חם מהתנור: הולינס קרוב להיות מאמן הנטס/רועי ויינברג

עדכון אחרון: 19:03

ברוקלין: לפי ESPN, הקבוצה קרובה מאוד להחתמת ליונל הולינס כמאמנה הראשי. כזכור, המאמן הראשי של ברוקלין בעונה האחרונה, ג'ייסון קיד, רב עם הנהלת הקבוצה והועבר בטרייד למילווקי באקס. הקבוצה חיפשה מאמן בימים האחרונים, ומצאה במהרה-מאמן ממפיס בעבר, ליונל הולינס, קרוב לחתימה על חוזה רב שנתי במועדון, במסגרתו ירוויח כ-4 מיליון דולר בעונה.

הולינס אימן את ממפיס למשך 6 עונות (ועוד 4 משחקים), וניצח 214 משחקים מתוך 415 כמאמן (51.6% הצלחה). המאמן, שנחשב למומחה הגנתי, הגיע לגמר המערב בעונת 2012/13, מה שנחשב הישג שיאו על הקווים.

*

אינדיאנה: הקבוצה נמצאת במשא ומתן עם שחקנה בעונה האחרונה, לאנס סטפנסון. הקבוצה הציעה לסטפנסון סכום של 44 מיליון דולר ל-5 שנים, אך השחקן אמר כי זה לא מספיק. מועדונים רבים דיברו עם סוכנו של סטפנסון בקשר לעתידו של השחקן, ביניהן הלייקרס והבולס, שרוצות לראותו במדיהן. מלבדן, ההורנטס מעוניינת בו, אך לא פנתה לסוכן עד כה. העונה, סטפנסון קלע 13.2 נק' עם 7.2 ריב' ו-4.6 אס' למשחק, 3 שיאי קריירה.

מלבד זאת, אינדי מעוניינת בשוטינג גארד סי ג'יי מיילס, מקליבלנד. כמו כן, הקבוצה החתימה את הפורוורד האירופאי דמג'אן רודז על חוזה תלת שנתי. ראוי לציין כי בעונה האחרונה הקרואטי שיחק במדי סארגוסה מהליגה הספרדית, והוא ישחק באליפות העולם בכדורסל במדי מדינתו.

*

גולדן סטייט: הקבוצה החתימה את שון ליבינגסטון, רכז ברוקלין בעונה האחרונה. כמו במקרה גורטאט, החוזה יהיה רשמי בעשירי ביולי. פרטי החוזה אינם ידועים עדיין, אך גם הקבוצה וגם ליבינגסטון, שקלע 8.3 נק' עם 3.2 אס' למשחק העונה, טענו כי מדובר במהלך הנכון עבור כל אחד מהצדדים.

*

בוסטון: הקבוצה השאירה אצלה את השוטינג גארד אייברי בראדלי, שקלע 14.9 נק' עם 1.1 חט' ב-31 דקות בערב. בראדלי צפוי להרוויח 32 מיליון דולר, סכום שיתפרס על גבי ארבעה שנים.

*

ניו יורק: השמועות שכוכב הניקס, כרמלו אנטוני, יעבור לשיקגו תמורת קרלוס בוזר ושחקנים אחרים אינן רלוונטיות, משום שדווח כי אין עניין לנשיא הניקס, פיל ג'קסון, וצוותו, בפאוור פורוורד הותיק (בוזר). מקורות דיווחו כי למרות העניין באנטוני, הבולס לא מעוניינת להסתבך ביותר מדי דיבורים על סיין-אנד-טרייד של השחקן.

כידוע, הם יכולים להחתים אותו ללא טרייד כלשהו, למרות שללא טריידים כלשהם הקבוצה לא תוכל להציע לו סכום הקרוב לזה שהניקס יכולים, 22.4 מיליון דולר. במידה והקבוצה תשחרר את קרלוס בוזר באמצעות אמנסטי, ותעביר את מייק דאנליבי תמורת בחירות דראפט, זה ישחרר 15 מיליון דולר לאנטוני. במידה והקבוצה תעביר את ג'ימי באטלר תמורת אותן בחירות דראפט, 17 מיליון יהיו פנויים.

*

וושינגטון: הקבוצה החתימה את הסנטר שלה בעונה האחרונה, מרצ'ין גורטאט, על חוזה של 60 מיליון דולר ל-5 שנים, ללא אופצית יציאה מוקדמת של השחקן או הקבוצה. החתימה לא תהיה רשמית עד העשירי ביולי, התאריך בו שחקנים יכולים לחתום בקבוצותיהם/קבוצות אחרות. גורטאט בן ה-30 קלע 13.2 נק' עם 5.6 ריב' למשחק העונה.

*

טורונטו: דווח כי הקבוצה נפגשה עם קייל לאורי, והפגישה הלכה היטב. בימים הקרובים השחקן צפוי לשקול אפשרויותיו בקבוצות השונות, כאשר הראפטורס והרוקטס, במדיה שיחק מ-2008 עד 2012, דיברו עם השחקן, ומיאמי היט, בנוסף ללייקרס, מעוניינות בשחקן אבל לא דיברו איתו באופן ישיר.

*

לייקרס: מנג'ר הקבוצה, מיץ' קופצ'אק, נפגש עם פאו גאסול במשרדיה בלוס אנג'לס, והפגישה נמשכה כמה שעות, לפי מקור בלייקרס. מלבד זאת, הקבוצה צפוייה לדון מחר עם כרמלו אנטוני בקשר לחתימתו בקבוצה. בפגישה ישהו, מלבד קופצ'אק, ג'ים וג'יני באס-בעלי הלייקרס. לא ידוע האם קובי בראיינט, שחקן הקבוצה, יהיה חלק מהפגישה, אך ידוע כי הוא מנסה לשכנע השחקן להצטרף לשורות המועדון.

*

מיאמי: העיתונאי ג'ון גריטנו דיווח כי כריס בוש צפוי להמשיך בקבוצה תמורת 55 מיליון דולר ב-5 עונות (11 מיליון לעונה), ודווין וויד תמורת 48 מיליון דולר ל-4 עונות (12 לעונה). ראוי לציין כי הפרטים לא אושרו עדיין על ידי אף אחד מהמעורבים-מיאמי ואנשיה, או דווין וויד וכריס בוש, והידיעה אינה מאומתת במאת האחוזים.

ESPN דיווח כי וויד ובוש מוכנים לקבל משכורות מופחתות כדי להשאר במיאמי, במידה ותבנה סביבם קבוצה שתוכל לקחת את האליפות. העניין של הקבוצה בקייל לאורי גבר בימים האחרונים, והם מעוניינים לקבוע עם השחקן פגישה בהקדם האפשרי. סנטר הוויזארדס, מרצ'ין גורטאט, גם נחשב למועמד חזק של הקבוצה.

*

דטרויט: הקבוצה החתימה את גארד הלייקרס בעונה האחרונה, ג'ודי מיקס, על חוזה תלת שנתי בשווי 19.5 מיליון דולר. בעונה האחרונה, מיקס קלע 15.7 נק' למשחק עם 46.3% מהשדה ו-40.1% מהשלוש.

מלבד מיקס,המועדון החתים את הסווינגמן קרטייר מרטין.

*

שרלוט: ההורנטס רוצה להשאיר במדיה את הפאוור פורוורד שלהם, ג'וש מקרוברטס, שקלע בעונה האחרונה 8.5 נק' עם 4.8 ריב', ב-30 דקות למשחק.

*

סן אנטוניו: הקבוצה מעוניינת להאריך חוזהו של הרכז המחליף בעונה האחרונה, פטריק מיליס. מיליס נפצע בכתפו, וצפויי להעדר 7 חודשים, מה שאומר שיחזור רק בינואר למשחק פעיל.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. השלישיה הגדולה הבאה… בוש, וייד וכרמלו…..
    לאורי על תקן הצלע הרביעית במשולש
    וריי אלן בתפקיד ביג שוט אלן

  2. לפי מקורות אמינים כרמלו יחתום בשיקגו או נשאר בניקס.

    בנוסף לפי דברים ששמעתי דאלאס ילכו בכל הכח על לואל דנג ואיייזיה תומאס, ככה שהבק קורט יהיה מורכב מאיזייה אליס ודנג ופרונט קורט ממי ביצקי וצאנדלר

  3. הספרס וההיט בודקות אופציות על פאו גאסול.
    ההיט, הלייקרס, הפיסטונס, הסלטיקס והסאנס הצטרפו למירוץ אחרי אייזאה תומאס.
    הספרס יציעו ככל הנראה לפטי מילס חוזה חדש, למרות הפציעה.(נפצע לשבעה חודשים)

  4. גורטאט אכן חתם בוושינגטון, ליווינגסטון חתם בווריורס, פאטי מילס יעבור ניתוח בכתף ויושבת עד ינואר אבל כמעט בוודאות ישאר אצל הספרס.

    אגב- שימו לב בלינק לתגובה המרגשת של קייל אנדרסון לכך שהספרס בחרו בו (הוא אשכרה רצה להיבחר גבוה, העיקר שהם יבחרו בו..)

    http://www.youtube.com/watch?v=MsOXd6jmMOc

  5. ולידיעה המרעישה של הבוקר,
    קליבלנד, כנראה מתוך געגועים של בלאט, זימנה את מצ'בן מיודענו לחזור אליה (בחרה בו בדראפט אי שם ב-2011) להתרשמות בליגת הקיץ.

    1. לא ברור מה הקאבס חושבים שהם עושים, אבל לא נראה לי שהג'אז יצטרפו לשטות הזאת.

      הייוורד שחקן סולידי, לא שחקן של חוזה מקסימום.

          1. העניין בכל שחקן חופשי מוגבל שקבוצה אומרת שהיא תשווה כל הצעה שלו בכל מקרה זה שלקבוצות אין הרבה לברג'. אז הם מנסים להראות שהם רציניים כדי להכריח את הקבוצה השנייה לבצע סיין אנד טרייד כדי לא לצאת בלי כלום. לא בהכרח אומר שיעבוד ויכול להיות שיתקעו עם היוורד בחוזה מגוחך. זה היה מצחיק אם לא הייתי רוצה בהצלחת קליבלנד.

    1. החוזה של גורטאט סביר לגמרי.
      גם של גורדון (שנה שניה אופציית קבוצה), 4.5 לגארד מחליף שיכול להיות אחלה של שחקן שישי בסיטואצייה הנכונה.

  6. איזה בידור.

    אחרי שהבולס קישטו את היונייטד סנטר בשלל תמונות של מלו במדי הבולס(ולפי השמועות שלפו את רוז מהנפטלין כדי שירד קצת על הברכיים ויפתח פה גדול) אז יוסטון מציגים את מלו תחזיקו חזק….

    עם הגופיה של ג'רמי לין חחח….

    אנשים כבר מתחילים לצייץ לו בטוויטר והוא לא נשאר חייב…

    איזה בידור.

    1. פשוט בושה מה שיוסטון עושים, עזוב את לין מה זה הליקוקים האלה לכרמלו, כמעט כמו הלייקרס להווארד שנה שעברה.
      לין ילך לפילי שצריכים למלא את תלוש המשכורות שלא יקבלו קנס בטח תמורת איזה 2 בחירות סיבוב שני או משהו

      1. ככה זה תמיד אפלטון, כשיוצא לאוויר העולם FA שיכול להכניס קצת מזומנים ועניין בטח לפרנצ'ייז עלוב כמו הרוקטס אז יורדים על הברכיים.

        אתמול הבולס עשו לו קבלת פנים של מלך, בהמשך גם הלייקרס קצת ילקקו, זה השואו ביזנס.

        אבל מה שיוסטון עשו זה שיא חדש (אפילו יותר פתטי מהקלטת וידאו שדאלאס הכינו להאוורד) אשכרה משפילים שחקן שנמצא אצליהם תחת חוזה.

        לא מפסיקים לדבר על זה עכשיו. הטוויטר גועש.

        1. יותר פטתי משלטי ענק בכל העיר "הווארד תישאר… בבקשה… יש לך 5 שקל לבאר שבע? שהלייקרס התבזו בו שנה שעברה?
          I Don't think so mate
          ועדיין- ביזיון

          1. הרבה יותר פתטי.
            אבל עזוב אני שמח שאתם נהנים מהאוורד, גם אני נהנה מזה.

            להלביש עליו פאקינג את החולצה של לין כדי להשפיל את האסייתי כדי שיקדם קצת את העזיבה שלו עבור שום דבר.

            זה עוד יתנקם מתישהו במורי שעוד לא הבין שזה לא חזון אחרית הימים ויוסטון זה לא היעד הכי אטרקטיבי בעולם.

          2. אני לא חושב שבאמת שמו לב לזה, וזה טעות.
            וכן אני חושב שההתנהלות של מורי היא ממש לא במקום וכן זה יתנקם ביוסטון, למרות שהיא יעד הרבה יותר אטרקטיבי מהלייקרס שלך שכרגע מתנהלים כמו מכבי פתח תקווה. אני מציע שג'יני באס תהיה המאמנת שלכם, גם ככה אף אחד לא רוצה לבוא

          3. זו לא טעות ואל תהיה נאיבי.
            זה בדיוק מה שמורי רצה להשיג, להשפיל קצת ברשת את לין.
            לגרום לו להראות הלא רצוי שאנחנו רוצים להעיף עבור כלום פחות או יותר.

            ובעניין האטרקטיביות, חצי מהלוטרי דראפט אמרו לך שהחלום שלהם היה להגיע ללייקרס, בליגה מסתובבים עוד לא מעט כאלה.

            אתם עניין של 3-4 השנים הקרובות וישר אחר כך חוזרים לגבהים האמיתיים שלכם(ועם מיסטר דוויט האוורד והארדן המסננת אני רק מקווה שאתה מבין שזה סיבוב 1-2 במערב ותו לא).

          4. באמת נראה לך שמורי רצה להשפיל את לין? באמת נראה לך שמישהו בליגה לא יודע שמוכנים לתת אותו תמורת חסה ועגבנייה כדי לא לשלם לו את ה-15 מיליון? באמת נראה לך שמורי אחראי לעיצוב הגרפי של הפוסטרים?
            מלו משחק 7 בניקס ונתנו הוראה להלביש את מלו בבגדי יוסטון וזה מה שיצא. פשוט חוסר מחשבה מטופשת שהוציאה את מורי ואת יוסטון מעפנים. אני בטוח שהם מתקשרים ללין להתנצל ברגעים אלה

          1. כמו שכתבתי לך, אני מאחל לכם להכנס גם לחוזה מקס' הבא עם האוורד.

            הכישלונות שלכם בסיבוב הראשון זה כבר הפך לסוג של מסורת- ההצגה הכי טובה בעיר.

            והתמיכה במקהייל- פרייסלס, שלא יגמר.

          2. דובי אתה מבסוט על פיל אה? רוחות של תקווה נושבות בטיימס סקוור
            יאללה שמלו יחתום כבר בשיקגו ויעזוב אותנו מעוד פדיחות.

          3. מבסוט בשבילכם. באמת. שלברון יגיע שנה הבאה ותוכלו לבנות קבוצה אמיתית. אולי גם תהיה לכם בחירת דראפט סופסוף. ואפילו בעשירייה הראשונה. מגיע לכם קצת נחת, מסכנים. מאחל ניקס רוקטס בגמר עוד שנה שנתיים. עם אותה תוצאה מלפני 20 שנה. ג'יי אר על תקן סטארקס

  7. Jeremy Lin ✔ @JLin7
    Follow
    Luke 6:29 – If someone slaps you on one cheek, turn to them the other also. If someone takes your coat, do not withhold your shirt from them
    8:38 PM – 2 Jul 2014

    MarcoAntonio Meneses @EmodMarco
    @JLin7 @Al_Iannazzone Someone takes YOUR number and places it on a billboard with @carmeloanthony I am sorry but you entitled to say WTF?
    Jeremy Lin ✔ @JLin7
    Follow
    @EmodMarco im entitled to standup for myself/say i felt disrespected as i did thru tweet but point is love unconditionally/as jesus loved me

  8. גוטראט 60 מיליון ש"ח? עוד שנתיים החוזה הזה יחשב לאחד המופרכים. ואין להם אופציית יציאה.
    ו4.5 מיליון בשביל שחקן שכבר שנה לא שיחק כדורסל וגם כששיחק לא היה משהו זה הרבה יותר מדי.
    פאטי מילס יעלה פחות.

  9. 12 מיליון (דולר, דרך אגב…) לסנטר (שהוכיח את עצמו כבר בקבוצה ובשיטה) זה ממש לא מופרך.

    אצל גורדון יש הימור מסויים, אבל יחסית לNBA זה לא סכום גבוה, וזה לא שבונים עליו יותר מדי, יש שם את אולידפו כגארד פותח, והוא יכול להפוך לאחלה סקורר מהספסל.
    בשיקאגו עד כמה שאני זוכר הוא היה אחלה.

  10. נראה לי כל הג"מ עישנו את אותו סם הזיה. פשוט אוסף של חוזים מופרכים. מיקס, מיילס, בראדלי והיד עוד נטויה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט