חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 5/רועי ויינברג

קליפרס: הקבוצה החתימה את הסנטר ספנסר האווס על חוזה של 23 מיליון דולר ל-4 שנים. הקליפרס ניסו להשיג טרייד על האווס בן ה-26 במהלך העונה, דבר אשר לא יצא לפועל. הקליפרס תהיה הקבוצה הרביעית של הסנטר בקריירה, אחרי סקרמנטו, פילדלפיה וקליבלנד. בעונה האחרונה האווס קלע 12.3 נק', 8 ריב' ו-3 אס', באחוזים גבוהים למדי-41% מהשלוש ו-45% מהשדה למשחק.

*

שיקגו: הקבוצה רוצה להחתים את כוכב ריאל מדריד, ניקולה מירוטיץ', בקבוצתה. הזכויות הבין לאומיות על השחקן שייכות לבולס, שבחרו בו בבחירה ה-23 בדראפט 2011. השחקן יצא מחוזהו בריאל מדריד, ועכשיו שחקן חופשי, דבר האומר שיכול לחתום בכל קבוצה שיחפוץ, באנ.בי.איי ובכל ליגה אחרת בעולם. הבולס, כנראה, יצטרכו לבצע כמה מהלכים כדי להחתים את הפורוורד בן ה-23, משום שלא יקבל חוזה רוקי סטנדרטי, עקב כך שנבחר בדראפט לפני 3 שנים.

הבולס מקווה לעשות סיין-אנד-טרייד תמורת פאו גאסול, כדי לצרפו לקבוצה. כנראה שבאותו סיין-אנד-טרייד הבולס ירצו להוסיף את קרלוס בוזר, כמה בחירות דראפט, ויתכן שגם את החוזה של סטיב נאש. לעומת זאת, גאסול אמר כי ישאר בלייקרס, אם הקבוצה תחתים את כרמלו אנטוני.

*

יוטה: הקבוצה קיבלה את הפאוור פורוורד סטיב נובאק בטרייד מהראפטורס, והעבירה תמורתו את הגארד דיאנטה גארט. נובאק, שלו זאת הקבוצה השישית בקריירה, קלע בעונה האחרונה 3.3 נק' ב-10 דקות משחק, עם 42.6% מהשלוש, צפוי להשאר ביוטה בזמן הקרוב, ויתכן שאף עד סיום חוזהו, בעוד שנתיים (החוזה שווה 7.2 מיליון דולר). גארט קלע 3.5 נק' ב-14.8 דקות למשחק העונה.

*

פורטלנד: לאחר החתמת כריס קיימן, הקבוצה עדיין רוצה לחזק את הקו הקדמי שלה, ויתכן שתעביר את שחקני הספסל מו וויליאמס ומיירס לאונרד תמורת חיזוק לקו. נציגי הקבוצה נפגשו לאחרונה עם שחקן פניקס אשתקד, צ'אנינג פריי.

*

מיאמי: מקורות רבים בליגה מוסרים שיש שוק גדול מאוד שיציע חוזי מקסימום לכריס בוש, במידה ולברון ג'יימס ישאר במיאמי, וכרמלו אנטוני בניו יורק. מנג'ר אנונימי אמר כי בוש יעדיף חוזה מקסימום ל-4 שנים, תמורת חוזה ארוך יותר, וזול יותר, עם מיאמי. מקור אחר דיווח כי הוא יעדיף להשאר, אם לברון יעזוב את מיאמי, אבל אם הוא יעזוב את ההיט (בוש), יתכן וזה יהיה ליוסטון.

מנג'ר אחר אמר כי כרגע הקרב על לברון ג'יימס הוא בין קליבלנד קאבלירס למיאמי היט, וכי סוכנו של השחקן, ריץ' פול, מחכה לכך שמיאמי ישדרגו את הספסל שלהם, לפני שג'יימס יחליט לאן מועדות פניו. מקורות אחרים דיווחו כי לברון לא יחתום עם מיאמי עד שישדרגו הקבוצה, אבל שחקנים לא רוצים להצטרף לקבוצה עד שלברון יחליט לחתום שם.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. רועי מה כולל הטרייד של לייקרס ופאו גסול עם שיקגו ?
    בולס מקבלים את : גסול ובטיב נאש .
    לייקרס את בוזר ובחירות דראפט ?

    1. נכון היה עדיף סמול פורוורד אבל עכשיו הם סגרו קו קידמי אדיר
      האוס יכול לשחק פאוור וסנטר
      הקליפרס צריכים רכז מחליף כי קוליסון הלך ואת דנג ויש גמר

  2. רועי גם אותי זה הפתיע שיש סיכוי שהם יקחו את החוזה שלו אבל אם זה יקרה לייקרס מסוגלים לבנות קבוצה מדהימה ! בלי החוזה של נאש ואם רנדל קובי ובוזר .

  3. הדיבור של הלייקרס ושיקגו עוד רחוק מלקרות, אבל הוציא אותי גאון באתר הלייקרס שלי כי לפני כמה ימים כתבתי שם שעליתי במקרה על זה שלבולס הרבה יותר כדאי כלכלית לעשות טרייד של בוזר תמורת גאסול והחוזה המיותר של נאש ב 10 מיליון, במקום לעשות אמנסטי על בוזר ולהחתים את גאסול.
    מפתיע אבל זה המצב.

    הבעיות הן 2 –

    1. איזה פיצוי הלייקרס מקבלים (ואני מניח שזה או הזכויות על מירוטיץ, או הזכויות על מקדרמוט

    2. מה הלייקרס עושים עם הפיצוי הזה או אפילו עם בוזר עצמו, כי עמדת הפוואר פורוורד בקבוצה תפוסה…
    אז מה ואיך מקבלים מקבוצה שלישית כדי שהסיפור ישתלם להם.

    יש כמה אפשרויות תיאורטיות נחמדות, אבל ברגע שאתה מערב עוד קבוצות בטרייד, הסיכוי של הטרייד להתרחש יורד בעשרות אחוזים…

    אבל לשיקגו בהחלט משתלם כלכלית להסכים לספוג את החוזה של נאש.

  4. "לברון לא יחתום עם מיאמי עד שישדרגו הקבוצה, אבל שחקנים לא רוצים להצטרף לקבוצה עד שלברון יחליט לחתום שם."

    סיטואציה משעשעת ביותר 🙂

  5. דדי איזה אתר יש לך של לייקרס אשמח לראות ?
    בוזר יכול לשחק 5 ליד רנדל … או שיהפכו אותו לשחקן השישי … דבר שני אם לייקרס יקבלו את הזכויות של מקדרמוט זה יכול ליצור קבוצה בבניה מופתית ששני השחקנים מהדראפט יהיו בחמישייה .

  6. מה אתם אומרים על השילוב של גאסול ונואה? יש פוטנציאל למשחק בין גבוהים מעניין מצד שני גם לגאסול ובטח לנואה אין קליעה טובה ויציבה מרחוק כך שהם יכולים ליצור פקק בצבע. מה אתם אומרים? יכול להצליח?

    1. נראה לי נהדר.
      גאסול קלעי חצי מרחק לא רע, וגם נואה שם השנה את הזריקה המכוערת שלו באחוזים נחמדים.
      בכל מקרה, יכולת המסירה המשובחת שלהם תמנע פקק תנועה בצבע.
      יכול להיות שת'יבודו יעדיף לעלות עם גיבסון ונואה, ואת גאסול להכניס כמחליף לאחד מהם (הוא הרי סנטר במקור).

      1. יכולת חצי המרחק של גאסול הייתה פעם לא רעה. כבר שנתיים שאין לו קליעה. לגבי נואה עדיין לא השתכנעתי שהקליעה שלו השתפרה. מה שכן שניהם שחקנים חכמים עם יכולת ראיית משחק ומסירה טובה, ובעקבות זה יכול להתפתח ביניהם משחק גבוהים יעיל.

  7. שיקגו לא יוותרו על מירוטיץ ומקדרמוט בשביל להתפטר מבוזר. במצב של טרייד דימיוני שכזה הם יפצו את הלייקרס בבחירות דראפט ויקחו את נאש.

  8. מתחיל להריח כמו פירוק במיאמי. עכשיו מדברים על הסיכוי הגבוה של בוש לחוזה מקסימום במקום אחר.. ופתאום יוסטון מתאימה לו כי הוא טקסני… ו-וויד שוב גמור… וולברוןבקליבלנד…

    1. לברון לא חתם עדיין בשום מקום אחר, תודה לאל. בתקופה הזאת ב-2010 בוש היה בדרך להשאר בראפטורס, וויד ביקר בבולס כדי לברר האם הוא יכול להעביר את מגוריו לשם, והקינג דיבר עם 6 קבוצות אחרות. זה סימן לאופטימיות אצל כל אוהדי מיאמי באתר (כל ה-3)

  9. אם לברון יחזור לקליבלנד הוא יזכה בתואר הרשמי השחקן הדוחה ביקום.
    כל אדם סביר ניגעל מההתנהגות שלו,שחקן גדול,איש קטן.

    1. אם הוא עוזב את מיאמי (הכוכב הראשון שעוזב קבוצה שהגיע ל-4 גמרים ברציפות בשביל להצליח מקצועית), עדיף לו כבר לחזור לקליבלנד, זה יראה היסטורית טוב יותר מלעבור לקבוצה שלישית בשביל לרדוף אחרי אליפויות. היחידים שעשו את זה הם מוזס מלון וצ'אק בארקלי, שעשו את זה בשביל אליפויות.

  10. יש לי הצעה למעוניינים – לפני כמה חודשים ערוץ הספורט פתח קבוצה ווטצאפ למי שרצה … הקבוצה לא שרדה ורק אני ועוד כמה שרדו … אנחנו מחפשים אנשים להוסיף ומי שמעוניין אני אשמח אם אשלח לי את מספר הטלפון למייל – gurgo66@walla.com.
    אנחנו מדברים שם , מהמרים והכול בספורט .
    אפשר גם לשלוח בתגובות את הטלפון …

כתיבת תגובה

סגירת תפריט