A Kosher Hot Dog: האיש שגילה את קאנו / ארז שץ ויוני לב ארי

"לוולדימיר גררו סיניור יש 12 ילדים, לא ברור מכמה נשים". זה רק הציטוט המשעשע מתוך הראיון הרציני והמרתק, שערכנו עם קרלוס ריוס, סוכן השחקנים הלטיני, האיש שגילה את רובינסון קאנו ואנדרו ג'ונס, ועוד רבים וטובים. אז פרק מספר 167 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, מוקדש כמעט כולו לראיון עם האיש שחולש על הבייסבול הלטיני יותר מכל אדם אחר.

ריוס, לו זה הביקור השני אצלנו בפוד, סיפר על הנערים מאמריקה הלטינית שכובשים את המייג'ור ליג בייסבול בסערה, על הבייסבול המתפתח במזרח הרחוק (רמז: לא רק יפן), על המעבר של חואן סוטו לניו יורק, ועל היעלמותו של וונדר פרנקו מהנוף שלנו. ובין לבין הצלחנו לשלב כמה פינות ומשחקים, כולל פינת הביזאר של אלעד ליבנה. שבת שלום (:

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. היום הקשבתי לכם יותר מכל פעם אחרת. למדתי כמה דברים, למשל שהרפובליקה הדומיניקנית נחשבת בצפון אמריקה (אני לא בטוח שזה נכון, וכנראה נכון או לא – תלוי בהגדרה של צפון אמריקה.
    כל הסיפור עם נברטילובה נתן לי רעיון: אולי תכללו בפודקאבט שלכם גם קטע NBA, ואז נפרסם זאת ואולי יותר גולשים ייכנסו להקשיב לכם?
    אני הייתי אתכם יותר זמן מאי-פעם לפני זה (35 דקות) , וההערה שלי היא שהפודקאסט ארוך מדי. אלא אם כן מישהו ישים אתכם כבקראונד אני לא מאמין שיהיה מישהו שיקשיב אליכם כדבר החשוב ביותר שהוא עושה משך יותר משעה. אתכם אני מבין 95% ללא בעייה. את קרלוס ריוס היה לי קשה הרבה יותר להבין. הייתי אומר 60-65%.
    אני לא "מבקר". אני פשוט מנסה לחשוב כיצד למשוך יותר אנשים לפודקאסט שלכם כי שניכם – אתם – יופי-טופי. קולות מצויינים וקואורדינציה מושלמת ממש בין שני אנשים. הפודקאסט שלכם יכול להפוך לאוצר. אני פשוט שואל את עצמי 'כיצד'.

      1. מסגרות יש, ויש גם ילדים בגילאים האלה, הבעיה היא בעיקר באיתור כשרון כזה בגיל כזה, אבל אני מאמין שמנהלי המסגרות, בעיקר אלה בתל אביב ובמשגב יוכלו להצביע על מישהו או מישהם מתאימים, ומפה והלאה זה רק שאלה של רצון וממון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט