חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 6/רועי ויינברג

דאלאס: המאבריקס החתימו מחדש את גארד הקבוצה בעונה האחרונה, דווין האריס. לפי הדיווחים, החוזה יתפרס על שלוש שנים, ותהיה אופציית הארכת החוזה לשנה הרביעית, עדיין לא ידוע האם תהיה אופציית שחקן (כלומר, האריס יבחר האם יאריך חוזהו), או אופציית קבוצה (סוגיית הארכת החוזה תהיה תלוייה בדאלאס). בעונה האחרונה, האריס קלע 7.9 נק' עם 4.5 אס' למשחק.

הקבוצה רוצה להחתים את גארד פורטלנד בעונה האחרונה, מו וויליאמס. בעונה האחרונה, וויליאמס קלע 9.1 נק' למשחק ב-25 דקות לערב.

מלבד וויליאמס, המועדון מעוניין להוסיף את גורדון היווארד לשורותיו. השחקן הוא שחקן חופשי מוגבל, והמאבריקס יצטרכו להציע לא מעט כסף להיווארד כדי להחתימו, על מנת אי-השוואת החוזה מצד הג'אז. בעונה האחרונה, היווארד קלע 16.2 נק' עם 5.1 ריב' ו-5.2 אס'.

*

דנבר: גארד הגריזליס בעונה האחרונה, מייק מילר, צפוי לבקר את המועדון והעיר ביומיים הקרובים. שמועות אומרות כי הוא מעוניין להמשיך בממפיס, אך רוצה חוזה ארוך טווח בקבוצה בה יחתום.

*

מיאמי: נציגי הקבוצה, ביניהם פט ריילי, מנג'ר המועדון, ואריק ספולסטרה, המאמן, יטוסו ללוס אנג'לס כדי לדון עם פאו גאסול בקשר לחתימה אפשרית של השחקן במיאמי. מנגד, יש תחרות רבה על הסנטר, שנפגש עם קווין דוראנט וראסל ווסטברוק מאוקלהומה סיטי, ושוקל האפשרות לעבור לשם, למרות העובדה שיאלץ לחתום על חוזה של 5 מיליון דולר בלבד. קבוצתו של השחקן, שקלע 19.9 נק' עם 11 ריב' למשחק בעונה האחרונה, הלייקרס, יכולה לשלם לשחקן יותר מכל אחד אחר, ובמידה וכרמלו אנטוני יחתום במדיה, גאסול צפוי להמשיך בסטייפלס סנטר.

זאת ועוד, נשיא המועדון, פט ריילי, נפגש עם הסמול פורוורד לואל דנג, והציע לו חוזה בקבוצה. לדנג צפויות להיות פגישות עם מנהלי קבוצות בשבוע הבא, ביניהן, כנראה, אטלנטה, דאלאס והלייקרס, ולא ידוע האם יפגש שנית עם ריילי ומיאמי.

כריס בוש רוצה לחתום על חוזה של 90 מיליון דולר, לפחות, ל-5 שנים. במידה ולברון ג'יימס יחתום מחדש במיאמי, הוא מוכן לחתום על חוזה מופחת כדי להשאר בקבוצה. במידה והטריו של מיאמי (ג'יימס, בוש, ודווין וויד), יתפרק, המאבריקס והרוקטס רוצות להחתים השחקן. בוש מעוניין לשחק בשתי הקבוצות, על סמך השמועות, שטענו כי בוש אינו יודע לאן ג'יימס ילך, נכון לעכשיו.

בנוסף, קליבלנד של דיוויד בלאט מעוניינת בשחקן, במידה ולברון יחתום במועדון, וייתכן שתבצע מספר טריידים כדי לפנות לו מקום בגג השכר, ומקור במועדון מדווח כי כל שחקן מלבד קיירי אירווינג, אנדרסון וז'אראו, טריסטן תומפסון ואנדרו וויגינס, יכול לעבור תמורת המחיר המתאים.

*

ניו יורק: דיווחים טוענים כי הקבוצה נמצאת בצמרת הרשימה של שחקנה בעונה האחרונה, האול-סטאר כרמלו אנטוני, שכרגע שחקן חופשי. מלבד הניקס, גם הלייקרס נמצאת בראש הרשימה של השחקן, ורוב הסיכויים, נכון לעת כתיבת שורות אלה, הנם שיחתום באחת מהקבוצות האלו. מקורות אמרו כי הלייקרס הותירו רושם חזק על השחקן, והציעו לו חוזה מקסימום, 97 מיליון דולר ל-4 שנים. מנגד, הניקס יכולה להציע לו 129 מיליון דולר ל-5 שנים. למרות זאת, כרמלו אנטוני מעוניין לשתף פעולה עם קובי בראיינט, שחקן הלייקרס, מה שמשפר סיכויי המועדון.

*

פילדלפיה: הקבוצה מוכנה לקחת את גארד יוסטון רוקטס בעונה האחרונה, ג'רמי לין, בהנחה שהרוקטס יוסיפו עוד שחקנים עמו בטרייד פוטנציאלי. לין צפוי להרוויח 15 מיליון דולר בעונה הבאה, אבל רק 8 מיליון יספרו מתחת לגג השכר, עקב סעיף בחוזהו. היחסים הקרובים בין מנג'ר פילדלפיה, סם הינקי, למקבילו ביוסטון, דריל מוריי, עשויים להשפיע לטובה על סיכויי טרייד כזה או אחר.

הרוקטס צפויה להגיש הצעת חוזה גדולה לכרמלו אנטוני או כריס בוש, ועקב כך צריכה לפנות מקום מתחת לגג השכר, ולכן מחפשת טרייד על לין. מנגד, הסבנטי סיקסרס ירוויחו גארד של 12.5 נק' ו-4.9 אס' למשחק, ב-28.9 דקות לערב.

*

פניקס: יש סיכוי שסנטר הסאנס בעונה האחרונה, צ'אנינג פריי, יחתום מחדש בקבוצה. פריי ניצל אופציית יציאה מוקדמת מחוזהו, ויתכן שיחתום מחדש בקבוצה, בין היתר עקב כך שקבוצות שהיו מעוניינות בשחקן (וושינגטון, פורטלנד), מילו את סך המשכורות בחוזים אחרים, ואין להם מספיק כסף להחתימו. פריי קלע 11.1 נק' עם 5.1 ריב' למשחק בעונה האחרונה.

*

ניו אורלינס: הפליקינס מעוניינת להוסיף גארד אורלנדו בעונת 2013/14, ג'מיר נלסון, לשורותיה. בנוסף, הקבוצה מעוניינת ברכז יוסטון, טרוי דניאלס. דניאלס שחקן חופשי מוגבל, דבר האומר כי יוסטון תוכל להשוות כל הצעה עליו. לעומת זאת, נלסון שחקן חופשי בלתי מוגבל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. דניאלס תותח אמיתי. יהיה רווח גדול לכל קבוצה.
    לא מבין למה המאבס החתימו את האריס הבינוני. אני הייתי מנסה להחתים את בלדסו על חוזה מקסימום, ובעזרתו למשוך את מלו.

  2. חבל שאני עסוק בטיולים ברחבי ארה"ב במקום לראות את הסאמר ליג-
    ניק ג'ונסון איז דה מאן!!
    אין לי אינטרנט מספיק חזק להעלות את הלינק לדאנק שלו היום אבל למי שיש שיחפש. אני אוהב את הילד הזה.
    אם כרמלו או לברון או בוש לא יגיעו (והם לא..) אז לא יפטרו מלין בכזאת קלות, בטח לא תמורת מה שפילי מבקשים.
    ויוסטון ישוו כל הצעה לטרוי דניאלס, שנה הבאה הוא יהיה שווה הרבה יותר.

  3. אני עדיין חושב שניו אורלינס חייבת להעיף את גורדון בטרייד יוסטון יכלו לתת את אסיק ליו ובחירות דראפט בתמורתו במקום לתת את אסיק בבשביל נזיד עדשים .

    פילדלפיה לא צריכה עוד רכז בטח שלא את לין, במקומם הייתי לוקח מהקפילרס את בארנס או דאדלי משום שהקליפרס חייבים להפטר מחוזים והם עד רוצים את פירס.

    אם אוקלוהומה יצליחו להביא את גאסול ולהעיף את פרקינס אז הם מועמדים מספר 1 לאליפות

    1. הסיבה היחידה לפחות לפי מה שאומרים שפילדלפיה תעשה את הטרייד הזה,היא כי הינקי הוא מעריץ של מורי ופשוט יעשה לו טובה

  4. יש דיווח ב ESPN שכרמלו הולך לבחור בלייקרס
    אין לי שום ערובות לכך אך המהלך עשוי להשאיר את גאסול בקבוצה ויחד עם קובי ורנדל
    כנראה שלוס אנג'לס לא כפר של מקסיכנים והיא עדין אטרקטיבית

    1. הדיווח האחרון שאני ראיתי אומר שהתחושה בניו יורק היא שהלייקרס הם התחרות העיקרית לניקס כרגע מבחינת הסיכוי להחתמה שלו.
      החלטה צפויה היום.

  5. "ריילי היה מאוד משכנע".

    הוא שוב הגיע לפגישה עם החליפה של האיומים, מברגה ופלסטיק נוזלי רותח?

  6. ברור שמה שהכי מתאים זה הבולס אבל..
    תוציאו את דריק רוז מהמשוואה, עדיין זה האופציה המובילה?
    בלי רוז ובלי בוזר ובלי דנג שמזמן לא שם..
    אוגוסטין ממה שהבנתי חופשי.
    מה נשאר לנו? נואה גיסטון וג'ימי באטלר? תוסיפו לזה את מלו ואין עדיין קבוצה לאליפות, למרות תיבודו והכל..
    ועדיין זו לא תהיה הקבוצה שלו, בקושי מספר 2.
    שחקנים חולמים לשחק בלייקרב ובניקס ושם כרגע ההנהלות הכי טובות, בלייקרס מלו גם יבחר ביחד עם קובי את המאמן הבא.
    למרות שהבולס נראית האופציה הלגיטימית, לדעתי היא בעדיפןת האחרונה של מלו. לדעתי יישאר בניקס..

    1. בניקס ההנהלות הכי טובות??? מה הכתובת שלך אני מריץ רשימה של שרינקים קרובים למקום מגוריך.

      בוזר לא פאקטור בבולס. מי שראה אותם העונה מבין עד כמה.
      זה הגיע למצב שיותר מחצי עונה הוא לא משחק ברבע האחרון. זה בטח לא שחקן שצריך לשבת על המשוואה בניסיון לאתגר איזה FA.

      בבולס יש בסיס מצוין. יש כנראה את הסנטר הכי שלם וטוב בליגה, יש כוכב בהתהוות שחוזר מפציעה(והחדשות לגביו דווקא מעודדות מאוד), יש את מירוטיץ' שחוזר והם לקחו גם אחלה בחירת דראפט, בדיוק מה שהיו צריכים. את הקלעי הכי טוב וזמין לעמדה 3.

      תוסיף לזה את תטאג' גיבסון מהספסל, את דאנליבי שאם יעשו למשל את הסאיין אנד טרייד על גאסול הם יוכלו להשאיר אותו.

      יש שם בסיס טוב, יש מאמן שמצליח לגרול לשחקנים שלו לשמור.
      הבעיה הגדולה היחידה אצל תיבודו זה המשטר אימונים והניהול דקות.
      זה אולי הדבר הגדול שירתיע כוכבים.

      השוק של שיקגו הוא ה-3 בגודלו אחרי LA וניו יורק וזה בטח לא משהו שירתיע FA מלהגיע לשם.

      1. כמובן שההנהלה של ניקס מחורבנת וכיוונתי את כל הכוונה לאחד- פיל גקסון. לא יודע איך יהיה בתפקידו החדש, אבל האיש יודע דבר או שתיים בלהביא קבוצב לקליבר של אליפות.
        בוזר היה לא רע בכלל. אני אפילו בטוח שב8 מיליון אפילו היו משאירים אותו בלי לחשוב יותר מדי. דריק רוז? אמנם אחד השחקננם האהובים עלי בקבוצה האהובה עלי אבל כבר שנתיים שאני מחכה בקיץ מתלהב ומתאכזב. הקיץ אני כבר לא מתלהב כי הלב כבר מפחד להשבר שוב. פשוט מקווה לטוב, לא בונה על זה במיוחד

  7. קובי ומלו עם כדור אחד? וחוצ מזה גם קובי וגם רוז גמורים ועדיין עדיף בהרבה שיקגו. לא שאני מת לראות אותו שם, סתם בול הוגר רכרוכי, בכלל לא שווה חוזה מקס.

  8. מה שהלייקרס מקווים להויא לפועל זה הרבה יותר גדול מרק כרמלו, אבל אני מניח שיסתפקו גם בזה אם זה יקרה.
    וגם אם לא – לא אסון גדול. במחיר מקסימום כרמלו הוא השקעה טובה, אבל לא מצויינת.

    וזו לא ידיעה או אפילו שמועה, אבל מראיות נסיבתיות בלבד ששמעתי עליהן יש לי תחושה שסטיב בלייק יחזור לללייקרס – כנראה תמורת האקספשן של 2.6 מיליון שניתנת לקבוצות מתחת לתקרת השכר אחרי שהן מסיימות להחתים שחקנים מתחת לתקרה.

  9. דדי תסביר איך הולכת תקרת הסחר אם עוברים אותה או לא … בבקשה .
    אתה יכול להסביר על לייקרס כדוגמה … אם מחתימים את כרמלו אז כמה נשאר להחתמות ואיך זה הולך אחרי שיעברו את תקרת הסחר .

    1. ההסבר בויקיפדיה פשוט וטוב ויש שם גם על כל מושג כמו ה- MID LEVEL EXCEPTION וכו'
      http://en.wikipedia.org/wiki/NBA_salary_cap

      בקיצור – יש שתי דרגות שנקבעות בהתאם להכנסות של הליגה –
      1. תקרת שכר (כמעט 60 מיליון דולר) – המשמעות שאם לקבוצה יש שחקנים חתומים שסך המשכורות שלהם עומד על 55 מיליון דולר לעונה הקרובה, היא יכולה להציע לשחקן נוסף רק 5 מיליון דולר, כי זה המקום שיש לה מתחת לתקרת השכר. בגלל שיש כל מיני חריגים. למשל, מותר להציע לשחקן שכבר שיחק בקבוצה 3 שנים וסיים חוזה שכר שיעבור את תקרת השכר (נקרא חריג בירד):
      דוגמה (לא אמיתי) – פאו גאסול סיים חוזה בלייקרס אחרי יותר מ-3 שנים , בלייקרס יש שחקנים אחרים שחתומים על 55 מיליון, הלייקרס עדיין יכולים להציע לו 20 מיליון למרות שזה יביא אותם מעל התקרה.
      2. מס מותרות (בערך 71 מיליון) – כאמור, אפשר לחרוג מתקרת השכר, אבל אם עולים מעל לתקרת מס המותרות הקבוצה צריכה לשלם לליגה "קנס" על כל דולר, בחוקים החדשים הקנס הזה יכול בתנאים מסויימים להגיע לפי ארבע ואפילו חמש מהחריגה, למשל, קבוצה שסך השכר שלה הוא 80 מיליון תשלם (בתנאים מסויימים) "קנס" של 25 מיליון דולר כי חרגה 9 מיליון מתקרת השכר.

  10. א.ב. – זה הרבה יותר מורכב ממה שאתה מתאר והדוגמאות שלך לא נכונות.

    למשל, כדי לשמור על הזכות לתת חוזים חדשים וגדולים לשחקני הקבוצה בעונות שעברות בעזרת "חריגת בירד" (מלאה או חלקית שגם זו אבחנה חשובה), יש סכום מסויים (יחסי למשכורת של אותו שחקן בעונה הקודמת) שנחשב כנגד תקרת השכר.
    אז אתה לא יכול סתם להחתים שחקנים בגובה תקרת השכר, ואז להשתמש בחריגת בירד כדי להחתים שחקנים של הקבוצה.
    השחקנים האלה תופסים מקום תחת תקרת השכר – אלא אם כן הם מוחתמים מחדש על חוזי מינימום, או שהקבוצה השתמשה בחריגה של 2.6 מיליון להחתים אותם (בעתם אותו – יש רק חריגה אחת כזו לכל קבוצה מתחת לתקרה) – כמו שאני צופה שיקרה עם בלייק.

    במקרה של גאסול למשל, הסכום הזה שהוא תופס בתקרת השכר של הלייקרס כרגע גדול מ 20 מיליון דולר…

    אז אם הלייקרס רוצים לשמור את האפשרות להציע לו כזה חוזה, זה אומר שהם לא יכולים להחתים שחקנים ב 55 מיליון, אלא רק ב 42 מיליון פחות או יותר (וזה עוד אפילו הרבה יותר מורכב מזה).

    לכן מה שהם יעשו זה קודם כל להחתים את גאסול – למשל על 10 מיליון לשנה, ואז ימלאו את שאר תקרת השכר.
    ובעצם העובדה שיש להם את זכויות חריגת הבירד של גאסול היא לחלוטין חסרת משמעות והם לא ישתמשו בה כדי להחתים אותו.

    החריגה הזו רלוונטית כמעט אך ורק לשחקנים שקבוצה מתכוונת לשלם להם יותר כסף משהרוויחו בעונה הקודמת, והיתרון הוא שהסכום שאותו שחקן תופס בתקרת השכר הוא נמוך יחסית לחוזה הסופי שלו.
    המקרה של גאסול למשל הוא בדיוק הפוך.

    1. דדי, תודה על התיקונים, אבל לא כולם רוצים להסתבך עם כל פרט של תקרת השכר והחריגות כי לא יוצאים מזה.
      אל תדאג, אם ג'נרל מנג'ר ישאל אותי, ישר אפנה אותו אליך.

  11. נגיד לייקרס מחתימה את כרמלו – 23 מיליון …מה שאומר שהם עומדים על 58 … מה הם יכולים להציע לגסול וכמה כסף ישאר לספסל ?

  12. אם הלייקרס מחתימים את כרמלו על 23 מיליון, הם יצטרכו להיפטר מנאש על ידי טרייד עם בחירת דראפט עתידית, או על ידי שימוש בחריגה שמאפשרת להם למתוח את החוזה שלו לאורך 3 שים, מה שישאיר בערך 10 מיליון לגאסול.

    אבל, וזה אבל גדול – יש גם אפשרות שגאסול יסכים לחוזה הרבה יותר קטן – אפילו חוזה מינימום, אם תהיה הבנה בינו לבין הלייקרס (סיכום רשמי אסור), שהם יפצו אותו בקיץ הבא (על ידי שימוש בזכויות הבירד שלו) ויתנו לו חוזה מקסימום.

    זה סוג של מהלך ואמון שלא ממש קיים היום בין קבוצות לשחקנים, אבל פה נכנס לתמונה החוזה של קובי – שבו הלייקרס הוכיחו לכל הליגה שאפשר לסמוך עליהם שהם יודעים "להחזיר טובה" פיננסית לשחקנים שנתנו מעצמם למועדון – גם אם הם אפילו עוד לא חזרו למגרש מקריעת גיד אכילס, שזה היה המצב כשקובי קיבל את החוזה הזה.

    התקווה היא שאולי האמון הזה בנכונות המוכחת עכשיו _אחרי החוזה של קובי), תעזור לעשות מהלכים כאלה עם גאסול, אולי אפילו לשכנע את מלו לקחת פחות (עם הבטחה ש"ידאגו לו" בחוזה הבא כמו שידעו לדאוג לקובי, ואפילו עוד שחקן מסויים שכרגע מאד כועס על הקמצנות של הקבוצה שלו בקיץ הקודם, ומרגיש שהיא אולי עלתה לו בטבעת אליפות…

  13. הלוואי אבל לצערי גסול לא נראה לי יסכים כי הוא פוחד מהנהלת הלייקרס אחרי ששנתיים העלו את השם שלו הטריידים .
    אם כן לייקרס יוכלו להחתים שחקן כמו : אייזיה תומאס ולבנות קבוצה באמת מפחידה !
    לדעתי לספסל הם כנראה יחתימו : ניק יאנג , כרון באטלר ועוד שחקן ועוד כמה שחקנים פחוות משהו …

  14. דרך אגב, אם מניחים שהחלוקה שחקנים-בעלים סגורה לפי חוקי השכר, אחד הדברים היפים זה כל העיסוק הזה סביב המוכנות של הכוכבים לחתוך שכר. החלוקה של השכר יותר שיוויונית, כאשר בפועל פחות שחקנים מקבלים מקסימום אבל יותר שחקנים נהנים ממשכורות גבוהות (מעניין לראות מי הרוויח, לדעתי רק שכבת הביניים ופחות השחקנים בתחתית אבל זה עדיין מעניין).

  15. דדי בתור אוהד לייקרס … אם לייקרס לא מצליחים להחתים את כרמלו ואז גם גסול לא מגיע … מי היית מחתים וכמה ?
    אני הייתי מנסה להחתים :
    בלדסו – פיניקס לא יתנו פחות מ13-15 מיליון ולייקרס אולי צריכים ללכת עם יותר אפילו .
    גרג מונרו – 7-8 מיליון נראה לי פייר והגיוני ואפשרי
    אייזיה תומאס -4-7 מיליון אולי יותר כל עוד זה לאורך טווח ארוך .
    סטבנסון – 11 עד 13
    ויש עוד כמה …

  16. מכל מה שאמרת – רק אייזאה תומאס תמורת 5 מיליון.

    חוץ מזה – שום החתמה גדולה, אלא אם כן לואל דנג מסכים לסכום מקסימום לשנתיים בלבד.

    הייתי משתמש במקום בתקרת השכר כדי לעשות טריידים עבור חוזים מסתיימים לא רצויים – כמו בוזר למשל – ומקבל יחד איתם עוד נכסים, שחקנים על חוזי רוקי, ובחירות דראפט.

  17. ממה שנראה לי כרגע … ( כרמלו יודיע מחר ) כרמלו הכי קרוב לליקרס כמה שזה מפתיע ואני מאמין שלייקרס שכנעו אותו עם כל העניין של חוזים שהולכים להיגמר .
    עם קבוצה של מלו – גסול – קובי – רנדל
    מה שחסר זה רכז מחבר טוב כמו אייזיה תומאס .
    וספסל שלא מזיק … יאנג , כרון באטלר , פארמר וסנטר נורמלי .
    וזו קבוצה שיכולה ללכת על אליפות .

    1. מה יש לך נגד דני גרין? זה כבר לא פעם ראשונה שאתה מראה את השנאה שלך כלפיו. אני לא מבין מה אפשר לשנוא בשחקן הזה.

      1. 90% מהעונה הוא משחק כמו ראובן עובד, ונגד מיאמי הוא הופך לרג'י מילר, בנוסף לזה שהוא זבל רוב המשחקים ואז תופר שלשות קריטיות שדופקות אותך, אבל בלי הקלאס של רג'י או אלן

  18. בלתי אפשרי מבחינת תקציב … אולי דני גרין בקיץ הבא אחרי נאש .
    ווסברוק אם יצליחו להביא אחרי קובי זה יהיה חלומי לראות : רנדל – תומאס – ווסברוק – כרמלו וסנטר סביר .

  19. מישהו יכול להסביר לי איך עדיין מדברים על להביא גם את כרמלו וגם את לברון? איך זה מסתדר?

    מותר לקבוצה לשחק רק עם 3 שחקנים?

  20. לברון לא יגיע הוא מחכה למיאמי להחתמות ולבסוף הם יגיעו …
    כל הליגה מחכה לכרמלו בתכלס …
    אבל לא נראה לי אפשרי אבל מה שכן אם לברון יראה את לייקרס מחתימה את כרמלו ולייקרס יציעו לו חזה מקסימום עם לעבור אל תקרת הסחר בעשרות אלפים – הוא ירצה אליפויות !
    קובי – כרמלו – לברון איך זה אפשרי ?????

  21. לדעתי לא משתלם להחזיר את גאסול. סיין אנד טרייד שלו לשיקגו ביחד עם נאש ופיצוי מצד שיקגו קורץ לי.
    בנוסף, עם כרמלו וקובי עם רנדל ניהיה חייבים עודן הגנתי, העמשה המתאימ ךזה ביותר היא סנטר, השאלה מי? הצעות?

      1. יש כרגע הרבה שמועות, חלק גדול מהן לא נכונות, אני ממליץ להסתמך רק על מה שכתוב במאמר עצמו, באתרים הגדולים (וטוויטרים של כתביהם), ותגובות של גולשים שהוכיחו את עצמם כמקורות אפקטיביים (דדי, k_700 ושות'), בנוסף לכל תגובה של איש צוות.

  22. יש עוד מקור שקראתי … שיש סיכוי גבוה שנסגר משהו …
    זה לא בטוח … אבל יש לי הרגשה כי הוא אוהד לייקרס וזה לא נראה לי סתם

  23. סקרמנטו ישוו כמעט כל הצעה עליו, אין סיכוי שהוא יעזוב אותם לדעתי.גם בלדסו ומונרו לא רלוונטים, פיניקס ודטרויט הולכים להשוות הצעות עליהם. גם היוורד הולך לקבל ימבה כסף מיוטה.

  24. סקרמנטו לא ישוו כמעט שום הצעה עליו.
    הם לא רוצים אותו בחזרה אלא אם כן זה במחיר סופר זול שיאפשר להם לעשות עליו טרייד בטוח בהמשך העונה.

    כל הצעה מעל ל 4 מיליון = סיכוי מאד גבוה שהקינגס לא משווים.

  25. למה שלא ירצו אותו בחזרה?

    אגב, הנטס בדרך להחתים את בויאן בוגדנוביץ' מפנרבחצ'ה (לא להתבלבל עם בוגדן שפיניקס בחרו בדראפט) על 10.3 מיליון דולר ל-3 שנים, לפי דיווחים בטורקיה ובקרואטיה.

        1. זה נכון:
          The Sacramento Bee reports that the Sacramento Kings are only comfortable with an offer that is substantially lower than what Isaiah Thomas wants in restricted free agency for the diminutive speedster.

          The Kings were willing to offer $5 million to $6 million per year for four seasons –- with the idea of Thomas as a super sub. But they were unwilling to match the $8 million to $9 million he reportedly was seeking and confident he would attract, given the four-year, $32 million contract Avery Bradley agreed to with the Boston Celtics and the three-year, $19.5 million deal Jodie Meeks reached with the Detroit Pistons.

  26. כמו שנראה עכשיו, גם עם כרמלו והשארה של גאסול, הלייקרס עדיין יהיו הבדיחה של LA לפחות לעוד שנה-שנתיים.

    לא יודע מה יותר עצוב, שקובי חושב שהוא עדיין רלוונטי, או שהאוהדים שלו קונים את זה.

  27. הבאסים (ג'רי, ג'יני) צוחקים כל הדרך לבנק: הלייקרס הרוויחו 158.3 מיליון דולר בעונה האחרונה. מקום שני? שיקגו, 75.3. הקליפרס, מאותה עיר, 40.3 מיליון דולר העונה, והצליחו הרבה יותר. הניקס הרוויחו 58 מיליון, ועקב בעיות שכר יפסידו 3.4 מיליון בעונה הבאה. יש תשע קבוצות שבעליהן הפסידו כסף עקב הבעלות העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט