מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.סטפן קרי מאמין שהווריורס חייבת חמישייה "אמינה" – DEPENDABLE – שעתה אין לה

תגידו לי אתם, פייר, היש חובב סלטיקס שלא יכול לדקלם את חמישיית הסלטיקס של שנות ה-80 האמצעיות? דניס ג'ונסון, דני איינג', לארי בירד, קווין מקהייל, ורוברט פאריש. בשנות ה-80 הראשונות טייני ארצ'יבלד היה הפוינט גארד לפני שדניס ג'ונסון הגיע. לדקלם אותם עבורי – אוקיי אני הייתי די חובב הסלטיקס אז אם כי בימים ההם הייתי תקוע בניו יורק ניקס בגלל הסטודנטים שלי שעשו שם את הסטאג', אבל כל זמן שלארי בירד היה שם תמיד זה היה "ניקס" או "סלטיקס" – ולקרוא את שם החמישייה הפותחת היה כמו לדקלם את שלוש האבות אברהם-יצחק- ויעקב. (אוי-וויי, כמעט שכחתי את השחקן השישי סדריק מקסוול).

את הלייקרס שנאתי שנאת מוות בימים ההם אבל יכולתי לדקלם את שמות החמישייה באותה קלות – אוקיי, טיפ-טיפונת קושי – בה יכולתי לדקלם את שמן של ארבע האמהות שרה, רבקה, לאה, ורחל (עלי להודות שהייתי חייב לוודא בגוגל) – ביירון סקוט, מג'יק, ג'יימס וורת'י, קורט רמביס, וקרים עבדול ג'אבר – בשנות ה-80 המוקדמות, ואז ניכנס אייסי גרין במקום רמביס.

מה שסטפן קרי רוצה זו חמישייה כזאת בווריורס שנוכל לדקלם את שמות החמישייה גם בעוד 40 שנה, כמו שאנחנו עושים זאת עם הסלטיקס והלייקרס של אז.

סטפן קרי רוצה חמישייה אמינה כזאת בווריורס. למה? כי לפתע ישנם שמות בחמישייה – בנוסף לסטף ולקליי תומפסון – כמו כריס פול, טריי ג'קסון-דייויס, קוון לוני, ברנדין פודזיימסקי, ג'ונתן קמינגה, מוזס מודי, דריו סאריץ', אנדרו וויגינס. דריימונד גרין? לך תדע. אולי עד האול סטאר הוא יהיה בכלל לייקרי. כמעט שכחתי את גארי פייטון ג'וניור שאף הוא כבר טעם את טעם החמישייה.

זה עתה נסתיים השליש הראשון של העונה, ואיש מלבד סטיב קר לא יודע באיזו חמישייה תופיע הווריורס במשחק הבא. לזה סטפן קרי מתכוון כשהוא מתלונן על חוסר 'חמישייה אמינה'.

מאחר ולווריורס אין חמישייה קבועה, אין לה רוטציה קבועה. לכן מאומה לא נראה 'שלם', וכל מבנה קבוצתי שמנצח נראה 'רגעי'.

הבה ונקשיב לסטפן:

It’s the nature of this team,” Curry said. “It’s kind of materialized throughout the year. We’ve experimented a lot. Some for forced reasons. Somes for us searching for an identity of what are our strengths and playing into that, and we haven’t found that. It’s frustrating for sure; we’re 32 games in. And, any team that is a seriously competitive contender, a good team, can usually answer that question. So, we have to get to that point for sure, before it’s too late.”

אני מנסה לחשוב מה בדיוק מחפש סטפן כשהוא אומר "חמישייה". אולי יותר מ-'חמישייה' הוא מחפש מה שלסלטיקס וללייקרס היה בשנות ה-80 ולווריורס אין:

IDENTITY! – זהות.

2. לברון יוצא באזהרה ללייקרס לפני ה-HOME STRETCH של 24'

הפוסט הזה מבוסס על מאמר של Rexwell Villas בקלאצ'פוינט

אחרי שהלייקרס סבלה הפסדי חוץ גב-אל-גב למינסוטה (108-106) ולניו אורלינס (129-109), מחר הלייקרס מארחת את מיאמי היט למשחק בית ראשון מחמישה. ייתכן מאד שזאת בדיוק התרופה שהרופא ציווה, כמו שאומרים החברים שלי מדאונטאון באר-שבע.

מי כמו לברון יודע את המשמעות של חמשת משחקי הבית האלה, והוא החליט שזה הזמן לצאת בהצהרה לחבריו למען ישמעו ויבינו את גודל החשיבות, ואת גודל המוחשיות של מה שיש לו לומר.

קראתי את האזהרה שלו לקבוצה, ובין שימון לאשך, ואז הדוקטור, אני לא מבין מה עשו ממנה כותרות. הוא פשוט הזהיר את חבריו הצעירים לא לקחת את משחקי הבית כ-W'S בטוחים, אלא יש להתכונן אליהם פיזית ונפשית, ולמאמינים ביישו או מוחמד (רק יהודים אין בלייקרס) לא תזיק תפילה.

מתי הוא דיבר אל שחקני קבוצתו? אחרי ההפסד לפליקנס. בשעה שהם מתקלחים קינג ג'יימס ציווה עליהם להתלבש ולהישאר בחדר ההלבשה ללא המאמנים או קיבצירים אחרים.

הוא ביקש מהם לשכוח את הנצחון המרשים ב-IN-SEASON TOURNAMENT. הוא שאל אותם אם הם יודעים מה הוא הרקורד שלהם מאז אותו נצחון. איש לא ידע מיד. לפני שהם חישבנו הוא אמר "3 מ-11. אנחנו ניצחנו רק 3 מ-11 משחקים מאותו טורניר"

לברון הוסיף: "כשההתקפה שלנו מתקתקת ההגנה שלנו מלאה חורים וכשההגנה שלנו מתפקדת ההתקפה לא פוגעת. עלינו לחבר 1 ו-1 ושייצא 2, לא פחות מ-2 (כמה דברים שאני אומר לברון לא אמר אבל הוא התכוון לומר אז אני ממלא את החסר).

עכשיו לעובדות: עד עתה העונה ההתקפה קולעת 114.6 נקודות וההגנה מרשה 114.1 נקודות. זה לברון לא ידע אז בחדר ההלבשה, וזה הבדל של חצי קליעת עונשין. איך היה המורה שלי קווינט אומר על זה? אני לא יודע בדיוק אבל חצי נקודה זה לא מספר שהייתי הולך איתו לבנק. הגיהנום מלא בקבוצות כדורסל שחיו ומתו על חצי נקודה.

3. הווריורס שולחים את דריימונד גרין ללייקרס. בינתיים רק בפודקאסט של ביל סימונס

מי שמבין את נפשו של דריימונד גרין מבין גם את כל העתירות, והתיקונים לחוקי היסוד שבית המשפט העליון קבע אתמול בדעת רוב מ-15 שופטיו.

הייתי אומר שאני מבין קצת את נפשו של גרין ואני מבין קצת את העתירות והתיקונים, אבל אילו בקשתם ממנו לתת הרצאה על נפשו של הנ"ל או על החלטות בית המשפט, הייתי מבקש סליחה ומעביר את הבמה לאחד כמו עידו גילרי, מידן, או רון טחן.

מה שכן הייתי מוכן לעשות אילו הייתי ה-GM של הווריורס היה להטריד את גרין, מבלי להבין לחלוטין מה מטריד אותו, או מה מניע אותו.

אז ככה: באוף סיסון גרין חתם על הארכת חוזה לארבע שנים בסך 100 מיליון דולארים. בואו נאמר שהוא ובניו מסודרים לכל החיים אלא אם כן הוא מהמר מכור או הוא הולך להשקיע את הונו בחפירות לשדה הנפט הגדול בעולם שאיזה פרופסור מאוניברסיטת חיפה חישב, מצא, וקבע שהוא נמצא אי-שם במדבר הנגב, מחכה שמישהו יגלה אותו.

אני עדיין מאמין – במקצת – שגרין יכול עדיין להיות 'עושה ההבדל' בווריורס אם הוא כשר לשחק, אבל אני מאמין יותר ויותר במסקנה של ביל סימונס (Bill Simmons Podcast) שהפתרון היחיד לווריורס הוא להטריד אותו.

להטריד אותו לאן? ללייקרס עבור אוסטין ריבס, כפי שסימונס מציע?

I DON'T THINK SO

דריימונד גרין בלייקרס יכול לגרום ל-DAMAGE ענק – נזק ענק – לגולדן. מצד שני השלשות של אוסטין ריבס בנוסף לאלה של סטף וקליי יכולות לעשות מה'ילד טוב ירושלים' הזה האוייב הגדול ביותר של עיר המלאכים מאז לארי בירד.

הטרייד הזה נשאר כפודקאסט, קומראדים.

4. מרק סטיין ב-  post to Substack כותב שעכשיו אחרי שיש להם את אנוניבי, הניקס רוצים מחדש את דונובן מיצ'ל

5. כולם הולכים בננה עם הדאנק של ויקטור נגד הבוסטון סלטיקס

תנו מבט: הקפצה אחת מהחצי ואז עלייה לדאנק. אף פעם, אף אחד לא עשה זאת לפניו!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 50 תגובות

  1. קארי עושה פוליטיקה על המאמן שלו הוא אומר.
    תבחר חמישיה ותפסיק עם הבלבולי ביצים.
    אם מסתכלים על זה יותר לעומק זה המסמר הראשון בארון המתים של סטיב קר.

  2. מעורב דגול מנחם, המון תודה – "להטריד את גרין, מבלי להבין לחלוטין מה מטריד אותו" זה גאוני ומדויק.
    לברון צריך למנות אותך רשמית לדובר שלו, אתה עושה עבודה הרבה יותר טובה ממנו בעניין הזה.
    גרין עבור ריבס יקרה רק אם לברון ימאס בריבס ולא חושב שזה קרה או יקרה בקרוב.
    הניקס צריכים את מיטשל בסגל בערך כמו שהם צריכים אותי בסגל. זה בטח ספין של הסוכן של מיטשל.
    אני לא רואה תקומה לגולדן של ימינו, סטף צריך לחשוב מה הוא רוצה לעשות. הייתי מציע לו לשחק עם ויקטור אבל האמת שהאיידנטיטי שלנו בימים אלה נעה בין גירסה לא מלהיבה של הגלובטרוטרס לבין כמה ילדים שמשחקים במגרש בשכונה אחרי בית ספר, אז לא נראה לי שזה יעבוד לו.

    1. כל הצעדים שאתה עושה בין הכדרור לבין זה שאתה מחזיק את הכדור בשני ידיים לא נחשב צעדים. על פי החוקה זה חלק מהכדרור gathering the ball 🏀

      1. יש עדכון לחוקה מ-2019 שמגדיר את עניין הגאת'ר. זו הבהרה לחוק קיים ולא חוק חדש. אך הוא אחד המזעזעים מכיוון שהוא מדבר על "שליטה בכדור" כמנגנון שאחריו מתחילים לספור. מאותה סיבה שחקנים שהכדור נופל להם מהידיים במסירה, אחרי שכבר נגעו בשתי ידיים, מרימים את הכדור וחוזרים לכדרר. זה לא דאבל. כי השחקן לא הדגים "שליטה בכדור". ככה שלשחקן מותר להדגים חוסר שליטה בכדור עד שהכדור או נתפס בשני ידיו, או שהפך את הכדור כשידו מתחתיה או שהצמיד את הכדור באופן ברור לגופו. אך החוקה תיאורתית מאשר palming של הכדור ביד ויצירת השהייה עד שהכדור נכנס לשליטה ואז סופרים 2 צעדים. כמעט כל שחקני הליגה יודעים איך לנצל זאת כדי לגנוב את צעד הגאת'ר. מכיוון שהכדור לא נוגע בפרקט או עוזב את היד, אי אפשר לחטוף את הכדור בקלות, ולא נדרש מרחב כדי להוריד את הכדור לרצפה, כך שזה צעד חינמי אם אתה מתזמן אותו עם עליית הרגל לאוויר. אתה משלים את הגאת'ר בול עם סיום הצעד ואז נהנה מעוד 2 צעדים.
        .
        בסרטון שימו לב איך ויקטור בכדרור האחרון כבר תופס את הכדור עם היד ב-90 מעלות מאית שנייה לפני שהרגל נוחתת ורק אז משלים ג'אתר (איסוף) עם 2 ידיים בנחיתה ואז נותן 2 צעדים ענקיים חוקיים לחלוטין.

        1. לא מבין למה אתה אומר שהגדרת איסוף הכדור היא מזעזעת. זה בדיוק כדי לייצר יותר בהירות לגבי מתי מתחילים לספור ולא "איך שנראה לי". ג'אתר לא מצריך בהכרח מגע בשתי ידיים. לכן לטעמי כאן האיסוף הוא לפני כי יש לו מספיק שליטה בכדור. כמובן שזה מאד קשה להבחנה בזמן אמת.

          1. חחחח….ההגדרה לא מזעזעת. טוב שהגדירו. מה שהגדירו מזעזע. כי רוב השחקנים יכולים כבר בכדרור לעכב/להשהות את הכדור בכך שהופכים חצי יד או עושים palming. כך שהשחקן יכול מיד עם המגע האחרון לאחר הכדרור לגרום לאיסוף להיות צעד שלם וארוך. הכדור לגמרי בשליטתו למרות שמוגדר שלא, אין מגע של הכדור עוד עם הרצפה כך שלא ניתן לחטוף לא דרך יד השחקן ואין שום דבר שמעכב את גודל או מהירות הצעד. בקיצור זה צעד נוסף חינם שכשמתזמנים אותו גורם לכך שמרגע שהכדרור האחרון נגע ביד השחקן הוא משלים 3 צעדים.
            .
            אותו כנ"ל אם המסירה לא מושלמת, השחקן יכול לא לתפוס אותו "נקי" אלא לתפוס ולהפיל או to tap את הכדור לעצמו. ואז הוא תופס אותו כמו שצריך ופתאום יש לו שוב כדרור. קליי תומפסון עשה את זה משחק קודם. קיבל מסירה שיחק בכדור בשני ידיו מבלי לתפוס אותו, הפיל לרצפה תפס ואז כדרר שוב מבלי לקבל דאבל. העין שלנו התרגלה לזה כי זה קורה המון כל משחק, אך בפועל פעם עם שחקן נגע בשני ידיו והפיל, לא היה לו כדרור יותר

            1. תודה על ההסבר.
              בשנתיים האחרונות השתוממתי מזה.
              התחלתי לחשוב שאני משתגע.
              כל פעם שחקן מקבל כדור, עושה איזה כדרור, תופס אותו בשתי ידיים, ואז כשאתה בטוח שהוא לא יכול ללכת לשום מקום ותקוע פתאום ממשיך לכדרר והמשרוקית דוממת.
              זה ממש כל הזמן לתהות לעצמי אם כנראה טעיתי ולא ראיתי נכון.

            2. ברגע שאתה עושה פאלמינג זו שליטה.
              אני אדגיש שוב לא צריך לגעת בכדור בשתי ידיים בשביל שליטה.
              זה ממש לא צעד חינם והרבה יותר קשה לתזמן את האיסוף מאשר פשוט להקפיץ עוד פעם.
              גם התלונה על הכאילו תפיסה זה משהו שקורה ממש מעט. אני חושב שאתה ממש מגזים כאן וההגדרה הא דווקא טובה
              בוא נגיד אחרת – מה אתה היית מגדיר.

            3. אגב לגבי החלק השני אשמח אם תביא דוגמא כי מה שאתה מתאר לא הכי ברור. בכל מקרה שחקן לא יכול לכדרר פעמיים. הדיפה לא שווה שליטה.

  3. תענוג של מעורב
    (כמה דברים שאני אומר לברון לא אמר אבל הוא התכוון לומר אז אני ממלא את החסר) ענקקקק.
    בכל מקרה מעדיף אותך על לברון
    🤣

  4. מעורב מצויין
    קארי צודק, לקר יש חומר מאוד מגוון והוא לא מצליח לייצר חמישית קילרים. כזאת שתעבוד על אוטמט ותסגור משחקים
    יש לקר סגל עמוק והוא מתחיל לעבוד איתו טוב
    לברון הישן והטוב, שהכל לא עובד מאשימים את החברים לקבוצה וזורקים האשמות
    הלייקרס צריכה לזרוק את המאמן
    לא רוצה את דריימונד בלייקרס, מעדיף את לברון בגולדן סטייט בתמורה לכריס פול + צעיר
    אם העונה אבודה לפחות שיהיה חומר לשנה הבאה

      1. אתה מכיר שיחות מוטיבציה של לברון…
        מסמן איקסים בדרך לטרייד
        לברון כדורסלן עצום אבל מנהיג קטן מאוד
        הוא חתר לטרייד עבור צעירי הלייקרס תמורת AD והיה ה״מוח״ מאחריי הטרייד הנוראי של ווסטברוק שקבר את הקבוצה.
        הוא לא מנהיג שמשרה אווירה טובה
        הלייקרס מאוד לא מאומנת, מקום 24 בלבד באופנסיב רייטינג עם 2 חיות טרף התקפיות זה חלש מאוד
        הייתי שוקל להחליף את דרווין האם ואם העונה תדעך אפילו טרייד על לברון שיאפשר בנייה בריאה בעתיד (זה לא יקרה …)

        1. אני מסכים עם השורה התחתונה אבל במקרה הנוכחי הוא לא עשה לאף אחד שיחת מוטיבציה ולא זרק אשמה על אף אחד. לא צריך לעשות ממנו דוש בכל מצב – הוא עושה עבודה מספיק טובה בזה בעצמו.

    1. אין שום צעיר בגולדן שיעשה את מה שלברון עושה היום גם עוד 5 שנים.
      אם לפרק אז לפרק בחירות בחירות ועוד בחירות, אבל הרמה שלברון ודייויס מציגים בינתיים השנה הבעיה בצוות המסייע ולא הייתי הולך לפירוק

      1. רמת האימון ירודה מאוד
        הצוות המסייע ממש טוב ביחס לשנים קודמות
        חסר קלעי (ממש גרועים מ 3)
        לברון יסכים לעבור רק למקום עם סיכוי לאליפות
        אולי טרייד על טוביאס האריס + כמה בחירות
        בכל אופן הבן אדם מכונה, אולי כדאי להשאיר כי יש לו עוד 4-5 עונות טובות לפניו 😀

        1. אם רק חסר קלעי אז הכל יסתדר כשוינסנט יחזור ,לא?
          בכל מקרה לא נראה שלברון על המדף, למרות שפילי תשמח תמורת טוביאס

            1. זה בדיוק מה שאמרתי גם.שידור חוזר כמעט אחד לאחד עם קנדריק נאן.]שוט מתסכל ומעצבן

  5. אחלה מעורב. אני במקום הלייקרס לא הייתי לוקח את גרין בטרייד. אתה בונה על זה שליד לברון הוא יתאפס על עצמו, זה אותו רעיון שהיה הבסיס לטרייד של ווסטברוק- שליד לברון הוא ישתנה.
    קר פשוט נתקע עם הסמול בול שעבד לו לפני 5 שנים, הוא לא מוכן לשנות את זה גם אחרי שהלייקרס פשוט היו גדולים עליהם בפלייאוף שעבר.בגלל זה הוא לא נתן הזדמנות לוייסמן לשחק סנטר בשיטה שתתאים לו, הוא התעקש להתאים אותו לשיטה, ובסוף הטריד אותו.
    לדעתי בטרייד על ג'ורדן פול היה צריך ללכת על 4 אמיתי ולא על כריס פול, שהוא עוד מאותו דבר שכבר יש להם (עוד גארד נמוך)

  6. תודה על המעורב מנחם!
    בעשור הקודם, החמישייה המפורסמת של הלוחמים הייתה דווקא של 4 שחקיי חמישיה ועוד שחקן ספסל. חמישיית המוןת כמובן עם קרי, קליי, דוראנט, גרין ואיגי שעלה מהספסל.
    זאת כנראה החמישייה שרובנו נדע לדקלם גם בעוד עשרים שנה.
    הדאנק של וואמבי מרשים ביותר! תודה על הסרטון.

  7. מיצל לניקס אוי ואבוי, שטות מוחלטת.גארד עם שמירה חלשה יחד עם ברנסון הם יצרו קו אחורי נמוך ולא יעיל.
    בקליבלנד הוא די הפריע לגארלנד. קליבלנד תפקדה טוב יותר כאשר גארלנד או מיצל נעדרו מהמשחק.
    מיצל התאים רק ליוטה קבוצה ללא שאיפות מיוחדות.קליבלנד מבינים היום שהם הלכו אחורה עם הטרייד על מיצל.עשו תהליך מאוד יפה במשך שנים,הרסו הכל במכה אחת עם ההבאה של מיצל.

    1. מסכים.
      בקאבס הוכח סופית שהוא לא כוכב עליון, אלא שחקן מוכשר שאוהב את הנקודות שלו ותו לא. מזכיר מאוד את ביל.

  8. אחלה מעורב. סטיב קר נותן בינתיים עונה לא טובה. זה בלט גם שנה שעברה בחלק גדול של העונה וגם השנה. הוא נהיה סנטמנטלי בקבוצה שחוסר הסנטמנטליות שלה הייתה החוזק. קבוצה שלא היססה להוריד שני אולסטרים לספסל (דיוויד לי, איגוודלה) ולהשאיר בחירת סיבוב שני בחמישייה. קבוצה שהעבירה את הסקורר העיקרי שלה מונטה אליס כדי לפנות מקום לסטף וקליי. נכון שכריס פול ירד לספסל, אך הוא לא ממש דוגמא בדימדומי הקריירה שלו. קר לא משחרר את החולשות שלו לטובת הקבוצה. הוא מתאהב בשחקנים שהם אנדרדוגס, במיוחד אם הם לבנים ומוצא להם דקות משחק גם בעמדות שהם לא שייכים אליהם. הוא עשה את אותו הדבר שנה שעברה עם דיוונצ'נזו כששיחק עם ה-5'6 הרזה הזה בעמדות 3-4, עם סאריץ' שהחל את הקריירה כ-SF, המשיך כ-PF ואצל קר משחק סנטר שלא יכול להגן על הטבעת גם עם m-16. השנה עם פודז האיטי ליד סטף כאשר האחרון בהתדרדרות הגנתית גדולה השנה.
    .
    סטף, קליי ופודז יד זה פשע הגנתי בשלב הזה. העיקר כדי להושיב את מוזס מודי בקצה הספסל ולשחק עם קומינגה חם\קר בהרכבים ובדקות. קומינגה השחקן היחיד למעט וויגינס שיש לו אפשרות לעבור בקלילות באחד על אחד. אך הוא אחד השחקנים שמקבל הכי פחות מסירות בווריורס. אין תרגיל אחד בקבוצה שנועד לתת לו יתרון בקבלת כדור בפרימטר. כשהבין זאת, החל לרדת ללאו פוסט. אבל זה לא באמת מרחב המחייה שלו. מדברים על מה שהוא לא בלי הפסקה, אך לא עושים כלום למקסם אותו. קליי ממש רואה בו איום. אני לא חושב שראיתי השנה מסירה של קליי לקמינגה בכלל וגם פודס מתעלם ממנו לא מעט. היחיד שממקסם אותו זה כריס פול. יש להם כימייה מצויינת.
    .
    קר מאמן טוב ביסודו, אך הוא צריך קולות חזקים לידו כפי שהיה לו עם מייק בראון. אני לא יודע אם האבדה של בראון הייתה משמעותית לווריורס כשלעצמה אך הבית ספר שעשה לקר בפלייאוף של שנה שעברה שהצריך הופעת סופר נובה של סטף כדי לשרוד כמו גם ההשפלות שקר סופג השנה ממאמנים כמו ספולסטרה וג'ייסון קיד בעיני מצריכים גיוון בצוות האימון מבלי לזרוק את קר לפח. היסטורית הוא הוכיח שהוא בעל אגו יחסית נמוך עם עוזרים חזקים.

    1. קר לא מזדקן טוב. מי שהוריד את איגואדלה וליי לספסל היה קר. קלי הוא הגורם מספר אחד לדמורליזציה בקבוצה וקר לא שם לזה קץ אלא להפך. אם אני לא טועה צוות האימון זו פרוגרטיבה של המאמן הראשי. את אלווין גנטרי ואת מייק בראון הוא הביא וברור שהוא לא מקבל אותן תפוקות מאטקינסון ופישר.
      אני לא מצליח להבין את הסיפור שלו עם מודי, שחקן היה אמור להיות אצלו בונקר ל 15 דקות לפחות רק בגלל הלחימה והוא עושה עוד דברים. לגבי קמינגה אני לא מצליח להחליט על כל משחק טוב הוא נותן אחד בינוני ואחד חלש.
      גרין לא ילך עד שקרי לא ישחרר. אם אני מנתח נכון גרין לקה בהבנת המציאות בה הוא נמצא. על כף המאזנים מבחינתו נמצא לא רק חוזה של 100 מיליון אלא גם הבחירה להיכל התהילה במידה ויורחק לצמיתות מהליגה. בלעדיו, נכון לעכשו, אין לג"ס הגנה.

  9. מעולה מנחם.
    לגבי החמישיות אז רק נציין שהחמישיות שמנית הם של קבוצות היסטוריות ואם נלך על קבוצות היסטוריות אז נראה לי שאין אוהד שלא מכיר את החמישייה של גולדן סטייט בתחילת השושלת עם סטף קלי גרין בוגוט ובארנס(שיזכה לתהילת עולם בעיקר בזכות כל השלשות שהוא פספס בגמר.
    דווקא אחרי ההחלפה של בארנס בדוראנט אני לא סגור על השחקן החמישי,אני זוכר שהיה את זאזא אבל לא בטוח שהוא פתח בחמישייה

    1. כמו שכתבתי מקודם – עם ההגעה של דוראנט כולם זוכרים את חמישיית המוות, ההמפטונס או איך שלא תרצה לקרוא לה. חמישייה שלא פתחה משחקים אמנם, אך בהחלט ניצחה משחקים.
      מסכים שב-15/16 כולם הכירו את החמישייה של הספלאש, בארנס, גרין ובוגוט, שהייתה בהחלט נהדרת.
      מאז דוראנט השחקן החמישי היה באמת כפי שציינת זאזא, ובהמשך לדעתי התחלף בלוני. ב-22 וויגינס תפס את מקום הסמול פורוורד במקום דוראנט. אבל אין ספק שוויגינס, בארנס, בוגוט, זאזא ולוני אילו לא בהכרח השמות הגדולים שחובב הכדורסל הממוצע יידע לדקלם בעתיד (מבלי לבדוק קודם באינטרנט).

  10. מצוין מנחם.
    אני אוהב איך שאתה מוסיף מילים ומסקנות בין השורות כאילו היית זבוב על הקיר, וכל המוסיף הרי זה משובח.

  11. למה הניקס הפילו את הטרייד עם יוטה על בארט בזמנו. עדיף שהיו מחכים להיפתחות עם דונבון עוד עונה במקום לאבד נכסים
    גם שהמאמנים של לברון מנצחים הם לא מקבלים קרדיט. חוץ מטירון לו שחי על האליפות ב2016, כל המאמנים שהיו ללברון קיבלו פגיעה במוניטין
    אולי שיתחיל את הארה של מאמן-שחקן משהו שעדיין לא עשה וייתן לו כמה נקודות נגד ג'ורדן. ועוד כמה שנים יוציא על זה דוקו בנפטליקס

  12. יש לגולדן סטייט יופי של שחקנים, אבל בלאגן בהיררכיה וברוטציה. מה שקרי אומר שזה שסטיב קר אשם.
    לא יודע לאיזו חמישיה קרי מצפה, אבל אני יודע מה אני הייתי עושה: קליי תומפסון וכריס פול שחקני ספסל.
    קרי בחמישיה, וסביבו 4 אתלטים וקלעים שלא מפסיקים לרוץ ולקפוץ. ויש להם את השחקנים לזה. ואם חסר להם משהו, שישלחו את וויגינס ויביאו במקומו מה שחסר להם.
    המצב הזה שדריימונד גרין הוא סימן שאלה לא טוב להם. אם הוא יישאר, הוא צריך לרדת לספסל ליד תומפסון ופול. הם יהיו חמישייה מצויינת מהספסל. ואם לא יישאר, זה צריך להיעשות עכשיו ומיד, ולא למשוך את זה עד אין סוף. כל סיפורי המעשיות והפודקאסטים רק מוסיפים לחוסר השקט.

    1. קרי צריך את גרין לידו כשהוא משחק, לנהול ההגנה וההתקפה לזה צריך להוסיף 3 אתלטים שיודעים לקלוע ולתת הגנה. קלי ופול, כדבריך, לספסל. אבל את פול עדיף להחליף בשחקן גבוה ולתת לפוד לנהל את החמישיה השניה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט