מעורב הופס ליום רביעי / מנחם לס

1.ה-50 של לוקה שברו עבורו את ה-10,000 נק'!

MVP! MVP!! הקריאות נשמעו ברמה אפילו באולם העויין של פיניקס כשלוקה דונקיץ' הכניס את שמו לרשימה לא ארוכה של לג'נדס – אגדות – ששמם הוטמע ברשימת הגדולים ביותר במשחק חג המולד.

למה אני כל כך אוהב את לוקה? כי הוא יכול, ויודע, כיצד להריץ את ההצגה מבלי לגנוב אותה. בשקט וללא הופלה מיוחדת, הוא הפך לשחקן שהגיע ל-10,000 נק' במספר המשחקים הקטן ביותר אחרי מייקל ג'ורדן, והרביעי מכולם לקלוע לפחות 50 בכריסטמס דיי.

זה לא היה הכל: הוא חילק גם 15 בונבונים, קטף 6, גנב 4, וחסם 3. וכמובן גם ניצח. בקשר לארבע הגניבות ושלוש החסימות הוא שאל אם זה לא מספיק כדי להיבחר לחמישייה השנייה של ALL NBA בהגנה…

הוא עשה מהמשחק האחרון בחג המולד – המשחק החמישי כשמאחוריך כבר 10.5 שעות של כדורסל, ואתה חוכך בדעתך אם ללכת לישון כשהשעה כבר 23:12 ברבע הראשון – תענוג כמו מסיבת ריקודים בתיכון עם הצמדות.

רק ווילט צ'מברליין, ברנרד קינג, וריק בארי קלעו 50 ביום הכריסטמס. היה זה המשחק השישי של לוקה עם לפחות 50, והוא מפגר רק אחרי מייקל עם 9 ולברון עם 8 משחקי 50, מאז ה-NBA התאחדה עם ה-ABA של שחקנים בגיל 25 או מטה.

לוקה הגיע ל-10,000 נק' ב-358 משחקים, והוא יחד עם בוב מקאדו במקום ה-7 במספר המשחקים הקטן ביותר שלקח לו להגיע ל-10K. צ'מברליין עשה זאת ב-236 משחקים בלבד. האחרים שקלעו 10,000 בפחות משחקים מלבד ווילט הם אלג'ין ביילור, קארים עבדול ג'אבאר, אוסקאר רוברטסון, וג'ורג' גרווין.

בגילו (24 ו-300 יום), לוקה הוא השישי הצעיר ביותר להגיע ל-10,000 אחרי לברון, קווין דוראנט, קובי בריאנט, כרמלו אנטוני, וטרייסי מגריידי.

אני יודע שרשימות סטטיסטיות יכולות להיות משעממות אבל במקרה זה יש להן ריח ניחוח כמו ריח של מגורי סטודנטיות באוניברסיטה.

את המחמאה הגדולה ביותר הוא קיבל מהפורוורד דריק ג'ונס שאמר:

"I have never been on a team where someone is scoring the ball like this at such a high rate and also getting his teammates involved and making sure that everybody feels comfortable on the floor," said eight-year veteran forward Derrick Jones Jr., who put up 23 points for the Mavs (18-12). "It's incredible. It's amazing. I have never seen this before."

2. ג'ייסון טאטום אומר שהוא למד מלברון ג'יימס כיצד להצטיין גם ביום שחור של קליעות

image idea: Jayson Tatum smiling next to a serious/annoyed LeBron (Lakers jersey) on a LA skyline background

כוכב הסלטיקס ג'ייסון טאטום עושה זאת בד"כ עם סלים. הפעם הכדורים מאנו להיכנס והוא החליט לעשות סוויטש במוחו ולהתרכז בהצטיינות בדברים אחרים.

היי, 25 נקודות הוא מספר שהרבה שחקני NBA היו מוכרים את אשתם או חברתם עבור מספר כזה, אבל עבור ג'ייסון 25 נק' ביום של 6 מ-15 הוא יום של פאנק, באם תאיית אותו כמוני או 'פנק'. זה היה בזמן נצחון על הלייקרס הבינוניים 126-115.

טאטום, שחקנה של DUKE לפני כמה שנים, טוען שהוא למד מלברון כיצד להצטיין בדברים אחרים כשהיד לא מאופסת. הוא אמר:

“"Gotta give LeBron a lot of credit. He's been the most complete player in the game for a very, very long time. It's a lot that you can learn from a guy like him,” the Celtics forward said. “You're not always going to make shots but you still want to be the best player and dominate the game in different ways every single night. So that's what I tried to do.”

גם מורהו של טאטום – לברון ג'יימס – צלע במשחק של 5 מ-14 ל-16 נקודות אבל הוא קטף 9 קרשים עם 8 חלוקות.

"זה שנים שאני עוקב אחרי הסטטיסטיקות של לברון, ורואה שביום קליעה חלש הריבאונדים והאסיסטים שלו מקבלים דחיפה רצינית כלפי מעלה. הכנסתי זאת לראש כבר לפני שנה!"

עוד דבר על ג'ייסון טאטום שאני חייב לומר עליו בהזדמנות זו: הוא אולי השחקן השני ב-NBA יחד עם לוקה שמסוגל להריץ את ההצגה מבלי לגנוב אותה.

Report indicates when Draymond Green’s .3 suspension is expected to end

Renzo Pocholo Salao, Larry Brown Sports  כותב על מתי לצפות לחזרתו של דריימונד גרין. הוא מתבסס על ידיעה של אדריאן ווז'נרובסקי שהמקורבים לבוסים של ה-NBA רומזים על 11-12 משחקי השעייה.

בשבוע שעבר ה-NBA דיסקסה מדוע ההשעייה של גרין היא "INDEFINITE" – סתמית ולא מוגדרת – ולא עונש מוגדר כי במקרה שלו הליגה מעדיפה rehabilitative approach – 'גישה שיקומית' ולא 'גישה עונשית'.

על כל זה אני אומר GIVE ME A BREAK, או בעגתנו ,'עשו לי טובה'.

ההצלחה של הווריורס בלעדיו גרמה לווריורס לא להיכנס לעובי הקורה, כמו שאומרים החברים שלי ממזרח נס ציונה, והמבין יבין.

4. גרין ללייקרס – פרפקט טרייד

 Mark J. Rebilas-USA TODAY Sports כותב שישנם הרבה קולות בחלונות הגבוהים של הווריורס שאולי הקבוצה תגיע למחוזות טובים יותר ללא דריימונד גרין. הם מזכירים את ההשעיות הרבות שלו שהנודעות שבהן היא החבטה והחניקה של יוסוף נורקיץ' מהסאנס, וה-PUNCH לג'ורדן פול, שהיה חבר קבוצתו.

האגוז שיהיה קשה לפיצוח הוא הארכת חוזהו – ה-100 מיליון לארבע שנים – אבל ישנם קולות בתוך הקלאב הטוענים ש-ENOUGH IS ENOUGH והם מעוניינים להיפטר ממנו במסווה של טרייד.

לפי אחד מה-EXUCITIVES האמינים ביותר בחלונות הגבוהים של ה-NBA שדיבר עם "Heavy on Sport's Sean Deveney" בתנאי של עילום שם, הקבוצה שכבר פנתה לווריורס בעניין המדובר היא הלייקרס. המחשבה היא שלברון ג'יימס ישלוט בו ביד רמה ובזרוע נטוייה, כפי שאומרים החברים שלי מהתנ"ך (או התלמוד? הגדה של פסח?). אולי הוא היחיד שיצליח לשים את גרין תחת המושכות, אם אתם יורדים לסוף דעתי.

אם לברון יצליח או לא יצליח לשלוט בגרין זו לא הבעייה. הבעייה היא מה הלייקרס יוכלו לתת לווריורס שיעניין אותם. לא שגרין הוא כזה שחקן גדול – אולי הוא היה BUT HE AIN'T NOMORE – אבל הוא הפך ל-COCKY בנזונה שחושב שהוא מחזיק את ה-NBA בביצים.

הוא אמר לדנליבי:

“. “ "Draymond has been kissing up to LeBron for a couple of years now…It’s not just the on-court stuff and the fights and all of that. But the contract. The approach—there are not a lot of teams he would want to play for. All of that. Our team, our owner, we could not handle a Draymond Green trade. Most people would say that same thing. The Lakers could handle it, though.”

כשגרין הוא LOCKED IN עם הטובים ביותר הוא יכול להיות אוצר. הלייקרס מבינים עתה עם הפסדיהם האחרונים שעל אליפות אין לדבר. עם דריימונד גרין כשותף לאנטוני דייויס יש ללייקרס כוח אדיר תחת הסל, כוח שיכול להביאם ישר לאליפות.

ישנה בעייה: מה שאני יודע גם גולדן סטייט יודעת. אז לתת את גרין כדי להגיש אליפות ללייקרס על מגש של כסף? נו סיר!

אבל לך תדע. דברים יותר מטורפים כבר קרו ב-NBA.

5. איך צריך סטיב קליפורד לדעת שזמנו כמאמן נגמר?

סטיב קליפורד, מאמן שרלוט, היה סטודנט שלי בקורס "אספקטים מדעיים באימון" לפני איזה 35 שנה, והפכנו ידידים. אז תארו לכם מה הרגשתי כשקראתי בעתון שרלוט אובזרבר את הכותרת "איך על סטיב קליפורד לדעת שהגיע הזמן לפרוש?"

ואז התשובה: כשאשתו ונכדו בן ה-14 היושבים בשורות הראשונות צורחים בעת ההפסד הרצוף השמיני, "די, נמאס כבר עם ההפסדים האלה. הגיע הזמן לפטר את הגרוטאה!"

6. פיניקס מתחילה לאבד את זה. קודם בוקר ואח"כ דוראנט

קודם דווין בוקר צועק על חברי קבוצתו:

ואח"כ קווין דוראנט מתרגז על עצמו שהחמיץ סל בחימום:

7. דרק ווייט לא מאמין מה שג'ייסון עשה בסיום משחק הנצחון על הלייקרס

על מה המהומה? מה שג'ייסון עשה ייחשב לאיבוד כדור לדרק ווייט, ובחישובי המשכורות לכל איבוד כדור ישנה משמעות!

8. שאלו את סטפן קרי מה פתאום הוא החל לחבוש כפפות מעור

"גם את הכסף שלי אני שומר בארנק", הייתה תשובתו (LARRYBROWNBASKETBALL)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. בוקר טוב מנחם. לוקה רוצח עם חיוך. כבר אין מה לומר על הילדון הזה.
    שכחת עוד איזה אחד שמנהל את ההצגה מבלי לגנוב אותה.. יוקיץ׳!

    🙂

  2. אני חושב שהוא השחקן השני הכי טוב בליגה אחרי יוקיץ׳.

    התחושה שהכל פשוט בא לו בקלות בהתקפה. יכול לקחוע מתי שהוא רוצה מאיפה שהוא רק רוצה.
    הרגש שהייתה פעם עם סטף.

    מתי שהן יצטרכו לצוות לו שני שחקנים נורמלים וזה יצטרך להגמר בטבעות.

      1. טעות הכי גדולה של קיובן, נתן לו ללכת כי פחד להאריך לו את החוזה שנה לפני בגרושים כי יצטרך לשלם מס, כשרצה כבר להאריך ברונסון כבר היה סגור עם אבא שלו בניקס.
        אני באמת חושב שזאת אחת הסיבות שהוא מכר את הקבוצה, אין לו כיסים מספיק עמוקים והוא יודע את זה, ה7 מיליארד שהוא שווה זה רק על הנייר בשיל לנפח מספרים ולקבל הלוואות נוחות מהבנקים, אין לו באמת מזומן נזיל, ואין לו אפשרות לשלם יותר מדי מס

          1. דווקא אתה הסלקטיבי – המאבס חששו להציע לברונסון לפני העונה הארכה בכמעט חצי ממה שחתם בניקס (המקס שיכלו לתת לו) וכשנזכרו אחרי הדדליין שהם רוצים ברונסון כבר ידע שהוא יעשה יותר בחוץ והחליט ללכת לניקס.
            מה שכן זה לא ענין של עומק כיסים כי קובאן ממילא שילם מס לא מבוטל בשנה שעברה גם ככה.

            1. ספקולציות שאמורות להראות שהיתה לו כוונה להאריך שם? מצד שני, גם מה שאני כתבתי זה לגמרי ספקולציות.

            2. כל דיווח הוא משהו ש: we can't independently confirm אבל אם נבחר להאמין לאלו שהיו בזמן אמת הסוכן שלו ניסה לנהל מגעים עם הקבוצה על זה והם בחרו שלא.

            3. טוב, רצתי לגוגל לבדוק. הוא דיבר על זה בפודקאסט של רדיק. הם עמדו להציע לו הצעה חביבה אך נמוכה ממה שהוא קיווה (ואכן קיבל) והוא הניח שהם ישתמשו בו בשביל להחתים ולשלוח בטרייד בשביל להשתדרג. אז החליט שהמאבס זה לא המקום בשבילו.

            4. הוא אשר אמרנו…

          2. מה שעידו כתב, יכלו להציע לו שנה לפני, גם שנתיים לפני במחיר מצחיק והחליטו להמתין ולהמתין עד שהתפוצץ הפלייאוף ואז כבר היה מאוחר מדי, ברגע שאבא שלו מונה לעוזר מאמן שם הוא כבר היה סגור.
            אם זה לא היה עניין של תקרת שכר אז לא ברור לי הסיבות, יכלו לסגור את זה ב10 12 מיליון לעונה, פשוט מחדל, איתו ובלי הדרייד הנוראי על קיירי הם מקום 1-2 במערב

            1. שנתיים לפני לא היו יכולים (זה נובע מהחטא הקדמון האמיתי).

            2. מה הכוונה עידו

            3. החתימו אותו על חוזה רוקי של 4 שנים מובטחות במקום לעשות את השנה האחרונה אופציית קבוצה (כמקובל) מה שהיה מאפשר להם להפוך אותו לשחקן חופשי מוגבל אחרי השנה השלישית במקום לאפשר לו להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל בסוף השנה הרביעית( זה אגב השתנה עכשיו ב-CBA החדש).

            4. תודה

      2. אכן שחקן מצוין. אני לא מחזיק בשיט מקיירי. לא יודע אם ברונסון ליד לוקה היה יכול להתרומם למצב שאתה קונטנדר אבל אני מחזיק מהצימוד הזה יותר מהתצורה הנוכחית.

        הבנייה שלהם מעפנה.
        לגמרי תלויים בהגנה של לייבלי באיזור הטבעת. זה מעפן.

  3. הטייק שלי על דרימונד:
    ממה שאני קורא ושומע מהכתבים שמסקרים את ג"ס (בעיקר מרקוס תומפסון ורמונה שלבורן), הבנת המציאות של גרין טעונה שיפור. הוא לא רואה במעשים שלו, כל אחד בנפרד דבר לא מוצדק. לכל אחד יש לו הסבר שכשהוא עומד לבדו נשמע הגיוני, לפחות מנקודת הראות שלו (בחלק המהמקרים הקבוצה איתו). צריך לזכור שבין ההשהיה ממשחק הפליאוף ב 2016 – שגם היא לא היתה בעקבות מעשה בודד אלא רצף של מעשים ועדין נתפסת ביקום של ג"ס כאקט מוגזם שנעשה רק בגלל העדפת הליגה את לברון – לבין ההשהיה ממשחק הפליאוף מול סקרמנטו גרין לא הושעה (למעט השהיה אוטומטית בעקבות עברות טכניות). מה שהוא לא מבין זה איך רצף האירועים בהם הוא מעורב החל מהמשחק עם סקרמנו עבור באירוע עם גובר וכלה בכפה לנורקיץ נתפס מחוץ לעולם של ג"ס ולמעשה גם בתוכו. גרין שיחק השנה פחות ממחצית מהמשחקים של ג"ס. בקיצור, גרין עומד על סף דבר חסר תקדים, הרחקה לתמיד מהנבא (לא לפחות לתקופת זמן כל כך ארוכה שבפועל זה יהיה לתמיד).
    .
    גרין לא הולך לשום מקום כל עוד קרי לא אומר כן. קרי יתן לגרין עוד הזדמנות אחת.
    .
    מבחינת ההנהלה של ג"ס אין טעם למכור את גרין כי הם לא יקבלו עליו תמורה ששוה משהו. כשהוא משחק הוא טוב וכשהוא לא משחק הם חוסכים כסף. יש פה עוד אלמנט, השינויים ב CBA יצרו מצב שאין כבעבר קבוצות עם מקום לחוזה כשל גרין ללא צורך בהעברה של חוזים אחרים לג"ס כך האפשרות לפרוק את מחיר החוזה (100 מיליון השנה כשמחשבים את המס) לא באמת קיימת.
    .
    נקודה אחרונה קשורה להבנה של גרין שעל כף המאזנים עומד לא רק הרבה כסף אלא גם התהילה שלו שכרוכה בכניסה להיכל התהילה ובהעסקה כפרשן אחרי הפרישה. כל אלו לא יקרו אם הוא יורחק לצמיתות מהליגה. הוא חייב להפנים את זה ולשלוט בהתנהגות שלו.
    .
    זה לא יהיה קל כי כל התולעים מרודי גובר ועד אחרון הרוקיז ינסו להוציאו מהכלים כדי להזכר בהסטוריה כשחקן שבגללו / בזכותו גרין סיים את הקרירה בביזיון מביש.

  4. "לוקה יכול, ויודע, כיצד להריץ את ההצגה מבלי לגנוב אותה. בשקט וללא הופלה מיוחדת" לוקה הצגה בשיא הכוח של איש אחד.
    חחחחחחח מינימום הצגה מהלכת שהWWE סידר לכולנו.
    "ג'ייסון טאטום אומר שהוא למד מלברון ג'יימס כיצד להצטיין גם ביום שחור של קליעות" אויי טאטום הטומטום.
    "פיניקס מתחילה לאבד את זה" דה שוט כוכב עליון
    ווינק ווינק

    1. מה יש שי,תן לדפקט הזה להגיע לשלייקרז.
      סיכוי שה-ללל יהפוך את את דריימונד לקדוש.
      בונוס, שמים את הבבונים ביחד

  5. הלללוקה…. לא סתם.
    איזה הופעה.
    לוקה תופעה כי הוא מצטיין ומציין את החברים
    אבל יוקיץ' תופעה יותר כי הוא גורם לחברים להצטיין ומשום מה כשהוא מצטיין זה לא נראה ככה. הכל איטי וגמלוני ונראה כמו פוקסים שקורים לי מפעם לפעם….
    🤣

  6. גה מוראנט מסתמך 100 אחוז על אתלטיות שהיא בהחלט פסיכית ושיפוט אין לבן אדם קליעה עומדים לו על קו העונשין והוא עדיין חודר ליער זה לא יחזיק ברמות הגבוהות להביא אליפות. אפילו לראס היה יותר קליעה ממנו.
    כל מהלך שלו זה ראש בקיר סבסוב שנגמר בצעקה ופלוטר או סיומת ליד הטבעת. אין לו בטחון לזרוק השמירה עליו על קו ה3 כמעט כמו סימונס.
    עצוב שהוא לא מתאמן על קליעה אתלטיות לא מחזיקה לנצח. היום קיבל ימבה שריקות אוויר ושופטים שדאגו בכל מחיר שממפיס תצא עם הנצחון כנראה מישהו בכיר שם הרבה כסף על ממפיס היה שם ישראל כהן 2.
    חבל כי אני מאד אוהב לצפות בו אבל הוא בלי מוח.

      1. +1965
        ההנהלה חננה שם,הם לא יטרידו את הגוויה הזאת.
        שמעון,הבן עם מוח של גנגסטר, מה אתה מצפה מהקקר, שיחשוב?

  7. דריימונד גרין הוא שחקן בירידה ולקראת סוף הקריירה שלו. בנוסף, הוא סוחב על גבו משכורת מוגזמת. אני לא רואה שאיזשהי קבוצה תירצה לתת הרבה על פצצת עצבים מתקתקת. לגבי טרייד עם הלייקרס זה לא יקרה. ראשית אין ללייקרס מה לתת במקומו כי הספסל שלהם מדולדל. בנוסף, הקבוצה זקוקה לחיזוק בקוו האחורי ולא מתחת לסל.

  8. גמרתי את הקפה שלי זמן לכתוב שטויות.
    פעם הייתי עושה טבלת יאוש על דף ותולה על הקיר.היום יש אפליקציות .
    נו כבר מתי יחזור דריימונד למגרש.את מי הוא יחנוק ראשון? לכמה זמן ירחיקו אותו בפעם הבאה?
    טרייד על גרין? מי יכתוב על ג"ס? מי בכלל יזכיר אותה.היום היא סתם קבוצה באמצע הטבלה.
    גרין יכול להיות אוצר,כמו שדוגמנית צמרת יכולה להיות אוצר בגיל 60.מקסימום אוצר לארכיאולוגים.
    יש לי עוד טבלת יאוש, המוקד ברדלי ביל ,מתי כבר הוא יראה לנו למה הוא שווה 50 מליון דולר לשנה.פניקס עוף החול מחכה הכליון עיניים לביל הגואל.יאללה ביל חוזר ופניקס שוב מועמדת לאליפות.
    אני אפסיק פה, עוד חמש דקות שידור ישיר של חגיגות שיא רצף ההפסדים של הפיסטונס,בצל יחולק בחינם להזלת דמעות.נשיא הפיסטונס עומד לתת הצהרה לאומה.
    הסיסמה יחד ננצח.תנו גיבוי ללוחמים.

  9. אני חוזר ואומר רק 40 מיליון דולר ל8 שנים לכולנו יחד ואנו מגיעים לבנות את יחידת העילית.

    מנגר-,דוק לס
    מאמן-יור איגוד רפי ההבנה
    עוזר מאמן ואחראי אישיות וכימיה קבוצתית-אשך
    מעודד ראשי ואחרי אווירה בחדר הלבשה-פופרס
    מאמן קליעה- דה שוט
    מנהל משק-ברוך
    מנהל מערך הוידאו ואחראי פסקי זמן-רזיאל
    מאמן הגנה והתאמת המעבר מבכדורסל לבידורסל-nba בדם
    פסיכולוג ראשי-מהפנט תרנגולות שיהפנט את השחקנים
    יועץ מיוחד-יהלי אולמר
    נציב תלונות הציבור-עגל
    אנליסט ראשי-אור

    צוות מובחר של 12 אנשים ומבטיחים להביא מאזן טוב מ2-28 ואף הסתברות לפלייאין. כולנו יחד מוכנים ב40 מיליון ל8 שנים חוזה. חצי חינם מה שנקרא.

    מנחם תעביר לקטי

    1. חחחחחח מעולה ציון 100 הכי טוב – בסוף – "מנחם תעביר לקטי" זה לפנתיאון (היום יש לך שניים לפנתיאון, כולל "ישראל כהן 2") אתה בסטריק טוב מאז שג'ה חזר

  10. ראיתי את המשחק של הסלטיקס נגד הלייקרס. טייטום לא נגע בכדור כי נגמר שעון ה- 24, אך היו עוד 3 שניות על שעון המשחק. במידה וטייטום היה נוגע בכדור, אז זה היה איבוד. השריקה של השופטים היתה שגויה, לא היה צורך לעצור את המשחק ולהחזיר שניות על השעון.
    לאיבודי כדור אין השפעה על המשכורת, רק על הסטטיסטיקה; אלא אם כן הוכנס בפרוש סעיף בחוזה בנושא זה.

    1. איבוד היה בכל מקרה השאלה אם הוא נרשם על מישהו או לא.
      בכל מקרה הם באמת לא היו צריכים לעצור את המשחק (לא שזה משנה במשהו).

  11. איזה מן מעורב זה ?
    מה לוקה באמת יותר מעניין מ ?
    איך זה אף מילה?
    לוקה טאטום לברון עם כל הכבוד …
    בו דרק יש רק אחת.!
    אין במעורב הזה את מה שצריך…
    סליחה
    בלי בו דרק לא קורא !
    יסלחו לי בוב מאקאדו ריק בארי
    ואיש הקרח ג'ורג' גרווין .
    כל מילה נוספת מיותרת !

כתיבת תגובה

סגירת תפריט