הגיע הזמן לדבר על דראפט 2015 / מנחם לס

דראפט 2014 הוא פאסה. לדראפט 2015 אין סכוי להשתוות לזה של 2014, אם כי עד עתה זה הכל תיאוריה. נחכה ונראה מה עשרת הניבחרים הראשונים יעשו לפני שנצא בריקודי קרקוביאק.

 בקרוב נשמע אנשים האומרים שבעונה הבאה לא כדאי לעשות טנקינג, כאילו בעונה הקודמת היה כדאי. אבל נמאס לי להתווכח עם ידעני האתר הנאורים המאמינים שהיה טנקינג כדי להשיג שחקנים בסדר גודל של אוקסום ורנדל.

שימשיכו להאמין ולערפל מוחות של גולשים צעירים באתר שמוחם עדיין פתוחים לכל רעיון, אפילו המטופש ביותר כמו הטנקינג של העונה שעברה.

 טוב. שיהיה. מי יהיו 20-25 הניבחרים הראשונים של 2015? אכניס 4-5 כל יום עד שאסיים.

 

  1. ג'היל אוקפור, דיוק

 2.10 וכבר  115 ק"ג עם מוטת זרועות של 2.24 מ'. יש לו ידיים ענקיות ו-SOFT TOUCH והוא בן 18.  למרות גילו הרך הוא סנטר מסורתי של ה-OLD SCHOOL המשחק עם גבו אל הסל, אבל חסר את האתלטיות של טים דאנקן. הוא הרבה יותר אלטון ברנד מטים דנקן.

 2.     עמנואל מודייה SMU

הוא יהיה המתחרה של אוקפור על בחירה ראשונה. ה-1.95 מ' הזה הוא גארד עם אתלטיות, אינטיליגנציה, מהירות, ולוחם ללא חת בהגנה ובהתקפה. הכניסה שלו לטבעת היא משהו לראות. הוא עדיין לא קלעי מעולה אם כי ישנה לו קליעה עוברת של 42% ו-36% מה-3. הוא גם נוטה לאיבודי כדור. אבל  הילדון עוד לא בן 18. יתרון עצום: תהיה לו שנת אימון תחת לארי בראון, אולי מאמן הגארדים הטוב בנמצט, מכללות או NBA.

 3.      קרל טאונס, קנטקי

 רוצים לדעת מי הוא? תעצמו עיניים ותדמיינו דמרכוס קאזינס צעיר. הוא מסוגל לקלוע בשתי ידיים, אבל הבעייה היא שהוא מגיע לקנטקי שישנם לה שני סנטרים – ווילי קאולי-סטיין ודקארי ג'ונסון, ואולי קרל לא יקבל מספיק דקות כדי להוכיח מה הוא שווה באמת.  ג'ון קליפרי מצא אותו כשאימן את נבחרת הרפובליקה הדומיניקנית.

 4.      מיילס טרנר, טכסס

 לפי ESPN הוא יכול להיבחר שני, אבל אני לא אחראי לה ש-ESPN כותבת. הוא 7 פוטר אמיתי (2.14 מ') עם אתלטיות עליונה לגובהו ומשקלו. אבל הוא השחקן הבוסקי מבין כל הארבעה, ועדיין אוהב לצאת לפרימטר מאשר להילחם תחת הסל. אבל גם הוא בן 17.5 והיה פעם פוינט גארד. אותו דבר אמרתי פעם על אנדרה דרמונד.

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. אז לפי מה שאתה אומר פילדלפיה הולכים לבחור עוד סנטר,נראה מגניב הם יקחו את הניסיון של דטרויט צעד אחד קדימה ויקימו שלשיית גבוהים שלא משחקים

  2. באיזה עוד אתר בעולם אתה יכול להתעדכן ככה על שחקני הדורות הבאים? 😉

    לא רחוק היום שבו מנחם ידווח מחטיבת הביניים של בויזי איידהו על ה-SG המבטיח שיכבוש את הליגה בדראפט 2021, ומאשכול גנים בלה-הויה על הפאוור פורוורד שיגיע ב-2026.

    ושלא תבינו אותי לא נכון – הדיווח יהיה נכון ומדוייק (ואף בעל סיכוי להתממש).

  3. חאליל אוקאפור ממש לא סנטר אולד סקול.

    הוא פריק אתלטי שכבר כמה שנים טובות מדברים עליו.

    באופן די מקרי הוא מזכיר את ג'ואל אמביד, אם כי אמביד פרץ לתודעה רק בקיץ שעבר וג'אליל כבר לפני 3 שנים הפך לבייבי הלאומי.

    יש לו יכולת מדהימה להגיע לסל בתנועה, הוא חוסם טבעת טוב מאוד ויש לו גם טווח זריקה לא רע.
    הוא כמובן מסוגל לשמור על כמה עמדות.
    פרוספקט מעניין מאוד, כרגע בחירה מס' 1 אבל גם בקיץ הקודם וויגינס הגיעה כבחירה מס' 1 בלתי מעורערת וכולנו מבינים היום שאם אמביד כשיר הוא היה נבחר ראשון.

      1. לא אמרו שום דבר מזה על שבאז מוחמד.

        בכלל לא באותם קנה מידה.
        שבאז מוחמד הגיע מהתיכונים עם אחוזי שומן עודפים והוא ממש לא היה פריק גנטי.
        היה סוג של סמול פוורד. חאליל מזכיר מאוד במבנה גוף את אמביד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט