מעורב הופס ליום שלישי: אמביד קובר 70 נק' על הספארס / מנחם לס

1.אחרי שלושה רבעים בהם הנטס היכתה את הקליפרס בטוסיק, הגיע הרבע הרביעי ולפתע הקליפרס נראתה POSSESSED

קוואי לינרד קבר 14 מ-21 נקודותיו ב-5 הדקות האחרונות, והקליפרס הפכו דפיציט של 18 נקודות עם ריצה בלתי תאומן של 0-22 לגבור על הנטס 114-125.

המשחק החל כמו חתול ועכבר כשהעכבר מטלטל את החתול עם התחלה של 16-0. מאותו רגע ועד 4 דקות מהסוף הקליפרס היו ב-MODE של CATCH-UP.

לפי Elias Sports Bureau, ריצת הקליפרס בסיום המשחק של 0-22 היא הריצה הארוכה ביותר ללא תשובה מאז NOV 11 2009 כשהקליפרס עשתה 0-22 בסוף המשחק נגד ממפיס גריזליז. לא הייתה ריצה אחרת כזו ללא תשובה מאז שומרים על שיאים כאלה ב-NBA

הנטס נראו שולטים בקליפרס עד שטיירון לו קרא בשמותם של ראסל ווסטברוק וג'יימס הארדן לעלות לפארקט כי גם פול ג'ורג' וגם קוואי לינרד לא פגעו. השניים – בשיתוף עם טראנס מאן – הקטינו את ההפרש עד שבסוף לינרד מצא אתת רגליו, ידו התאפסה, והוא סיים את המלאכה שבעיקר האיש שלי ראסל ווסטברוק התחיל.

ראסל היה גיבור המשחק עם 23 חיצים, 9 קרשים, ו-6 בונבונים ב-10 מ-16 כשהוא קם מספסל הקליפרס ונשאר שם 31 דקות עד הנצחון.

בסוף המשחק ראסל ווסטברוק – שוב, להזכיר, 'האיש שלי' – מילמל משהו שהעתקתי מ-AP שלי נשמע קצת מבולבל אבל, היי, זה שיפור לווסטברוק שתמיד בא לשחק אך כמעט אף-פעם לא דיבר:

I think the game sometimes — you come into the game with a game plan, and then it kind of switches based on how they defend,” Russell Westbrook said. “They do a good job of switching defense and mucking the game up. They got a lot of guys that are similar size. But the unique part about our team is that we have the same type of guys on both sides, and it allows us to be able kind of read the lane.”

ואז, ווסטברוק השתקן, המשיך לדבר כי הוא היה לא רקב-MODE של קליעה, הוא היה גם במוד של לדבר:

It's my job,” Westbrook explained. “Energy is a big part of my game and what I can bring to this team every night. We have slow starts, which is going to happen throughout an 82-game season. And tonight I tried to use my energy to be able to make an impact on the game, whether it's offensively, defensively, whatever is needed for our team.”

הלילה משחק גדול כשהקליפרס משחקים נגד היריבה העירונית הלייקרס, הרוכבת על רצף 11 נצחונות על הקליפרס

2. קווין דוראנט מאמין שהזמן עם הווריורס הוציא אותו מהדיון על ה-GOAT

Kevin Durant admits his controversial Warriors run left him out of the GOAT talk: “What haven't I done?”

בואו נד'בר קצת על שחקן שמשום מה אף פעם לא אהבתי והערכתי מספיק שלא באשמתו. הסיבה היא שהוא לא נראה טיפוס חביב. הוא תמיד נראה לי כועס על משהו, זר משהו, טיפוס שהוא אחד האחרונים מכוכבי ה-NBA שהייתי בוחר לבלות איתו ערב של בירה ופיסטוקים.

מצד שני אני יודע שהוא אחד הקלעים הטובים ביותר ששיחקו כדורסל. הוא לא PURE SHOOTER מהסוכ של ריק בארי או רג'י מילר. הוא פשוט SHOOTER עליון מכל המרחקים ומכל הזוויות שעונד שתי טבעות, שני FINALS MVP, MVP של העונה הרגילה, ועוד כמה תוארים פחות יקרתיים הקשורים להתקפה וקליעה. והכל בגוף של 7 FOOTER.

אבל שמו אינו ברשימה של האנשים על הר רשמור. משום מה הוא לא שייך לרשימה של האנשים ששמם מג'יק ג'ונסון, לארי בירד, מייקל ג'ורדן, או לברון ג'יימס, והוא מודע לזה.

הוא גם יודע את הסיבה:

"BECAUSE I WENT TO THE WARRIORS"

ומיד הוא מוסיף: "WHAT HAVE I DONE?". מה היה אסור בזה? מה היה לא חוקי בזה?"

את התשובה יודעים כולכם: הוא חבר לקבוצה שהיו בה – בשיא כושרם – ספטן קרי, קליי תומפסון, ודריימונד גרין, ואיתם זכה בשתי טבעות.

הוא היה קרוב מאד לטבעת בימיו באוקלהומה סיטי אבל פציעות או לדוראנט או לראסל ווסטברוק מנעו טבעת בת'אנדר, ואת זה לא ישכחו לו. הוא עצמו מודה שבגלל החלטתו להצטרף לגולדן סיטי – רוב עולם הכדורסל היפנה לו גב. "לא עשיתי שום דבר לא חוקי; עשיתי מה שרבים עשו לפני".

לא רבים. לא מג'יק, לא לארי, ולא מייקל. רק לברון. אבל לברון לקח טבעת בקליבלנד וזה ייקל עליו ביום שידברו שוב על ה-GOAT. לא משנה שדור אנט זכה עם גולדן לא רק בשתי טבעות אלא גם בעונה של 73 נצחונות. ההצטרפות לקבוצת הכוכבים תמיד תהיה בעוכריו כשידובר על "הטוב מכולם בכל הזמנים".

3. גרג פופוביץ' אמר אתמול ש"ארוחות הערב של הקבוצה חשובות לא פחות מאימונים"

לא אאריך. אולי בתגובות תוכלו להביע דעתכם. זה מה שפופוביץ' אמר:

Popovich touched on the broader impact of these shared moments, noting that as teammates spend time together over meals, they develop a deeper understanding of one another. This understanding can lead to empathy, a sense of responsibility towards each other, and even a genuine affection that goes beyond the game. The coach emphasized that these connections don't happen overnight but build over time, contributing to the overall chemistry and unity within the team.

In essence, Gregg Popovich's perspective on team dinners goes beyond the physical nourishment they provide. It underscores the communal and relational aspects that contribute to a cohesive and supportive team environment, where players not only understand each other's playing styles but also forge meaningful connections as individuals.

4. כרמלו אנטוני מצא זמן לקטרג את JR BARRETT

"טוב שהניקס הטרידו את JR BARRETT. הוא שחקן משעמם. ערב אחד הוא קולע 4 נקודות וערב שני הוא קולע 26, ואתה לא יודע את ההבדל"

He’s just a bland player bro,” said Anthony of Barrett. “That’s not a shot. That’s not disrespect … It’s just like, he’s good, he get it done sometimes, but he’s not an exciting player. You don’t know if he got 4 [points] or 26.”

הלכתי לבדוק כיצד JR מסתדר בטורונטו, קבוצתו החדשה, ו…SURPRISE!!! – הוא קולע בממוצע 20.2 נק ' למשחק. אז יש מצב שבניקס לא ידעו כיצד להשתמש בו?

5. זה דבר שאפילו אני לא זוכר כמוהו: שחקן מבקש להיות מוטרד לקבוצה מסויימת!

זה מה שברוס בראון אמר לפני המשחק בשבת כשטורונטו הגיעה למשחק במדיסון סקוור גארדן:

I am a dog,” said Brown. “I play extremely hard on both ends of the floor. I can do just about whatever [Thibodeau] needs me to do.

“I play extremely hard,” Brown continued. “I would think [I’m] the type of player that he likes. Every time we play Thibs, I go up to him and shake his hand, just because of what he’s done. Nothing but respect for Thibs.”

מעניין מה שבעל הרפטורס ומאמנה חושבים עתה על ברוס בראון (שזכה באליפות בעונה שעברה עם דנבר)…

6. סטיב קר על הידיעה שכריס פול ייעדר 8 שבועות הבגלל שבר באצבע כף היד

סטיב קר: "HUGE. HUGE LOSS!"

7. מי האיש הששי שלי לחצי העונה?

זה שבטוויטר

8. לפי אנשי ה-NBA של ספורטסנאוט, המרוץ ל-MVP – נכון לעכשיו – הוא שווה לחלוטין בין השלושה:

9. תמונת השבוע של אסנטיאליספורטס

10. אחרי נצחון הקליפרס על הנטס ראסל ווסטברוק אמר ל-ESSENTIALLYSPORTS:

"אני צריך להיכנס לדיון עלי, שמגיע לי להיות AMONGS THE BEST GUARDS OF ALL TIMES"

11. מיאמי היט מעמידה את קייל לאורי כמועמד מס' 1 שלהם לטרייד

Ira Winderman of the South Florida Sun-Sentinel reports Monday that the Heat appear to be moving towards an “end game” with veteran guard Kyle Lowry. Winderman says that a resolution between Lowry and the Heat is expected by the trade deadline and could even come as early as this week.

12. סטיב קר מגיב למשאל ה-GM של הליגה שנתנו לגולדן סטייט אפס (0) סיכויים לנצח את האליפות העונה

13. הנה ג'יילן בראון זורק את לוקה לקרשים במשחק אמש

14. ג'ואל אמביד שופך 70 נקודות על הספארס

15. אמביד מגיב לגובהו של WEMBY: "אני הולך להתפלל לאלוהים ואני מקווה שזה יעבוד עבורי היום"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. תודה על המעורב.
    דוראנט הוא ההוכחה ששחקן גדול צריך מעבר לכישרון גם אופי, מה שאין לו כל כך.
    כרמלו רוצה צומי ומנסה להישאר רלוונטי עם אמירות סתמיות. לא מזמן טען שדנבר נתנו ליוקיץ' את המספר שלו כדי להשכיח אותו. (כאילו דנבר ידעו שיוקיץ' יהיה כזה כוכב שנבחר בסיבוב השני). תואם דוראנט, רק הרבה פחות מוכשר.
    ראסל בלי ספק אחד הגארדים הגדולים בהיסטוריה שלא זכו באליפות. זה ההגדרה שהכי מתאימה לו.

    1. אני הבנתי את כרמלו בדיוק הפוך
      בגלל שיוקיץ היה כזה אחד שלא האמינו בו הם אמרו לו קח את המספר הזה בידיעה שזה המספר של כרמלו וזה רק מראה כמה הוא לא מעניין אותם
      זה שהיום יוקיץ עשה יותר בדנבר ממה שכרמלו עשה זה מה שהדליק אותו כי הוא באמת נמחק שם.
      אבל גם כרמלו אשם.אני לא חושב שיש מישהו שכרמלו מזוהה עם דנבר יותר מעם הניקס…

  2. קייל לאורי יכול להצליח בסן אנטוניו. בדיוק מה שוויקטור צריך להתפתחות שלו.
    דוראנט צודק כמובן. אבל הוא שוכח לומר שלא היה זוכה ב-2 טבעות וכל שאר הפרסים אלמלא עבר לגולדן סטייט. הוא לא מנהיג, לא מסוגל לקחת קבוצה על הגב כמו לברון, יוקיץ, אמביד, יאניס, קרי (ועוד רבים) ואפילו אנטי-מנהיג כמו קוואי. בלי גולדן סטייט הוא היה שחקן מעולה שלא זכה בכלום, והיה מקבל את פרס קארל מלון על קריירה מפוארת עשירה בסטטיסטיקות של כלום ושום דבר.
    והעובדה שדוראנט "שוכח" את זה, מראה כמה שהוא קטן ופגום אופי.

  3. בס"ד
    תודה מנחם. מעורב משובח.
    למיטב זיכרוני. דוראנט הצטרף ללוחמים אחרי עונת 73 הניצחונות.
    זאת אומרת הצטרף לקבוצה עם שיא הניצחונות בעונה.
    אז מה הפלא, ש אליפויות שלא לא נחשבות כל כך אצל הקהל……

    1. זה הנרטיב ואי אפשר להתווכח איתו. במציאות הסגל של גולדן סטייט היה עשיר ועמוק בעונת האליפות כולל פלוסים אדירים של הספסל גם מול שחקני חמישייה. אז אפשר לזלזל בהריסון בארנס, אנדרו בוגט ואחרים

      1. בס"ד
        נהפוך הוא, לא מזלזל.
        זה הענין, שגוראהט הצטרף לקבוצה אדירה גם בלעדיו.
        זה מה שמוריד מערך האליפויות שלו.
        הם היו כנראה זוכים גם בלעדיו.

  4. יואל אמביד: המטרתי 70 נקודות על השליט הבא של הליגה וכל מה שקיבלתי היא שורה קטנה בחלק האחרון של המעורב של מנחס.

  5. Every time we play Thibs, I go up to him and shake his hand, just because of what he’s done. Nothing but respect for Thibs.”
    100% צודק!
    טיבס עושה את העבודה עם מה שיש בידיו.
    כבר יש לו אליפות אחת בבוסטון.

  6. אחלה מעורב עשיר על הבוקר
    ווסטברוק מהמם
    אמביד גם
    ודוראנט גם. שמישהו יסביר לו שהוא צריך קודם כל טבעת בקבוצה על השם שלו. בלעדיה הוא יכול להיות על הר ראשמור של לגיון הזרים – מחלקת כדורסל.
    לא יותר
    🤣

  7. בשנה שעברה חבר ההייטרים הקבוע בהופס התמקד בשני נרטיביים עיקריים : 1. לברון השיקוץ הגדול (ושלל השיקוצים הקטנים כמו יאנג, קוואי) 2 . ווסטברוק האפס ( הכותל המערבי) שזורק לבנים ומחרב את הלייקרס והוא שחקן גמור שאת כל מה שהשיג בקריירה היה כי הוא רק חושב על סטטיסטיקות….כמות הגידופים שהוטחה בווסטברוק היתה כל כך גדולה שאפילו מנחם בשלב מסויים הצהיר שהוא ירד מהעגלה שלו …זאת השיטה של מומחי התגובות בהופס : מצא לך שחקן שנמצא בתקופה פחות טובה ( רצוי כוכב לשעבר) – טנף עליו ככל יכולתך והקפד לאמר שמאז ומתמיד טענת כך ( כדי שכולם יבינו עד כמה אתה גדול ומבין את המשחק) – המצא כל מיני מניעים נסתרים להתנהגותו שרק אתה מבחין בהן בין השיטין ומוכיחים שוב את יכולותיך הפרשניות – תקוף בקללות כל מי שמנסה לטעון מנגד – הקפד לעשות זאת עד שאותו כוכב יוצא מהתקופה הרעה שלו ומוכיח שהוא לא שכח לשחק -הפסק ללכלך , מחוק את כל התיאוריות שכל כך הפצת ומצא לך קורבן חדש להפנות כלפיו את כל הרקב הפנימי שלך.

      1. להפך מנחם, אתה תמיד הצהרת שאתה מעריך את ראס וניסית לשמור על כבודו…בשלב מסויים כי באמת היתה לו עונה מחורבנת אז הצהרת שאתה יורד מהעגלה שלו וכבר לא סבור שהוא שחקן טוב כמו בעבר…איך אפשר להגדיר אותך כהייטר מנחם יקר? אתה גדול אוהבי הnba

      1. הקבוצה הייתה בדמותו ובצלמו של סטף
        קצת קשה להיות בדיון הזה שאין לך איזה בייס של קהל מאחוריך, השאיר טעם רע בכל מקום שהיה בו

  8. וואלה יופי דוראנט רוצה להיות בשיחות על הגואט. הוא לא מועמד אפילו לכוכב העשור כל הקבוצות שלו היו לברון סטייל חיפש ליצור יתרון לפני שעלה למגרש. ובכלל הדרך היחידה שלו כן להיות בשיחות הייתה אם היה נשאר בווריורס ואז הייתה לו לפחות עוד טבעת אחת אבל השתן עלה לו לראש כי הוא חי בעידן שלא פותרים בעיות (דריימונד גרין) אלא דורשים טרייד.
    לגבי הנתון שהלייקרס ניצחו 11 רצוף בדרבי הוא לא נכון

  9. כל ההר רשמור הזה זה יחסי ציבור,והמון צביעות.עולם הכדורסל לא מתמצה בארבעה שחקנים, ולא באיזו עז עלובה.לברון חידש את שיטת הסופרטימס. קודם פשוט לא היה צורך בזה לבירד מגיק וגורדן היה גם כן סופרטימס.הם לא לקחו אליפות לבד.
    כשדוראנט יעזוב את הליגה יורגש מאוד חסרונו.שחקן קרוב לשלמות , לא מושלם כי גם כל השחקנים שהזכרתי גם הם לא מושלמים.מכונת התקפה הכי קטלנית שיש.
    יש פה הנחיה שגויה ,יכולתו של שחקן לא נמדדת באליפויות ,כדורסל זה לא טניס.יש פה זלזול בקרל מלון למשל.את ברקלי גם לא הזכירו כאן.כל אחד מהם נותן פייט ללברון על השאלה מי שחקן טוב יותר.

  10. תודה מנחם על אחלה מעורב.
    ווסטברוק – יש בעיה איתו, הוא פשוט לא משחק "חכם" או "נכון", אז לפעמים צריך אנרגיה ולפעמים צריך להאט ולחשוב, אצלו זה תמיד בפול ספיד, גם בהגנה הוא ינסה לחטוף במקום להישאר עם השחקן שלו.
    דוראנט – לא הגיוני ש"השחקן הכי טוב מעולם" יהיה ללא אליפות על שמו. ואם מתקיים פה בכלל דיון אם דוראנט היה או לא היה הכי טוב בג"ס, כנראה שאין צורך להכניס אותו לדיון על הגואט.
    לדעתי בדיון הזה יש רק 3 משתתפים, לפי הסדר שלי – מייקל, קארים, ולברון. אף אחד אחר אפילו לא קרוב.

    1. כל פעם שאני נתקל בשמו של לברון בדיון על גואט או חמש הכי גדולים אני שואל מדוע. הוא שחקן מצויין ומנהיג ויכולות פיזיות נדירות . אבל וזה אבל גדול, כל האליפויות שלו ויש לו רק 4 היו כשהצליחצלבנות סביבו אנסמבל שכלל לפחות עוד שחקן אחד בעשרה הטובים באותה שנה. ושם השוואה ראסל שנהנה גם הוא מאנסמבל מצויין סביבו הפיק ממנו 11 טבעות. קארים עם צוותי שחקנים מצויינים סביבו השיג 6 טבעות. בקיצור, לברון אינו אחד מהשלושה בדיון על גואט. עוד 20 שנה כשאפקט הקירבה יפוג אף אחד לא יהרהר בכך בכלל

  11. רק ר.ג בארט? כל מי שעוזב את הניקס בטרייד, המספרים שלו משתפרים משמעותית. ממוצע הנקודות של עמנואל קוויקלי בטורונטו הוא 15.5 ושל אובי טופין באינדיאנה 11.3.

  12. ווסטברוק אגדה, אם ייקח אליפות בקליפרס המקוללת כשחקן שישי הוא יוכל לפרוש ביום למחרת. אם לא, מקסימום יסיים את הקריירה בתור הניגוד של כריס פול.
    בשביל להיות בדיוני הגואט קודם כל דוראנט מתחיל בחוסר כי הוא נדד בין 4 קבוצות במקום לבנות שושלת כמו מייקל או אפילו לעזוב לגס לרגע לאליפות ולחזור להשלים את העבודה באוקלהומה כמו לברון. שחקן שתמיד רצה שיכינו לו את הקרקע לפני בואו.

  13. תודה על מעורב לפנתאון
    ביום קשה הצלחתי לצחוק כבר בפסקה הראשונה
    לגביי דוראנט – אני עוקב אחריו מהיום הראשון בליגה
    היו לי ציפיות ממנו לעשות קריירה יותר גדולה מאשר MJ
    בעיקר בגלל יכולת הקליעה הבלתי נגמרת שלו
    הוא לא בדיוני ה Goat כי הוא עם אופי של רכיכה
    ב 2012 כבר בעונתו ה 5 הוא הגיע לגמד עם ביתיות והפסיד ללברון
    מאז ביש מזל ופציעות, ב 2016 אובדן יתרון של 3-1 כולל מלטדאון נדיר בגיים 6
    ווסטברוק ודוראנט יכלו להיות הצמד הכי גדול בכל הזמנים אם הייתה להם את המנטליות של קובי/מגיק/מייקל/קארים
    נתקעו ב OKc הרסו האחד לשני (בעיקר ראסל) עם מאמן חלש ומערכת שלא ידעה להתמודד עם אוויר הפסגות

  14. אהבתי את המעורב,
    בתור אחד שראה את כרמלו אנטוני מהתחלת הקריירה ואת כל הנזקים והאגרסיב דיפרסיב שעשה לקבוצות שלו,
    עדיף שיסתום וישתוק. הוא לא חכם גדול
    פופ תמיד אהב ארוחות ושתיית יין עוד מימי תור הזהב.
    הוא נחשב אנין טעם באוכל ויינות.
    קווין דוראנט עושה לי בחילה. השקרים הפחדנות הבחירות שלו. הגועל נפש שהעלה כל פעם ברשתות. חננה קלאסית.
    הוא אף פעם לא היה אלפא ואף פעם לא יהיה. אחלה שחקן,אדם די נאלח ולא בדיון של הגוטים.
    קייל לאורי, חחחחח מעולה בתור מנטור לספארס. אין לו מה לחפש בקבוצה מובילה(גופה מוחלטת)

  15. חחחחחחח
    הקליפרז יחרבנו את זה ב100%
    4 המוסטקרים לא יעמדו בלחץ + החבר שלהם על קוו האימונים+קללת הקליפרז בתור בונוס.
    הם בחיים לא יקחו טבעת במתכונת הנוכחית וטוב שככה.

  16. מת מת מת על סטיב קר. תאמרו מה שתאמרו הייטרים (אתם יודעים מי אתם. אוהב אתכם המון), הבנאדם חתום יחד עם מאיירס על אחת הריצות המטורפות ביותר של rags to riches והוא קאלס אקט. תמיד היה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט