מעורב הופס לשבת: ההאוקס ניצחה את מיאמי ללא טריי יאנג. היא טובה יותר בלעדיו / מנחם לס

דג'ונטה מוריי קלע שלשה עם 2 טיקים בשעון במצב 106-108 למיאמי, וכשהיה 109-108 להאוקס מיאמי לא הצליחה לקלוע את השתיים בשתי השניות שהיו לה.

נצחון אדיר שלדעתי יגרום לשינוי דרמטי ודראסטי באטלנטה.

בשבועיים האחרונים היו שמועות על טרייד גדול שאטלנטה מוכנה לעשות לפני ה-8 לפברואר: להציע את דג'ונטה מוריי לטרייד עבור 2-3 שחקנים שיעזרו לבנייה חדשה של אטלנטה. אטלנטה לא צריכה בנייה מחדש: היא צריכה את מוריי בחמישייה. הוא הכוכב שלה בפוינט גארד שמסביבו ניתן להקים קבוצה מצויינת. פאטי מילס יהיה המחליף שלו. הלילה נגד מיאמי הוא קלע ב-18 דקות 11 נק' ב-4 מ-6 כולל 3 מ-5 מהטריי. גריסון מתיוס בן ה-26 יעלה כשוטינג גארד (הצלף בוגדן בוגדנוביץ' יחליף אותו כשצריך). ג'יילן ג'ונסון בן ה-22 יעלה כסמול פורוורד, סדיק ביי בן ה-24 יעלה כפאור-פורוורד, ואונייקה אוקונגווה (בן 23) יחליף אותו, (או יעלה כסנטר), וסנטר – בלית ברירה – יעלה קלינט קפלה.

הייתם צריכים לראות את האטלנטה האוקס הצעירה הזאת נגד מיאמי במיאמי הלילה. הלילה לא היה את טריי יאנג שייאבד 5-6 כדורים, ויזרוק ל-3 מ-10 מטרים עם 24% קליעה משם.

במקום לעשות טרייד של דג'ונטה מוריי ההאוקס חייבת לעשות טרייד על טריי יאנג. לדג'ונטה ישנה הארכת חוזה לארבע שנים עם ההאוקס על 114 מיליון. אני הייתי חותם איתו על חוזה חדש לארבע שנים על 120 מיליון ובונה את כל הקבוצה סביבו.

טריי יאנג הוא שחקן פופולרי. הוא עומד היום מס' 2 בנבחרת המזרח באול סטאר. ניתן לקבל עבורו ערך רציני. מה שאטלנטה חייבת עבורו הוא סנטר גבוה וחזק. משהו מהסוג של Daniel Theis או Mason Plumlee. לקליפרס יש את שניהם, ואת הסנטר מס' 1 שלהם Ivica Zubac. הם לא צריכים 3 סנטרים. הם ישמחו שיהיה להם טרי יאנג כזה לצד ג'יימס הארדן או ראסל ווסטברוק. זה טרייד מעשי מאד.

תזכרו מה שאני אומר: הנצחון הזה על מיאמי הלילה בביתה יהווה מפנה רציני באטלנטה האוקס שהיא היום קבוצת הבית שלי.

אני מאמין שמה שאני מציע כאן אמנם יקרה.

שלשת הנצחון של מוריי:

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. יש הרבה הגיון בטענה שלך שלאטלנטה עדיף בלי יאנג אבל אם יאנג נכשל באטלנטה מדוע שקבוצה אחרת תרצה את החוזה הגדול שלו ל 4 שנים? הוא תמיד יראה עצמו כמספר 1 וימשיך לשחק בצורה שהכשילה את אטלנטה. אם סניידר לא הצליח לגרום לו לשנות את צורת המשחק שלו איזה GM יניח שהמאמן שלו כן יצליח לעשות את זה?
    מצד שני בנבא תמיד יש איזה בעלים שחושב שהוא המציא את תהליך בנית קבוצה מחדש ומוכן לקחת חוזים אבסורדיים. מאט אישביה והחוזה של ביל למשל.
    בכל אופן להנהלה של אטלנטה יש בערך שבועיים להחליט איזה כיוון הם הולכים

  2. מנחם אשמח שתכתוב בפוסט הבא על הלייקרס המתסכלים. מה לדעתך הבעיה שלהם? איל הם מנצחים את דאלס ואוקייסי ומפסידים לנטס לעזאזאל?
    לדעתי הבעיה העיקרית שלהם זו ההגנה ועוד קלעי שלשות טובים. הייתי שמח אם היה להם מישהו כמו מרקוס סמארט או דריימונד גרין. מישהו רע שהיה מדליק את הקבוצה הזו. פשוט לי הם נראים מאוד רכים ולאים. ממש מתסכל לראות אותם ככ עלובים.

  3. רעיון מעניין
    אם טרה יאנג מגיע לחדר ההלבשה של הקליפרס חייבים להביא מישהו בקאליבר של ראשיד וולאס בתור עוזר מאמן שיעשה שם סדר…..
    אולי מטא וורלד ארטסט…..
    🤣

  4. 2 גארדים על עמדת רכז ניסוי שלא עובד.
    בקליבלנד מיצל וגארלנד, באטלנטה מוריי ויאנג.בכל אחת מהקבוצות כאשר מפרידים את הזוגות הקבוצות משחקות טוב יותר ולרוב מנצחות.
    את מי הייתי מנסה להעביר? בקליבלנד את גארלנד,מתברר שמיצל יודע לרכז משחק די טוב וגם לקלוע את המנות שלו.
    בהוקס את יאנג כי אפשר לקבל עבורו המון.נכון הוא בתקופה לא כל כך טובה.נמאס לי כל הבינוניות מסביבו , שים אותו בקבוצה עם שאיפות והוא רץ לאליפות עם הקבוצה החדשה שלו.הוא לא מתאים בכלל לקליפרס, הם כבר מסודרים היטב בכל העמדות.ולא מפרקים ובונים קבוצה פעמיים בחודשיים.אתה לא מוסיף לאנטריקוט קצפת משמנת מתוקה.
    קלסי לשים אותו בסן אנטוניו , יחד עם ויקטור נחזה בגרסה חדשה של המהפכה הצרפתית, הפרולטריון יקום לתחיה.לסן אנטוניו,יקראו סן יאנג.

  5. טרה יאנג לקליפרס מעשי רק תמורת הארדן ולקליפרס אין שום אינטרס לזה.
    מורי על חוזה נגמר ולא פרקטי להארכה לכן יהיה קשה לקבל עליו הרבה.

  6. ד״ר, נפלה עטרת חצילנו
    מומי שמע שהמגזין sport illustrated סוגר את שעריו ופיטר את עובדיו באימייל
    מה נעשה עכשיו? איך נראה את חמוקייה של קייט אפטון?!?
    את מי יהודה שישליק יתלה במוסך? תמונות של מירב מיכאלי מגישה מבט לחדשות בחורף 93?
    תבדוק את העניין ותרגיע את מומי, יהודה שישליק יושב במונית בוכה, הוא בדכאון וירד לו התאבון הוא אוכל לאפה אחד במקום 3 כרגיל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט