 25% לשלוש והחסרון של ציון היה משמעותי מאוד עבורם.

בהיעדרו אף אחד לא ממש הצליח להביא תרומה התקפית משמעותית, מקאלום היה מחריד עם 4 מ-15 משלוש, וג'ונס וולנצ'יונס סיימו עם 14 כל אחד בעוד אינגרם מסיים עם 12 ו-9 אסיסטים.

SGA הוביל את הת'אנדר עם 31, הולמגרן הוסיף 20 ו-13 ריבאונדים.

סן אנטוניו ספרס 116 (36-9) – פורטלנד טרייל בלייזרס 100 (32-13):

ג'רמי סוהאן המושמץ נהנה ממשחק שיא והוביל את הספרס לנצחון ביתי מרשים על פורטלנד החלשה שהושג במידה רבה אודות לשליטה בריבאונד 37-59.

סימונס התפוצץ בפורטלנד עם 40 ואיטון הוסיף 20, אבל יתר שחקני החמישיה קלעו 5 מ-16 ולמעט קמרה שקלע 12 אף אחד משחקני הספסל לא קלע יותר מ-6.

בצד השני סוהאן בתפקיד הפורוורד שמתאים לו יותר קלע 31, וומבי תרם 23 ו-12 ריבאונדים אבל גם 7 איבודים וקלדון הוסיף 21 מהספסל

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
86 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
ד"ר פופרס
27/01/2024 7:47:28

"הבאקס מבינים שהבעיה שלהם אולי לא הייתה רק המאמן המפוטר שלהם"
עונג לקום עם הפסד של קבוצה דוחה שכזאת.
בתור בונוס, הלחץ על ריברס יוציא לו טחורים

דוקטור רזי הופמן
27/01/2024 8:25:34
הגב ל  ד"ר פופרס

תזהר אתה עם הטחורים

lshamir
lshamir
27/01/2024 8:29:01
הגב ל  ד"ר פופרס

מה שברור זה שהבעיה של הקבוצה זה לא מאמן אלא ניהול. הטריידים שהם עשו לפני תחילת העונה כבר אז נראו לא טובים. אז לפעמים מבחוץ אי אפשר לשפוט כי אנחנו לא יודעים מה קורה בתוך הקבוצה, אבל הטריידים באמת התבררו כלא טובים. עצם זה שזרקו את זה על המאמן זה רק עוד סימפטום לבעיה האמיתית של ניהול שגם לא מוכן לקחת אחריות.

שר להטפשה סביבתית
27/01/2024 10:23:01
הגב ל  ד"ר פופרס

ריברס רק ביום שני יערוך את הבכורה.עכשיו אחרי הפסד הוא יבוא לגאול את הקבוצה.

דוקטור רזי הופמן
27/01/2024 8:23:37

תודה, גוטען שעבעעעהההס וזרוקר טוב לכולם.
אני רואה שזרוקר זרק ראש מספר פעמים והתשואה היתה 13 קירקורים מהקו. הוא גם קלע כ 50% מנקודות הסאנס מה שהשאיר לדונאט רק 15, דביל 13 ולשאר שום דבר, אז הם הלכו והלכו ודיגידיגיפסידו…
איל לוקו עם 73 חיצים בדלאס לקח רק 33 זריקות וקלע יותר מהזרוקר ויותר מהטמביד תמולשלשום. גם לוקה זרק 13 מהקו לקול מצהלות הצופים והכניס אותם רק ב 60%. מסקנה? רצוי להעמידו על הקו 20 פעם במשחק ואז הוא יקלע אותם רק ב 50%, פה הרווחתם 10 נקודות! הניצחון בכיס!
השמועה אומרת שקיירי לבש עבייה ועקל ואפילו חיג'ב… ולקח טיסה למכה לעשות סיבוב סביב לקעבה. חפשו אותו בפליאוף, אולי בקבוצה אחרת?
שייפול על העקורים ברפיח ובמחנות ברד כבד ואבני אלגביש אולי יזכרו שם מישהו איפה החמאס מחביא את החטופים, איפה הנהגת החמאס יושבת עכשיו ואיפה יחי סינוואר הבן של בן של עכבר!!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/01/2024 1:02:47

התבלבלת אצל לוקה בין הקו לשלשות כי 13-8 הוא קלע מהשלוש ומהקו קלע 16-15, ומשתיים קלע 20-17.
במחצית היו לו 41 נק' עם 13-11 משתיים וגם 9-6 מהשלוש. יוצא שהייתה לו רק נקודה אחת מהקו במחצית (השאלה אם 1-1 או 2-1 כי החטיא םעם אחת בכל המשחק).
https://www.nba.com/news/luka-doncic-mavericks-record-73-points

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מה יהיה עם השיאים האזוטריים האלה?…
כל הכבוד לאינדי, נצחון מרשים מאד.
תודה רבה דור, אחלה סיקור.

Klay Thompson
Klay Thompson
27/01/2024 9:48:35

איזה משעמם זה לראות משחק שהתוצאה שלו 148:143. הליגה השתגעה לגמרי חוסר ההגנות בעונה הסדירה כבר לגמרי עבר את גבול הטעם הטוב. יותר ויותר משחקים בעונה הזאת מגיעים ל150 נקודות זה הזוי ולא קשור ליכולת של השחקנים. באסה. גם לראות שחקנים קולעים 60-70 נקודות כשכל שאר הקבוצה עומדים כמו קונוסים זה מגוחך וקלוריות ריקות. בפלייאוף זה לא יעבוד. בסוף כדורסל זה משחק קבוצתי כשאתה אחד על חמש אתה בסוף תפסיד.

שר להטפשה סביבתית
27/01/2024 10:24:07
הגב ל  Klay Thompson

👍👍

Klay Thompson
Klay Thompson
27/01/2024 11:19:56
הגב ל  Klay Thompson

יותר מזה, אם השחקנים היום כל כך טובים למה לא לתת להגנה אפשרות לשמור שיהיה להם קצת יותר מאתגר? כשבמחצית שחקן יורד עם 30+ נקודות אתה כבר יודע שכל המחצית השנייה הוא יזרוק בלי סוף כדי לנפח סטטיסטיקה. זה בלתי נסבל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Klay Thompson

מי יתן לשמור היום 30 נק זה חסקוטי בארנס כדי להיות גיבור מארוול צריך 50 60 70 הליגה צריכה למכור גיבורים שחקנים מעולם אחר….
יגיעו לאליפות ימסרו לkd וסטף וישאגו 😂

אטאפומה
אטאפומה
27/01/2024 11:37:39
הגב ל  Klay Thompson

בדיוק !

Stockton2Malone
27/01/2024 15:53:00
הגב ל  Klay Thompson

!!!!

Florida man
27/01/2024 16:46:52
הגב ל  Klay Thompson

כל מילה בסלע. ליגה חסרת הגנות בחסות השופטים לכן כל שיאי הנקודות שווים לפופיק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

אפשר לנגב בשירותים עם השיאים האלה. בLLL יש נייר טואלט עם ספר החוקים של הWWE

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/01/2024 9:49:07

אחרי 70 של אמביד, והיום ה73 וה62, פתאום השיא של וילט לא נראה כל כך בלתי מושג. יש מספיק חזירי כדורים בליגה, הם רק צריכים את הסיטואציה הנכונה.
תודה רבה דור

שר להטפשה סביבתית
27/01/2024 10:25:38

יש גם את הפיסטונס השנה . הם ישמחו לשתף פעולה בעוד שיא של 101 נקודות לשחקן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגמרי ישמחו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיפוט נכון קליר פאת נכון וכדור תמיד ביד

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/01/2024 1:05:06

אאל"ט קאט קלע 62 במחזור של ה-70 של אמביד.

Shenanigans
27/01/2024 9:53:18

לוקה עם אחוזים פסיכיים לחלוטין. שחקן עצום.
תמיד נחמד שבערב אחד גם לילארד וגם בוקר מפסידים.
תודה על הסיקור!

דה שוט
27/01/2024 10:15:18

תודה על הסיקור
איזה באסה פיניקס פחדתי מהמשחק הזה, לא נורא, אפשר גם להפסיד, הכי חשוב עכשיו זה לא להכנס לדישדוש, לחזור כמה שיותר מהר לדרך הנצחונות. עוד יומיים משחק קשה באורלנדו, צעירים רעבים, זה הכי גרוע לקבוצה כמו פיניקס.
לוקה עם אחוזים פסיכיים, הסיבה שיש הצגות של 60 70 בימינו על בסיס שבועי היא שהשחקנים היום טובים בהרבה מהשחקנים של פעם – בכל מה שקשור ליכולת אישית. בשהות ה-90 היו בליגה שחקנים ספורים שלא ניתן להגן עליהם באחד על אחד – מייקל, מאלון, בארקלי, האקים, יואינג, ואחר כך קובי וגאסול ולפני כן לארי ודומיניק וקארים ואולי מג'יק כי היה מגודל. היום כמעט בכל קבוצה יש לפחות שחקן אחד שאין שום דרך לשמור עליו באחד על אחד. הזריזות והמהירות בתוספת הרבה זריקות מהשלוש מצטרפות ליכולות מטורפות של קליעה וכדרור, גם אצל גבוהים. טאונס ביום טוב קולע מהשלוש כמו טובי הקלעים של פעם (כמעט), לוקה מגוון כמו לארי אבל מחזיק בכדור הרבה יותר, בוקר משחרר את הכדור מגבוה ותלוי רק בעצמו, אמביד ענק ולמרות ה-20 מהעונשין קלע עוד 50 מהשדה. רמת הסקילס והקליעה בליגה היום גבוהה פי שניים ושלושה ממה שהיה פעם. תסתכלו על בוסטון הגדולה, דיג'יי לא מגיע מהשלוש, איינג' לא ידע להוריד כדור לרצפה, פאריש לא קלע ממרחק שעולה על שני מטר ומק'הייל היה עושה כל סל אחרי איזה רצף של ארבעה או חמישה נייטין-סיקסטי-ניין-מובס שהיו מגבילים אותו ל-25 נקודות גג. וורת'י היה מוגבל וקלע הרבה במעבר, סקוט קלע ג'אמפרים וגם הוא בקושי קלע מהשלוש, קופר קלע שלשות אבל בשחרור איטי כמו בעיטת שוער וראמביס היה בעיקר נוגח קרש סל כשהזדמן לו.

ברבור שחור
ברבור שחור
27/01/2024 10:20:39
הגב ל  דה שוט

עזוב נו….היום לא שומרים בעונה הרגילה, הכסף הגדול הולך למספרים בהתקפה.

דה שוט
27/01/2024 10:33:07

אל תיפול לנירטיב, תבחן בעצמך, הנה ה-63 המפורסמות של מייקל בפלייאוף נגד בוסטון, נזקק לשתי הארכות ו… 18 זריקות עונשין ! איפה הטמיר ושמעון שיספרו לנו על מגינים מורתעים – בוסטון שם כולה מורתעת. מייקל גדול וחלק מהסלים מדהימים אבל אם תראה את ההגנה הנסוגה שהוא מקבל שם, בלי דאבל טים כמעט ועם חילופים שמשאירים עליו את מק'הייל ואת וולטון (!) – תבין שסטף ולוקה עם הגנה כזאת קולעים 63 במחצית.

דה שוט
27/01/2024 10:33:29
הגב ל  דה שוט

https://www.youtube.com/watch?v=rTfCYMrFBYY
משחק ה-63 של מייקל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

סטף כן לוקה לא היה מגיע שם לבל בכלל לא היה שם התנגשות במגינים

שר להטפשה סביבתית
27/01/2024 10:27:59
הגב ל  דה שוט

תגובה מעניינת ומנומקת.

דה שוט
27/01/2024 10:34:37

תודה

Klay Thompson
Klay Thompson
27/01/2024 11:34:06
הגב ל  דה שוט

אין ספק שהיכולת של השחקנים עלתה אבל זה לא סותר את זה שהפסיקו לשמור וששורקים על כל מגע. זה שילוב של השניים. אם ערב אחרי ערב שחקנים שוברים שיאים וקולעים 60-70 נקודות יש פה בעיה. זה משהו חריג מאוד לקלוע כל כך הרבה. הגנה היא חלק בלתי נפרד מהמשחק.

דה שוט
27/01/2024 12:09:18
הגב ל  Klay Thompson

תסתכל בסרטון שהעליתי למעלה, פעם לא שמרו הרבה יותר טוב. המשחק היה יותר צפוף ויותר איטי אז זה נתן תחושה של ״הגנות ברזל״. היום הטווח גדל ולכן גם הריווח ויש הרבה שחקנים שאי אפשר להגן נגדם בלי עבירה. בטח כשמדובר בכוכבים הגדולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

על כולם אפשר להגן

דה שוט
27/01/2024 12:30:33

תראה מה סטף עשה לבוסטון בגמר. הם באמת ניסו ולא הצליחו. אבל עקרונית אתה צודק, אפשר להגן רק שזה מצריך שינוי של המשחק לסגנון של אירופה (לחץ על הכדור, בלי שריקות אוויר, בלי כבוד לכוכבים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

נו ברור התכוונתי שאפשר לעצור בכדורסל לא בבידורסל. בבידורסל אתה צודק הם בלתי עצירים.
סטף היא אנומליה הוא קלעי פסיכי ולא צריך חדירות לסל לכן היה חוגג בכל עידן בטח בשנות ה80 וה90 מול מגינים איטיים.
אבל אחד לא לוקה חי על הצבע ובשנות ה80 היו איטיים כמוהו ומוצר היה לשמור ולהגן בצבע הוא היה חוטף שם אחת מביל למביר וראמביס שהוא לא היה מעז יותר להתקרב לצבע. נראה לך שם היהיה מתנגש במגינים וטוחן אותם עד המקווקו עם באמפים ןזריקות ראש בלי תגובה?
הוא הוא רק צריך להתנגש והולך לקו ולמגן אסור להיות באזור הבטוח שלו ושטויות..

דה שוט
27/01/2024 12:56:17
הגב ל  דה שוט

בגדול אתה די צודק אבל יש לו קליעה משופרת וכדרור אולי הוא לא היה טוחן בצבע אבל היה מביא שם אנקל-ברייקרים כל ערב ליימבירים ושות׳ היו יוצאים ממנו עם סחרחורת 😂😂😂

Klay Thompson
Klay Thompson
27/01/2024 15:06:44
הגב ל  דה שוט

קח לדוגמא את היורוליג גם שם עלתה הרמה. נכון אין קבוצה טובה כמו מכבי של 2004 (עד היום לא ראיתי קבוצה יותר טובה ביורוליג) אבל היורוליג הרבה יותר שוויוני מבעבר ויש היום המון קבוצות נהדרות שמשחקות כדורסל מדהים. קח את ריאל תסתכל איזה מפלץ. עדיין למרות הכל יש משחקים שנגמרים סביב ה70 נקודות לקבוצה (וזה לא כי הם גרועים זה כי יש הגנות). שומרים. יש מגע. כיף אמיתי. חבל שבNBA שכחו את זה קצת. זה פוגע במוצר טוב שיכל להיות נפלא.

דה שוט
27/01/2024 15:39:09
הגב ל  Klay Thompson

ראיתי קצת יורוליג השנה רמת הקליעה שם לא מתקרבת לאנ בי איי גם באליפות העולם גרמניה פתחה עם ארבעה שחקני אנ בי איי (שרודר תייס האחים וואגנר), זאת פשוט רמה אחרת.
מה שכן, ההגנות יותר נוקשות וגם לוחצים על כל המגרש. אבל שוב – זה בגלל שמאפשרים אבל גם בגלל הרמה של המתקיפים

Klay Thompson
Klay Thompson
27/01/2024 16:04:10
הגב ל  דה שוט

חד משמעית רמת השחקנים יותר נמוכה ביורוליג. על זה אני מסכים. אני רק הבאתי את זה כדוגמא לזה שלמרות שיש שיפור ברמת השחקנים ביורוליג עדיין כמות הנקודות שקולעים פר משחק נשארת פחות או יותר זהה כי מאפשרים לשמור. באליפות העולם הרבה שחקני NBA שיחקו פחות טוב וזה בגלל ששמרו עליהם. עדיין הם היו יותר טובים מהאירופאיים אבל הפער הצטמצם משמעותית.
*
דרך אגב גם בסרטון שהבאת נראה שיש יותר הגנה ממה שיש היום. עצם זה שבאחת ההתקפות השופטים שרקו לעבירה על ג'ורדן ולא נתנו לו אנד וואן (למרות שהוא קלע) כבר מראה על שיפוט שונה ממה שיש היום. היום כל עוד השחקן המתקיף קלע למרות שהעבירה הייתה לפני שהוא עלה לזריקה תמיד ישרקו אנד וואן. זה הדברים הקטנים שנותנים למשחק להיות הרבה יותר זורם והרבה יותר תחרותי ממה שיש היום.

דה שוט
27/01/2024 18:53:58
הגב ל  דה שוט

מסכים עקרונית עם מה שכתבת. נראה שהמשחק היום מכוון לכוכבים ולסטאט שלהם. בוודאי בליגה הרגילה

עידו גילרי
27/01/2024 18:55:19
הגב ל  דה שוט

הסיבה שביורוליג הסקור הרבה יותר נמוך קשורה בעיקר לקצב המשחק. בשאר האספקטים של קליעה אין הרבה הבדל.

אטאפומה
אטאפומה
27/01/2024 11:43:08
הגב ל  דה שוט

קורט ראמפיס ….
שחקן הכדורגל הכי טוב ששיחק בנבא אי פעם.
הבעיטות הנגיחות שלו היו משהו .
לכבוד כל סל שנכנס כל האולם בעיר המלאכים עמד על הרגליים
ידעו שזו תופעה כה נדירה שאולי
לא תחזור על עצמה אף פעם ,
בסוף עשו ממנו יועץ לליייקרס
מה שהביא את שחקן התיאטרון הטוב ביותר היום לככב בלייקרס….

דה שוט
27/01/2024 12:04:46
הגב ל  אטאפומה

חחחחחח נכון

עגל
27/01/2024 12:13:09
הגב ל  דה שוט

צודק, הכישורים היום גבוהים בהרבה מבעבר.
כל רוקי יודע לקלוע בצורות יותר מגוונות משל הכוכבים של פעם.
אוקיי, לא רוקיז כמו אבדיה (לא להגזים) אבל מישהו כמו סקוטי בארנס לדוגמא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

ליצן כמו סקוטי בארנס,לא יכל להתקרב בכלל לצבע בשנות ה80 וה90

דה שוט
27/01/2024 12:57:34
הגב ל  עגל

כן עגל מכולם דווקא אותו הבאת? מילא וומבי או צ׳אט לא חסרים רוקים פסיכיים

עגל
27/01/2024 16:41:26
הגב ל  דה שוט

דווקא אותו הבאתי כדי להמחיש שגם מי שלא בהכרח עילוי, יש לו הרבה יותר מובים מפעם.
כל מיני יורו סטפ, טיר דרופים וזריקות מוזרות, שלא לדבר על שלשות בתנועה, סטפ באק או בפיידאווי, שפעם אף אחד לא עשה, אולי רק הגדולים ביותר. היום להרבה רוקיז יש את זה.

דה שוט
27/01/2024 18:54:30
הגב ל  עגל

נכון מאוד

Don
Don
27/01/2024 15:02:46
הגב ל  דה שוט

זה אולי נכון, אבל אם מייקל או סקוטי היו שומרים את לוקה, לא נראה לי שהיה עובר את ה-20.

דה שוט
27/01/2024 15:40:22
הגב ל  Don

סקוטי היה מקשה עליו, מייקל היה קטן מדי בגוף ביחס ללוקה, הוא היה הולך איתו אחורה עד לטבעת

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
28/01/2024 1:17:24
הגב ל  דה שוט

לגבי פאריש זה לא נכון. הטא אמנם לא קלע מרחוק גם לא מטווח שתיים הקרוב לשלוש, אך קלע היטב מחצי מרחק וריילי וגם וולטון אמרו עליו שהיה הטוב ביותר מחצי מרחק (ייתכן שהתכוונו בין הסנטרים) – ראה במאמר של מנחם עליו ב"פרויקט האגדות".
לגבי מקהייל, הטא יעול היה לקלוע מעל 30 נק' ומשחק השיא שלו הוא 53 נק' (זמן די קצר או ממש קצר אחרי כן לארי קלע 60 עם 57% מהשדה והחטאה מהקו).

ברבור שחור
ברבור שחור
27/01/2024 10:19:00

איך הוא הצליח עדיין לתת 7 אסיסטים ?
ועדיין לא הייתי רוצה להיות על המגרש איתו אתמול בלילה…ריצות חסרות תכלית להתקפה בלי לראות כדור דקות ארוכות.
ואטלנטה ? מה זה ?

שר להטפשה סביבתית
27/01/2024 10:42:14

שימו לב הפייסרס מנצחים ללא הליברטון.נמבהרד משחק ממש טוב. אולי ההייפ על הליברטון מוגזם?אולי הוא נהנה משיטת משחק שמתאימה לו במיוחד, אבל לא מתאימה בכלל לקבוצות אחרות.בפייסרס עוברים בסלחנות על הגנה לקויה.יש דגש חזק על התקפה.
יוסטון- שימו לב לויטמור משתפר ממשחק למשחק ,בדרך להיות כוכב.
אורלנדו חזרו להרכב ישן, הבעיה חזרו גם להישגים הישנים שלהם.הפסידו לקבוצת הבת של ממפיס.
הארדן- טריפל דאבל . הטרייד הכי מוצלח של השנה.
קליבלנד משחקים הרבה יותר טוב בלי גארלנד ומובלי, זה כבר לא מקרה זה מגמה בולטת.מסתבר שדונובן גם רכז טוב.

SLORC
27/01/2024 10:57:48

המאזן של אינדיאנה העונה הוא 20-14 עם הליברטון ו 6-6 בלעדיו. בעונה שעברה הפער היה עוד יותר משמעותי

עידו גילרי
27/01/2024 11:01:02
הגב ל  SLORC

זה כמו דיבורי הממפיס יותר טובה בלי מורנט…

אשך טמיר המקורי
27/01/2024 11:45:05

ממפיס באמת יותר טובה בלי מוראנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה לא באזור….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  SLORC

7 6 חיובי אל תוריד את המשחק מול בוסטון שהם ניצחו שהוא יצא אחרי 13 דק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  SLORC

אגב אינדי ניצחו בלי הליברטון את דנבר בוסטון ופילי… לא את דארלוט דטרויט וכאלה

שר להטפשה סביבתית
27/01/2024 13:22:33
הגב ל  SLORC

לא כתבתי בתגובה שהם טובים יותר בלי הליברטון. הכוונה שאין נפילה של ממש בלעדיו.

עגל
27/01/2024 12:14:22

דונובן מיצ'ל משחק ברצינות ומתאמץ לאחרונה.
משהו טוב קרה בקאבס מבחינה חברתית.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

דונובן צריך קבוצה של מגינים סביבו כדי לקחת הכי רחוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה ברור לגבי מיצל ומובלי סה אייטון 2 אפתי מוחלט בהתקפה

Berch
27/01/2024 10:42:15

תודה על הסיקור המצויין על הבוקר
🙏

המשגיח
27/01/2024 14:19:11

תודה רבה דור על הסיקור

מנחם לס
27/01/2024 15:11:15

תודה דור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מול קונוס ועם צעדים מזיז רגל ציר והשדר מתלהב חחחח
https://youtu.be/V94saGiM1PA?si=XSbWidM5Qpl1oqL_&t=83

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפילו השקץ לא מקבל כזה קליר פאת לוקה רץ קוסט טו קוסט בהילוך איטי ותראו את הקונוס רודף אחריו בקצב של קונוס……
https://youtu.be/V94saGiM1PA?si=dUg-VtbMRbG_2Dws&t=112

אשך טמיר המקורי
27/01/2024 17:19:13

משחק השרוכים של אטלנטה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תראו איזה שריעקת אוויר חחח ישר צועק אייי ומניף ידיים קדימה
https://youtu.be/V94saGiM1PA?si=FKpswIMwiHfNLBkp&t=304

אשך טמיר המקורי
27/01/2024 17:18:18

חטיפה נקייה

דה שוט
27/01/2024 15:45:08

הסלים של לוקה הם בדרגת קושי שלא קיימת באירופה ולא הייתה קיימת פעם, הסטפבקים ל-3 באחוזים כאלה זה מדהים אפילו לבד באולם באימון קליעות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

סטפבק 3 כן אבל בחייאת רץ כמו צב קוסט טו קוסט. באירופה לוקה לא התקרב ל70 נק וגם היום שים אותו ביורוליג הוא לא מגיע ל30 כמעט בשום משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

שוב לוקה וכל השחקנים הם מדהימים מעולים וטובים אבל במקום לקלוע 20-25 הליגה מנפחת להם עוד 10-15 נק להיות גיבורי מארוול

דה שוט
27/01/2024 18:55:19

חחחחח נכון

אשך טמיר המקורי
27/01/2024 17:10:35

זה ממש סל מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תראו שמירה אסורה על בוקר, בוקר מכניס לו את היד ונועל לו אותה ומקבל את העבירה. בכדורסל הגנה נהדרת ומושלמת בבידורסל לא חוקי
https://youtu.be/wuGPn0KsVsc?si=8Tdxt9qRrv0u5ULV&t=155

אשך טמיר המקורי
27/01/2024 17:12:10

איפה העבירה? אולי תוקף עם צ'יקן ווינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד הגנה מעולה, בוקר מכניס מרפק לביצים וקולע-לפחות לא שרקו אנד וואן ברוב המקרים זה אנד וואן
https://youtu.be/wuGPn0KsVsc?si=BLdgbFw4SnkpVnUL&t=170

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב מס 23 הזה באינדי אהרון נייסמית חיית הגנה בפיבא היה הורג את בוקר משאיר אותו על 10 נק ב30 אחוז מהשדה

Florida man
27/01/2024 16:54:39

"הגנה ברמת של הבאד בויז"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Florida man

הבד בויז בעידן של היום היו הופכים לסופט בויז

אשך טמיר המקורי
27/01/2024 17:15:08

משחק ענק של השופטים