חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 8/רועי ויינברג

אורלנדו: המג'יק החתימו את הפאוור/סנטר של פניקס בעונה האחרונה, צ'אנינג פריי, על חוזה של 32 מיליון דולר, סכום שיתפרס על פני ארבעה שנים. בעונה האחרונה, פריי קלע 11.1 נק' עם 5.1 ריב' לערב. מדובר במהלך השלישי של הקבוצה בשוק השחקנים החופשיים, לאחר שחרור ג'מיר נלסון והחתמת וילי גרין.

*

מיאמי: פורוורד שרלוט בעונה האחרונה, ג'וש מקרוברטס, התחייב לחוזה ארבע שנתי במיאמי, במסגרתו ירוויח 23 מיליון דולר. חוזה זה סותם את כל המיד-לבל אקספשיון למיאמי, ומקנה למקרוברטס אופציית יציאה מוקדמת, בסיום 3 שנים בסגנית האלופה. מקרוברטס קלע 8.5 נק' עם 4.8 ריב' ו-4.3 אס' למשחק במיאמי.

מלבד מקרוברטס, פורוורד הקליפרס והפייסרס בעונה האחרונה, דני גריינג'ר, חתם על חוזה דו-שנתי במיאמי, בשווי 4.2 מיליון דולר. בעונה האחרונה, גריינג'ר קלע 8.2 נק' עם 3.2 ריב' למשחק. הן גריינג'ר והן מקרוברטס לא יכולים להצטרף רשמית להיט עד יום חמישי, העשירי ביולי.

*

דטרויט: הקבוצה החתימה את ארון גריי על חוזה רב שנתי בקבוצה, ונכון לעכשיו הפרטים חסויים. בעונה האחרונה, גריי קלע 1.8 נק' עם 3 ריב' ב-9.6 לערב, במדי טורונטו וסקרמנטו

*

יוסטון: הקבוצה הציעה חוזה של 96 מיליון דולר, שיתפרסו על פני 5 שנים, לפורוורד מיאמי בעונה האחרונה, כריס בוש. מדובר בהצעה הגבוהה ביותר שיוסטון יכלה להגיש לשחקן, ולפי הפרסומים בוש שוקל ברצינות ההצעה. פרסומים מהעבר טענו כי בוש מחכה להחלטת לברון ג'יימס, ואז יראה מה יעשה כשחקן, דבר הצפוי לעכב החלטת בוש בכמה ימים. בעונה האחרונה, כריס בוש קלע 16.2 נק' עם 6.6 ריב' למשחק.

הקבוצה קיבלה הודעה מפילדלפיה האומרת כי ה-76' מוכנה לקבל את ג'רמי לין בטרייד פוטנציאלי. לא ידוע על עוד שחקנים שהסבנטי סיקסרס מעוניינת, אבל כנראה יהיו כאלה, משום העובדה כי כבר יש רכז פותח לפילי-מייקל קרטר וויליאמס, רוקי העונה.

*

לייקרס: הקבוצה מעוניינת בלאנס סטפנסון, שלא אוהב מה שאינדיאנה מציעה לו, ולכן מחליט לחקור את שוק השחקנים החופשיים. גם דאלאס מעוניינת בשחקן, אבל למאבריקס יש שחקנים שנמצאים לפני סטפנסון ברשימותיהם-לואל דנג, טרבור אריזה ובצ'נדלר פרסונס מיוסטון (למרות שהרוקטס תוכל להשוות כל הצעה עליו גם אם כריס בוש יחתום בקבוצה). בעונה האחרונה, סטפנסון קלע 13.8 נק' עם 7.2 ריב' ו-4.6 אס' למשחק.

עדכון, 00:15: קבוצה נוספת הצטרפה למרדף אחרי השחקן-בוסטון סלטיקס, שהחתימה את אייברי בראדלי על הארכת חוזה של 32 מיליון דולר ל-4 שנים לא מזמן. החתמת בראדלי מחדש מקטינה סיכויי סטפנסון להצטרף לקבוצה, משום שהם משחקים על אותה משבצת, ושניהם היו שחקנים פותחים בעונה האחרונה. יתכן שזה רומז כי בוסטון תעשה טרייד על בראדלי.

*

קליבלנד: מקורות בקבוצה דיווחו כי הצוות המקצועי של הקאבלירס מאמין כי לברון ג'יימס מקשיב להצעת הקאבלירס, וכי השחקן שוקל לחזור לקבוצה, במדיה שיחק מ-2003 עד 2010. קליבלנד נפגשה עם סוכנו של השחקן, ריץ' פול, ומקווה להפגש עם לברון עצמו השבוע.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 71 תגובות

  1. גריינג'ר אחלה החתמה, וממש בזול.
    מקרוברטס? שחקן בינוני מינוס במחיר מופקע.

    בוש ביוסטון נשמע דווקא מעניין, איתו בחוץ ועם הווארד בצבע, אפשר לבנות שם משהו נחמד.

    סטיבנסון שחקן כשרוני בטירוף שחייב מאמן שיכניס לו קצת שכל, לא חושב שפישר בעונה הראשונה שלו הוא האיש לתפקיד.

    1. טעות נוראית להחתים את בוש בחוזה מקסימום, זה פשוט יהרוס את כל מה שהתחיל להיבנות שם. שנה ראשונה בוש לוקח 20 מיליון, יוסטון יקיאו דם כדי להחתים מחדש את פרסונס עם סיכוי טוב לאבד גם אותו, יהיו חייבים להיפטר מלין ובגלל שיהיו בלחץ גם יהיו חייבים לתת ממתיק של בחירת סיבוב ראשון או משהו כזה לפילי ויהיו חייבים להיפטר מכל מי שיש לו חוזה שהוא לא חוזה רוקי או מינימום. זה לא בניית קבוצה, זה תקיעת קבוצה.
      אם זה לא לברון בליגה של היום לאף אחד לא מגיע חוזה מקסימום אם רוצים סיכוי אמיתי לאליפות.

        1. מעפן אתה אשך, רק לכלוכים יוצאים ממך.
          יוסטון בנתה קבוצה תוך כדי הפיכת כל הסגל בלי להתדרדר לטנקינג המבחיל ובלי בחירות דראפט גבוהות, קבוצת הפלייאוף הכי צעירה בליגה עם ערימה של כשרונות צעירים שרק מחכים שיביאו מאמן נורמלי ללמד אותם איך לשחק.
          הקבוצה הכי חמודה בליגה בלי למצמץ בכלל אבל בגלל שדוראנט עושה פרצוף של ילד טוב הופכים את אוקלהומה לחביבת הקהל למרות איזה 200 בחירות דראפט גבוהות וגניבת הקבוצה של סיאטל. זה היה בשביל ה+1 שלך וולדי.
          ושי 18 איזה קבוצה אתה אוהד? אני חייב לך 10 לכלוכים

          1. כשאתה מציג את זה ככה אז יוסטון באמת נראית טוב.
            אבל עדיין הם לא קבוצה לאליפות, הארדן והווארד זה לא נראה לי טוב.

          2. אפלטון, אני דווקא די מסמפט את יוסטון(בעיקר בזכות ימי האקים העליזים). אני פשוט לא מאמין בהארדן כשחקן שאפשר לבנות עליו. האוורד עוד בסדר. אם אתם שמים 20 מליון על בוש או יותר מ-10 מליון על פארסונס( שגם זה טיפה מוגזם), הלך עליכם קאפוט. תהיו חכמים ותנסו ללכת על דנג. אם אתם מביאים אותו, אני מבטיח לא לרדת על הקבוצה שלך העונה.

          3. וולדי מסכים עם כל מילה חוץ ממה שאמרת על הארדן.
            איזה שחקן הביא לבד קבוצה לפלייאוף ועוד במערב? מי, קיירי? לאב? אנתוני דייוויס? כולם שחקנים שנחשבים כוכבי על בליגה ושחקנים לחוזה מקסימום. הארדן בהחלט שחקן שאפשר לבנות עליו קבוצה, אפילו יותר מהווארד. רק קצת הכוונה ואימון, אולי קצת הגנה ואפילו מאמן שילמד אותם תרגיל אחד או שניים למשחק עומד והם על הגל.
            ועגל, עם תמונה כזאת אני מצפה לקבל את הגב שלך בהגנה על יוסטון. צפה פגיעה כל העונה מכל מיני אוהדים משועממים שהקבוצות שלהם לא רלוונטיות. והכל ברוח טובה למי שלא הבין

          4. אפלטון בתור האוהד מספר 1 לשעבר של האקים כמובן שאני אוהד את יוסטון אבל לא כמו פעם כי קשה לי להזדהות עם השחקנים. וכספי הוא לא הבעיה . . .
            הארדן שחקן גדול אבל לא ברמה של הגדולים ביותר והבעיה שלו כידוע היא בחירת זריקות והגנה. את האוורד אני סה"כ מחבב כי הוא הושמץ יותר מדי אבל גם הוא לא האקים. חסר לקבוצה הזו משהו כדי לעלות למדרגה של קונטנדרית. בוש לכאורה יביא ווינריות וישלים משולש של סנטר, גארד וסטרץ' פור אור ווטאבר, השאלה היא אם התלכיד יכול להצליח ובאיזה מחיר כספי.

    1. מנחם אני רק מחכה לקטע הזה שתגיד שכל הכתבים של ESPN באו לראות את האימון הראשון של גריינג'ר ובאינסיידר כבר כתבו שהוא מטביע כמו שלא הטביע מאז עזב את התיכון העממי….

      בחיי פלאשבקים לאודן…

  2. צ'אנינג פריי חתם ל-4 שנים באורלנדו, ירוויח 32 $ מיליון דולר. נשמע לי החתמה מוזרה שמטרתה להוריד קצת כסף מתקרת השכר, ושצ'אנינג פריי מקבל פה יותר מדי כסף אבל עדיין…In Rob Hennigan We Trust

    1. נראה שכולם חושבים שפילי היא פח הזבל של הליגה. כל חוזה מנופח ולא ריאלי כמו של לין ואמארה מנסים לזרוק עליהם.

  3. הקטע עם פריי די שומט את הקרקע מתחת לטענה המתמשכת של דדי שה-GM שלהם עושה הכל נכון. זו נראית לי ההחתמה הכי לא ראויה ששמענו עליה העונה עד היום. זה סנטר, נכון? יש לך איזה יוגוסלבי על חוזה רוקי שהוא מכונת דאבל דאבל, לא? אז וואט דה פאק?!?!?

    1. הקשר היחיד בין פריי לסנטר הוא הדבר הבולט בין הפה לגרון שכותבים ככה.
      פריי הוא 4 משתי סיבות – הוא גבוה ולא יודע לשים כדור על הרצפה. העמדה החביבה עליו היא הבלטה שמעבר לקשת שממנה הוא יכול לזרוק בלי שאיזה בהמה ידחוף אותו.

  4. ריילי שולח מסר ללברון- אני מחתים את כל מי שפירק אותך מכות, תישאר במיאמי תהיה בטוח, תעזוב? לא כדאי לך לחזור לסאות' ביץ'…

    על מנת להמשיך במגמה, סומנו בפנקסו גם רונדו וסטפנסון

  5. מצד אחד אני גאה בריילי שהביא שני שחקנים טובים בלי לבזבז אגורה מגג השכר, אבל מצד שני אני חושש שהוא ישתמש בכל ה-55 מיליון כדי להשאיר את וויד, בוש, וג'יימס. מיאמי צריכה להבנות למטרה אחת, והבאת מקרוברטס, שחקן שיכול להתפתח למיני בוריס דיאו, זה צעד בכיוון הנכון-לנצח את הספרס.

  6. רנדל עוד לא חתום בגלל שהוא תופס חצי מיליון דולר פחות בתקרת השכר פני שהוא חותם על החוזה.
    בגלל זה הוא גם לא ישחק בליגת הקיץ עד שיתברר המצב עם כרמלו ולברון.

  7. אם באמת הניקס יצליחו להיפטר מסטודמאייר אפשר להגיד שהניקס יכולה לבנות קבוצה כבר השנה סביב מלו…
    יהיה לה מקום בתקרת השכר .. שיש כל כך הרבה פרי איגניטים .
    אומנם רובם מוגבלים אבל יש מצב לגנוב מישהו .. בלדסו היאוורד מונרו סטפנסון ..

    1. זה אותו אחד שאמרתי למנחם שאין סיכוי שהוא יבחר בדראפט ומנחם אמר לי שאני חסר מושג, "שחקן בגובה כזה בטוח יבחר".

      לדעתי הוא בלוף.

    1. לא בשרלוט עדיין, יוטה ישוו את ההצעה אם באמת יש אחת כזו והם קיבלו צינור רציני אבל הם לא יוותרו על הייוורד, מתים עליו המורמונים, הם צריכים שם לבנים שנראים כמו פרחי כמורה, זה עושה להם נעים

      1. נראהל לך שיוטה ישוו הצעת מקסימום להיוורד? קשה לי להאמין. אין ספק שהוא שחקן טוב וביוטה אוהבים אותו אבל מקסימום?

        1. יוטה אומרים שישוו כל הצעה בלי למצמץ. האמת שעכשיו הייתי שם איזה שבועיים, הוא מופיע בכל הבילבורדים, פרסומות וכרטיסים למכירת מנויים. נשבע לך שראיתי פוסטר שלו במוסך, הוא הפלייבוי של המורמונים הילד הזה. יש להם שם סטיות שקשה להבין

          1. אמרו כדי לעשות שרירים. השאלה היא כמה הם התכוונו לזה וכמה הם אמרו בשביל להרתיע מציעים פוטנציאליים.

          2. רוב הסיכויים שלא ישוו(והשם שלו בכלל עלה לטריידים תוך כדי העונה, למשל לבוסטון).

            הם הביאו את אקסום בדראפט והשאירו אותו.
            ואקסום עולה בדיוק על העמדה שלו ובפחות כסף.

            טירוף לתת להייווד מקסימום.

          3. אקסום והייורד לא באותה עמדה. הייורד 3 ' ואקסום 1 למרות שרוצים שיהיה 2. הם בטוח יכולים לשחק עם שניהם. ויחד עם בורק, אקסום, הייורד, ופייבורס יש שם אחלה חמישייה לשנים הבאות שבטוח תוכל להכיל את המשכורת המנופחת של הייורד אם תהיה.
            אני לא רואה אותם מוותרים עליו

          4. אגב אפלטון אני עכשיו רק מקווה שהתחלת לקלוט איזה סכומים פארסונס יקבל….

            אם הייווד שוכב על 63 מיליון ל-4 שנים, תמצא הקבוצה שתתן את אותה הצעה גם לפארסונס.

          5. זה לא מדויק.
            אקסום רוצה לשחק 1 אבל הוא הרבה יותר שחקן שיכול לנוע בין 2 ל-3 מאשר 1. בדיוק כמו הייווד(שאגב תוך כדי העונה שיחק הרבה כSG).

          6. אללה יוסטור בגלל זה לא הבנתי את המהלך של מורי, זה היה ברור שבשוק שחקנים כזה דליל הוא יקבל הצעה שליוסטון לא יהיה שווה להשוות. כבר עדיף היה לשמור עוד שנה לראות לאן נושבת הרוח ולהביא שחקן תותח כבר השנה בלי להיחנק. אותו סיפור עם טרוי דניאלס, אבל אני סומך על מורי שהוא יודע מה הוא עושה יותר ממני, בגלל זה הוא מקבל את הכסף ואני מגיב באתר

  8. אני חייב לציין שאני מאוד אוהב את מה שמייקל עושה בשארלוט,גם אם יוטה ישוו את ההצעה הם כל הזמן מחפשים להתחזק,ולפי המומחים למכללות שלנו הם קיבלו פיס בדראפט ויחד עם הסגל של שנה שעברה,במידה והם בסוף כן יצליחו להתחזק תהיה יופי של קבוצה

      1. קודם כל איך שהשוק מתנהל העונה ואם הסכומים המטורפים שרצים אז כן אין ברירה גם שחקן כמו היוורד יקבל מקסימום וכן חמישיה של ווקר,היוורד גילכסט(בשאיפה שהוא סוף סוף יתחיל לממש את הפוטנציאל)וולנה וג'פרסון זאת חמישיה של לפחות חצי גמר מזרח ובקונצטלציה מסויימת במזרח החלש יכולה להגיע לגמר המזרח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט