חומר למחשבה לקראת הטרייד דדליין – ברוקלין / מאנו

חומר למחשבה לקראת הטרייד דדליין – ברוקלין / מאנו

כאן מאנו, מנג'ר הברוקלין נטס, משתף אותכם בצרכים וברצונות שלנו בטרייד דדליין הבא עלינו לטובה. כל זה רק חומר למחשבה, את הצעות הטריידים אנא שמרו לפוסט הייעודי של הפרויקט כולו שיעלה ביום ראשון, רק אציין שלכל עסקה שתיסגר יצורף וואוצ'ר לארוחה משפחתית בפיטר לוגר סטייקהאוס בברוקלין, תהנו!

מה מצבנו? – מקום 11, כלומר מחוץ לפלייאין, שגם אם איכשהו נגיע אליו, וגם אם איכשהו נעפיל לפלייאוף, קרוב לוודאי שבסיבוב הראשון נפגוש את בוסטון, מילוואקי או פילי, ונודח תוך ארבעה משחקים. לכן, אין לנו ציפיות מהעונה הקרובה, להיפך, המיקוד הוא בטווח הזמן הארוך וברכישת נכסים שיאפשרו בניית קונטנדרית.

מה צריך בשביל לבנות קונטנדרית? – פחות ממה שרוב הקבוצות צריכות, מאחר והמיקום שלנו (ברוקלין, ניו יורק – תקפצו לבקר בהזדמנות), מאפשר למשוך סופרסטארים, בין אם כסופרסטאר ראשון (נוסח דוראנט), ובין אם כסופרסטאר שמצטרף מאוחר יותר (נוסח הארדן). אז נכון, הניסיון האחרון לא ממש צלח, אבל זה על רקע נפשי/פסיכולוגי ולא בגלל כדורסל, כסף או מיקום, אז הלקח שלנו הוא פשוט לגייס פרופיילר כזה, כמו בטלוויזיה, כדי שיעזור להעריך את אופיים ומצבם הנפשי של סופרסטארים.

מה זה אומר על ניהול הנכסים?

אם אני לא טועה, הנטייה של סופרסטארים להאריך חוזה ואז, אם וכאשר מתחשק להם, לדרוש טרייד, גרמה לכך שכמעט אין סופרסטארים שמגיעים למצב של שחקן חופשי, אז גם בלי לבדוק בדיוק מי פנוי באלנבי (אולי פול ג'ורג'?), אני נוטה להאמין שבקיץ הקרוב לא אמצא מציאות בשוק החופשי.

מצד שני, מקום מתחת לתקרת השכר יאפשר לגייס סופרסטאר בשוק החופשי, אם בכל זאת יהיה אחד כזה (אולי פול ג'ורג'?), או איזה אולסטאר משובח, שיוכל גם לתרום לקבוצה וגם להוות נכס לטרייד עבור סופרסטאר שדרש טרייד, כמו שקיבלנו את מיקאל ברידג'ס עבור דוראנט בשנה שעברה, או לחילופין לקלוט איזה חוזה רעיל עבור צעירים ובחירות.

אז בגדול, נראה שכמעט כולם על המדף ולכל המרבה במחיר, זאת למעט שחקנים שברור שיכולים לתרום בשנים הקרובות כשלד לקליטת סופרסטאר, ואז צריך לשקול האם התמורה שנקבל עבורם כיום תהיה גבוהה יותר מאשר הערך שנקבל מהם כשנצא להמפטונז לגייס איזה כוכב פנוי/מתוסכל.

בקבוצה השנייה – נציין את מיקאל ברידג'ס, אמנם כבר לא צעיר, 27, ואמנם התמורה עבורו תהיה נאה ביותר, אבל הוא חתום לעוד שנתיים וחצי ב-25 מיליון דולר לעונה, והוא מספר 2/3 נפלא לקונטנדרית, אז יתכן שפשוט עדיף לנו לשמור אותו לקונטנדרית שלנו, מאשר למכור אותו לאחרת. ברידג'ס הוא גם סמל ומופת ליציבות ובריאות, אז יש יסוד להניח שישמור על ערכו עם השנים. דברים אלה כוחם יפה, גם אם במידה פחותה, בנוגע לקמרון ג'ונסון המופלא (24 מיליון לשלוש וחצי עונות נוספות), שהוא אמנם שחקן פחות טוב, ויותר פציע, אבל הוא ארוך וצלף ומנוסה ובהחלט חלק חשוב מפאזל של קונטנדרית. אז אתם מוזמנים להציע הצעות אבל הן יצטרכו להיות מפולפלות להפליא.

בקבוצה הראשונה נציין את כל שאר השחקנים. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא כאן, אבל אפשר לחלק אותם כדלהלן:

רול פליירז משובחים שישלימו לכם את הפאזל

ידידי רויס אוניל – שחקן אדיר, לא פחות, שיתרום לכל קונטנדרית, והייתי שומר אותו אבל הוא כבר בן 30, אז עדיף לו, ולנו, שיעבור לקונטנדרית כשהוא בשיאו. לוחם, מגן מעולה, יודע לקלוע כשצריך – כל הסיבות הללו עמדו לנגד עיניינו כשהטרדנו עבורו דקה לפני שהקאפקייק הצהיר שהוא רוצה לעזוב… חוזה של 10 מיליון דולר שנגמר בסוף העונה.

ספנסר דינווידי – פוינט גארד מחליף, מנוסה, ונועז שיכול להוביל את הספסל שלכם ברמות הגבוהות של הפלייאוף, לתפקד כשחקן שישי, או לחילופין לסגור חור בעמדה בקבוצה פחות מוכשרת. חוזה של 20 מיליון דולר שנגמר בסוף העונה.

דוריאן פיני סמית – הרול פלייר המושלם לכל קונטנדרית. 14 מיליון דולר לעוד עונה וחצי, ואז אופציית שחקן לשנה נוספת על סכום דומה. נכס שישמש אתכם היטב, אבל אם לא יסתדר תמיד תוכלו להעביר אותו הלאה.

ניק קלקסטון – כמו פיני סמית', רק יותר גבוה אבל קולע פחות טוב. חוזה נגמר של 10 מיליון דולר.

לוני ווקר הרביעי – תראו איך הלייקרס נראים היום, תיזכרו איך הם נראו בפלייאוף בשנה שעברה, תבינו שההבדל המרכזי הוא לוני ווקר, שהשמיד את גולדן סטייט בחצי גמר המערב, ותקלטו שמדובר בחוזה נגמר של 2 מיליון דולר. עסקה מעולה לכל דבר ועניין.

היי-ריסק, היי-ריווארד

קאם תומאס – יצרן נקודות מטורף וחסר מצפון. לחובבי הז'אנר. בחוזה רוקי לעוד עונה וחצי (2 מיליון העונה, 4 בעונה הבאה). רק בן 22 אז יתכן שתוכלו להרביץ בו קצת בינה ולהפוך אותו ליותר מזה. לי אין כוח לעשות את זה. סורי.

דניס סמית' ג'וניור – סוג של קאם תומאס רק קולע פחות טוב ופחות צעיר. לא יודע מה תעשו איתו, אבל המחיר יהיה זול להפליא, והוא חוזה נגמר של 2 מיליון דולר.

הדובדבן שבקצפת, בן סימונס – ביקוריו התכופים במחלקת אורתופדיה ג' יהפכו אתכם ליקירי המחלקה ותמיד תוכלו לקפוץ לשם אם קיבלתם מכה בברך או משהו. וודאי תסכימו שזה שווה כ-60 מיליון דולר – בערך 20 מיליון על מה שנשאר מהעונה, ועוד 40 מיליון על העונה הבאה. תודו לי אחר כך, ואת הפרחים תשלחו לאלטון ברנד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. סיקור קולע. פגשתי אותם שבוע שעבר בפורטלנד וזאת באמת קבוצה תקועה שכולם בה חלקי חילוף בליגה. תודה על סיקור החוזים הנגמרים כי זה מראה איפה מעמד הטרייד הספציפי של כל שחקן. הימור שלי- שלושה./ארבעה שחקנים מהרשימה פה מוטרדים בשבוע הקרוב (דא) ואז הקבוצה תאיים על שארלוט/דטרויט/אבדיה בתחתית המזרח בחמש שנים הבאות .

  2. מניה חמה מאוד יחד עם יוטה ופורטלנד – שלוש קבוצות עם נכסים שאמורות להיות מוכרות בשוק של הרבה קונות
    כמנג'ר הפליקנס, ייתכן שאזמום לך על שחקן או שניים
    כמנג'ר דטרויט אני היעד הבכיר לקלוט את בן שימוש, אבל יש לזה מחיר.

  3. איפה שארפ ? לטעמי הנכס הכי טוב והכי ברור של הנטס לטרייד.
    האלטרהטיבה היא להטריד את קלאקסטון במקומו אבל הייתי דווקא הולך עם הצעיר יותר כי לנטס ממילא אין אפשרות לעשות טנקינג לבנות מחדש.
    אבל בכל מקרה הבחירה בין קלאקסטון לשארפ היא סעיף מס׳ 1 אצלי אם אני מנהל את הקבוצה.

    פיני סמית איבד הרבה ערך העונה וגם דינווידי.
    הייתי מנסה להנחית מישהו רציני עם משכורת רצינית על ידי טרייד של שלושת אלה.
    רצוי שזה יהיה רכז או שיהיא איתו רכז…

  4. קראתי גם את הכתבה על מילווקי.ברמת הניתוח שלך ,מגיע לך להיות מנהל בליגה.לא היה מזיק אם כמה מנהלים בליגה, היו מאמצים את יכולת האבחנה שלך.
    עושה תיאבון לקרוא סקירות נוספות שלך!

  5. בס"ד
    שלום עליכם
    ניתוח נהדר.
    בקיצור בסוך העונה אתם נשארים עם החוזה של סימונס ו… זהו פחות או יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט