מעורב הופס ליום שישי / מנחם לס

1.כיצד ג'יימס הארדן הפך את הקליפרס לקונטנדרית, למורת רוחם של שי – סליחה, האשך – ושימון

הנקודה התחתונה היא החיוך של ג'יימס הארדן. הוא לא חייך ככה מאז שהמארחת האחרונה במועדון החשפניות נתנה לו וויסקי-סאוור ואמרה לו שזאת רק הקדמה לערב מלא עניין ומאורעות. הנקודה העליונה היא שג'יימס הארדן נראה מאושר כפי שלא היה מאז ימי יוסטון העליזים. הוא נראה שמצא את מקומו. הוא נראה שייך. הוא נראה כאדם שסוף-סוף מצא את מקומו.

הפוסט הזה מבוסס בחלקו על הפוסט של כריס הרינג ב-ESPN (https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/39182366/how-james-harden-helped-turn-kawhi-leonard-la-clippers-title-contenders)

זה לקח 94 שניות להבין מדוע הקליפרס לחמו בשיניים חמישה חודשים להשיג את המזוקן הזה (אני מקווה שלא תתעצלו לקרוא את שני הקטעים האלה באנגלית!)

On his very first touch as a member of the Clippers, Harden stood on the right wing of the Madison Square Garden floor. With New York Knicks guard Quentin Grimes on his hip, Harden used a screen from 7-footer Ivica Zubac to get downhill to the paint. Center Mitchell Robinson, New York's chief disruptor on defense with his 7-foot-4 wingspan, had stepped up to the top of the key to seal off the drive. But as Robinson extended his arms to minimize Harden's line of sight, the lefty rifled a bounce pass back to Zubac, putting him on the doorstep of the basket.

Harden's dime had been thrown directly between the legs of Robinson, a proud defender who had no choice but to foul Zubac. After the whistle blew, Robinson slammed the ball into the Madison Square Garden floor — a concession that Harden, despite being on his fourth team in four years and missing nearly all of training camp and the first two weeks of the season, was still one of the NBA's trickiest players, and had clearly gotten the best of Robinson and the Knicks.

הקליפרס עדיין היו מבולבלים במשחק הראשון בניו יורק כשהם מאבדים 22 כדורים בהפסד 111-97. התוצאה הייתה שווה – לא התוצאה בנקודות אלא התוצאה ב-W-L – בחמשת המשחקים הראשונים עם הארדן – כולן קפיטל "L", וסטיב בלמר החל לשקשק מאיבוד עשתונות, למרות שנודע לו שבשנת 2022 האחוז מהונו בלבד הגדיל את הבוכתא בבנק בכמה מיליארד דולארים.

מיד עלו מענות, תוכחות, ובכיות על מה הביאו את המזוקן בן ה-34 הזה. המאמן טיירון לו הגיב מיד שה'סיסטם' חייבת 10 משחקים כדי לדפוק בקואורדינציה על כל חלקיה.

אנשים החלו לחשוב שהנה שוב הביאו תרופה, והפעם תרופה מזוקנת, שהרגה את החולה. הארדן, שבע-הביקורות סתם את פיו והמשיך לשחק.

WELL, WELL, WELL. THIS WAS A DISASTER!

עד שהארדן הגיע להריע לקליפרס היה כמו להריע ל'משביר המרכזי'. מה שקרה אח"כ ניתן להגדיר כלא פחות מפלא הופסי. מה שקרה בזמן שאנשים חשובים ומכובדים כשי ושימון לא התעייפו מלהשפיל את הקליפרס, הארדן קרא לזובאק לאימונים פרטיים בפיק-אנד-רול, וכן לאימונים עם קוואי לינרד ופול ג'ורג' לשפר את הטיימינג והחלקלקות בשעה שהם משחקים יחד. אחרי חמשת ההפסדים הראשונים הם החלו לנצח. קודם 5 מ-8 הבאים, ואז בתחילת דצמבר הקליפרס מנצחת 9 – סיפרו אותם לאט-לאט! – 9 רצופים כולל קורבנות כמו הדנבר נאגטס, סקרמנטו קינגס, הניקס, והמבריקס.

המאמן טיירון לו עמד והסתכל ונהנה ממראה עיניו בלי להבין הרבה ממה שקורה. איזה מין מאמן הוא טיירון לו? ישנם שני סוגי מאמנים: כאלה שפוטרו וכאלה שעומדים לפטר. הוא היה כמעט ב'עומדים לפטר' עד שהחלו 9 המשחקים עם נצחונות רצופים. הוא טוב עתה לפחות עד חג האיסטר – הפסח של הנוצרים – ואולי, רק אולי, הארדן יציל את התחת שלו.

הארדן הפך לשחקן אחר. פעם הוא היה שחקן עם קדילאקים בקצות האצבעות. עתה הוא קולע פחות מ-20 נקודות למשחק והקדילאקים הפכו למכוניות צרפתיות. הוא גם זורק חצי מאשר בעבר – 11 זריקות למשחק, המספר הקטן ביותר מאז הפך לשחקן הרוקטס ב-2012. אבל הקליפרס הם עתה 5-14 עם הנט רייטינג הגבוה ביותר שלהם מאז שהוא הגיע, מה שאומר שהוא פורח בצורה אחרת מאשר בעבר, והקליפרס נראים מאד כ-TITLE CONTENDERS.

וחובה להזכיר שגם השלשות שלו התאפסו. הוא זורק אמנם רק 6 למשחק אבל קובר אותן באחוז שהוא חדש עבורו – 42.9% מהטריי. עוד שינוי? בפילדלפיה הארדן החזיק בכדור 9 דקות מהמשחק. רק לוקה מחזיק בכדור יותר מ-9. העונה בקליפרס הוא מלטף את הכדור רק 6 דקות ועושה רק 43 BALL SCREEN מ-100 פוזשיונס, שזה הרבה פחות מה-60 שלו ב-100 פוזשיונס בפילדלפיה.

התוצאה? הוא קולע 1.33 בכל בידוד שהוא יוצר , וזה רייטינג היעילות המוביל ב-NBA.

תראו. אני רחוק מלהיות אוהד של הזקן. הוא תמיד נראה לי מלוכלך ופעם אפילו ראיתי קורי עכביש בזקנו. אבל כשראיתי אותו בשבוע שעבר קובר 8 שלשות בדרך ל-35 נקודות, כשהוא מוביל את הקליפרס לנצחון 127-151 על הפייסרס, לא יכולתי שלא להסכים שהפעם ישנו ג'יימס הארדן חדש. פעם לא סבלתי אותו כמו שאני לא סובל אנשים המנשקים חתול בפה. הפעם, בעונה זאת, דעתי עליו משתנה לטובה מיום ליום, ואולי גם דעתם של שימון והאשך תשתנינה עם עוד כמה משחקי 35 נקודות של הזקן.

2. השמועות מהלייקרס הן שהם "חייבים" למצוא שחקן טוב מאד שהוא אתלט עליון

NBA rumors: 2 things Lakers are 'prioritizing' ahead of trade deadline

Dejounte Murray and Zach Lavine are the perfect attribute upgrades for Los Angeles

כן? זה הכל? הלייקרס לא התביישו ואפילו קראו בשמם: הם רוצים את זאק לוויין או דג'ונטה מוריי, ועדיף את שניהם! שיקגו בולס ואטלנטה האוקס בוודאי יסכימו. המחיר? אחד מהשניים בתמונה כי אחרת ללייקרס אין כל QUALITY לתת שיעניין אף קבוצה!

3. פלא של התאוששות: בראדלי ביל שהיה אמור לחזור רק עוד חודש חוזר הערב לשחק נגד שרלוט

הפציעה אמורה הייתה להיות נקע דרגה 3 בעקב. לפתע הוא מתאושש כאילו כל מה שהיה היה איזה סיבוב קל בעקב. אז ישנן שלוש אפשרויות ואתה חופשי לבחור בכל אחת מהן:

1)דיאגנוזה עקומה של אורטופד שיכור
2) עובדים עלינו
3) ישנו לבראדלי איזה מלאך בשמיים שהחליט לעשות מג'יק

4. לאחרונה כל מה שזאיון ויליאמסון עושה יוצא דפוק

זאיון יצא בתרועה גדולה שכולם ייראו את הטאטו החדש שלו – גורילה בתוך צלב.

מיד היו אלפי מגיבים שצוחקים עליו שהטאטו לא במרכז…

5. מצאתי אתר חדש (שייך ל-SI) ומצאתי בו פוסט הגיוני מאד שאיש לא חשב עליו

זוכרים את מאיירס ליאונרד? אני זוכר אותו בעיקר במיאמי. שחקן לבן תמיר וחזק, גובה 2.13 מ'.

טוב, אז נפלטה לו איזו מילה על יהודים. הוא יותר מביקש סליחה וטען שהוא לא התכוון, בטיול מיוחד למחנות ריכוז בפולין וגרמניה.

https://www.si.com/fannation/nba/fastbreak/rumors/10-year-nba-veteran-the-golden-state-warriors-must-consider-signing-meyers-leonard

עתה, ללא דריימונד גרין, מאיירס יהיה לדעתי מתאים בול לווריורס כי הוא סנטר שרק רוצה להגן ולקחת ריבאונדים, אם כי ישנה לו יד טובה לענק כמוהו.

הוא רק בן 31. בתחילת העונה הוא שיחק במילווקי באקס ועשה:

He averaged 4.8 points and 3.8 rebounds per contest while shooting 48.3% from the field and 38.9% from the three-point range in nine games (two starts)

6. ההאלי-הופ REVERSED DUNK בין לילארד וג'יאניס שהלך ווירל אתמול נגד הנטס

7. רון הולנד, אולי בחירת דראפט ראשונה, על 'מדוע הוא ייבחר כה גבוה'

"כי יש לי מוטור ברגליים"

8. HOOPSHYPE טוען שבין 30 השחקנים הטובים ביותר בכל עמדה ישנם ..X.. זרים

9. ה-MANSION של אנטוני דייויס באטלנטה. 32 מיליון

המראה מבפנים:

לא הייתי משלם עבורו לירה מעל 12 מיליון

היא תגור איתו שם. אולי היא כבר גרה. זה אולי 6 ק"מ מבנייני הדיור המוגן שלנו

10. 'שחקן הזהב': מי היה שחקן 'שחקן הכדורסל הטוב ביותר של שנת 2023'

אני עושה מה שאני עושה רק לעתים רחוקות: מעתיק ומטמיע פוסט מ+ESPN כפי שהוא. זה פוסט ארוך באנגלית, למי שמעוניין

ESPN+

Which NBA star had the best 2023? The Golden Basketball winner is …

  • Kevin Pelton, ESPN Senior WriterDec 28, 2023, 08:00 AM ET

ShareLikeLikeOpen Extended ReactionsLike5

As the calendar winds toward 2024, it's time to look back on the year in basketball with the help of my annual (and imaginary) Golden Basketball award.

Like the Ballon d'Or in soccer, the Golden Basketball rewards performance over the year across both regular season, playoffs and now the NBA's in-season tournament as well as international competition. Although all of these competitions have their own individual MVP awards, there's no comprehensive way to honor dominance across all of them.

The past 12 months have been emblematic of the way an NBA's evolving schedule creates a need to look across competitions. We had different MVPs for the regular season (Philadelphia 76ersJoel Embiid), NBA Finals (Denver NuggetsNikola Jokic) and in-season tournament (Lost Angeles LakersLeBron James). All three are finalists for this year's Golden Basketball, along with the best player in this summer's FIBA World Cup competition.

Notably not a finalist: 2022 winner Luka Doncic, who saw his Dallas Mavericks fall short of the play-in tournament a year after reaching the Western Conference finals. Doncic was the fourth different winner in as many years after James dominated the first half-decade I awarded the Golden Basketball, winning four times in the first five years.

Will Embiid or Jokic make it five in a row? Let's hand out this year's Golden Basketball.


Honorable mentions

Giannis AntetokounmpoMilwaukee Bucks

Résumé: All-NBA first team, in-season tournament All-Tournament Team

Across the 2023 portions of the two regular seasons, the 2021 Golden Basketball winner was as good as ever, finishing third in MVP voting last season and ranking third in the recent MVP straw poll conducted by ESPN's Tim Bontemps. In between, however, Giannis was limited to three playoff games after suffering a lower back contusion in Game 1 of the Bucks' historic upset loss against the Miami Heat.

Stephen CurryGolden State Warriors

Get access to exclusive original series, premium articles from our NBA insiders, the full 30 for 30 library and more. Sign up now to unlock everything ESPN+ has to offer.

Résumé: All-NBA Second Team

This year might have featured the signature performance of Curry's career as his 50-point Game 7 outburst eliminated the Sacramento Kings on the road. The Warriors' title defense flamed out shortly thereafter, keeping Curry from repeating his 2022 heroics on the league's biggest stages.

Anthony Davis, Los Angeles Lakers

Résumé: In-season tournament All-Tournament Team

The dominant paint defense we saw from Davis during last season's Lakers run to the conference finals has largely carried over to a healthy regular season where AD has missed just two games. His offense has been more hit and miss, but Davis was at his best in the in-season tournament final, putting up 41 points, 20 rebounds, 5 assists and 4 blocks as the Lakers claimed the inaugural NBA Cup.

Luka Doncic, Dallas Mavericks

Résumé: All-NBA First Team, FIBA Basketball World Cup All-Tournament first team

The wave Doncic rode to his 2022 Golden Basketball crashed shortly thereafter under the strain of his historic workload. Trading for Kyrie Irving failed to stop Dallas' slide in the standings and the Mavericks finished 11th in the Western Conference last season. An offseason makeover has Dallas back in the mix in the West, giving Luka a chance at winning again in 2024.

Jayson TatumBoston Celtics

Résumé: All-NBA First Team

With the Celtics boasting the league's best record, 2024 could be the biggest year yet for Tatum if he can lead a talented team to a championship. Unfortunately for Tatum, the lingering memory of 2023 was an ankle injury limiting him in Boston's Game 7 loss to Miami in the conference finals as the Celtics came up short of completing a historic comeback from a 3-0 deficit.


Finalists

Jimmy ButlerMiami Heat

Résumé: All-NBA Second Team

"Playoff Jimmy" is real, and he's spectacular. Once again, Butler outperformed his solid but unspectacular regular season in the playoffs, leading Miami from the play-in tournament to the NBA Finals before the Heat's run finally ended against the Denver Nuggets. Butler upped his scoring output from 22.9 PPG in the regular season to 27.4 in the playoffs while also leading the league in playoff steals per game. Others might be more valuable over the 82-game grind of the regular season, but there are few players you'd rather have for the playoffs than Butler.

Joel Embiid, Philadelphia 76ers

Résumé: NBA MVP

The remarkable thing about Embiid's year wasn't that he won MVP for the first time, edging Jokic on the strength of his head-to-head domination in their lone meeting (47 points on 18-of-31 shooting and 18 rebounds with 5 assists in a Sixers win) and better finishing stretch. It's that Embiid has been even better so far in 2023-24, putting up more points (35.0 PPG) than minutes (34.2 MPG) while dramatically improving his assist rate. In between, Embiid suffered another postseason injury, missing the opening game of Philadelphia's seven-game loss to the Celtics due to an untimely knee sprain. Embiid had MVP moments against Boston but finished the series shooting 5-of-18 in the deciding Game 7 rout.

Shai Gilgeous-AlexanderOklahoma City Thunder

Résumé: All-NBA First Team, FIBA Basketball World Cup All-Tournament First Team

This was the year Gilgeous-Alexander stamped his name among the world's top players. He finished fifth in MVP voting and earned All-NBA first-team honors by leading Oklahoma City to the play-in tournament ahead of schedule, then was the only finalist to participate in this summer's World Cup. Despite Dennis Schroder earning MVP honors at the tournament after leading Germany to the gold medal, Gilgeous-Alexander was unquestionably the most valuable player in the competition while bringing Canada its first podium finish (third place) in a worldwide basketball competition since the 1936 Summer Olympics. Gilgeous-Alexander has kept it up during the 2023-24 season, helping the youthful Thunder to a top-three record in the West.

LeBron James, Los Angeles Lakers

Résumé: All-NBA Third Team, in-season tournament MVP

After missing much of February and March due to injuries, LeBron's last nine months have reminded us that he remains one of the NBA's greatest individual forces as he approaches his 39th birthday on Dec. 30. James was the hub of the Lakers' unexpected run to the conference finals, then anchored their run to the in-season tournament title by taking the competition seriously and playing at an elite level. He was rightfully awarded the first-ever MVP trophy for the in-season tournament.

Nikola Jokic, Denver Nuggets

Résumé: All-NBA Second Team, Finals MVP

It's a testament to the high bar Jokic set as two-time MVP, that during the 2023 portion of the 2022-23 regular season when he was considered to have let up after the Nuggets all but assured themselves the No. 1 seed in the West, he merely averaged a triple-double (23.6 PPG, 12.7 RPG, 10.1 APG) while shooting 65% from the field. Jokic then showed just how good he can be against playoff defenses with a full supporting cast, leading Denver to a first title with averages of 30 PPG, 13.5 RPG and 9.5 APG. Defenses had no answer for Jokic's ability to beat them as either a scorer or passer, and weren't able to take advantage of his perceived weakness at the defensive end of the court. Jokic is again playing at an MVP caliber through the first two-plus months this season, finishing a close second behind Embiid in the first straw poll.


And the Golden Basketball goes to …

The winner: Nikola Jokic

There's little question Jokic is a deserving first-time winner after adding Finals MVP to the pair of regular-season trophies he already owned. A first-round exit without the injured Jamal Murray and Michael Porter Jr. cost Jokic a real shot at the Golden Basketball in 2022 but with both players healthy this year, Jokic proved his value across both the regular season and the playoffs, making him an easy choice.

Past winners: 2014: LeBron James, Cleveland Cavaliers; 2015: Stephen Curry, Golden State Warriors; 2016: LeBron James, Cleveland Cavaliers; 2017: LeBron James, Cleveland Cavaliers; 2018: LeBron James, Los Angeles Lakers; 2019: Kawhi LeonardLA Clippers; 2020: LeBron James, Los Angeles Lakers; 2021: Giannis Antetokounmpo, Milwaukee Bucks; 2022: Luka Doncic, Dallas Mavericks.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. איזה שפע של מעורב, נהדר.
    הארדן (כרגע), מצליח בגלל שהוא מתאים יותר כאופציה שלישית.
    הוא לא יכול להיות מספיק דומיננטי כאופציה שנייה לפרק זמן ממושך. נראה מה יהיה בפלייאוף.
    לאבין והלייקרס נועדו זה לזו. די אתפלא אם לא יעבור לשם. אף קבוצה לא רוצה אותו מלבד הלייקרס, וזה הגורם שיגרום לשיקגו להתפשר, היא מתה להיפטר ממנו כבר.

    1. הוא לא אופציה כלשהיא. הוא הקוסם והוא שם את הכדור אצל האיש שיכול לעשות סל.
      בקבוצה עם פול ג'ורג' קוואי נורמן וזובאק זה כל מה שהוא צריך לעשות. ההחלטה מי יקבל את הכדור היא שלו.

      1. הוא עדיין יהיה חייב להוות איום התקפי ראוי על מנת שיוכל לנצל את התשומת לב של ההגנה בו ולמצוא את חבריו לקבוצה.

  2. תודה מנחם.
    משהו שאני כתבתי על הקליפרס זה שהארדן גורם לקוואי וגורג להיראות הרבה יותר טוב. Activator.
    ..

    קראתי היום על ברט בראון. מאמן הפרוסס. וזה שהפסיד עם ג'ימי באטלר ואמביד ביחד.

    אז הוא העוזר הראשי של הספארס היום.
    יש אנשים עם מגע זהב ויש אנשים עם מגע של ברט בראון.

  3. בלוחר טוב מנחם, וואו איזה מעורב חזקקקקק
    ג'יימס הארדן הפך את הקליפרס ל….. קליפרס.
    לא תצא משם טבעת אליפות, וטוב שכך.
    להארדן הייתי נותן מנדבושקס, אולי טבעת נעילה על הבונבון שלו.
    טיירון לו עומד ומסתכל כמו תמיד, גם כשהם מפסידים הוא עומד ומסתכל.
    זאק לוויין ללייקרס חחחחח
    ה-ללל שלח מכתב תמיכה לבבון, שלווין הוא התאמה מוחלטת לשליקרז.
    תאריך קבורת הגוויה נקבעה מראש.
    זאיון ויליאמסון היה תמיד דפוק ודופק תרתי משמע.

    1. באמת עלוב . הסטטיסטיקה של וומבי מהלילה נגד פורטלנד זה אחד הדברים המטורפים שזכורים לי ופופ שעסוק בעוד טנקינג להביא לו חבר עדין לא נותן לו להתניע חזק עד הסוף.
      אמביד זה תינוקת בוכיה בעור של גורילה.

  4. תאהבו אותו או לא – הארדן שינה את המשחק.

    – הוא גם ל-NBA כולה לשנות את החוקים בגלל הדרך בה עשה האקינג לסחיטת עבירות (יפה או לא יפה לעין – זה לא משנה. אלה היו החוקים, החוקים שווים לכולם, והוא ניצל אותם ביעילות מירבית)
    – הוא שינה את משחק הכדורסל לתמיד עם ה-stepback three.

    אין הרבה שחקים שהשפיעו על המשחק ככה. הארדן לגמרי undervalued.

    1. לא אוהבים. אפרופו מיכאל ירדן בעונה שמייקל עשה 37 נק למשחק הוא עשה זאת עם 18 שלשות בלבד בכל העונה (אז זה לא היה מקובל) ועם פחות הליכות לקו בממוצע ממה שהמזוקן קיבל בעונת השיא שלו שהיתה גם 37 נק'.
      לא אוהבים את הארדן כי יש לו כפי שמנחם אמר פה קורי עכביש בזקן (מי שלא רואה את זה בעיה שלו) וכי הוא הפלופר הגדול בתולדות המשחק אחרי הלברונית.הוא גם צ'וקר מוכח בזמן אמת. יש לו אי אילו יתרונות כגון הסטפ בק (שיש עדין אנשים רציניים ביותר שטוענים שחצי מהם זה צעדים אבל נעזוב את זה כרגע) לא נכחיש את זה אבל הוא לא מסוג השחקנים שלא נירדם בלילה אם יפרוש בלי טבעת.
      אנחנו נשאר רגועים. זה לא ידיר שינה מעייננו יען כי הבן אדם הוא אקסטרא פלופר בריבוע.

      1. לגבי מייקל/הארדן כתבתי מזכרון סליחה אם טעיתי. לא בדקתי (גילרי יעוט על המציאה לתקן אותי אבל זו כבר התמודדות אחרת ברמות שיותר פשוטות לי להתמודד איתן).

  5. מעורב מבריק, עם שפע פנינים:
    .
    "ישנם שני סוגי מאמנים: כאלה שפוטרו וכאלה שעומדים לפטר."
    "עד שהארדן הגיע להריע לקליפרס היה כמו להריע ל'משביר המרכזי'."
    "הקדילאקים הפכו למכוניות צרפתיות."
    "פעם לא סבלתי אותו כמו שאני לא סובל אנשים המנשקים חתול בפה."
    3 האפשרויות של ביל.
    ועוד…
    .
    אבל – לא הזזת אותי מדעתי על הקליפרס. קבוצה מתה. הארדן גמור ורעל. קוואי וג'ורג' פציעים ולא ניתן לסמוך עליהם. 0% לאליפות.
    .
    ציון – מה זה הטאטו המטומטם הזה? מה הקשר? כמה בולשיט
    שיעשה טאטו של שק ההפתעות של סנטה על הכרס
    .
    לאונרד לגולדן – הגיוני מאוד.
    אבל בגדול הרוקי הקופצני שלהם עושה שם עבודה מצוינת.
    .
    האחוזה של דייוויס – איזה בנאדם חולה אתה צריך להיות בשביל לרכוש כזאת אחוזה?
    כאילו למה?
    ועוד באטלנטה?!

    1. חחחחחח :)))))) ענק… יאללה תביא איזה לוח מודעות .
      ועוד באטלנטה רבאק!! כאילו מה הוא איבד שם.
      זועת עולם ללא שמץ קל של ספק.

  6. מי שמנשקים חתול על הפה מנשקים בעצם גם את פי הטבעת שלו.
    חתולים עובדים חזק כמה פעמים ביום עם הלשון בפי הטבעת.

        1. הכל בסדר אצלך פופרס? אפילו בסטנדרטים שלך התגובה הזאת מוזרה…מה עוד אתה מתכנן עבורנו להנעים את ימינו? פורטרט עצמי בערום עם טיטול מלא על הראש?

  7. יש ניק חדש, ציון גורילנסון.
    היה צריך שיציירו אותו בעצמו בתוך הצלב וכולנו היינו מבינים שהמשמעות זה גורילה, טוב, בייבי גורילה דאוקינס.

  8. תענוג של מעורב על הבוקר
    לא הבנתי את הדירוג של נעל הזהב בכדורסל… מה ההבדל מ MVP?
    🤔
    בכל מקרה שועשעתי קשות
    🙏

  9. באנגלית זה נקרא
    Juxtaposition
    כלומר לשים דברים אחד ליד השני ולנסות להבין משהו מה"הצמדה" הזו, אז ברוח זו – אם הלייקרס מחפשים מישהו, וברדלי ביל קיים בעולם הזה, אולי נעביר את ברדלי ביל ללייקרס? הוא שחקן לא פחות טוב מזאק לווין, היתרונות שלו בלשים את הכדור בסל יוותרו על תילם גם בלייקרס, והחסרונות, כמו בהגנה למשל, יהיו פחות מורגשים בקבוצה עם אנתוני דייויס. הלייקרס, מצידה, תעביר את הבחור ממיניסוטה, את שמו שכחתי, את אוסטין ריבס כפוינט פורוורד של פיניקס, ואולי עוד משהו, שיעזור לפיניקס לעבות את הסגל, ושתי הקבוצות ירוויחו. מה דעתכם?

    1. שאין ללייקרס איך לקחת את החוזה המסורטן שלו ושום סיכוי שהצלע השלישית יהיה שחקן עם בריאות חשודה.
      הרעיון זה לשים לידם שחקן שיוכל לשחק תמיד וגם לקחת על עצמו כשהם בחוץ.

  10. איזה מעורב משובח מנחם חבלז…
    "הוא תמיד נראה לי מלוכלך ופעם אפילו ראיתי קורי עכביש בזקנו"…. חחח חשבתי עד היום שאני ניחיד שרואה אז תודה על הגושפנקא (כמו שאומרים החברים שלי מעין השופט). יש משהו מחשיד בקליפרס הם יכולים ללכת רחוק אין בכך ספק אבל למזלנו יש שם את … הארדן … צ'וקר סדרתי ברגעים החשובים, את קוואי שהתחיל סוף סוף עם הלואוד וסביר שלא יהיה כשיר בפליאוף אבל מעל כולם את ווסטבריק שאפשר לסמוך עליו שבמשחק האחרון בסדרה של 7 בשניה האחרונה יקפוץ לו הג'וק למוח והוא "יקח את המשחק על עצמו"…. ככה שטוב לא יצא מזה. לגבי גולדן סטייט למרות ההעדרות של גרין הם מובילים את הליגה בריבאונד שזו תופעה שצריכה להחקר לעומק וספק אם חקירה תביא איזו שהיא תוצאה כך שלא הכי בטוח שמאיירס לאונרד זה מה שחסר להם כרגע.
    ויקטור הביא הלילה משחק עם מספרים מטורפים. 7 חסימות 9 מ 14 מהשדה 30 נק נראה עוד כמה זמן פופ יתן לו לנצח ככה בשביל עוד בחירה גבוהה. נראה לע שהיה שם דין ודברים אחרי המשחק אבל אמביד לא סתם פוחד. וומבי מפלצתי.

  11. שתי עסקות שהייתי חסיד שלהם מוזכרות בכתבה.הערכתי ששולם מחיר די נמוך כדי להשיג שחקנים בסדר גודל של הרדן וביל.שחקנים מסוגם נמצאים לעתים רחוקות על המדף למכירה.
    ביל מרגיש שפניקס מאוד זקוקה לו והוא לדעתי עושה מאמץ גדול לחזור. לגביו אני מאמין ,עדיין לא יכול להוכיח שהוא ישפר את הפניקס המון.

  12. א. היכולת של הארדן יורדת כשמגיעים לפלייאוף. זה עקבי
    ב. קוואי וג'רג' נפצעים מתישהו. דפוס קבוע בשנים האחרונות
    ג. גם כשכולם בריאים ומתפקדים יש קבוצות טובות מהם
    ד. קוראים להם קליפרס

  13. תהיה בריא מנחם, אין וכנראה גם לא יהיה כותב ספורט שאוהב לקרוא כמו שאני אוהב לקרוא אותך. כל הקטע הראשון על הארדן – פרייסלס! תודה על הכתיבה דוק.

  14. תודה דוק על מעורב ממולא…
    איך שקראתי שכתבת על הארדן ניחשתי שיהיה מתיש כרגיל לקרוא חלק מהתגובות הצפויות כאן

  15. הארדן שחקן מצוין בעונה הסדירה .
    בעונת הפרישה של מאנו , גינובילי
    הראה איך חונקים את הארדן
    בפליי אוף עם חסימה מאחור .
    הסיפור עם הארדן להבנתי נפשי
    כאשר הלחץ עליו בגמרים הוא מתמוטט.
    הוא אכן מלוכלך ושונא לשמור
    המפתח לתעלומת הארדן נמצא אצל קאוואי .
    אם קאוואי יצליח לעשות ממנו
    שחקן תומך דרג שני כזה שמוכן
    להתאבד על כל כדור ,הקליפרס
    בדרך הנכונה .
    אם לא אז ראינו עוד ניסוי שנכשל .
    העונה הסדירה יכולה לספק רמזים
    אך לא מאמין שתיתן תשובה .
    בעד :
    הירידות על הארדן מכל כיוון הזיזו אצלו משהו.
    נגד:
    עצלות מובנית וחוסר אמונה בעצמו , נסיבות : הוא ראה את אחיו מחוסלים מול עיניו ,קאוואי היחיד שיכול להבין אותו ראה את אביו מחוסל בנסיבות דומות .
    ובכן הקשר הנפשי ביניהם ברור.
    ובכן מתנצל שכתבתי תגובה כה
    ארוכה ורצינית ללא איזכור השם
    בו דרק .
    אני אישית מעדיף את הזקן של בו דרק על כל חתול….

כתיבת תגובה

סגירת תפריט