חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים-יום 4/רועי ויינברג

עדכון אחרון: 09:25

פורטלנד: הבלייזרס החתימו את סנטר הלייקרס בעונה האחרונה, כריס קיימן, על חוזה דו שנתי, במסגרתו יוכל להרוויח עד 9.8 מיליון דולר. השנה הראשונה בחוזה מובטחת, והוא צפוי להרוויח 4.8 מיליון דולר, אבל אם יפצע בשנה השנייה, הוא יקבל מיליון דולר בלבד מתוך ה-5 שיכול לקבל. בעונה האחרונה, קיימן קלע 10.4 נק' עם 5.9 ריב' למשחק, אבל כל זה ב-19 דקות לערב בלבד. בחישוב ממוצעים אלו על בסיס 36 דקות בערב, השחקן מחזיק ב-19.7 נק' עם 11.17 ריב' למשחק.

*

מיאמי: סוכנו של שחקן מיאמי בעונה האחרונה, לברון ג'יימס, נפגש עם נציגי מספר קבוצות המעוניינות ב-MVP לשעבר: פניקס סאנס, יוסטון רוקטס, דאלאס מאבריקס. בעלי פניקס, רוברט סארבר, נפגש עם הסוכן של השחקן, ריצ'י פול, ביום רביעי, ואמר שינסה להביא לברון למדבר באמצעות החתמת סטאר נוסף בפניקס, שחקן בסדר הגודל של כריס בוש או כרמלו אנטוני.

מלבד הסאנס, הרוקטס והמאבריקס, מנג'ר הלייקרס, מיץ' קופצ'אק, טס לקליבלנד כדי לפגוש את פול, וגם בעלי הקאבלירס, דן גילברט, צפוי לעשות זאת בהקדם. קבוצתו הנוכחית של לברון, מיאמי היט, מעוניינת לחזק הסגל סביב השחקן לפני שתגיש לו הצעה רשמית.

הקבוצה מעוניינת באנטוני מורו, שחקן הפליקינס בעונה האחרונה. מורו קלע 8.1 נק' למשחק עם 45.8% מהשדה, 45.1% מהשלוש ו-82.8% מהעונשין. ריילי מעוניין להמשיך לחזק סגל הקבוצה, וכנראה הקבוצה לא תחתים שחקן חופשי בולט, בסדר הגודל של גורטאט (שחתם בוויזארדס) ולאורי (שימשיך בראפטורס).

*

שיקגו: ג'ואקים נואה ונציגי הקבוצה טסו ללוס אנג'לס, כדי לשכנע את פאו גאסול להצטרף לשיקגו. כמו כן, השחקן יפגש עם מיאמי.

*

ברוקלין: בניגוד למה שדווח כאן אתמול, הנטס לא מעוניינת לשלוח את פול פירס לנטס בסיין-אנד-טרייד, לפי מנג'ר הקבוצה, בילי קינג. למרות זאת, הקליפרס עדיין יכולה להחתים פירס כשחקן חופשי, וברוקלין תשאר בידיים ריקות.

*

דאלאס: דווח שהקבוצה סיכמה על חוזה תלת שנתי עם שחקנה מזה 16 שנה, דריק נוביצקי. לא ידוע כמה הג'רמיינטור ירוויח, כנראה סכום באזור 30 מיליון הדולר. בעונה האחרונה, נוביצקי קלע 21.7 נק' עם 6.2 ריב' למשחק, ירידה קלה מממוצעי הקריירה של ה-MVP לשעבר, 22.5 נק' עם 8.1 ריב' לערב.

*

סקרמנטו: הקבוצה החתימה את רכז הקליפרס העונה, דארן קוליסון, ל-3 שנים, תמורת 16 מיליון דולר. החוזה יהפוך לרשמי בעשירי ביולי, והחתמת הקומבו גארד (שחקן שיכול לשחק הן כפוינט והן כשוטינג גארד), שקלע 13.3 נק' עם 6.5 אס' ב-32 דקות למשחק העונה כאשר כריס פול היה פצוע, רומזת על כך שרכז הקינגס בעונה האחרונה, איזייאה תומאס, לא ימשיך בקבוצה.

*

אטלנטה: הקבוצה החתימה את גארד אוקלהומה סיטי, ת'אבו ספלושה, על חוזה ל-3 שנים תמורת תריסר מיליון דולר. השוטינג גארד צפוי לתת עומק הגנתי לקבוצה, על חשבון לו וויליאמס שעזב לראפטורס לאחרונה. הוא קלע 6.3 נק' למשחק עם 3.6 ריב', ב-61 המשחקים בהם שיחק בת'אנדר העונה.

*

אינדיאנה: הקבוצה מעוניינת בשחקן המשתפר של העונה, גוראן דראגיץ', שחקן הסאנס. הקבוצה מעוניינת לשדרג עמדת הפוינט גארד שלה, ומקווה שלאחר החתימה מחדש של אריק בלדסו בפניקס, אשר לא בטוח שתתקיים, לא ישאר לקבוצה מספיק כסף לדראגיץ', שיהיה שחקן חופשי בקיץ 2015, ולכן הפייסרס ינסו להגיש הצעה לטרייד תמורת השחקן, שהוביל את פניקס ל-48 ניצחונות העונה, אך לא לפלייאוף. דראגיץ', שנבחר לחמישיית הליגה השלישית, קלע 20.3 נק' עם 5.9 אס' למשחק העונה.

*

קליפרס: הקבוצה מעוניינת בג'ורדן פארמר, כחיזוק לספסל הקבוצה לאחר עזיבת דארן קוליסון. פארמר, שקלע 10.1 נק' עם 4.9 אס' למשחק במדי היריבה העירונית של הקבוצה, הלוס אנג'לס לייקרס, בעונה האחרונה, מעוניין בעוד כמה קבוצות, כדבריו, ועדיין לא החליט היכן יחתום.

*

לייקרס: נציגי הקבוצה, ביניהם קובי בראיינט, ג'ים באס וג'יימס וורת'י, נפגשו עם כרמלו אנטוני. לא ידוע כיצד הפגישה הלכה, אבל השחקן צפוי לחכות כמה ימים לפני שיחליט היכן ישחק בעונה הבאה. נטען כי נציגי הניקס יפגשו עם השחקן בלוס אנג'לס, בניסיון נוסף להשאירו בקבוצתם.

עדכון: הלייקרס תציע חוזה מקסימום לאנטוני, 97 מיליון דולר ל-4 שנים. מדובר בסכום הגבוה ביותר שקבוצה יכולה להציע לשחקן, מלבד הניו יורק ניקס, קבוצתו של מלו בעונה האחרונה.

במקביל, מנג'ר הלייקרס, מיץ' קופצ'אק, מעוניין להוסיף את סטיב בלייק לשורות הקבוצה. בלייק שיחק בלייקרס במשך 4 עונות ו-204 משחקים, והעונה קלע 6.9 נק' עם 5.6 אס' למשחק.

*

ווריורס: סטיב קר הודיע זהות צוות האימון שעמו יעבוד בעונה הקרובה, וכנראה גם בבאות אחריה, בגולדן סטייט: אלווין ג'נטרי, מאמן הסאנס בעבר, אדם שאימן ב-705 משחקים, יהיה עוזר המאמן הבכיר. רון אדאמס צפוי להיות המתאם ההתקפי, ויש לו 45 שנות ניסיון כמאמן וכעוזר מאמן, במכללות ובאנ.בי.איי. שחקן הלייקרס בעבר, לוק וולטון, ושחקן פניקס לשעבר, ג'רון קולינס, גם יהיו בצוות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. כרמלו הלך לחדר השינה לדבר עם נציגי הלייקרס ואז עבר למטבח לדבר עם נציגי הניקס.
    הרבה בדיחות תפלות עולות לי בראש מהזוג ג'ני – פיל 🙂

  2. ידיעה רותחת שלום עולמי חתם לשנתיים במדי מיאמי היט
    מרקוס קמבי חתם לשנה בסבנטי סיקסרס וישמש מנטור לנרלס נואלס
    בן וואלס חתם לשנתיים באינדיאנה פייסרס
    וידיעה אחרונה האשים טביט חתם בניו יורק קניקס

  3. קצב ואמינות הדיווחים נשמע כמו בימים הראשונים של מלחמה, אינסוף ידיעות שרובן לא נכונות.
    אני ממתין להתייצבות. בגילי אני לא מסוגל לעקוב אחר מה שקורה

  4. לייקרס עם הצעה מוגזמת לחלוטין שאם תקרה זה אומר שלייקרס שמים זין על תקרת הסחר ומוכנים לעקוף אותה ב10 מיליון .

  5. אם אנטוני בא, דבר שאני לאמשתגע שיקרה, גאסול חייב ללכת.
    עם כרמלו וקובי חייבים סנטר שיודע להגן על הטבעת.
    היחיד שאני רואה שלא נצתרך לעשות עליו טרייד זה סנדרס.
    אבל הסיכויים להביא אותו ושהוא לא יעשן סמים בלוס אנגלס הוא קטן…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט