מעורב הופס לשבת: הניקס השפילה את הסיקסרס בביתה / מנחם לס

1.לפי המשחק הזה אנוניבי שינה את כל הגנת הניקס

מאחורי הגנה מצויינת – הטובה ביותר שראיתי מהניקס זה שנים – וג'יילן ברונסון המצויין עם עוד משחק של 30 נקודות, הניקס השפילו את פילדלפיה סיקסרס בביתה 128-92. היה זה הנצחון השלישי הרצוף של הניקס מאז הטרייד שהביא את OG אנוניבי. בהתקפה הוא היה פחות מהרגיל, אבל ההגנה כולה השתפרה בצורה פנטסטית איתו.

עם ג'וליוס רנדל כפאור פורוורד, אייזיה הרטנשטיין – ה-2.14 הגרמני, ו-OG אנונובי לניקס ישנו לפתע את אחד הפרונט-ליינס הגבוהים והאתלטים בליגה. דונטה דיבינצ'נזו בשוטינג, וג'יילן ברונסון הפוינט, ושחקנים כמו ג'אש הארט (15 ריבאונדים!) ומיילס מקברייד (ה-1.86 המצויין מווסט וירג'יניה) שהחליף את ברונסון לעשר דקות וקלע 6 מ-8 כולל 4 מ-6 מהטריי ל-15 נקודות) לניקס ישנה קבוצה שתוכל להתמודד שווה בשווה עם כל קבוצה.

הקהל למד מקהל אל איי בקריעה שמיאמי הנחילה להם שפתח בזמר "LET'S GO HEAT", הקהל של פילדלפיה, הידוע כחריף ואכזרי מכל קהל אחד בליגה, ושהאוייב הגדול ביותר שלו זה 60 שנה זו הניקס, פתח במקהלה "LET'S GO KNICKS". דבר כזה לא נשמע שם מעולם. רוקי בלבואה לא יכול להאמין למשמע אזניו.

ברונסון ניצח די בקלות את המאבק האישי שלו נגד טייריס מקסי, ואני בוחר בו לאולסטאר כנמבר וואן בגארדים של המזרח.

אני אוהב את ההרטנסטיין הזה יותר ויותר:

ג'ואל אמביד? נראה מדוכא כל המשחק משום מה. אולי הוא עצמו לא יודע שה-30 נק' עם 10 ריב' שהוא קטף במשחק ה-15 הרצוף הוא דבר שלא נעשה מאז 1972.

2.ויקטור וומבניימה הוא כל מה שציפינו לו, ואולי יותר

הסתכלתי שוב בסרטונים של משחק אמש בין הבאקס לספרס ואני משנה את דעתי: הרגע הגדול ביותר של ויקטור וומבניימה היה במצב 125-121 לבאקס. ג'יאניס אנטטוקונמפו מצא את הכניסה לסל והוא החל להתרומם. עוד סל וזה היה הסוף של סן-אנטוניו.

הוא ריחף כשהכדור מוחזק בכף ידו הגדולה כמו כדור טניס. הוא עשה זאת מאות פעמים בליגה ותמיד הוא קלע סל, או שעשו עליו פאול חמור.

לפתע קרה משהו. ה-LONG WINGSPAN של ויקטור הצעיר הגיע עד למעלה מכף ידו של ג'יאניס והוא עשה משהו שאף אחד לא עשה לפני כן על ג'יאניס בצורה נקייה וללא פאול: הוא חסם אותו! הוא SWATTED THE BALL AWAY – הוא חסם את הכדור בתנופה שהוציאה אותו מידו של ג'יאניס.

נשארו שניות לסיום. הספארס יכולה הייתה להשוות בשלשה עם פאול, דבר שלא קרה כשזריקה לשלוש של טרה ג'ונס הייתה קצרה והבאקס נזהרה לא לעשות עבירה.

בפגישה הראשונה ביניהם ג'יאניס קלע 44 עם 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים ב-39 דקות. ויקטור סיים עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים, ו-5 חסימות ב-26 דקות.

לשני השחקנים היו היילייטים לסוף העונה כמו שג'יאניס מדנקק על 3 שחקני ספארס המנסים לחסום אותו, ומיד אח"כ ויקטור מבצע SELF-ALLY-OOOP בעזרת הקפצה מהזכוכית.

בסיום ג'יאניס נתן לויקטור את ההוקרה האופטימלית: "הוא שחקן מיוחד. כל מה ששמעתי עליו נשמע מוגזם, והנה הוא בא הלילה והתעלה אפילו על כל ההילה שהוא זכה בה לפני שהגיע. הוא יהיה שחקן EXTREMELY GOOD. הוא משחק בצורה הנכונה. הוא משחק לנצח. אני לא ראיתי אף פעם שחקן כזה!"

החלטתי להכניס שוב את ה-SELF-LOB של ויק שייכנס לבטח למבחר ההיילייטים של העונה.

אחרי המשחק במסיבת העתונאים ראיתי צרפתי צעיר בן 19 המדבר אנגלית כפרופסור מאונ' הארוורד, בהגיון, בצניעות, בבגרות. ממש תענוג לראות שחקן צעיר, פיקח כזה, ומוכשר מכף רגל ועד ה-2.28 מ' שלו, המוסיף ל-NBA לא רק גובה וכדורסל אלא גם אינטיליגנציה.

מושלם:

3. ב-7:24 דק' לסיום, המשחק שיכול היה להיות חבל ההצלה של גולדן, הפך לחבל התלייה שלהם

(וסטיב קר הופך למאמן של תרוצים – ושגיאות)

קמינגה ב-16 דקות: 5 מ-7 ל-16 נקודות, 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים. 0 דקות ברבע הרביעי כי הוא לא שיחק בו.

קליי תומפסון : 9 מ-18, 4 מ-10 מה-3 ל-24 נק'. 0 נקודות ברבע הרביעי ששיחק בו.

אני לא מאשים את קמינגה כי לא הייתה לו הזדמנות לעזור לספינה הטובעת של הווריורס שהובילה כבר ב-18 נקודות עם פחות מ-7 דקות בשעון.

אני לא מאשים את קליי כי הוא היה טוב מאד בדקות ששיחק וברבע הרביעי הוא נראה כנופל מרגליו וסטיב קר בכל זאת נשאר איתו עד הסוף המר. שפת גופו אמרה לי שהוא מעדיף לשבת על הספסל, אבל זה דבר שהמאמן עצמו לא ראה.

ההפרש החל להצטמק עם כל פוזשיון. אני בטוח שכל אוהד גולדן סטייט, וכל פרשן אובייקטיבי כפי שאני הייתי שאל את עצמו – ואני אפילו בקול כי ראיתי את המשחק עם חותני – למה סטיב קר לא מכניס את קמינגה?

במקום מי? במקום קליי ת'ומפסון. קליי תומפסון ר-צ-ה לצאת למנוחה. במקום אנדרו וויגינס שקלע 11 נקודות ב-3 מ-14 ב-27 דקות משחק. במקום הרוקי Brandin Podziemski שאמנם קלע 3 מ-4 מהטריי, אבל הוא רוקי פור גאד סייק.

לא אכלול את סטפן קרי למרות שהמסירה האומללה שלו גרמה להפסד האיום הזה כי אחד כמו סטפן קרי משאירים על הפארקט ולא משנה מה.

ג'ונתן קמינגה – 17 נקודות ב-19 דקות משחק – לא הוריד מבט מסטיב קר בכל 7 הדקות האומללות הללו בתקווה שמבטם ייתקל. סטיב קר לא הביט בו אפילו פעם אחת.

התרוצים של קר במסיבת העתונאים היו מסכנים לא פחות מההחלטה שלו לא להכניס את קמינגה:

*"היינו ביתרון גדול ולא הייתי צריך יותר נקודות מקמינגה. הייתי צריך יותר הגנה…" (קמינגה מגן הרבה יותר טוב מקליי תומפסון)
*"החלטתי להישאר עם החמישייה ששיחקה כי קמינגה ישב יותר מדי זמן בחוץ…"
*"אנדרו וויגינס שיחק מצויין ולא הייתה סיבה להחליפו…" (מה כל כך מצויין ב-3 מ-14 ל-11 נק' ב-27 דקות?).

האם ה-GOODWILL עם סטיב קר נגמר?

סטיב קר היה המאמן של גולדן סטייט בארבע האליפויות שלהם. הישג זה לבדו מעלה אותו לרמה של LEGEND. אבל לאחרונה – ואני מדבר לא רק על המשחק האחרון אלא כל השנה האחרונה – ה-DECISION_MAKING שלו עלה שוב ושוב לשאלה וביקורת.

הביקורות היו:

*NO EXTENSION של חוזהו.
*"TOO LONG"
*"BURNT OUT"
*"המשחק השאיר אותו מאחור"
"השחקנים הצעירים לא סובלים אותו"
*"הוא רכב על המרכבה של סטפן קרי"
*" זו לא אשמתו בלבד אבל הכתב הוא על החומה"

אני לא מאמין שיפטרו אותו כל זמן שהוותיקים שם, או בואו נגיד 'סטפן'.

4. ג'יילן ג'ונסון הוא פגיעת בול של אטלנטה האוקס

זה 5 שנים שאטלנטה מחפשת שחקן אול-סטאר שישחק לצידו של טריי יאנג, הפוינט גארד של הפרנצ'ייז. הטוב ביותר שהם הצליחו לעשות זה ד'אנדרה האנטר. הוא לא הוכיח את עצמו בדיוק כמו האול-סטאר שהם חיפשו.

עם ג'יילן ג'ונסון הם מצאו את האדם שחיפשו. הוא הוכיח זאת שוב עם 28 נקודות בנצחון על אחת הקבוצות הצעירות והטובות ביותר בליגה – אוקלהומה סיטי ת'אנדר. ג'ונסון היה 'PIT PLAYER' מאז שההאוקס בחרו בו מס' 20 בדראפט של 2021. הוא היה די רדום בשנתיים הראשונות – בואו נגיד שהמאמנים לא נתנו לו דקות וצ'אנס – ואילו העונה הוא משחק ברמה כזאת שהשתפרותו מעמידה אותו כמועמד לתואר MIP. בעייתו העיקרית בינתיים היא שכמעט אף אחד לא מכיר אותו.

ג'יילן היה שחקן 5-STAR בתיכון ואוניברסיטת דוק הייתה העדפתו על קנזס, יוקון, UCLA ועוד 12 מכללות מעולות שרדפו אחריו. הוא הפך לאחד משחקניה הטובים של דוק, עשה את חמישיית הפרשמנים של ה-ACC, ובסוף שנת הפרשמן הלך לדראפט. הוא 2.06 מ' עם מוטות זרוע ארוכות, ניתור מצויין, וקליעת שלוש טובה מאד. הוא אחד היחידים בהאוקס המסוגל לקלוע ולמסור כשהוא מכדרר. הבעייה היחידה בהאוקס איתו היא שהוא ודג'ונטה מוריי די דורכים אחד על כפות רגלי השני. בהאוקס מדברים עתה על טרייד של מוריי עבור פאוור פורוורד מעולה. ג'ונסון משחק סמול פורוורד.

5. סקרמנטו קינגס מציעה שלושה שחקנים לטרייד

לפי ג'ייק פישר מיאהו (reported on Friday) הקינגס מציעה את הגארדים קווין הוארטר ודוויון מיצ'ל, והפורוורד הריסון בארנס לטרייד. אני מתפלא שהם כוללים את הוארטר בין המוצעים להטרדה.

6. מוזס מודי רוצה שהווריורס יטרידו אותו

They’re frustrated with the lack of having a role and the lack of having consistency,” said Dumas of Moody’s contingent, per the San Francisco Chronicle. “He’s in the rotation one day, and he’s out of the rotation [the next]. For lack of a better term, he almost seems like the sacrificial lamb, so to speak. Whenever there’s a logjam, he’s going to be the guy that falls out.

7. לגרג פופוביץ' לא בא לדבר עם המדיה אחרי המשחק הנהדר בין הבאקס והספארס. שיילך לעזאזל.

הזקן המוזר הזה הגיע למסיבת בעתונאים החובתית אחרי כל משחק ואפילו לא התיישב.

הוא אמר: "יש שאלות? אני מקווה שהן שאלות רציניות".

עתומאי אחד שאל "מה היו הדברים הטובים במשחק של הספארס?"

הוע ענה בלעג: "A LOT OF GREAT THINGS", ויצא מהחדר.

מה הבעייה שלו? לו יש ג'וב לעשות ולעתונאים יש ג'וב לעשות. ההבדל הוא שהוא משתכר פי 200 מכל אחד הנמצא שם עם חובה עתונאית לציטוטים.

אף פעם לא סבלתי את הטיפוס הזה המאמין שהוא מתנת אלוהים לאנושות, ותמיד מתנהג ביהירות כלפי עיתונאים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. התנהגות מגעילה של פפ אבל אולי עדיפה מהזלזול באינטליגנציה של קר.
    כשקראתי את התגובה של קר דווקא נזכרתי בציטוט של פפ, משהו על שסוד ההצלחה שלו הוא שהיה לו את המזל לאמן את דאנקן.
    יש כל כך הרבה מאמנים שאו ששיחק להם המזל לאמן שחקנים גדולים או שבשלב מסוים האגו שלהם גובר על התשוקה לנצח. ביל בלצ'ק נגיד הוא שילוב מדהים בין שתי אלה, שקיבל את הקווטרבק הגדול בהיסטוריה ולא מצליח לשקם את המועדון מאז שעזב, כשהוא מעסיק את הבנים שלו במקום מאמנים מקצועיים עם דעה.

  2. כתבתי את זה כבר אתמול:
    הימים שבהם סטיב קר הוביל את ג"ס לנצחונות בזכות שיטה וניהול נכון של השחקנים עברו. השנה הקבוצה מאבדת יתרונות משמעותיים ברבע האחרון ובמחירות שלו מי ישחק עם מי ומתי גרועות. הוא לא משכיל לנצל את הפוטנציאל של הצעירים ושבוי בנאמנות לותיקים. מבנה הסגל על מגבלותיו (בעיקר שחקנים גבוהים שאינם) נובע מההתאמה שלו לרצונות של קר ( כפי שמיירס אמר בשנה שעברה " מה הטעם להיא שחקן גבוהה אם הוא לא ישחק"?). זמנו עבר ואין טעם לגרור את זה עד לסוף השנה.

  3. תודה מנחם.
    .
    אני לא מקבל את כל אלה שאומרים שקר (או כל גורם אחר) רכבו על ההצלחה של סטף קרי.
    מישהו היה צריך לאפשר לספלאש בראדרס לזרוק כמו מטורפים וגם לסדר את השחקנים על המגרש כדי לסדר להם תרגילים נוחים.
    מה שכן:
    1. שיטות ממצות את עצמן ובסוף קבוצות יעלו על דרך לנטרל את מה שמאמן עושה.
    2. דוראנט אמר בעקבות הדראפט של לפני שנה וחצי שזו ליגה של וינגים – זה נכון. יש מהם כמו זבל.
    מי שמנצח בליגה הזו עכשיו זה ביגמנים שלמדו לעשות עוד דברים חוץ מלהיות גבוהים, ובעיקר למדו לפרק הגנות של וינגים מציקים.
    גם אם גולדן סטייט יתחילו לנצח יותר בהרכב הנוכחי – לא בטוח מה יהיה להם להציע מול דנבר או אפילו (מי היה מאמין) אוקלהומה ומינסוטה.

    1. צודק. מאמן מצוין. הוא לא מגיב טוב להתרחשויות כמו פיני גרשון אבל הוא בסדר.
      הוא כן קצת מקובע עם הגבוהים. אני מבין את הנאמנות לגוורדיה הזקנה, הם הלחם והחמאה של הקבוצה.

  4. לפני שנתיים ממפיס נראו כמו הקבוצה הבאה. מאז ההנהלה ביצעה שורת החלטות מטומטמות והקבוצה לא נראית כהולכת לשום מקום. תחשבו על הבחירה השנה של ג"ס שהם ויתרו לטובת בוסטון (שבתורה ויתרה לפורטלנד). זו בחירת לוטרי השנה.

  5. מפליא שעם שחקן כמו ויקטור ואמבניאמה הספרס עם המאזן השלישי הכי גרוע ב NBA. אבל למען האמת, הצווצ המסייע לא משהו.

    1. לא מפליא בכלל. יש החלטה להגביל את הדקות שלו ל-25 במשחק. לא חשוב כמה טוב הוא או כמה צמוד המשחק, הם לא חורגים ממכסת הדקות. טוב או רע, לא יודע לענות. חושב שטוב. בכל אופן, זו הסיבה שהם לא מנצחים יותר.

        1. אני דווקא התרשמתי שהם משחקים טוב יותר בלי ווב'. כשהוא היה על המגרש, חיפשו אותו בכוח, ואיבדו בגלל זה כדורים. כשלא היה על המגרש הם שיחקו משוחררים וכמעט ניצחו. לא דואג לקבוצה הזו, הם יהיו כוח אדיר בקרוב. אני מניח שהגבילו לו את הדקות והוא מתאמן בחדר כוח + אוכל טוב כדי לחזק אותו כמו שעשו ליאניס בזמנו.

  6. אחלה מעורב מנחם תודה רבה.
    .
    מה אומרים על מודי או דביון מיטשל לספרס? אאל"ט מיטשל מעולה בהגנה, ולנו, איך לומר זאת, אין הגנה…
    .
    יכול להיות שהמחלוקת של כולם עם קר נובעת מחילוקי דעות על איך אפשר לשחק עם סטף? לא נראה לי שקר מפספס דברים כי פתאום נהיה "טמבל". יכול להיות שיש לו עמדה מוצקה בנוגע לאיך, ולכן גם מי, יכול לשחק עם סטף, ושרוב הצעירים/גבוהים פשוט לא כאלה, ומי שכן – קליי, דריימונד, פייטון ג'וניור – פצוע או פצוע בראש. אם נוסיף לזה שהמצב בספרים הוא כזה שמקשה על שינויים עמוקים בסגל, אפשר לטעון שקר (וסטף) פשוט תקוע במצב שקשה לצאת ממנו, או לפחות לצאת ממנו למצב טוב יותר.
    .
    עוד אפשרות – שקר מבין שהעונה הזו כבר אבודה, ו"עובד" בעיקר בלהמחיש זאת לכל מיני אנשים מסביב, נניח קליי עם החוזה החדש, ההנהלה והבעלים עם הצורך לשנות את הרוסטר, סטף עם הצורך להיפרד מדריימונד, וכדומה.

    1. – קרי מן הסתם נשאר וקליי הוא עדיין בין שחקני הקאץ' אנד שוט וההגנה הטובים בליגה – גם אם הוא לא מזכיר את עצמו מלפני הפציעות.
      – חייבים להיפרד מדריימונד (אולי נצטרך לחכות לסוף העונה)
      – הקבוצה צריכה ביגמן שיידע לתרום בהתקפה (סאריץ' היה הכי טוב שמצאנו עד כה.. זה לא הרבה)
      – פודז'מסקי מתגלה כחתיכת מציאה בדראפט. טרייד דחוף של שם המשפחה שלו.
      – שאר השחקנים מסביב לסטף יכולים להישאר או ללכת לפי מה שאפשר להשיג עבורם ולפי התאמתם לשיפור מצב הרוח בחדר ההלבשה.

      1. האמירה ש"קליי הוא עדיין בין שחקני הקאץ' אנד שוט וההגנה הטובים בליגה" נשמעה לי מוגזמת, והיות ששבת בבוקר, ויש לי קצת זמן, הסתכלתי על הנתונים של קליי בבסקטבול רפרנס:
        https://www.basketball-reference.com/players/t/thompkl01.html#advanced
        התמונה מורכבת:
        מצד אחד הוא באמת קולע מצוין העונה – טרו שוטינג של 56.8 אחוז, ובווליום משמעותי של 13.9 זריקות, כולל 8.4 זריקות לשלוש ו-37 ומשהו אחוז מהטווח. האמת שזה הפתיע אותי כי זכרתי אותו מחמיץ המון בפלייאוף האחרון.
        מצד שני המדדים הדפנסיביים שלו לא טובים, ומצד שלישי מתברר שבעצם הם תמיד לא היו טובים… אז לא ברור שזה אומר משהו. אולי זה בעיקר בגלל שבדרך כלל קליי היה שומר על שחקן ההתקפה הטוב ביותר של היריב בהנחה שאינו סנטר, כלומר על לברון/קוואי/הארדן/לילארד ולכן סבל מ-DBPM שלילי? מעניין אם זה נכון גם היום, ואז לכאורה אין שינוי במצב, או שהיום הוא שומר על שחקנים אחרים, ואז המדדים, שנותרו בעינם, בעצם מרמזים על ירידה ביכולת ההגנתית? לא יודע.

        1. יש סטטיסטיקה לקאץ' אנד שוט. קליי נמצא בה במקום טוב העונה (שני בסך הכל קליעות ונסיונות). לא נכנסתי לאיפה הוא נמצא באחוזים ביחס לכאלה שזורקים ככה יחסית הרבה.

        2. הבעיה של קליי – הוא פחות יציב העונה. יש הרבה משחקים בהם הוא 1 מ-10
          אבל אני חושב שמוציאים אוצו שעיר לעזאזל – לקרי גם היו כמה משחקים לא טובים ואף אחד לא דרש לספסל \ להטריד אותו.

          גם אני לא הבנתי למה קאמינגה סופסל ברבע האחרון נגד דנבר, אבל לא במקום קליי אלא פודזמסקי או ויגינס

    2. אם אני לא טועה גולדן סטייט הפסידו לפחות 5 משחקים שהובילו בדו ספרתי ברבע האחרון
      זה לא סימן של המאמן להנהלה, זה סימן שהמאמן לא שולט בנעשה וחלש
      איך שמטו 18 הפרש? ב 7 וחצי דקות מול דנבר?
      צריך לשאול את סטיב קר

  7. מאמן הלייקרס הוא הבעיה. הקבוצה לא עושה הגנה, מאבדת הרבה כדורים, נראית חסרת חיים ובלי מוטיבציה. כל אלו הם תחומי עבודה של מאמן.

      1. לברון לא המאמן. לברון הג'נרל מנג'ר. הוא זה שמבקש להביא שחקנים שהוא רוצה, ואני מניח שגם המאמן מונה לפי רצונו.
        אל תתבלבל. למאמן יש תפקיד לסדר את הקבוצה, וזה לא קורה. אי אפשר להגיד על לברון שהוא כופה את עצמו על הקבוצה בזמן המשחק. להפך. ממש לא. אם כבר הוא זז הצידה יותר מדי ומזין את דייוויס. אבל לברון למשל בכלל לא עושה הגנה. שום דבר. זז למקום הנכון וזהו. והוא לא יוצא לקלעי שלשות, אז כולם חוגגים עליו. וכל משחק ההגנה שלהם נרפה ולא אגרסיבי. זו עבודה של מאמן, לא של לברון.

      1. מה שתיארת זו עבודה של מאמן. תמיד אחרי שיא צפויה ירידה. היא בולטת יותר אצל שחקנים לא מנוסים. מאמן טוב היה יודע את זה ומונע את זה מראש.
        הלייקרס בשיאה יכולה לקחת אליפות. יש לה בהרכב הקיים כל מה שהיא צריכה.
        אלא שמאז הגביע הם מסתובבים על המגרש כאילו התואר ינצח בשבילם. מאמן טוב היה מזעזע אותם, היה משתמש בשחקנים שיתאבדו על המגרש. היה דורש הגנה ומעניש על שוטטות. אתה לא רואה את זה. אני יכול להבין שהוא ייתן הנחות ללברון ודייוויס. אבל שריבס יסתובב על המגרש ולא יעשה הגנה? ואחרים? או שהוא לא מסוגל, או שהם כבר לא סופרים אותו. בכל מקרה הוא הבעיה. רואים שהקבוצה לא מתאמצת. משחקת בנונשלנט.

  8. לגבי קר: הוא למד אצל פופוביץ' ועם השחקנים שהיו לו המציא משחק-קרקס של קלעים נמוכים.
    הטריק עבד כשהם היו היחידים. עברו השנים, כולם למדו לשחק אותו דבר, אבל עם גבוהים.
    כמו עם תרופות: עם אבדן זכויות הפטנט, כשכולם מייצרים אותן תרופות גנריות, מנצח זה שיש לו יתרונות אחרים. ג"ס נאמנים לקלעים הנמוכים והלא אתלטיים, אז הם נדרסים ע"י קלעים גבוהים ואתלטיים.
    קר היה צריך להקריב את תומפסון לפני כמה שנים, לא עשה את זה ונתקע בלי תשובות.

      1. היה להם קשה לוותר על גרין. זה הגבוה המשמעותי היחד שיש להם, שגם יודע לסדר את המשחק וגם נותן מכות שכל האחרים לא נותנים. מאז שנגמר עידן איגודלה, אין להם שום דבר כמו גרין, לכן היה להם קשה לוותר עליו.

  9. תודה רבה מנחם על מעורב מעולה
    1.הרמנשטיין נולד בארה״ב לאמא אמריקאית ואבא גרמני (אפריקאי), הוא בהחלט אחלה שחקן
    2. וומבי סיפק הייליטס עוצרי נשימה אבל עם 2 מ 8 מדאון טאון כשחלק מהזריקות ווי-אוף, הוא לא יצליח לתת אימפקט מנצח
    3.אני לא סובל את סטיב קר, חרא פרוגרסיבי שחוזר למימדיו הטיבעיים (כריס פול נפצע, דפק את הווריורס די חזק)
    4.הלילה ההוקס חטפו 150 מלקות מאינדי, חרא של קבוצה
    5.הקינגס חושבים נכון, מי תיקח את בארנס?!?
    6.לפי שאמס – קומינגה יצא על קר ואמר שאיבד את האמון בו, הרקבון בגולדן סטייט עולה על גדותיו
    7. חרא, עשה מעשה נבלה לבקי האמון. האמריקאים שומרים בבטן, זה עוד יצא ביום מן הימים
    8. דרווין האם צריך לחפש חברות הובלה, לא ישאר בלייקרס יותר מעוד 5 משחקים

    1. בנוגע ל-7, אני לא מבין את הטיעון הזה. איזה מעשה נבלה הוא עשה לבקי האמון? בכך שנשאר בתפקידו? ואם זה החטא הקדמון, מה צריך להגיד בודנהולצר שהיה עוזר מאמן בספרס 14 שנה? לא חושב שיש מה להאשים אותו, או כל אחד אחר, בכך שנשאר בתפקידו, ומספר האסיסטנטים שלו שעובדים בליגה בוודאי לא מעיד על כך שהוא "הורס להם", להיפך.
      .
      בנוגע ל-2, לא ברור לי למה הבחור מסעיף 7 מאפשר את השטויות האלה. פה זה לא וושינגטון. אולי יש להם מישהו על הכוונת בדראפט והם חוששים שיקחו אותו באחת הבחירות הראשונות, אז מוצאים כל מיני דרכים סמי אינטיליגנטיות לטנקק. גו פיגר.

      1. בקי האמון נשארה במערכת מתוך ידיעה שתקבל את הקבוצה ביום מן הימים והיום הזה בושש להגיע
        אתה לא חושב שבגילו המופלג ולאור חוסר ההצלחה שלו הגיע זמנו של פופ לפרוש?
        תראה את פאט ריילי הענק שנתן את הבמה לספולסטרה הצעיר שהפך לאחד המאמנים הטובים והיציבים בליגה.
        בכללי אני לא ״עף״ על מאמנים מהאסקולה של פופוביץ׳, רובם הגדול לא מבריק בניהול משחק
        תחשוב שהמעסיק שלך ייתן לך הבטחה, לעבור תפקיד תוך X שנים, אחרי מספר שנים שזה לא יקרה את מבין שבזבזת שנים טובות על תפקיד שאולי יכלת לקבל במקום אחר, זה מעשה מאוד לא מכבד ולא מכובד

        1. "בקי האמון נשארה במערכת מתוך ידיעה שתקבל את הקבוצה ביום מן הימים והיום הזה בושש להגיע" זה בדיוק העניין – מאיפה אנחנו יודעים שכך נאמר לה? ומה זה בעצם אומר "יום מהימים". זה כמו שגיורא שפיגל התלונן על יעקב שחר שפיטר אותו ממכבי חיפה, וטען ששחר התחייב להעסיק אותו בערך לעולם ועד… זה לא עובד ככה. אתה לוקח תפקיד, לעתים מתלוות לו הבנות מסוימות, אבל אף אחד לא באמת יכול להבטיח לך ככה ואחרת, בטח אם זה לא כתוב בחוזה, ואני מניח שזה לא היה כתוב כי מי מתחייב לדבר כזה? ובכל מקרה לעניין זה לא נראה לי שבקי שונה במשהו מכל מי שעבר שם במהלך השנים, והיו המון.
          .
          בנוגע לגיל של פופ – לא חושב שזה קשור, אפשר להצליח ולהיכשל בכל גיל.
          .
          בנוגע לחוסר ההצלחה – לפי זה כל מאמן שנכשל צריך לפרוש, בפועל הם לא עושים את זה, ובמחזור חיי הליגה ברור שיהיו קבוצות מטנקקות וזה לא בהכרח קשור למאמן שלהם. לדעתי, אם פופ נכשל במשהו זה שהוא התחיל את הטנקינג הזה באיחור של חמש שנים והתברברש בבינוניות עם דרוזן ואולדריג'. לטעמי זה "חטא קדמון" הרבה יותר חמור.
          .
          בנוגע לריילי – לך תדע, אולי פופ יעשה את זה בקיץ הקרוב? נראה. צריך רק לקוות שזה לא יהיה ברט בראון.

          1. כמה מאמנים בהיסטוריה של הליגה אימנו מעל גיל 71? מעל גיל 72? מעל 73? מעל 74?
            1!!! אותה תשובה לכל השאלות
            המאמנים הכי גדולים בכל הזמנים משכו עד גיל 69 (נלסון, בראון) ג׳קסון פרש ב 65
            אתה יוצא מנקודת הנחה שבגיל 70 בן אדם יפרוש, עד מתי הוא יאמן את הספרס? עד שימות?
            אנשים שלא מוכנים לפרוש צריכים להשלח להסתכלות פסיכיאטרית
            זה מזכיר לי קצת מנהיג של מדינה מזרח תיכונית שנאחז בכסא בכל מחיר

        2. אם בקי האמון כל כך טובה, אני מאמין שכן,מה הבעיה למצוא גוב של מאמן ראשי בקבוצה אחרת , כל שנה מפטרים כמה מאמנים ומתפנים משרות.אי אפשר להפיל בעיות קריירה שלה על פופ.
          כדי לגרום למאמן לעבוד תחת פופ לא צריך תמריצים מיוחדים,לא בטוח שהיתה הבטחה כזאת,בהמון מקרים עוזר המאמן לא מקבל את משרת המאמן הראשי כשהתפקיד מתפנה.

          1. היא קיבלה תפקיד ב WNBA
            אני חושב שהיא רצתה להיות חלק מהמערכת של הספרס, בעיקר לאחר שנים כעוזרת
            פופ צריך לפרוש
            חאלס, הבן אדם אימן 3 שנים יותר מהמאמן המבוגר ביותר בכל הזמנים (יובי בראון שאימן את ממפיס בגיל 71)

    2. הנצחון ההוא של ההוקס על אוקייסי היה בעיקר בגלל אוקייסי.
      יש שם ירידת מתח ועייפות אחרי לוח משחקים רצחני.

      האליברטון ניגב עם יאנג את הרצפה אתמול.
      אין קבוצה במצב רע מאטלנטה בליגה. תקועה עם סו קולד ״סופרסטאר״ שהוא שחקן מעפן שלא באמת הופך שחקנים לטובים יותר ומחוברים יותר, אין לה בחירה סיבוב ראשון העונה ואיזה פרי אייג׳נט ירצה לשחק עם יאנג? נאדה. גם לדעת הכוכבים בליגה הוא מצורע.

  10. טעות קשה :
    קר לא היה טוב אף פעם !
    אליפות ראשונה , נקלע לפיגור לא ידע איך להגיבהציל אותו נער הכדורים שצפה בוידיאו.
    קר ניסה להמעיט בחשיבות העזרה שקיבל..
    עונה אחרי תקרית אלימה סטף בהורדת זקיף על שחקן ממפיס לטובת הניצחון ה73
    קר אף מילה !
    אותה עונה בגמר סטף משתולל מאבד כדור במסירה מאחורי הגב
    מאבדים את האליפות ללברון .
    עונה הבאה קר בוגד בכל ההבטחות לשחקנים, איש צבוע ושקרן ,חצי סגל עוזב תמורת דוראנט .
    ההמשך כספי מספק לדורנט מטרית ביטחון נגד פציעות ומחליף
    אותו ,כאשר דורנט מחלים כספי
    נשכח על הספסל, הסיפורלא החל
    עכשיו .
    כספי מועזב ודורנט ללא המטריה
    נגד הפציעות ללא מחליף ראוי
    סוםג פציעות חריפות עקבשימוש מוגזם בו למרות זאת מועלה לפליי אוף
    פצוע ונפצע שוב הפעם פציעה בגיד אכילס .
    שלב הבא קליי נפצע מאותה הסיבה בדיוק , קר מנהל שחקנים
    מערכת ואיגו מצוין ,צנהל משחק ומאמן ממש לא טוב !
    ולא היה טוב מעולם !

  11. תודה רבה מנחם.
    אגב, גם בחסימה של וומבי יאניס עושה עליו תוקף לפני.
    דוחף חזק עם צ'יקן ווינג:
    https://www.youtube.com/shorts/j3sTZJwA8mI
    על קר מדברים פה הרבה לאחרונה, ובצדק.
    גמר את הסוס, שרף את הצעירים, מקובע, פוליטיקה מעל מה שטוב לקבוצה, רוכב על הניסים של קארי.
    פופ – אתה צודק בכל מילה.
    התנהגות מגעילה, היה צריך לפרוש מזמן.
    הספרס גרועים רק בגללו.
    מעניין שפתאום משחק אחד טריי ג'ונס הרכז הראשי ומשחקים על ואסל כסקורר הראשי ולפתע הספרס טובים וכמעט ניצחו (היו מנצחים בשיפוט כדורסל ולא בידורסל).
    הוא עושה סמטוחה אחת גדולה מהעונה הזאת.
    העיקר שמטיף מוסר לקהל בס"א ששרק לקוואי בוז.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט