הניקס נגד הנאגטס וההיט פוגשים את הסלטיקס במשחקי חמישי / תומר שנאן

וושינגטון וויזארדס (36-7) – יוטה ג'אז (23-22) 02:00

אחרי שווס אנסלד הועבר מעמדת המאמן לפרונט אופיס הוויזארדס מארחים את הג'אז למשחק לא פשוט בכלל.

וושינגטון בבק טו בק, ללא מאמן קבוע על הקווים (בריאן קיף משמש כמאמן הקבוצה עד לתום העונה), עם מאזן ויכולת מהחלשים בליגה.

הג'אז ירצו לנצל את ההתמודדות בכדי לצאת מהרצף הרע אליו הקבוצה נכנסה והגיע אל שיאו בתבוסה שלשום מול הפליקנס. יוטה איבדה גובה וכעת ניצבת משחק אחד בלבד מעל הרוקטס שבמקום ה-11, הפסד נוסף כאן ומפלס הלחץ ללא ספק יעלה בסולט לייק סיטי.

למזלה של האורחת, היא מקבלת יריבה בהזמנה. כי דני אמנם יציב, קוזמה אמנם עדיין קוזמה ולעניות דעתי נכון להיום השלם בוויזארדס קטן בהרבה מסך חלקיו. אך התיקון הנדרש אצל הקבוצה לא יקרה בין לילה, על אחת כמה וכמה עם אדם שמגיע מתוך המערכת. יוטה ב-12.

אינדיאנה פייסרס (20-24) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (13-29) 02:00

אם הליברטון היה כשיר זה לחלוטין היה משחק ששווה להישאר ערים/לכוון שעונים עבורו. אמביד בכושר של MVP פרו מקס, הפייסרס מעוניינים להתרחק מהמאבק על הפלייאין במזרח, שתי הקבוצות בנויות די טוב להתמודד אחת מול השנייה והמאזן העונתי ביניהן הוא 1:1 כאשר שני המשחקים שוחקו בפילדלפיה.

הערב הסיפור הוא שונה. הליברטון פצוע, הסיקסרס בכושר מעולה, הפייסרס עם שלושה הפסדים כולל אחד לפורטלנד, ולא נראה שיש אור בקצה המנהרה. זה לא יהיה בלואו אאוט לדעתי, אבל זה של פילי ב-8.

מיאמי היט (20-24) – בוסטון סלטיקס (10-34) 02:30

תישארו ערים, כוונו שעונים ותתכוננו למפגש גדול. ההיט פוגשים את הסלטיקס כאשר שתי הקבוצות עם סגל כמעט מלא. ולמרות שפלייאוף ג'ימי עדיין לא הופיע, במשחקים כאלו הפוטנציאל תמיד בשמיים.

הסלטיקס מסיימים מסע בן שלושה משחקים במערב עם שני ניצחונות והפסד בודד לנאגטס על חודו של סל, ההיט בבק טו בק עם ארבעה הפסדים רצופים ורוצים לצאת לדרך חדשה.

הסלטיקס מעט רעננים יותר, אבל מיאמי יבואו רעבים. לעייפות יהיה חלק משמעותי במשחק, ולכן אני צופה שברבע האחרון האורחת תהיה זו שתצליח להעלות הילוך נוסף בדרך לניצחון ב-4.

ניו יורק ניקס (17-27) – דנבר נאגטס (14-31) 02:30

אם המפגש הקודם הוא לא כוס התה שלכם, הניקס מול הנאגטס בהחלט יכול להיות המפגש עבורכם.

הניקס נראים פשוט נהדר מאז הטרייד על אנונובי, עם ניצחונות על הטימברוולבס ופילדלפיה, עם הגנת כנפיים קשוחה ועם המון שטף במשחק.

הנאגטס ממשיכים בשלהם. האלופה אמנל ממשיכה לשייט לעבר הפלייאוף בצמרת המערב אבל נמצאת בקרב אל מול הטימברוולבס והת'אנדר על יתרון הביתיות בפלייאוף.

המפגש בין שתי הקבוצות יהיה הראשון לעונה זו, ובעונה שעברה היו אלו דווקא הניקס שניצחו פעמיים את האורחת. אבל עונה חדשה, תוצאות חדשות. סגלים כמעט מלאים אצל שתי הקבוצות, ברונסון מול מארי ויוקיץ' מול רנדל. קשה מאוד לצפות מי תנצח כאן, אבל אני שם את הכסף שלי על הנאגטס. דנבר ב-5.

ברוקלין נטס (26-17) – מינסוטה טימברוולבס (13-31) 02:30

הוולבס בבק טו בק, הנטס מגיעים אחרי הפסד בדרבי.

אם זו הייתה קבוצה איכותית יותר יכול להיות שהעייפות הייתה מכריעה. אבל למרות המסע מוושינגטון אל ניו יורק, למרות שזה בק טו בק בחוץ, למינסוטה יש מספיק איכות כדי לגמור את זה מוקדם. האורחת ב-8.

גולדן סטייט ווריורס (22-19) – סקרמנטו קינגס (18-24) 05:00

הווריורס בבק טו בק אחרי שלא שיחקו כמעט שבוע עקב מותו של דיאן מילויביץ'. הקינגס שיחקו בפעם האחרונה בלילה שבין שני לשלישי וניצחו בקלילות את ההוקס. הקבוצות נפגשו כבר שלוש פעמים העונה, המאזן הוא 2:1 לטובת הקבוצה מסן פרנסיסקו.

הווריורס סחוטים לא רק פיזית אלא ככל הנראה גם מנטלית אחרי האובדן של עוזר המאמן של הקבוצה, וסקרמנטו מגיעה עם מנוחה מספקת. הסדרה העונתית תתאזן הלילה אחרי ניצחון של האורחת ב-7.

לוס אנג'לס לייקרס (23-22) – שיקגו בולס (24-21) 05:30

דיוויס ולברון בסימן שאלה ועל זה יקום ויפול המשחק הלילה.

שתי הקבוצות לא מרשימות העונה בלשון המעטה, שתיהן תקועות עמוק בבינוניות מבחינת יכולת ומאזן ושתיהן נמצאות במאבק עיקש על מקום בפלייאין, כל אחת בקונפרנס שלה.

את המפגש הראשון ביניהן לפני כחודש הבולס ניצחו כאשר הלייקרס היו בסגל כמעט מלא, אז ללא שני הכוכבים של הקבוצה? קשה לי לראות תוצאה אחרת. שיקגו ב-11.

לפוסט הזה יש 58 תגובות

  1. משחק קשה לסלטיקס, מולנו ההיט תמיד מוצאים סיבה לבוא בפלייאוף מוד.
    תודה רבה תומר ויאללה סלטיקס

    1. משחק נגד מיאמי זה כמו לזרוק קוביות שש בש.או שתביא 6:6 או שתביא 6:6 כשאתה בתחילת המשחק למעלה ומנסה להכנס.

  2. כדי שוושינגטו תנצח ולא משנה מי היריבה :
    ג'ורדן פול צריך או לעבור ניתוח השתלת מוח או שיקשרו אותו לספסל .. .
    להוריד את ווס אנסוולנד מעמדת המאמן ללא טרייד המאפשר לקבל משהו תמורתו זו טעות גסה!
    לדעתי הוא שווה בחירת g leage אחת לפחות…

  3. שימון, בשבילך…
    https://www.essentiallysports.com/nba-legends-basketball-news-joel-embiids-seventy-point-outburst-redeems-seven-x-champions-blockbuster-trade-prediction/
    חייב להגיד שאני לא ממש הייטר של אמביד כשזה מגיע למה שמחוץ לכדורסל. אני פשוט לא אוהב את מה שהוא תוספת לכישרון האדיר שיש לו (אובייקטיבית הוא אחד מהחמישייה הראשונה באין BA לאולימפיאדה, לברון כבר לא שם). כל העניין של הקו והנפילות התיאטראליות שלא קשורות בכדורסל מרתיח. מרגיז גם שהשופטים לא קונים נפילות של הזינגר והוא חטף עליהן מספר טכניות העונה עד שהפסיק ליפול. הנפילות של אמביד בחלקן הצגה גדולה ואם היה צדק גם הוא היה חוטף טכניות כמו פרוזינגס ולא מקבל עבירות מתנה. לגבי החיים האישיים שלו אני דווקא מעריך אותו שלא חי בפזרנות ותורם לקהילה וגם במספר מייזמים בקמרון.

  4. דנקהשיין
    הסלטיקס ירקו דם הלילה. נחו 72 שעות ומיאמי בבאק טו באק ועם רוזייר דנדש שעדיין לא מחובר אבל זו הסלטיקס שבדרך כלל מתקשה מול מיאמי. קשה להחליט מה יהיה אבל יש מצב למשחק צמוד ואפילו הפתעה. נראה מה ספולס מכין למאזו והאם סם קאסל יועיל באיזו עצה. אם מיאמי מנצחים, זו כבר הצהרה על היפוך מגמה, אחרי 4 הפסדים ברצף.

  5. הולידיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
    איזו הצלה, איזה שחקן

  6. גיילן בראון עם 4 איבודי כדור ב 5 דקות. כשהוא ככה אני מיד רוצה להתריד אותו.
    כל עוד הוא שווה צריך למכור בשיא ומהר. לקבל עליו נכס רציני.

  7. נכון שמיאמי אוהבים לנמנם בעונה הסדירה ולהתעורר בפלייאוף, אבל הסלטיקס השנה הם רמה אחרת.
    לא ממש כוחות שם במיאמי כרגע.
    .
    התוספת של הולידיי ופורזינגיס נותנים לבוסטון כל כך הרבה אופציות התקפיות והגנתיות.
    הסלטיקס חייבים השנה לפחות גמר.

      1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        הנה אתה רואה, חשבו עליך שם באין בלי A.
        צלצלתי לסקביאס וביקשתי במיוחד בשביל העטלף של הופס, יש לו פטיש על מספר שופטים בליגה ובמיוחד זה עם השפמנון.
        שי חולה על הטוחעס שלו.
        הסקביאס חייך ואמר סמוך עליי

  8. שאק נראה יותר מדיי אינטליגנט על התכנית ב TNT
    הוא חייב לעשות עכשיו משהו מטומטם כי הוא מרדים אותי.

  9. הנה הפציעה של פרוזינגס שדיברנו עליה מההחתמה.
    יש מצב שיהיה מושבת בזמן הקרוב. מקווה שלא יחזירו אותו היום.

  10. משחקים טובים, אבל המשחק המרכזי של הערב הוא בין דרום קרולינה ללואיזיאנה סטייט, בכדורסל נשים. קייטלין קלארק לא שם, ובכל זאת מספר הצופים כרגע במשחק הזה הוא גבוה יותר מכל משחקי האן.בי.איי – ביחד. וזה משחק ליגה רגיל. מי אי פעם האמין שכזה דבר יכול לקרות? אם זה לא סימן לביאת המשיח אני כבר לא יודע מה כן.

  11. גם עכשיו מאזו לוקח טיימאאוט בזמן, לא מחכה שההיט יורידו למתחת ל 10.
    אולי עוד יצא ממנו מאמן טוב.

  12. לא נראה לי שהסלטיקס מסוגלים להפסיד את המשחק הזה, יותר חשוב לי לדעת מה קורה עם פרוזינגס והפציעי-אייה שלו.

  13. דנוורס מפסידים לניקס.
    הניקס נהיו מפחידים עם עננובי ואם היה להם עוד סופרסטאר הם לגמרי קונטיינרים בנמל חיפה.

  14. פרוזינגס נראה בסדר, מניח שלא ישחק יותר היום אולי גם לא בשבת מול הקליפרס.
    הפסד לקליפרס כשהסלטיקס בלי פרוזינגיס לגמרי מתקבל על הדעת.

  15. משחק המרכזי של היום (והניצפה ביותר) נגמר. דרום קרוליינה ניצחה במשחק מצויין וצמוד. דרום קרוליינה עם הפסד אחד בלבד בשנתיים, ומאזן של 89:3 בשלוש השנים האחרונות. לא היו הרבה קבוצות כאלה.

    1. מלכתחילה לא היו צריכים לקחת אותו מההוקס, אנשים פה התלהבו ממנו, הוא לא שחקן לרמות הגבוהות, הוא מתקשה שם תמיד. זה שחקן שנראה מעולה בניפוח סטט שהולך בליגה ובחוסר הגנות.

      אותו טייפ זה גיילן גונסון שמתלהבים מהסטט שלו וכמה דאנקים, הבחור קונוס לחלוטין ועם כדרור חלש רצח

  16. לא סביר בעיני שקרי מסיים 36 דקות על המגרש עם 26 זריקות ורק קליעת עונשין אחת. במשחק נשרקו 44 קליעות עונשין.

  17. הסלטיקס לטעמי שיחקו הלילה הכי טוב בסוף הרבע השלישי, זה בראון, הולידיי, קורנט, האוזר ופריצארד מול באטלר, היירו, רובינסון, מרטין ותומס ברייאנט. משחק יפה עם הנעת כדור מצויינת. הספסל של הסלטיקס מצויין ועובד טוב בשני הצדדים. 4 שחקנים שכל משחק יכולים לתרום מעל 10 נקודות, חלק אפילו 20 עם לוקחים בחשבון את הורפורד והאוזר שמרווחים. לא לקחת אליפות השנה זה פשע! כל כך הרבה כישרון בקבוצה אחת זה GM מצוין בצד של להשיג שחקנים. נראה אם בצד של להשיג מאמנים הוא גם טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט