הבאקס הביסו את הסלטיקס והת'אנדר עם שיא פרנצ'ייז במשחקי חמישי / תומר שנאן

קליבלנד קאבלירס (15-22) 111 – ברוקלין נטס (22-16) 102

לאורך שלושת הרבעים הראשונים נראה היה שיש רק קבוצה אחת על המגרש. הקאבס עשו ככל העולה על רוחם בפריז כאשר הגנת הנטס נותרה חסרת אונים אל מול דונובן מיטשל שסיפק משחק מסחרר. בתחילת הרבע השלישי הקאבס כבר עלו ליתרון 26, נראה היה שאנחנו בדרך לרבע רביעי שכולו גארבג' טיים, ואז הנטס החלו לחזור.

ברידג'ס, קאם ת'ומאס ולוני ווקר החליטו שמבחינתם זה רחוק מלהיות גמור וחיממו את הידיות, הקאבס מנגד החטיאו מכל טווח אפשרי, ומשום מקום סל ועבירה שברידג'ס סחט מאוקורו קבע יתרון 7 בלבד עבור קליבלנד. למזלה של הקבוצה באותו הרגע נגמר לנטס האוויר. הקבוצות החליפו ביניהן סלים ושמרו על סטטוס קוו בדרך לניצחון ה-22 של הקאבס העונה.

אצל קליבלנד דונובן מיטשל עם 45 נק', 12 ריב', 6 אס' ו-4 חט' ולוורט עם 21 נק' ו-3 ריב' מהספסל במשחק בו מקס סטרוס נטש את הפרקט אחרי פחות משבע דק' עקב אי נוחות בברך.

אצל הנטס ברידג'ס עם 26 נק' ו-6 ריב', קאם ת'ומאס עם 26 נק' ו-6 ריב' מהספסל ולוני ווקר עם 20 נק' ו-3 ריב' מהספסל.

מילווקי באקס (12-26) 135 – בוסטון סלטיקס (9-29) 102

אולי זו העייפות בשילוב ירידת מתח אצל הסלטיקס, אולי זה משחק יוצא דופן של הבאקס, אבל השורה התחתונה נותרת זהה: מילווקי התעללה בבוסטון.

כבר בסוף הרבע הראשון הבאקס יצאו לריצת 25:0 שנמשכה עמוק אל תוך הרבע השני. בשיאו ההפרש עמד על 43 לטובת הצבאים, אצל הבאקס לא היה שחקן שקיבל יותר מ-28 דק', אצל הסלטיקס פייטון פריצ'רד שיחק 30.5 דק', ומי מאיתנו שקיווה לקבל משחק צמוד בין שתיים מהקבוצות האיכותיות בליגה קיבל תצוגת תכלית מהמארחת ותצוגת שפל מהיריבה.

פורטיס הוביל את קלעי הבאקס עם 28 נק' ו-12 ריב' ב-21 דק' מהספסל, יאניס עם 24 נק', 12 ריב' ו-6 אס' ולילארד עם 21 נק', 4 ריב' ו-4 אס'.

אצל הסלטיקס פריצ'ארד עם 21 נק', 4 ריב' ו-4 אס' מהספסל.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-26) 139 – פורטלנד טרייל בלייזרס (27-10) 77

שיא פרנצ'ייז לאוקלהומה, ההפרש החמישי בגודלו בתולדות הליגה, הטרייל בלייזרס הפכו לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמפסידה שני משחקים ביותר מ-60 הפרש בתולדות הליגה. ערב היסטורי ולא מהסיבות הנכונות.

הת'אנדר רמסו את הטרייל בלייזרס במשחק בו האורחת קולעת ב-27.7% מהשדה, 22.4% לשלוש ו-62.5% מקו העונשין. השחקן שקיבל את כמות הדק' הגבוהה ביותר באוקלהומה הוא עוסמאן דיינג, שני שחקני חמישייה קיבלו פחות מ-19 דק' וסקוט הנדרסון משתווה לרובינסון-ארל ומיילס ברידג'ס עם ה-+/- השני הגרוע ביותר בהיסטוריה עם 56-. המקום הראשון – עם 57-.

אצל הת'אנדר שג"א עם 31 נק', 5 ריב' ו-4 אס' ב-21 דק' וג'יילן וויליאמס עם 21 נק', 7 ריב' ו-4 אס' ב-18:59 דק'.

אצל הטרייל בלייזרס אנפרני סימונס עם 14 נק' ו-3 ריב'.

דאלאס מאבריקס (16-23) 128 – ניו יורק ניקס (16-22) 124

קיירי וטים הארדוואי ג'וניור חיפו היטב על היעדרו של דונצ'יץ', המאבס חגגו רבע ראשון גדול וקאמבק הזוי של הניקס כמעט נגמר בניצחון של קבוצת החוץ.

כבר ברבע הראשון המארחת סיפקה הצהרת כוונות עם התפוצצות בדרך ל-44 נק' ו-18 הפרש בתום 12 דק'.

משם המשחק אימץ לעצמו תבנית בה הניקס נוגסים ביתרון, המאבס רצים פעם נוספת וחוזר חלילה. אלא שאז הגיע הרבע הרביעי, והדרמה החלה.

כשההפרש עומד על 20 לטובת המאבס קצת יותר משמונה דקות לסיום, וכשנראה שאנחנו בדרך לגארבג' טיים הכולל דק' למחליפים של המחליפים, הניקס נזכרו שהם יודעים לשחק כדורסל.

אנונובי התחיל לקלוע, רנדל עבד בצבע, ברונסון תפר 6 נק' רצופות ולפני ששמנו לב שלשה של דיוינצ'נזו קבעה יתרון נקודה בלבד לניקס דקה לסיום. פסק זמן דאלאס, התסריט כמעט הושלם.

והתסריט אכן יכל ללכת לכיוון ניצחון של הניקס לו רק הקבוצה הייתה לוקחת ריבאונד הגנה, כי בהתקפה העוקבת גרין החטיא שלשה והארדוואי ג'וניור אסף את הריבאונד, האחרון החטיא בעצמו בדרך לריב' התקפה נוסף של פאוול ולבסוף הארדוואי ג'וניור רשם החטאה נוספת מאחורי קו השלוש, אסף בעצמו את הריבאונד, הוציא לאירווינג שמצא את גרין והאחרון קלע שלשה 27 שנ' לסיום וקבע יתרון 4 למאבס.

אנונובי החטיא שלשה, אירווינג נשלח לקו וקבר 2 מ-2, ברונסון קלע 2, הארדוואי עם 2 מ-2 משלו מהקו וברונסון עם לייאפ על הבאזר בדרך להפסד של הניקס.

אירווינג עם 44 נק', 4 ריב' ו-10 אס' והארדוואי ג'וניור עם 32 נק', 6 ריב' ו-4 אס' עבור המאבס.

רנדל עם 32 נק', 6 ריב' ו-5 אס' וברונסון עם 30 נק' ו-8 אס' עבור הניקס.

לוס אנג'לס לייקרס (20-19) 109 – פיניקס סאנס (18-20) 127

בראדלי ביל ודווין בוקר חגגו על הלייקרס במשחק בו יתרון השיא של הסאנס עמד על 32 בעוד יתרון השיא של המארחת עמד על נקודה בלבד.

אחרי שני רבעים בהם היתרון עמד על דו ספרתי אמנם אך בהפרש יחסית נמוך לטובת הסאנס פיניקס יצאה לריצה שנגמרה רק בסוף הרבע השלישי עם שלשה של בראדלי ביל שקבעה יתרון 101:70 לטובת האורחת. הקבוצות התייחסו לרבע האחרון כגארבג' טיים לכל דבר והלייקרס ניצלו את הסיטואציה בכדי לנגוס מעט בהפרש.

אצל הלייקרס דיאנג'לו ראסל עם 19 נק' ו-6 אס'.

בראדלי ביל הוביל את קלעי הסאנס עם 37 נק', 6 ריב' ו-4 אס' ובוקר הוסיף 31 נק', 5 ריב', 5 אס' ו-3 חט'.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. אולי זו העייפות בשילוב ירידת מתח אצל הסלטיקס, אולי זה משחק יוצא דופן של הבאקס?
    לא זה ולא זה. יש ימים ששום דבר לא מתחבר. הסלטיקס השביתו את החמישייה הפותחת שלהם במחצית. לחצי השני עלתה החמישייה של מילווקי עם הכוכבים והסלטיקס השתעשעו עם המחליפים שנתנו יופי של פייט ליאניס ושות. צמצמו את הפער וקיבלו דקות חשובות בשביל הביטחון. ההחלטה של מאזולה לוותר על המשחק במחצית היתה במקום, ההחלטה של מאמן מילווקי להמשיך עם הכוכבים עוד רבע היתה צחוק מהעבודה. אם לילי היה נפצע היו מצטערים שם. העיקר שברבע השלישי האח הצעיר ממשפחת אנטי קמפופו גם עלה ושם קצת ניקוד לצהלת היוונווני.

  2. המאבס הרבה יותר טובים בלי לוקה. שהכדור זז לשאר יש סיבה להתאמץ בהגנה כולם מקבלים מבטים טובים בזכות קיירי
    כמעט הפסידו בגלל קיד אבל מזל שקיירי הכי קלאץ בליגה

    1. איפה עפת. ניצח משחק אחד בלי לוקה וכבר אתה מצהיר בריש גלי שהם טובים בלעדיו. עוד משחק קיירי חוזר ללואד במסגד.

  3. תודה רבה תמר.
    כמה נקודות:
    1.הניצחון היום של דאלאס נותן סיבה ללוקה להיות קצת אופטימי. קיירי היה מדהים ושחקני המשנה סיפקו תוצרת טובה. (במיוחד טימי הארדוויי). כמובן שלא כל יום פורים, אבל גם קצת פחות מזה לוקה ייארוז בשקית.
    2. פיניקס סוף סוף מדגמנת שלישייה שהכל מתחבר אצלה, לייקרס מדגמנת עייפות החומר וקריאה מיידית לטרייד שיציל אותם.
    3. לבוסטון יש סיבות טובות לתירוצים. בק טו בק אחרי הארכה ומשחק חוץ קשה. ועדיין אפשר להסיק מההתמודדות, שהגודל של מילווקי הולך לעשות צרות לבוסטון. פורטיס מרגיש בנוח מולם ויאניס הולך לתפור אותם בצבע פעם אחר פעם. פורזי ארוך עם יכולת חסימה, אבל רך כמו מרגרינה שהפריק אוכל לארוחת בוקר.
    גם אמביד מולם הולך לחגוג. לא יודע עד כמה הורפורד כבר בנוי להיות האיש למשימות האלה בגילו. אם לא הוא פורזי הולך להיטבח. כנראה שיאניס ואמביד הולכים להאג אחרי הפלייאוף מי מהם שייפגוש אותם.
    ברגע שהשלשות לא נכנסות לבוסטון, הם די בצרה. ישר הם עוברים למוד בידודים שדופק אותם.

      1. אתה חושב שאת האג מעניין אם אמביד פצוע או לא. גם אם הוא לא ישחק מולם, הם ייטענו שהוא ביצע טבח בבוסטון.
        הרי מה ראשי התיבות של האג? החלטות אנטישמיות נאציות. אמת מעניינת אותם כמו שבן סימונס רוצה לזרוק שלשה.

    1. תגובה מעולה !!!
      ושמעון צודק, אבל אף פעם אין לדעת – אולי יקרה לפילי נס – הבעייה זה לא רק אמביד – פילי רזים אין להם מספיק כוח אש הם כמו החותים

      1. הם נראים נהדר, אבל מסכים שזה בהחלט לא יכול להספיק נגד מילוווקי ובוסטון.
        מאמין שיביאו חיזוק בדד ליין.
        אם סיאקם מגיע במקום טובאיס אני הולך לבנות ספסל ארוך, כדי לאפשר לכולם להיכנס לעגלה שלהם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט