חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 7/רועי ויינברג

עדכון אחרון: 21:49

*

לייקרס: הקבוצה מעוניינת בלאנס סטפנסון, שלא אוהב מה שאינדיאנה מציעה לו, ולכן מחליט לחקור את שוק השחקנים החופשיים. גם דאלאס מעוניינת בשחקן, אבל למאבריקס יש שחקנים שנמצאים לפני סטפנסון ברשימותיהם-לואל דנג, טרבור אריזה ובצ'נדלר פרסונס מיוסטון (למרות שהרוקטס תוכל להשוות כל הצעה עליו גם אם כריס בוש יחתום בקבוצה). בעונה האחרונה, סטפנסון קלע 13.8 נק' עם 7.2 ריב' ו-4.6 אס' למשחק.

*

יוסטון: הקבוצה הציעה חוזה של 96 מיליון דולר, שיתפרסו על פני 5 שנים, לפורוורד מיאמי בעונה האחרונה, כריס בוש. מדובר בהצעה הגבוהה ביותר שיוסטון יכלה להגיש לשחקן, ולפי הפרסומים בוש שוקל ברצינות ההצעה. פרסומים מהעבר טענו כי בוש מחכה להחלטת ג'יימס, ואז יראה מה יעשה כשחקן, דבר הצפוי לעכב החלטת בוש בכמה ימים. בעונה האחרונה, כריס בוש קלע 16.2 נק' עם 6.6 ריב' למשחק.

הקבוצה קיבלה הודעה מפילדלפיה האומרת כי ה-76' מוכנה לקבל את ג'רמי לין בטרייד פוטנציאלי. לא ידוע על עוד שחקנים שהסבנטי סיקסרס מעוניינת, אבל כנראה יהיו כאלה, משום העובדה כי כבר יש רכז פותח לפילי-מייקל קרטר וויליאמס, רוקי העונה.

*

קליבלנד: מקורות בקבוצה דיווחו כי הצוות המקצועי של הקאבלירס מאמין כי לברון ג'יימס מקשיב להצעת הקאבלירס, וכי השחקן שוקל לחזור לקבוצה, במדיה שיחק מ-2003 עד 2010. קליבלנד נפגשה עם סוכנו של השחקן, ריץ' פול, ומקווה להפגש עם לברון עצמו השבוע.

*

סן אנטוניו: פורוורד האלופה בעונה האחרונה, בוריס דיאו, חתם על הארכת חוזה תלת שנתית בקבוצה, במסגרתה הוא צפוי להרוויח 22.5 מיליון דולר. לדיאו יש 15.5 מיליון דולר מובטחים בשנתיים הראשונות של החוזה. דיאו נחשב לאחד מגיבורי גמר 2014, בו קלע 6.2 נק' עם 8.6 ריב' ו-5.8 אס' למשחק. השינוי הבולט בגמר הגיע עם עליית דיאו לחמישייה במשחק ה-3, שהוביל ל-3 ניצחונות רצופים של הספרס.

*

קליפרס: כפי שדיווחנו בחם מהתנור, ג'ורדן פארמר חתם בקבוצה, וימלא את מקומו של דארן קוליסון, שעזב לסקרמנטו. פארמר ירוויח 4.2 מיליון דולר בשנתיים. בעונה האחרונה, השחקן קלע 10.9 נק' (43.8% מחוץ לקשת) עם 4.8 אס' למשחק.

*

מיאמי: מנג'ר הקבוצה, פט ריילי, ומאמנה, אריק ספולסטרה, ממשיכים בטיסות לגיוסי שחקנים, והפעם טסו לצפון קרוליינה כדי לפגוש את מרווין וויליאמס, פורוורד הג'אז בעונה האחרונה. ב-66 משחקים ביוטה, וויליאמס קלע 9.1 נק' עם 5.1 ריב' לערב.

שחקן הקבוצה בעונה האחרונה, לברון ג'יימס, צפוי להפגש עם מנג'ר מיאמי, ריילי, השבוע, ולדון עמו בקשר להארכת חוזה במועדון. הפגישה, שתתקיים השבוע, תשפיע, כנראה, על החלטת לברון היכן לשחק בעונה הבאה.

*

אינדיאנה: לפי דיווחים, הקבוצה מעוניינת להעביר את הסנטר הפותח שלה, רוי היברט, ולשדרג את העמדה. הפייסרס רוצים לשלוח את השחקן לקונפרנס המערבי, ואחת המועמדות שהוזכרו היא פורטלנד טרייל בלייזרס, שבמקור הציעה חוזה מקסימום להיברט (שאינדיאנה השוותה כדי להשאירו בקבוצה), אבל מקור במועדון מסר כי המטרות המרכזיות של פורטלנד הנן להאריך את חוזהו של לה מרקוס אולדריג', ולשדרג את הספסל.

מקור אחר דיווח כי פול ג'ורג' ודיוויד ווסט, הפורוורדים הפותחים של הקבוצה, "בלתי נגיעים" מבחינת טרייד, אבל לא הוזכרו הגבלות על כל שחקן אחר של הקבוצה-כזכור, גארדי אינדיאנה בעונה האחרונה, אוון טרנר ולאנס סטפנסון, כיום שחקנים חופשיים. בעונה האחרונה, היברט קלע 10.8 נק' עם 6.6 ריב' ו-2.2 חס' לערב, אבל מחזיק בריבאונד רייט (אחוז הריבאונדים שלקח מסך כל הריב' האפשריים) של 12.5% בלבד.

*

ניו יורק: הקבוצה הציעה לסקורר כרמלו אנטוני חוזה מקסימום, בשווי 129 מיליון דולר ל-5 שנים, יותר מכל קבוצה אחרת. השחקן שיחק בניקס מ-2011 עד העונה האחרונה, בה קלע 27.4 נק' עם 8.1 ריב' למשחק. מקורות מהמועדון מדווחים כי הצוות הניהולי של המועדון, ברשות פיל ג'קסון, מודאג בעיקר מהלייקרס, שהותירו 'רושם רב' על השחקן. ראוי לציין כי כרמלו לא חתם באף קבוצה עד עכשיו, למרות דיווחים שקריים שמסתובבים באינטרנט.

*

דאלאס: הקבוצה רוצה להשאיר את וינס קרטר ושון מריון לעונה הבאה, אבל כתבים שמסקרים הקבוצה אומרים כי רוב הסיכויים כרגע לטובת השארת קרטר, מאשר השארת מריון. הקבוצה לא חתמה על חוזה אם אף אחד מהם, אבל קיים סיכוי שתחתום על חוזה עם וינסנטי בימים הקרובים. קרטר קלע 11.9 נק' לערב ב-25 דקות, בעונה האחרונה.

*

טורונטו: הראפטורס החתימו את פטריק פטרסון על חוזה תלת שנתי בשווי 18 מיליון דולר. פטרסון, הבחירה ה-14 בדראפט 2010, משחק בראפטורס מאמצע העונה, וב-48 משחקים עם הקבוצה קלע 8.5 נק' למשחק, עם 5.3 ריב' לערב.

*

מילווקי: הקבוצה מעוניינת בג'רמי לין, אבל לא מוכנה לשלם לגארד הטיוואני 15 מיליון דולר בעונה הבאה, למרות שהם יחשבו רק 8.3 מיליון מתחת לגג השכר. מלבדם, גם הסבנטי סיקסרס הביעו עניין בשחקן.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 98 תגובות

  1. אין ספק שזה יתחיל את הבלאגן בכל הליגה !
    מיאמי תתחיל לפעול … לברון יחליט .
    לייקרס וניקס ישלימו את הסגל יחד עם מלו …
    הקבוצה שלא תתחיל ללכת חזק על אחרים !

  2. האחד, טת הפיצוי מקבלים אינדיאנה עקב ספיגת החוזה של נאש.
    וגאסול פחות מתאים להרכב(במידה ואנטוני בא) מאשר היברט.
    גם היברט יותר צעיר מגאסול. שנישארו לו גג 3 שנים ביכולת טובה, לעומת היברט שיש לו כמעט עשור.

  3. בלה בלה בלה בלה דדי מה אתה מצפה שהוא יצייץ? שקובי שייך למחלקה הגריאטרית? אל תהיה תמים… גם אם קובי היה מנצח באחד על אחד את כספי היית קורא את אותו הדבר…

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  4. פארמר אחלה בק אפ לפוינט בקליפרס. נובאק ליוטה? געגועים לקורבר. בלאט יאמן את לברון? את זה אני רוצה לראות.
    יהיה נחמד אגב אם העדכון שחקנים חופשיים יגלוש גם קצת לאירוםה בסוף כל כתבה… ועוד דבר : הבולס מתכוונים להחתים את מירוטיץ עליו יש להם זכויות מלפני כמה שנים.
    עוד ידיעה: הנבחרת תרשום שלושה מתאזרחים למוקדמות הקיץ, טיוס פישר וגייק כהן, כאשר כל משחק מותר לשתף רק אחד. לנדסברג לא בתכניות כי על העמדה שלו יש כבר מספיק ישראלים וחסר נפח בצבע.
    עד כאן 🙂

  5. בוש מתפתה ל96 מ' לארבע שנים שהציעו לו יוסטון, אבל מחכה לראות מה יעשה לברון.
    אם בוש הולך ליוסטון מתפנה שכר למלו.

    מישהו מוכן כבר לקבל החלטה בבית הזה??

    1. נראה לי שזאת הייתה המטרה של לברון מהתחלה,להעיף את בוש מהמשוואה ואז הוא גם יקבל חוזה מקסימום וגם מתפנה הרבה מקום להחתמות משמעותיות.זה האמת יסביר לי כמה דברים למשל למה הוא הכריז שהוא יוצא מהחוזה? למה הוא מבקש חוזה מקסימום(בכך הוא רמז לבוש שאם גם הוא חותם אז אין מקום לאף החתמה אחרת) וזה גם מסביר למה הוא יצא בהצהרה לבד ללא שיתוף וייד ובוש

    2. אם בוש הולך מיאמי חייבת כוח אמיתי בצבע. מלו לא ימלא את החור הזה, ובנוסף הוא יסתום להם את התקרה וימנע מהם להביא סנטר או פאוורפורד נורמלי.

  6. מה מפחיד היברט? להזכיר לך איך הוא נראה בחצי שנה האחרונה,מה עוד שאם באינדיאנה הוא לא עמד בלחץ נראה לך שבלייקרס הוא יוכל לעמוד בלחץ?,מבט אחד מקובי והוא נעלם ל3 שנים

  7. ברור שזה הימור, אסור לשכוח שבחצי הראשון של העונה הוא היה מטורף הגנתית, שזה בדיוק מה שהלייקרב צריכים.
    השאלה היא מי תביא במקום בסנטר? עם גאסול זה יהיה בזיון הגנתית.

  8. הקליפרס מתחילים להפחיד אותי לקראת העונה הבאה. גם האוס וגם פארמר. כבר השנה היה להם אחד הספסלים הטובים, ושנה הבאה הוא יהיה עוד יותר מפחיד. העיקר שפרסטי יושב ומגרבץ כל היום. תעשה כבר משהו!!!

      1. אני מניח שבתור אוהד קליפרס אז הפסימיות טבועה בך 🙂 גם ללא דנג/אריזה יש בהחלט מה לבנות,קבוצה שיש לה את כריס פול גריפין,ג'ורדןףרידיק ועוד ועוד,צריכה ללכת עד הסוף בכל מצב.
        דרך אגב זה לא סותר שגם אני לא הכי מבין אותם כי כל ההחתמות האלה מועלות אין ספק אבל מה שהם היו חייבים לעשות קודם כל זה לנסות להחתים אחד מהשניים שציינת

        1. הם חייבים שיפור בעמדה 3. סטופר הגנתי שיידע לעצור את הלברונים והכרמלו של הליגה (סטייל קוואי לנארד).
          בסופו של דבר לא חושב שהאוז ופארמר שיפור גדול מבייבי דייויס וקוליסון.
          לא כזה שיספיק לעשות את ההבדל.

  9. עוד מישהו כאן חושב שמיאמי צריכים להחתים את ג'יימס אניס? הוא היה שחקן מצוין גם בשנה שעברה, והיתה לו הופעה מדהימה אתמול בליגת הקיץ. האמת, הוא סוג של דוראנט לעניים לפי איך שהוא צלף אתמול מהשלוש. למה מיאמי לא מחתימים אותו על איזה מיליון לעונה??

  10. הקליפרס בחרו בצורה רעה מאוד בדראפט האחרון ודווקא באיזור הבחירה שלהם חיכו לא מעט שחקנים שמסוגלים לעשות את ההגנה בעמדה 3.
    לקחו את ווילקוקס מוושינגטון בבחירה 28 שהוא בדיוק אותו טייפ של בולוק ובטוח שחקן פחות טוב מ-8-9 שעוד היו על הלוח.

    שלא נדבר על זה שהיו המון SF שהיה שווה לבחור בבחירה הזאת- גלן רובינסון ג'וניור, אירלי, מקדניאלס, ניק ג'ונסון שיוסטון חטפה בבחירה 42!, ג'רמי גראנט מסיריקיוז שפילי בחרה בבחירה 39!,

    1. לא מכיר שחקנים בדראפט טוב מספיק ולכן אשמח לתשובה.
      יכול להיות שהם בחרו בו כדי לעשות טרייד על קרופורד כדי לפנות מקום בשכר?
      ערב הדראפט הייתה את השמועה המיותרת של ג'ורדן וקרופורד תמורת לברון…

    2. צודק ממש לא ברור הבחירה של הקליפרס .. אותו דבר לגבי אוקלהומה הבחירה הראשונה הייתה נכונה ובחירה השנייה היו צריכים ללכת על רובינסון ..

  11. אגב עוד פרוספקט מעניין מאוד שבכלל לא נבחר בדראפט זה ג'יימס מקאדו מנורת' קרוליינה.

    הוא בקבוצת הגיל של אנטוני דיוויס ושות'. בתיכונים הוא היה אחד מהאול אמריקן הכי מדוברים(במקדונלדס אול אמריקן הוא אפילו לקח MVP). בנורת' קרוליינה נתן קריירה סולידית, העונה 14 נק' עם כמעט 7 ריבאונדים.
    פעמיים ברצף חמישייה שנייה בACC.
    הוא גבוה- 9'6, 230 פאונד, אידיאלי לSF בטח במחיר של רוקי.
    אף אחת לא בחרה בו והוא משחק בסאמר ליג עם גולדן סטייט.

  12. כל כך מעצבן דל דאמפ וההחלטות הגרועות שלו שנה שעברה הטרייד שריסק תבניה של הקבוצה ,השנה במקום לקחת את מקדאנילס בטרייד עם פילי הוא הביא את סמית שהוא מצויין אבל יותר דחןף סמול פורווד .. עסקת אסיק טובה אבל סותמת לגמרי את התקרה , יש מצב שהיו צריכים לנסות להשיג סנטר בטרייד תמורת גורדון היברט/מגיי/צנדלר .. חייב לפנות מקום אפילו הייתי שולח את הולדי תמורת רכז צעיר יותר בחוזה רוקי העיקר לפנות מקום..
    כבר אמרתי עוד בטרייד שניו אורלנס יצטערו על הטרייד נואל עוד יהיה אולסטאר ..

  13. נואל פשוט נראה אדיר בליגת קיץ.
    כאילו מעולם לא עבר פציעות ACL, כל כך קפיצי.
    עכשיו רק צריך לבחון את הכושר שלו לאורך עונה. אם הוא חוזר בערך כמו שבלייק חזר מעונה בחוץ אז פילי פשוט שיחקה אותה.

    לדעתי הוא יוכל להתפתח לPF הגנתי מהסוג של גארנט למרות שבקנטאקי שיחק C פר אקסלנס.

  14. אני לא מבין את יוסטון- אם מציעים לבוש חוזה מקסימום למה לא להציע למונרו 16 לשנה? הוא בדיוק יושב על המשבצת שיוסטון צריכים. מכונת דאבל דאבל, קשוח ולא רך כמו בוש והכי חשוב- בן 24.
    ועוד ישאר כסף לבנות ספסל נורמלי
    לא ברור הדבר הזה, מקווה שזה לא אמיתי

    1. איך שזה נראה זה פשוט מורי "מאוהב" במונח כוכבים ומנסה בכל כוח להנחית שם מפוצץ ביוסטון,מאחר שלברון וכרמלו מסרבים הוא הולך על השם הכי "סקסי"(עאלק) שנשאר וזה בוש

    2. כי מונרו ממש לא שווה 16.

      ובוש(גם כן לא שווה מקסימום) אבל מתאים הרבה יותר לשחק ליד האוורד בכל הריווחים שמקהיל מנסה להשיג.
      אם יש משהו שבוש עושה ממש טוב זה לנצל מבטים פנויים ולקלוע, כולל שלשות.

    1. לייקרס יוצאת מופסדת פה. מה אתה אומר שבוסטון יוסיפו לעסקה את סאלינג'ר ואינדיאנה יוסיפו את ווסט כדי שהטרייד יהיה מאוזן יותר?

    2. הלייקרס הייתה שוקלת משהו כזה רק אם אינדיאנה מקבלת גם את נאש ואת רונדו לא צריך.
      אפשר להשיג את אייזהה על מחיר של 7-8 מיליון לעונה.

      ואינדיאנה כבר הודיעה שאת ווסט הם לא מעבירים.

  15. מתחילה עונת המלפפונים ואני נזכר מחדש למה אני שונא חלק גדול מאוהדי הלייקרס. טריידים מגוחכים ולא מאוזנים.
    שיהיה לכם בהצלחה עם עוד פרוייקט גלאקטיקוס כושל. אין סיכוי שכרמלו קובי וגאסול ירכיבו משהוא ביחד שיצליח לאיים על האליפות.

    1. הקטע היותר מצחיק(ומעצבן). שלפעמים הם מתקיימים. כמובן רק ללייקרס.
      גאסול תמורת קוואמי בראון ובחירה סיבוב שני….

      1. היי אל תלכלך כשמסתכלים על הטרייד של גאסול אמנם בזמנו זה נראה כמו אחד הטריידים הכי לא הוגנים אבל בראיה לאחור ממפיס ממש לא הפסידו בטרייד הזה וקיבלו בטח יותר מאשר מינוסוטה קיבלו על גארנט

          1. בטח שיש לזה קשר לטרייד.

            הלייקרס בחרו במארק גאסול ב2007 וב2008 העבירו את הזכויות עליו לממפיס.

            ולא מה שאתה חושב.

  16. 96 מיליון לבוש? הוא שווה אולי חצי. תסריט אופטימי לשנה הבאה: מלו ולברון במדי מיאמי חוטפים בראש בגמר מהספרס. מישהו יכול להסביר לי למה הקליפרס לא השאירו את קוליסון?

    1. קוליסון רצה יותר כסף (וקיבל 16 מיל' ל-3 שנים).
      הקליפרס הביאו לאותה משבצת את פארמר (4.2 מיל' לשנתיים).
      קליפרס לא יכלו לשלם לקוליסון כזה מחיר.

      1. קוליסון רצה כסף ותפקיד של פותח.
        סקרמנטו רוצים לחסוך על העמדה הזאת בשביל להיות קלילים יותר לקיץ הבא.

        אז במקום להאריך את החוזה של אייזהה על 6-7 מיליון לעונה הם נתנו 16 מיליון לקוליסון, הודיעו לאייזהה שהם מייעדים לו תפקיד של שחקן 6(וברור לגמרי שהוא טוב מקוליסון) במטרה שיבין שהם לא רוצים אותו ולא הולכים להשוות כל הצעה עליו.

        אומנם נראה כמו מהלך מטופש אבל יש בזה הגיון מסוים.
        PG זו העמדה הכי צפופה בליגה, אם אתה יכול לחסוך לעצמך כסף ולהסתער בקיץ אחר על עמדות הרבה יותר נחוצות אז שווה לך לעשות את זה גם במחיר שאתה מבין איזה PG לייט יותר.

  17. סקרמנטו לא ברורה שבחרה בסטקאוס גם ככה יש לה את מקלמור.. צריכה להעביר אחד מהם ולהביא רכז אמיתי טריד עם בוסטון על סמרט יעשה להם סדר בבלגן גם רונדו יהיה מצויין ושינסו לגנוב בעסקה את סולינגר..

    1. כתבתי על סטאוסקאס שאני לא פוסל שאחרי עונה או 2 הוא הופך לPG פר אקסלנס בNBA מהסוג של קארי למרות שכולם מקטלגים אותו כצלף וSG.

      לדעתי זה גם מה שסקרמנטו ראו כשבחרו אותו.
      העונה במישיגן הוא הוכיח שהוא בדיוק כזה.

      ואם זה לא יעבוד אז כמובן שיהיה להם אופציה אולי למשוך את רונדו כשזה יהיה FA.

  18. די ברור שאם מלו חותם בלייקרס זה לא יגמר בזה.

    יגיע עוד צלע שלישית(בנוסף לחתימה אפשרית של גאסול על חוזה נמוך).

    הדיבורים הכבדים ולא סתם הם על אייזהה תומאס ואני מאוד אוהב את זה.
    PG זו העמדה הכי מפוצצת בליגה, לא שווה לשבור את הבנק כדי להשיג PG טוב.

    מה גם שאין היום הבדלים ניכרים בין PG בליגה.
    אייזהה במחיר של 6-8 מיליון לעונה(שסקרמנטו כבר משחררת ידיעות שלא יתנו לו יותר מזה והם גם מייעדים לקוליסון תפקיד של פותח) הוא מקום 4 בין כל הPG בליגה מבחינת PER.
    גם הTRUE SHOOTING האחוז שלו זה 57, גבוה מאוד מבין הPG וקרוב מאוד לזה של כריס פול למשל.
    רכז טוב מאוד בליגה שרק ילך וישתפר, במחיר של 6-8 מיליון הוא האופציה הכי טובה לחיזוק(אהה והוא גם גדל בבית של חולי לייקרס אמיתיים, אבא שלו אוהד שרוף) לעמדה הזאת בקיץ.
    האופציות האחרות הן ג'אמיר, מו וויל, די ג'יי אגוסטין ורמון סשנס, כולם פחות טובים ממנו.

  19. גם אני מאוד רוצה אותו !!!! אם הוא יגיע האפילו 5 נשמע לי הגיוני זה יהיה מעולה … השני שלי זה אוגוסטין …

    1. ראיתי טוויטים ש-5 הם אמרו שישוו, אם אפשר להשיג אותו ב-5 לעונה אז אדרבא(הם גם רוצים לדחוף לו אופציות) אבל לא נראה הגיוני, בכל זאת הבחור נתן חתיכת עונה אישית מרשימה.

      מאגוסטין אני לא מתלהב. שיחק נהדר בשביל החוזה בקבוצה ללא PG הוא לא בלבל הזה ולעולם לא יהיה קרוב. זה סוג של להתפשר ועם אגוסטין זו פשרה שכנראה תעלה בסביבות ה-20 מיליון דולר, עדיף להשאר עם מארשל לעוד עונה ששווה 915 אלף דולר.

  20. במקום הלייקרס הייתי שוקל לשלוח את נאש לדטרויט תמורת גנקיס וככה לא להתחייב להרבה שנים לרכז ..
    גנקיס עם האנשים הנכונים יכול להיות מצויין

    1. הוא תפקד העונה נהדר כפויינט פותח, היה באמת בטופ של הPG בליגה כמעט בכל קטגוריה רצינית(כולל גם בנק' ברבע האחרון, כמעט חצי עונה הוא הוביל את הליגה בזה ואף אחד לא דיבר על זה).

  21. למה אין דיבור על ווייד לבולס? ב2010 הדיבור היה חזק מאוד ובמחיר הנוכחי זה יכול להיות נוח מאוד איצו ועם באטלר בכנפיים.
    ועוד יישאר מספיק כסף כדי להביא עוד שחקן כנף! אולי.. טרבור אריזה שכל כך מתאים לשיטה?

    1. לא חסר להם שחקנים עם בעיות בברכיים, אתה רוצה להוסיף להם את וויד? אני אומר אם כבר אז כבר אם הם מביאים את וויד שיביאו גם את אריק גורדון ואנדרו ביינום.

  22. איסייה תומאס,קובי,כרמלו,רנדל גאסול.
    נישמע מפחיד? תסתכלו על זה בצד ההגנתי.
    אין פה שחקן אחד שיכול לשחק הגנה.
    אני כן רוצה את תומאס, אבל אין ברירה , אם כרמלו בא, פאו צריך ללכת.
    .

  23. הלב נקרע…

    מצד אחד רוצה לראות את קובי עם טבעת אחרונה, וזה אומר להביא את מלו ויש סיכוי לזכות בשנתיים הקרובות.

    מצד שני אם מביאים את מלו קשה לי לראות איך דוראנט נוחת בלייקרס עוד שנתיים. ואני ממש רוצה לראות את דוראנט בלייקרס. ומבחינת הקבוצה זה יהיה טוב יותר לחכות לפרנצ'ייז פלייר אמיתי ושחקן מושלם יותר כמו KD ולא איזה מלו (עם כל הכבוד…).

      1. לא רוצה להעליב, אבל כדאי שתכניס קצת השכלה לראש שלך ותלמד טוב יותר את השפה שבה אתה מדבר ועל ההבדלים (המאוד דקים, כמעט בלתי מורגשים) שבין הביטוי "הלב נקרע" לבין הביטוי "הלב נפגע" לפני שאתה אומר משהו.

        סה"כ אנשים אמורים להבין מה שאתה אומר כשאתה מדבר איתם…

        אם אתה מתחת לגיל 14, ראה הודעה זאת מבוטלת.

  24. Kobe Bryant shows his value in Carmelo Anthony pitch
    Sam Amick, USA TODAY Sports 1:26 p.m. EDT July 7, 2014

    Kobe Bryant is a closer.

    We've known that for, oh, 18 years now. So yes, this notion of Bryant having former New York Knicks star Carmelo Anthony in his city for days on end as his free agency fate hangs in the balance is the equivalent of the Los Angeles Lakers star being handed the ball with a few seconds left and a two-point deficit to overcome. He doesn't make every one of those shots, but there's no one you'd rather have shoot it.

    Yet as the Internet acted like the Internet on Sunday afternoon, with conflicting reports flying around about whether Bryant and Anthony had played pick-up basketball with Minnesota Timberwolves forward Kevin Love at UCLA, the truth about all of this was lost on everyone who wondered if their bro-mance was going to help the Lakers land the second-best star on the market. The Lakers, not Bryant, kept them in this game.

    Say what you will about all the dysfunction that has unfolded in Laker Land in the past few years, but the front office's confusing strategy in the season leading up to all of this is starting to make real sense. Sort of.

    This is not an endorsement of said plan as much as it is an admission of understanding. The ultimate outcome of the Anthony courting will determine how the NBA annals remembers this truly Laker-esque approach, but the question of 'What were they thinking?!' that has run so rampant among the fans of late can, finally, be answered.

    First up, the Bryant extension: Yes, Bryant's two-year, $48.5 million extension that was signed in November is limiting the Lakers' options at the moment. One could argue, as Bill Plaschke of the Los Angeles Times did, that they could bring two superstars of Anthony's caliber to the Lakers if only Bryant's deal wasn't clogging up nearly 40% of the team's projected room under the league's salary cap (estimated at $63.2 million for next season).

    But in this one-of-a-kind world where the Lakers so often operate outside the bounds of the NBA norm, the decision to give 36-year-old Bryant a monstrous deal before he was even back from his devastating Achilles tendon tear (and before he fractured his knee upon his return) sent the strongest of messages to superstars the league over that the Lakers still were the Lakers. Los Angeles is, even with legendary owner Jerry Buss gone, a place where superstars are appreciated to the fullest and where someone like Anthony could expect the same treatment if he decided to help rehabilitate the Lakers' battered brand by coming to town.

    It's a useful part of the pitch at the moment, as Anthony's decision to leave the New York Knicks would cost him the fifth year on a contract. That's a difference of more than $30 million, but the Lakers' history — recently supported yet again by Bryant's deal — might be more than enough to convince Anthony that they wouldn't get cheap on him when he was a free agent again at the age of 34 (or earlier if his contract had opt-outs).

    Conveniently enough for the Lakers, that tact happens to fall in line with the superstar subplot of this latest free agency period. LeBron James is suddenly prioritizing a max deal because, well, the best player on the planet should be given a max deal. After the 2011 lockout in which the owners so clearly got the best of the players in the new collective bargaining agreement, there is growing resentment in the player community about this notion that stars should take pay cuts for the betterment of the team (and, by association, the owners). That doesn't mean Anthony will wind up in purple and gold, but it's a key part of the play that has helped them get to this point.

    Secondly, there's the Pau Gasol component. There was widespread surprise when the Lakers didn't move the four-time All-Star forward at the February trade deadline, but their stubbornness was rooted in the fact that they couldn't secure a first-round pick in return. Casting a Lakers star aside for the mere chance to clear his salary would have cut right at the heart of what they were planning to sell this summer, so he remained.

    Yet again, that may prove to be a fortuitous turn of events. Gasol now is considered a key part of this equation, as the prospect of him possibly re-signing to join the Anthony-Bryant Lakers that would likely have been impossible if he had been traded is now very real.

    Last but certainly not least, there's the much-discussed decision to hold off on hiring a new head coach so as to keep that component fluid during free agency as well.

    None of this means Anthony is about to become part of Lakers Lore, as the smart money still rests with him re-signing with the Knicks. There's a popular theory that the Lakers are being used as leverage here, perhaps to convince Knicks president Phil Jackson to cooperate in a sign-and-trade with the Chicago Bulls if he has decided to go that direction.

    Still, the Lakers went from long shots at the start of the 'Melo Mania to playing a fascinating role at the end. And if Bryant is somehow able to hit the game-winner like he has so many times before, the work done by general manager Mitch Kupchak and sibling owners Jim and Jeanie Buss to get them to this point shouldn't be forgotten.

  25. גם גריינג'ר במיאמי בסכום של פארמר.

    זה כנראה אומר שזה סוף החיזוק לקבוצה והם ישארו מעל לתקרת השכר ויקוו שלברון ובוש נשארים.

  26. בקיצור – זה הסוף לחלומות על כרמלו למיאמי, לאורי או דנג.

    לא יהיו קיצוצים בשכר 3 הגדולים, ולא יהיה יותר מקום להביא אף שחקן משמעותי אלא אם כן מישהו יסכים לחתום עבור המינימום, או בטרייד תמורת קול או צ'אלמרס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט