ספורטלנד – ברוקלין מינוס: סיקור מהאולם / א. מנור

ספורטלנד – ברוקלין מינוס: סיקור מהאולם / א. מנור

הברוקלין נטס הגיעו למודה באמצעה של סופת קרח קשה באיזור אבל דווקא זכו לקבלת פנים חמה וסל ניצחון בשנייה האחרונה של אנפרני סיימונס. ג'רמי גראנט הצטיין עם 30 נקודות, מלקולם ברוגדון תרם 16/5/6 . לנטס ברידג'ס 21 ודינוודי 19 אבל הם חסרו סל אחד בסוף וסופרים הפסד שני לבלייזרס העונה. סל הניצחון בסרטון:

שתי הקבוצות (וגם השופטים) הציגו משחק חלש ואיטי מאוד , שהיה צמוד מאוד ברובו. הקבוצות שיחקו לאט , זרקו בסוף שעון וכמעט לא לקחו ריבאונד התקפה או ניסו לרוץ. הבלייזרס הובילו ברוב החצי הראשון אבל לא ברחו והנטס פתחו יתרון 9 בתחילת הרבע האחרון . גראנט חזר והשתלט על הרחבה ובסוף סיימונס השאיר את הנצחון בבית. הבלייזרס "משתפרים": למאזן 11-29 והנטס יורדים ל-16-25. האווירה בחדר ההלבשה בסוף הייתה קלילה :

בסוף גם עשה תצוגת תכלית

פגשתי באצטדיון גם את ג'אראי גראנט, אחיו הגדול של ג'רמי ושחקן עבר של הפועל חולון ומכבי חיפה. הוא סיים עכשיו עונה במקסיקו ומחכה למשהו טוב מאירופה. "סקופ בלעדי": הוא אמר שהפועל תל-אביב פנתה אליו בשבוע האחרון אבל הוא עוד רוצה קצת חופש לפני שמתחייב לקבוצה הבאה. כבר לא ילד (35), יש לו זכרונות טובים מאוד מישראל והיה שמח מאוד לחזור. דיברנו וצחקנו על איך אחיו הוא בעל חוזה מולטי מליונים אבל את הטיול-כדורסל שהוא עושה כבר חמש עשרה שנה, החוויות וראיית העולם אי אפשר לקנות בכסף: ג'אראי שיחק באוסטרליה-איטליה-ישראל(2)-לטביה-ליטא(2)-רומניה-וונצואלה-צרפת-גרמניה-בחריין-יוון(2)-מקסיקו ואוקראינה.

בינונטס

הברוקלין נטס הוא מועדון שעוד מלקק את הפצעים מתקופת הכניעה של הבעלות וההנהלה לגחמות של דוראנט-קיירי והארדן. זאת קבוצה בלי כוכבים אמיתיים (סליחה מיקאל ברידג'ס אבל אל תבנה על זימון לאולסטאר) שסוג של בנוייה לרוחב , בלי נכסים משמעותיים , בלי עתיד וחלום. אני מניח שהם ינסו להעביר שחקנים תמורת בחירות דראפט בעתיד הקרוב: שחקנים כמו ברידג'ס,פיני-סמית', דינוודי,רויס אוניל,לוני ווקר,קאם תומאס וניק קלארקסון הם שחקנים לגיטימיים שיכולים לתרום לקבוצות אחרות בעלות צרכים עכשוויים. הקבוצה תקועה עם הגב/חשק של בן סימונס ( עשה חימום וזריקות לפני המשחק אבל לא שיחק) וחייבת ללכת לירידה למטרת עלייה.

רויס אוניל קלע סל נצחון פה בשנה שעברה בהארכה. הפעם הסתפק בשתי נקודות שלא עזרו.
בשבוע האחרון יש סופת שלגים קשה והכל קפוא. מעלות צנחו למינוס תשע,עצים רבים נפלו ואלפי אנשים נתקעו בלי חשמל שעות וימים. גם האוטובוס של האורחים החליק בחנייה וצוות החילוץ החטיבתי הגיע למשוך אותו לפני שיגרם עוד נזק.

שחקני הבלייזרס הגיעו בהסעות מיוחדות של רכבי 4X4 אבל דיאנדרה אייטון ( חוזר מפציעה אחרי שלושה שבועות) לא הצליח לצאת מהבית בשל הקרח והחמיץ את המשחק. הקבוצה חזרה ממסע משחקים ארוך ( שבעה משחקי חוץ רצופים מול קבוצות טובות ) שבו ניצחה רק את ברוקלין אחרי הארכה. הקבוצה לא מנצחת הרבה, לא בעלת חיבור וסובלת מפציעות כל העונה, בשילוב עם אי הצורך בנצחונות העונה ושיפור מקומות לקראת הדראפט. הנחת העבודה היא שיש תהליך בנייה שייקח כמה שנים. צ'אנסי , סביר להניח, לא יפוטר בנתיים וישרוד עד הקיץ (יש לו חוזה לעוד עונה אחרי זה אבל לא היתי בונה על זה ).

למה סתם לחמם ? כוחנו באחדותנו.

האוהדים שרגילים לקבוצות יחסית מנצחות בעידני הברנדון רוי-למרקוס אולדריג' ודמיאן לילארד מאוד מתוסכלים מהמצב אבל מבינים שאין ברירה אלא להיות סבלניים. בעיקר סביב סקוט הנדרסון (כתבה ספציפית בקרוב) , שיידון שארפ והצעירים המשלימים ג'בארי וולקר,טומאני קאמארה וקריס מארי. בין העיתונאים בסוף ( כל השלושה שהגיעו ) הייתה תמימות דעים שהמועדון יעשה מהלך עד הדד ליין, כאשר הסבירות הגבוהה היא שמלקולם ברוגדון יעבור. ( כי יש קבוצות שיתנו עבורו בחירת סיבוב ראשון אחת לפחות). נמתין ונראה.

!!!BRING THEM ALL HOME NOWֱֱֱ
טומאני קאמארה (איך?) – הרוקי הבלגי המפתיע של הבלייזרס רואה כדור דרך הרשת בחימום.

מחווה לאהוד ולחיילים.

ביחד ננצח ( או נתקדם בדאפט ).

לפוסט הזה יש 6 תגובות

    1. Ant או Ant-Man זה כינוי שדבק בו מגיל צעיר . אבל אדוארדס גם יותר טוב ממנו וגם באמת קוראים לו אנתוני ולא אנפרני (ע"ש הארדאווי) ולכן לצערי אז הוא מקבל זכות קדימה על השם. הוא שחקן נהדר שמוביל את הליגה בנתונים של קלאצ' העונה ( פספס חודש וחצי בהתחלה בגלל פציעה באצבע). והוא מתקדם.

  1. האמת הופתעתי.הכתבה היא הרבה יותר מסתם סיקור משחק.יש פה הבעת דעות אישיות שהיו סופר מענינות, די הסכמתי לרובן.פורטלנד בנתה קבוצה תחרותית אייטון , ברוגדון, סקוט, גראנט זה לא חומר להפסדים. כפי שציינת המון פציעות שיבשו להם את התכנית.
    ברוקלין יש להם המון נכסים לתת תמורת כוכב. אבל איפה מוצאים כוכב פנוי? זה לא נופל מהעצים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט