חם מהתנור: דוק ריברס הוא המאמן החדש של מילווקי

אחרי קדנציות באורלנדו, בוסטון, הקליפרס ופילדלפיה, דוק ריברס מונה היום למאמן החדש של מילווקי באקס. הוא יחליף בתפקיד את אדריאן גריפין. הצבאים נמצאים במאזן של 30 ניצחונות מול 13 הפסדים במקום השני במזרח, 3 וחצי משחקים מאחורי הסלטיקס וחצי משחק לפני הסיקסרס, קבוצתו הקודמת של דוק. הקבוצה של יאניס, דיים ומידלטון תקווה שמאמן עתיר הניסיון ובעל יחסי אנוש טובים זה שמן המנוע שהמכונה הכדורסלנית הזו צריכה. ימים יגידו מה תהיה התוצאה של המהלך הזה.

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. "בעל יחסי אנוש טובים זה שמן המנוע שהמכונה הכדורסלנית הזו צריכה״ יכול להיות שהשמן הזה יספיק עם חומר השחקנים שם. אבל אין לו שמן מהסוג של ניהול משחק.

      1. אני מסתמך על הדיווח של שאמס שלפני איזה חודש וחצי הם הביאו אותו לקבוצה כיועץ לא רשמי ש'יעזור' למאמן הצעיר וחסר הנסיון.

            1. בעיקר מאמן "מוטיבטור" ופחות טקטיקן ("כדורסל זה משחק פשוט" כמאמר שרף"

  2. אם הם יפגשו בחצי גמר המזרח , נוכל לדעת מי יותר מקולל : פילי שלא הצליח לעבור את חצי גמר מזרח בתקופת אמביד או דוק ריברס שלא הצליח לעבור חצי גמר קונפרנס מאז שאימן את בוסטון

  3. זה רק מראה כמה הליגה הזו מנוהלת ע"י הכוכבים, לא מכיר ליגה באיזשהו ענף שמאמן שנכשל כל כך הרבה עם קבוצות מוכשרות מאוד , יקבל כל כך הרבה הזדמנויות.
    עם ההיסטוריה שלו זה המאמן האחרון שהם צריכים להביא הוא עוד יגרום ליאניס לבקש לעזוב .

  4. מילווקי 6-4 במשחקים האחרונים.לא מציאה גדולה, אבל באמצע עונה זה נורמלי.ממש אני מתקשה להבין את ההנהלה הזו ויתרו על הולידיי 36 מליון לשנה הביאו את לילארד 60 מליון לשנה, ירדו בהגנה , בהתקפה היה להם לא מעט כלים.מידלטון , ביסלי , לופז,וכצריך היה גם את הולידיי כדי לתרום הרבה בהתקפה , אבל היום תמורה שלהם תבוא על חשבון תפוקה של לילארד.
    בחרו מאמן רוקי, בדיוק באמצע העונה כשהקבוצה מתחילה להתגבש מעיפים את המאמן.שוב איפה השדרוג.כל הליגה מלבד מילווקי יודעת שריברס לא מאמן מספיק טוב לאליפות, ובטח לא לרגעי לחץ.הוא לא הפסיד סדרות בגלל חוסר מזל,הוא הפסיד סדרות בגלל שיקולים לא נכונים.הקבוצה שלו הובילה 3-1 עמדה לנצח 4-1 . שלח שחקני מפתח לנוח.אחרי עוד שני הפסדים הם הלכו לחופשה מוקדמת לכל העונה.בוא לא נשכח הוא ישב בבית מובטל מאימון, אפילו דטרויט לא לקחו אותו בחשבון.
    בנוסף הם איבדו אהדה ציבורית ,רבים לא יצטערו , אם לא יזכו באליפות.

  5. זה די מדהים הנתק הזה בין ההבנה של כול האוהדים כמונו, שלא רואים באמת איזה ערך מוסף מביא ריברס, לבין הנהלת הבאקס. באמת יש שם חתיכת קבוצה, דברים נראים שמסתדרים שם יותר ויותר יפה. אני מסכים שכשאתה מחליף את הולידיי בלילארד נוצרת בעיה הגנתית – אבל את זה יפתור לך ריברס? יש במילווקי כל שאר השחקנים הם מגינים טובים, ואפשר לעשות אחלה סכימות שמחפות על חולשתו של לילארד.

  6. בקיצור הפאפט המושלם שיתן ליאניס יותר שליטה במהלכים במשחק וילקלק לו עוד קצת בתקשורת.
    מינוי של מאמן בובה.

    לא רואה את ההגנה של מילווקי מתרוממת לרמה הרצויה מאלופה.

    1. שאלת את השאלה הנכונה :
      הם רואים את מאזן ההכנסות הוצאות הרווח וההפסד .
      וחוזי הפירסום.
      הדבר הראשון שהם צריכים הוא
      שקט כלכלי ,להציל את חוזי הפירסום שיווק וכולי .
      את אלו לא מעניין הפלייאוף
      אותם מעניין דעת הקהל המיידית .
      דוק ריברס יכול להביא חוזי פירסום
      ניק נרס כנראה שעדיין נכון לקיץ באזור מילווקי לא .

  7. לא מקבל את הטענה שהמאמן לא היה צריך להיות מפוטר בגלל מאזן ניצחונות והפסדים, אם המאמן שלהם איבד את חדר ההלבשה הוא לא יכל להישאר אבל גם אם לא , רק ההגנה שלהם שמדורגת מקום 22 בליגה היא סיבה לפיטורים , אי אפשר להסתכל רק על מאזן כללי ולומר הכל בסדר זה מתכון לבעיות בפלייאוף. הטעות הייתה במינוי שלו כנראה, לא מבין למה קבוצות שרצות לאליפות ממנות מאמנים חסרי ניסיון ,כנ"ל לגבי בוסטון ומאזולה שאני לא מחזיק ממנו.
    לדעתי הטעות הכי גדולה של מילווקי הייתה לפני והיא לא לקחת את ניק נרס בקיץ , הוא עושה עבודה מאוד טובה בפילי ויש לי הרגשה שיביא אותם לגמר מזרח (בלי קשר למינוי של דוק ריברס) , העובדה שהם דילגו עליו למרות שראו בכמה פלייאופים שהוא מאמן מצוין שיודע לעשות התאמות, אומר שמישהו שם לא מבין בכדורסל בין אם זה יאניס או ההנהלה , מי שקובע את ההחלטות. רואים את זה בדיעבד בבניית הקבוצה , ההגנה בקו האחורי גרועה ,לילארד לא יכול לשמור על עציץ ושום מאמן לא ישנה זאת לכן הם צריכים טרייד לחיזוק ההגנה שלהם .

  8. מצטרף חושב כי ווס אנסוולד יכל
    לעזור למילווקי הרבה יותר .
    איתו יכלו להביס את דטרויט במאזן
    רצף ההפסדים .
    למה פיטרו את גריפין די ברור :
    אחרי שהתפרץ על טרי סטוטס וגרם להתפטרותו לילארד לא היה מוכן שימשיך!
    לילארד צודק, יחסי אנוש הם חלק בלתי נפרד מההתנהלות .
    ההנהלה שם גרועה ובחרו מחליף
    גרוע , הנהלה גרועה פיטרה מאמן מנצח בשעתו הקשה .
    בגדול אין סיבה לרחם עליהם
    ריברס מתאים להם ,בישלו דיסה
    שיאכלו בתיאבון…

  9. זה מאוד מזכיר את מקרה דיוויד בלאט, רק שהמחליף לא היה העוזר.
    – מאמן צעיר במאזן של 30 ניצחונות באמצע העונה
    – מאמן מחליף שנחשב אהוד על השחקנים

  10. יום חג ב-ללל
    24-1-2024
    24 שעות אורגיה בכפר.
    הרכבת הדורסת והגמד שלא עושה שמירה בחיים לא יקחו טבעת עם העציץ ריברס.
    הרכבת הדורסת תבקש טרייד תוך עונה.
    האמת,שבעלי מילווקי והג.מ מגיע להם TO EAT POO
    חחחחחחחחחחח

  11. יש סדרה בנטפליקס שנקראית המאמנים. הם בחרו את הטוב ביותר מכל תחום ועשו פרק עליו.
    הבחירה היא על פי דעת קהל / קונצנזוס.
    דוק ריבאס היה המאמן של האן בי איי. זה כנראה הקונצנזוס בארה"ב.
    החברה באמריקה יגידו אם זה נכון או לא…

  12. דוק מאמן גרוע, לא מבין עוד קבוצה שנופלת בפח, בפורומים האמריקאים צוחקים על זה יותר מאיתנו. מה שג'ון כתב בשרשור האחר נכון. דוק מאמן ששחקנים מעריכים, ואכן מבחינה זאת הוא טוב למילוואקי, הוא בסוף פסיכולוג. אבל הוא לא מאמן, ויאניס הוכיח בשנחם האחרונות שאם כמה שהוא טוב, הוא צריך מאמן, עם שיטה שידע להתגבר על שמירה שונה, וגם לשנות בעצמו. כל זה לא יהיה להם, ובמזרח קשוח כמו השנה הסיכוי שלהם לאליפות ירד משמעותית לדעתי. כמי שראה לא מעט משחקים של פילי השנה, רואים את ההבדל באימון, הסגל שלהם חלש מהשנה שעברה לדעתי, אבל הם משחקים הרבה יותר טוב

  13. שאלה מעניינת היא לגבי עוזרי המאמן של ריברס. אם הוא מביא מישהו רציני לאמן הגנה ונותן לו גיבוי (ולמיטב ידיעתי הוא טוב בלתת גיבוי לעוזרים שלו) אז אולי נראה שינוי לטובה. נראה לי שגריפין הצעיר דווקא בגלל הצעירות שלו לא היה מסוגל לזה.
    עדיין במאני טיים ריברס לא מאמן מספיק טוב להתמודדות בגמרים הצפויים ולנצח סדרות, וזה שינוי שבהחלט יעזור לבוסטון ופילי. במשחק המוחות ריברס יפסיד גם לטיבס, ויש לניקס את הסגל שיכול לתת את העבודה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט