ווימבלדון (7) – הו קנדה

מעולם לא הייתי בקנדה או יצאתי עם קנדית אבל אני מרגיש שייש לנו האוסטרלים ברית מיוחדת עם הקנדים. שניינו שייכי למדינות הכתר האנגלי. שניינו מדינות גדולות עם מחצבים ולשניינו יש שכנה משוגעת עם שגעון גדלות ולכן אלינו להכיר את עצמנו ולפתח את הייחוד שלנו אחרת פשוט נהפך לאבק…

על יוג'יני בושארד שמתי עיין כבר הרבה זמן. והיא ממשיכה את מסורת הצעירים שהתחלתי לפני שבוע. היא הייתה אלופת ווימבלדון פעמיים כבר ברמת הילדות והנערות ואז היא הגיע לסבב וכולם מצפים ממנה לעשות את הקפיצה… הקנדים אומנם לא ידועים כלוחמים חסרי פחד אבל משהו במגמת הטניס שלהם עובד טוב מאד! גם יוג'יני וגם ראוניציץ' מחזיקים בטכניקה מצויינת ולא מפסידים למדורגים נמוכים מהם, מה שמראה על יציבות ובטחון מנטלי.

אלופת ווימבלדון 2012! (לילדות ונוער) יוג'יני בושארד!

יוג'יני מחזיקה בסט חבתות מרשים וטכניקה שאני עוד לא ראיתי כזאת – אני אנסה להסביר. יוגיני מוציאה את המרפק קדימה ונשענת קדימה לפני החבטה, ואז היא מיישרת רגלים מתיישרת ונותנת סווינג מלא. הכדורים שלה מאד מהירים, לא תמיד מדוויקים אבל היא מגיע לשליטה מהירה בראליס. בעיקר בזכות בניית נקודות קלאסית וקפדנית שלה אפילו ברמה הרפתקנית במקצת…

הגוף נוטה קדימה, הברכיים עולות למעלה, המרפק כלפי חוץ לאחר סיבוב מלא של הרקטה. פרפקט טן!

עד עכשיו היא נופלת בעיקר מול טניסאיות שמייצרות הרבה עוצמה כמוהה (מריה, לזיקי, סארינה, אזרנקה), אם היא תעלה את הדיוק היא יכולה להצטרף לרשימה מכובדת של טניסאיות כמו סטוסר, לי נה וקבביטובה שלכל אחת מהם יש כבר מייג'ור. אם היא תלמד לכסות מגרש טוב יותר היא תהיה הדבר הבא בטניס הנשים.

בינתיים היא עשתה כבר חצי גמר באוזי אופן אז היא בדרך הנכונה.

מולה עלתה עליזה קורנט (עליזה חצוצרה ??). היא אחראית להפתעת הטורניר אחרי שניצחה את סארינה בסיבוב הקודם. הייתי מאד סקרן להבין למה אחרי שזכרתי אותה כשחקנית עם עוצמות נמוכות שלא יכולה לסכן את הטופ. אבל, בשנה האחרונה המשחק שלה הפך לדבר מדהים! קורנט מוציאה תמיד את הזווית הקשה ביותר להחזרה. זה מדהים פשוט. תן לה קרוס היא תחזיר דאון דה ליין או זווית חדה. תן לה שטוח היא תחזיר בטופ ספין ואם תעלה את העוצמה יותר מידי תקבל דרופ קטלני שייריץ אותך לרשת למכה חלשה למרכז. פשוט תאווה לעיניים.

הייתי בטוח כל המשחק שלהיא גומרת על בושארד, רק מה? יוג'יני גם יודעת לבנות נקודות.

לא היו שבירות במערכה הראשונה. יוג'יני נצחה בשובר שיוויון. במערכה השנייה קורנט טעתה יותר מידי במשחקון ה-12 (כנראה היתה עייפה אחרי סארינה ויד הברזל של יוג'יני) והפסידה 7:5 את השנייה.

הו קנדה

יוג'יני עם קנגרו ג'ואי קטן מתוק

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. וואלה תענוג ללמוד משהו חדש.

    1. מדוע וומבלדון (7). איפה נעלמו 5 – ו – 6 ?
    2. איזו שכנה משוגעת ליד אוסטרליה ? יש בכלל שכנים לאוסטרליה ?

    תודה רבה

  2. עבודה נהדרת עידו,וגם לי לא הייתה מובנת המדינה השכנה הגדולה,אם כבר יותר חשבתי על הכיוון שקנדה היא יותר ניו זילנד האחות הקטנה(אצל קנדה זה לא בגודל אלא ברגשי נחיתות)של השכנה

  3. גרתי קצת באוסטרליה
    סין ללא ספק עונה על ההגדרה (למרות שגם יפן משוגעת עם שיגעון גדלות)

    טור נחמד (בהתחשב בעובדה שאני לא מבין כלום בכל הממבו ג'מבו של ראליס, דאון דה ליין ושאר מריעין בשין)

    והשאלה שהכי הטרידה אותי בפוסט :

    קבביטובה היא רומניה ?
    והיא באמת טובה ?

      1. בדקתי
        פטרה קביטובה

        לא רומניה, לא קבבים ולא כלום.
        צ'כית עם שם ירדני….
        והיא די טובה, אין מה לומר.

        שיגעה אותי

  4. Berch, שיחקת אותה.

    עידו, הגולשים בהופס לא מוותרים על 5 ו 6.

    אולי תן לנו משהו על: סרינה, נדאל, ג'וקוביץ' (וכל הסיפור של בוריס בקר), אנדי מארי שלקח מאמנת (פעם ראשונה שאני שומע על כך).

  5. אחלה פוסט. אני לא חובב טניס מושבע אבל נתקעתי מול המשחק של נדאל והאוסטלי הזה עם גוף של שחקן פוטי. הוא לא רע בכלל, מה הקטע שלו?

  6. אם אני זוכר נכון קוראים לה יוג'יני, והיא "מעברתת" לג'ני, שזה קל בהרבה לכל העולם. היא משלנו – ממש ממונטריאול, וכבר סלאם שני שהיא מביאה הרבה כבוד.

    1. וואלה, לא ידעתי שיום קנדה היה אתמול. אני שמח שאתה והיא בחרתם לגור יחד עם האליטה במונטריאול. אחד המקומות היחידים בעולם שאני רוצה לבקר. (אני גם פרנקופיל, בטעות היגרתי לאוסטרליה, כי אני משכתי לכיוון ליון או מרסיי, רק ענייני זוגיות הובילו אותי לסידני ואח"כ ליערות של ויקטוריה)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט