מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.ה-NBA חייבת לעשות משהו בקשר לשיפוט (נתנו נצחון מתנה לפייסרס)

אני לא אומר זאת בד"כ, אבל אינדיאנה – מינוס הליברטון – ניצחה את הסלטיקס בגלל השופטים.

The last few minutes of the Celtics and Pacers game can only be described as disastrous.

הזיברות החמיצו חבטה של באדי היילס על ראשו של ג'יילן בראון, ואז זריקת פאול מנצחת ע"י בנדיקט מת'ורין על פאול שכאילו קריסטפאס פורז'ינגיס עשה עליו – פאול שלא היה ולא נברא אלא בראשי הזיברות שפשוט נתנו משחק לאינדיאנה במתנה. למעשה היה פאול ברור של מת'ורין נגד פורז'ינגיס.

ת

מיד עלו כותרות בסושיאל מדיה: " לחבוט בג'יילן בראון בראש זה לא פאול…מת'ורין הקופץ ישדר אל פרוז'ינגיס זה לא פאול נגד מת'ורין אלא פאול נגד פרוז'ינגיס…בושה וחרפה… SHAMELESS REFEREEING…ה-NBA חייב לעשות משהו בקשר לשיפוט ההורס משחקים…"

תראו מה קרה אחרי שהסלטיקס ביקשו מהשופטים להסתכל על הוידיאו של החבטה של באדי היילס בראשו של ג'יילן בראון

2. דריימונד גרין: הקריאה של קווין דוראנט שאני זקוק לעזרה מקצועית השפיע עלי יותר מכל!

"תמיד הייתי עם הדיעה שללכת לחפש עזרה מקצועית על בעייה נפשית הוא סימן של חולשה. שגבר כמוני, מספר 23 בווריורס, יילך לייעוץ בקשר לבעייה מנטלית? זה נראה נראה לי כבושה", זה מה שדריימונד גרין אמר בפודקאסט שלו.

ועדיין, ההצעה של קווין דוראנט (איתו לדריימונד גרין לא היו יחסים טובים במיוחד אפילו כאשר שיחקו יחד!) חדרה לליבו של דריי יותר מכל דבר אחר.

"אחרי המקרה עם יוסוף נורקיץ' ולפני זה רודי גובר, וההשעייה שקבלתי מיהרתי הבית להתבודד וחשבתי לפרוש מהכדורסל. רק הביקורים בביתי של סטיב קר והקומיסיונר אדם סילבר, שכנעו אותי לשנות את דעתי, ועם ההמלצה של קווין – ואחרים – שאני זקוק לעזרה מקצועית, החלטתי לחזור לשחק, ולקבל את ההצעה של קווין, שבתחילה PISSED ME OFF!".

גרין עוד אמר:

Sometimes you just want to cut that off," Green said. "And what I realized in that moment is me cutting that off, I have not allowed myself to be vulnerable when it's OK to be vulnerable. I have not allowed myself to grow in certain areas that quite frankly, I need to grow. And even if I have grown in those areas, I definitely haven't shown it."

If I can look at Kevin's statement the right way, through the right mindset, the right lens, he's acknowledging essentially what I want the world to know about me," Green said. "And then he spoke about help, and I'm like, 'How he going to say I need help?' When I went back through with another lens, I was like, 'Maybe you shouldn't hear help so negatively. […] Maybe you shouldn't hear that so negatively, and maybe he's not saying that as negatively as you're taking it. And even if he was, I made a decision in that moment that I wasn't going to take it that way."

3. הרוקי ויקטור וומבי עשה הסטוריה

That said, rookie Victor Wembanyama had another impressive performance, as he put up 24 points, ten rebounds, three assists, one steal and five blocks while shooting 6/13 from the field and 2/5 from the three-point range in 25 minutes of playing time

:He also made NBA history.

  החסימה הרביעית שלו נתנה לו את החסימה ה-100 במשחק ה-35 שלו, מה שמעמיד אותו עתה עם 5 שחקנים אחרים שעשו זאת:

אני מאמין שהישג זה מעמיד אותו שוב – נכון לעכשיו – לפני צ'ט הולמגרן במרוץ ל-ROY!

4. יוטה ג'אז מצאה דרך מקורית TO TROLL את הבאקס על הקריעה שקרעו אותם

5. ג'יאניס ענה…

6. קטע מההסטוריה: 'שיד' (רשיד וולאס) מאשים את הקומיסיונר דוד סטרן והשופטים בגמר של 2005

Rasheed Wallace claims the NBA didn't want the Pistons to win the title in '05: "They tried to get us out there, man"

הכותרת הראשית בעתון 'דטרויט אקספרס':

Sheed blames David Stern and the refs for rigging Game 7 of the 2005 NBA Finals.

ואז הכתוב:

ראשיד וולאס מאמין שהליגה רצתה להבטיח שדטרויט פיסטונס לא תנצח עוד אליפות, אחרי שזכתה בתואר עם קבוצה נטולת סופר-סטארים עונה לפני כן, ב-2004. ראשיד בטוח שהשופטים דאגו לכך שסן-אנטוניו עם טים דנקן ושאר כוכביה תנצח את אליפות 2005 במשחק השביעי.

"The whole point of that is they weren't letting us get out of that building with that trophy again," Sheed said in his recent appearance on the "Underdog NBA."

It all started with the foul calls

"השופטים דאגו שלבן וולאס, אנטוניו מקדייס, ולי, יהיו FOUL TROUBLES משך רוב המשחק", אומר שיד.

"לי היו 5 פאולים ב-27 דקות. למקדייס היו 4 פאולים ב-23 דקות, ולבן וואלאס היו 5 פאולים ב-37 דקות. לטים דנקן? רק 4 פאולים ב-41 דקות. היש צורך להמשיך?

""They tried to get us out there, man; Danny Crawford punk a*s was out there. They definitely tried to slap us with fouls early. How did me, McDyess, and Ben get in foul trouble, and Tim Duncan get one foul?"

והוא מכניס קטע מיוטיוב להוכיח את צדקתו:

https://www.youtube-nocookie.com/embed/3ig9xiu5VOU

שיד אפילו זוכר את שמות כל שלושת השופטים, כולם העילית של ה-NBA, ולכן בטוח שהם קיבלו הוראה מלמעלה לדפוק לנו פאולים מהר. השלושה היו אדי ראש, דיק בבטה, וג'ו קראופורד. הטופ שבטופ. זה לא ייתכן שהם דפקו לנו פאולים סתם ככה בשעה ששלושתנו גבוהים ולספארס יש רק את טים דאנקן!"

והוא מוסיף:

"We got a three-time Defensive Player on our team, but all of a sudden now, he a foul machine?" Sheed asked.

Rasheed vs. Stern

ראשיד מאשים את דוד סטרן שרצה שסן אנטוניו תנצח כי זה היה 'טוב' ל-NBA. "כאשר אנחנו ניצחנו ב-2004 סטרן נתן לנו את הגביע, ומיד נעלם. אבל כשסן אנטוניו ניצחה ב-2005 בגלל השופטים…:

"When we won, he [Stern] was up there, so you know he got to present the trophy to Mr. David Stern, and then once he presented it, he got out of there. But when San Antonio won, he was up there taking pictures and saying, 'Hey man, come over for the barbecue next week. We got it for you, c'mon over.' That's what made him look good; that's what put him up and made him money," Wallace added.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 89 תגובות

  1. מעורב נהדר. תודה מנחם.
    דטרויט של שנות האלפיים הייתה קבוצה גדולה, אבל מאוד אפורה ומשעממת. משחקים שלה היו מסתיימים בתוצאה של חצי משחק היום. חוץ מזה לא היה לה שום כוכב נוצץ, אלא שחקנים מעולים, אפורים וקשוחים.
    בגלל מג'יק ובירד הליגה השתקמה פלאים, דטרויט ההיא מבריחת צופים. מהבחינה הזו יש לראשיד קייס. אולי כייס אותו כייס דייויד סטרן.
    יאניס עוד פעם מכין תירוצים. אשתקד אמר שלהפסיד למקום 8 זה לא כישלון, אלא עוד שלב בדרך להצלחה. עכשיו הוא כבר מכין את הקרקע להאשים את עובדי המכבסה במילווקי בכישלון שיבוא. מאשים את הש"ג. ממש כמו אצלנו. בטח הוא יקרא לכישלון בפלייאוף כמחדל "הכביסות מסריחות".

    1. לא בטוח לגבי התיאוריה של ראשיד. גם סן אנטוניו היתה ללא שחקנים נוצצים. דנקן, גינובילי ופרקר היו הכוכבים, אבל הם ממש לא היו שחקנים של היילייטס. הם לא היו מהסוג שמטביעים מקו החצי על הראש של שחקן או עושים אליאופים מהתיקרה. שחקנים מצויינים ויעילים כן, אבל בפועל הם היו די דומים לדטרויט מבחינת ה"כוכבות" שלהם. ולא נשכח שראשיד וואלס הוא מגדולי הבכיינים על שיפוט, אם לא הגדול מכולם. כל שריקה נגדו, אפילו על עבירה הכי ברורה שיכולה להיות, הפכה להשתוללות שהרבה פעמים גם נגמרה בעבירה טכנית. מסתבר שעד היום זה לא עבר לו.

        1. אני לא מסכים עם שיד ששדדו אותם, אבל מבחינת הקונספירציה, יש לו קצה חוט להיאחז בו. נניח אליפות אחת אפשר לבלוע, שתי אליפויות רצופות של דטרויט ההיא זה באמת פחות אטרקטיבי לליגה. (ספרס היו לא נוצצים, אבל עדיין לא היו כאלה משמימים כמו דטרויט).

      1. לא בטוח לגבי התיאוריה של שיד? בוא אני אעזור לך. מדובר בשטויות של מפסידים עם נגיעות של קונספירציה.

        אני ממש רואה בעייני רוחי את אותה ישיבת ההנהלה של הליגה בה החליטו לדפוק את דטרויט.
        הקומיש פותח את הישיבה: חברים, לא יתכן שדטרויט מנצחת. איך עושים שזה לא יקרה? מכירות המרץ' ירדו, ומה עם השוק הסיני?!? זה פשוט לא יכול לקרות!
        סגן קומיש א' אומר: אפשר להרעיל אותם, או להמציא חוקי משמעת חדשים ולהרחיק להם חצי סגל.
        היועץ המשפטי עונה: אפשר גם לתפור תיק לדומארס, עם הבחירות דראפט ההזויות שלו זה לא יהיה מסובך. יש לי גם קשרים עם המשטרה, אולי נשתול לוואלאסים קצת סמים בלוקר, או יותר קל, נדביק לשיד עבירות אלימות אימפולסיבית, מי לא יאמין?
        אחראי השיפוט משיב: לא יותר פשוט יהיה רק לדבר עם השופטים שידביקו להם עבירות מוקדם?

        לא זוכר מי אמר את זה אבל קונספירציות זה דרכם של אנשים טיפשים להשמע חכמים ומלומדים. לא לכל שטות צריך לתת מקום תחת השמש.

    2. מה קשור מג'יק ובירד? אתה לגמריי מבלבל בין דטריוט של הבאד בויז בסוף ה-80 תחילת ה-90 לשושלת של שנות האלפיים. אני מקווה שאתה מבין את ההומור בסרטון של יאניס וזה אני שלא מבין את ההומור שלך.

      1. הבאד בויז המקוריים היו משחקים הרבה יותר יפה.
        היה להם כוכב גדול ומוכשר בדמות אייזאה.
        הליגה לא רצתה אותם, כי הם היו מפלרטטים עם אלימות כל הזמן, לא מבחינת כישרון כדורסל נטו.
        דטרויט של שנות האלפיים הייתה הרבה יותר משעממת.
        לגבי יאניס, ברור שהשתמשתי במה שאמר כבדיחה. לא ציפיתי שיאשים את אחראי הכביסות בכישלון😄

  2. דריימונד גרין עם עוד פרק בטלנובלה המצליחה. הפעם מופיע קווין דוראנט (בתפקיד האח החורג של קליי וסטף), שנותן שכל לאביו החורג דריימונד לחזור לאשתו (סטיב קר), ולהיות איש משפחה טוב ונאמן. דוראנט שנזרק ע"י אבא דריימונד בעבר עקב קנאה, מוחל על כבודו ודואג שלאחיו החורגים הקטנים יהיה בית מאוחד ושליו.
    בעקבות הצלחת הסדרה הפופולרית, דריימונד מתכוון להוציא סדרה דוקומנטרית, המתארת את חזרתו למגרשים. על הקאמבק המפואר שלו רגע לפני הפרישה. לסדרת הדוקו ייקראו: "החבטה האחרונה".

      1. אפשרות נוספת:
        סרט פעולה בסגנון הישן. הלוחם הווטרן רוצה לפרוש לאחוזה שלו מול הים, אבל החבר'ה מפעם באים לשכנע אותו לחזור למשימה אחרונה.
        "חבטה קטלנית 2"

    1. רעיון מעולה.
      אפשר גם קרטה קיד 3, גורדן פול הולך למיסטר מיאגי, עושה קצת ויש און ויש אוף וחוזר לתת נוקאאוט לבריון.
      וזוכה בבחורה – סטף קארי

  3. מנחם ידוע שהשיפוט בליגה מוכוון. כל מיני גאתרינג קונטקט דברים מופשטים שיהיה אפשר לשרוק מה שרוצים ולעזור לכוכבים להוריד הגנה מהם להוריד שמירת לחץ ליגל פוזישן וחרטוטיישן של בידורסל לנפח סקור שמנפח סטט שמנפח היילייטס בקליר פאת ואז גם מוסיפים את המזכירות לנפח סטט של אסיסטים ככה להוסיף פה ושם הרי מי עוקב רואה וסופר.
    זאת ליגה שאיבדה את המהות של הכדורסל והפכה להיות תעשיית בידור כמו קרקס של כסף למקסום רווחים זה המהות כמו קרקס שמכניס כסף והרבה. אין שום קשר בין כדורסל לnba חוץ מזה שכאילו מקפיצים כדור, אין הבדל בין זה לגלובטרוטרס.
    כדורסל אמיתי יש באירופה שם אין קונטקט אין זריקת ראשים אין ליגל פוזשן אין ניפוח סטט בקושי מסיימים עם 4 אס. אם היו רושמים להם אס כמו בwwe גם שם שחקנים היו עם 12 ו15 אס.

  4. השופטים לא גזלו ניצחון לסלטיקס, במקרה הראשון החליטו שקודם המגע היה בכדור ואלה חוקי הליגה יכולים לפוצץ את מה שרוצים והעיקר שנגעו קודם בכדור.. ופורזינגיס מה לעשות עשה פאול. אגב צוות השידור במקרה הראשון הוא צוות שידור של בוסטון , די קרוב לאוהדים ביציע שמשדרים את קבוצתם "באובייקטיביות". השיפוט בליגה הוא לא באמת שיפוט של כדורסל כפי ששיפוט אמור להיות, לכן אין החלטות לפי מה שקורה בפועל אלא על פי אינטרסים כאלה ואחרים = חלקם למען האדרת הכוכבים, חלקם למען משחק צמוד שיוכרע ב WAAW , הכנות מדוקדקות לפני משחקים וכדומה. דווקא את הסדרה הנהדרת מבחינת כדורסל בין הפיסטונס לספרס ב 2005 אני זוכר ככזו שהוכרעה ע"י קבוצות כדורסל ולא על ידי שופטים כי גם כך היו שם שתי קבוצות שנחשבו לאפורות ולא אטרקטיביות אבל אני לפחות נהנתי מכל רגע. במשחק שביעי לרב יש יתרון מסוים לקבוצה הביתית, אולי אצפה שוב על מנת לבחון את הטענות מכיוון שבזמן אמת לא זכור לי שדווקא זה מה שהכריע. ועוד נקודה "שופטי העלית" הללו נמצאים כל הזמן במשחקים הכי קריטיים בלי הצדקה ספורטיבית כלשהי, משום מה הוחלט להפוך אותך לחלק מההצגה ולהיות סטארים בעצמם, שופט טוב הוא שופט שלא מדברים עליו אחרי המשחק , או שאומרים שהמשחק ששפט הוכרע על ידי השחקנים.

    1. הם יכולים להגיד ב-L2M מה שהם רוצים כדי להלבין, זה היה פאול.

      גם אם נתייחס לזה כנכון, נכתב שם שפורוזינגס לא עשה פאול ובנוסף לא שרקו לעבירה בחסימה של טרנר על ווייט.

      כמו כן, לא ברור למה הפייסרס קיבלו את הכדור אחרי הפיכת השריקה לעבירה על בראון.

  5. דעה לא פופולרית: באדי הילד חא עשה עליו עברה על הראש. בראש היה זז והראש היה יציב.
    מצד שני, עם םורזינגיס זו המצאת שיפוט.

  6. מפתיע אותי שג'ורדן ולברון לא התקשרו לגרין במאמץ עליון וניסיון אחרון לשכנע אותו שלא לפרוש, בכל זאת גם הם לובשים 23. מעניין שדווקא את הטלפון מביל ראסל, שחקן הגנה משמעותי כמעט כמו דריימונד, אדם שהשפיע על הליגה כמעט כמו דריימונד, דריימונד לא ציין. אני מניח שבימים הקרובים נשמע על מעורבותם של אלברט איינשטיין, אריק איינשטיין, ונפוליאון בונפארטה בפרשה.

            1. הקשבת לדברים?

          1. בוא ננסה. זה הציטוט:
            .
            "אחרי המקרה עם יוסוף נורקיץ' ולפני זה רודי גובר, וההשעייה שקבלתי מיהרתי הבית להתבודד וחשבתי לפרוש מהכדורסל. רק הביקורים בביתי של סטיב קר והקומיסיונר אדם סילבר, שכנעו אותי לשנות את דעתי, ועם ההמלצה של קווין – ואחרים – שאני זקוק לעזרה מקצועית, החלטתי לחזור לשחק, ולקבל את ההצעה של קווין, שבתחילה PISSED ME OFF!".
            .
            אין כאן שום התייחסות לשחקנים האחרים. הם רק הרקע לסיפור שלו. מיותר לציין שבמהלך השנים היו לו תקריות נוספות, אלה לא רק שני המקרים האלה. זו הצגה חלקית לכל הפחות.
            .
            הוא מסביר שחשב לפרוש, ואז החליט כן לקבל עזרה מקצועית, ואז לחזור לשחק. מה הקשר בין שני הדברים? אם היה פורש לא היה צריך עזרה מקצועית? אם בן אדם רוצה לשנות בעצמו משהו שישנה, אין לזה שום קשר לפרישה שלו.
            .
            הוא לא מסביר שופ דבר על מה באמת עבר עליו, ואיזה קאונסלינג קיבל, רק ניים דרופינג של אנשים חשובים ומוכרים אחרים בליגה, והם, כמובן, פנו אליו.
            .
            יכול היה להגיד – חירבנתי, לא בפעם הראשונה, הבנתי שאני צריך להשתנות, ואעשה כל מאמץ שזה לא יקרה שוב, (שזה בערך מה שמוראנט אומר כל שבועיים ולא עומד בזה), או שיתרום לתכניות ניהול כעסים בשכונה או כל מיני דברים שלא קשורים רק בדריימונד גרין.

            1. תעשה לעצמך טובה – תקשיב לדברים שלו ולא לציטוטים חלקיים.
              "הוא מסביר שחשב לפרוש, ואז החליט כן לקבל עזרה מקצועית, ואז לחזור לשחק. מה הקשר בין שני הדברים? אם היה פורש לא היה צריך עזרה מקצועית? אם בן אדם רוצה לשנות בעצמו משהו שישנה, אין לזה שום קשר לפרישה שלו."
              זה אגב מה שדריי אומר בעצמו שהוא הבין

            2. ולגבי הניים דרופינג – זה בדיוק מה שאוהבים לצטט. רוב הזמן הוא מדבר על התהליך שהוא עבר עם עצמו.

            3. ושלא תבין לא נכון בחלק מזה בהחלט יש לא מעט מס שפתיים (בטח בכל הקשור לסילבר ודומארס) אבל דריי בהחלט אומר את הדברים הנכונים. בכל מקרה כמו שאמרתי אתמול (וגם כמו שהוא אמר הלילה) הוא ייבחן במה שקורה על המגרש ולא במילים.

            4. עידו אני לא מומחה לדריי אבל גם אם הוא אומר את הדברים הנכונים אני לא מאמין לו.
              זה נשמע כמו חירטוט לתקשורת. היהפוך כושי עורו? לא במקרה שלו

            5. אפשר לא להאמין לו – הוא הרוויח את זה ביושר. אבל בוא לא נגיד שהוא מתקרבן כשהוא לא. וגם אם זה חרטוט זה חרטוט מאד מפורט ושונה מאד מהנוהג הקבוע שלו לתרץ הכל.

    1. הטלפון האדום במשרדו של דריימונד צלצל.
      על הקו היה נשיא ארה"ב.
      "אתה לא יכול לעשות לנו את זה," הפציר הנשיא.
      "האומה האמריקאית זקוקה לגיבורים כמוך, עכשיו יותר מאי-פעם."
      "מדוע?" שאל דריימונד. "המזרח התיכון? איום החות'ים? יש שוב בעיות באפגניסטן? דאעש מרים ראשו?"
      – "לא," ענה הנשיא. "גרוע מזה."
      "כריס פול נפצע."
      .
      דריי מייד פשט את החליפה של האיומים ולבש מחדש את מדי גולדן סטייט.

    2. אוי באמת …
      ידועכי בלי ההתערבות של ביבי וטראמפ לא יזוז כלום .
      הם פשוט לא מזכירים את המעורבות שלהם כי לא יודעים אם
      סטף יאהב זאת , במיוחד כשסירבו
      לבית הלבן בפעם שעברה .
      אך שיהיה בטוח הצעדים הנכונים
      ננקטים , גרין הסכים על הדרך
      לקבל זריקת קןרונה בתחת בדרך
      ההזרקה הסינית ,אלו פשוט פרטים
      שמנסים להעלים מהציבור אולי
      בשל הסירחון….

  7. לפני קפה מר
    השיא של ויקטור זה נחמד. הנקודה היא שהקבוצה שלו עושה שיאים ברצף הפסדים. על פי שמועות סן אנטוניו רוצה להחזיר בטרייד את דזונטה מוריי.הם סוף כל סוף לפחות התחילו להבין שעמדת הרכז חסרה באופן קריטי.
    רכז טוב+וואסל+ויקטור זה הרבה יותר חשוב מכל מיני אנקדוטות.

  8. תודה מנחם. הנתונים של צ'ט וויקטור די דומים, צ'ט מבחינת קליעה יעיל יותר, הקבוצה שלו מנצחת ושל ויקטור פחות ולטעמי זה מירוץ צמוד שנוטה דווקא לצ'ט כרגע.
    לא קשור למעורב אבל כן לליגה, אריק ספולסטרה הופך למאמן היקר בהיסטוריה של הליגה עם חוזה חדש של 120 מיליון לשמונה שנים. אם יש מאמן בליגה שמגיע לו בעיניי האמון הזה זה ספולסטרה.
    https://syndication.bleacherreport.com/amp/10078248-erik-spoelstra-heat-agree-to-reported-8-year-120m-contract-nba-record-for-hc.amp.html

    1. הנתונים שלהם מאוד דומים בעיקר כי צ'ט משחק בקבוצה אמיתית עם שחקנים שיודעים לשחק את המשחק לעומתו ויקטור משחק כרגע לא בקבוצת כדורסל אמיתית שבה שחקנים מנסים קודם כל לבד ואז אולי מחפשים את ויקטור,בלי שום תרגיל,בלי שום מחשבה.כל פעם שאני רואה את סן אנטוניו אני מתעצבן,ראבאק תרגיל אחד אין לויקטור והכי מבאס שלעזאזל המאמן זה פופוביץ אבל פשוט נראה שפופוביץ נמצא במגרש רק כי הוא מפחד לחזור הביתה ולהיות לבד.אם לפני השראפאט אמרתי וואלה הגיע למקום הנכון ויקטור היום אני ממש לא בטוח בזה

      1. אין כמעט עוד קבוצה שמניעה את הכדור וזזה על המגרש כמו הספרס. כך שלהגיד ששחקנים מנסים קודם לבד זה לא בדיוק תיאור של המשחק שלהם. הבעיה שלהם היא בעיקר גיל וכישרון.

        1. אולי באמת הניסוח של לבד לא היה נכון,התכוונתי לומר שלא מחפשים את ויקטור,מהמשחקים שאני ראיתי לא ראיתי אותם מניעים את הכדור וזזים כמו שאתה מתאר אלא בעיקר מסירות רוחב בחוץ ואז ואסל או קלדרון או שעולים לשלשה או לשתיים ארוך או חותכים לסל ושלא נדבר על סוהן או איך שקוראים לו שבכלל כל הזמן הולך עם הראש בקיר.בכל משחק שראיתי שלהם יש לפחות פעמיים שויקטור חותך לסל מנפנף עם היידים שתמסרו לי וכל פעם או שזרקו לסל או שמסרו לשחקן אחר.היחיד שעוד מנסה לחפש את ויקטור בכל פעולה זה גונס.
          שוב מההרגשה שלי הם נראים הכי לא מאומנים שבעולם ולצערי יותר מזה לא מנסים לנצל את ויקטור בכלל

      2. הנתונים די מצדיקים את מה שאתה אומר. מבחינת מגעים בכדור. ויקטור מקום חמישי בקבוצה עם 51 נגיעות למשחק. לפניו נמצאים לפי הסדר: סוהן, קלדן ג'ונסון טרי ג'ונס, דווין וואסל ואז ויקטור. מצד שני הוא מוביל את הספרס בנקודות לנגיעה. ב-10 המשחקים האחרונים סוהן ירד ממקום ראשון לחמישי וויקטור במקום הרביעי. זה די נורמלי מצד אחד שסנטר לא מוביל קבוצה בנגיעות אלא יותר גארדים, אך עם כישרון כזה קשה להצדיק. אגב צ'ט מקבל 58 נגיעות פר משחק לעומת ה-51 של ויקטור. שניהם משחקים כ-30 דקות למשחק. ויקטור עושה 0.38 נקודות על כל "נגיעה" לעומת צ'ט שעושה 0.30 נקודות. זה לא בשביל להוריד מצ'ט. מבחינת כדורסל צ'ט מוצר הרבה יותר מוגמר. רק להראות שסן אנטוניו לא מפסידה כי ויקטור לא בשל. היא מפסידה כי עד לאחרונה הוא לא אופציה ראשונה. ב-5 המשחקים האחרונים ויקטור עלה ל-0.45 נקודות על כל מגע. זה כבר יותר מג'ואל אמביד. אמביד מקבל 76 נגיעות במשחק

  9. בואו נראה אם הבנתי נכון:
    שחקן מורחק ל-12 משחקים עלובים לאחר תקיפות חוזרות ונשנות על מגרש הכדורסל.
    תקיפות – לא עבירות חזקות, משחק מלוכלך וכו'.
    והוא טוען שהוא הקורבן והנפגע העיקרי בסיפור הזה?

      1. הוא בהחלט עושה מעצמו קורבן ענק ועיקרי של הסיפור.
        עושה מניפולציות ומקושש מהעניין צומי.
        עכשיו צריך ללטף אותו ולהגיד לו תודה שלא פרש.
        על דבר שהוא "כלל לא התכוון לעשות" ופירשו לא נכונה, אבל זה בסוגריים בדבריו.

          1. הוא לא עושה מעצמו קורבן אבל מספר סיפור סביב עצמו שרק ממחיש כמה הוא חי בסרט.
            הוא זקוק לצומי באופן תמידי.
            ככה זה נשמע לי (אני משוחד ולוקח בחשבון את העבר שלו)

            1. אם הוא לא היה צומי לא היה לו פודקאסט.
              הוא סיפר על התהליך שעבר – איך זה לחיות בסרט?

            2. החי בסרט שלו זה שהוא עסוק כל הזמן בעצמו.
              הוא חושב שהוא כל כך גדול, שבזמן ההשעיה הוא התחיל לכתוב את הספר
              Me, and all about me

            3. אתה לא אמור להיות עסוק בעצמך כשאתה מנסה לפתור בעייה התנהגותית?
              ולא הוא לא כתב אף ספר בזמן ההשעיה – אם היית מקשיב היית יודע…

  10. 3 AM , its pouring rain , can't sleep nomo….
    JB you pure man, we love you for it , but the game isnt anymore!
    Go fight that fight , dont let it drop like the league wants it to.
    The league is filled in TimmyD's , all year long we see it…
    Its not them direct like TimD#1 , its their families, too much fantasy gambling.
    And the 4 O'clock report just tucks it all under the rug.
    I.N.V.E.S.T.I. Gate.

  11. דריימונד גרין חחחחחחח העדפתי אותו מנייק וקוקי אבל שם זין.
    עכשיו הוא קוקי שם זין ושקרן טפיייייייי
    קר ודוראנט השפיעו לו על הכיס.
    היווני זרק את המאמן מתחת לאוטובוס, כל השאר בלהבלהבלה

  12. בעיית שיפוט זה לא דבר חדש אבל לא בגלל זה הסלטיקס הפסידו בסוף.
    הם הפסידו כי 10 שניות לסיום המשחק הכדור היה בידיים שלהם והיו להם ברזרבה 2 טיימאאוטים.
    מאזולה היה צריך לקחת אחד קטן ולארגן התקפה עד לשניה האחרונה. אם התרגיל לא היה מצליח לפחות היינו הולכים להארכה. הבעייה היא מאמן. לסלטיקס יש עשור עם מאמנים שלא יודעים מה לעשות במגרש. מאמנים מצויינים לגיים שלצערי לא שווים הרבה במגרש!

    1. היה להם טיים אאוט אחד, וארגון מהלך לא תמיד מבטיח את התוצאות הרצויות – הרבה מאמנים לוקחים את הצ'אנס הזה. אם כבר אז מאזולה הפסיד את המשחק בצ'אלנג' הדי גבולי על העבירה של בראון ברבע השני מה שלא השאיר לו את האופציה לצ'לנג על העבירה בסיום.

            1. או התקדמתי לבעיות בהבנת הנקרא. נו יש עוד תקווה.
              זה בסדר נראה שלך יש בעיות הרבה יותר חמורות.

            2. תקרא שוב את מה שכתבתי בהתחלה ל-א-ט…
              איפה בכלל איזכרתי צ'אלאנג'? בשוויון והתקפה אחרונה כל מאמן עם קצת ניסיון שיש לו טיימאאוט יקח אותו.
              העובדה שלא לקח אותו מלמדת שיש לו כרגיל אפס יכולת התמודדות…

            3. ולי יש בעיות בהבנת הנקרא…
              זה שאתה לא הזכרת את הצ'לנג' אומר שלי אסור להתייחס אליו?
              והתייחסתי בהתחלה בדיוק למה שאתה כתבת שוב – יש מלא מאמנים עם מלא נסיון שלא תמיד יקחו שם טיימאאוט. פופוביץ' ספולסטרה, נרס מי שתרצה. כולם כבר היו שם.

            4. זה אומר שאתה לא מדבר לעניין וזה לא דבר חדש.
              אפרופו בעיות…
              אם יש טיימאאוט ספייר והכדור אצלך אתה צריך לקחת טיימאאוט בשביל לארגן תרגיל ופלאן B אם אתה עם מספיק ניסיון. הבעיה של מאזולה מוכרת. לא אני המצאתי את זה, מדברים על זה כל הזמן, אולי אתה שקוע במדמנה שלך עם הבוק וקאפקייק ולא נכנס לאתרי סלטיקס. אנחנו מקבלים כ 10 שנים את אותו הדבר עם כל הכישרון שיש שם במגרש.

            5. אז שוב אתה לא קורא? אמרתי לך שגם מיטב המאמנים המנוסים בוחרים לעיתים באסטרטגיה הזו. לדעתי מאזולה עושה את זה יותר מדי.
              ואם כבר לא לדבר לעניין כדאי שתתעורר… כי באמת אתה שובר שיאים בתחום.

  13. מנחם תודה. אם כבר בעיות שיפוט הפתיחת פה של המאמן של טורנטו על השופטים במשחק נגד הליירס זה משהו שעוד לא ראיתי.
    בגדול אמר איך יכול להיות ששרקו נגדי 24 זריקות רק ברבע האחרון.
    וידאו ששוה להציץ בו.
    אמר שחבל שלא הודיעו לו מראש שהשופטים החליטו לתת את המשחק לליקרז כי אז הוא לא היה מגיע.
    בגדול טענות זהות לשלי במשחק בפליאוף בשנה שעברה (28 5 בעונשין או משהו כזה).
    זה מומלץ מאוד גם כקטע קאלט גם כחיזוק למה שכתבת למעלה וגם כחיזוק למכתב פיטורין ולקנס שהוא הולך לקבל מהליגה שכנראה יהיה בין 5 ל 6 ספרות וגם לראות עד כמה המעמד של השופטים בליגה הוא בלתי נסבל.
    אני מאוד ממליץ.
    מאוד.
    אההה… ומסכים.

    1. ריספקט למאמן. בטח ראה היילייטס של אפי בירנבוים
      למרות הקנס הצפוי מקווה שמשהו בדברים שלו יעיר את הליגה לטפל בעניין

כתיבת תגובה

סגירת תפריט