מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.אני מצטער, אבל 'משהו' (המאמן!) לא עובד כראוי במילווקי

אדריאן גריפין, מאמן הבאקס, חייב ללכת הכי מהר שאפשר. הוא המאמן הגרוע ביותר ב-NBA

היוסטון רוקטס התגברו על 48 הנקודות של ג'יאניס וניצחו את הבאקס 108-112.

ג'יאניס קבר 16 מ-25 והוסיף 17 קרשים בדאבל-דאבל השביעי הרוץ שלו, אבל הבאקס הפסידו את המשחק השלישי מארבע שלהם אחרי שהיו 2-11 בדצמבר.

ג'יאניס אמר אחרי המשחק: "אנחנו חייבים לשחק יותר טוב. אנחנו חייבים לשחק הגנה יותר טוב. אנחנו חייבים לבטוח אחד בשני יותר, ואנחנו חייבים להיות מאומנים יותר טוב".

כאן קבור הכלב. מאמן הבאקס אדריאן גריפין

אני מסתכל על משחק הבאקס ורואה מאמן שאין לו מושג. אני לא מבין כיצד עדיין מחזיקים אותו. בגללו אין כל קואורדינציה בין ג'יאניס ודמיאן, ובגללו אין כל משחק ברור וקבוע של הבאקס. הכל נראה "מיוצר על המקום" לפי…לפי…אין לי מושג לפי מה, וגם לשחקנים אין מושג.

אמה אודוקה – שגם אותו אינני מחשיב בין גדולי המאמנים – עשה לו בית-ספר בשעה שהחליט לתת לג'יאניס את המנה שלו אבל למנוע מכל האחרים את המנות שלהם.

ראיתי חלקים רבים מהמשחק ומשחק הבאקס היה EMBARRASSING – מביך – לקבוצה המנסה לעבור את הסלטיקס כמלכת המזרח. זה לא יקרה כל זמן שאדריאן גריפין נשאר כמאמן הקבוצה.

נ.ב: קיימת עוד בעייה. ג'יאניס הוא אחד השחקנים האינדיבידואלים הטובים ב-NBA אם לא הטוב מכולם. אבל הוא לא מנהיג. אם המאמן לא עושה זאת, ג'יאניס חייב לעשות זאת. לדבר אל השחקנים…להנהיג אותם…לבקר אותם כשצריך ואפילו לצעוק עליהם. עליו להסתכל על סרטונים של הסלטיקס ולראות כיצד לארי בירד היה עושה זאת, או סרטונים של הבולס לראות כיצד מייקל היה עושה זאת.

2. תמיד גיחכתי על השטויות של שימון אבל עתה עם מקרה דריי גרין, אני מתחיל להאמין לו...

Draymond Green with smoke coming out his nose and ears. A mix of angry, mind-blown and prayer emojis in the background

כנראה שרק שימון – מלבד הסברי זה, כמובן – יכול להסביר כיצד זה שכריס פול נפצע במשחק יום ששי בלילה (בישראל כבר בוקר שבת), ושעתיים אחרי זה – כשמשרדי ה-NBA סגורים לוויקאנד – הגיעה הודעה שהשעייתו של דריימונד גרין נסתיימה.

כולם היו בשוק עם ה-TIMING של ביטול ההשעייה, כיצד זה קרה בשעות הקטנות של הלילה, ואיך לא היו כל הקדמות להחלטה. פשוט הודעה קצרה שההשעייה בוטלה וזהו.

אני עוד הספקתי להכניס את ההודעה למעורב של שבת בבוקר כשכל אתרי ה-NBA ועתוני הספורט דיווחו על כך רק ביום ראשון.

בואו נגיד שכשכריס פול שבר את עצם כף ידו ונודע שהוא לא יחזור לשחק לפחות בחודשיים-שלושה הבאים, ה-NBA ידעה שהווריורס – הדרלינג של ה-NBA – בצרה. הבוסים של ה-NBA הבינו מיד, אפילו שהמשרדים היו סגורים, שהווריורס, שהיא כל כך טובה כשהיא משחקת טוב שהיא כבר מזמן הפכה לסמל ה-NBA – חייבת עזרה והם מיד החליטו לסיים את ההשעייה של דריימונד גרין.

גם סטרן וגם וודג' ניבאו שההשעייה תהיה ל-18 משחקים. אז איך זה פתאום נחתך ל-12, ואיך זה שההודעה הגיעה בשעה כזו לא נוחה שרק הופס בישראל, שם השעה כבר הייתה 5 בבוקר, הצליח לפרסמה 'באותו יום' (שבגלל הבדל השעות היה כבר היום שאחרי)?

ורגע…מה עם ה-MENTAL COUNSELING (הדרכה נפשית) שהיה עליו לעבור עם הדרכה כיצד להתגבר על 'כעסים' מבלי להחטיף אגרופים לפני שההשעייה תבוטל? מה שביטל את ה-COUNSELLING היה שבירת כף היד של כריס פול. היה כתוב במפורש ש- –

He was required to undergo counseling and have progress meetings with the league and the team as part of his return requirements.

הליגה שיקרה כשהיא הודיעה ש- –

In a statement, the NBA confirmed that Green has fulfilled all those requirements, thereby allowing him to be reinstated.

משך ההשעייה גרין נעלם מהשטח ואיש לא יודע אפילו היכן הוא היה. מה שבטוח שהוא לא עשה "MENTAL THERAPY" שלוקח שבועות רבים.

Fans, critics react to Draymond Green's reinstatement

מיד פרצה השמחה אצל האוהדים:

Welcome back, 23! Let's get it,” one hyped fan commented. Another supporter shared, “Welcome back, Draymond Green! Looking forward to seeing the impact he'll bring to the Warriors after the suspension.”

אני מבטיח לכם ששאלות על הטיימינג של ביטול ההשעייה יצוצו במאות (הרבה כבר צצו). ומי שרוצה תשובה אמיתית בקשר לביטול הטיימינג יכול תמיד לברר אצל שימון.

3. נבחרת המזרח האמיתית שלי לאול סטאר (מה היית משנה?)

  • טייריס הליברטון
  • ג'יילן ברונסון
  • ג'ייסון טאטום
  • ג'יאניס
  • ג'ואל אמביד

שחקני ספסל

  • סקוטי בארנס
  • טייריס מקסי
  • ג'ימי באטלר
  • דונובן מיצ'ל
  • קריסטפאס פרוז'ינגיס
  • פרנץ ווגנר
  • באם אדביו

4. נבחרת המערב האמיתית שלי (מה היית משנה?)

  • שג"א
  • לוקה דונקיץ'
  • אנטוני אדווארדס
  • אנטוני דייויס
  • ניקולה ג'וקיץ'

שחקני ספסל

  • ד'ארון פוקס
  • סטפן קרי
  • אלפרן שנגון
  • קוואי לנארד
  • לברון ג'יימס
  • קווין דוראנט
  • דומנטיס סבוניס

5. הלייקרס החתימו את דילן ווינדלר אחרי ערב של שיא 33 ריבאונדים

Dylan Windler played 84 games for the Cleveland Cavaliers, all of which were off the bench. The 2019 first-round pick averaged 3.3 points and 2.3 rebounds per contest, while shooting 41.6% from the field and 32.2% from three-point range with the Wine and Gold.

He also played in 23 NBA G-League regular season games for Cleveland’s affiliate Cleveland Charge, averaging 13.0 points, 7.8 rebounds, and 2.1 assists per game and shooting 39.2% from three-point range.

But now, Windler is reportedly heading to his third NBA team after a record-breaking 33 rebounds performance in the NBA G-League last night .

6. אתגר פירמידת הקלעים של גולדן סטייט ווריורס בכל הזמנים (תשובות מחר)

  1. מי הם הקלעים ב-TIER2
  2. מי הם הקלעים ב-TIER 3?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. תודה על המעורב מנחם. מילווקי יכולים להרשות לעצמם להפסיד מדי פעם, אבל הנתונים מראים ששיתוף הפעולה בין יאניס ללילארד בהתקפה עובד טוב מאוד ברוב המקרים. לגבי גריפין כמאמן, מוקדם לומר אם הוא יצליח בפלייאוף, אבל עד כה הוא עושה עבודה טובה.

  2. יש מצב שגריפין המאמן הכי גרוע בליגה אבל הוא מאמן רוקי אז הוא מקבל הנחות כרגע. בסופו של דבר יאניס רצה מאמן בובה וקיבל את לילארד איתו
    שייפסיק להתבכיין, אפילו קריס מידלטון חזר לעצמו. האולסטארס משחק משעממם ובלי קיירי זה בכלל כדור שינה

  3. אחלה מעורב מנחם. תודה.
    לילארד וביזלי מגינים קטסטרופה והם הגארדים הפותחים של הבאקס, ככה שזה היה צפוי שההגנה שלהם תיראה על הפנים. אפשר לבוא לגריפין בטענות שהוא נותן כמעט 30 דקות לביזלי, אבל הוא לא יכול לשנות אותם ברמת ההגנה. אולי בפלייאוף ייתן לקונאטון לפתוח. (קראודר שיחזור גם יקבל דקות).
    לילארד הפך את הבאקס לפורטלנד מוכשרת בסגנון שכונה. פה זה חובת המאמן לשנות הרגלים ולסדר מהלכים שיוציאו משני הכוכבים שלהם את המירב. כרגע הם משחקים לא מעט בתורות ופחות בתיאום.

  4. עדכון: הנשמה של טאג' גיבסון שוחררה מהניקס. הוא גם כך היה חתום על חוזה זמני שבסופו יעלה לעולם הבא. משתתף בצערו של ת'יבודו.

  5. אני די גרוע בדברים האלה. בטיר 2 שני מזהה רק את ריק בארי וכמובן ווילט צ'מברליין הגדול. בטיר 3 אני מזהה את קליי ואת פרביס שורט שני מימין (וזה רק בגלל שהוא שיחק בישראל. ככה לא הייתי מזהה אותו). בטיר 4 יש את דורנט, ובצד ימין את דריימונד, אנטואן ג'יימסון, ונדמה לי שגם מיטץ ריצמונד. קרוב לצד שמאל זה טים הרדוואי.

  6. אודוקה מאמן עם פוטנציאל ענק.לדעתי אם הסלטיקס היו נתנו לו עונש של חצי עונה בחוץ במקום להיפטר ממנו, הם היו עם עוד גמר ביד אם לא אליפות (לא נכנס לפן האתי כי לא פרסמו בדיוק מה היה)

    1. ברצינות???ראית את הלייקרס ודיוויס משחקים השנה?.הוא בכושר מדהים ,הרבה יותר מכל אחד שציינת פה,בלעדיו הלייקרס היו במצב הרבה אבל הרבה יותר גרוע.
      חוץ מזה דל"פ .ההייפ שצ'ט מקבל גבוה בהרבה מהתרומה שלו האמיתית.הוא טוב אבל עדיין לא קרוב להיות סופרסטאר או להיות באולסטאר ובקרב בינו לבין וומבי אז נכון שאני בדעת מיעוט אבל וומבי הרבה יותר מרשים והרבה יותר טוב.היית מחליף בין שניהם היית מקבל את וומבי קולע קרוב ל30 ואילו צ'ט לא בטוח מגיע ל15 בסן אנטוניו

      1. האמת שלא ראיתי את דייויס משחק השנה, ההתרשמות הייתה בעיקר לנוכח המצב של הלייקרס כרגע. אני מניח שלפי אותו הגיון היה אפשר לפסול גם את שנגון ומרקאנן, אבל איכשהו מדייויס והלייקרס אני מצפה ליותר, כנראה שלא בצדק. קיבלתי.

  7. ריק ברי הי חמור גדול. זו אחת הסיבות שאינו נחשב לאחד מהעשרה שחקנים הכי טובים מאז ומעולם. הוא גם שיחק רוב שנותיו במהלך שנות השבעים, החור השחור של הנבא. תחשבו על דרימונד גרין עם עוד 10 סמ והקליעה של קלי וקצת פחות הגנה ותקבלו את ריק הוא לא ספר אף אחד והיה מלך עושי הדוקא. את קליעות העונשין היה זורק בקליעת סבתא ועמד מעל 90 אחוז . אם הוא היה ממצה את הפוטנציאלי שלו היו משווים את קרי אליו ומתוכחים אבל הוא העדיף לשחק באבא ולא בנבא ובזבז את השנים הטובות ביותר. עדין האליפות של 75 רשומה על שמו והאהדים המתינו 40 שנה עד קרי והאליפות של 2015

    1. השתגעת?
      מדובר באחד השחקנים הטובים והמוכשרים בהיסטוריה.
      אולי גדול הסקוררים.
      איך הזכרת איתו את דריימונד גרין?!
      גם קליי לא קשור. קליי בשיאו היה D&3 משובח ואחד מקלעי השלשות הטובים שהיו. אבל היה וואן טריק פוני עם כל הכבוד, גם כשהטריק לו היה ממש טוב.

      1. איך ממה שכתבת הצלחת להבין ההפך? כתבתי שאם הוא לא היה BIG ASS והיה נשאר בנבא ולא רץ לאבא היו משווים את קרי אליו ולא לאחרים. היו מתוכחים מי גדול יותר הוא או בירד. חוץ מזה תפסיק לזלזל בגרין. לברקלי יש 0 טבעות לגרין יש 4 בזכות ולא בחסד.

  8. תודה מנחם.

    עם הפציעה של כריס פול, שסוגרת את הגולל רשמית על העונה של גולדן סטייט,
    הם צריכים להשתחרר מעלויות שכר מיותרות של חוזים מסתיימים:
    קליי תומפסון – תמורת בחירות דראפט (בשביל העתיד),
    כריס פול ב-buyout (בשביל הכסף), כדי שיעבור לשחק בלייקרס (בננה boat), או בקליפרס / ניו אורלינס על חוזה וטרן מינימום שעולה מהספסל. עם צ'אנס לטבעת.
    ויגינס ודריימונד (רק אם מקבלים הצעות טובות עכשיו, אם לא לחכות לטרייד איתם לקיץ).

    (אם הלייקרס היו מפסידים היום, מבחינתי גם הם היו צריכים להתחיל רשמית מכירת חיסול. אבל מאחר והם ניצחו, ייסוריו של לברון המסכן, יתארכו עוד קצת…)

    1. יש השנה קושי גדול הלפרוק חוזים גדולים כי הקבוצות היו חייבות להכנס לעונה עם חוזים ברמה של 90 אחוזים מהתקרה לפחות. זה משאיר לקבוצות בערך 12 – 17 מיליון לספוג. זה אפילו לא חצי מהחוזה של קלי. אני לא חושב שהוא יועבר כי אני לא רואה את ג"ס לוקחת תמורתו התחייבויות לשנה הבאה. המכה הגדולה זה כריס פול כי כשהיה בריא היו קבוצות שיכלו להעזר ביכולות שלו. לוויגינס אין ערך ולא נראה לי שאיזו שהיא קבוצה תחשוב שתוכל להפיק ממנו מה שלא הצליחו בג"ס. אולי שרלוט תמורת היווארד. הם די סתומים

  9. באמצע כוס קפה
    מיצל לא הייתי מכניס לאול סטאר,הוא מקלקל לשחקנים אחרים בקליבלנד כמו מובלי למשל.למרות שאורלנדו לא בצמרת הגבוהה הייתי שם את באנקרו.גיילן בראון בגארד עדיף על מיצל.
    במערב חסר לי את קיירי על חשבון קוואי שדי בינוני השנה.

  10. הלך הולידיי, בא לילארד, אז איך תהיה להם הגנה? הם לא יגיעו לכלום. יודוקה הוא לא אינדיקציה לזה, כי הוא מאמן יותר מדי טוב. היה מספיק שהפייסרס פירקו אותם כדי להבין שמילווקי לא תגיע לכלום בהרכב הזה. גם פילדלפיה, אגב.
    לפני מילווקי יש את בוסטון, מיאמי והניקס. זה בכלל לא משנה מה הדירוג בטבלה, אלה הקבוצות החזקות במזרח.

  11. אין ספק שהכי בולט בהעדרו בנבחרת המזרח הוא באנקרו ויש כמה גבוליים בשתי הנבחרות אבל לגיטימיים

  12. תודה על המעורב.
    אז דריי חזר לפני הזמן…מהמר שהוא יורחק שוב תוך 5 משחקים. הוא כמו ילד קטן שצריך גבולות ולא מציבים לו כאלה.
    מילווקי יהיו בסדר, יש להם שחקנים טובים שיודעים את העבודה, ידענו שהההגנה תיפגע בטרייד של הולידיי (מגן מעולה) תמורת לילארד (לא מגן מעולה בכלל) אבל זאת קבוצה שעשתה שינוי משמעותי ולוקח זמן להטמיע שינוי כזה (ראה מיניסוטה אחרי הטרייד על גובר – רק אחרי שנה וחצי רואים שיפור)

  13. תודה מנחם.
    מילווקי צריכה עוד זמן כדי להתחבר התקפית וכדי לעצור את הדימום הגנתית. לא בטוח עד כמה זה אפשרי ולא יודע אם הם יצליחו להגיע השנה לרמה של בוסטון.
    הייתי מטריד את ליליארד תמורת גארד הגנתי שגם יודע לקלוע. משהו סטייל ג'רו הולידיי
    🙂

  14. אני לא מזהה את האמצעי בטיר 3…
    טיר 2 – וילט, ריק בארי, כריס מאלין, פול אריזין
    טיר 3 – קליי, נייט ת'רמונד, פרוויס שורט וניל ג'ונסטון

  15. לגבי בחירת אול סטאר
    1. שגא לוקה ואדוארדס לא יכולים להיות ביחד. ניסיתי

    בחירות שלי
    2. בנקרו במקום בטלר. ג'ימי לא שיחק מספיק מספיק משחקים
    3. מקסי במקום ברונסון בחמישיה
    4. ג'לן בראון במקום מיטצל

כתיבת תגובה

סגירת תפריט