מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.כריסטמס דיי בסקטבול: מעורב רגיל, 'קטע מההסטוריה', ו'היום לפני' – הכל בפוסט אחד

מצטייני חג המולד לאורך השנים

2. הקדמה: NFL, NBA, וקולג' פוטבול (NCAA). קולג' בסקטבול זה רק בחודש מרץ.

משך שנים על גבי שנים – למעשה מאז שהגעתי הנה עם אשתי רינה ז"ל – היה כאן מאבק טלוויזיוני מרתק בין ה-NFL (פוטבול מקצועני), NCAA (פוטבול מכללות), ו-NBA על כיבוש שלושת החגים הצפופים כאן – חג 'יום ההודייה', חג הכריסמס, וחג NEW YEAR. אני יכול לכתוב על כל מאבק טליווזיוני בכל חג שורת מאמרים מרתקת כי הייתי עד – פיזית ורגשית – לכל המאבק הזה, עד שהכל התיישר.

במקום להאריך אעשה זאת כאן בקיצור.

חג ההודייה שייך ל-NFL. חד המולד – כריסטמס – הוא של ה-NBA, וראש השנה – NEW YEAR – הוא קודש לפוטבול מכללות. לכדורסל מכללות יש את ה-"מרץ' מדנס". אז היום חג המולד, ומ-12 בצהריים עד 1 בלילה של היום הבא כבר, זה NBA. אשתי גייל יודעת שאני פסיכי: הכנתי פיסטוקים מהחנות של 'הפארסי' כאן, שתייה מכל הסוגים (אבל אלכוהול אסור לי; אני SOBER כבר כמעט 30 שנה), ובעוד כמה שעות אני מתיישב מול ה-"70 שלי, ודבר לא יזיז אותי מהטיווי, מלבד פיפי.

3. שחקני CHRISTMAS DAY הגדולים בהסטוריה

לנסות לדוג את שחקני הכדורסל הטובים ביותר בחג המולד זה כמו לנסות לדוג ולתאר את האשה הסקסית בעולם. למעשה לדוג ולבודד את האשה הסקסית בעולם זה אפילו יותר קשה מאשר לדוג את שחקני הכריסמס המצטיינים מכולם, מלבד אחת העומדת נפרדת משאר הנשים הסקסיות בעולם – בו דרק.

עוד הערה: הבחירה ל'שחקני חג המולד' היא עבור ס"ה כללי במשחקי חג המולד ולא הופעה של משחק בודד!

נחזור לאשה הסקסית בעולם מאז ומתמיד.

"מה שהיא עשתה ב-1979 עם סרטה "10" היה להעמידה בראש הנשים הסקסיות בתבל, לעולם ועד", חתום מנחם לס.

לידיעתכם, אם לא ידעתם לפני כן, ה-NBA מחזיקה סטטיסטיקה נפרדת למשחקי חג המולד, והשחקנים הטובים ביותר מודעים לכך, מה שעושה את משחק חג המולד חשוב כמו משחק פלייאוף.

בו דרק בסרט "10"

עשירי: דולף שייס

דולף שייז הוא שחקן הכדורסל היהודי הידוע והטוב מכולם, והיחיד מבני עמנו שבזמנו – עד שהגיעו ביל ראסל ווילט צ'מברליין לליגה – היה הסנטר הטוב בעולם. אז הוא הוביל את כל שחקני ה-NBA עם טוטאל נקודות של 239 במשחקי חג המולד שלו. בחג המולד של 1957 הוא קבר 33 נקודות נגד הניקס, שהייתה ידועה אז בכינוי "קבוצת חג המולד" בגלל הופעותיה הנהדרות ביום חג המולד במשחק של 2:00 אחה"צ. אגב, בנו דני שייז הפך לסנטר טוב ב-NBA בשנות ה-70 המאוחרות ושנות ה-80.

תשיעי: קווין דוראנט

קווין קלע 299 נקודות בעשרה משחקי חג המולד. את ממוצעו למשחק בחג המולד אפילו אתם מסוגלים לחשב. ה-299 שלו הוא במקום החמישי בין כולם במשחקי חג המולד. בחג המולד של 2010 הוא שפך על דנבר 40 נקודות. הוא שלישי בשלשות במשחקי חג המולד כי למשחקי חג המולד סטטיסטיקה מיוחדת.

שמיני: דוויין ווייד

דוויין ווייד מוביל עם לברון ג'יימס את מספר הנצחונות במשחקי חג המולד – 10. כמה מהנצחונות היו כששניהם שיחקו ביחד, אבל את רוב הנצחונות מה-10 דוויין ווייד ניצח עם שחקנים פחות טובים מלברון. ווייד מחזיק בשיא הגניבות למשחקי חג המולד עם 23, והוא קלע 314 נקודות במשחקי יום הלידה של ילד יהודי בבית לחם, וזה מקום רביעי בליגה.

שביעי: ראסל ווסטברוק

במיטבו, ראסל היה מסוגל לדחוס מספרים בכל הסטטיסטיקות של חג המולד. הוא שביעי בנקודות (254) ושלישי באסיסטים (93), והוא מחזיק בשיא הגניבות למשחקי חג המולד עם 6, ובטוטאל הגניבות (29).

ששי: 'טייני' ארצ'יבלד

טייני ארצ'יבלד היה תמיד נוצרי אדוק והוא לקח את משחק חג המולד כמצוות קדושו. מי שלא ראה אותו הפסיד שחקן שהיה מין קומבינציה של אלן אייברסון וג'ון סטוקטון. כותב הפוסט קבע אותו כמוסר הטוב ביותר בין כל שחקני חג המולד מאז ומתמיד. הוא מסר 18 אסיסטים בחג המולד של 1972, ו-16 אסיסטים שלוש שנים אחרי.

חמישי: שקיל או'ניל

שקיל אוניל, שהוריו גידלו אותו כנער כנסייה אדוק, אוהב לשחק בחג המולד. הוא פעם חסם 25 כדורים במשחק חג המולד, והוא שלישי בריבאונדים עם 155.

רביעי: ווילט צ'מברליין

המשחק של ווילט צ'מברליין בחג המולד של 1961 בלבד מכניס אותו לרשימת "10 שחקני חג המולד". הוא קלע 59 עם 36 ריבאונדים, אחרי שקטף 34 ריבאונדים בעונה אחר כך. הוא סיים את משחקי חג המולד עם 152 ריבאונדים.

שלישי: קובי בריאנט

במשחקו הראשון נגד שקיל או'ניל – אחרי פרידתו הלא נעימה של שקיל מהלייקרס – קובי קלע 42 נקודות, וניצח.

קובי הוא שני במספר משחקי חג המולד ששיחק – 16, שני בקליעות עם 395 נקודות, רביעי באסיסטים עם 85, ו-5 בגניבות עם 17.

Bryant always put on a show for fans on Christmas, but he can't rank higher on this list because he did it inefficiently. Bryant wanted to shine in the biggest moments, but it led to him forcing things too much. He has the three worst turnover games on Christmas, as he turned the ball over eight times twice and nine times once. Additionally, Bryant often shot a poor field goal percentage in the Christmas games that he put up a lot of points.

שני: אוסקאר רוברטסון

אני אולי היחיד המאמין שאוסקאר רוברטסון – בדיוק כפי שהיה לפני 65 שנה – היה פותח היום בכל חמישייה ב-NBA. הוא היה אתלט עליון, בעל גובה אידיאלי גם להגנה ולהתקפה גם יחד, ושחקן עם אינסטינקט כדורסלני שרק למתי מספר היה.

אוסקאר הוא שני בקליעות בחג המולד עם 377, וראשון באסיסטים (144).

ראשון: לברון ג'יימס

LeBron James in a Santa suit

LeBron James is one of the greatest basketball players ever, and some even consider him the greatest. While that can be debated, you can't debate whether he is the greatest Christmas Day NBA player ever. LeBron James and Christmas Day have become synonymous together. He's played on the holiday 17 (soon to be 18) different times. No one else has played on Christmas as many times as James; in fact, few players have even played in as many total seasons as James has played on Christmas. The volume is most definitely there for James, but he hasn't just been a body on the court when out there. The King has a number of Christmas Day records to his name

לברון הוא ראשון בקליעות בחג המולד עם 460, 27 ממוצע ל-17 הפעמים ששיחק. הוא שני באסיסטים (119), שני בגניבות (26), ושני בשלשות (28)!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. אחלה מנחם, אחלה אוסקר ואחלה לברון. מה שכתבת שם באנגלית על קובי מסכם את הקריירה שלו.
    חג שמח מנחם וכל קוראי האתר 🙂

  2. מעולה ומעניין, דוק.
    אבל מגוחך שהליגה מנהלת רישום מיוחד למשחקי הכריסמס.
    ועוד יותר אם ניקח בחשבון שהמשחקים האלה נבחרים בקפידה אז הסטטיסטיקה שלך להופיע בהם תלויה בפופולריות…

    1. נקודה מעניינת
      ממש ממש לא כל הקבוצות משחקות בחג המולד
      זה בדרך כלל חונטה סגורה
      שארלוט לא שיחקה מעולם בחג המולד, ממפיס שיחקה רק פעם אחת
      הראפטורס ומינסוטה רק פעמיים בלבד
      ניו יורק ניקס עם 55 הופעות והלייקרס תרשום הלילה את ההופעה ה 50 שלה
      תכלס זה מאפשר לקבוצות משווקים גדולים לשחק בחג המולד מבלי קשר לרמת הכדורסל

  3. לגמתי סחלב לאיטי הוא היה עדיין חם. אמרתי לעצמי יאללה נערבב את המשקה עם קצת מעורב.וואלה המעורב הפך למעורבב הבו דרק הזאת פשוט מחרפנת המשקה נתקע לי בגרון.
    כפי שציינתי בעבר בעבר כאשר הבריאות המורלית של דוק משתפרת,גם רמת הבחורות במעורב נוסקת. וזה סימן טוב כי כולנו רוצים בבריאות משופרת של דוק.בחורה באתר סימן לפלוס בבריאות של דוק.
    מכל הרשימה התמקדתי בצמברלין. המספרים שלו לא מן העולם הזה . בין הגדולים ביותר הוא הכי אנדרייטד. תמיד סופרים לו אליפויות, אפשר לחשוב ששחקן יכול לבדו בליגה רוויה בשחקנים טובים לקחת אליפויות לבדו.לברון אכל אותה כמה שנים,למד את הלקח ומאז הוא משחק רק בסופרטימס.אני לפחות הייתי מציב את צמברלין חזק בוויכוח מי הטוב בכל הזמנים.

  4. תודה מנחם.
    בו דרק אכן יפהפייה. אני מהזקנים שעוד זוכרים את הסרט כשהוא יצא.
    לברון גם מדהים (אבל קצת פחות יפה).
    דרוג השחקנים סובייקטיבי כמובן. הסיכוי של שחקן משוק קטן לזרוח בחג המולד שואף ל-0

  5. אין על בו דרק עם רסטות ובגד ים (בלי לפגוע בסקארלט ג׳והאנסן, קלאודיה שיפר, סינדי קרופורד והתר גרהאם על סקטים)

  6. היה לי הכבוד לצפות בבו דרק מכמה מטרים בלייב מספר פעמים. היא נלוותה לבעלה ג'ון דרק לצילומי הסרט "אקסודוס" בארץ. כתלמיד תיכון הייתי ניצב בסרט. לכן אני מסכים לגמרי עם התואר "האישה הסקסית בכולם".

  7. עוד אחד שכדאי לצרף לרשימה זה טי-מאק שאמנם שיחק רק שלוש פעמים אבל בכולן קלע מעל 40 נקודות (כולן בארבע השנים באורלנדו).

        1. 1985, ברנרד קינג קולע 60 נקודות עבור הניקס ב-1984, אבל הניק הגדול מכולם בחג המולד היה פטריק יואינג, שהוביל קאמבק מהסרטים בדרך לנצח את הסלטיקס לאחר פיגור של 25 נקודות ב-1985. שנה אחרי זה הוא התפנה לנצח את ג'ורדן והבולס בג'אמפ בשנייה האחרונה. ב 1992 מייקל מקבל את החלסטרה וקולע עליהם 42 בכריסמס. ב-1994 גם סקוטי פיפן נוקם וחוסם בשנייה האחרונה את דיוויס בשניה האחרונה טו אייס דה גיים. סנטה בתגובה, לדריימונד, דילון, לטרל, מטה וורלד וביל: חבר'ה, תחזיקו לי רגע את האג נוג. נכנס למכונת הזמן ויורד בארובה של היונייטד סנטר ב 1995. דניס, שמע, היית ילד ממש, אבל ממש ממש רע, תוריד את הידיים שלך מהתחת של מדונה, אני צריך פה לאיזה ג'וב קטן. 3 שנים וגמרנו. בוא נרקוד…

  8. בו דרק מספיקה לכתבה .
    כל מילה נוספת מיותר
    ת….
    חבל לקלקל :ועכשיו נעבור לספורט :כמה ישראלים חלמו בזמנו להשתתף בראלי פריז דקר .
    רז היימן ,אביב קדשאי ,נדב לוגסי ועוד.
    כולם היו בזמנו משכמם ומעלה אך
    כדי להתמודד עם הרמה העולמית
    יכולתם הספיקה בקושי .
    רז היימן ניסה כאשר היה פצוע ,רוכב נפלא ונווט ברמה עולמית .
    לא הצליח לו הפציעה היתה חריפה מדי .
    אביב קדשאיניסה והצליח לא הצלחה ברמה עולמית אך ברמה הישראלית מצוין.
    עברו שלושים שנה .
    27 מאז הצלחתו לסיים את המירוץ.
    יהודה אטדגי וגד אברהם בזמנו שנת. 84 התחרו ביניהם על הכרטיס לאולימפידה בגלישת רוח
    שניהם. מצוינים כאן ,אך רחוק מהרמה העולמית .
    עברו עשרות שנים עד שהגיע גל פרידמן ולקח לניקוסגאליס היווני מתחת לאף את מדלית הזהב באתונה ….
    ועכשיו ב חמישי בינואר תתחיל יעל קדשאי הבת של אביב את מירוץ הדקר 27 שנים אחרי על אופנוע 450 סמק ששוקל 140 קג של גזגז :
    אחרית הימים בזמנו רכשתי בשנת
    88 אופנוע ימאהה 125 סמק איתו תיכננתי לחצות את האנדים בדרום אמריקה ,הוא שקל 130 קג….
    ובכן לסיכום בחורה ישראלית בת שלושים מנסה לצעוד בנעלי יוטה קליינשמיד מי שמכיר:
    במירוץ צרפתי ,על אופנוע ספרדי המתקיים בסעודיה בין ה 5-19 בינואר .
    אני משוכנעהשאיש השטח שלנו פאקו יעבחר בענייני דיומא דיווחים חיים .
    לענין המירוץ העןבדה שאביב לא יהינ שם עשויה לפגןע ביעל .
    אותו אנח מכיר קצת אותה איני מכיר כלל ,כך שאיני יכול להרחיב .
    חוץ ממנה יתירו שם עוד ישראלים
    ביניהם נדבלוגסי הבלתי נגמר בקטיגורית הבאגי ,לוגסי אופנוען
    לשעבר ,הרוכב הישראלי הכי סולידיי
    אולי לא הכי טוב אולי לא הכי מוכשר אבל משתפר ומתקדם כל הזמן , הכי יציב שיש .
    תופעת טבע ,החומר ממנו קורצו אלופים .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט