מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.דטרויט פיסטונס בדרך להשוות את שיא ההפסדים ALL TIME לשתי עונות (28), ואז…

אני לא מאמין ש-18,000 צופים הגיעו ל-'ליטל סיזר ארינה' להיות חלק מההיסטוריה. הם קיוו שקבוצתם תנצח ותפסיק להיות 'היסטוריה'. אבל דטרויט פיסטונס הפסידה לברוקלין נטס 118-112, וכן ניכנסה להיסטוריה כקבוצה המפסידה ביותר בעונה אחת (27 הפסדים).

פילדלפיה סיקסרס מחזיקה את שיא ההפסדים הרצוף הארוך ביותר – 28 – אבל השיא השתרע על שתי עונות (2014-15 ו-2015-16). דטרויט לא ניצחה מאז משחק הבית הראשון שלהמ ב-28 לאוקטובר, והיא עתה עם מאזן של 28-2.

אז עכשיו היא שנייה ברצף ההפסדים – 27 – בכל הליגות המקצועניות כאן – ה-NFL, NHL, MLB, ו-NBA

LEAGUE
201576ers28*NBA
2023-24Pistons27NBA
2013-1476ers26NBA
PistonsCavaliers26NBA
1976-77Buccaneers26*NFL
1889Colonels26MLB
* Spanned multiple seasons

מאמן דטרויט מונטי ויליאמס הצהיר שהוא לא רוצה ששמו יהיה קשור לרצף ההפסדים הארוך ביותר, אז יש לי הצעה טובה: תנצח את המשחק הבא.

Pistons: Jaden Ivey's passionate response to. 2 Cade Cunningham's powerful speech

קייד קנינגהאם שקלע 41 (37 בחצי השני) דיבר אל הקבוצה אחרי המשחק. המסר שלו? אסור שאף אחד יקפוץ מהסירה. כולם חייבים להמשיך עד שהרצף יישבר, ואז להתחיל לנצח.

ג'יידן אייבי חזר על מילותיו:

Can't jump off the boat now. We only have two wins in the season. Every single person here is here for a reason. If you're jumping off of the boat now just because we're down, it just says a lot about your character. I don't think any guy here is jumping off the boat. I think everybody's going to continue to stay on the boat and stay together,” the Pistons guard said.

היי. עם קנינגהאם, אייבי, בוג'ן בוגדנוביץ', מרווין בייגלי, אייזיה סטוארט, ואסאר תומפסון, לדטרויט ישנה קבוצה לא רעה כלל.

אז מה הבעייה? הבעייה ידועה לי אישית: הם עולים לשחק לא להפסיד, במקום לעלות לנצח. בשנת 1974 קבוצת אדלפי יוניברסיטי בכדורגל הייתה 0-0-16. משחקנו האחרון היה נגד NYU, קבוצה פחות מבינונית באותה שנה. כל העתונים כתבו עלינו ועל שיא ה-NCAA שאנחנו עומדים לשבור לעונה רגילה.

ביום שישי, באימון האחרון, אמרתי לשחקני: "זה סתם עוד משחק. תעלו לנצח ונעשה הסטוריה".

המשחק היה ב-13:30, משחק ביתי. הפסדנו 1-0. שיחקנו גרוע מאד. לא ידעתי מה קרה ולא הבנתי את המשחק העלוב ששיחקנו, אבל כבר ביום שלישי היה לנו משחק ראשון באליפות ה-NCAA. ניצחנו אותו, והמשכנו לנצח את שלושת הנותרים עם נצחון 2-3 בגמר על סיאטל-פסיפיק יוניברסיטי שהייתה מלאה בשחקני העתודה הצעירה של נבחרת קנדה.

סיימנו את העונה 1-0-20. יכולנו לסיים 0-0-21 ולעשות הסטוריה.

שבועיים אחרי משחק האליפות נימרוד דרייפוס ניכנס למשרדי וראיתי שהוא מוטרד. בקשתי שיגלה מה מטריד אותו ישר לעניין. הוא גילה לי שבערב המשחק נגד NYU הסטודנט-מנג'ר שלנו שגר בווילה גדולה בגרדן-סיטי חצי קילומטר מהאוניברסיטה ערך 'מסיבת סוף העונה' עם הצ'ירלידרס, ועוד סטודנטיות בבריכה המחוממת בביתו, והשתייה זרמה כמו מים. "דוק", הוא אומר לי, "היינו שם עד 05:00, אני לא שותה אבל כמעט כל שאר השחקנים הלכו למגורים או לביתם מסטולים. לא היה לי 'דם' לספר לך זאת עד עכשיו".

3. קווין דוראנט מתוסכל – ואפילו 'מיואש' אומרים כמה – מפיניקס סאנס

פיניקס ממוקמים נכון לרגע כתיבה זה במקום 11 בקונפרנס המערבי. בראדלי ביל, שהיה אמור להיות אחד מ'השלישייה הגדולה' פצוע שוב ואיש לא יודע לכמה זמן. זה מה שאמר אדריאן ווז' ב-"NBA Countdown,":

"You talk to people in Phoenix and around that organization," Wojnarowski said. "They can feel the frustration with Durant. Part of that is the missed games with Bradley Beal. This team was built around those three stars. The underwhelming supporting cast, that comes from those massive trades for Durant and Beal, which gutted that organization…This is something they're going to have to manage in Phoenix with Kevin Durant. You've seen it before, and it's a stark reminder of how short of a window and how this team has to win big, and win big quickly." 

"הקבוצה חייבת לנצח מיד, ובגדול"!!!

כן? אז אולי תסביר לקווין דוראנט איך וכיצד לנצח בגדול, אחי?

(וסטפן סמית'? כיצד הוא מכנה אותם? "HOT GARBAGE" – זבל חם)

4. גרייסון אלן המושמץ, שחקן דוק לשעבר והיום פיניקס, משווה שיא חג המולד

בחג המולד לפני שנתיים, פאטי מילס – אז שחקן הברוקלין נטס – קבע שיא חג המולד עם 8 שלשות. אתמול – שלשום – גרייסון אלן, שחקן דוק לשעבר שהיה אז 'אוייב הציבור מס' 1' בגלל שהיה תמיד ניכנס לטאקלים נגד שחקנים שחורים מאוניברסיטאות אוייבות לדוק, ולרוב ניצח, הישווה את השיא. גם לוקה הישווה את השיא בדרך ל-50 נקודותיו, בנצחון חוץ על פיניקס 128-114.

גרייסון נתן את אחד ממשחקיו הטובים ביותר מאז הגיע ל-NBA:

Grayson Allen was impressive. The 28-year-old full-time starter posted a season-high 32 points, adding four rebounds, four assists, and one steal in 39 minutes on the floor. And his eight threes tied his career-high. He shot 12-for-22 from the field, including his 8-for-17 clip from deep.

ולקינוח – גרייסון אלן עם ארוסתו:

5. ה-NBA אישרה בהצבעת 0-29 את מכירת 73% מהדאלאס מבריקס ע"י מרק קיובן

מרק מכר 73% מהמבריקס למשפחות Adelson and Dumont מה-SANDS CORPORATION ב-3.2 מיליארד. 27% מבעלות הקבוצה נשארת בידיו. הוא יכהן גם כאחראי על פעולות הכדורסל של הקבוצה.  Patrick Dumont, הנשוי לבת של מרים אדלסון, יהיה ה-CEO של הקבוצה.

6. הגארד של הלייקרס גייב וינסנט ייעדר חודשיים

7. שיעזבו כבר את ג'ה מוראנט במנוחה

חצי מעתונאי ה-NBA עולים שוב על ג'ה מוראנט שקפץ משמחה אחרי דאנק מצויין שביצע, ומכנים את התנועות שלו כ-'GUN CELEBRATION' חגיגה לאקדח'.

אלה שמבינים בדברים האלה מיד שלחו הודעות בסושיאל מדיה ובכל האתרים שהתנועות שלו לא מזכירות אפילו את 'תנועות החגיגה לאקדח'

8. קטע מההיסטוריה: מגסי באגס

מגסי באגס – 1.57 מ' ליד יאו מינג הסיני, 2.29 מ'

מגסי הביא השראה לכל הנמוכים בעולם (כמוני). בגובה 1.57 מ' הוא שרד ב-NBA 14 עונות בהן שיחק עבור 4 קבוצות. הוא שיחק 889 משחקים שברובם עלה בחמישייה, וסיים עם ממוצע קריירה של 7.7 נק', 7.5 אס', ו-2.6 אסיסטים.

הוא הפך להשראה לאן שרק פנה:

"You hear that all the time. The career that I had and the non-believers that I had — I won over a lot of them. Especially when I was able to set the tone for the non-believers, those who were wishing and wanting and never had the courage trying," Bogues told Star Tribune in 2011. "I get letters today still telling me how much I was an inspiration in their lives, seeing what I was able to go through."

Muggsy was always confident

מגסי נולד עם בטחון עצמי שופע. אלה ששיחקו איתו יאמרו לך שהיה לו את ה-MENTAL TOUGHNESS להתגבר על כל החסרונות של להיות שחקן ה-NBA הנמוך אי-פעם, ולהוציא מהחסרונות את היתרונות בצורה היעילה ביותר. הוא היה מהיר וזריז ביותר, ובעל קליעה טובה. הבעייה כמובן הייתה להתחמק משומריו לשטחים בהם איש לא יוכל לחסום אותו.

כל הפוינט גארדים ששמרו עליו אמרו תמיד שהשמירה עליו קשה ביותר בגלל תנועתו הבלתי פוסקת וההתחמקויות שלו. הוא שרד 14 שנים בליגה. ה-NBA היא ליגה חסרת סנטימנטים ואיש לא החתים אותו כי הוא היווה מין אטרקציה. החתימו אותו ושילמו לו כי הוא יצר, והרוויח את מקומו ללא כל סנטימנטים.

מי שראה אותו – כמוני – יודע במה מדובר. מי שלא ראה אותו – אז הנה:

רג'י מילר אמר עליו: "הוא היה מהיר וזריז כחתול. איש לא יכול היה TO KEEP UP WITH HIM. הוא הרוויח בכבוד כל רגע וכל דולאר שהוא הרוויח ב-NBA"

"I was able to set the tone for the non-believers" – Muggsy Bogues on being an inspirational NBA figure

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 53 תגובות

  1. מי היא הקבוצה הגרועה בהיסטוריה???
    האם דטרויט 23/24 גרועה מפילי של הפרוסס??
    פילי היתה נוראית, הסריחה את הפרקט כאילו אין מחר, אבל, היא לא היתה היחידה באותה עונה. גם שחקני הגי ליג שלה נתנו הצגות מידי פעם.
    מול דטרויוט כל הקבוצות תחרותיות רוצות לנצח, לכן האתגר שלה גדול יותר. ועדיין הבחירה קשה.

    מנחם מי גרועה יותר?

  2. מונטי הוא אנטי מאמן. הוא זרק ייתרון 3:1 מול דאלאס של לוקה וברונסון , והפסיד לתרגיל אחד. היי פיק אנד רול של לוקה. שגייסון קיד עשה בצורה צינית פעם אחר פעם אחר פעם.!

    צוות החשיבה בדטרויט צריך להכנס לגמילה מסמים, לא יודע איך מקבלים שם החלטות.

  3. דוראנט לקליפרס עבור פול ג'ורג' וכל הבחירות שיוכלו להעביר לפיניקס? דוראנט ללייקרס עבור ריבס, האטשימורה, דיאנגלו וכל הבחירות שיוכלו להעביר? פרנק ווגל הביתה? דוראנט ללאס וגאס, לקבוצה של עצמו, עם עצמו, שם לא יוכל להלין על אף אחד מלבד עצמו? או ברצינות – לא חושב שפיניקס יכולה להפוך את מה שיש לה היום בסגל למשהו יותר טוב. לא נשארו להם בחירות לתת, ואין להם שום דבר בסגל שמהווה תמורה של ממש בעסקה. אישביה עשה דייסה יפה, כבר עדיף היה שימשיך לריב עם יוקיץ' על כדורים.

    תודה רבה מנחם.

    1. אחרי כל בחורה כזו אני שופך על עצמי דלי מים.זה עובד מצויין.אני גם מנסה להתחיל איתה , זה כבר לגמרי לא עובד.

    1. לא יודע מה זה כדורגל, אתה מתכוון SOCCER?
      אהההה
      יכול להיות שממנה אלן למד להיות קסחן?היא נראת לי יותר בעמדה של בלם.
      אולי קשר הורס?…

    1. אמת.
      הוא ויוקיץ' כבר מתחילים להגזים, על כל חצי מגע שלא הופך לשריקה הם נכנסים לטנטרום. נהיו יותר גרועים מהאמריקאים.
      השופטים צריכים להעניש אותם בטכניות עד שיילמדו שהשמש לא זורחת להם מהתחת. זה כבר בלתי אפשרי לצפות באנשים שחושבים שמגיע להם הכל.
      מילא הכוכבים הוותיקים של הליגה, שאפשר להבין אותם מפאת הקילומטראז' שצברו והכבוד שנוצר מכך, היתר לא מתקבל על הדעת בשום צורה.

  4. מאגסי היה אדיר. לפחות בחלק מהעונות הוא חטך יטתר מאשר איבד. זה משהו בלתי נתפס

    ועוד אנקדוטה:
    עם דיוויד רובינזון כסנטר, מאגסי כרכז ובובי נייט כמאמן, ניצחו באחםיות העולם של 86 את ברה"מ עם סאבוניס.

    1. זה כי הוא שמר ממש טוב על הכדור – מה שנתן לו את המקום בליגה. יש לו יחס אסיסטים לאיבודים שאף אחד לא מתקרב אליו של 4.7. כריס פול נראה לי הדבר הכי קרוב והוא בקושי מגרד את ה-4.

  5. דוק בדיוק כתב על שתי קבוצות שיהיו הרבה יותר טוב בהמשך העונה.לדטרויט יש שחקנים לא רעים בכלל,הם יהיו שווים הרבה יותר מהמאזן הנוכחי שלהם.יש להם נכסים שיאפשרו להם להשיג בטרייד שחקן או שניים לאיזון הסגל.
    פניקס חסרה מאוד את ביל, בשלב מסויים יגמור עם הפציעות , בשלב הזה טור הנצחונות יעלה. המון בקורת מוטחת בשחקן שאינו משחק כרגע.
    ממפיס מנצחת ארבע ברצף .מה השתנה שם. רק דבר אחד מוראנט חזר , שיחגוג כמה שהוא רוצה. הוא היה מאוד חסר לאוהדי כדורסל.

      1. עובד על אפליקציה, מקבל כל הזמן הודעות שגיאה כמו משהו השתבש, האתר לא עולה.זה כבר גוב למדען.

      2. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
        ישחקו הלילה מול הסלטיקס ואני אקום בתקווה לראות את שחקני ה G ליג משחקים ונותנים בראש.

  6. דריימונד גרין בפגרה כפויה.
    הבה נבחר את חמישית לה פמיליה.
    ראוי לציון: גידי התעסקות עם קטינה. התברר בסוף כלא רציני
    גוש פרימו- הורחק מסן אנטוניו על התנהגות יוצאת דופן.
    מקום חמישי: גה מוראנט עם משחקי האקדח שלו.
    מקום רביעי:מיילס ברדגס אלימות במשפחה
    מקום שלישי: גרין , האלימות שלו רק במגרש הכדורסל
    מקום שני:זאיון, מלך הצהובונים, סיפור החשפנית בהריון, בגידות , אוכל דיאטטי.
    מקום ראשון: קווין פורטר אלימות והעדרות מהליגה לזמן בלתי מוגבל.
    מאמן : אודוקה – נזרק מבוסטון במהלך העונה , על נימוסים והליכות.

  7. אני מתחיל יותר ויותר להאמין שפיניקס היו לוקחים אליפות עם הסגל שהיה להם לפני הטריידים בלי מונטי וויליאמס ועם מאמן נורמלי.
    נורא מה שעשו לקבוצה הזאת, מרחם על האוהדים, רגע אחד יש לך קבוצה לצאת איתה למלחמה ורגע שני אתה תלוי באם דוראנט מרוצה או לא

כתיבת תגובה

סגירת תפריט