מעורב WARRIORS ליום שלישי: בצער רב עלי להודיע על מיתת הדיינסטי של הלוחמים

1.סוף הדיינסטי, וסטפן קרי החליט להיות PAINFULLY HONEST עם המצב

החדשות מאולפן כריס פול הן שהוא יחזור לשחק אחרי 4-6 שבועות. לי זה מאיית 8 שבועות ואנא התחילו לספור וכשיחזור תכתבו כאן מי צדק יותר, ESPN או מל לס.

מצד שני דריימונד גרין יכול לחזור כבר היום. לקבוצה שבעייתה החמורה ביותר היא הגנה, זוהי חדשה משמחת מאד.

בינתיים הקבוצה הפסידה בבית לטורונטו רפטורס 133-118 כשסטפן קרי קובר – לא יאומן כי יסופר – 9 נקודות ביום של -2 מ-14. ההתקפה פישלה. ההגנה פישלה. המשחק כולו של הווריורס היה אמבלמטי – סמלי – לבעיות הגדולות של הווריורס. מה שעוד היה סמלי היה המשחק החלש של סטפן, כי כמעט תמיד הווריורס הולכת לאן שסטפן לוקח אותם: כשהוא מרחף, הווריורס מרחפת. כשהוא מדשדש – הווריורס מדשדשת.

אבל הבעיות של הווריורס גדולות בהרבה מסתם הבעיות של סטפן. הקבוצה פשוט חפרה לעצמה בור עמוק מדי והיא לא מסגלת לצאת ממנו. קליי תומפסון מצטרף לסטפן בירידה מיכולתו; אנדרו וויגינס נראה שאיבד את מה שהיה לו. לקבוצה אין סנטר רציני, וכשהיא חייבת לחיות או למות עם שחקנים כ-

או

הדבר אומר דרשני. (אני משוכנע ש-75% מכם לא בטוחים בשמות של השניים, הראשון
Brandin Podziemski והשני Trayce Jackson-Davis).

סטיב קר אמר אחרי ההפסד שהוא מודע בדיוק למה שקורה. הוא לא מתחבא מאחורי הדגלים וארבע הטבעות. "אני יודע בדיוק כמוכם את רצינות הבעיות של הגולדן סטייט ווריורס"

כל אוהדי הווריורס באתר (אני לא אוהד ולא שונא; אהבתי תמיד לחזות במשחקם כי הצמד סטפן קרי-קליי תומפסון תמיד גירה אותי להסתכל במשחקם) צריכים להתרגל לאמת חדשה בקשר לקבוצה הזאת.

2. סטפן הוא DEFIANT – (מתריס?) – אחרי משחק ה-9 נקודות שלו

כשסטפן קרי נשאל על משחקו האחרון הוא לא התנצל, הוא לא חיפש תרוצים, ולמעשה נשמע מתריס על עצם השאלה.

הוא הגיב: "ברור שעלי לשחק טוב יותר ולהיות יותר יעיל. עלי להתעורר מוקדם יותר במשחק ולתת לקבוצה חיים. הטבע שלי הוא שכשמשהו לא הולך טוב, להסביר לעצמי מה לא הלך טוב ולראות כיצד אני יכול לשפר את מה שלא הלך טוב. הוא סיים:

So I'll stay there and respond the way I know how to do things better!

ק'מון סטף. אתה זה עתה חירבנת משחק שלם. העלבת את עצמך – קלעי השלשות הגדול אי פעם – עם 0 מ-7 מהטריי, ו-2 מ-14 בכלל. אז כל מה שיש לך לומר זה "ברור שעלי לשחק יותר טוב"?

למה שלא תהיה אמיתי ותאמר לנו מה אתה באמת מרגיש. 'ברור שעליך לשחק יותר טוב'? יותר נכון 'ברור שאני לא יכול לחרבן את הפרקט כפי שעשיתי! למייקל, ללארי, לקובי – לאף סופרסטאר בערוב הקריירה שלו לא היה משחק כזה, ואם היה – אז אני מאמין שאחד כמו לארי היה מבקש סליחה מהקהל על הבזיון, ומבטיח שעוד משחק כזה הוא תולה את הנעליים כי זה עדיף מלשטות בקהל שמוציא $300 על מושב ממוצע באולם, ולתת לו מוצר פגום.

תראו. אני מאמין שסטפן מסוגל לבוא מחרתיים ולקלוע 40 כולל 9 מ-12 מהשלוש. הוא הוכיח זאת פעם אחרי פעם. מה שהטריד אותי הייתה צורת הדיבור המנופחת שלו.

3. גרין מודה: "I WAS WRONG. אבל אין בכוחי לשנות את מה שקרה

בתכניתו "The Draymond Green Show," דריימונד גרין סוף-סוף פתח את פיו ודיבר בקשר להשעייה שלו, וכו'.

הוא אמר מיד, "שגיתי אבל אין בכוחי לשנות את מה שהיה".

I connect with Nurkic get kicked out of the game, do my post-game interview, all of those things and as I said then and as I said now, I was wrong. I was wrong regardless of what I was trying to do, none of that sh** matters."

"Not only from that Rudy Gobert situation, I was wrong, went way too far. I am a guy that plays on the edge, I am a guy that walks right up to the line and I have no problem with admitting, I have walked over that line."

"And for that, I apologize, I apologize to my family… I created bad for my family and for that I apologize… It hurts, it hurts."

"אני יודע שג'ו לייקוב התחייב ל-4 שנות משחק עבורי. אני מודה לו מאד על הג'סטה. אני מעריך זאת מאד, ואני מצטער שאיכזבתי אותו, את סגל הקבוצה, ואת חבריי לקבוצה. I FAILED EVERYONE MISERABLY. אני מתנצל בצורה הכי אמיתית שאפשר".

דריימונד, סטף, ועוד כמה משחקני הווריורס הולכים לכנסייה כל יום ראשון. הדבר הראשון שהם יגידו לך הוא שכל הנצרות מבוססת על FORGIVENESS. סליחה.

END OF STORY

4. אדם סילבר השפיע על דריימונד גרין לא לפרוש מהכדורסל

Adam Silver Talked Draymond Green Out Of Retirement

בתכניתו "The Draymond Green Show,", דריימונד גרין הודה שעם כל ההופלה וההשעייה הוא החליט שהדבר החכם ביותר עבורו לעשות היה לפרוש מהמשחק. הקומיסיונר אדם סילבר שכנע אותו לא לפרוש, ועתה הוא מרגיש 'OVERWHELMIMG GOOD FEELINGS' כלפי הקומיסיונר.

"אמרתי לו, 'אדם, זה הרבה יותר מדי עבורי…זה השתלט עלי לחלוטין ואני לא יכול לחיות עם זה יותר. אני עומד לפרוש".

אדם הגיב,

'You're making a very rash decision, and I won't let you do that.'" (24:07)

According to Green, the conversation was both long and impactful, providing him with the support he needed during a challenging period. He expressed gratitude for having a commissioner like Adam Silver, emphasizing Silver's focus on assisting and helping players rather than punitive measures.

גרין הבטיח לעצמו, ולחבריו לקבוצה – וכן למאמן סטיב קר – שהוא ימשיך בטיפול ל-ANGER MANAGEMENT שהוא החל בו.

5. דריימונד גרין גילה בתכניתו 'דה דריימונד גרין שואו' שסטיב קר בא לבקרו בעת ההשעייה

"קוץ' קר הגיע לביתי. ישבנו בחצר, ושנינו בכינו. יש בינינו BOND שקשה להסבירו. כבר הגענו יחד לגבהים הכי גבוהים, ולמעמקים הכי עמוקים.

""And he just said to me, I want you to end this the right way, I want us to end this the right way. And you're not doing that right now, so I want you to do what you have to do to get in a space where you can do that and we can do that." 

"And he said to me, your press conference the other day, I was happy, I was proud of it. It was so much better than the other ones. It said you took accountability, you apologized and I thought wow, Draymond's moving in the right direction. So you've apologized before, but there is always a but." (9:13)

קר אמר לגרין כמה הוא מעריך את הודאתו בשגיאה שעשה, החרטה שהוא מרגיש, והקאונסלינג שהוא עכשיו משתתף בו ללמוד כיצד להשתלט על כעסיו מבלי לצאת מכליו. קר גם אמר לגרין כמה הוא מעריך את כל ה-AMENDS ('תיקונים') שהוא מתכונן לעשות בהתנהגותו, ומעשיו.

השניים התחבקו חיבוק ארוך לפני שהמאמן עזב את בית שחקנו.

6. פירמידת קלעי הווריורס של כל הזמנים

לפי הסדר משמאל לימין

TIER 1;: סטפן קרי


TIER 2: Wilt Chamberlain, Rick Barry, Paul Arizin, Chris Mullin


TIER 3: Klay Thompson, Nate Thurmond, Jeff Mullins, Purvis Short, Neil Johnston


Tier 4: Joe Barry Carroll, Tim Hardaway, Monta Ellis, Latrell Sprewell, Jason Richardson, Joe Fulks, Guy Rodgers, Phil Smith, Joe Graboski, Antawn Jamison, Draymond Green, Sleepy Floyd, Al Attles, Tom Meschery, Tom Gola, David Lee, Kevin Durant, Mitch Richmond, Larry Smith, Terry Teagle


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. תודה על המעורב, סליחה על האופרת סבון.
    טלנובלה כזאתי עוד לא ראיתי.
    סטיב קר בתפקיד האישה הסחבה שסולחת לבעלה (דריימונד), כל פעם שהוא בוגד. (סצנת הבכי הייתה מאוד מרגשת).
    סילבר בתפקיד אמא של דריימונד. זאתי שאומרת לו שיפסיק עם הבגידות ושיחזור לאשתו הנאמנה.
    קליי בתפקיד הילד המוגבל של המשפחה, זה שלא יודע לדבר מלבד המילים: "יש לי ארבע אליפויות".
    קרי בתפקיד אח של קליי והילד של סטיב קר ודריימונד, זה שהיה מעדיף להיות מאומץ מאשר להיות עם המשפחה הדפוקה שלו.
    הסרט: "העלובה" עכשיו בקולנוע. חובת צפייה!!!

      1. חלק מהפציעות האלה ניראות לי לא אמינות. כמו הסיפור שדריק רוז נחתך בצורה קשה כשקילף תפוח עם סכין במיטה. לא יודע מי מקלף תפוח עם סכין, ומה הסיכוי לחתוך את כל היד (לא רק את כף היד) מדבר כזה. תמיד היה ניראה לי יותר הגיוני שאדון רוז לא היה במיטה עם תפוח אלא עם אישה, והסכין היה שייך לבן הזוג שלה או משהו כזה.

        1. אתה כנראה קצת צעיר אבל פעם היו מקלפים את התפוח עם סכין, כך שהקליפה יוצאת מסולסלת.
          היא הרבה יותר טעימה ככה
          🙂

  2. לא מסכים עם הביקורת על קרי. הוא בכושר מעולה העונה. אולי הכי טוב האפשרי שלו. מה חושבים שהמצב לא משפיע עליו מנטלית וגורם לו למשחק זבל?!
    מי ששאל אותו את השאלה צריך להתנצל על השאלה המטומטמת. הוא לא שאל את קליי, שיש לו משחק כן, משחק לא, משחק למה לא. הוא שאל מי שמחזיק לבד את הקבוצה במשך כל העונה.
    אז כן, היה לו משחק חרא. אפילו שלושה כאלה. זו סיבה להתנצל? זה מצדיק שיגידו לו האם אתה צריך לשחק טוב יותר?!
    הבנאדם גמור מנפילת הקבוצה, וזה מה שיש להגיד עליו? לדרוש ממנו להיות רובוט ולא להיפגע מנטלית?! נו, באמת.

  3. אגב, מנחם, הטלנובלה שדריימונד גרין מתאר מול אדם סילבר מאשרת את מה שאמרת אתמול: כריס פול נפצע, הליגה מיהרה להחזיר את גרין. זו לגמרי לא תאורית קונספירציה.

  4. הלוחמים סיפור מסובך,הם צריכים ניתוח . ואין טוב יותר מלפנות למומחה.
    פניתי ליאנוש בכרטיס ביקור שלו כתוב "מנתח הרמת ישבנים לנשים סקסיות"
    שאלה : ניתוח כזה יועיל ללוחמים.
    תשובה : אין ספק שיכול לשפר
    שאלה: אם כן מה הבעיה ואיפה?
    תשובה: מה יועיל הרמת ישבן ,אם הפרצוף לאחר רעידת אדמה.על מה מסתכלים קודם כל?
    האמת שכנע אותי.שתיתי קפה מר בצער על גמר הדיינסטי

  5. 1. אף שחקן לא צריך להתנצל בגלל ששיחק גרוע , אלא אם היתה לו כוונה כזו מלכתחילה .
    2. כשסטיב קר וגרין התחבקו ,היתה מוסיקת רקע ?
    3. אנדרו וויגנס על המדף. פתוחים להצעות ! !

  6. לא מבין מה לא בסדר עם התגובה של קארי.לא נתן תירוצים,אמר שצריך להשתפר.למה הוא צריך לבקש סליחה? הוא לא רובוט,הוא לא איזה משחק מחשב. הוא בשר ודם . יש אדם מביננו שלא מפשל בגדול!
    אגב מתי לארי או גורדן ביקשו סליחה? מן הסתם גם להם נפלו משחקים לא מוצלחים.

  7. תודה מנחם. אין ללוחמים ברירה אלא לפרק את השושלת. דריימונד חייב להיות על השולחן אם עוד נשאר מי שמוכן לקחת, קליי גם בעיקר שיכול להיות אטרקטיבי בשל החוזה הנגמר שלו. חייבים למצוא לתת לסטף עוד סיכוי אמיתי לטבעת נוספת וזה לא יקרה בהרכב הזה. תנחומי למייק דאנליבי שבעונה הראשונה כ-GM צריך להתמודד עם ההחלטה לפרק את השושלת של העשור האחרון בליגה ואחת הקבוצות שבמובנים רבים שינתה את האופן בו משחקים כדורסל.

  8. הבעיה הכי גדולה של גולדן זה שסטף קרי בן 36 עוד חודשיים (וכן יש הבדל ענק בין גיל 34 ל36), יש אופנה כזאת בשנים האחרונות בNBA לסחוט את המיץ משחקנים גמורים ולצפות מהם שימשיכו את שנות השיא שלהם.
    צר לי אבל סטף קרי גמור, כן הוא יתן מדי פעם תקופות שיזכירו את השיא שלו אבל הוא לא יסחוב קבוצה לשום מקום.
    במצב הנוכחי שלו הוא חייב מישהו לידו שיסחוב את הקבוצה, הוא לא יכול להיות מס 1 בקבוצה רצינית ולצפות שיעשה את זה, זה לחיות באשליות.
    גולדן סטייט נמצאים בדיוק במקום שהם אמורים להיות, אין כאן שום דבר מפתיע.

  9. המוות של הדיינסטי של הגולדן היה ברור עוד לפני תחילת השנה ואפילו מהשנה שעברה שלא נפרדו מגרין.
    יש משהו יפה בלזכור חסד לגיבורי העבר גם אם ברור שהם יצעידו אותך לאבדון.
    קר ניסה לרקוח תרכובת שטרם הצליחה בליגה (כמעט). לנסות לפתח קבוצה וכוכבים חדשים מבלי לאבד את הותיקים והציפיה מהם לרדת באיטיות לספסל., וכמה מוזר, הוא אכן נכשל בה

  10. נפציעה של ג'ה זאת פציעה הדומה לפציעה של טניסאים שנקראת Tennis shoulder.
    רק שכאן זה נקרא shooter's shoulder
    הכתף של היד שמחזיקה את האקדח מתאמצת יותר מדי וצריכה מנוחה מדי פעם.
    .
    מנחם אתה מחמיר מדי עם סטף, הוא עדיין לא בירידה, הוא מעולה כל העונה. קורה שיש משחקים חלשים. הבעיה היא שבג"ס הנוכחית אין מי שיחפה עליו ויתעלה בימים שהוא קולע כמו קובי.

  11. דבר אחד אני לא מסכים מנחם
    לדעתי ג"ס פגעו מצוין בבחירות דראפט השנה וקמינגה שחקן מצוין
    המחשבה הזו של ג"ס שיש להם חלון אליפות דיי דופקת לו את הקריירה

  12. מנחם מעורב מעולה במיוחד בגלל זה שזה רק הלוחמים.
    לגבי סטף התחושה שלי שזה יותר תגובה לגיטימית של תסכול. צריך להיות כנראה סופר מרוכז כדי לעשות את הדברים שהוא עושה ערב ערב וכנראה שללכת ככה בלי מטרה קצת הוריד לו.
    את גרין נעזוב בצד שום טיפול לא יכול להוציא אגרסיות כמו שיש אצלו זה כמו שראס בחיים לא ישתנה למרות שכל הבעיה אצלו היא "רק בראש"… 🙂
    מה שפירק השנה את הלוחמים ואולי גם את השושלת ואולי גם את סטף היה לדעתי הסל המופרע של יוקיץ שבא כחותמת סופית לתבוסתנים שהם נהיו אחרי שאיבדו יתרון של 20 נק בשש הדקות האחרונות.
    זה היה הרסני פשוט. כמו קארמה רעה.
    אם השושלת הזאת באמת מתפרקת זה יהיה רגע עצוב בכדורסל העולמי אהיה עצוב כמו שהייתי עצוב אחרי הריקוד האחרון של מייקל ושיקגו ולכן….
    יכול להיות שזו יותר משאלת לב מרציונאל אבל אני לא חושב שהשושלת הזו סיימה בודאות את תפקידה ההסטורי. הם יכולים עוד להבליח למופע אחרון ועד כמה שזה ישמע מוזר לדעתי זה יכול לקרות אפילו עוד העונה. ראיתי אצלם ניצוצות מדהימים לפני כמה משחקים אבל אז כריס פול נפצע ובא ההפסד האכזרי הזה לדנבר.
    אני חושב שאחרי פגרת האולסטאר ובהנחה שכולם יהיו בריאים נתחיל לראות מהם מופעים והם לא יגמרו את השנה במקום שהם נמצאים בו עכשיו. ובפליאוף אם יהיו בריאים והכל יתחבר להם הם יהיו איום אמיתי כמו תמיד.
    התחושה שלי היא שוויגינס מתחיל לחזור לעצמו. זה קריטי. גם את קליי ראיתי מתחיל לחזור. אם דריי יחזור במוד הנורמלי שלא (מכסח אבל לא מביא אגרוף לפרצוף לכל מי שבא מולו) וכריס פול אחרי שיחזור יסיים את מכסת הפציעות העונתית שלו ואם יצליחו לשמור את קומינגה שהפך להיות חשוב לאחרונה הם עוד יכולים להפתיע. זה המון אם אבל יש לי הרגשה שההסתברות שזה יקרה לא כל כך נמוכה כמו שאנשים חושבים.
    בקיצור אני עוד לא סותם עליהם את הגולל.
    תודה מנחם.

    1. רק כדי להבהיר התרחיש המרכזי הוא אכן שהשושלת הזו סיימה. יותר מידי בעיות. אבל.. כן ראיתי שם את הניצוץ והכל עוד יכול להתחבר להם. וגם המערב כולו נראה השנה בלי איזו קונטנדרית ברורה. מיני זה סיפור נחמד ואני אוהב את החתול אבל זה לא באמת יהיה במאני טיים. אוק וסאק עוד צריכים לסבול כדי ללכת עד הסוף דנבר מדשדשת למרות שהיא הכי מפחידה אבל איזה פציעה של מארי חס וחלילה וכ' .. פיניקס והלייקרז בנתיים עוד לא איתנו והקליפרס אפשר לסמוך על זה שמישהו בסוף יצטרך שם איזה לואוד עצבני בפליאוף. בקיצור…נו טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט