מעורב הופס ליום רביעי: הצד המשפחתי של גייל; גרין חוזר ומתלונן; סיקסרס – נאגטס 121-126 / מנחם לס

1.ביקור אצל הצד המשפחתי של גייל אשתי

רובכם כנראה יודע שגייל היא אשתי השנייה, אחרי שאשתי רינה ז"ל הלכה לעולמה בשנת 1973 בגין סרטן דם. שתי בנותי – סיגל ואפרת – היו בנות 6 ו-3 כשרינה נפטרה, ושנה אחרי כבר הייתי נשוי לגייל (בהוראת רינה 'למצוא אשה אוהבת ומתאימה ולהינשא כמה שיותר מהר כדי לנסות למנוע מהבנות בעיות מנטליות קשות ביותר'). גייל החליטה להתגייר – היא אף פעם לא האמינה ביישו כיישות אלוהית ממילא – אימצה מיד את הבנות והפכה לאם אוהבת ומסורה עד עצם היום הזה.

לי ולגייל אין ילדים ביולוגים משותפים. לגייל שני בנים ביולוגים, ג'סי, היום בן 67 וגר ליד דנבר, קולורדו, וקני בן ה-64 הגר בחווה כ-30 מייל משרלוט. לקני ואשתו דבי שני בנים ובת – מייקאל, קריסי, וניקולוס הגרים בצפון קרולינה, – קריסי במונרו, צפון קרולינה, מיקאל בגסטוניה, צפון קרולינה, וניקולוס עדיין עם הוריו בחווה. למייקל ואשתו ניקול בן ובת – הנינים של גייל – דומיניק הנמצא עתה בחיל האוויר של צבא ארה"ב בטכסס, וברוק, בת ה-16. לקריסי ובעלה טים שלושה ילדים – הנינים של גייל – רומן בן ה-17, מקנזי בת ה-14 וקלואי בת ה-11.

בתמונה עומדים מימין לשמאל טים, קריסטין, דבי, קני, ניקולס, מייקל, וניקול. יושבים מימין לשמאל רומן, מקנזי, גייל, קלואי, וברוק.

הנינים:


מימין רומן, מקנזי, גייל, קלואי, וברוק

הערה לכל בני הטיפש עשרה באתר: תנו מבט ברומן. זה ה-IN החדש בארה"ב לכל בני ובנות הטיפש-עשרה: לגדל שערות שיכסו את העיניים.

מה אגיד לכם? זה IN 'חכם' ביותר!

2. דריימונד גרין חוזר לשחק, מפסיד, ומלא טענות לחברי קבוצתו

התמונה מ-ESPN

דריימונד גרין חזר לשחק אמש כשה-NBA החליטה שהוא ישב מספיק ב'השעייה הבלתי מוגבלת' שלו, אך לא היה במשחקו שום דבר שהספיק לגולדן לגבור על ממפיס מדולדלת, כשהיא מפסידה 116-107.

במילים שלי – הוא עלה למגרש כסימן שאלה וירד ממנו כמו סימן קריאה הפוך. כנראה שיותר קל למכור בלינצ'ס וגפילטה-פיש בשכונת התקווה מאשר לקוות ששחקן כדריימונד גרין יחזור ויביא איתו מהפך.

כיצד הייתה הופעת הבכורה אחרי ההשעייה? הזכירה לי עוגת חתונה שירד עליה גשם.

גרין, שחזר לשחק אחרי 16 משחקים, קיווה לחזק את המומנטום שלווריורס היה בלעדיו בשני המשחקים האחרונים. במקום זה הוא נכנס עם 6:32 דק' שנשארו ברבע הראשון, ובמקום להוות את הגואל הוא היה התקר בגלגל המכונית.

הוא סיים עם 7 נקודות ב-2 מ-4 ה-שתיים מדאונטאון לטרייז – כשכל פעם שהוא נוגע בכדור קהלה של ממפיס – המתון והאלגנטי בד"כ – פותח בקללות ושריקות בוז המתאימות לקהלה של פנאתניאקוס במשחק נגד מכבי ת"א.

בסיום המשחק הוא התחיל יפה ואלגנט:

"It was fun being back on the court," Green said. "Getting the chance to play basketball, that's always fun. It was a little weird going out of the tunnel to go shoot and do my pregame, but after that it just settled down.

במקום לסיים כאן הוא המשיך. "שיחקנו ללא גאווה… לכמה שחקנים אין את מה שלוקח לשחק בקבוצת-על כפי שהווריורס רוצה להיות… והוא ממשיך:

"[The defensive plan] falls off when it's about having pride. "You have to have pride in yourself as a man, that I'm not going to let a guy score. But our closeouts were too soft, and rotations were too slow, so there's just no pride. Until every guy takes pride in themself and wants to stop the guy in front of them, we'll suck."

טוב שחזרת, גרין. על מה היינו כותבים בלעדיך? על הקור האיום שמונע מהתרנגולות בעיירות ליד ממפיס להטיל ביצים, ואם הן כבר מטילות, אז הביצים יוצאות קשות?

3. הלייקרס חוזרת לליינאפ של תחילת העונה

התמונה מ-LA TIMES

אוסטין ריבס…ד'אנג'לו ראסל…טאורין פרינס…אנטוני דייויס…והמלך (המת?) לברון ג'יימס. זאת החמישייה שהתחילה העונה וזאת החומישייה שתמשיך לעלות במשחקים הבאים, לפי דרווין האם המאמן.

יא אללה, עכשיו אני פוחד. עד עתה כשהלייקרס עלו עם חמישיות אחרות הרגשתי – איך אומרים? – בנוח. אבל עתה כשהלייקרס הגיעו לאמצע העונה עם נצחון 105-112 על אוקלהומה סיטי ת'אנדר במשחק ה-41 של העונה עם 'חמישיית הזהב' הזאת, אני ממש פוחד. אבל, כדי להירגע, נזכרתי במשפט שפעם אמר לנו המורה שלי קווינט בכיתה ג' כשהוא דיבר על המשמעות של 'פחד':

"רגשות פחד הם ממש כמו גלים, אנחנו לא יכולים לעצור אותם אבל אנחנו יכולים לבחור על אלו מהם לגלוש."

אז נחזור לכדורסל.

המאמן האם מסביר: "אמרו לי שזאת החמישייה מס' 11 שאני מעלה (מעניין כמה קומבינציות של 5 ניתן לעשות מ-12 שחקנים אבל לצערי המורה שלי קווינט כבר איננו כדי לשאול אותו, מ.ל). מה שעשיתי הלילה זה לנסות לשים על הפארקט כמה שיותר SKILL וכמה שיותר SHOT-MAKING מסביב לשני הביג-מן האיכותיים שלנו, ונראה לי שמצאתי את הנוסחה הנכונה.

For the foreseeable future, that's going to be our lineup – הוא הוסיף.

עד ההפסד הבא.

4. ג'ימי באטלר חזר לשחק

ג'ימי באטלר כשהגיע למיאמי. התמונה מגוגל

ישנם שחקנים שהם בשלבי משחק שעליו להוכיח שהוא טוב כפי שמעולם לא היה. זהו לא ג'ים באטלר. אם עליו היה להוכיח משהו אמש זה היה להוכיח שהוא עדיין טוב כפי שפעם, במיטבו, הוא היה.

אז ג'ימי באטלר עלה אחרי היעדרות של 11 משחקים מה-12 האחרונים, שיחק 40 דקות, קלע 31 ב-12 זריקות, והוכיח למי שהיה ספק בעניין שהוא טוב כפי שהיה במיטבו. זה היה בנצחון במשחק ההארכה על הנטס 95-96.

"I'M STRAIGHT" הוא אמר אחרי שבקור רוח הנמצא רק בנשמות כוכבי-על כמוהו הוא קבר את שתי זריקות הנצחון מהקו עם 7 טיקים בשעון. הוא שיחק 40 דקות, ובנוסף ל-31 הוא קטף 5, חילק 4, וגנב 2, והוסיף:

I'm straight. I got my rhythm as I was coming back. Guys were looking for me, got out in open court.I

"But more than anything, man, I'm just glad we won. That's all that matters."

כך מדבר כוכב-על!

5. דג'ונטה מוריי מגיב על האפשרות שאטלנטה האוקס יעשו טרייד שלו חזרה לסן-אנטוניו

התמונה מ-USA TODAY דרך LARRYBROWN.COM

“"Pop [Spurs coach Gregg Popovich] is like a father to me,” Murray replied, per Spurs writer Paul Garcia. “I would welcome that.”

But right now, I’m a Hawk,” added Murray. “I’m going to stay professional and play the right way.”

6. שחקן הגריזליס GG ג'ונסון לא יכול היה להאמין ששאק היה זה שטלפן אליו עם ברכות

7. סקוטי פיפן ג'וניור הוא עכשיו שחקן הגריזליז 25 שנה אחרי שאביו פרש מה-NBA

Two-and-a-half decades after his father was playing against the Vancouver Grizzlies, Scotty Pippen Jr. is now playing for the Memphis Grizzlies!

סקוטי, שלמד באוניברסיטת וונדרבילט, חתם על חוזה 2-WAY כך שיוכל לשחק כבר מחר עבור הממפיס גריזליס, וכן עבור קבוצת הג'י-ליג שלהם.

8. דנבר בפילי: חצי 78-78. ייגמר 156-156?

בינתיים בחצי אמביד עם 23 ויוקיץ' עם 15.

לא. לא נגמר 156-156. נגמר 121-126 לפילי. אמביד עם 41 נקודות, 7 ריב', 10 אס' וחסימה. יוקיץ' עם 24 נק', 19 ריב', אבל רק 3 אסיסטים, וחסימה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. אני מחזיק ממארי הרבה יותר ממה שאני מחזיק מואסל. אם הספרס לא מורידים שם חבילה גדולה מדי של בחירות הם יתחזקו שם.

    גם הגנתית אני חושב שהוא יכול להראות יותר ממה שהוא מראה ליד סמרטוט מהסוג של יאנג.

    אני מעדיף אותו בלייקרס על לוין.
    יש בו משהו נוח לשחק ליד כוכבים דומיננטים, הוא לא כופה את המשחק שלו ואני אוהב את האורך שלו. בלייקרס יאהבו למתוך אותו גם לווינג לפעמים ליד ריבס.

    בפינת הרוקיז, שימו לב לשבועיים האחרונים של קיים ווייטמור. מראה המון כשרון ובעיקר מוכנות.
    כמו שהיה אפשר להריח בקלות בדראפט האחרון הממתקים התחילו לקרוץ בעשיריה השנייה, בואכה סוף הלוטרי.

    האפסייד שלו נראה גבוה משל ג׳יילין גרין בכל מה שקשור לקליעה. צריך להמשיך לעקוב.

  2. הרבה זמן עבר מאז שהגבתי כאן לאחרונה.
    לעניין הכמה חמישיות – הרבה זמן עבר מאז למדתי קומבינטוריקה, אבל ההגיון אומר לי ש:
    12x11x10x9x8
    ———–
    יצא לי לראות את וומבי במשחק מול אטלנטה ובעוד משחק שמנחם סיקר ורשם שהוא היה מצויין כאשר אני ראיתי רק משהו כמו רבע והוא היה לא טוב.
    גם מול אטלנטה, לדעתי הוא היה לא טוב. נדמה לי שבמחצית הראשונה הוא לא קלע. במחצית השניה הטא כבר קלע כמות מכובדת אבל לא מעט. נקודות נבעו מכך שהוא רץ קדימה לפני הגנת היריבה והיה לבד להטבעה מתחת לסל. לא ראיתי המון תכונות שמבוססות על skills ולא גובה, אבל אולי סתם נפלתי על משחקים לא משהו.
    שמפיין נתו משחק לא רע בצד ההתקפי.
    סוהן הרשים אבל מרגיש כמו שחקן מאוד מוגבל. הוא מזכיר לי את רודמן מבחינת מראה וצבע השיער

      1. תודה. 12 עצרת חלקי 7 עצרת נותן את מה שרשמתי.
        אז ההבדל הוא החמש עצרת. עבר זמן מאז למדתי את הנושא. מה נותן ה-5 עצרת?

        1. כי לא חשוב לך הסדר אלא רק הקבוצה. אם 12345 היה שונה מ 23451 אז הנוסחה שלך נכונה, אבל במקרה שלנו אין חשיבות לסדר בתוך הקבוצה

      2. זה נכון באמת אם זה תרגיל מחשבתי בו באמת אין חשיבות למיקום או עמדה. אבל זה אחרת אם AD יכול לשחק רק בעמדה 4 או 5 או ראסל רק בעמדות 1 ו-2 כי אז כל קומבינציה אם 2 שחקנים שכבר תופסים את העמדה בהכרך לא מאפשרים עוד שחקן את אותו השחקן. מה שאני הייתי עושה זה: מחשב את מספר הדרכים לבחירת ליינאפ התחלתי של כל עמדה בנפרד ועושה הכפלות בן מספר הקומבינציות שיוצאות לכל קבוצה. בשביל זה צריך לצוות שחקנים לקבוצות של העמדות השונות.
        .
        לאחר מכן, נוכל להכפיל את התוצאות עבור כל קבוצה כדי למצוא את המספר הכולל של הדרכים לבחירת הרכב התחלתי. זאת אומרת את אותו חישוב שעשית עם במציאת 5 שחקנים מתוך 12 תפעיל עבור כל עמדה בנפרד. נניח לבחור פוינט גארד אחד מתוך 3 אפשריות * שוטינג גארד אחד מתוך 2 אפשרויות * הקומבינציות לסמול פורוורד אחד מתוך 3 אפשרויות וכו'….
        .
        דוגמא: סימון מספר השחקנים שנבחרו מכל קבוצה באופן הבא:

        קבוצה A (שחקנים 1, 2, 3): בחר שחקנים K1 מתוך 3
        קבוצה B (שחקנים 4, 5): בחר שחקנים K2 מתוך 2
        קבוצה C (שחקנים 6, 7, 8): בחר שחקנים K3 מתוך 3
        קבוצה D (שחקנים 9, 10): בחרו שחקני K4 מתוך 2
        קבוצה E (שחקנים 11, 12): בחר שחקנים K5 מתוך 2

        במקרה שלנו K תמיד שווה 1 כי לכל עמדה תמיד נבחר שחקן אחד.
        התוצאה היא ההכפלה של כלל 5 הקומבינציות השונות.
        אפשר לשנות גם לעמדות בסיסיות. למשל כמו באולסטאר. לייצר 2 קבוצות\מאגרי בחירה. אחד של קו אחורי ואחד של קו קדמי. אבל אז בתחשיב K1 של קו האחורי זה לבחור 2 שחקנים נניח מתוך 5 גארדים בסגל ולבצע נוסחת קומבינציה ואז להכפיל בתחשיב של K2 = 3 מתוך נניח 7 השחקנים של הקו הקדמי. כך שבהצבת הערכים של k=2 מתוך n=5 גארדים נותנת 10 קומבינציות. והנוסחה של k=3 שחקנים קו קדמי ו-n=7 נותנת 35 קומבינציות = 350 אפשרויות שונות.

  3. תודה רבה דוק
    אחלה משפחה וברוך שובך
    ==
    וגרין?
    זה לא עוגת חתונה שירד עליה גשם
    אלא ג'חנון שרוף על מצע עגבניות רקובות
    ובלי סחוג בכלל

  4. נסכם את הפנינים מהבוקר:

    ״יותר קל למכור בלינצ'ס וגפילטה-פיש בשכונת התקווה מאשר לקוות ששחקן כדריימונד גרין יחזור ויביא איתו מהפך״

    ״כיצד הייתה הופעת הבכורה אחרי ההשעייה? הזכירה לי עוגת חתונה שירד עליה גשם.״

    הרגת.

  5. התספורת של רומן בדיוק כמו של בני.
    הוא טוען שזה כדי להגן על העיניים מזוועות העולם.
    אותי הוא שכנע.
    כל יום שעובר מוריד את ערך השחקנים בטרייד של הווריורס שלא קוראים להם קרי.
    איזה טעות נוראית של הבעלים\הנהלה.
    למה הם מחכים?
    חוץ מקירי ושניים וחצי צעירים בינוניים כל השאר הופך לבררה

  6. גרין הפך מלוקש "שחקן קבוצתי ומנהל את ההגנה לבננה רקובה.
    שווה שקל ורבע עכשיו
    לפני שנה יכלו למכור אותו בעד קג לקג

  7. משפחה תענוג מנחם, אני בטוח שרינה צופה מבסוטית מלמעלה.לא רק מבסוטית ממה שייצא אלא גם מזה שעשית מה שהיא אמרה לך ושהיא צדקה !!!
    בנימה אישית אני הכי אוהב את קני. אם אני זוכר נכון תשוקתו לסיקסרס תואמת לשלי. תמסור ד"ש…
    ובאותו עניין, הייתי בטוח שפילי לא תחזיק מול דנבר היעילה בטירוף והנה הופתעתי. איזה יום סבבה
    🙂

  8. יום שלישי בערב, אני שותה קפה ,אחר כך עוד קפה. לא עוזר כלום משהו חשוב חסר.
    ערכתי שיחת ועידה עם אלכסנדר דיומא ,ובלזק.ביקשתי תנו לי מעורב הופס, לא יכול להרגע.
    קיבלתי מנגל מעורב ללא בשר,ללא שומן כבש , איפה הם ,ואיפה דוקטור לס.
    עכשיו אפשר לנשום לרווחה.קיבלנו סטיק פורטרהאוס של פיטר לוגר.

    1. OOOOOP
      קח גם איזה כנאפה כפר יסיף או מסעדה לייד
      אני חושב נעדיר אותך ל G ליג על תקן איסלנדי למתקדמים.

  9. תודה שחזרת מנחם, אחלה משפחה!
    לאור מה שאנחנו רואים בתקשורת עם הדור הצעיר באמריקה שהוא פרו חמאס, זה משהו שראית גם אצלכם או שזה רק בניו יורק וקליפורניה הטמטום הזה?

  10. ללוחמים הייתה הזדמנות לעשות היסטוריה עוד יותר מטורפת משעשו. ב2020 הם היו במצב של סגל מועמד לאליפות, ובסיס צעיר מבטיח עם בחירות דראפט גבוהות. איפשהו בין בחירות מאכזבות(ווייזמן במקום לאמלו, כשגם אדוארדס יכל ליפול ל2), שימוש רע בבחירות הקיימות(קומינגה שעוד מראה פוטנציאל ומודי שדועך) וחורבן הכימיה בקרב בין ישן לחדש(מילולית קרב, תודה דריימונד) כל זה התתמסמס.

    השלישייה יורדת ביכולת, כל אחד בדרכו. סטף עדיין אחד הטובים בליגה, ובעיניי שווה עוד שנתיים שלוש ביכולת אולסטאר ומעלה. קליי דווקא בתקופה סבירה לאחרונה, חוזר לימים של 18-20 למשחק וקליעה קטלנית. דריימונד כנראה בונה על חוזה בTNT, או בWWE. בטרייד דדליין הקרוב הם יכולים לעשות מהלך, קשה לראות אותם קונטנדרים העונה אבל כאוהד ותיק של הספלאש למדתי לא להספיד אותם.

    צריכים גבוה, סיאקם או מרקאנן יתאימו, אגב גם לדאלאס, שעם אחד מהם מועמדת לאליפות אצלי.

  11. מעורב לפנתיאון. כמה פנינים!
    .
    על מה גרין מדבר? מה היה מוזר בלרדת למגרש לחימום? כולה 12 משחקים לא שיחק הדפקט! כמה שנים הוא כבר בליגה?
    חולה צומי ומתקרבן סדרתי. גז-לייטינג מחורבן.
    .
    באטלר קלע חצי מהנק' שלו מהקו.
    עוד דביל שחי על השריקות.
    .
    אם פופ הדמנטי מחזיר את מוריי לספרס אני מתפטר.
    .
    GG ג'ונסון חמוד מאוד

    1. גרין חולה ב- main character syndrome. זו מחלה של דור שלם שחושב שהוא כוכב בסרט על חיו…
      .
      הפאולים בליגה זו כבר ממש מחלה. אני לא יודע איך הליגה יוצאת מזה. המשחק קורה כל כך מהר כך שפשוט יצרו חוקה שונה עבור כל שחקן. השפה של החוקה מאפשרת חופש פרשני עצום בכל מגע.
      .
      אני גם נגד דז'ונטה למרות שהוא ישפר אותם מיידית ברמה ההתקפית. אני לא יודע מה קרה לו הגנתית באטלנטה. הוא בא על תקן שחקן הגנה משובח שיסגור פרצות ויש לו רגעים מזעזעים הגנתית

            1. וואו! זה תואם מקונל! תראה לו קטעים שלו, הוא יהיה המודל החדש שלו

  12. דריימונד גרין הוא הברומטר בקבוצת המפרץ.
    תמיד היה הברומטר שם .
    אפשר תמיד לאהוב או לשנוא אותו
    אך אי אפשר להתעלם מהשפעתו שם.
    אם זוכרים כי הוא בחור הרבה יותר
    חכם ממה שנדמה , למרות שלפעמים סוטה מקו המקובל .
    צריך להבין כי העונה הוא בכלל
    לא בענין הקבוצה .
    אפשר להבין מכך כי הוא מאמין
    שהספינה טובעת ומחפש לצאת.
    אז מעבר קצר אחורה :
    בוב מאיירס חושב זהה ,
    אנדרו איגודלה החליט שמספיק לו .
    ודריימונד מדבר ברור .
    מה עוד צריך כדי להבין ?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט